abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173380060
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Bij elke aanval (sowieso in Europa) is het billenknijpen.

Ik denk dat Keizer niet veel te verwijten valt. Hij heeft te maken met een erfenis. Plotseling vertrek Bosz, Nouri, vertrek belangrijke spelers, spelers die niet in vorm zijn etc.

Wat er nu gehaald is zal ook z'n tijd nodig hebben om zich aan te passen aan Ajax/NL. Kost allemaal tijd. Wat dat betreft gaat het een zwaar seizoen worden.

Afgezien daarvan is de transfer markt nog een weekje open. Niet geheel onrealistisch te zeggen dat er mogelijk nog meer verkocht wordt.
Als je nu nog denkt dat Nouri iets met dit verval te maken heeft...
pi_173380070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:19 schreef Craptacular het volgende:
Ik denk dat Keizer niet veel te verwijten valt.
Je kan nu al prima zien dat Keizer eigenlijk een hele matige coach is. Een goede coach heeft in ieder geval een idee over hoe het team moet voetballen en kan dat overbrengen, en ook al lukt de uitvoering niet, dan zie je in ieder geval het idee erachter wel.

Bij Keizer mis je dat volledig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173380074
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:20 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik wil Bosz absoluut niet groter maken dan hij is, maar hij had wel een heel eigen kijk op het spelletje. Heel anders dan de 'doorsnee' trainer. En een stijl die lastig te behappen was voor sommige spelers, maar die wel meer bij Ajax paste dan we de jaren ervoor hebben gezien. Gek genoeg viel het al vrij snel op zijn plek met die finaleplek als climax. Jammer dat je de flow zo weggooit omdat je denkt dat iemand van het kaliber Keizer, deze flow naadloos op kon pakken na de zomer.
Wat er uit keizer kwam was het standaard riedeltje wat je op het gemiddelde moderne voetbal blog ook wel kan lezen. Bosz kwam met echt verrassende inzichten inderdaad. Ik hoopte dat Van de Sar en Bergkamp meer zagen dan wij (dat mag je ook wel verwachten), maar dat blijkt nog niet bepaald.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:26:45 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173380121
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je kan nu al prima zien dat Keizer eigenlijk een hele matige coach is. Een goede coach heeft in ieder geval een idee over hoe het team moet voetballen en kan dat overbrengen, en ook al lukt de uitvoering niet, dan zie je in ieder geval het idee erachter wel.

Bij Keizer mis je dat volledig.
tegen Nice had hij ook al zo'n vreemde wissel
pi_173380127
Wat een ellende, je stond er in mei nog zo goed voor en binnen 3 maanden is het een grote teringzooi _O-

Ik heb nog nooit zo gehoopt op puntverlies zondag, want dan is Keizer wel echt weg lijkt me, als er niet wat spelers nu al aan het muiten gaan... deze man is zo op de verkeerde plek neergezet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173380138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

tegen Nice had hij ook al zo'n vreemde wissel
En tegen Heracles :X

Hij kost je gewoon al 3 keer de kop met die omzettingen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173380144
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ellende, je stond er in mei nog zo goed voor en binnen 3 maanden is het een grote teringzooi _O-

Ik heb nog nooit zo gehoopt op puntverlies zondag, want dan is Keizer wel echt weg lijkt me, als er niet wat spelers nu al aan het muiten gaan... deze man is zo op de verkeerde plek neergezet
komt goed, dit Ajax gaat nooit bij VVV winnen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_173380147
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ellende, je stond er in mei nog zo goed voor en binnen 3 maanden is het een grote teringzooi _O-

Ik heb nog nooit zo gehoopt op puntverlies zondag, want dan is Keizer wel echt weg lijkt me, als er niet wat spelers nu al aan het muiten gaan... deze man is zo op de verkeerde plek neergezet
Dan is Keizer weg, maar dan loopt ook nog de helft van je selectie weg.
pi_173380157
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

komt goed, dit Ajax gaat nooit bij VVV winnen
Kunstgrasgenot.
Limburggenot.
pi_173380210
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

komt goed, dit Ajax gaat nooit bij VVV winnen
Benieuwd naar de odd :9~
pi_173380227
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

tegen Nice had hij ook al zo'n vreemde wissel
Als je dan Zeefuik inbrengt, ga dan ook gewoon met vijf verdedigers spelen. Veltman tussen Viergever en De Ligt in als slot op de deur ( :') ), Zeefuik op rechts, alle middenvelders inzakken en lange ballen naar Huntelaar, dan gooi je het echt dicht.

Keizer gaat het echter dichtgooien door een spits die op dat moment prima voetbalde te wisselen voor een matige back, Veltman op het middenveld te posteren ( :') :') ) en Ziyech wat verder naar voren te schuiven. De veldbezetting veranderde niet zo heel veel, behalve dat je team gewoon minder werd. Dan ben je als coach gewoon niet goed bezig en dat is hem 100% aan te rekenen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173380233
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Benieuwd naar de odd :9~
6.5 VVV
pi_173380234
Ik vond Zeefuik brengen trouwens helemaal niet zo slecht. Die afrikaan is razendsnel en als vervanger van Veltman was het prima geweest. Alleen Dolberg eruit halen begrijp ik niet. Die is balvast en redelijk snel. Huntelaar kan max vanaf 5 meter van de goal een kans afmaken.

Ik vond Ziyech trouwens weer weergaloos spelen. Alleen die ene rare al die hij achterin verloor was vreemd :P .
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173380242
Ik bedoel, Bosz kreeg ook flink kritiek in zijn eerste weken, ook hier was zijn positie volgens velen helemaal onhoudbaar, maar je zag wel wat het plan was.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173380248
Wel grappig. Overmars krijgt het meeste kritiek omdat hij spelers verkoopt (spelers die zelf weg willen overigens) maar hij was de enige in de hele Ajax directie die Bosz wilde behouden en tegenstander was van een onervaren trainer.

Nu kun je Keizer moeilijk verwijten dat Ajax kans op kans mist maar het feit dat hij zijn vriendjes opstelt (Cerny, Kluivert) in plaats van een betere speler die hij niet zo goed kent is wel een teken dat die man niet klaar is voor een topclub.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:38:06 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173380312
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik bedoel, Bosz kreeg ook flink kritiek in zijn eerste weken, ook hier was zijn positie volgens velen helemaal onhoudbaar, maar je zag wel wat het plan was.
zag? Was meer dat hij het vertelde en met overtuiging, hij had van mij ook wat gematigder mogen beginnen maar het pakte na verloop van tijd goed uit.
pi_173380313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:34 schreef franske19 het volgende:
Wel grappig. Overmars krijgt het meeste kritiek omdat hij spelers verkoopt (spelers die zelf weg willen overigens) maar hij was de enige in de hele Ajax directie die Bosz wilde behouden en tegenstander was van een onervaren trainer.

Nu kun je Keizer moeilijk verwijten dat Ajax kans op kans mist maar het feit dat hij zijn vriendjes opstelt (Cerny, Kluivert) in plaats van een betere speler die hij niet zo goed kent is wel een teken dat die man niet klaar is voor een topclub.
Man is gewoon een trekpop van Spijkerman en Bergkamp. Je ziet precies de dingen die Spijkerman bij Frank de Boer influisterde weer terugkomen. Dat is zeker een diskwalificatie van Keizer als coach, want een beetje vent laat die naarlingen niet eens meer in de dug-out. Maar het is een nog veel grotere diskwalificatie van de mensen die blijkbaar zo'n trekpop nodig zijn omdat ze op kwalitatief gebied geen enkele inbreng hebben en dus zo aan de macht willen blijven.
pi_173380321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:34 schreef franske19 het volgende:
Wel grappig. Overmars krijgt het meeste kritiek omdat hij spelers verkoopt (spelers die zelf weg willen overigens) maar hij was de enige in de hele Ajax directie die Bosz wilde behouden en tegenstander was van een onervaren trainer.

Nu kun je Keizer moeilijk verwijten dat Ajax kans op kans mist maar het feit dat hij zijn vriendjes opstelt (Cerny, Kluivert) in plaats van een betere speler die hij niet zo goed kent is wel een teken dat die man niet klaar is voor een topclub.
Daarom heb ik ook vaak moeite met de blinde kritiek hier op zaken waar wij de ins en outs gewoon niet van weten. Maar hier doen veel mensen alsof ze wekelijks aanschuiven bij het technisch overleg.

Ik kan Overmars in zijn rol als technisch directeur in veel zaken (lang niet alle) nog wel volgen. En doet volgens mij veel minder fout dan veel mensen hier willen geloven. Al blijft het frustrerend dat we de juiste aankopen nooit op het juiste moment rondkrijgen. Al heeft dat ook weer met die andere vijver te maken waar ik het al eerder over had.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:40:06 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173380355
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook vaak moeite met de blinde kritiek hier op zaken waar wij de ins en outs gewoon niet van weten. Maar hier doen veel mensen alsof ze wekelijks aanschuiven bij het technisch overleg.

Ik kan Overmars in zijn rol als technisch directeur in veel zaken (lang niet alle) nog wel volgen. En doet volgens mij veel minder fout dan veel mensen hier willen geloven. Al blijft het frustrerend dat we de juiste aankopen nooit op het juiste moment rondkrijgen. Al heeft dat ook weer met die andere vijver te maken waar ik het al eerder over had.
Dijks als linksback kan je hem toch wel verwijten maar hij is zeker niet de enige die z'n werk niet goed voor elkaar heeft
pi_173380373
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

tegen Nice had hij ook al zo'n vreemde wissel
Klopt ja, eerst liet 'ie Kluivert veel te lang doorspelen op z'n laatste benen en daarna wisselde hij Kluivert... voor Frenkie de Jong (terwijl Neres het in de heenwedstrijd fantastisch had gedaan). Onnavolgbaar.

Geen idee of hij altijd al zulke rare beslissingen maakte, of dat dat komt door de druk?
pi_173380378
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dijks als linksback kan je hem toch wel verwijten maar hij is zeker niet de enige die z'n werk niet goed voor elkaar heeft
Zeker. Dat zijn zaken waarbij je je als club voor schut zet. Zelfs voor de breedte is het een twijfelgeval...
pi_173380425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook vaak moeite met de blinde kritiek hier op zaken waar wij de ins en outs gewoon niet van weten. Maar hier doen veel mensen alsof ze wekelijks aanschuiven bij het technisch overleg.

Ik kan Overmars in zijn rol als technisch directeur in veel zaken (lang niet alle) nog wel volgen. En doet volgens mij veel minder fout dan veel mensen hier willen geloven. Al blijft het frustrerend dat we de juiste aankopen nooit op het juiste moment rondkrijgen. Al heeft dat ook weer met die andere vijver te maken waar ik het al eerder over had.
Eens, Overmars is wmb de enige die een voldoende haalt bij Ajax. Roepen om en over transfers is alleen het allermakkelijkste om te doen als voetbal-volgers, vandaar dat dat zo massaal is.

Overigens zijn er ook wel mensen met goede kritiek op Overmars, maar velen zijn oppervlakkige langspeelplaten.
pi_173380452
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:34 schreef franske19 het volgende:
Wel grappig. Overmars krijgt het meeste kritiek omdat hij spelers verkoopt (spelers die zelf weg willen overigens) maar hij was de enige in de hele Ajax directie die Bosz wilde behouden en tegenstander was van een onervaren trainer.

Nu kun je Keizer moeilijk verwijten dat Ajax kans op kans mist maar het feit dat hij zijn vriendjes opstelt (Cerny, Kluivert) in plaats van een betere speler die hij niet zo goed kent is wel een teken dat die man niet klaar is voor een topclub.
Keuze Kluivert/Cerny en Neres kan ik hem nog wel volgen. Neres kreeg de kans, maar verprutste het. Kluivert en Cerny speelden gisteren gewoon vrij goed.

Over het aanvallend spel kunnen we ook niet veel klagen m.u.v Dolberg die helemaal niet in scoringspositie komt.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173380471
Regelrechte schande. Keizer wordt gefileerd in alle media. Vertrouwen in hem is gedaald tot een absoluut nulpunt. Ajax is op een dieptepunt beland op Europees gebied wat zijn weerga niet kent. Nog nooit in de geschiedenis van de club is er zo'n walgelijke vertoning als gisteren op de mat gelegd.

Als hier geen consequenties aan verbonden worden weet ik het ook niet meer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173380511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

6.5 VVV
Niet super juicy.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')