abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 16:31:27 #276
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173405126
Ik word heel erg agressief, telkens als ik veltman hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173405136
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef Tjacka het volgende:
Kampioen worden heeft de komende 5 jaar ook geen waarde trouwens. Lekker in de voorronde tegen teams als niveau Rosenborg. We kunnen ons gewoon beter uitschrijven voor Europees voetbal.
Kom, ajax is zo opportunistisch als de pest. Word je dit jaar eerste en haal je net wel die CL groepsfase en heel de malaise van deze zomer is weer verdwenen, om vervolgens weer te vergeten dat je op de lange termijn niet verder komt door dit technisch hart te behouden
pi_173405141
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is iedereen die vorig seizoen stelde dat het niet om prijzen draaide maar de intentie tot leuk voetbal ?
voetbal is heel simpel

je zet een organisatie neer

Die organisatie begint bij de verdediging....

ajax kan niet verdedigen....

moet ik nog doorgaan? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173405170
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

We zijn toch geen filantropische instelling met je 10 wedstrijden laten staan? Je moet als big money signing gewoon laten zien dat je talent hebt. In de voorbereiding goed zijn zegt me niks beetje goals maken tegen amateurs :') mijn gok is dat hij zijn taken niet uitvoert en daarom niet mag spelen.
Was vooral op de training ook. En daarna kreeg toch Kluivert de voorrang, zeker omdat Bergkamp in het kamp zit van het alleen doen met eigen jeugd.

En waarom spelen Younes en Kluivert dan als het om het niet uitvoeren van taken gaat? Die zie ik zo vaak verzaken
Oh.
pi_173405196
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:23 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Die zijn er net zo klaar mee dan de gemiddelde 818 hoor. Dat was onder de jaren van de Boer toch wel te zien. Feyenoordsupporters staan voor het maasgebouw. Ajaxsupporters doen ludieke acties net als toen met Jaakke of gaan gewoon niet meer. De harde kern is allemaal 50+ man. Denk je echt dat die gaan rellen. :')
Muah ten tijde van De Boer werd die nog wel vereerd in het grote plaatje, met spandoeken etc. Geloof best dat ze onderling zitten te kankeren, maar gaat er ook om wat bij het bestuur aankomt. Nu is dat ook wel lastig om ze eraf te krijgen
Oh.
pi_173405201
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kom, ajax is zo opportunistisch als de pest. Word je dit jaar eerste en haal je net wel die CL groepsfase en heel de malaise van deze zomer is weer verdwenen, om vervolgens weer te vergeten dat je op de lange termijn niet verder komt door dit technisch hart te behouden
Daar is Ajax geen uitzondering op hoor. Alle clubs worden door opportunisme geleid en daar hebben de voetbalfossielen altijd voordeel bij. Zie het bijvoorbeeld bij Feyenoord in het verleden en ook bij PSV. Dat het bij Ajax iets groter allemaal is heel gewoon.
Gino ♥
pi_173405215
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is iedereen die vorig seizoen stelde dat het niet om prijzen draaide maar de intentie tot leuk voetbal ?
Je kan toch ook met leuk, aanvallend voetbal prijzen pakken. Waarom zou dat alleen kunnen met dat zogenaamde "realistische" voetbal.
Oh.
pi_173405218
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah ten tijde van De Boer werd die nog wel vereerd in het grote plaatje, met spandoeken etc. Geloof best dat ze onderling zitten te kankeren, maar gaat er ook om wat bij het bestuur aankomt. Nu is dat ook wel lastig om ze eraf te krijgen
Vaak genoeg acties gezien tegen Slop en HH anders hoor. Als jij ze graag als infantielen blijft zien is dat prima natuurlijk
Gino ♥
pi_173405233
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kom, ajax is zo opportunistisch als de pest. Word je dit jaar eerste en haal je net wel die CL groepsfase en heel de malaise van deze zomer is weer verdwenen, om vervolgens weer te vergeten dat je op de lange termijn niet verder komt door dit technisch hart te behouden
Ook volgend jaar is de selectie niet op tijd rond, dat geef ik je op een briefje. Dijks zal dan wel zijn vierde kans krijgen.
Oh.
pi_173405247
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Vaak genoeg acties gezien tegen Slop en HH anders hoor. Als jij ze graag als infantielen blijft zien is dat prima natuurlijk
Ja maar dat is een tijdje geleden alweer, doelde op meer recent.
Oh.
pi_173405256
Zo denkt het bestuur over alle supporters trouwens. Dus tja, je kan bakstenen gooien wat je wilt, spandoeken maken wat je wilt, maar ze blijven gewoon lekker in de ivoren toren zitten. Er is totaal geen tegen geluid meer sinds het overlijden van Cruijff dus het enige wat echt helpt zou heel slechte resultaten zijn denk ik.
Gino ♥
pi_173405281
Stel nou dat alles weg gaat he, wie moeten het dan overnemen?
pi_173405286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Stel nou dat alles weg gaat he, wie moeten het dan overnemen?
TuchelGOD.
pi_173405289
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Stel nou dat alles weg gaat he, wie moeten het dan overnemen?
Wat weg?
Gino ♥
pi_173405294
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:46 schreef Syntix het volgende:

[..]

TuchelGOD.
Ik doel meer op daarboven, directie + RVC.
pi_173405304
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:43 schreef Tjacka het volgende:
Zo denkt het bestuur over alle supporters trouwens. Dus tja, je kan bakstenen gooien wat je wilt, spandoeken maken wat je wilt, maar ze blijven gewoon lekker in de ivoren toren zitten. Er is totaal geen tegen geluid meer sinds het overlijden van Cruijff dus het enige wat echt helpt zou heel slechte resultaten zijn denk ik.
Ook dan gooien ze het op evalueren intern
Oh.
pi_173405329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik doel meer op daarboven, directie + RVC.
Ik zou het liefst daar Cruijff en onze grote vriend Jonk zien eigenlijk. Iedereen nam het Jonk kwalijk dat hij vooral 'ja-knikker' om zich heen verzamelde, maar hij blijkt gewoon een nee-knikker zijn geweest.


Onze filosoof.
Gino ♥
pi_173405376
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik doel meer op daarboven, directie + RVC.
Mensen met diploma's zou wel handig zijn.......

managment diploomaas...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173405383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mensen met diploma's zou wel handig zijn.......
En die niet hebben gefaald in het bedrijfsleven
Gino ♥
pi_173405413
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik zou het liefst daar Cruijff en onze grote vriend Jonk zien eigenlijk. Iedereen nam het Jonk kwalijk dat hij vooral 'ja-knikker' om zich heen verzamelde, maar hij blijkt gewoon een nee-knikker zijn geweest.

Onze filosoof.
Maar Cruijff kan niet meer. Of doel je op Jordi? Jonk moet toch hoofdopleiding zijn?
pi_173405420
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]

En die niet hebben gefaald in het bedrijfsleven
van der sar leidt een beursgenoteerd bedrijf

wat is zijn schoolopleiding

hij weet geen fuk wat hij doet

er zal wel gekwalificeerd personeel rondlopen in de arena die we niet kennen

maar van der sar is van LbO niveau....of vergis ik me....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173405448
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

van der sar leidt een beursgenoteerd bedrijf

wat is zijn schoolopleiding

hij weet geen fuk wat hij doet

er zal wel gekwalificeerd personeel rondlopen in de arena die we niet kennen

maar van der sar is van LbO niveau....of vergis ik me....
Er is nog een andere directeur die het echt zakelijke gedeelte doet.
Oh.
pi_173405483
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er is nog een andere directeur die het echt zakelijke gedeelte doet.
dat dacht ik sl

maar moet de rest van het personeel dan zo een van der sar serieus nemen in zijn beslissingen?

Ik ben het wel mee eens dat voebalclubs door voetbalmensen gerund moeten naar butien toe...

Bayern Munchen is daar een goed voorbeeld van

maar je heb geschikte mensen en ongeschikte mensen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173405500
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

van der sar leidt een beursgenoteerd bedrijf

wat is zijn schoolopleiding

hij weet geen fuk wat hij doet

er zal wel gekwalificeerd personeel rondlopen in de arena die we niet kennen

maar van der sar is van LbO niveau....of vergis ik me....
Daar kan ik niet over oordelen. Waar ik wel over kan oordelen is bijzonder matig overigens. Ik heb met huis tuin en keuken psychologie al bij 3 van het TH een diagnose autisme geconstateerd.
Gino ♥
pi_173405531
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Daar kan ik niet over oordelen. Waar ik wel over kan oordelen is bijzonder matig overigens. Ik heb met huis tuin en keuken psychologie al bij 3 van het TH een diagnose autisme geconstateerd.
ik weet niet of je al die mensen de schuld kan geven

de belangrijkste man bij Ajax is marc overmars

als je wint dan is er niets aan de hand...dan kan die organisatie van ajax nog zo slecht zijn maar dan kijkt niemand daar naar....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')