abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173378065
registreer om deze reclame te verbergen
Overwatch is een squad-based first-person shooter waar twee teams het tegen elkaar opnemen. Elk team bestaat uit zes spelers. Net zoals bij MOBA's kiest elke speler één van de vele hero-karakters, elk met hun eigen unieke mogelijkheden en rol in het team.

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Shooter
multi player / online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Blizzard

6Nt7Fto.png

Gameplay trailer ! :

Zet je naam in het topic zodat we je naam in de OP kunnen zetten !
Geef dit dan door in hetzelfde formaat als de namen die al in de OP staan, op die manier kan de TS deze simpel copy-pasten zonder je username over te hoeven typen, met kans op typefouten !

PC spelers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 spelers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBOX ONE spelers:

SPOILER
Handige cheat-sheet voor alle characters uit de game !

qa4f6eM.png
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_173384896
Wat ga ik het missen om Pharah's Barrage te counteren met Dva's DM. ;(
pi_173396170
Mercy's achievement zal dus niet meer haalbaar worden. Ben benieuwd of ze 'm er helemaal uithalen of 'm in een legacy achievements categorie stoppen als je 'm wel hebt.
pi_173400799
C2nJXbn.png

Dat je je afvraagt: Waar is mijn team eigenlijk mee bezig geweest? :X
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:40:49 #5
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_173400859
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:34 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]

Dat je je afvraagt: Waar is mijn team eigenlijk mee bezig geweest? :X
Haha, en dat in 4:07 minuten. Kan het misschien zijn dat je er continu teamgenoten het spel verlieten en dus telkens nieuwe erbij kwamen?
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_173400955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:40 schreef iPat het volgende:

[..]

Haha, en dat in 4:07 minuten. Kan het misschien zijn dat je er continu teamgenoten het spel verlieten en dus telkens nieuwe erbij kwamen?
Misschien. Hoe dan ook zijn die medailles en XP niet helemaal rechtvaardig.
pi_173402076
Ik heb soms ook wel eens dat ik me afvraag of mensen überhaupt het doel van het spel snappen.. silver of gold damage als Lucio in competitive enzo.. :{
pi_173406113
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:22 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb soms ook wel eens dat ik me afvraag of mensen überhaupt het doel van het spel snappen.. silver of gold damage als Lucio in competitive enzo.. :{
Dat heb ik ook vaak met Lucio.
Dan doen me reaper en Genji toch iets fout.
pi_173407125
Dat inderdaad. Maar vaak heb je dan ook tanks als Zarya of Dva en die zouden ook wel hoger moeten staan. Ik zou niet eens een bronze medal moeten hebben..
pi_173407546
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 13:49 schreef Cikx het volgende:
Wat ga ik het missen om Pharah's Barrage te counteren met Dva's DM. ;(
Wees eerlijk, hoe balanced was het dat je elke tien seconden een ult kon deleten?

Dat kan nu nog steeds, alleen moet je wat selectiever zijn wat je wel en niet tegen kunt houden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Necrodeath op 26-08-2017 19:58:43 ]
Doe eens niet.
pi_173409467
Iemand nog tips hoe je het omgaat met de ults het beste kan oefenen?

Heb nu een aantal potjes op rij in de laatste 10 seconden verloren. (Met tussendoor ééntje gewonnen door met Bastion op de payload te gaan zitten en daarmee aan een stuk door naar het doel te rijden. :D )
  zondag 27 augustus 2017 @ 02:31:15 #12
215192 iPat
pi_173413756
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:50 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Wees eerlijk, hoe balanced was het dat je elke tien seconden een ult kon deleten?

Dat kan nu nog steeds, alleen moet je wat selectiever zijn wat je wel en niet tegen kunt houden.
Het is wat je balanced noemt. Ik beschouw het als onderdeel vd tactiek en strategie om bijv. eerst de D.Va van de tegenstander uit haar mech te krijgen voordat we aan de ults beginnen. Of dat je eerst hun Zenyetta killt voordat jouw 76 of Genji met hun ults aan de slag gaan. Of in het geval van Mercy dat je haar eerst uitschakelt etc.
It's never over..
It's never over..
  zondag 27 augustus 2017 @ 02:57:14 #13
215192 iPat
pi_173413875
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:34 schreef Igen het volgende:

Heb nu een aantal potjes op rij in de laatste 10 seconden verloren. (Met tussendoor ééntje gewonnen door met Bastion op de payload te gaan zitten en daarmee aan een stuk door naar het doel te rijden. :D )
Heroes kiezen die een ult van de tegenstander kunnen counteren:

- Lucio en Zenyetta werkt in dat geval goed tegen ults van Soldier, Genji en Zarya. Belangrijk bij Lucio en Zenyetta is dat je hun ult moet gebruiken als een counter voor een ult vd tegenstander, om deze onschadelijk te maken. Als je deze ult alleen gebruikt om medespelers met lage health weer bovenop te helpen, betekent het dat de tegenstander een ult over heeft waar jij niks tegenover kan zetten.
- D.Va's matrix kan de ult van McCree, Pharah, 76, Reaper en Bastion compleet/gedeeltelijk absorberen, en met veel geluk ook die van Hanzo, Mei en Zarya.
- Velen maken nog de fout om gewoon te vluchten/achteruit te lopen bij ults van Genji en Reaper. Beste wat je kan doen is proberen om je team te focus firen op deze twee, waardoor Reaper/Genji sneller dood gaan en dus minder slachtoffers kunnen maken. Tenzij je een tank of een Mei bent is vluchten tegen een ultende Genji vrij zinloos.
- Als je door Tracers bom wordt 'gestuckt': nooit naar achteren lopen, maar altijd naar voren naar een plek waar geen medespeler staat.
- En als je Mercy speelt (nu het nog kan): heal je medespelers tot een zekere hoogte, maar weet ook wanneer je het beste kan stoppen en dekking kan zoeken wanneer de tegenstander gaat ulten. Wanneer je je medespeler blijft healen/boosten, verraad dat je positie voor de tegenstander.
- Mocht je hele goeie aim hebben: Ana kan vrij veel ults onschadelijk maken met haar sleep dart.
- Val gegroepeerd aan, maar voorkom ook dat je vaak met z'n allen op een kluitje staat. Een Zarya, Reinhardt, Reaper en Mei kunnen dan veel te veel schade doen met hun ult.
It's never over..
It's never over..
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:37:46 #14
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_173439136
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:34 schreef Igen het volgende:

met wie speel je? De standaard tips van iPat zijn inderdaad handig maar als je specifiek iemands ult wil oefenen zijn daar vast YT filmpjes van te vinden. Zo ken ik nu een aantal erg leuke d.va ult spots, sneaky reaper ult's etc.
Lege virente, virent cuncta
pi_173440286
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:37 schreef skittelman het volgende:

[..]

met wie speel je? De standaard tips van iPat zijn inderdaad handig maar als je specifiek iemands ult wil oefenen zijn daar vast YT filmpjes van te vinden. Zo ken ik nu een aantal erg leuke d.va ult spots, sneaky reaper ult's etc.
Ik speel het meest met Tracer, Bastion, Orisa, Reinhard en Lucio. Vooral bij die laatste twee vind ik het erg moeilijk om de ult goed te gebruiken.
pi_173440338
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik speel het meest met Tracer, Bastion, Orisa, Reinhard en Lucio. Vooral bij die laatste twee vind ik het erg moeilijk om de ult goed te gebruiken.
Reinhardt: let op abilities van de tegenstander. Heeft Winston zijn shield gebruikt? Heeft Zarya haar barriers nog? Wanneer ze met abilities eenvoudig kunnen reageren: niet gebruiken.
Lucio: als counter op een gevaarlijke ult (Genji, Orisa, Zarya) of om te engagen in een gevecht. Dit laatste wel alleen als je dit communiceert met je teamgenoten: niets erger dan een Lucio Ult gebruiken om het punt te kunnen rushen of vervolgens met maar twee man te zijn doorgelopen.

Uiteindelijk komt het daar op neer: let op eventuele counters en communiceer ;)
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:26:42 #17
215192 iPat
pi_173440446
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij Reinhardt inderdaad wachten of de tegenstander geen schilden over heeft. Dus eerst hun Rein, Winston of Zarya uitschakelen. Wat ik vaak fijn vindt om een goeie shatter te doen is dat ik mijn medespelers beveel om voor afleiding te zorgen, dus dat zij het teamgevecht aangaan met z'n 5en. Met Rein probeer ik dan te flanken van achter, dan heb je vaak veel succes met de shatter.

Lucio is een kwestie van goed positie kiezen, dus vooral goed letten op jouw team. Een tip wat veel mensen vergeten: zodra je de barrier hebt gedaan, meteen speedboosten.
It's never over..
It's never over..
pi_173440915
Goede tips!

Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk week? Vandaag de laatste dag maar hoeveel tijd zit er tussen? Meestal toch een aantal weken?
pi_173440940
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:07 schreef wouterk het volgende:
Goede tips!

Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk week? Vandaag de laatste dag maar hoeveel tijd zit er tussen? Meestal toch een aantal weken?
2 dagen.
pi_173440981
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

2 dagen.
ow haha, dat schiet teminste op!
pi_173441288
Dank jullie voor de tips!
pi_173441572
Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen ik verwacht meer Lucio en Zenyata te zien minder D.v.a en Mercy.

En dps zou wel hetzelfde blijven.

Hopelijk gaat minder Mercy om op te jumpen niet ten kosten van Winston.

Wat ik ook nog graag wil zien is een kleine buff voor Sombra en dan in de zin van dat ze targets die gehackt zijn duidelijker zichtbaar zijn voor iedereen het is al beter maar moet nog iets duidelijker.

[ Bericht 32% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-08-2017 13:56:46 ]
pi_173454730
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

2 dagen.
Serieus? dat is goed nieuws.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_173454755
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen ik verwacht meer Lucio en Zenyata te zien minder D.v.a en Mercy.

En dps zou wel hetzelfde blijven.

Hopelijk gaat minder Mercy om op te jumpen niet ten kosten van Winston.

Wat ik ook nog graag wil zien is een kleine buff voor Sombra en dan in de zin van dat ze targets die gehackt zijn duidelijker zichtbaar zijn voor iedereen het is al beter maar moet nog iets duidelijker.
Welke buffs gaan ze dan doen. Mercy wordt alleen nog maar sterker denk ik. Elke 30 (of was het 20) seconden iemand rezzen. En met de ult een soort stream healing naar meerdere medespelers. D.Va lijkt me wel leuk, schietend vliegen :D
pi_173463971
Is er al iets bekend over junkentown en de death match mode?
Sommige verwachten alles vanavond maar is denk ik teveel tegelijk gaan ze niet doen.
pi_173468576
Deathmatch en de Widow/Roadhog/Junkrat/Orisa changes zijn live; Junkertown nog niet.

EDIT: en op console ook het report system, dus daar is de patch een stuk groter (~14GB)
pi_173471839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al iets bekend over junkentown en de death match mode?
Sommige verwachten alles vanavond maar is denk ik teveel tegelijk gaan ze niet doen.
gisteren nog aan een gamemaster gevraagd, en hij zei soon on ptr
dus ik hoop écht soonish soon :D
pi_173472192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:46 schreef Syphixx het volgende:

[..]

gisteren nog aan een gamemaster gevraagd, en hij zei soon on ptr
dus ik hoop écht soonish soon :D
Maar da's logisch :P
pi_173472703
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:01 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar da's logisch :P
blizz heeft een patent of dat woord. ooit was 'soon' even 3 maand later :'(
pi_173473048
Wow, het schild van Orisa is echt flink groter geworden!
pi_173475389
Soms kom je in interessante potjes terecht in Quickplay. Eerst kom ik in een team met een 4 man pre-made tegen een 5 man pre-made allemaal een rank van 3.3k en hoger. Vervolgens kom ik in een team met een top 500 speler die toch wel liet zien dat ik weinig voorstel in deze game :)
pi_173475541
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:28 schreef Syphixx het volgende:

[..]

blizz heeft een patent of dat woord. ooit was 'soon' even 3 maand later :'(
Tegenwoordig is 'soon' nu, staat op PTR :D
pi_173477943
ik vind DM wel een leuke afwisseling. De nieuwe map daarvoor ben ik nog niet echt happy mee.
Morgen/overmorgen maar weer het nieuwe seizoen induiken.

Changes van Roadhog maken hem trouwens wel weer een stuk beter heb ik het gevoel.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:35:25 #34
215192 iPat
pi_173478722
Zojuist een twee potjes DM gedaan, beide keren 2e geworden. Wel frustrerend als je 99% schade bij een tegenstander hebt gedaan, en dat er iemand anders dat laatste tikje geeft waardoor hij de kill krijgt en jij alleen een assist.

Moet wel toegeven dat DM en TDM een welkome afwisseling is. Merk bij mezelf minder frustratie vanwege niet functionerende teammates enzo. En het is een hele goeie mode om je DPS skills wat op te vijzelen.
It's never over..
It's never over..
pi_173483719
DM is best tof, gaat voor mij persoonlijk het gemakkelijkst zijn om daarmee snel m'n Arcade lootboxes te halen.
Ben wel bang dat het snel een Genji paradijs gaat worden, nu net al een game waar 5 Genji's in zaten..
Doe eens niet.
pi_173483786
Overwatch was gisteren nacht wel helemaal dood had maar twee mensen online .
pi_173483954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:27 schreef Necrodeath het volgende:
DM is best tof, gaat voor mij persoonlijk het gemakkelijkst zijn om daarmee snel m'n Arcade lootboxes te halen.
Ben wel bang dat het snel een Genji paradijs gaat worden, nu net al een game waar 5 Genji's in zaten..
Neuh, zeker niet Genji denk ik. Soldier, Roadhog, Sombra. Mensen die zichzelf eenvoudig in leven kunnen houden :)
pi_173484093
TDM is natuurlijk heerlijk om aan je aim te werken.
pi_173485062
Flauw dat je met symmetra geen shield generator in de bosjes kan zetten.
pi_173485344
pi_173489400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:47 schreef Questular het volgende:
TDM is natuurlijk heerlijk om aan je aim te werken.
Yep! Ben ik ook van plan om te gaan doen. In ieder geval leuker dan tegen een hoop Ana bots met headshot only aan.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Neuh, zeker niet Genji denk ik. Soldier, Roadhog, Sombra. Mensen die zichzelf eenvoudig in leven kunnen houden :)
Dat zou je denken inderdaad, maar dat is mijn ervaring in ieder geval niet tot nu toe.
Veel Genji en Mccree, van de tanks wel Roadhog het meeste.
Verrassend weinig Soldier 76.
Doe eens niet.
pi_173495896
Ik wilde deze even met jullie delen.
De beste play in dit potje, duidelijk.

Groetjes.
Doe eens niet.
pi_173519397
Junkrat :) triple mine jumps maken en net zo hoog komen als pharah met een riptire die op lachgas lijkt te rijden. Heerlijk maar ik ben benieuwd wanneer de forums vol stromen met mensen die om een nerf schreeuwen :)
pi_173520258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:57 schreef Questular het volgende:
Junkrat :) triple mine jumps maken en net zo hoog komen als pharah met een riptire die op lachgas lijkt te rijden. Heerlijk maar ik ben benieuwd wanneer de forums vol stromen met mensen die om een nerf schreeuwen :)
Alsof die er niet al weken zijn :P
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:11:04 #45
215192 iPat
pi_173520398
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken. Tuurlijk, sommige heroes zijn misschien wat sterker dan andere, maar is het dan niet juist een uitdaging om uit te vinden hoe je met het huidige hero-roster de tegenstander onschadelijk kan maken? Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.

Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
It's never over..
It's never over..
pi_173520812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken. Tuurlijk, sommige heroes zijn misschien wat sterker dan andere, maar is het dan niet juist een uitdaging om uit te vinden hoe je met het huidige hero-roster de tegenstander onschadelijk kan maken? Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.

Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
Balans hou je nooit
pi_173521534
quote:
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken.
Simpel: de meta overhoop te gooien. Een meta zit erg vastgeroest uiteindelijk, dat kan alleen maar anders door wat dingen te wijzigen.

De andere reden is natuurlijk de fanvase tevreden te houden. Mercy Res was een groot hekelpunt geworden, bijvoorbeeld. Dan moet je daar wat aan doen. Net als Sym.

Laatste reden is natuurlijk geen hero (te) OP te maken. McCree was in het begin een alleskiller, dat was klote.

Uiteindelijk is een deel van het spel natuurlijk slim counteren als team, maar als een specifieke set-up dusdanig sterk blijkt te zijn (nu is dat dive, voorheen weer wat anders) kan alleen Blizzard dat rechttrekken. Soms doen ze teveel, soms te weinig, meestal te traag. Maar dat er balancepatches zijn is enkel positied voor de game.
pi_173528238
quote:
Het streven naar die 'gelijkheid' is juist hartstikke gezond. En inderdaad, nieuwe hero's (of nieuwe inzichten) gooien die balans in de war. Daarom is het zaak om continu te blijven buffen/nerfen.

Hetzelfde zie je in elk ander spel dat diverse heroes/champs heeft.
quote:
Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.
Dat doet het dus niet per definitie. Zoals genoemd was Mccree een tijdje belachelijk overpowered. De skill ceiling was weliswaar hoog maar als je eenmaal op niveau zit was er eigenlijk geen enkele reden te bedenken om geen Mccree te nemen (of dus om bijvoorbeeld nog soldier te kiezen) . Zo stagneert een game en gaat dat op een gegeven moment vervelen.

Momenteel is het inderdaad D.va en Winston wat de klok slaat. Dat maakt niet uit, maar op het moment dat niemand meer een reinhardt/Orisa gaat picken voor de serieuze matches lijkt het mij vrij logisch dat dat voor niemand echt leuk is.

Balans is nou eenmaal een dynamisch iets. Als er opeens weer een vliegende hero (zoals Pharah) bij komt is dat technisch gezien een indirecte buff voor Mccree/soldier. Daar moet op ingespeeld worden.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_173528625
Eerste game gelijk met mongolen gespeeld lekker stug tracer reaper en Genji spelen in defense.
pi_173529306
Just placements brah.
pi_173530201
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerste game gelijk met mongolen gespeeld lekker stug tracer reaper en Genji spelen in defense.
2 eerste potten heb ik ook van die klap jostis

gooi ik m'n blizzard op het punt wil niemand erop gaan staan.

SPOILER
pi_173530270
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:45 schreef Syphixx het volgende:

[..]

SPOILER
Tsja. Als je hetzelfde gaat doen kan je natuurlijk niet huilen over anderen die stom doen. Sowieso nooit begrepen wat men denkt te bereiken met dit soort internetwraak op mensen die je waarschijnlijk nooit meer spreekt of mee speelt.
pi_173530356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja. Als je hetzelfde gaat doen kan je natuurlijk niet huilen over anderen die stom doen. Sowieso nooit begrepen wat men denkt te bereiken met dit soort internetwraak op mensen die je waarschijnlijk nooit meer spreekt of mee speelt.
verschil is dat ik het wél probeer, en écht wel wil winn en op het einde gewoon quiten ipv te ragen

nu ook. er zit 3 man op me terwijl ik ver van de payload ben... maw: waar zitten de andere 5 voor een 5 vs 3? ik zag hem tijdens kill cam achteruit rijden.
dan weetje... gewoon even uitzweten om penalty te omzeilen :(
pi_173530541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:57 schreef Syphixx het volgende:

[..]
nu ook. er zit 3 man op me terwijl ik ver van de payload ben... maw: waar zitten de andere 5 voor een 5 vs 3? ik zag hem tijdens kill cam achteruit rijden.
dan weetje... gewoon even uitzweten om penalty te omzeilen :(
Hier mist zoveel context, maar:

- Waarom ben je ver weg van de payload?
- Waarom verwacht je hulp als je ver weg bent van de payload?
- Als wie speelde je?
- Attack of defense?
- Gebruik je voice coms?

Etc. Etc. Al dit soort 'rage'verhalen zonder context kan men uiteindelijk niet zoveel mee :P
pi_173530653
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:07 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hier mist zoveel context, maar:

- Waarom ben je ver weg van de payload?
- Waarom verwacht je hulp als je ver weg bent van de payload?
- Als wie speelde je?
- Attack of defense?
- Gebruik je voice coms?

Etc. Etc. Al dit soort 'rage'verhalen zonder context kan men uiteindelijk niet zoveel mee :P
nu ook lekker rage _O- _O- _O- , mcree van vijand kreeg de volle laag van zijn team... terwijl het wel door zijn doen 0% - 99% behaald hebben + potg _O_
ik snap mensen soms gewoon niet
pi_173530753
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:14 schreef Syphixx het volgende:

[..]

nu ook lekker rage _O- _O- _O- , mcree van vijand kreeg de volle laag van zijn team... terwijl het wel door zijn doen 0% - 99% behaald hebben + potg _O_
ik snap mensen soms gewoon niet
Je hebt geen enkel idee van zijn teamwork, voice coms en tekstuele coms. Individuele skill is totaal geen indicatie voor de rest. Context = key, helaas zie je die in 99% van de gevallen niet.

Maar goed, blijf je vooral focussen opragers, ga ik verder met lol maken :P
pi_173531013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:57 schreef Syphixx het volgende:

[..]

verschil is dat ik het wél probeer, en écht wel wil winn en op het einde gewoon quiten ipv te ragen
Totdat je afk gaat. Op dat moment ben je hetzelfde bezig als die clowns :P

Ik denk dan: Blijf gewoon je best doen. Probeer er iets van te maken of in ieder geval om voor jezelf te kunnen zeggen dat je weer net iets beter bent geworden dan de ronde ervoor. Als je afk gaat dan naai je ook de 'goede' mensen die misschien niet zo skilled zijn maar in ieder geval wel proberen. Al is het er maar eentje.

Ik heb het ook weleens gehad hoor. Strontvervelend maar ach, dan nog maar even een champ spelen die ik niet vaak speel en een beetje bijleren. Of mijn longe range shots op Hanzo wat bijvijlen.

En de beste optie natuurlijk: Zoek een team. Of voeg mensen toe die ongeveer even goed zijn en serieus spelen en queue met hen samen. Daarmee verklein je de frustratie voor iedereen 8-)
pi_173533534
Gewoon lekker klooien in quickplay vooral nu ik de chat wegklik tijdens de game heb ik veel meer plezier :)
pi_173534035
Ik heb vannacht m'n placements gedaan, maar kon er ook niet echt om lachen. Twee ervan verloren door mensen die gewoon toegaven AFK te gaan of te gaan throwen.

De laatste twee kwam ik op de een of andere manier twee keer vrijwel in dezelfde groep terecht (1 persoon was anders) een groepje van 3, en een of andere klootviool die ook niet serieus wilde spelen en alleen maar liep te flamen. Hielp ook dus niet mee dat dat groepje van 3 in de eerste match met hem er ook bij zat, want die zaten gewoon met hem te kibbelen.

Op de een of andere manier die laatste twee toch gewonnen, maar echt net op het nippertje en zeker niet dankzij die flapdrol.. :{

Ook net geen Diamond geplaatst ;( 2949
pi_173534482
Ik ben rebels en speel met controller op de computer.
Dacht oh nu ga ik mega bagger zijn vergeleken met de rest maar het gaat goed 😎
pi_173534489
Wat zijn mensen op de pc trouwens toxic. Vooral in die chat.
pi_173536963
Wow, ik dacht van, ik ben level 30 dus laat ik eens een placement potje in competitive proberen.

Word ik tussen 11 mensen van level 200 - 500+ gegooid zodat gelijk een paar medespelers over de zeik zijn dat ik als blok aan het been hun placement verpest.

Lekker handig hoor.
pi_173537954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:25 schreef Igen het volgende:
Wow, ik dacht van, ik ben level 30 dus laat ik eens een placement potje in competitive proberen.

Word ik tussen 11 mensen van level 200 - 500+ gegooid zodat gelijk een paar medespelers over de zeik zijn dat ik als blok aan het been hun placement verpest.

Lekker handig hoor.
Gewoon negeren. Level heeft echt werkelijk waar geen drol te maken met je skill.

Ja, je hebt meer kans gehad alle maps te zien en dit zou betekenen dat iemand van level 500 exact zou moeten weten welke flank routes er zijn, waar alle health packs zijn, en wat de beste counter is for X, Y of Z..

Maar er zijn er genoeg die level 500 (of zelfs hoger zijn) die rondlopen alsof het hun eerste keer is dat ze het hele spel zien..

Het spel beoordeelt op basis van hoe je speelt (je MMR), niet op welk level je bent... Zij spelen zelf waarschijnlijk reteslecht en gebruiken jouw level alleen om het vingertje zo makkelijk mogelijk naar iemand anders te kunnen wijzen in plaats van naar zichzelf.

Als het je level niet was geweest, dan was het je hero-pick geweest, of oh my god waarom waste je je ult daar, of je naam staat me niet aan, of whatever.

Niks van aantrekken, gewoon lekker doorspelen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Hitomi op 02-09-2017 04:22:43 ]
pi_173538377
Ik zou juist niet op low level aan placements beginnen.
pi_173538772
Level =/= Skill.
pi_173538948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:16 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Gewoon negeren. Level heeft echt werkelijk waar geen drol te maken met je skill.

Ja, je hebt meer kans gehad alle maps te zien en dit zou betekenen dat iemand van level 500 exact zou moeten weten welke flank routes er zijn, waar alle health packs zijn, en wat de beste counter is for X, Y of Z..

Maar er zijn er genoeg die level 500 (of zelfs hoger zijn) die rondlopen alsof het hun eerste keer is dat ze het hele spel zien..

Het spel beoordeelt op basis van hoe je speelt (je MMR), niet op welk level je bent... Zij spelen zelf waarschijnlijk reteslecht en gebruiken jouw level alleen om het vingertje zo makkelijk mogelijk naar iemand anders te kunnen wijzen in plaats van naar zichzelf.

Als het je level niet was geweest, dan was het je hero-pick geweest, of oh my god waarom waste je je ult daar, of je naam staat me niet aan, of whatever.

Niks van aantrekken, gewoon lekker doorspelen. :)
Ik weet niet hoe goed jij alles al wist op lvl 30, maar ik wist net redelijk te aimen met soldier, laat staan dat ik kon switchen naar een goede counter class om bv die vervelende genji uit te schakelen, of hoe elke map en gamemode gespeeld moest worden qua tactics, comp etc. Kijk als rank je niks uitmaakt gewoon lekker competitive spelen met een lage rank, maar ik persoonlijk had meer tijd moeten steken in het spel onder de knie krijgen voordat ik mn ranked games ging spelen, had me zeker weten een betere rank opgeleverd. Ik kwam van games als WoW en GW2 af en had al jaren geen shooter meer gespeeld en toch dat ik na 50 levels wel ff minimaal plat te halen qua rank, viel dat even tegen.
pi_173539451
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:16 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Het spel beoordeelt op basis van hoe je speelt (je MMR), niet op welk level je bent...
In QP word ik niet met spelers met zo'n hoog level gematched en het ging er in het spel ook wel een stuk heftiger aan toe dan ik gewend ben uit QP. Is dat normaal? Ik dacht dat je QP MMR erbij wordt gepakt als je voor het eerst ooit aan een ranglijst-placement begint - blijkbaar niet dus?
pi_173539616
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:00 schreef Igen het volgende:

[..]

In QP word ik niet met spelers met zo'n hoog level gematched en het ging er in het spel ook wel een stuk heftiger aan toe dan ik gewend ben uit QP. Is dat normaal? Ik dacht dat je QP MMR erbij wordt gepakt als je voor het eerst ooit aan een ranglijst-placement begint - blijkbaar niet dus?
Jawel, doet het wel. Maar het is geen 1:1 transitie ofzo, impact van QP is minder groot op Comp. Maar let niet op level, zegt niets. Dat het er heftifer aan toegaat in Comp is logisch, aangezien men daar beter zijn best doet en daadwerkelijk wil winnen in het algemeen. QP is voor de meesten niet om serieus in te spelen.
pi_173541051
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:10 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed jij alles al wist op lvl 30, maar ik wist net redelijk te aimen met soldier, laat staan dat ik kon switchen naar een goede counter class om bv die vervelende genji uit te schakelen, of hoe elke map en gamemode gespeeld moest worden qua tactics, comp etc. Kijk als rank je niks uitmaakt gewoon lekker competitive spelen met een lage rank, maar ik persoonlijk had meer tijd moeten steken in het spel onder de knie krijgen voordat ik mn ranked games ging spelen, had me zeker weten een betere rank opgeleverd. Ik kwam van games als WoW en GW2 af en had al jaren geen shooter meer gespeeld en toch dat ik na 50 levels wel ff minimaal plat te halen qua rank, viel dat even tegen.
Toen ik level 30 was was iedereen level 30 en wist niemand echt hoe het spel werkte.

En met de tracking die je hebt op competitive play zie je tenminste de groei die je hebt gehad. Als ik nu als nieuwe starter binnen zou komen zou ik denk ik alsnog direct competitive induiken. Misschien mijn eerste seizoen dan gold, maar als je dan het seizoen erop platinum haalt en het seizoen erop misschien diamond, dan zie je je groei ook terug in je career profile.

Ik speel echt nooit meer quickplay vanwege het hoge gehalte niet serieuze gameplay daar.. het is gewoon niet leuk als je enemy team wel een beetje georganiseerd is met een verdeling healers/tanks/DPS, en jouw team aan het hannessen is met 6 dps waarvan twee snipers die Winston nog niet eens kunnen raken terwijl hij stilzit..
  zaterdag 2 september 2017 @ 12:44:23 #71
215192 iPat
pi_173541359
Ik zou zeker nu een jaar na release van OW vooral veel competitive spelen. Het blijft een teambased game en in CP denk ik dat je daar meer opsteekt van hoe het spel gespeeld moet (en hoort te) worden. Wat Blizzard goed heeft gedaan is het ontwerpen en ontwikkelen van heroes waarvan geen enkele erboven uit steekt en elkaar juist nodig hebben om tot resultaat te komen.

Ik maak ook vaak de vergelijking met het voetbal. Je gaat geen wedstrijd winnen met 11 spitsen. Maar helaas denken de meeste spelers in QP dat dat wel het geval is.

Competitive zou ik dus gebruiken als je meer jouw spelinzicht en tactisch vermogen wilt trainen en daarnaast ook kijken welke heroes goed matchen in jouw team en de tegenstander. De nieuwe deathmatch is een goeie training als je bepaalde DPS heroes onder de knie wilt krijgen. QP speel je als niks jou kan schelen.
It's never over..
It's never over..
pi_173541551
En dat is wat er mis is, QP is wel bedoeld om met een normalere comp te spelen. Blizzard heeft de hele custom game mode in OW gebracht om een optie in het spel te hebben waar je lekker kunt spelen als je het helemaal niks scheelt. Waarom denk je dat ze in quickplay gegaan zijn van de optie waar je met 6 genji's kunt spelen naar een optie waar elke hero maar 1x gekozen kan worden? Juist om van quickplay een competitive achtige mode te maken waar het er net iets minder serieus aan toe gaat. Helaas is het gros van de quickplay spelers schijnbaar te koppig om dat te begrijpen. En natuurlijk kun je in quickplay sneller een hero kiezen waar je beter mee wilt worden of omdat je gewoon eens zin hebt om met Mei te spelen, maar wel in het achterhoofd houdend dat er nog wel een soort van team balance moet zijn. Dus niet voor die 5e dps gaan als de tank netjes vraagt of iemand s.v.p healer kan spelen. Als iedereen nu eens een klein beetje moeite zou doen om dat ene potje eens af te stappen van je 4e dps of 3e tank of gewoon eens zou switchen als de pharah van het andere team vrij rond kan vliegen en alles afknalt dan zou quickplay er voor een hoop mensen leuker op worden. Maar goed de hoop dat dat ooit gaat gebeuren heb ik al een tijdje opgegeven.
pi_173541659
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar goed, blijf je vooral focussen opragers, ga ik verder met lol maken :P
vooral in QP is dit ook een grote vorm van lol :@
gewoon zeggen tegen toxic players: " Still love you bae <3 "
vallen in de volgende ronde weinig meer woorden meer :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Totdat je afk gaat. Op dat moment ben je hetzelfde bezig als die clowns :P

Ik denk dan: Blijf gewoon je best doen. Probeer er iets van te maken of in ieder geval om voor jezelf te kunnen zeggen dat je weer net iets beter bent geworden dan de ronde ervoor. Als je afk gaat dan naai je ook de 'goede' mensen die misschien niet zo skilled zijn maar in ieder geval wel proberen. Al is het er maar eentje.
ja dat klopt. je zou niet mogen opgeven voor diegene die het wél goed menen.
maar gisteren na 3 horror games was het 'teveel van het slechte' dan slaat de wanhoop toe.
maar dan weet je dat je een break moet doen. daarna ging het ook weer beter :7

trouwens: nog mensen die last hebben van ana op mayhem ? :D
werd onlangs goed getrolled erdoor, steeds keer op keer sleep shot. gevolg gekicked door inactiviteit _O- _O-
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:53:21 #74
215192 iPat
pi_173542057
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:03 schreef Questular het volgende:
En dat is wat er mis is, QP is wel bedoeld om met een normalere comp te spelen. Blizzard heeft de hele custom game mode in OW gebracht om een optie in het spel te hebben waar je lekker kunt spelen als je het helemaal niks scheelt. Waarom denk je dat ze in quickplay gegaan zijn van de optie waar je met 6 genji's kunt spelen naar een optie waar elke hero maar 1x gekozen kan worden? Juist om van quickplay een competitive achtige mode te maken waar het er net iets minder serieus aan toe gaat. Helaas is het gros van de quickplay spelers schijnbaar te koppig om dat te begrijpen. En natuurlijk kun je in quickplay sneller een hero kiezen waar je beter mee wilt worden of omdat je gewoon eens zin hebt om met Mei te spelen, maar wel in het achterhoofd houdend dat er nog wel een soort van team balance moet zijn. Dus niet voor die 5e dps gaan als de tank netjes vraagt of iemand s.v.p healer kan spelen. Als iedereen nu eens een klein beetje moeite zou doen om dat ene potje eens af te stappen van je 4e dps of 3e tank of gewoon eens zou switchen als de pharah van het andere team vrij rond kan vliegen en alles afknalt dan zou quickplay er voor een hoop mensen leuker op worden. Maar goed de hoop dat dat ooit gaat gebeuren heb ik al een tijdje opgegeven.
Ander bijkomend probleem is dat veel spelers denken dat je een hero moet 'mainen'. Hoevaak ik wel niet door de chat naar me gescholden werd dat ik moest switchen omdat ik toevallig iemands main had gekozen. Mijn opvatting om dit spel te spelen is dat je je moet aanpassen aan de telkens veranderende dynamiek in de heroes (buffs/nerfs/rework) en spelomstandigheden (teammates/tegenstanders switchen van heroes). Ik heb op 6 heroes na (waarvan drie die nieuw uitgebracht zijn) bij iedere hero meer dan 10 uur erin zitten. Zo kan ik anticiperen op wat er gevraagd wordt gedurende de game, en weet ik voor bijna alle heroes ook hoe ik er mee moet omgaan.

Maar het doet me nog steeds pijn als ik zie dat mijn team twee snipers heeft terwijl de tegenstander met drie tanks speelt. Gister nog een schrijnend voorbeeld van een Reaper in onze team die niks klaarspeelde en op iedereen aan het bitchen was. Maar wat wil jij als de tegenstander met twee snipers speelt en een Pharah...
It's never over..
It's never over..
pi_173545664
Is het op pc echt zo erg dat mensen flippen als je de main van ze afpakt? Heb gisteren wel gemerkt dat iemand boos werd omdat ik Winston pakte in attack nadat een ander Winston in defense was maar is zeldzaam.
pi_173547923
Één keer gehad in QP tot nu toe.

Maar vandaag ook iemand die elke POTG in de chat extra complimenteerde :D
pi_173550348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het op pc echt zo erg dat mensen flippen als je de main van ze afpakt? Heb gisteren wel gemerkt dat iemand boos werd omdat ik Winston pakte in attack nadat een ander Winston in defense was maar is zeldzaam.
als de char echt willen zeggen ze meestal "please"
ik ga ook hun uren controleren. als ze 30+ u hebben, kies ik gewoon iets anders.
happy team is geen overbodige luxe :P
pi_173550985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog nooit last van gehad. Wel dat mensen vroegen of ze de character konden spelen als ik of iemand anders die had gekozen bv.
Doe eens niet.
pi_173552076
Ik heb wel een aantal characters waar ik redelijk mee overweg kan, maar het komt af en toe voor dat al 'mijn' opties al zijn gekozen en ik of niet heel sterk ben op hetgeen wat nog over is, of hetgeen wat nog over is niet heel sterk is in de verdere opstelling of tegen het enemy team.

Dan biecht ik liever op dat ik niet zo heel sterk ben met iets, maar wel overweg kan met X, Y of Z. Dan krijg ik vaak ook wel de character waar ik naar op zoek ben. Maar soms ook niet, en ja, dan mag je vind ik ook niet bitchen als ik wat minder sterk overkom tijdens de match, ik heb 't immers aangegeven.
pi_173553182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:13 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb wel een aantal characters waar ik redelijk mee overweg kan, maar het komt af en toe voor dat al 'mijn' opties al zijn gekozen en ik of niet heel sterk ben op hetgeen wat nog over is, of hetgeen wat nog over is niet heel sterk is in de verdere opstelling of tegen het enemy team.

Dan biecht ik liever op dat ik niet zo heel sterk ben met iets, maar wel overweg kan met X, Y of Z. Dan krijg ik vaak ook wel de character waar ik naar op zoek ben. Maar soms ook niet, en ja, dan mag je vind ik ook niet bitchen als ik wat minder sterk overkom tijdens de match, ik heb 't immers aangegeven.
Wordt redelijk met minstens 2 heroes per 'klasse' en dat probleem heb je nooit meer ;)
pi_173554424
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:51 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wordt redelijk met minstens 2 heroes per 'klasse' en dat probleem heb je nooit meer ;)
Dat was ik ook wel maar als vervolgens die characters generfed worden of niet in de meta passen gaan ze daar weer om huilen ;)
pi_173556747
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:18 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Dat was ik ook wel maar als vervolgens die characters generfed worden of niet in de meta passen gaan ze daar weer om huilen ;)
Luisteren naar spelers die enkel meta kunnen spelen doe ik al helemaal niet :P
pi_173562030
Ik zie meer Junkrat dan me lief is dit seizoen.
pi_173562528
Junk is dan ook wel lekker na zn buff :)
pi_173562745
Jammer dat het vaak ten kosten gaat van defensieve zekerheidjes zo als Bastion en Thorbjorn die zie ik liever in me team.
pi_173565904
Kennen jullie eigenlijk de site overbuff.com?

Als het goed is dan kun je op die site voor elke held die je speelt zien, hoe je op verschillende punten presteert vergeleken met andere spelers.

Bij mij zie ik vooral dat ik veel te vaak dood ga. Blijkbaar moet ik wat voorzichtiger spelen en op tijd een health pack zoeken o.i.d. :X
pi_173566739
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Igen het volgende:

Als het goed is dan kun je op die site voor elke held die je speelt zien, hoe je op verschillende punten presteert vergeleken met andere spelers.

Bij mij zie ik vooral dat ik veel te vaak dood ga. Blijkbaar moet ik wat voorzichtiger spelen en op tijd een health pack zoeken o.i.d. :X
Ken de site, kijk er nooit naar. Game draait niet om stats :P
pi_173567953
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 17:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ken de site, kijk er nooit naar. Game draait niet om stats :P
Sowieso, als je op alle punten bij de beste paar % zou horen, dan betekent dat alleen maar dat de matchmaking je tussen te zwakke spelers stopt. :P

Maar je kan er misschien wel een paar sterke en zwakke punten mee zien.
pi_173570062
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:07 schreef Igen het volgende:

Ik gebruik de app OverSumo daarvoor .
pi_173575441
Die chat :')
Helft is toxic af
pi_173575988
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Luisteren naar spelers die enkel meta kunnen spelen doe ik al helemaal niet :P
Heb liever dat ze hun aandacht richten op de andere partij afmaken dan hun tijd en energie verspillen aan bitchen in de team chats :p
pi_173577265
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:21 schreef isax het volgende:
Die chat :')
Helft is toxic af
Ik moet er altijd om lachen.

Ik had zaterdag 13 games gespeeld en maar 1 was er toxic, de rest allemaal leuke games. Wist niet wat ik meemaakte _O_ Placements gedaan en weer in platinum beland.
pi_173577918
Gewoon begin van de game de chat sluiten, overwatch is nog nooit zo ontspannend geweest.
pi_173578051
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 09:39 schreef Questular het volgende:
Gewoon begin van de game de chat sluiten, overwatch is nog nooit zo ontspannend geweest.
Hoe doe je dat? Of moet je iedereen los muten? All chat heb ik wel standaard uitstaan en dan is ook al een stuk rustiger.
pi_173578621
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 09:49 schreef Najieto het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Of moet je iedereen los muten? All chat heb ik wel standaard uitstaan en dan is ook al een stuk rustiger.
P.
pi_173580236
Was gisteravond weer een game van diamond and, en zoals gewoonlijk weer uitschot in die laatste match.

Nu een idioot die constant widowmaker speelde met een accuracy van 30% volgens z'n stats..

Een paar quotes:
"I only came here to snipe."
"The only reason I play overwatch is to hear the HS sound"

:( :( :(
pi_173580324
Een accuracy van 30% is wat je kan verwachten op Diamond, is nog best normaal wat dat betreft.

Om het meteen uitschot te noemen, tsjah :')
pi_173581436
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 12:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Een accuracy van 30% is wat je kan verwachten op Diamond, is nog best normaal wat dat betreft.

Om het meteen uitschot te noemen, tsjah :')
Als hij niet op die manier gereageerd had had ik t ook geen uitschot genoemd.
pi_173581468
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 13:55 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Als hij niet op die manier gereageerd had had ik t ook geen uitschot genoemd.
Tuurlijk.

Vraag me soms af of men nog wel lol heeft in de game. Lees dit topic en alleen maar ergernissen, namecalling en woorden als toxic e.d. Maak gewoon lol, game's good O+
pi_173581532
Helpt natuurlijk wel als je medespelers een beetje helpen bij het lol hebben, en dat mist deze game wel een beetje. Maar goed met deze game nog vele andere die het niet echt van hun community moeten hebben. Vindt het nog steeds een top game maar wel eentje die je af en toe kan frustreren.
pi_173582120
Op console kan je nu iemand reporten voor van alles behalve voor leaving :')
pi_173582145
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op console kan je nu iemand reporten voor van alles behalve voor leaving :')
Lijkt me logisch aangezien dat automatisch bestraft wordt.
pi_173582192
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Lijkt me logisch aangezien dat automatisch bestraft wordt.
Plus de reports er bovenop is langere straf ? Dat zou mooi zijn.
pi_173582760
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 13:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Vraag me soms af of men nog wel lol heeft in de game. Lees dit topic en alleen maar ergernissen, namecalling en woorden als toxic e.d. Maak gewoon lol, game's good O+
Ik heb echt werkelijk waar nog nooit op iemand gebitcht omdat ze Widowmaker of Hanzo, of een andere minder populaire hero spelen. Maar als ze dan op deze manier reageren, met de melding dat ze ook gewoon bewust niet serieus spelen / throwen / het ze niks kan schelen, ja, dan opent mijn zoutpotje.

Ben meestal zelfs degene die op klagers aan het begin van de match zegt "Hey, let them play and they might prove you wrong. Don't judge before you see them in action."

Verder vind ik 't spel heel leuk. Anders had ik 't ook niet meer gespeeld.
  maandag 4 september 2017 @ 16:10:51 #105
215192 iPat
pi_173583878
Ik heb mezelf ook vaak de vraag gesteld of ik het spel nog leuk vind. De ene keer is het gewoonweg onspeelbaar omdat iedereen een DPS speelt of ogenschijnlijk bewust domme keuzes maakt waardoor alles wat je doet geen enkele zin heeft. Maar dan zit er ook wel eens een potje tussen waar iedereen blijkbaar met elkaar een klik heeft en het prima spelen is.

Maar ik had sinds de nieuwe update hoop dat de balance in QP enigzins hersteld zou worden met de komst van DM. Maar heb de afgelopen dagen alleen maar DPS als teammates gehad. En geen goeie. Dus dit spel blijf ik spelen zolang mijn vrienden het ook nog blijven spelen.
It's never over..
It's never over..
pi_173585221
Van die mensen die gelijk bitchen op elke Widow en Hanzo zijn wel irritant ook gaat het vaak op een lompe manier.

Ik vraag eigenlijk alleen of een van de twee wil switchen als ze er beide zijn en ik merk dat het niet gaat.

Met Sombra krijg ik er altijd wel een boost van als ze me gelijk vragen om te switchen .
pi_173587743
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 08:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik moet er altijd om lachen.

Ik had zaterdag 13 games gespeeld en maar 1 was er toxic, de rest allemaal leuke games. Wist niet wat ik meemaakte _O_ Placements gedaan en weer in platinum beland.
Genji die zeurt om healing en dan mad worden als je zegt dat hij zelf vast een goede healer is O+

iemand was helemaal mad omdat ik symmetra speelde en toen ownde ik de hele toko en was het oh oeps O+
pi_173588079
Ik vind het wel vermakelijk als ik als Ana met 5 dps speel die uiteraard overal over de map rondzwerven maar wel non stop healing verwachten.
pi_173588255
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:06 schreef Questular het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk als ik als Ana met 5 dps speel die uiteraard overal over de map rondzwerven maar wel non stop healing verwachten.
ik speel vaak mercy en dan krijg je dat ook.
en dan zijn er ook die lef hebben om je noob te noemen :')
pi_173588638
Of dan heb je een Sombra en dan roepen de Mercy en Sombra "We kunnen wel solo heal gaan want we hebben een Sombra". Ik schakel van healer af. En vervolgens wordt ons team als deurmat gebruikt door het andere team en huilt iedereen dat er niet genoeg healing is. |:(
pi_173591829
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:32 schreef Hitomi het volgende:
Of dan heb je een Sombra en dan roepen de Mercy en Sombra "We kunnen wel solo heal gaan want we hebben een Sombra". Ik schakel van healer af. En vervolgens wordt ons team als deurmat gebruikt door het andere team en huilt iedereen dat er niet genoeg healing is. |:(
Meer health packs hacken dan he, noob.
pi_173591854
quote:
6s.gif Op maandag 4 september 2017 22:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Meer health packs hacken dan he, noob.
OMG zo toxic :r

:D
pi_173592117
Ja ik niet, want ik raak Sombra niet aan. Ik ben met 1 seconde dood. Snap niet hoe Sombra's het overleven _O-
pi_173592584
Translocator op een hacked healthpack leggen, kun je de meeste encounters gewoon overleven. Uiteraard zijn stuns en oneshots alsnog funest :D
Doe eens niet.
pi_173592595
Ik doe dat altijd heel braaf en dan ben ik heel druk bezig met zo'n enemy target te hacken, vervolgens targetten ze mij en loopt net mijn locator af :'(
pi_173594034
Pfff wat mij betreft is de Deathmatch speelbaarheid echt zwaar omlaag gegaan nu dat de andere maps ook beschikbaar zijn.
Vooral Volskaya gebruikt bijna de complete map, wat het echt ongelooflijk kut maakt als je helemaal aan de andere kant spawned dan waar de actie is. Zeker wanneer je iemand speelt zonder echte movement abilities.
Doe eens niet.
pi_173595159
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef isax het volgende:

[..]

ik speel vaak mercy en dan krijg je dat ook.
en dan zijn er ook die lef hebben om je noob te noemen :')
Herkenbaar. Maar als je dan een point saving of game winning res hebt gedaan dan hoor je ze niet.
pi_173595173
Binnenkort gelukkig niet meer *O*
pi_173597123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 06:39 schreef Necrodeath het volgende:
Pfff wat mij betreft is de Deathmatch speelbaarheid echt zwaar omlaag gegaan nu dat de andere maps ook beschikbaar zijn.
Vooral Volskaya gebruikt bijna de complete map, wat het echt ongelooflijk kut maakt als je helemaal aan de andere kant spawned dan waar de actie is. Zeker wanneer je iemand speelt zonder echte movement abilities.
Ik vond er ook geen zak aan en de helft van die maps zijn veel te open.

Bij mij belooft de knop een free lootbox bij een winst, ik gisteravond eerste in ffa death match maar geen lootbox en de box werd nog steeds beloofd :(
pi_173716472
Ik wil een death note die werkt met overwatch nicknames voor leavers .
pi_173716643
Doodverwensing, ban.
pi_173716740
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Doodverwensing, ban.
Ben de afgelopen twee dagen meer als duizend punten kwijt en dan komen ze er meestal met een 20 min ban vanaf.
pi_173717096
Meer dan duizend SR puur door leavers? Moeilijk te geloven. Anders is het op consoles nog triester dan ik meer ooit had voorgesteld :D
pi_173717225
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ben de afgelopen twee dagen meer als duizend punten kwijt en dan komen ze er meestal met een 20 min ban vanaf.
Full tilt doorspelen _O_

Ik ben voor het eerst in mijn OW carriere opweg naar Plat. Bijna 2400 SR nu. Alleen jammer dat ik met verlies meer punten zak dan met een win erbij krijg. moet vanwege mijn autisme nog 2 potjes spelen en winnen om hoger te komen :s)

[ Bericht 20% gewijzigd door Najieto op 11-09-2017 19:04:13 ]
pi_173717666
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Meer dan duizend SR puur door leavers? Moeilijk te geloven. Anders is het op consoles nog triester dan ik meer ooit had voorgesteld :D
Vannacht en gisterenavond was het om het potje 1 of 2 leavers.

Nu was dit ook wel extreem want normaal valt het mee al was het net dus weer raak.
pi_173717687
:D awkward dan, alsnog lastig geloven. Maar goed, als jij het zegt. Console :')
pi_173717803
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:20 schreef Noppie2000 het volgende:
:D awkward dan, alsnog lastig geloven. Maar goed, als jij het zegt. Console :')
Een dude speelde Zenyata als enige healing in defense tegenstander kwam snel op 2-0 maar net toen we een beetje grip kregen zegt ie opeens '' Cant deal with u retards anymore I'm leaving'' en weg was die gelukkig kon ik zijn username zien dus report gedrukt.

Maar dat soort gasten zit het vol mee.
pi_173723453
Spel speelt erg leuk, maar zitten toch te veel flaws in de game en de community is ook erg slecht (veeeel slechter dan veel andere online games).
pi_173724295
Ik ben afgelopen week meerdere keren een potje verwijderd geweest van Diamond on vervolgens weer een leaver/troller in het team te hebben en weer flink te zakken.

Maar sinds gisteravond eindelijk weer Diamond. *O*
pi_173726024
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 23:08 schreef Omega het volgende:
(veeeel slechter dan veel andere online games).
Onzin.
pi_173726195
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:32 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Onzin.
Persoonlijke ervaringen afdoen als onzin....
pi_173726257
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:51 schreef Questular het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaringen afdoen als onzin....
Persoonlijke ervaringen neerzetten als feiten....
pi_173726548
Ik vind het ook een van de meest waardeloze communities die ik ben tegengekomen in mijn behoorlijke lange online game ervaring. Dat jij dan niet zo ziet is hardstikke fijn voor je maar onzin wil ik het niet noemen. Hoe ruk moeten al je andere games wel niet zijn geweest qua community.

Ik lig er niet van wakker dat je een hoop vervelende spelers hebt in deze game maar ik ben ze in ieder geval nog niet in zo een grote aantallen tegengekomen in andere games. Zal wel een generatie kloof zijn maar vroegah ging het er allemaal iets normaler aan toe.
pi_173726667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:14 schreef Questular het volgende:
Hoe ruk moeten al je andere games wel niet zijn geweest qua community.
Je hebt nooit Counterstrike, League, Team Fortress, Halo of elk andere grote online game gespeeld? Vol met 8 jarige jochies die je de huid vol schelden en jongvolwassenen die zich oh zo fantastisch voelen en alles en iedereen een stoornis proberen aan te lullen? Die überhaupt de games niet spelen?

Wat heb je nou in Overwatch? Spelers die geen support pakken? Die soms wat snel opgeven? Die een beetje trollen in chat?

Overwatch valt (IMO voor de goede orde) reuze mee. Ik weet hier nog daadwerkelijk positieve ervaringen uit te halen itt andere online shooters/MobA.
pi_173726995
Unreal tournament
Quake 3
Enemy territory
Wow
Guild wars
Guild wars 2
Warhammer online
SWTOR

Etc etc

en alleen in overwatch heb ik spelers gehad die het team kanker wensen of hopen dat je vader of moeder dood gaat dus nee ik vind het best schrijnend in deze game.

Volgens mij heb ik in andere games gewoon geluk gehad.
pi_173727413
Gewoon de andere wang toekeren. Als je al zo'n lange gamecarrière hebt moet je dat ondertussen goed geoefend hebben ;)

Community is exact hetzelfde als vrijwel alle andere online games.
pi_173727426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:11 schreef ems. het volgende:
Gewoon de andere wang toekeren. Als je al zo'n lange gamecarrière hebt moet je dat ondertussen goed geoefend hebben ;)

Community is exact hetzelfde als vrijwel alle andere online games.
Ow zeker het beïnvloedt mijn spelplezier niet :)
pi_173729397
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:12 schreef Questular het volgende:

[..]

Ow zeker het beïnvloedt mijn spelplezier niet :)
Mijne wel. In de positieve zin des woords :P Als iemand begint te schelden dan weet je dat je iets goed doet.

Ik ben nog steeds sterk depressief over het gebrek aan lucioball trouwens. ;(
pi_173730546
Vanacht mijn ranking weer terug omhoog gewerkt de fanbase is inderdaad vrij slecht.
pi_173730926
Nu krijg je wel die lootbox reward die bij DM staat sinds dat het niet alleen maar Chateau Guillard is :)
Doe eens niet.
pi_173731021
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:17 schreef Necrodeath het volgende:
Nu krijg je wel die lootbox reward die bij DM staat sinds dat het niet alleen maar Chateau Guillard is :)
Klopt, alweer een tijdje. Wel lief van ze, aangezien het verschijnen van dat icoon het foutje was; niet het niet geven van een tweede loot box :P
pi_173731136
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:23 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Klopt, alweer een tijdje. Wel lief van ze, aangezien het verschijnen van dat icoon het foutje was; niet het niet geven van een tweede loot box :P
Nice, ik had m'n arcade boxes al, dus had niet meer gespeeld vorige week.
Zat een aardige legendary in bij mij, Orisa Protector.
Doe eens niet.
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:53:43 #143
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_173731696
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:46 schreef Questular het volgende:
Unreal tournament
Quake 3
Enemy territory
Wow
Guild wars
Guild wars 2
Warhammer online
SWTOR

Etc etc

en alleen in overwatch heb ik spelers gehad die het team kanker wensen of hopen dat je vader of moeder dood gaat dus nee ik vind het best schrijnend in deze game.

Volgens mij heb ik in andere games gewoon geluk gehad.
je vergelijkt een game met 100.000 spelers (swtor) met een game met meer dan 30 miljoen spelers. Je begrijpt toch zelf wel dat je meer trolls hebt in een populatie van 30 miljoen spelers?
pi_173731706
Ik stoor mij vooral aan team genoten die maar steenvast rechts blijven gaan op Lunar colony of steenvast links gaan op temple of the Anubis terwijl rechts altijd vrij is.
pi_173731751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik stoor mij vooral aan team genoten die maar steenvast rechts blijven gaan op Lunar colony of steenvast links gaan op temple of the Anubis terwijl rechts altijd vrij is.
Waarom zou ik niet rechts gaan op Lunar en daar high ground pakken, waarom zou ik rechts gaan op Anubis, klein nauw gangetje, lekker een choke inlopen (al is Anubis natuurlijk sowieso een schijtmap :P)
pi_173731779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:53 schreef skittelman het volgende:

[..]

je vergelijkt een game met 100.000 spelers (swtor) met een game met meer dan 30 miljoen spelers. Je begrijpt toch zelf wel dat je meer trolls hebt in een populatie van 30 miljoen spelers?
WoW voor het gemak over het hoofd gezien?
  dinsdag 12 september 2017 @ 14:58:41 #147
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_173731781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
of volskaya punt A, met zn allen door de choke lopen en gekilled worden. vaak is het al genoeg om met 1 flanker linksom te gaan om de choke defence uit elkaar te drijven. En als ik dat voorstel geeft niemand gehoor. Switch ik zelf naar een flanker om het dan maar zelf te doen, blijft de rest van je team rustig bij de choke staan ipv er door heen te pushen.... in hoeveel talen moet ik GO NOW schreeuwen?
pi_173731849
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:58 schreef skittelman het volgende:

[..]

of volskaya punt A, met zn allen door de choke lopen en gekilled worden. vaak is het al genoeg om met 1 flanker linksom te gaan om de choke defence uit elkaar te drijven. En als ik dat voorstel geeft niemand gehoor. Switch ik zelf naar een flanker om het dan maar zelf te doen, blijft de rest van je team rustig bij de choke staan ipv er door heen te pushen.... in hoeveel talen moet ik GO NOW schreeuwen?
Een flanker die solo gaat links, ziet niet hoe zijn team ervoor staat. Health laag, geen lucio boost (dan heeft het GO NOW sowieso weinig nut), wat voor comp heeft de tegenstander etc. etc.

Je geeft je team immers in principe een 5v6 bij een al lastige choke, dus dat vergt timing, communicatie en de juiste comps :)
pi_173732019
Niks is zo lekker dan switchen naar de juiste hero en zo het verschil maken.
pi_173732243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:02 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een flanker die solo gaat links, ziet niet hoe zijn team ervoor staat. Health laag, geen lucio boost (dan heeft het GO NOW sowieso weinig nut), wat voor comp heeft de tegenstander etc. etc.

Je geeft je team immers in principe een 5v6 bij een al lastige choke, dus dat vergt timing, communicatie en de juiste comps :)
Toch pakte ik altijd de overwinning op Anubis door eerst in defense met symmetra de boel dicht te timmeren om vervolgens in attack met sombra naar de eerste point te sneaken.

Teams gaan altijd links vechten op de choke daar terwijl rechts negen van de tien keer gewoon vrij is.
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:18:28 #151
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_173733173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:02 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

als er 3 man naar het punt rushen om mij te beschieten is het 5v3, kun je rustig de sym turrets slopen en wat verder voorbij die vrachtwagen vechten. Is een stuk fijner dan bij de choke.
pi_173733303
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:18 schreef skittelman het volgende:

[..]

als er 3 man naar het punt rushen om mij te beschieten is het 5v3, kun je rustig de sym turrets slopen en wat verder voorbij die vrachtwagen vechten. Is een stuk fijner dan bij de choke.
Ja, dat zou wel leuk zijn. :)
pi_173736332
Waar zeg ik dat het een feit is? Jij zegt wel dat het onzin is. Blijf bij de feiten.
Ik heb zoveel online ervaring, maar OW is echt veel erger IMO (zo beter, sushi). Overigens speel ik PS4, misschien dat het daar erger is.
pi_173736539
Overwatch is echt niet anders dan elke andere competitieve fps qua community :P
pi_173736653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:01 schreef ems. het volgende:
Overwatch is echt niet anders dan elke andere competitieve fps qua community :P
Dat is dan jouw mening, ik heb een andere mening. Mijn ervaringen.
pi_173736802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:06 schreef Omega het volgende:

[..]

Dat is dan jouw mening, ik heb een andere mening. Mijn ervaringen.
Sowieso vind ik niet echt dat je kan spreken van een 'community' bij competitieve fps games. Er zijn zoveel spelers en elke keer heb je weer nieuwe. Op een World of Warcraft server kan je nog min of meer spreken van een vaste community maar de keren dat ik met Overwatch in de game kom bij dezelfde mensen zijn zeer schaars. Je hebt geluk of ongeluk met je teammates. Veel meer kan je er niet over zeggen. De laatste weken ben ik trouwens juist blij verrast geweest met mijn teams. Iedereen bleef vriendelijk en bemoedigend ondanks eventuele losses.

Ben je zelf wel altijd compleet keurig en flame je nooit? Of laat je je soms wel eens een stiekem een beetje kennen?
pi_173736889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Op een World of Warcraft server kan je nog min of meer spreken van een vaste community maar de keren dat ik met Overwatch in de game kom bij dezelfde mensen zijn zeer schaars.
Daarom spelen met vrienden / mensen die daadwerkelijk aangeven samen te willen spelen online. Ga je al 80% van de problemen mee uit de weg, al kun je gewoon solo ook genoeg positieve dingen meekrijgen.
quote:
Je hebt geluk of ongeluk met je teammates. Veel meer kan je er niet over zeggen. De laatste weken ben ik trouwens juist blij verrast geweest met mijn teams. Iedereen bleef vriendelijk en bemoedigend ondanks eventuele losses.
Ik ook. Gister nog een team gehad, goede comms, gebruikten daadwerkelijk de 'stay as team' functie en we wonnen er nog een paar. Zolang je zelf maar een beetje je best doet voor een positieve sfeer, gaat de rest vanzelf mee is mijn ervaring.

Waarmee ik bedoel: toxic, ze luisteren niet, doen maar wat, 4 snipers in een team :r bah.

:+
pi_173737104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:16 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daarom spelen met vrienden / mensen die daadwerkelijk aangeven samen te willen spelen online. Ga je al 80% van de problemen mee uit de weg, al kun je gewoon solo ook genoeg positieve dingen meekrijgen.
Mijn idee. Ik speel sowieso eigenlijk 95% van de tijd met vrienden. Solo doe ik vrijwel nooit. Laatste weken alleen dus omdat ik wat meer tijd over had :P
quote:
Ik ook. Gister nog een team gehad, goede comms, gebruikten daadwerkelijk de 'stay as team' functie en we wonnen er nog een paar. Zolang je zelf maar een beetje je best doet voor een positieve sfeer, gaat de rest vanzelf mee is mijn ervaring.
Precies. Het is ook zelf een beetje het goede voorbeeld geven. De hele tijd je mic gemute houden en in je eigen sop gaar koken draagt ook niet echt bij aan een fijne spelervaring. Wees positief en mute de mensen die echt kut zijn. Tadaa, "slechte" community probleem opgelost :)
pi_173737223
Zelden een spel gezien waar zo veel getrolled wordt Mei die muurtjes plaatst, Symmetra's die teleport "verkeerd" neer zetten en dan ook nog sommige die niets doen in eigen spawn plek, leaven op verkeerde momenten.
Dat soort dingen
pi_173737469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:30 schreef Omega het volgende:
Zelden een spel gezien waar zo veel getrolled wordt Mei die muurtjes plaatst, Symmetra's die teleport "verkeerd" neer zetten en dan ook nog sommige die niets doen in eigen spawn plek, leaven op verkeerde momenten.
Dat soort dingen
Kan trouwens wel zo zijn dat er simpelweg meer kinderen op playstation 4 zitten, wat toch een beetje kinderspeelgoed is.
pi_173737841
En pc's zijn alleen voor puisterige nerdjes. Kortom laten we niet in platform-x-is-beter-dan-y-discussies verzanden plz.
quote:
[Overwatch - multi]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173737924
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:55 schreef 2dope het volgende:
En pc's zijn alleen voor puisterige nerdjes. Kortom laten we niet in platform-x-is-beter-dan-y-discussies verzanden plz.

[..]

Zo bedoel ik het niet. Er is niets mis met kinderspeelgoed. Maar dat playstation 4 aantrekkelijker is voor de jongere generatie lijkt me vrij logisch. Dat je dan meer ellende tegenkomt in de chat/voice is een vervelende bijkomstigheid.

Ik heb zelf immers ook een super nintendo en die is fucking geweldig :P
pi_173738082
Ik ben het volledig eens met je vorige post tot aan de komma. 'kinderspeelgoed' klonk een beetje als een trap na :P

LawBreakers al eens geprobeerd btw?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173738521
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef 2dope het volgende:

LawBreakers al eens geprobeerd btw?
Zag er tof uit maar ik miste de beta. En ondanks dat ik her en der positiviteit hoor begrijp ik dat er erg weinig players zijn.

En eerlijk is eerlijk, het is gewoon -nog- een arena-hero shooter. Misschien is het wel een toffe game maar Overwatch is op zoveel vlakken zo goed dat ik nou niet echt de noodzaak voel om een andere game in datzelfde genre te proberen.

Als ik tevreden ben met fifa ga ik niet daarnaast ook nog pes kopen, zeg maar. Ondanks dat ik geen voetbalgames speel :P
pi_173739059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Zag er tof uit maar ik miste de beta. En ondanks dat ik her en der positiviteit hoor begrijp ik dat er erg weinig players zijn.

En eerlijk is eerlijk, het is gewoon -nog- een arena-hero shooter. Misschien is het wel een toffe game maar Overwatch is op zoveel vlakken zo goed dat ik nou niet echt de noodzaak voel om een andere game in datzelfde genre te proberen.

Als ik tevreden ben met fifa ga ik niet daarnaast ook nog pes kopen, zeg maar. Ondanks dat ik geen voetbalgames speel :P
Klopt grotendeels wel, behalve dat LawBreakers veel minder team-based is. Je was ook redelijk cs:go-junkie toch? Ik denk dat LawBreakers wel een aardig gat kan vullen tussen cs:go en Overwatch. Er zijn geen echte hard counters en je kunt redelijk lone-wolfen puur op aim en movement, met ieder personage. Er is ook maar één support-rol/healer en die is qua dps even dodelijk als de andere personages. Daarbij is het met 30 piek retail ook wel mooi geprijsd. Anyway is wel het proberen waard als je een kans krijgt. /offtopic /marketing
pi_173739098
Ja hallo, kunnen we het weer over toxicity hebben alsjeblieft? :(
pi_173739228
SOAD O+
pi_173739621
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt grotendeels wel, behalve dat LawBreakers veel minder team-based is. Je was ook redelijk cs:go-junkie toch?
Niet GO. De oude CS heb ik wel een jaar of 10 gespeeld.
quote:
Ik denk dat LawBreakers wel een aardig gat kan vullen tussen cs:go en Overwatch. Er zijn geen echte hard counters en je kunt redelijk lone-wolfen puur op aim en movement, met ieder personage. Er is ook maar één support-rol/healer en die is qua dps even dodelijk als de andere personages. Daarbij is het met 30 piek retail ook wel mooi geprijsd. Anyway is wel het proberen waard als je een kans krijgt. /offtopic /marketing
Dat zeker. Maar ik heb CS dus wel sort of gezien na zo lang :P Heb niet per se behoefte aan een kruising tussen de 2. Overwatch afgewisseld door een battlefield hier en daar weten al mijn shooterdrangen te bevredigen.

Het spel ziet er ook echt tof uit en de gameplay was heerlijk. Maar ik leg mijn focus liever op 1 of 2 games en probeer mezelf dan voor te liegen dat ik langzaam beter aan het worden ben in dat paar.
pi_173742225
Junkentown release is volgende week.

Hopelijk hebben ze Junkenstein ook niet teveel veranderd als het terug komt.

Het was mijn eerste event en tot nu toe wel de mooiste.

Ergens hoop ik dat ze witch mercy Junkenstein horseman reaper en Roadhog monster skins exclusief houden maar zou wel niet.

Verliest wel een een beetje waarde.
pi_173750988
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

Verliest wel een een beetje waarde.
Hoe? Je vindt niet dat anderen een skin mogen hebben die jij ook hebt?
pi_173751390
Die junk skin staat nog wel op mn lijstje , hoop dat ie terug komt.
pi_173753216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoe? Je vindt niet dat anderen een skin mogen hebben die jij ook hebt?
Sommigen zien season skins inderdaad liever 'exclusief' blijven, geen idee waarom. Ben blij dat alles terugkomt, want ik kon lang niet alles snel genoeg bij elkaar farmen :@
pi_173754488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Sommigen zien season skins inderdaad liever 'exclusief' blijven, geen idee waarom.
Daar kan ik me misschien nog iets bij voorstellen als je iets heel moeilijks hebt gedaan om die skin te bemachtigen. Gewoon random geluk hebben of veel gold sparen valt daar niet onder.
pi_173756960
Exclusieve skins als je bv een event op de moeilijkste hardheid complete
pi_173757100
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:25 schreef Questular het volgende:
Exclusieve skins als je bv een event op de moeilijkste hardheid complete
Mwa, dat ook weer liever niet. Dan 'forceer' je het grinden van die events en hoewel ze vaak wel ok zijn had ik het na een paar keer ook wel weer gezien (behalve lucioball dus).

Dan denk ik eerder aan mijlpalen/archievements als je een character heel veel hebt gespeeld of een bepaald aantal games mee hebt gewonnen.

Anderzijds, skins boeien mij eigenlijk ook weinig. Dus voor events kan het wat mij betreft net zo goed :P
pi_173775279
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa, dat ook weer liever niet. Dan 'forceer' je het grinden van die events en hoewel ze vaak wel ok zijn had ik het na een paar keer ook wel weer gezien (behalve lucioball dus).

Dan denk ik eerder aan mijlpalen/archievements als je een character heel veel hebt gespeeld of een bepaald aantal games mee hebt gewonnen.

Anderzijds, skins boeien mij eigenlijk ook weinig. Dus voor events kan het wat mij betreft net zo goed :P
Daarop voortbordurend, ik had voor de achievements for je voor elk character kan doen ook liever gezien dat je daar een skin of iets voor zou krijgen in plaats van een spray.
pi_173795312
Ik was zelf met een groep van 3 en de eerste 5 !! games vandaag hadden we een troller of een leaver (of disconnect). Daarom blijf ik zeggen dat de OW community echt ziek is. Begreep dat zelfs Jef van Overwatch al had gezegd dat de community van Overwatch een zorg is voor Blizzard.

Als dit bij (sommige) van jullie standaard is, dan begrijp ik niet waarom jullie nog online gamen.

Wat is het leuk om een comp game te beginnen om alleen maar emotes in een hoekje te doen, goh wat leuk. Andere games komt het ook wel eens voor, maar hier is het meer de norm. Ik ben altijd blij als ik een game speel zonder trollers of 5 tegen 6 (voor welke reden dan ook.
pi_173795339
Tsja, unlucky. In ranked heb ik sowieso nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Daarom: regel een team. Heb je het probleem nooit meer.
pi_173795358
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:04 schreef ems. het volgende:
Tsja, unlucky. In ranked heb ik sowieso nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Daarom: regel een team. Heb je het probleem nooit meer.
Groep van 3 geregeld, we konden er in ieder geval wel grappen over maken. Maar uiteindelijk toch een naar gevoel.
pi_173795924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:02 schreef Omega het volgende:
Ik was zelf met een groep van 3 en de eerste 5 !! games vandaag hadden we een troller of een leaver (of disconnect). Daarom blijf ik zeggen dat de OW community echt ziek is. Begreep dat zelfs Jef van Overwatch al had gezegd dat de community van Overwatch een zorg is voor Blizzard.

Als dit bij (sommige) van jullie standaard is, dan begrijp ik niet waarom jullie nog online gamen.

Wat is het leuk om een comp game te beginnen om alleen maar emotes in een hoekje te doen, goh wat leuk. Andere games komt het ook wel eens voor, maar hier is het meer de norm. Ik ben altijd blij als ik een game speel zonder trollers of 5 tegen 6 (voor welke reden dan ook.
Ik denk dat jij je niet zo druk moet maken over hoe verrot de OW community is. Sinds ik daar mee gestopt ben, dat geldt voor elke game, speelt alles een stuk relaxter.
pi_173795978
Bah.
pi_173800039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:42 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je niet zo druk moet maken over hoe verrot de OW community is. Sinds ik daar mee gestopt ben, dat geldt voor elke game, speelt alles een stuk relaxter.
Maar ik heb het dus niet over chat of messages, maar vooral gameplay.
Al heb je wel gelijk dat ik mij minder druk moet maken

Wel iets geks mee gemaakt, Volskaja, ik speel D.Va, mijn Mech wordt kapot geschoten en ik druk nog op ult, maar onduidelijk of dat op tijd was. Ik zie in de kill cam, dat er duidelijk geen bom ligt. Toch is mijn ult meter weer op 0%
pi_173810277
pi_173825208
Gisteravond wel een lekkere game avond gehad. Meeste games was er altijd wel een healer of tank of soms zelfs meerdere. Meest bizarre was wel een Mei, die eigenlijk trollde (ult op mij als teamgenoot (zonder attackers, muurtje voor mij als Bastion zetten) maar daarna wel meerdere kills maakte om alsnog de ovewinning te pakken.

Had trouwens als Lucio een zeer mooie Quadruple kill door in 1 blast er 4 af te beuken :)
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:34:59 #185
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_173872008
PLAY OVERWATCH® FREE SEPTEMBER 22–25 ON PC, PLAYSTATION® 4, AND XBOX ONE

Voor EU is hij vanaf vr avond 20.00 gratis te spelen.
pi_173879223
Hee, Junkertown is nu live
  dinsdag 19 september 2017 @ 21:51:07 #187
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_173879522
Net eventjes gespeeld om 20:00 toen was die er bij mij nog niet. Speel je ps4? Zal zo nog even kijken.
pi_173882313
New Mercy in die Junkentown arcade is echt hilarisch om te doen.
pi_173883321
Wat me ook nog opviel:
quote:
The skull icons that indicate where teammates were killed throughout the map have been replaced with hero portrait icons
pi_173891514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:31 schreef Igen het volgende:
Wat me ook nog opviel:

[..]

Wel handig, dan kan je gelijk zien waar die vervelende Genji ligt die altijd om healing vraagt... zodat je hem niet kan reviven :)
pi_173891728
Mercy ultimate nu paar keer gedaan mijn tactiek is eerst iedereen tegelijk healen dan als iedereen weer vol is omhoog vliegen en schieten.

Wel moet je roepen dat je team bij elkaar gaat staan anders werkt dat healen niet.
  woensdag 20 september 2017 @ 19:30:35 #192
215192 iPat
pi_173895967
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:31 schreef Igen het volgende:
Wat me ook nog opviel:

[..]

Wel handig zodat je niet per ongeluk de irritante sniper rez'ed terwijl je juist een tank terug wilt hebben ;)
It's never over..
It's never over..
pi_173897699
Je moet wel vies dichtbij iemand staan om te reshen mogen ze nog wel wat aan veranderen.
pi_173897774
Nee, die res is al OP genoeg. Gewoon zo houden if anything nerfen.
pi_173897996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Nee, die res is al OP genoeg. Gewoon zo houden if anything nerfen.
Je moet veel dichterbij staan als eerder.
pi_173899943
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je moet veel dichterbij staan als eerder.
Prima. ^O^
pi_173912219
Ik vind de nieuwe Mercy best goed werken hoor. maakt het een stuk dynamischer.
Dva voelt wel met haar rockets een stuk krachtiger en misschien wel wat OP.

ze zullen straks wel weer wat tweaken,
pi_173914076
Ik vind D'va juist veel zwakker geworden met die shield nerf. Maar dat mocht ook wel want allround was ze gewoon iets te sterk (en met name de shield pushte haar over the top)

Rockets zijn leuke toevoeging.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:34:03 #199
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_173916180
Rockets op diva vind ik eigenlijk perfect zo, de kleine laadtijd van de rockets is precies goed en de impact niet te krachtig. Dat het schild minder sterk is vond ik even wennen maar niet vervelend. Over merkt kan ik niks zeggen ik speel haar te weinig om een oordeel te geven.
pi_174252705
Gisteren bevond ik me per ongeluk in een Masters match (ik was zelf 2950). Wat een verschil in communicatie met hoog plat/low diamond zeg!

Een vriend van mij (vorig seizoen in de top500) was zijn placements aan het doen, wat de enige momenten zijn dat hij en ik samen kunnen spelen. Eerste match was 'gewoon' met Diamond spelers, maar de tweede match had de verborgen MMR hem door en plaatste ons groepje van 3 (twee 2950-2999) en hem (unranked) in een groep met alleen maar 3500+

Ik had een redelijke backlash verwacht, maar ons team bleef redelijk, ondanks dat het leek dat ze er een beetje de balen van hadden, en de enemy rekende zichzelf al rijk.

Maar.. we hebben gewonnen. :{

En het was een veel leukere match dan in plat/diamond puur door de communicatie..
pi_174314636
Ow fuck.

Was net in QP en eigenlijk voor het eerst wou zo'n iemand eens teamwerk doen. Hij had Tracer gekozen en zat te springen "Zarya Zarya pleeeease". Dus ik zo van, okee, ik wil wel eens Zarya oefenen. Goed, het plan is natuurlijk om tegelijk te ulten. Dus op een gegeven moment zijn onze beide ults klaar voor gebruik, hij zo van, nog ff wachten, nog ff wachten... En dan met nog 30 seconden op de klok (op verdediging, voordat de payload in beweging moet zijn) ga ik dood. :')

Ik geloof dat hij toen zonder iets te zeggen ge-ragequit heeft.

Het potje uiteindelijk nog wel gewonnen trouwens. O-)
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:34:46 #202
215192 iPat
pi_174316518
Ik snap nog steeds van sommige spelers niet waarom ze QP doen als ze de objective niet willen spelen, want daarvoor hebben we nu toch deathmatch? Van die types die meteen vanaf het begin bij de tegenstander's spawn gaan staan of alsnog erop duiken als ons hele team al dood is.

En wat ik eigenlijk nog steeds niet begrijp is waarom er eigenlijk alleen maar DPS of snipers worden gekozen. En de onwil om te switchen als je ziet dat je als team helemaal in elkaar gestampt wordt.
It's never over..
It's never over..
pi_174335237
En toen waren de servers kapot ofzo? :{

Edit: O nee, uiteindelijk toch door de wachtrij gekomen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Igen op 10-10-2017 21:32:46 ]
  Eindredactie Games dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:40:30 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174336365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:15 schreef Igen het volgende:
En toen waren de servers kapot ofzo? :{

Edit: O nee, uiteindelijk toch door de wachtrij gekomen.
Waarschijnlijk ff serverdipje oid. Je was niet de enige.

http://allestoringen.nl/storing/overwatch
pi_174337658
Gelijk Thorbjorn symmetra ana en Zenyata gekocht.

Thorbjorn is lost Vikings _O_
pi_174791043
Bah, slechtste RNG in dit event ooit.
Geen enkele event legendary gekregen in m'n lootboxes, zelfs niet van vorig jaar. Daarentegen wel de lelijkste legendaries voor Ana en Hanzo gekregen (Wadjet Ana en Young Master Hanzo).

Ik wil duplicates weer terug, dan had ik tenminste nu genoeg coins gehad om wat skins te kopen ipv op RNG te moeten vertrouwen...
Doe eens niet.
pi_174795051
Ik heb ze allemaal kreeg die Zenyata wel vier keer ofzo.
pi_174797956
Rip attack Mercy :+
  woensdag 1 november 2017 @ 10:21:51 #209
215192 iPat
pi_174798587
Kunnen ze ipv Mercy weer nerfen niet gewoon de overige 24 heroes buffen? Wat een onzin dat haar rez nu pas na 1,75 seconden daadwerkelijk is uitgevoerd. Kan ik net zo goed een emote doen en de tegenstander een gratis kill geven.
It's never over..
It's never over..
pi_174799585
Ik vind het wel ironisch hoe de nieuwe Mercy tot nu toe de veruit meest gekozen en meest overpowered hero is geworden en dat tóch nog massaal autisten Blizzard bashen op de forums dat hun held "kapot" is gemaakt.
pi_174799822
Ana krijgt een buff !het zijn trouwens altijd jullie pc huilies die het voor ons console helden verpesten.

Ana is to strong :( nerf nerf bijna onbruikbaar op console.

Doomfist is to strong ! Nerf nerf bijna onbruikbaar op console.

Nu straks weer Mercy jullie worden bedankt met je master race pc cry babies :r
pi_174801579
Mikey, doe niet zo triest :')
pi_174801685
Als Ana fan zie ik graag een buff voor haar :)
pi_174802070
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:54 schreef Questular het volgende:
Als Ana fan zie ik graag een buff voor haar :)
Ik ook :)
pi_174802083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Mikey, doe niet zo triest :')
Pc mensen janken wel dat hele blizzard forum vol hoor.
pi_174802346
De meesten daarvan doen ook triest, dat klopt!
pi_174851462
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:22:14 #218
131603 Afwazig
Serious business
pi_174851486
PC master race _O_
Would you like to know more?
Justitie delete mijn topics :r
pi_174854447
pi_174859238
Moira ziet er tof uit an sich, kan nog geen feel voor dr krijgen. Wachten op PTR :)

Blizzardland voelt erg memey, maar goed, wel leuk :P
pi_174864223
Wat ik van Moira heb gezien is veel close range damage weinig mobility en geen long range attacks.

Lijkt mij een ideaal target voor Widowmaker Hanzo en Thorbjorn.
pi_174864916
Niet echt hyped voor Moira. Maar goed was ook heul sceptisch over Sombra en nu houd ik van haar O+
pi_174865474
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:21 schreef 2dope het volgende:
Niet echt hyped voor Moira. Maar goed was ook heul sceptisch over Sombra en nu houd ik van haar O+
Ik kan niet wachten om als David Bowie te spelen :P
pi_174898546
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ana krijgt een buff !het zijn trouwens altijd jullie pc huilies die het voor ons console helden verpesten.

Ana is to strong :( nerf nerf bijna onbruikbaar op console.

Doomfist is to strong ! Nerf nerf bijna onbruikbaar op console.

Nu straks weer Mercy jullie worden bedankt met je master race pc cry babies :r
why-did-the-console-peasant-cross-the-road_fb_6120083.jpg
  Eindredactie Games maandag 6 november 2017 @ 09:19:59 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174898685
Afgelopen weekend ff die finals gekeken tussen Canada en Zuid-Korea. Blijft wel vet om te kijken dat niveau.
pi_175106594
*tumbleweed*

Gisteren een tijdje naar de Twitch-stream van xQc gekeken. Wel een grappige gast (en uiteraard fucking goed) maar holy shit die dude is wel toxic zeg.
pi_175106705
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:58 schreef 2dope het volgende:
*tumbleweed*

Gisteren een tijdje naar de Twitch-stream van xQc gekeken. Wel een grappige gast (en uiteraard fucking goed) maar holy shit die dude is wel toxic zeg.
Te toxic, geef mij Seagul maar, die gast is zo relexed en een stuk beter dan/als xQc.
pi_175106891
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:58 schreef 2dope het volgende:
*tumbleweed*

xQc, overdreven adhd-ventje.

Ster, Calvin, Wraxu, Seagull, Harb. Veel beter om naar te kijken ^O^
pi_175106963
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Te toxic, geef mij Seagul maar, die gast is zo relexed en een stuk beter dan/als xQc.
Debatable, maar vind het sowieso wel leuk om verschillende lui (met verschillende mains) te bekijken. Gale_Adelade vind ik misschien nog wel toffer om te bekijken ivm Ana main, dat is echt leip om te kijken. Maar die gast heeft weer een verschrikkelijke emo-stem.
pi_175106989
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:16 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

xQc, overdreven adhd-ventje.

Hou ik wel van, beetje levendigheid. Alleen jammer dat 't zo'n sore loser is.
pi_175107196
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hou ik wel van, beetje levendigheid. Alleen jammer dat 't zo'n sore loser is.
Levendigheid prima, overdreven om alles gillen en dusdanig snel praten dat ik hoofdpijn krijg, da's minder :P

Kijk nog wel eens naar hem, volume op 10% :+ Gale is ook wel tof, zijn Ana blijft tof.
pi_175107476
Dat gebrabbel is vaak nauwelijks te volgen idd, bij die subscriber catchphrase struikelt 'ie ook heel vaak over z'n eigen woorden :P WELCOMEtothejunglemydoggytwomonthsubthanksmanappreciateitmanmuchlove

Mja zijn wel betere kanalen idd maar zijn Orisa/Rein/Winston skills zijn echt sick
pi_175107502
Calvin is ook wel tof als je tegen zn stem kunt en Kheprii als je van top level widow play houdt. En taimou omdat ie gewoon alles kan :)
pi_175111798
Vanavond moira ?
Als het voor het weekend moet verwacht ik het wel.
pi_175133998
Beide Moira achievements in mijn 2e potje :7
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:12:33 #236
215192 iPat
pi_175135369
Moira is fijn om te spelen, in ieder geval van de nieuwe heroes degene die de beste eerste indruk op mij heeft achtergelaten.

Ik zou haar het beste kunnen beschrijven als een healer met DPS vaardigheden, dat wil zeggen dat ze mobiel is en prima haar mannetje kan staan bij een 1 vs 1. Bij mijn eerste potje met haar in QP heb ik meteen 27-7 gespeeld, met goud op elims en obj. kills.
It's never over..
It's never over..
pi_175139072
Na een korte uitstap naar bf1 en cod ww2 toch maar weer overwatch aan het spelen, denk dat ik maar niks nieuws meer ga proberen qua games :p
  zondag 19 november 2017 @ 21:47:09 #238
215192 iPat
pi_175182616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:12 schreef iPat het volgende:
Moira is fijn om te spelen, in ieder geval van de nieuwe heroes degene die de beste eerste indruk op mij heeft achtergelaten.

Ik zou haar het beste kunnen beschrijven als een healer met DPS vaardigheden, dat wil zeggen dat ze mobiel is en prima haar mannetje kan staan bij een 1 vs 1. Bij mijn eerste potje met haar in QP heb ik meteen 27-7 gespeeld, met goud op elims en obj. kills.

Wil vaker eigen gameplay uploaden en terugzien. Dit was dus mijn eerste QP met Moira.
It's never over..
It's never over..
pi_175183189
Moira kan met haar ‘e’-vaardigheid blijkbaar op afstand schade achter een schild maken. Ook leuk.
pi_175188623
Ik vind de right click inhouden aanval van moira maar niks.
pi_175188764
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:25 schreef Questular het volgende:
Is juist tof, leeching en super lange range :D
  maandag 20 november 2017 @ 15:21:58 #242
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_175196113
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_175196244
quote:
Is dat niet gewoon ernaast gemikt?
pi_175200512
Hebben ze bij Moira nou expres die knoppen verkeerd omgezet? Heb ze nu juist staan speelt veel natuurlijker.
pi_175201976
Ana is weer echt genieten :) Niks mooier dan een perfect getimede sleepdart.
pi_175232271
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:19 schreef Igen het volgende:
Ik vind het wel ironisch hoe de nieuwe Mercy tot nu toe de veruit meest gekozen en meest overpowered hero is geworden en dat tóch nog massaal autisten Blizzard bashen op de forums dat hun held "kapot" is gemaakt.
Precies dit.

Heerlijk die nieuwe verandering voor Mercy (en Ana). Nu hoef ik als Mercy niet meer te proberen domme over-extending teammates te ressen. Samen met de Ana buff maakt dat Mercy hopelijk minder 'must pick'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175232275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik van Moira heb gezien is veel close range damage weinig mobility en geen long range attacks.

Lijkt mij een ideaal target voor Widowmaker Hanzo en Thorbjorn.
Zieke groupheals. Lijkt me een fijne hero voor payload maps.
pi_175232284
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:47 schreef 2dope het volgende:
Dat gebrabbel is vaak nauwelijks te volgen idd, bij die subscriber catchphrase struikelt 'ie ook heel vaak over z'n eigen woorden :P WELCOMEtothejunglemydoggytwomonthsubthanksmanappreciateitmanmuchlove

Mja zijn wel betere kanalen idd maar zijn Orisa/Rein/Winston skills zijn echt sick
Voor Winston gameplay kijk ik liever naar Miro.
pi_175232286
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 09:25 schreef Questular het volgende:
Is ook alleen maar om je heals weer te laden.
pi_175267620
Eerste potje comp met Moira en de pixel spray is gelijk binnen _O_
pi_175267725
Ik vind Moira heel tof. Sterk ook zonder OP te zijn. Wel kan ik me voorstellen dat ze een stuk meer situationeel is dan de andere supports (behalve symmetra).
pi_175268714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:20 schreef ems. het volgende:
Ik vind Moira heel tof. Sterk ook zonder OP te zijn. Wel kan ik me voorstellen dat ze een stuk meer situationeel is dan de andere supports (behalve symmetra).
Ze verliest kracht op de langere afstand. Beter met een Soldier/McCree/Rein/Orisa dan een Genji/Tracer/Winston/D.va

Maar dat is niet erg, maakt haar juist balanced. Zeker leuk om te spelen :Y
pi_175269726
Net gouden eliminations met 55 kills en ook nog gouden healing met moira in 1 potje fantastisch.
pi_175273953
Een support zou nooit de meeste kills moeten maken, alleen als je dps echt sucked en je tanks niks raken zou dat het geval moeten zijn. Moira zal vast generfed gaan worden net zoals Ana nadat ze als nieuwe support het spel in kwam.
pi_175275649
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:00 schreef Questular het volgende:
Een support zou nooit de meeste kills moeten maken, alleen als je dps echt sucked en je tanks niks raken zou dat het geval moeten zijn. Moira zal vast generfed gaan worden net zoals Ana nadat ze als nieuwe support het spel in kwam.
Moira net als D.Va. Je gooit je damage orb in een groep van vijf mensen, doet geen significante damage maar krijgt wel vijf elims.

Vertekende stats zijn dat, daarom zegt het altijd erg weinig.
pi_175288993
Ik vind de range van Moira's aanval misschien iets teveel van het goede. Heb berichten gehoord van Pharahs die zo hoog zaten dat ze tegen de invisble barrier van de map zaten en nog werden geleeched door Moira's right click.

Ik heb haar in competitive nog niet gespeeld, alleen in no limits toen ze net live was. Vind haar wel grappig spelen, ga er binnenkort op een van mn alt accounts maar even mee rommelen :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')