abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173661469
registreer om deze reclame te verbergen
Mooi altijd die Thai die daadwerkelijk geloven dat ze doodziek worden van regen elke keer :D :')
Rip City
pi_173673877
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je hebt in Nederland een visum aangevraagd die langer geldig is dan een maand?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:03 schreef Blik het volgende:

[..]

Tripje Cambodja tussendoor doen, zodat je geen visumgezeur hebt. En dan kun je meteen Angkor en Pnomh Penh zien
Thanks :D Ben al een keertje in Laos en Cambodja geweest. Vond Laos wel chill. Even keuze maken tussen Vang Vieng en Si Phan Don (Laos), of Sihanoukville en Kampot (Cambodja) tussendoor.

quote:
11s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:09 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ook! :o
Grappig, wat ben je van plan? Mijn idee is om een hostel te boeken rond Khao San Road en daar gewoon een feestje bouwen :-)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_173674003
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Daar was een oplossing voor via een bepaalde link via static ip oid. Tenminste daar kwam ik de laatste dag in Thailand achter :')
Hoe werkt dit? Ik ga binnenkort ook naar Thailand en kan niet zonder FOK!.
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
pi_173680119
Is het een beetje te doen om in Thailand zelf te rijden? Ik begrijp dat Bangkok niet aangeraden wordt maar hoe is het daarbuiten?

Ik ben gewend om te rijden in grote steden en primitieve landen. Zou ik mijzelf in Thailand per auto kunnen verplaatsen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_173689867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Is het een beetje te doen om in Thailand zelf te rijden? Ik begrijp dat Bangkok niet aangeraden wordt maar hoe is het daarbuiten?

Ik ben gewend om te rijden in grote steden en primitieve landen. Zou ik mijzelf in Thailand per auto kunnen verplaatsen?
Zowel in en buiten Bangkok nooit problemen met rijden gehad.
No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.
  zondag 10 september 2017 @ 13:44:30 #31
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_173692579
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:16 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hoe werkt dit? Ik ga binnenkort ook naar Thailand en kan niet zonder FOK!.
Ik probeer het te zoeken maar kan het niet vinden. Ik zal even aan 2dope vragen, die weet het wel.
Keep that perfect beat boy.
pi_173693162
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik probeer het te zoeken maar kan het niet vinden. Ik zal even aan 2dope vragen, die weet het wel.
Staat in het vorige topic. Maar bij mij werkte het niet. Fok is bijna onbruikbaar behalve lezen dat gaat wel.
Rip City
pi_173693580
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:08 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

[..]

Thanks :D Ben al een keertje in Laos en Cambodja geweest. Vond Laos wel chill. Even keuze maken tussen Vang Vieng en Si Phan Don (Laos), of Sihanoukville en Kampot (Cambodja) tussendoor.

[..]

Grappig, wat ben je van plan? Mijn idee is om een hostel te boeken rond Khao San Road en daar gewoon een feestje bouwen :-)
Kampot is wel relaxed. Al is er op een party hostel (van de Monkey(nog iets) keten) niet bizar veel te doen, maar wel relaxed stadje. Doet een beetje Frans aan.
Al zou ik het niet de moeite waard vinden om daarvoor de grens over te steken bij Poipet :')
pi_173696595
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Kampot is wel relaxed. Al is er op een party hostel (van de Monkey(nog iets) keten) niet bizar veel te doen, maar wel relaxed stadje. Doet een beetje Frans aan.
Al zou ik het niet de moeite waard vinden om daarvoor de grens over te steken bij Poipet :')
Heb nu in m'n hoofd om naar Luang Prabang te vliegen, vanaf daar een paar dagen Vang Vieng, dan door naar Vientian om vanaf daar naar Phnom Penh te vliegen. Vanaf daar naar Sihanoukville en dan door Koh Rong. Ben dan alleen wel een hoop tijd kwijt die ik niet meer in Thailand kan besteden. :p
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 10 september 2017 @ 23:34:03 #35
471186 Waldorf2017
Beautiful, dirty, rich
pi_173705444
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Mad Monkey *O*
You need to be cold to be queen.
pi_173708968
De sale van Air Asia zou nu bezig moeten zijn, maar voor Thailand blijkbaar niet -O-
Hallojo heeft gelijk.
pi_173828357
Thailand tot nu toe O+ alleen waar zijn alle toeristen?? Zitten er nu 3 dagen en als we er 20 gezien hebben is het veel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173828450
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:56 schreef over_hedge het volgende:
Thailand tot nu toe O+ alleen waar zijn alle toeristen?? Zitten er nu 3 dagen en als we er 20 gezien hebben is het veel
Waar zit je?
No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.
pi_173828621
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Waar zit je?
eerst bangkok een dag. Toen met de bus naar pak chong (oid) jungle tour gedaan. Toen de trein naar Ayuttaya en over paar uurtjes de nachttrein naar chiang mai
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173833260
Wat is een leuke omgeving in Bangkok om een hotel voor twee nachten te boeken?

Ik zit meestal tussen Nana en Asok en heb al eens midden in China Town gezeten, er moet 's avonds nog wel wat te beleven zijn.
pi_173833556
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 16:28 schreef Mr.Ping het volgende:

Ik zit meestal tussen Nana en Asok en heb al eens midden in China Town gezeten, er moet 's avonds nog wel wat te beleven zijn.
Rondom Siam Square? Kan je met BTS ook altijd nog makkelijk ergens anders heen. En anders gewoon Terminal21 hotel. Zit je ook tussen al het entertainment gebeuren maar ook MRT/BTS ernaast..
Rip City
pi_173833572
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 16:28 schreef Mr.Ping het volgende:

Ik het een appartement bij On Nut geboekt. Wel een beetje uit het centrum, maar lijkt me best leuk.
Hallojo heeft gelijk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')