abonnement Unibet Coolblue
pi_173736434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:51 schreef Joppy het volgende:
Collegas die mails waar je al in de cc staat (als enige) naar je doorsturen met als opmerking: ter info.Of erger, dat mailtje uitprinten en bij je op bureau leggen.
:')
Collegas die mailtjes uitprinten verdienen überhaupt een nekschot
pi_173736492
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Lijkt mij sowieso niet echt een prettige manier van werken, maar goed .. wie ben ik ... geen manager in ieder geval
Dat is het ook niet. Maar als je een tijdje op de salarisadministratie vertoeft en je ziet wat documenten liggen die niet voor jou ogen bestemd zijn kun je het opeens in ieder geval nog wel begrijpen :')
pi_173740008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:51 schreef Joppy het volgende:
Collegas die mails waar je al in de cc staat (als enige) naar je doorsturen met als opmerking: ter info.Of erger, dat mailtje uitprinten en bij je op bureau leggen.
:')
Mwah vind ik niet zo erg. Soms wil ik toch weten hoe iets wat ik heb gedaan is afgelopen. Voelt voor mij juist wel goed om op de hoogte te zijn.

Wat ik wel irritant vind is als degene die je nodig hebt pleite is. Als in: je weet dat hij ergens is, maar vervolgens loop je het hele kantoor rond en is ie pleite. Gebeurt best vaak dus vrij irritant. Niemand weet t dan ook. :')
pi_173740649
Storende radio's.

Collega's die veel te hard praten tijdens het bellen. Leuk als je met 4 mensen op een kamer zit en iedereen aan de telefoon hangt.

Collega's die 0,0 feeling met automatisering hebben. De computer aanzetten is een aangeleerd kunstje. Als er dan een keer iets onverwachts gebeurt, slaat de paniek meteen toe en mag ik weer eens meekijken.

Collega's die hun zooi nooit opruimen.

Collega's die op jouw plek zitten als je een keer een dag niet aanwezig bent, en vervolgens de bureaustoel gaan verstellen.

Collega's die iets willen vragen en 10 minuten achter je staan te wachten, terwijl je zelf aan het bellen bent.

Collega's die met kritiek komen als je eens een keer een mail in de avond of in het weekend verstuurt.

Collega's die langdradig zijn. Als je dan eens sociaal probeert te doen, zit je er meteen een half uur aan vast.

Parttimers; ze zijn er nooit als je ze echt nodig hebt!

Schoonmakers die je bureau achterlaten alsof er een windhoos overheen is gegaan.

Klanten die vrijdagmiddag nog met spoedklussen aankomen.

Verder een leuke baan hoor :P
pi_173740798
Mensen die iedere dag op exact hetzelfde tijdstip moeten beginnen en eindigen met werk.
Daarnaast gaan vragen of je ziek bent als je vroeg bent of goedemiddag zeggen als je laat bent.

Stelletje autisten :'). Flexibele werktijden ftw.
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:09:26 #86
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173743858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Mensen die iedere dag op exact hetzelfde tijdstip moeten beginnen en eindigen met werk.
Daarnaast gaan vragen of je ziek bent als je vroeg bent of goedemiddag zeggen als je laat bent.

Stelletje autisten :'). Flexibele werktijden ftw.
Dit, stelletje Mongools. Niet laat beginnen en vroeg naar huis gaan :') :') :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_173743888
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:09 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dit, stelletje Mongools. Niet laat beginnen en vroeg naar huis gaan :') :') :')
36 uur werken :')
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:14:12 #88
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173743912
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:12 schreef MCH het volgende:

[..]

36 uur werken :')
Werken :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:14:28 #89
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173743916
Workaholics :') :') :') :') :') :') :r
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_173744119
Ik heb zo'n collega die kansloze moppen hardop gaat voorlezen , van een of andere gare internetsite, wat doe ik daar aan? (binnen de kaders van de wet)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  dinsdag 12 september 2017 @ 23:34:05 #91
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173744192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb zo'n collega die kansloze moppen hardop gaat voorlezen , van een of andere gare internetsite, wat doe ik daar aan? (binnen de kaders van de wet)
Zn Computer slopen
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_173744225
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:34 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Zn Computer slopen
Hij kan op elke werkplek inloggen, dat gaat niet werken, maar bedankt voor de input
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173744908
Mensen die dingen doorsturen met SPOED!!!!! eraan toegevoegd.

Maar dan mailen ipv te bellen.
En niet uitleggen waarom het spoed heeft.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_173744929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb zo'n collega die kansloze moppen hardop gaat voorlezen , van een of andere gare internetsite, wat doe ik daar aan? (binnen de kaders van de wet)
Een sitcom lach afspelen op je telefoon.

[ Bericht 8% gewijzigd door WodanIsGroot op 13-09-2017 01:52:15 ]
pi_173746309
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 01:29 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen die dingen doorsturen met SPOED!!!!! eraan toegevoegd.

Maar dan mailen ipv te bellen.
En niet uitleggen waarom het spoed heeft.
Van die mensen die dat bij zo ongeveer elke mail doen, dan wordt het pas irritant. Ik ben juist blij als ze niet voor elke scheet bellen. Werk nu in een bedrijf waar echt zo'n belcultuur hangt, oftewel: er staat nergens iets zwart op wit en niemand weet morgen nog wat hij/zij vandaag gezegd heeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Workaholics :') :') :') :') :') :') :r
Erger nog: workaholics die daarmee niet door hebben dat ze het daarmee verpesten voor de rest. Nee, ik vind mijn werk niet het belangrijkste in de wereld en dus als je me midden in de nacht belt, kun je in de stront zakken met je werk. Dat Pietje dan meteen uit bed springt en aan het werk gaat, wil nog niet zeggen dat ik dat doe.
Don't let my username fool you...
  woensdag 13 september 2017 @ 09:45:07 #96
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_173746722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]


Erger nog: workaholics die daarmee niet door hebben dat ze het daarmee verpesten voor de rest. Nee, ik vind mijn werk niet het belangrijkste in de wereld en dus als je me midden in de nacht belt, kun je in de stront zakken met je werk. Dat Pietje dan meteen uit bed springt en aan het werk gaat, wil nog niet zeggen dat ik dat doe.
Dit dus
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 13 september 2017 @ 10:23:01 #97
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_173747405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Als ik alleen in de cc sta verwijder ik de desbetreffende mail zonder 'm te lezen. Als het echt belangrijk is richten ze die mail wel direct aan mij.
CC is ter info en lees ik even snel door, als ik niet iets zie wat helemaal verkeerd gaat zonder dat ik er actie op hoef te ondernemen dan gaat hij het archief in.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 01:29 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen die dingen doorsturen met SPOED!!!!! eraan toegevoegd.

Maar dan mailen ipv te bellen.
En niet uitleggen waarom het spoed heeft.
Of mail met prioriteit hoog versturen. :')
Dat maak ik lekker zelf wel uit, of het hoge prioriteit heeft.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_173747731
CC komt in een aparte map en ik kijk er alleen naar als er iemand begint te zeuren. Maar dan had ik dus ook niet op cc moeten staan...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173749598
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:23 schreef BORRREETJEEE het volgende:

Of mail met prioriteit hoog versturen. :')
Dat maak ik lekker zelf wel uit, of het hoge prioriteit heeft.
En die leesbevestiging krijgen ze lekker ook niet.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_173750695
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:36 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

En die leesbevestiging krijgen ze lekker ook niet.
Collega's die een mail verzenden en nog voor deze goed en wel in mijn postvak zit.. er achteraan bellen.. want het heeft wel spoed hoor!
(klanten doen dit trouwens ook)
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_173751022
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:36 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

En die leesbevestiging krijgen ze lekker ook niet.
Tenzij het een koek en taart melding naar iedereen is. Dan hoop ik altijd dat minimaal het halve bedrijf de bevestiging stuurt. *O*
pi_173751058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:33 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Collega's die een mail verzenden en nog voor deze goed en wel in mijn postvak zit.. er achteraan bellen.. want het heeft wel spoed hoor!
(klanten doen dit trouwens ook)
Als iets echt spoed heeft vind ik dit niet zo'n probleem, dan staat de vraag tenminste zwart op wit (er even vanuit gaande dat ze voldoende informatie aanleveren) en kunnen ze met hun telefoontje even aangeven dat het écht belangrijk is. Dit is ook de normale procedure van escaleren binnen veel bedrijven.
Don't let my username fool you...
pi_173751671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Storende radio's.

Collega's die veel te hard praten tijdens het bellen. Leuk als je met 4 mensen op een kamer zit en iedereen aan de telefoon hangt.

Collega's die 0,0 feeling met automatisering hebben. De computer aanzetten is een aangeleerd kunstje. Als er dan een keer iets onverwachts gebeurt, slaat de paniek meteen toe en mag ik weer eens meekijken.

Collega's die hun zooi nooit opruimen.

Collega's die op jouw plek zitten als je een keer een dag niet aanwezig bent, en vervolgens de bureaustoel gaan verstellen.

Collega's die iets willen vragen en 10 minuten achter je staan te wachten, terwijl je zelf aan het bellen bent.

Collega's die met kritiek komen als je eens een keer een mail in de avond of in het weekend verstuurt.

Collega's die langdradig zijn. Als je dan eens sociaal probeert te doen, zit je er meteen een half uur aan vast.

Parttimers; ze zijn er nooit als je ze echt nodig hebt!

Schoonmakers die je bureau achterlaten alsof er een windhoos overheen is gegaan.

Klanten die vrijdagmiddag nog met spoedklussen aankomen.

Verder een leuke baan hoor :P
_O- ... weet je zeker dat je goed op je plek zit daar?
pi_173751717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:33 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Collega's die een mail verzenden en nog voor deze goed en wel in mijn postvak zit.. er achteraan bellen.. want het heeft wel spoed hoor!
(klanten doen dit trouwens ook)
'Hey.. heb je je mailtje toe-val-lig al gelezen?
pi_173752491
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:33 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

'Hey.. heb je je mailtje toe-val-lig al gelezen?
Dat zeggen ze wanneer ze op "Verzenden" geklikt hebben, en dan onmiddellijk naar je toe komen lopen.
Wanneer ze zelf eerder bij jou zijn, dan dat je e-mailtje binnen is gekomen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_173753033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:16 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze wanneer ze op "Verzenden" geklikt hebben, en dan onmiddellijk naar je toe komen lopen.
Wanneer ze zelf eerder bij jou zijn, dan dat je e-mailtje binnen is gekomen.
Scheelt als je secretaresse bent en heel de dag de deur plat gelopen kan worden. :P c_/
  woensdag 13 september 2017 @ 18:55:52 #107
36461 Joppy
geen colaboy
pi_173756445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:03 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Mwah vind ik niet zo erg. Soms wil ik toch weten hoe iets wat ik heb gedaan is afgelopen. Voelt voor mij juist wel goed om op de hoogte te zijn.

......
Maar ik heb het mailtje de eerste keer al gehad. Er is geen noodzaak om mijn mailbox verder te vervuilen. Als ik in de CC sta is het al ter info voor mij.
Let the beat control your body!
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:48:41 #108
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173872245
Ik heb twee kleine irritaties die ongetwijfeld al vaak voorbij gekomen zijn.

Lachebekjes:ik heb een collega die de hele dag dom lacht. Over alles wat andere zeggen en over alles wat hij zelf zegt. Zelfs wanneer er iets vakinhoudelijks uitkomt volgt zo'n huehuehuehue. Ik werk sinds kort met hem samen en ik begrijp niet waar deze vermoeiende reflex vandaan komt :')

Waarom zeggen sommige mensen op kantoor tegen alles en iedereen hoi. Als ik je die dag voor de tiende keer tegenkom dan hoef je me niet voor de tiende keer vocaal te begroeten. Als je een kantoorruimte binnenkomt waar acht mensen zitten dan hoef je niet acht keer hoi te zeggen.

Zo. Dat moest er even uit. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 19-09-2017 15:54:21 ]
pi_173873736
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:48 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb twee kleine irritaties die ongetwijfeld al vaak voorbij gekomen zijn.

Lachebekjes:ik heb een collega die de hele dag dom lacht. Over alles wat andere zeggen en over alles wat hij zelf zegt. Zelfs wanneer er iets vakinhoudelijks uitkomt volgt zo'n huehuehuehue. Ik werk sinds kort met hem samen en ik begrijp niet waar deze vermoeiende reflex vandaan komt :')

Waarom zeggen sommige mensen op kantoor tegen alles en iedereen hoi. Als ik je die dag voor de tiende keer tegenkom dan hoef je me niet voor de tiende keer vocaal te begroeten. Als je een kantoorruimte binnenkomt waar acht mensen zitten dan hoef je niet acht keer hoi te zeggen.

Zo. Dat moest er even uit. :P
Ga 5/7 thuiswerken dan, potlood.
pi_173874611
Mensen die eindeloos door ouwehoeren over werk terwijl ik al lang aan heb gegeven het begrepen te hebben en er verder op dit moment niks meer is om te bespreken.
pi_173874625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:03 schreef DoubleDip het volgende:
Mensen die eindeloos door ouwehoeren over werk terwijl ik al lang aan heb gegeven het begrepen te hebben en er verder op dit moment niks meer is om te bespreken.
Misschien wil ie in je broekje hahahahaha
pi_173874755
Afdelingsuitjes :')
pi_173874916
Mn deur is uit mn kantoor gehaald.
  dinsdag 19 september 2017 @ 18:27:31 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173874926
Hiërarchie en mensen die continu willen escaleren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173874985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:26 schreef WodanIsGroot het volgende:
Mn deur is uit mn kantoor gehaald.
De echte Wodan had dit niet getolereerd
pi_173875029
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Misschien wil ie in je broekje hahahahaha
Lachen joh.
pi_173875350
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Lachen joh.
MCH heeft geen humor, wees blij dat hij niet op jou kantoor zit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 september 2017 @ 11:37:30 #118
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173886241
Weet niet of hij al langs gekomen is:
Collega's die mails versturen met best wel belangrijke inhoud, als je dan binnnen vijf minuten reageert, word je op een afwezigheidsmelding van een week of twee getrakteerd.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_173886285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:26 schreef WodanIsGroot het volgende:
Mn deur is uit mn kantoor gehaald.
Ik hoop dat deze week de deur uit mijn kantoor is gehaald. Sinds we intern geschoven hebben met ruimtes en mensen zit hij gruwelijk in de weg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173886915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
Hiërarchie en mensen die continu willen escaleren.
Dat dus.
Betekent dat bij jullie ook dat een manager bij de klant naar jouw manager belt, met een verkapte "Ik ben boos! *stampvoet*", waarop jouw leidinggevende aan jouw bureau komt melden dat hij gebeld is, over een probleem wat je al lang opgepakt hebt en waar je al lang mee bezig bent, maar wat door dat gezeur van die managers en het geven van 'statusupdates' alleen maar langer duurt?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 20 september 2017 @ 12:50:51 #121
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_173887541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:15 schreef Mojo.jojo het volgende:
Afdelingsuitjes :')
daar waar het op de bouw gewoon keihard zuipen in de loods is, moet dit bij kantooruitjes altijd een, het liefst in teams, educatieve/gezondheid/milieu/compensatie-ontwikkeling/teambuilding 'getint karakter' hebben.
pi_173887580
Wij hebben dus Voip op kantoor, inclusief meldingen op je computer als de telefoon afgaat e.d.
Nu hebben ze het verboden om een koptelefoon te dragen op kantoor, terwijl mijn (bluetooth)koptelefoon perfect als headset kan fungeren icm de voipsoftware.

Fucking babyboomers als afdelingsmanagers die technologie niet omarmen.
  woensdag 20 september 2017 @ 13:22:13 #123
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_173888221
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:52 schreef Slabber het volgende:
Wij hebben dus Voip op kantoor, inclusief meldingen op je computer als de telefoon afgaat e.d.
Nu hebben ze het verboden om een koptelefoon te dragen op kantoor, terwijl mijn (bluetooth)koptelefoon perfect als headset kan fungeren icm de voipsoftware.

Fucking babyboomers als afdelingsmanagers die technologie niet omarmen.
waarom geen koptelefoons dragen?
pi_173888266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:22 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

waarom geen koptelefoons dragen?
Omdat er autisten waren die klaagden dat ze muziek van een ander konden horen, managers die klaagden dat mensen het niet hoorden als ze geroepen werden vanaf de andere kant van het kantoor, naar verluid mensen die hun telefoon niet hoorden overgaan en nog een aantal van die kutsmoesjes
pi_173888283
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Weet niet of hij al langs gekomen is:
Collega's die mails versturen met best wel belangrijke inhoud, als je dan binnnen vijf minuten reageert, word je op een afwezigheidsmelding van een week of twee getrakteerd.
Lol, dit O+
pi_173888348
Leuk topic-reeks, maar is dit niet meer iets voor in WGR?
pi_173888605
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Weet niet of hij al langs gekomen is:
Collega's die mails versturen met best wel belangrijke inhoud, als je dan binnnen vijf minuten reageert, word je op een afwezigheidsmelding van een week of twee getrakteerd.
pffff, herkenbaar.

Andersom is trouwens ook wel eens gebeurt.
Mail sturen met een vraag waar geen haast achter zit naar een collega waarvan je weet, die is nog wel een paar weken op vakantie.

en dan binnen 5 minuten een antwoord..
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_173888887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:42 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

pffff, herkenbaar.

Andersom is trouwens ook wel eens gebeurt.
Mail sturen met een vraag waar geen haast achter zit naar een collega waarvan je weet, die is nog wel een paar weken op vakantie.

en dan binnen 5 minuten een antwoord..
Heel erg. Mensen die hun werk tijdens vakantie niet kunnen loslaten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:27:26 #129
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_173889400
heb een collega die elk complimentje wat hij krijgt Cc't naar onze afdelingsmailbox.

Onderwerp: Weer een!
  roze woensdag 20 september 2017 @ 14:28:10 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173889415
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
heb een collega die elk complimentje wat hij krijgt Cc't naar onze afdelingsmailbox.

Onderwerp: Weer een!
_O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:37:54 #131
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173889655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:50 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

daar waar het op de bouw gewoon keihard zuipen in de loods is, moet dit bij kantooruitjes altijd een, het liefst in teams, educatieve/gezondheid/milieu/compensatie-ontwikkeling/teambuilding 'getint karakter' hebben.
Gisteren gehad :') _O- fiets bouwen voor Afrika in teamverband met quiz om onderdelen te scoren _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173889934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gisteren gehad :') _O- fiets bouwen voor Afrika in teamverband met quiz om onderdelen te scoren _O-
WTF :') _!
  woensdag 20 september 2017 @ 14:51:41 #133
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_173889978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gisteren gehad :') _O- fiets bouwen voor Afrika in teamverband met quiz om onderdelen te scoren _O-
ik zou het gewoon als ikea pakket naar afrika sturen. Hebben ze tenminste iets te doen daar.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 20 september 2017 @ 14:57:13 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173890095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:51 schreef wise het volgende:

[..]

ik zou het gewoon als ikea pakket naar afrika sturen. Hebben ze tenminste iets te doen daar.
Mijn opmerking over dat het geen zin heeft omdat toch alles stuk gaat of gejat gaat worden daar viel niet in goeie aarde bij alle politiek correcte collega's ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:24:03 #135
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173890720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:42 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

pffff, herkenbaar.

Andersom is trouwens ook wel eens gebeurt.
Mail sturen met een vraag waar geen haast achter zit naar een collega waarvan je weet, die is nog wel een paar weken op vakantie.

en dan binnen 5 minuten een antwoord..
Ook heel herkenbaar.
Op dit moment heb ik vakantie. Heb voor dat ik weg ging, iets van drie keer de vraag gehad of ik bel, cq mailbaar was voor dringende zaken. En het dan nog vreemd vinden dat ik nee zeg.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_173890871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
heb een collega die elk complimentje wat hij krijgt Cc't naar onze afdelingsmailbox.

Onderwerp: Weer een!
Welke branche? Ik zat voorheen in een commerciële sector en daar werd dit ook continu gedaan, godsamme ;(
pi_173891020
Samenwerken met mbo'ers. :') Walgelijk man. :r
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 20 september 2017 @ 15:58:50 #138
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_173891504
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:30 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Welke branche? Ik zat voorheen in een commerciële sector en daar werd dit ook continu gedaan, godsamme ;(
IT afdeling bij een zorginstelling.
pi_173891706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:58 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

IT afdeling bij een zorginstelling.
In een vers verleden IT gedaan in een ziekenhuis. Daar kwamen misschien 2 complimentjes per jaar binnen..
& 1 keer een zak snoep.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  woensdag 20 september 2017 @ 18:02:11 #140
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173894379
Collega's die bij jou een training hebben gevolgd, vervolgens iets compleet weten te vernaggelen en dan glashard beweren dat het toch echt aan jou ligt want in de training heb je gezegd dat X en Y wel konden.
Terwijl de rest van de aanwezigen en jijzelf 100% zeker weten dat het toch echt anders is uitgelegd en zelfs meerdere malen herhaald.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173894622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:07 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

In een vers verleden IT gedaan in een ziekenhuis. Daar kwamen misschien 2 complimentjes per jaar binnen..
& 1 keer een zak snoep.
Als It'er afgebrand worden omdat je werk niet goed doet en een fout heb gemaakt. Uhh vriendelijk uitgelegd dat het zijn eigen fout was. Nog meer gescheld en ik heb het gesprek verbroken.
Half uur later kwam hij langs met een hand vol zwart/wit ballen om het goed te maken. Ik was nogal elektrisch geladen blijkbaar dus het was met de overdracht een vonk en de snoepjes gingen door de lucht. Het was goed verder
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173895739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mijn opmerking over dat het geen zin heeft omdat toch alles stuk gaat of gejat gaat worden daar viel niet in goeie aarde bij alle politiek correcte collega's ;(
Haha lol, had ik ook gezegd kunnen hebben. Wat een mutsen. Ik zou er trouwens vriendelijk voor bedanken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:56 schreef HSG het volgende:

[..]

Heel erg. Mensen die hun werk tijdens vakantie niet kunnen loslaten.
Hangt van de functie af. Als mijn baas 3 weken weg is en zijn mail nooit checkt ontploft zijn inbox. Dus dat snap ik wel.
pi_173897280
Dat je een collega mailt met de vraag een gewijzigde afspraak te bevestigen en wat extra info te geven en niks terughoort.
Nog een keer mailt met dezelfde vragen. En dan terugkrijgt 'de nieuwe afspraak was voor mij prima, vandaar dat ik niet reageerde' 8)7 En de extra info heb ik nog steeds niet :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173897614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:36 schreef HSG het volgende:
Samenwerken met mbo'ers. :') Walgelijk man. :r
Haha terechte klacht, niet hooggeleid zijn :')
pi_173897885
Mensen die lachen om dingen die voor hen simpel zijn omdat ze er 10+ jaar mee werken (en jij er net mee werkt en het niet kent) maar ze de simpelste andere dingen niet kunnen die ook normaal zijn om te weten in die branche
Fylax is op televisie geweest
pi_173897896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:52 schreef Slabber het volgende:
Wij hebben dus Voip op kantoor, inclusief meldingen op je computer als de telefoon afgaat e.d.
Nu hebben ze het verboden om een koptelefoon te dragen op kantoor, terwijl mijn (bluetooth)koptelefoon perfect als headset kan fungeren icm de voipsoftware.

Fucking babyboomers als afdelingsmanagers die technologie niet omarmen.
Hoe kun je in godsnaam werken in zo'n kutkantoor zonder koptelefoon.
Whatever...
pi_173898874
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:56 schreef jodelahity het volgende:
Mensen die lachen om dingen die voor hen simpel zijn omdat ze er 10+ jaar mee werken (en jij er net mee werkt en het niet kent) maar ze de simpelste andere dingen niet kunnen die ook normaal zijn om te weten in die branche
Je komt onzeker over vriend.
pi_173898902
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Je komt onzeker over vriend.
Oke
Fylax is op televisie geweest
pi_174033306
Collega's die hun stinkvoedsel naast of tegenover je gaan eten en dat de hele afdeling er naar ruikt, en dan vooral om 09:15 want men heeft thuis nog niet ontbeten :')
pi_174033828
Heb een collega die steeds in z’n neus peutert. :r :r En we hebben flexplekken. :r :r
Protège moi de mes désirs.
pi_174049011
kantoormensen die in de koffiepauze van de werkplaats rustig 2 kannen koffie gaan vullen op het moment dat iedereen koffie wil halen.

En de beste klacht: die bami goreng van de Lidl is kapotsmerig, zelfs als je je kater ermee probeert weg te vreten.
  donderdag 28 september 2017 @ 13:35:54 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174051810
Collega's die denken een bulldozer te zijn en alles voor zich uit schuiven :r.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174052064
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:35 schreef fathank het volgende:
Collega's die denken een bulldozer te zijn en alles voor zich uit schuiven :r.
Daar kom ik straks even op terug.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:07:58 #154
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_174537138
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:52 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Daar kom ik straks even op terug.
moeten we dat nog even afstemmen voor het weekend?
of schiet je even een bila'tje in de agenda zodat we dit verder kunnen uitkristalliseren?
pi_174537363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:07 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

moeten we dat nog even afstemmen voor het weekend?
of schiet je even een bila'tje in de agenda zodat we dit verder kunnen uitkristalliseren?
Laten we hem inderdaad maar even mooi afstrepen voor het weekend.

of in ieder geval zorgen dat we vast wat puntjes op papier hebben.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_174594219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:16 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Laten we hem inderdaad maar even mooi afstrepen voor het weekend.

of in ieder geval zorgen dat we vast wat puntjes op papier hebben.
Laten we het centraal houden en dit parkeren dan kom ik hier straks op terug (not)

Mijn irritatie is dat mensen geen mails volledige willen of kunnen lezen.
Betreft collegae, klanten en leveranciers.

Je stelt 4 vragen en krijg er dan op 2 antwoord.
En vaak dan op de minst belangrijke.

Erg vervelend omdat je dan nogmaals moet mailen of bellen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_174594517
Collega's die hun rotzooi (lees: vuile kopjes) niet opruimen.
We hebben flexibele werkplekken, maar ik voel me weinig flexibel als ik eerst de vuile vaat van het bureau moet halen. Idem dito voor een wasbak met vuile kopjes aan het begin van de werkdag. Of een vergaderruimte waar nog spullen van de voorgangers in liggen.

Prima om vaat op te sparen voor het einde van de dag, maar voor je naar huis gaat ruim je je zooi toch gewoon even op. :( Mijn kantoor is niet groot, maar helaas toch net wat teveel collega's om de schuldige er snel uit te vissen en erop aan te spreken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:58:40 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174597581
Kwam vorige week ineens de “heads up” tegen. Doe. Nor. Maal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174597611
Dat is tegenwoordig de norm he. "Amerikaanse" oneliners gebruiken om cool en modern over te komen en mensen te motiveren. 8)7
pi_174597621
Ik heb een collega die bij elk gesprek over haar vriend begint. :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')