abonnement Unibet Coolblue
pi_173381274
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:26:03 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173381312
Maar Piet, jij hebt dus Kroaats bloed? Ik dacht je man. Jij was toch ook al half Indisch? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173381405
Ludolf, wat in diverse landen als maffia en corruptie wordt gezien verschilt heel erg.
Toen er veel VN-functionarissen in voormalig Joegoslavie werden ingezet na de oprlog, verliep dat uiterst stroef. De Joegpslaven zagen het niet als corruptie om een kind van een kennis een plaats op een belangrijke school te geven of om een bekende voor te laten gaan op het gemeentehuis. Dat proces van helpen met het inrichten van overheden door de VN verliep uiterst stroef door de verschillen van inzicht.

Ook wat maffia wel en niet is, verschilt. In Kroatië zal men waarschijnlijk denken dat het bij hen niet te vergelijken is met Albanië en Roemenië.

Criminologische definities, en definities in het algemeen, zeggen niet zo veel over de werkelijkheid, de ernst en hoe mensen het ervaren.
Spoilers!
pi_173381490
Oh, de Annies!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173381503
:o

Annies O+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:38:05 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173381513
Ik kan een hele post gaan maken nu maar wil eigenlijk exact zelfde zeggen als Mini :)

En sterkte voor Piets vent!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173381609
Niet veel teruggelezen, maar het belangrijkste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk ook voor Piet en man heel veel sterkte.

En gut, over het algemeen is de vrijdag hier rustig en kan je op je gemakkie je werk doen. Heb nu al zo'n 40 vergaderingen in elkaar gedraaid. En dan ben ik nog niet eens begonnen met dingen die vandaag gepland stonden.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:47:47 #8
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_173381677
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:26 schreef derLudolf het volgende:
Maar Piet, jij hebt dus Kroaats bloed? Ik dacht je man. Jij was toch ook al half Indisch? :)
Volgens mij was zn zus met een Kroaat getrouwd.

Werkloosheid en van overheid afhankelijke mensen is daar een groot probleem. Er zijn veel te weinig mensen die werken tov pensioenen en uitkeringen. Tenminste dat hoor ik altijd van mijn klanten.
Siesta & Fiesta!
pi_173381679
Sorry voor het er luchtig doorheen walsen, maar wat zijn eigenlijk al jullie weekendplannen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173381693
Geen :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173381705
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ludolf, wat in diverse landen als maffia en corruptie wordt gezien verschilt heel erg.
Toen er veel VN-functionarissen in voormalig Joegoslavie werden ingezet na de oprlog, verliep dat uiterst stroef. De Joegpslaven zagen het niet als corruptie om een kind van een kennis een plaats op een belangrijke school te geven of om een bekende voor te laten gaan op het gemeentehuis. Dat proces van helpen met het inrichten van overheden door de VN verliep uiterst stroef door de verschillen van inzicht.

Ook wat maffia wel en niet is, verschilt. In Kroatië zal men waarschijnlijk denken dat het bij hen niet te vergelijken is met Albanië en Roemenië.

Criminologische definities, en definities in het algemeen, zeggen niet zo veel over de werkelijkheid, de ernst en hoe mensen het ervaren.
Jij hebt criminologie gestudeerd toch? Lijkt me eigenlijk nog stiekem best wel heul interessant :Y
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:49:23 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173381710
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef minilot het volgende:
Sorry voor het er luchtig doorheen walsen, maar wat zijn eigenlijk al jullie weekendplannen? :)
Mijn ouders komen mijn uk terugbrengen; die slaapt nu in mijn oude kamertje met uitzicht over -de- molens.

Ik ga ze met Kip van de BBQ voederen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173381720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef minilot het volgende:
Sorry voor het er luchtig doorheen walsen, maar wat zijn eigenlijk al jullie weekendplannen? :)
Werken ;(

Alhoewel ze morgen om 15.30 stoppen met lossen tot maandagochtend geloof ik..
pi_173381724
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Jij hebt criminologie gestudeerd toch? Lijkt me eigenlijk nog stiekem best wel heul interessant :Y
Eens! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_173381741
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:49 schreef fietsie het volgende:
Mijn ouders komen mijn uk terugbrengen; die slaapt nu in mijn oude kamertje met uitzicht over -de- molens.
Aww, mijn molens! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173381754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef minilot het volgende:
Sorry voor het er luchtig doorheen walsen, maar wat zijn eigenlijk al jullie weekendplannen? :)
Vanavond verjaardag van een syrische vriend/leerling. Morgenochtend eens wat in huis opruimen, morgenmiddag eerst een barbeque bij jarige vriendin en haar zoon, vervolgens naar een feestje van een andere syrische vriend die (zoals hij het zegt) zo blij is om al bijna 2 veilig te zijn, nederlands kan, en volgende week met zijn HBO opleiding begint. En dat wil hij vieren met zijn syrische en nederlandse vrienden.
En zondag doe ik niets, helemaal nul noppes nada niets (tenzij ik op kraamvisite ga bij syrische vrienden, zij is nu 40 wk +5 dg)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:51:27 #17
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173381755
Dank iedereen. Ik wil er verder niet teveel nadruk op leggen hier. Ik zal misschien af en toe een update plaatsen, maar de situatie is gewoon erg lastig. Een hoop angst, stress en geen fijn gevoel. Geen normale zwangerschap, veel controles etc. Het is wachten tot het levensvatbaar is. Tot die tijd is het afwachten enzo. (P/D)M mag altijd :).
pi_173381759
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Werken ;(
Niet piepen, je hebt de afgelopen weken lui op je kont kunnen zitten. :7 Als we je nieuwe huis even buiten beschouwing laten dan hè? 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173381762
We moeten naar de ikea, een nieuw bed voor uk kopen. Verder moet het huis grondig schoongemaakt worden.

En slapen. Slapen. Slapen.

Vast naar een speeltuin.

Misschien ergens pizza eten? Zin in pizza.

/brainfart.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:51:58 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173381766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:47 schreef minilot het volgende:
Sorry voor het er luchtig doorheen walsen, maar wat zijn eigenlijk al jullie weekendplannen? :)
Iemand aanwijzen waar het hek moet komen te staan, wellicht wat vrienden op bezoek en verder niets :+.
pi_173381784
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Iemand aanwijzen waar het hek moet komen te staan
"Daar." :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:52:54 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173381792
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:52 schreef minilot het volgende:

[..]

"Daar." :7
Ja, en dat over 80 meter.
pi_173381852
Stiekem ben ik blij dat we maandag nog in NL liggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, anders was dat in Finland wel gelukt.. Of tussen Denemarken en Zweden :+
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:56:09 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173381863
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ook wat maffia wel en niet is, verschilt. In Kroatië zal men waarschijnlijk denken dat het bij hen niet te vergelijken is met Albanië en Roemenië.
Dat maakt de problemen die een land heeft dan toch ook automatisch minder groot? Criminaliteit bestaat in elk land, ook hier.

Kroatië ben ik zoals gezegd nog nooit geweest, Slovenië wel hoewel dat inmiddels ook al weer zeven? jaar geleden is, maar ik zie het als behoorlijk ontwikkelde landen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173381869
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
Stiekem ben ik blij dat we maandag nog in NL liggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww. Ik dacht hoopte dat er iets over je FOK!-stalkster in de spoiler zou staan. Helaas!
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')