abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173355877
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Tom Price
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).
pi_173355893


[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 09:05:21 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 24 augustus 2017 @ 09:01:43 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173355961
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173355980
quote:
Wellicht ten overvloede, maar wat is het toch een raar, raar mannetje. Zoiets hoort toch gewoon geen president te zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173355994
Mocht er nog twijfel zijn over Arpaio ( :') ), moeten die mensen toch eens lezen over zijn Posse, een groep vrijwilligers dei Arpaio als agenten laat kleden en handelen, om zo veel mogelijk latino's te pakken. Verbazingwekkend genoeg zijn het allemaal blanke mannen die geen enkele vorm van backgroundcheck krijgen, waardoor er een zooi criminelen als coke gebruikers, kindermishandelaars en sex-offenders tussen zitten.

Oh, over sex-offenders gesproken, Arpaio vindt mishandeling van latino kinderen niet onderzoekswaardig.
pi_173356136
Trump, Calling Journalists ‘Sick People,’ Puts Media on Edge

Dit kan toch gewoon niet? Het is toch absurd als de fucking leider van het land journalisten 'zieke mensen' noemt en het publiek tegen loopt op te jutten? Ik kan mij niet voorstellen dat een Rutte of Merkel dat zou doen. Zelfs Berlusconi zou zich meer respectabel gedragen.

Het is wachten op het moment dat een journalist wordt aangevallen door een aanhanger van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:30:23 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173356311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Trump, Calling Journalists ‘Sick People,’ Puts Media on Edge

Dit kan toch gewoon niet? Het is toch absurd als de fucking leider van het land journalisten 'zieke mensen' noemt en het publiek tegen loopt op te jutten? Ik kan mij niet voorstellen dat een Rutte of Merkel dat zou doen. Zelfs Berlusconi zou zich meer respectabel gedragen.

Het is wachten op het moment dat een journalist wordt aangevallen door een aanhanger van Trump.
https://www.theguardian.c(...)r-ben-jacobs-montana
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173356317
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Trump, Calling Journalists ‘Sick People,’ Puts Media on Edge

Dit kan toch gewoon niet? Het is toch absurd als de fucking leider van het land journalisten 'zieke mensen' noemt en het publiek tegen loopt op te jutten? Ik kan mij niet voorstellen dat een Rutte of Merkel dat zou doen. Zelfs Berlusconi zou zich meer respectabel gedragen.

Het is wachten op het moment dat een journalist wordt aangevallen door een aanhanger van Trump.
Het is te belachelijk voor woorden dat een president dit soort dingen roept, en ik krijg er een hele nare bijsmaak van ja... Dit is geen politiek speechen meer, dit is letterlijk het publiek opjutten totdat men zich niet meer onder controle kan houden...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173356454
quote:
Dat was ook bizar ja. Als journalist had ik die vent wel gewoon neergehoekt als hij zo begon te flippen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:44:09 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173356549
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was ook bizar ja. Als journalist had ik die vent wel gewoon neergehoekt als hij zo begon te flippen.
allicht niet. Dan ben je ZELF de gebeten hond.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:50:25 #11
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173356639
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht ten overvloede, maar wat is het toch een raar, raar mannetje. Zoiets hoort toch gewoon geen president te zijn?
Nou, volgens Trump aanbidders zet hij de SJW en PC mensjes op hun plaats. Dat is wat belangrijk is voor hun, want dat voelen ze als een persoonlijke overwinning. Of het verder iets veranderd (of verergerd) doet weinig ter zake.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:53:06 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173356679
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou, volgens Trump aanbidders zet hij de SJW en PC mensjes op hun plaats. Dat is wat belangrijk is voor hun, want dat voelen ze als een persoonlijke overwinning. Of het verder iets veranderd (of verergerd) doet weinig ter zake.
Het is niet zozeer dat het me verbaast dat zulke mensen er zijn, maar de grootte van de groep verbaast me wel.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:13:15 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173356963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat het me verbaast dat zulke mensen er zijn, maar de grootte van de groep verbaast me wel.
Komt omdat een groot deel van Amerika gewoon in een pauperstaat verkeerd. hoge werkloosheid, hoog drugsgebruik (veelal ook uit verveling) Mensen zoeken altijd de schuld bij andere voor hun eigen falen.

"oh er is geen werk te vinden in de mijnbouw, dat zal wel komen door:"

A) immigranten die ons werk hebben afgepakt
B) Linkse hippies die kolen haten
C) Feminsten die zorgen dat vrouwen aangenomen moeten worden ipv mannen.

En hup, daar is de haat tegen alles SJW en PC.

Wat dat betreft heeft Trump gelijk. Het moet anders. Alleen 1) is hij niet dat 'andere' en 2) ligt de oplossing niet bij stug proberen banen te behouden of terug te brengen aangezien dat direct in gaat tegen wat kapitalisme is (zo goedkoop mogelijk, zoveel mogelijk produceren, wat alleen kan met automatisering). En aangezien Trump kapitalist nummero uno is zie ik niet snel iets veranderen met hem.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 24-08-2017 10:22:00 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:17:07 #14
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173357041
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat het me verbaast dat zulke mensen er zijn, maar de grootte van de groep verbaast me wel.
Gelukkig liepen er wel mensen weg uit zijn rally, omdat hij compleet nonsense aan het vertellen was.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:25:05 #15
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_173357195
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Komt omdat een groot deel van Amerika gewoon in een pauperstaat verkeerd. hoge werkloosheid, hoog drugsgebruik (veelal ook uit verveling) Mensen zoeken altijd de schuld bij andere voor hun eigen falen.

"oh er is geen werk te vinden in de mijnbouw, dat zal wel komen door:"

A) immigranten die ons werk hebben afgepakt
B) Linkse hippies die kolen haten
C) Feminsten die zorgen dat vrouwen aangenomen moeten worden ipv mannen.

En hup, daar is de haat tegen alles SJW en PC.

Wat dat betreft heeft Trump gelijk. Het moet anders. Alleen 1) is hij niet dat 'andere' en 2) ligt de oplossing niet bij stug proberen banen te behouden of terug te brengen aangezien dat direct in gaat tegen wat kapitalisme is (zo goedkoop mogelijk, zoveel mogelijk produceren, wat alleen kan met automatisering). En aangezien Trump kapitalist nummero uno is zie ik niet snel iets veranderen met hem.

Natuurlijk ligt dat ook buiten hun eigen falen, in een wereld waarin beslissingsmacht en economische macht steeds gecentraliseerder is komen te liggen (waarmee extreem gestegen topbeloningen zijn verdedigd).

Het is geen toeval dat het ene land zoveel beter om gaat met de transitie en automatisering dan het andere land. Scandinavië vs USA is een wereld van verschil.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:29:19 #16
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173357290
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt dat ook buiten hun eigen falen, in een wereld waarin beslissingsmacht en economische macht steeds gecentraliseerder is komen te liggen (waarmee extreem gestegen topbeloningen zijn verdedigd).

Het is geen toeval dat het ene land zoveel beter om gaat met de transitie en automatisering dan het andere land. Scandinavië vs USA is een wereld van verschil.
Je hebt gelijk. Het is inderdaad lang niet altijd aan hunzelf. Echter, ze geven nog steeds de schuld aan de verkeerde groepen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:29:45 #17
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173357299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Gelukkig liepen er wel mensen weg uit zijn rally, omdat hij compleet nonsense aan het vertellen was.
Zag je die zwarte man achter Trump met dat bordje? 50 jaar geleden zou diezelfde gast door de vader van Trump worden opgeknoopt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:35:00 #18
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_173357403
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het is inderdaad lang niet altijd aan hunzelf. Echter, ze geven nog steeds de schuld aan de verkeerde groepen.
Geldt helaas voor Europa en Nederland ook. Niet voor niets kwam in Nederland extreem rechts (en later populistisch rechts) voor het eerst op in Rotterdam.

De media en mensen doen altijd alsof we hier zoveel beschaafder zijn.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_173357439
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Geldt helaas voor Europa en Nederland ook. Niet voor niets kwam in Nederland extreem rechts (en later populistisch rechts) voor het eerst op in Rotterdam.

De media en mensen doen altijd alsof we hier zoveel beschaafder zijn.
Zijn we ook. We hebben hier geen politici die de media afschilderen als de vijand. Zelfs Wilders gaat niet zo ver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:40:01 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173357490
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Geldt helaas voor Europa en Nederland ook. Niet voor niets kwam in Nederland extreem rechts (en later populistisch rechts) voor het eerst op in Rotterdam.

De media en mensen doen altijd alsof we hier zoveel beschaafder zijn.
Die man heeft ooit in een sekte gezeten zegt hij, waar hij werd gepusht om blanke mensen te doden. En hij zegt dat Oprah de duivel is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:40:09 #21
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_173357495
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zijn we ook. We hebben hier geen politici die de media afschilderen als de vijand. Zelfs Wilders gaat niet zo ver.
Dat zijn we absoluut niet. Misschien vroeger maar nu niet meer. Zeker niet.

Pim Fortuyn, Verdonk en Wilders hebben wel degelijk meerdere malen de media neergezet als vijand en vijfde colonne.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:41:29 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173357536
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zijn we ook. We hebben hier geen politici die de media afschilderen als de vijand. Zelfs Wilders gaat niet zo ver.
Nederland heeft gelukkig ook geen last van de grootste Amerikaanse problemen namelijk hoge werkloosheid op het platteland (wij hebben dat al helemaal omgevormd. Het platteland is nu voor rijke lui en toerisme en een handjevol boeren). We hebben geen groot drugs probleem (mede dankzij ons relaxte beleid kunnen mensen gewoon een jointje roken en komen ze niet direct in de hard drugs scene terecht) en we hebben niet echt ghetto/gang vorming (wellicht hier en daar een wijkje en een paar plekken met irritante hangjongeren, maar dat valt allemaal in het niet bij ghetto's in Amerika)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:43:01 #23
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_173357575
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nederland heeft gelukkig ook geen last van de grootste Amerikaanse problemen namelijk hoge werkloosheid op het platteland (wij hebben dat al helemaal omgevormd. Het platteland is nu voor rijke lui en toerisme en een handjevol boeren). We hebben geen groot drugs probleem (mede dankzij ons relaxte beleid kunnen mensen gewoon een jointje roken en komen ze niet direct in de hard drugs scene terecht) en ghetto/gang vorming.
Met de verrechtsing komen die problemen hier ook en zijn ze er al meer dan tevoren. Zeker ghetto vorming en drugsproblemen zijn in opkomst in Europa. Rotterdam kende ooit nul werkloosheid maar sinds de automatisering is het in de double digits. Geen wonder dat daar populistisch rechts op dook.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:44:25 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173357613
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Met de verrechtsing komen die problemen hier ook en zijn ze er al meer dan tevoren. Zeker ghetto vorming en drugsproblemen zijn in opkomst in Europa.
De grap is wel dat Amerika nu de laatste jaren op drugsbeleid wel iets beter zijn dan Nederland. Maar het zijn nog te weinig staten om echt verschil te maken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:46:10 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173357635
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zijn we ook. We hebben hier geen politici die de media afschilderen als de vijand. Zelfs Wilders gaat niet zo ver.
Ik denk dat hij precies hetzelfde had gedaan. Hij heeft het al jaren over linkse hobby's en ik lees regelmatig zijn haat tegen alles wat links is (lees iedereen die kritisch is op Wilders en niet elke Moslim het land uit wil zetten).
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')