abonnement Unibet Coolblue
pi_173385558
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 13:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eens, alsof ze op vakantie gaan :{.
Van Geel zegt helemaal niets geks daar.

F.M.D. maakt er weer een karikatuur van, aangezien van Geel dat helemaal niet zelf zegt. Hij krijgt het op het einde van het gesprek in z'n mond gelegd en dan antwoord hij inderdaad dat ze ervan gaan genieten, maar een doelstelling is helemaal niet in het gesprek ter sprake gekomen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173385641
Van Geel heeft al vanaf het begin van het seizoen gezegd dat overwinteren altijd de doelstelling is voor Feyenoord. Was een interview in de voorbereiding bij Rijnmond TV.
pi_173385932

''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''

Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie. :')
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:46:15 #244
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173385980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:

''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''

Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie. :')
Het is ook nooit goed.

Ik kan dit realisme best waarderen. Zolang ze in uitwedstrijden zich maar niet van tevoren neerleggen bij een nederlaag.
pi_173385991
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:

''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''

Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie. :')
Zit jij nou gewoon de meest zure reacties van fr12 over te nemen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173385997
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:

''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''

Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie. :')
Jezus, jij hebt van muggenziften en azijnzeiken echt je hobby gemaakt hé. :')

Je hebt er maar een dagtaak aan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173386196
Beter dan dat geblaat van die Zyiech en Schone om vervolgens 2x 2e te worden en nu door het grote Nice en Rosenborg te worden uitgeschakeld.
pi_173386243
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed.

Ik kan dit realisme best waarderen. Zolang ze in uitwedstrijden zich maar niet van tevoren neerleggen bij een nederlaag.
Ik vind dit niet de mentaliteit van een winnaar. Kuyt had dit nooit gezegd. Beetje lef uitstralen hoor. Sowieso mag het bij Feyenoord wat meer met de borst vooruit. Degradeer je niet op voorhand al tot maximaal plaats 3. Maar het zal wel weer aan mij liggen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:02:32 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173386265
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:

''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''

Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie. :')
Volgens mij valt er na gisteren genoeg te zeiken over je cluppie toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173386307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:01 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Ik vind dit niet de mentaliteit van een winnaar. Kuyt had dit nooit gezegd. Beetje lef uitstralen hoor. Sowieso bij Feyenoord. Degradeer je niet op voorhand al tot maximaal plaats 3. Maar het zal wel weer aan mij liggen.
Vergezocht gezeur.

Hij zegt notabene dat ze eigenlijk op Real of Barca hadden gehoopt maar dat die dan maar in de achtste finale moeten komen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173386406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Beter dan dat geblaat van die Zyiech en Schone om vervolgens 2x 2e te worden en nu door het grote Nice en Rosenborg te worden uitgeschakeld.
Inderdaad ja. Dom lullen kunnen ze wel daar in Amsterdam. Vergeet ook niet dat Ajax nooit meer van Feyenoord en PSV gaat verliezen zolang Justin Kluivert daar speelt, aldus Justin Kluivert. Hopelijk herinneren journalisten hem hieraan.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:11:44 #252
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173386459
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Dom lullen kunnen ze wel daar in Amsterdam. Vergeet ook niet dat Ajax nooit meer van Feyenoord en PSV gaat verliezen zolang Justin Kluivert daar speelt, aldus Justin Kluivert. Hopelijk herinneren journalisten hem hieraan.
Ik hoop het.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173387220
Gio geeft aan dat we geen spelers meer halen. Geen Van Persie dus.

Tevens zit Larsson nog niet bij selectie zondag, gaat eerst in Feyenoord 2 spelen.
pi_173387411
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Gio geeft aan dat we geen spelers meer halen. Geen Van Persie dus.
Voor de goede verstaander zei hij dat niet letterlijk. Hij zei dat "Feyenoord niet meer op zoek is", dat is toch wat anders en houdt de deur open voor een komst van van Persie.

Wishful thinking. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173387497
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor de goede verstaander zei hij dat niet letterlijk. Hij zei dat "Feyenoord niet meer op zoek is", dat is toch wat anders en houdt de deur open voor een komst van van Persie.

Wishful thinking. :P
Ah oke. Ik quote alleen maar 1 van die sites, FR-fans of fr12, dus wat je zegt kan kloppen.

Al denk ik niet dat hij alsnog komt.
pi_173387602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah oke. Ik quote alleen maar 1 van die sites, FR-fans of fr12, dus wat je zegt kan kloppen.

Al denk ik niet dat hij alsnog komt.
Ik verwacht het eigenlijk ook niet meer, maar blijf stiekem toch hopen op een verrassing op 31 augustus. :')

Al ben ik best tevreden met de selectie momenteel hoor. We hebben weinig te klagen momenteel. Zeker als je het vergelijkt met de situatie bij onze concurrenten.

Al is het nog een weekje spannend of er niemand alsnog wordt weggekaapt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173388834
EtienneVerhoeff twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 17:07:13 We gaan zo beginnen met #fcrijnmond. Te gast Jon Dahl Tomasson en @GeertdenO. Over een paar minuten op… https://t.co/dUx9egIK7C reageer retweet
pi_173388884
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Zipportal het volgende:
EtienneVerhoeff twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 17:07:13 We gaan zo beginnen met #fcrijnmond. Te gast Jon Dahl Tomasson en @GeertdenO. Over een paar minuten op… https://t.co/dUx9egIK7C reageer retweet
Tomasson...

Een fucking held als speler, maar als trainer en analist zo nietszeggend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173391170
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht het eigenlijk ook niet meer, maar blijf stiekem toch hopen op een verrassing op 31 augustus. :')

Al ben ik best tevreden met de selectie momenteel hoor. We hebben weinig te klagen momenteel. Zeker als je het vergelijkt met de situatie bij onze concurrenten.

Al is het nog een weekje spannend of er niemand alsnog wordt weggekaapt.
Zeker. Enige nieuweling die een slechte indruk maakt is Diks en die is gehuurd en doet dus weinig pijn.
Vooral Larsson ben ik erg content mee
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_173391195
Amrabat wordt ook een toppert
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:18:11 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173391254
Unibet. Eigenlijk is dat nog best krenterig: 18x de inzet als Feyenoord 1e wordt in de poule.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173391876
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef Gert het volgende:
Unibet. Eigenlijk is dat nog best krenterig: 18x de inzet als Feyenoord 1e wordt in de poule.

[ afbeelding ]
Ik vind 501x je inzet terug als Feyenoord de CL wint ook nogal weinig. Voor Anderlecht (601), Basel en Olympiakos (751), Apoel (2001), Maribor en Qarabag (3001) kan je veel meer krijgen.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:57:25 #263
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_173391979
Die Zirkzee gaan naar Bayern München, voor zover mensen dat nog wilden weten.
pi_173392086
Ik ben wel echt heel blij hoe heerlijk rustig het nu bij Feyenoord gaat, zeker als je naar de puinhoop bij Ajax kijkt (is ook wel eens andersom geweest). Selectie is al wekenlang rond, prima geanticipeerd door Van Geel. Allemaal geen schokkende of tropische aankopen, maar gewoon degelijk, waarbij eigenlijk elke aankoop nog een flinke doorverkoopwaarde heeft. Ben eigenlijk wel dik tevreden met het sobere, bord-op-schoot-scouting beleid van Van Geel :)
pi_173392464
Inderdaad heerlijk om het eens van de andere kant te bekijken _O_
#12 is not for sale!
pi_173392528
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben wel echt heel blij hoe heerlijk rustig het nu bij Feyenoord gaat, zeker als je naar de puinhoop bij Ajax kijkt (is ook wel eens andersom geweest). Selectie is al wekenlang rond, prima geanticipeerd door Van Geel. Allemaal geen schokkende of tropische aankopen, maar gewoon degelijk, waarbij eigenlijk elke aankoop nog een flinke doorverkoopwaarde heeft. Ben eigenlijk wel dik tevreden met het sobere, bord-op-schoot-scouting beleid van Van Geel :)
Ik denk dat Feyenoord de beste talenten heeft binnengehaald die in nederland buiten de top 3 voetbalde met Haps, Larson,St Juste en Amrabat.

Heeft de club wel hoop miljoenen gekost maar ik denk dat goed gaat komen met deze 4.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173392714
quote:
Van Bronckhorst ziet druk programma niet als nadeel in titelstrijd

Bij Feyenoord was vrijdag niet de wedstrijd tegen Willem II van zondag (aftrap 12.30 uur), maar de loting van de Champions League het gesprek van de dag. De Rotterdammers werden donderdagavond gekoppeld aan Manchester City, Napoli en Shakthar Donetsk.

'Het is een mooie poule', zei Van Bronckhorst tijdens de persconferentie in aanloop naar het treffen met Willem II. 'City is een topploeg in Europa en Engeland, Napoli heeft laten zien tot veel in staat te zijn en Shakthar strijdt altijd mee op Champions League-niveau. Voor ons mooi na zoveel jaren op het hoogste podium met mooie tegenstanders.'

De trainer denkt niet dat Ajax en PSV een voordeel hebben in de titelstrijd aangezien zij al uitgeschakeld zijn in Europa. 'Wij hebben nu zes duels op topniveau. Daar wordt mijn selectie alleen maar beter van. Wij willen na de winter ook nog actief zijn in Europa.'

Toch juicht Van Bronckhorst niet na de uitschakeling van Ajax en PSV. 'Het is voor het Nederlandse voetbal natuurlijk niet goed dat er maar twee ploegen actief zijn. Ik vind het wel jammer. Volgend jaar moeten we allemaal voorrondes spelen, je ziet nu dat dat niet makkelijk is.'
Met de komst van Sam Larsson is de selectie van Feyenoord rond. '

We zijn niet meer op zoek', zei Van Bronckhorst, die de Zweedse aanwinst zondag nog niet zal inzetten. 'Die wedstrijd komt te vroeg voor hem. Hij speelt komende week eerst mee met Jong Feyenoord.'

vi.nl
we zijn niet meer op zoek

Daarmee zegt hij ook dat van Persie niet meer zal komen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173392988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

we zijn niet meer op zoek

Daarmee zegt hij ook dat van Persie niet meer zal komen.
Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt dat we niet meer zoeken. Van Persie kan je niet echt zoeken noemen hè, iedereen weet daar ze daar mee bezig zijn.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:46:12 #269
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_173393231
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:37 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt dat we niet meer zoeken. Van Persie kan je niet echt zoeken noemen hè, iedereen weet daar ze daar mee bezig zijn.
Zo interpreteer ik het ook inderdaad :)
pi_173394778
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Zirkzee gaan naar Bayern München, voor zover mensen dat nog wilden weten.
Wat een vies vuil kkjong is het.

Bah :r :r

Godverdomme.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173396356
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Zirkzee gaan naar Bayern München, voor zover mensen dat nog wilden weten.
Had er nog nooit van gehoord, tot vandaag.

Maar de hartelijke groeten aan de knaap.
pi_173396477
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 21:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat een vies vuil kkjong is het.

Bah :r :r

Godverdomme.
Hoezo die haat? Het is niet dat hij alles aan Feyenoord te danken heeft. Slechts 1 jaartje in de jeugd gespeeld. Heeft Feyenoord gewoon gebruikt als springplank om een stap hogerop te komen net als ADO. Kun je van alles van vinden, maar is z'n goed recht om deze keuzes te maken.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:41:16 #273
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173396866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:42 schreef F.M.D. het volgende:

''Als je thuis resultaten neerzet, kan je voor de derde plek gaan,''

Nou die Jens gelooft er echt in zeg. Wat een ambitie. :')
Daarom is Jens een Feyenoordert en geen jood. Die roepen zo hard dat ze zooooooooooooo goed zijn maar falen 5 europese potjes op rij. iets met een gigabord voor je kop.
pi_173397686
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben wel echt heel blij hoe heerlijk rustig het nu bij Feyenoord gaat, zeker als je naar de puinhoop bij Ajax kijkt (is ook wel eens andersom geweest). Selectie is al wekenlang rond, prima geanticipeerd door Van Geel. Allemaal geen schokkende of tropische aankopen, maar gewoon degelijk, waarbij eigenlijk elke aankoop nog een flinke doorverkoopwaarde heeft. Ben eigenlijk wel dik tevreden met het sobere, bord-op-schoot-scouting beleid van Van Geel :)
Same. Ik heb me daar wel eens aan zitten irriteren hoor, maar dat was meer in de tijd dat hij dan aankwam met een Kramer/Immers en andere Eredivisie 'kneuzen' waarvan je op voorhand al wist dat het niks zou worden.

Maar hij heeft de betere appels geplukt van de Eredivisie en dan is het alleen maar een pluspunt. Je weet wat je eraan hebt en ze hoeven niet jaar te wennen in jong Feyenoord
pi_173397735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:41 schreef Klummie het volgende:

[..]

Daarom is Jens een Feyenoordert en geen jood. Die roepen zo hard dat ze zooooooooooooo goed zijn maar falen 5 europese potjes op rij. iets met een gigabord voor je kop.
als overmars een vet ajax contract onder zn neus schuift is ie dat vrij rap vergeten. :)
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:40:42 #276
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173397765
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

als overmars een vet ajax contract onder zn neus schuift is ie dat vrij rap vergeten. :)
Uiteraard. ;)
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:44:37 #277
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173397812
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

als overmars een vet ajax contract onder zn neus schuift is ie dat vrij rap vergeten. :)
Lijkt me wel de juiste zet inderdaad om weer de Europese top te bestormen, 35 miljoen aub
  Moderator zaterdag 26 augustus 2017 @ 01:14:59 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173398166
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

als overmars een vet ajax contract onder zn neus schuift is ie dat vrij rap vergeten. :)
hmmm... wie heeft hier wat onder z'n neus geschoven dan. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173398791
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben wel echt heel blij hoe heerlijk rustig het nu bij Feyenoord gaat, zeker als je naar de puinhoop bij Ajax kijkt (is ook wel eens andersom geweest). Selectie is al wekenlang rond, prima geanticipeerd door Van Geel.
Idd, dat was precies een van de belangrijke elementen van het succes van afgelopen seizoen: de selectie ruim op tijd rond. Dat merken de spelers ook, waardoor er rust ontstaat en spelers als Vilhena en Jorgenson nog wel even willen blijven.

Dat is toch een heel ander gevoel dan ze b.v. bij Ajax moeten hebben nu: een van je sterkhouders Sanchez vertrekt en je krijgt, nota bene bij een belangrijke Europese wedstrijd opeens Dijks naast je; een speler die een jaar terug niet eens goed genoeg was om te mogen blijven. Niet op geanticipeerd, terwijl je al maanden wist dat de kans groot was dat ie zou vertrekken.
quote:
Allemaal geen schokkende of tropische aankopen, maar gewoon degelijk, waarbij eigenlijk elke aankoop nog een flinke doorverkoopwaarde heeft. Ben eigenlijk wel dik tevreden met het sobere, bord-op-schoot-scouting beleid van Van Geel :)
Ik opzich ook wel. En ook voor de prijzen waarvoor ze gehaald zijn.
Al kan dat natuurlijk omslaan als Haps, Amrabat en Larsson stuk voor stuk nieuwe 'Bilals' worden, want ook die werd voor miljoenen gehaald met ditzelfde soort beleid: groot talent op subtop-niveau, maar uiteindelijk gewoon niet goed genoeg voor de top. Bij b.v. Zyech destijds droop het er vanaf dat ie klaar was voor de top; bij bovengenoemde spelers is alleen de potentie er nog.
Maar goed, laten we uitgaan van een positief scenario, minstens 1 van die spelers gaat straks voor 15+ miljoen weg.

Ik vraag me overigens wel af hoeveel échte concurrentie er eigenlijk was voor ons voor o.a. Haps. Hadden de andere clubs toch twijfels of zijn wij gewoon zo slagvaardig geweest?
pi_173398814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord de beste talenten heeft binnengehaald die in nederland buiten de top 3 voetbalde met Haps, Larson,St Juste en Amrabat.
Nu maar afwachten of die spelers met Feyenoord mee doorgroeien naar de top, of dat ze Feyenoord mee terug sleuren naar de subtop. Worden het Toornstra's of Bilal's..
quote:
Heeft de club wel hoop miljoenen gekost maar ik denk dat goed gaat komen met deze 4.
Toch is er niet onverantwoord veel uitgegeven: in totaal voor rond de 20 miljoen. Zelfs in het meest slechtste geval zie je er daar sowieso wel 15 weer van terug ooit. En in het beste geval 40 of meer.
pi_173398826
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:41 schreef Klummie het volgende:

[..]

Daarom is Jens een Feyenoordert en geen jood. Die roepen zo hard dat ze zooooooooooooo goed zijn maar falen 5 europese potjes op rij. iets met een gigabord voor je kop.
Er is een verschil tussen schreeuwen dat je de allerbeste bent en bij voorbaat geen ambitie uitspreken om 2e of zelfs 1e te worden in de poule.

Wat Jens zegt is zeer realistisch maar ambitie is altijd realisme + net een beetje extra ;) Je doet mee aan een toernooi, dan moet het doel toch zijn om zolang mogelijk in dat toernooi te overleven? en niet om te degraderen naar een lager toernooi... Achteraf kun je zeggen dat een 3e plek prima gedaan is, vooraf nooit vind ik.

Overigens gaan we in eigen huis, als het tenminste een beetje op tijd gaat draaien, het elk team in de poule behoorlijk moeilijk maken denk ik. We hebben Sevilla en Manchester in de afgelopen paar jaar daar ook overdonderd, dus waarom City en Napoli ook niet? Uit zijn we redelijk kansloos in alle wedstrijden ben ik bang.

[ Bericht 6% gewijzigd door Roland010 op 26-08-2017 04:43:49 ]
pi_173400131
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:22 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Hoezo die haat? Het is niet dat hij alles aan Feyenoord te danken heeft. Slechts 1 jaartje in de jeugd gespeeld. Heeft Feyenoord gewoon gebruikt als springplank om een stap hogerop te komen net als ADO. Kun je van alles van vinden, maar is z'n goed recht om deze keuzes te maken.
I know :+ heb niks tegen die jongen hoor.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173400219
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 04:35 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen schreeuwen dat je de allerbeste bent en bij voorbaat geen ambitie uitspreken om 2e of zelfs 1e te worden in de poule.

Wat Jens zegt is zeer realistisch maar ambitie is altijd realisme + net een beetje extra ;) Je doet mee aan een toernooi, dan moet het doel toch zijn om zolang mogelijk in dat toernooi te overleven? en niet om te degraderen naar een lager toernooi... Achteraf kun je zeggen dat een 3e plek prima gedaan is, vooraf nooit vind ik.

Overigens gaan we in eigen huis, als het tenminste een beetje op tijd gaat draaien, het elk team in de poule behoorlijk moeilijk maken denk ik. We hebben Sevilla en Manchester in de afgelopen paar jaar daar ook overdonderd, dus waarom City en Napoli ook niet? Uit zijn we redelijk kansloos in alle wedstrijden ben ik bang.
Ik moet eerlijk zeggen dat een 3e plek in een Champions League poule al dat beetje extra vind, gezien de selecties en begrotingen. Vanuit de spelers bezien.

Vanuit mijzelf als supporter bezien is dat natuurlijk waar je minimaal op hoopt en is een eventuele 2e plek dat extra.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:45:00 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173400275
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 04:35 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen schreeuwen dat je de allerbeste bent en bij voorbaat geen ambitie uitspreken om 2e of zelfs 1e te worden in de poule.

Wat Jens zegt is zeer realistisch maar ambitie is altijd realisme + net een beetje extra ;) Je doet mee aan een toernooi, dan moet het doel toch zijn om zolang mogelijk in dat toernooi te overleven? en niet om te degraderen naar een lager toernooi... Achteraf kun je zeggen dat een 3e plek prima gedaan is, vooraf nooit vind ik.

Overigens gaan we in eigen huis, als het tenminste een beetje op tijd gaat draaien, het elk team in de poule behoorlijk moeilijk maken denk ik. We hebben Sevilla en Manchester in de afgelopen paar jaar daar ook overdonderd, dus waarom City en Napoli ook niet? Uit zijn we redelijk kansloos in alle wedstrijden ben ik bang.
wel jammer dat City thuis de eerste wedstrijd is, maakt de kans op een goed resultaat wel kleiner
pi_173400344
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:28 schreef Divje het volgende:

[..]

I know :+ heb niks tegen die jongen hoor.
Z'n eigen keuze, maar ik kan er wat slecht tegen als dit soort gasten zeggen dat Feyenoord geen duidelijk plan met ze had, terwijl ze zelf om het jaar verhuizen zodra er ergens iets meer te verdienen valt.

Los daarvan hoop ik erg hard dat dit soort spelers over 4 a 5 jaar ergens, na een verhuurperiode aan een degradatiekandidaat in het Championship, bij NAC ofzo terecht komen. We moeten voor jonge spelers voorbeelden als Kongolo (de goede van de 3 dus ;) ) De Vrij, Vilhena (nog niet weg maar nu al wel geslaagd) en Karsdorp hebben en vooral geen succesverhalen van spelers die via deze weg slagen.

Gaan we overigens straks van deze ellende af zijn na de Brexit?
pi_173400429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

wel jammer dat City thuis de eerste wedstrijd is, maakt de kans op een goed resultaat wel kleiner
Ik denk dat het een voordeel is dat je gelijk thuis tegen de sterkste uit de poule speelt als je verrast heb je gelijk een groot voordeel. Als je verliest loop je wel achter de feiten aan.

Vorig seizoen hebben we ook tegen manu ook kunnen stunten dus je kan erin geloven. Ik heb mancity van de week een stukje gezien en ik ben er niet kapot van.. Het zijn allemaal grote ego's die allemaal als eilandjes lopen te voetballen. Een gelijkspel is een superresultaat.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173400479
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat het een voordeel is dat je gelijk thuis tegen de sterkste uit de poule speelt als je verrast heb je gelijk een groot voordeel. Als je verliest loop je wel achter de feiten aan.

Vorig seizoen hebben we ook tegen manu ook kunnen stunten dus je kan erin geloven. Ik heb mancity van de week een stukje gezien en ik ben er niet kapot van.. Het zijn allemaal grote ego's die allemaal als eilandjes lopen te voetballen. Een gelijkspel is een superresultaat.
Dit denk ik ook wel ja. Plus dat dan de factor onderschatting ook vaak nog meer meespeelt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173400506

ad.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:04:24 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173400507
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat het een voordeel is dat je gelijk thuis tegen de sterkste uit de poule speelt als je verrast heb je gelijk een groot voordeel. Als je verliest loop je wel achter de feiten aan.

Vorig seizoen hebben we ook tegen manu ook kunnen stunten dus je kan erin geloven. Ik heb mancity van de week een stukje gezien en ik ben er niet kapot van.. Het zijn allemaal grote ego's die allemaal als eilandjes lopen te voetballen. Een gelijkspel is een superresultaat.
ieder punt is gewoon goed, zeker tegen hun maar ik verwacht geen onderschatting van hun kant
pi_173400657
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:38 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat een 3e plek in een Champions League poule al dat beetje extra vind, gezien de selecties en begrotingen. Vanuit de spelers bezien.
Ajax en PSV hadden ook een veel hogere begroting dan ons, zegt lang niet alles ;)

En wees eens eerlijk, kun jij 2 spelers van het huidige Shaktar opnoemen? Het is niet meer het Shaktar dat rond 2009 zo succesvol was.
quote:
Vanuit mijzelf als supporter bezien is dat natuurlijk waar je minimaal op hoopt en is een eventuele 2e plek dat extra.
Ik denk ook niet dat die 2e plek gaat lukken (ik zie ons thuis best 6 misschien 7 punten halen als echt alles meezit, maar dat zal niet voldoende zijn) Maar een speler moet dat wel gewoon zeggen.. Want als je zelf niet eens in een grote stunt gelooft, hoe wordt ie dan ooit waar?
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:23:45 #291
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173400707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:19 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ajax en PSV hadden ook een veel hogere begroting dan ons, zegt lang niet alles ;)

En wees eens eerlijk, kun jij 2 spelers van het huidige Shaktar opnoemen? Het is niet meer het Shaktar dat rond 2009 zo succesvol was.

[..]

Ik denk ook niet dat die 2e plek gaat lukken (ik zie ons thuis best 6 misschien 7 punten halen als echt alles meezit, maar dat zal niet voldoende zijn) Maar een speler moet dat wel gewoon zeggen.. Want als je zelf niet eens in een grote stunt gelooft, hoe wordt ie dan ooit waar?
Een speler moet helemaal niks, juist een prima verhaal van Jens. Realistisch, zonder jezelf helemaal gek te maken. Liever dit dan die Amsterdamse praatjes.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173400800
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

wel jammer dat City thuis de eerste wedstrijd is, maakt de kans op een goed resultaat wel kleiner
Denk je? Ik denk dat je ze liever in die eerste wedstrijd kan hebben (als er nog geen enkele beslissing valt) dan aan het einde van de poulefase. Met het idee naar Rotterdam komen dat ze enigzins rustig hun CL-campagne kunnen starten maar compleet verrast worden door de Kuip en een bloedfanatiek Feyenoord. Maar dat is het droomscenario ;)
pi_173400865
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:34 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Denk je? Ik denk dat je ze liever in die eerste wedstrijd kan hebben (als er nog geen enkele beslissing valt) dan aan het einde van de poulefase. Met het idee naar Rotterdam komen dat ze enigzins rustig hun CL-campagne kunnen starten maar compleet verrast worden door de Kuip en een bloedfanatiek Feyenoord. Maar dat is het droomscenario ;)
Jij denkt dat Pep onvoorbereid naar de eerste wedstrijd van de CL komt? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2017 10:42:41 ]
pi_173400878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat het een voordeel is dat je gelijk thuis tegen de sterkste uit de poule speelt als je verrast heb je gelijk een groot voordeel. Als je verliest loop je wel achter de feiten aan.
Dit idd. Maar winnen zou je een enorme boost kunnen geven voor de wedstrijden daarna, zie b.v. Ajax afgelopen jaar in de Europa League tegen grote Europese clubs. Het gevoel dat als je van City kan winnen, je in die andere wedstrijden ook niet kansloos bent. Sowieso zou Feyenoord in de Kuip nooit echt kansloos mogen zijn.
quote:
Vorig seizoen hebben we ook tegen manu ook kunnen stunten dus je kan erin geloven. Ik heb mancity van de week een stukje gezien en ik ben er niet kapot van.. Het zijn allemaal grote ego's die allemaal als eilandjes lopen te voetballen. Een gelijkspel is een superresultaat.
Dit idd. Hun stadsgenoot lijkt meer in vorm te zijn op dit moment.

Overigens: op seizoen 15/16 na is City en de CL nooit een echt succesvolle combinatie, laten we hopen dat die lijn zich dit seizoen doortrekt ;)
pi_173401110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:23 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Een speler moet helemaal niks, juist een prima verhaal van Jens. Realistisch, zonder jezelf helemaal gek te maken. Liever dit dan die Amsterdamse praatjes.
Er is ook nog een gulden middenweg..
We hoeven geen 'We are back'-campagne ( :') ) te gaan voeren maar je neemt deel aan een toernooi, dan zou je streven toch moeten zijn om er zolang mogelijk in te blijven? Zelfs al is het niet super-realistisch. Maar een jaar geleden was het ook niet extreem realistisch dat wij kampioen zouden worden zonder nog een week van die 1e plek af te komen (en al helemaal niet dat we eerst onze eerste 'kampioenswedstrijd', tegen Excelsior eerst nog even met 3-0 verloren). Of dat een Nederlandse club nog een Europese finale zou halen.

Maar goed, beetje non-discussie dit. Achteraf is een 3e plek netjes, vooraf moet je voor meer gaan.
pi_173401164
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij denkt dat Pep onvoorbereid naar de eerste wedstrijd van de CL komt? :')
Natuurlijk niet onvoorbereid.. Maar wellicht wel met de gedachte dat ze de wedstrijd op 70-80 % wel kunnen afdoen, voor een gezellig Oranje-achtig publiek (zo vaak is die niet in de Kuip geweest). Om wat krachten te sparen voor de overige wedstrijden in de CL, PL en FA Cup.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:09:46 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173401883
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dit idd. Maar winnen zou je een enorme boost kunnen geven voor de wedstrijden daarna, zie b.v. Ajax afgelopen jaar in de Europa League tegen grote Europese clubs.
Welke grote Europese clubs precies?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:10:32 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173401888
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:01 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Dit denk ik ook wel ja. Plus dat dan de factor onderschatting ook vaak nog meer meespeelt.
In de Europa league, ja. In de CL, nee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:15:30 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173401963
Feyenoord hoopt zich in de laatste dagen van de zomerse transferwindow nog te versterken met Robin van Persie. Althans, dat schrijft het Algemeen Dagblad zaterdagochtend. De aanvaller van Fenerbahce, die in het verleden al actief was in het shirt van Feyenoord, wordt al de gehele zomer in verband gebracht met een terugkeer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173402028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:15 schreef Caland het volgende:
Feyenoord hoopt zich in de laatste dagen van de zomerse transferwindow nog te versterken met Robin van Persie. Althans, dat schrijft het Algemeen Dagblad zaterdagochtend. De aanvaller van Fenerbahce, die in het verleden al actief was in het shirt van Feyenoord, wordt al de gehele zomer in verband gebracht met een terugkeer.
Wat hoop je? Verwacht je iets van zijn aanwezigheid in de kleedkamer?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:19:38 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173402029
Nagenoeg alle thuiswedstrijden in de eerste seizoenshelft zijn trouwens al uitverkocht _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')