abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173375342
Hoi allemaal!

Mijn vriend vertrekt binnenkort voor twee jaar naar het buitenland voor aijn studies. Ik zou hem dan ook graag een cadeau geven bij zijn vertrek. Het idee is om een grote doos te vullen met allerlei spulletjes.
Ik heb al:
- een fotoboek van onze laatste vakantie
- open-when-letters
- een t-shirt om in te slapen
- videoboodschapjes van zijn vrienden

Ik heb al veel rondgezocht op oa pinterest maar ik kom steeds dezelfde ideeŽn tegen. Daarom mijn vraag aan jullie of jullie nog leuke ideeŽn hebben.

Alvast bedankt
pi_173375707
En hij moet die grote doos meeslepen naar en opslaan op zijn adres in het buitenland?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173376863
2 jaar is wel lang.

Een beetje flauw en puberaal zou zijn om te zeggen 'een grote doos condooms'.
5 Ferrari's op videoband!
pi_173381185
@spijkerbroek

Zo'n grote doos is het nu ook weer niet, maar ik snap wat je bedoelt ;)
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:23:58 #5
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_173381281
10 mooi ontworpen 'freepasses' om rond te neuken in die twee jaar. (Serieus, twee jaar is wel erg lang :@ ). Maar gewoon iets wat hij in zijn portemonnee mee kan dragen? Dus gewoon een toffe foto van jou of van jullie tweeŽn of zo?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_173413383
Een laptop met foto's van jullie samen erop?
Dan kan hij die bekijken, en tussendoor ook nog met je Skypen...
pi_173415739
Lekker negatieve reacties zeg. Ze vraagt iets over een cadeau en niet over haar relatie.

Ik heb van mijn man een keer zo'n mini boekje gekregen met van die zoetsappige gedichtjes of wijsheden, ken je die? Op iedere blz had hij er iets persoonlijks bij gezet over mij. Grappige en lieve dingen. Was heel leuk om mee te nemen en in te lezen.
  zondag 27 augustus 2017 @ 08:03:18 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_173415916
Op Facebook krijg ik steeds spam van Lovebookonline.com, zoiets lijkt me ook wel iets voor jou. Misschien zelf te bedenken/maken?

[ Bericht 54% gewijzigd door Samzz op 30-08-2017 20:44:57 ]
KuikenGuppy
pi_173444754
Ik zou juist iets kleins geven wat hij gemakkelijk mee kan nemen. Ik ben zelf ook meerdere malen voor langere tijd weg geweest voor studie, en heel leuk al die mensen met die 'grotere' cadeau's, maar op dat moment heb je daar helemaal niks aan aangezien je niet alles mee gaat slepen.
pi_173489622
Ongevraagde tips over relaties e.d. weggehaald. Dit is CRE, geen R&P. Houd het ontopic a.u.b..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173490554
Ook ik heb ervaring met langere periodes in het buitenland verblijven, maar grote cadeaus vind ik zelf nooit echt fijn. Een fotoboek doe je enkel open als je eraan denkt en de tijd hebt. Ik zou gaan voor een armband of iets dergelijks. Dat kan je altijd meenemen en is automatisch een herinnering aan jou/jullie dan.
pi_173517316
In maart is mijn vriendin begonnen met reizen in Zuid-Amerika, ze komt gelukkig over niet al te lange tijd weer terug. Het hangt er ook vanaf, zit je vriend op 1 plek of reist 'ie rond? Waarschijnlijk het eerste, dus dan kan je al iets 'grotere' cadeaus meegeven (maar overdrijf niet). Mijn vriendin is aan het backpacken, dus ik heb haar 1 grote envelop meegegeven, gevuld met 10 enveloppen er weer in. Je wilt niet iedere keer allemaal zooi in je tas moeten stoppen.

Ze mag iedere maand een envelop openen (en op een paar speciale dagen ook 1). In bijna allemaal zit een brief, met iets wat we kunnen gaan doen als ze weer terug in NL is. Denk aan:
-Kookcursus
-Envelop met mini-envelop erin met daarin allemaal bestemmingen voor een weekend weg en een dobbelsteen, zodat het lot bepaalt waar we heengaan.
-Een bucketlist waarmee ze voor mij allemaal dingen moest bezoeken/doen en ze de hele maand zoveel mogelijk punten kon verdienen (vond ze erg leuk om te doen)
-Tickets voor een voetbalwedstrijd
-Vouchers met daarop verschillende situaties, als die van toepassing zijn kan ze die inleveren voor een massage.
-Kamelen knuffelen
-Slipcursus

En zo zijn er echt superveel dingen die je kunt bedenken. We houden ook in google docs een bucketlist bij die we iedere week mogen aanvullen. En mijn vriendin heeft mij een hele mand vol met enveloppen gegeven (zo'n 30) (ook een aantal 'Open when') en een aantal cadeautjes die ik op bepaalde data mag openmaken. En in die enveloppen zitten ook telkens een paar puzzelstukjes, die iets moeten gaan vormen haha. Ik ben nog nooit zo lang bezig geweest met een puzzel. En ook al zit je ver uit elkaar, ook via skype kun je nog een 'echte' date houden.

En al dit soort creativiteit heb je wel nodig, want ik wil je niet bang maken maar het is niet eenvoudig om een relatie op afstand te onderhouden en het gezellig te houden. Zeker als het 2 jaar is. Ook al ben je gescheiden van elkaar, je zult toch tijd in elkaar moeten investeren en moeten laten zien dat je moeite voor elkaar wilt blijven doen. Normaal onderneem je samen dingen en bouw je iets op met elkaar, dat ga je nu een poos niet hebben. Het is een mooie test voor je relatie, dat wel. Ook zal het voor jou lastiger zijn dan voor je vriend, dus je gaat er zeker dagen tussen hebben dat je niet lekker in je vel zit.

Maar wat ik al zei, de creatieve mogelijkheden zijn eindeloos! Hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb. Waar gaat je vriend naartoe? En ga je hem opzoeken?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')