abonnement Unibet Coolblue
pi_173530201
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerste game gelijk met mongolen gespeeld lekker stug tracer reaper en Genji spelen in defense.
2 eerste potten heb ik ook van die klap jostis

gooi ik m'n blizzard op het punt wil niemand erop gaan staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173530270
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:45 schreef Syphixx het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja. Als je hetzelfde gaat doen kan je natuurlijk niet huilen over anderen die stom doen. Sowieso nooit begrepen wat men denkt te bereiken met dit soort internetwraak op mensen die je waarschijnlijk nooit meer spreekt of mee speelt.
Conscience do cost.
pi_173530356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja. Als je hetzelfde gaat doen kan je natuurlijk niet huilen over anderen die stom doen. Sowieso nooit begrepen wat men denkt te bereiken met dit soort internetwraak op mensen die je waarschijnlijk nooit meer spreekt of mee speelt.
verschil is dat ik het wél probeer, en écht wel wil winn en op het einde gewoon quiten ipv te ragen

nu ook. er zit 3 man op me terwijl ik ver van de payload ben... maw: waar zitten de andere 5 voor een 5 vs 3? ik zag hem tijdens kill cam achteruit rijden.
dan weetje... gewoon even uitzweten om penalty te omzeilen :(
  Redactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 19:07:36 #54
181272 crew  Noppie2000
pi_173530541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:57 schreef Syphixx het volgende:

[..]
nu ook. er zit 3 man op me terwijl ik ver van de payload ben... maw: waar zitten de andere 5 voor een 5 vs 3? ik zag hem tijdens kill cam achteruit rijden.
dan weetje... gewoon even uitzweten om penalty te omzeilen :(
Hier mist zoveel context, maar:

- Waarom ben je ver weg van de payload?
- Waarom verwacht je hulp als je ver weg bent van de payload?
- Als wie speelde je?
- Attack of defense?
- Gebruik je voice coms?

Etc. Etc. Al dit soort 'rage'verhalen zonder context kan men uiteindelijk niet zoveel mee :P
pi_173530653
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:07 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hier mist zoveel context, maar:

- Waarom ben je ver weg van de payload?
- Waarom verwacht je hulp als je ver weg bent van de payload?
- Als wie speelde je?
- Attack of defense?
- Gebruik je voice coms?

Etc. Etc. Al dit soort 'rage'verhalen zonder context kan men uiteindelijk niet zoveel mee :P
nu ook lekker rage _O- _O- _O- , mcree van vijand kreeg de volle laag van zijn team... terwijl het wel door zijn doen 0% - 99% behaald hebben + potg _O_
ik snap mensen soms gewoon niet
  Redactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 19:20:28 #57
181272 crew  Noppie2000
pi_173530753
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:14 schreef Syphixx het volgende:

[..]

nu ook lekker rage _O- _O- _O- , mcree van vijand kreeg de volle laag van zijn team... terwijl het wel door zijn doen 0% - 99% behaald hebben + potg _O_
ik snap mensen soms gewoon niet
Je hebt geen enkel idee van zijn teamwork, voice coms en tekstuele coms. Individuele skill is totaal geen indicatie voor de rest. Context = key, helaas zie je die in 99% van de gevallen niet.

Maar goed, blijf je vooral focussen opragers, ga ik verder met lol maken :P
pi_173531013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:57 schreef Syphixx het volgende:

[..]

verschil is dat ik het wél probeer, en écht wel wil winn en op het einde gewoon quiten ipv te ragen
Totdat je afk gaat. Op dat moment ben je hetzelfde bezig als die clowns :P

Ik denk dan: Blijf gewoon je best doen. Probeer er iets van te maken of in ieder geval om voor jezelf te kunnen zeggen dat je weer net iets beter bent geworden dan de ronde ervoor. Als je afk gaat dan naai je ook de 'goede' mensen die misschien niet zo skilled zijn maar in ieder geval wel proberen. Al is het er maar eentje.

Ik heb het ook weleens gehad hoor. Strontvervelend maar ach, dan nog maar even een champ spelen die ik niet vaak speel en een beetje bijleren. Of mijn longe range shots op Hanzo wat bijvijlen.

En de beste optie natuurlijk: Zoek een team. Of voeg mensen toe die ongeveer even goed zijn en serieus spelen en queue met hen samen. Daarmee verklein je de frustratie voor iedereen 8-)
Conscience do cost.
pi_173533534
Gewoon lekker klooien in quickplay vooral nu ik de chat wegklik tijdens de game heb ik veel meer plezier :)
pi_173534035
Ik heb vannacht m'n placements gedaan, maar kon er ook niet echt om lachen. Twee ervan verloren door mensen die gewoon toegaven AFK te gaan of te gaan throwen.

De laatste twee kwam ik op de een of andere manier twee keer vrijwel in dezelfde groep terecht (1 persoon was anders) een groepje van 3, en een of andere klootviool die ook niet serieus wilde spelen en alleen maar liep te flamen. Hielp ook dus niet mee dat dat groepje van 3 in de eerste match met hem er ook bij zat, want die zaten gewoon met hem te kibbelen.

Op de een of andere manier die laatste twee toch gewonnen, maar echt net op het nippertje en zeker niet dankzij die flapdrol.. :{

Ook net geen Diamond geplaatst ;( 2949
pi_173534482
Ik ben rebels en speel met controller op de computer.
Dacht oh nu ga ik mega bagger zijn vergeleken met de rest maar het gaat goed 😎
pi_173534489
Wat zijn mensen op de pc trouwens toxic. Vooral in die chat.
pi_173536963
Wow, ik dacht van, ik ben level 30 dus laat ik eens een placement potje in competitive proberen.

Word ik tussen 11 mensen van level 200 - 500+ gegooid zodat gelijk een paar medespelers over de zeik zijn dat ik als blok aan het been hun placement verpest.

Lekker handig hoor.
pi_173537954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:25 schreef Igen het volgende:
Wow, ik dacht van, ik ben level 30 dus laat ik eens een placement potje in competitive proberen.

Word ik tussen 11 mensen van level 200 - 500+ gegooid zodat gelijk een paar medespelers over de zeik zijn dat ik als blok aan het been hun placement verpest.

Lekker handig hoor.
Gewoon negeren. Level heeft echt werkelijk waar geen drol te maken met je skill.

Ja, je hebt meer kans gehad alle maps te zien en dit zou betekenen dat iemand van level 500 exact zou moeten weten welke flank routes er zijn, waar alle health packs zijn, en wat de beste counter is for X, Y of Z..

Maar er zijn er genoeg die level 500 (of zelfs hoger zijn) die rondlopen alsof het hun eerste keer is dat ze het hele spel zien..

Het spel beoordeelt op basis van hoe je speelt (je MMR), niet op welk level je bent... Zij spelen zelf waarschijnlijk reteslecht en gebruiken jouw level alleen om het vingertje zo makkelijk mogelijk naar iemand anders te kunnen wijzen in plaats van naar zichzelf.

Als het je level niet was geweest, dan was het je hero-pick geweest, of oh my god waarom waste je je ult daar, of je naam staat me niet aan, of whatever.

Niks van aantrekken, gewoon lekker doorspelen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Hitomi op 02-09-2017 04:22:43 ]
pi_173538377
Ik zou juist niet op low level aan placements beginnen.
  Redactie Games zaterdag 2 september 2017 @ 08:49:26 #66
181272 crew  Noppie2000
pi_173538772
Level =/= Skill.
pi_173538948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:16 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Gewoon negeren. Level heeft echt werkelijk waar geen drol te maken met je skill.

Ja, je hebt meer kans gehad alle maps te zien en dit zou betekenen dat iemand van level 500 exact zou moeten weten welke flank routes er zijn, waar alle health packs zijn, en wat de beste counter is for X, Y of Z..

Maar er zijn er genoeg die level 500 (of zelfs hoger zijn) die rondlopen alsof het hun eerste keer is dat ze het hele spel zien..

Het spel beoordeelt op basis van hoe je speelt (je MMR), niet op welk level je bent... Zij spelen zelf waarschijnlijk reteslecht en gebruiken jouw level alleen om het vingertje zo makkelijk mogelijk naar iemand anders te kunnen wijzen in plaats van naar zichzelf.

Als het je level niet was geweest, dan was het je hero-pick geweest, of oh my god waarom waste je je ult daar, of je naam staat me niet aan, of whatever.

Niks van aantrekken, gewoon lekker doorspelen. :)
Ik weet niet hoe goed jij alles al wist op lvl 30, maar ik wist net redelijk te aimen met soldier, laat staan dat ik kon switchen naar een goede counter class om bv die vervelende genji uit te schakelen, of hoe elke map en gamemode gespeeld moest worden qua tactics, comp etc. Kijk als rank je niks uitmaakt gewoon lekker competitive spelen met een lage rank, maar ik persoonlijk had meer tijd moeten steken in het spel onder de knie krijgen voordat ik mn ranked games ging spelen, had me zeker weten een betere rank opgeleverd. Ik kwam van games als WoW en GW2 af en had al jaren geen shooter meer gespeeld en toch dat ik na 50 levels wel ff minimaal plat te halen qua rank, viel dat even tegen.
pi_173539451
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:16 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Het spel beoordeelt op basis van hoe je speelt (je MMR), niet op welk level je bent...
In QP word ik niet met spelers met zo'n hoog level gematched en het ging er in het spel ook wel een stuk heftiger aan toe dan ik gewend ben uit QP. Is dat normaal? Ik dacht dat je QP MMR erbij wordt gepakt als je voor het eerst ooit aan een ranglijst-placement begint - blijkbaar niet dus?
  Redactie Games zaterdag 2 september 2017 @ 10:18:42 #69
181272 crew  Noppie2000
pi_173539616
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:00 schreef Igen het volgende:

[..]

In QP word ik niet met spelers met zo'n hoog level gematched en het ging er in het spel ook wel een stuk heftiger aan toe dan ik gewend ben uit QP. Is dat normaal? Ik dacht dat je QP MMR erbij wordt gepakt als je voor het eerst ooit aan een ranglijst-placement begint - blijkbaar niet dus?
Jawel, doet het wel. Maar het is geen 1:1 transitie ofzo, impact van QP is minder groot op Comp. Maar let niet op level, zegt niets. Dat het er heftifer aan toegaat in Comp is logisch, aangezien men daar beter zijn best doet en daadwerkelijk wil winnen in het algemeen. QP is voor de meesten niet om serieus in te spelen.
pi_173541051
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:10 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed jij alles al wist op lvl 30, maar ik wist net redelijk te aimen met soldier, laat staan dat ik kon switchen naar een goede counter class om bv die vervelende genji uit te schakelen, of hoe elke map en gamemode gespeeld moest worden qua tactics, comp etc. Kijk als rank je niks uitmaakt gewoon lekker competitive spelen met een lage rank, maar ik persoonlijk had meer tijd moeten steken in het spel onder de knie krijgen voordat ik mn ranked games ging spelen, had me zeker weten een betere rank opgeleverd. Ik kwam van games als WoW en GW2 af en had al jaren geen shooter meer gespeeld en toch dat ik na 50 levels wel ff minimaal plat te halen qua rank, viel dat even tegen.
Toen ik level 30 was was iedereen level 30 en wist niemand echt hoe het spel werkte.

En met de tracking die je hebt op competitive play zie je tenminste de groei die je hebt gehad. Als ik nu als nieuwe starter binnen zou komen zou ik denk ik alsnog direct competitive induiken. Misschien mijn eerste seizoen dan gold, maar als je dan het seizoen erop platinum haalt en het seizoen erop misschien diamond, dan zie je je groei ook terug in je career profile.

Ik speel echt nooit meer quickplay vanwege het hoge gehalte niet serieuze gameplay daar.. het is gewoon niet leuk als je enemy team wel een beetje georganiseerd is met een verdeling healers/tanks/DPS, en jouw team aan het hannessen is met 6 dps waarvan twee snipers die Winston nog niet eens kunnen raken terwijl hij stilzit..
  zaterdag 2 september 2017 @ 12:44:23 #71
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_173541359
Ik zou zeker nu een jaar na release van OW vooral veel competitive spelen. Het blijft een teambased game en in CP denk ik dat je daar meer opsteekt van hoe het spel gespeeld moet (en hoort te) worden. Wat Blizzard goed heeft gedaan is het ontwerpen en ontwikkelen van heroes waarvan geen enkele erboven uit steekt en elkaar juist nodig hebben om tot resultaat te komen.

Ik maak ook vaak de vergelijking met het voetbal. Je gaat geen wedstrijd winnen met 11 spitsen. Maar helaas denken de meeste spelers in QP dat dat wel het geval is.

Competitive zou ik dus gebruiken als je meer jouw spelinzicht en tactisch vermogen wilt trainen en daarnaast ook kijken welke heroes goed matchen in jouw team en de tegenstander. De nieuwe deathmatch is een goeie training als je bepaalde DPS heroes onder de knie wilt krijgen. QP speel je als niks jou kan schelen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_173541551
En dat is wat er mis is, QP is wel bedoeld om met een normalere comp te spelen. Blizzard heeft de hele custom game mode in OW gebracht om een optie in het spel te hebben waar je lekker kunt spelen als je het helemaal niks scheelt. Waarom denk je dat ze in quickplay gegaan zijn van de optie waar je met 6 genji's kunt spelen naar een optie waar elke hero maar 1x gekozen kan worden? Juist om van quickplay een competitive achtige mode te maken waar het er net iets minder serieus aan toe gaat. Helaas is het gros van de quickplay spelers schijnbaar te koppig om dat te begrijpen. En natuurlijk kun je in quickplay sneller een hero kiezen waar je beter mee wilt worden of omdat je gewoon eens zin hebt om met Mei te spelen, maar wel in het achterhoofd houdend dat er nog wel een soort van team balance moet zijn. Dus niet voor die 5e dps gaan als de tank netjes vraagt of iemand s.v.p healer kan spelen. Als iedereen nu eens een klein beetje moeite zou doen om dat ene potje eens af te stappen van je 4e dps of 3e tank of gewoon eens zou switchen als de pharah van het andere team vrij rond kan vliegen en alles afknalt dan zou quickplay er voor een hoop mensen leuker op worden. Maar goed de hoop dat dat ooit gaat gebeuren heb ik al een tijdje opgegeven.
pi_173541659
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar goed, blijf je vooral focussen opragers, ga ik verder met lol maken :P
vooral in QP is dit ook een grote vorm van lol :@
gewoon zeggen tegen toxic players: " Still love you bae <3 "
vallen in de volgende ronde weinig meer woorden meer :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Totdat je afk gaat. Op dat moment ben je hetzelfde bezig als die clowns :P

Ik denk dan: Blijf gewoon je best doen. Probeer er iets van te maken of in ieder geval om voor jezelf te kunnen zeggen dat je weer net iets beter bent geworden dan de ronde ervoor. Als je afk gaat dan naai je ook de 'goede' mensen die misschien niet zo skilled zijn maar in ieder geval wel proberen. Al is het er maar eentje.
ja dat klopt. je zou niet mogen opgeven voor diegene die het wél goed menen.
maar gisteren na 3 horror games was het 'teveel van het slechte' dan slaat de wanhoop toe.
maar dan weet je dat je een break moet doen. daarna ging het ook weer beter :7

trouwens: nog mensen die last hebben van ana op mayhem ? :D
werd onlangs goed getrolled erdoor, steeds keer op keer sleep shot. gevolg gekicked door inactiviteit _O- _O-
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:53:21 #74
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_173542057
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:03 schreef Questular het volgende:
En dat is wat er mis is, QP is wel bedoeld om met een normalere comp te spelen. Blizzard heeft de hele custom game mode in OW gebracht om een optie in het spel te hebben waar je lekker kunt spelen als je het helemaal niks scheelt. Waarom denk je dat ze in quickplay gegaan zijn van de optie waar je met 6 genji's kunt spelen naar een optie waar elke hero maar 1x gekozen kan worden? Juist om van quickplay een competitive achtige mode te maken waar het er net iets minder serieus aan toe gaat. Helaas is het gros van de quickplay spelers schijnbaar te koppig om dat te begrijpen. En natuurlijk kun je in quickplay sneller een hero kiezen waar je beter mee wilt worden of omdat je gewoon eens zin hebt om met Mei te spelen, maar wel in het achterhoofd houdend dat er nog wel een soort van team balance moet zijn. Dus niet voor die 5e dps gaan als de tank netjes vraagt of iemand s.v.p healer kan spelen. Als iedereen nu eens een klein beetje moeite zou doen om dat ene potje eens af te stappen van je 4e dps of 3e tank of gewoon eens zou switchen als de pharah van het andere team vrij rond kan vliegen en alles afknalt dan zou quickplay er voor een hoop mensen leuker op worden. Maar goed de hoop dat dat ooit gaat gebeuren heb ik al een tijdje opgegeven.
Ander bijkomend probleem is dat veel spelers denken dat je een hero moet 'mainen'. Hoevaak ik wel niet door de chat naar me gescholden werd dat ik moest switchen omdat ik toevallig iemands main had gekozen. Mijn opvatting om dit spel te spelen is dat je je moet aanpassen aan de telkens veranderende dynamiek in de heroes (buffs/nerfs/rework) en spelomstandigheden (teammates/tegenstanders switchen van heroes). Ik heb op 6 heroes na (waarvan drie die nieuw uitgebracht zijn) bij iedere hero meer dan 10 uur erin zitten. Zo kan ik anticiperen op wat er gevraagd wordt gedurende de game, en weet ik voor bijna alle heroes ook hoe ik er mee moet omgaan.

Maar het doet me nog steeds pijn als ik zie dat mijn team twee snipers heeft terwijl de tegenstander met drie tanks speelt. Gister nog een schrijnend voorbeeld van een Reaper in onze team die niks klaarspeelde en op iedereen aan het bitchen was. Maar wat wil jij als de tegenstander met twee snipers speelt en een Pharah...
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 17:16:41 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173545664
Is het op pc echt zo erg dat mensen flippen als je de main van ze afpakt? Heb gisteren wel gemerkt dat iemand boos werd omdat ik Winston pakte in attack nadat een ander Winston in defense was maar is zeldzaam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')