abonnement Unibet Coolblue
pi_173382498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waarom?

Als iemand getuige is geweest van iets strafbaars is het toch in ieders belang dat dit vervolgd wordt?

Verschoningsrecht heeft een getuige enkel als hij zichzelf zou kunnen belasten of bv een direkt familielid.

Juist aangezien het om een getuige gaat (in dit geval de persoon die zelf ook aangifte gedaan heeft dus je zou denken dat deze ook een veroordeling van de dader daarmee wilde bereiken) gaat het niet om een persoon die zichzelf nadeel zal doen.

Als je dat juist wel stelt, lijk je te suggereren dat hijzelf eigenlijk zelf 'verdacht' is van iets strafbaars, dat is hier niet het geval.
Ok, stel je bent getuige van een moord op een onderwereldfiguur, zou jij graag getuigen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_173382544
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ok, stel je bent getuige van een moord op een onderwereldfiguur, zou jij graag getuigen?
dat is hier niet relevant. Het gaat hier om iemand die zegt zelf slachtoffer te zijn, dan zal je gewoon mee moeten werken met het justitiėle proces
pi_173382548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ok, stel je bent getuige van een moord op een onderwereldfiguur, zou jij graag getuigen?
Zou een verschoningsrecht dan veel helpen...?

Juist als getuigen herg makkelijk een getuigenis kunnen ontlopen zal ook de dreiging van geweld tegen hen toenemen, immers hebben die mensen ook de keuze wel of niet te getuigen...

De druk op een getuige te kunnen uitoefenen is erg belangrijk en nuttig om criminelen te kunnen vervolgen...

In dit geval heeft de TS zelf aangifte gedaan, waarom zou hij dan niet willen getuigen?

Aangezien je met zulke vergelijkingen begint, hier ook een voorbeeld:

Je vriendin/vrouw wordt verkracht en een getuige heeft alles gezien,
Deze getuigenis is essentieel in de veroordeling van de dader

Zou je het dan prettig vinden als vervolgens zulke getuigen aangegeven wordt "Als je zin hebt zou je misschien wel kunnen getuigen. Maar als het je teveel moeite is of niet verder ermee aan herinnert wilt worden, is dat ook prima" ?

Met als potentieel risico dat een crimineel vrijkomt omdat getuigen opeens geen zin hebben of misschien angst te getuigen?

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 25-08-2017 11:39:01 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:52:02 #54
414785 sirdanilot
pi_173382871
TvP

Ik denk dat je beter even het justitieel loket kunt inschakelen, TS.

Mag er geen advocaat van jou aanwezig zijn bij zo een verhoor?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:04:19 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173383027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Eh ok, maar lijkt me wat lastig als je de zaak inhoudelijk niet kent, want het is een zeer complexe zaak.
Stuur me maar een pm met wat meer uitleg. Waarschijnlijk kan ik je wel helpen met wat je qua vragen kunt verwachten. Overigens hoef je je niet teveel zorgen te maken over dat er advocaten van de wederpartij zijn. Dit gesprek is er puur voor de rechter-commissaris om te kijken hoe sterk de verdenkingen en de zaak tegen de verdachten is, en dus niet om jou als getuige onderuit te halen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:12:24 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173383138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:52 schreef sirdanilot het volgende:
TvP

Ik denk dat je beter even het justitieel loket kunt inschakelen, TS.

Mag er geen advocaat van jou aanwezig zijn bij zo een verhoor?
Ja, je mag je als getuige bij laten staan door een advocaat als je dat wil.

Overigens TS, op basis van wat je gepost hebt zou ik me zolang het geen valse aangifte was geen zorgen maken om een zaak tegen jou. Zelfs als deze verdachten vrijgesproken worden omdat er onvoldoende bewijs is of jouw getuigenis te wazig is dan nog heb jij niets verkeerd gedaan. Die verdachten kunnen jou niet aanklagen wegens laster tenzij ze kunnen aantonen dat je hen bewust vals beschuldigd hebt, waar ik niet vanuit ga. Hoogstens de bank zou een civiele procedure kunnen starten om hun geld terug te krijgen, maar ook die kans lijkt me klein aangezien ze al onderzoek gedaan hebben in deze zaak voordat ze het naar je overgemaakt hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173392811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:04 schreef Roces18 het volgende:
Maar hoe komen ze nou opeens aan die andere verdachten als ik op pagina 1 lees dat de politie je een verwarde man vind.
Dit was in het begin zo en ik ben echt schandalig behandeld vind ik zelf, maar een tijd later kon ik alles haarfijn uitleggen en zijn er ook andere slachtoffers gevallen.Ik ontving dit mailtje toen ik vroeg hoe de zaken ervoor stonden. Dit haalde alle twijfel weg.

Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173393306
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

welke rechtzaak tegen jou?

Ik verwoordde het verkeerd omdat ik te snel typte. Ik bedoel aan te geven dat als mijn getuigenverklaring verwarrend overkomt dat de verdediging mijn verklaring als ongeldig probeert te beschouwen als tactiek.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173393745
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:12 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, je mag je als getuige bij laten staan door een advocaat als je dat wil.

Overigens TS, op basis van wat je gepost hebt zou ik me zolang het geen valse aangifte was geen zorgen maken om een zaak tegen jou. Zelfs als deze verdachten vrijgesproken worden omdat er onvoldoende bewijs is of jouw getuigenis te wazig is dan nog heb jij niets verkeerd gedaan. Die verdachten kunnen jou niet aanklagen wegens laster tenzij ze kunnen aantonen dat je hen bewust vals beschuldigd hebt, waar ik niet vanuit ga. Hoogstens de bank zou een civiele procedure kunnen starten om hun geld terug te krijgen, maar ook die kans lijkt me klein aangezien ze al onderzoek gedaan hebben in deze zaak voordat ze het naar je overgemaakt hebben.
Is dat verstandig om te doen? Ik heb immers niks te verbergen.

Het enige waar ik van baal is dat ik niet voorbereid kan zijn op de vragen die de advocaten zullen gaan stellen. Straks krijg ik vragen waarvan ik niet meer precies kan herinneren hoe het ook alweer zit en als ik dit als antwoord geef dat ik het niet meer weet dat het dan een gunstige werking heeft voor de verdediging.

Ik heb nu wel een beetje uitgezocht hoe het rechtssysteem te werk gaat in een strafproces.

quote:
"Wat is de rol van de getuige in het strafproces?

Als u getuige of slachtoffer bent van een strafbaar feit kan aan u gevraagd worden om in de strafzaak tegen de verdachte een verklaring af te leggen. U kunt in verschillende fases van het strafproces gevraagd worden als getuige iets te verklaring:

tijdens het politieonderzoek
tijdens het zogenaamde gerechtelijke vooronderzoek
tijdens de strafzitting "
Als ik het goed begrijp ben ik nu op punt 2 aanbeland " het zogenaamde gerechtelijke vooronderzoek"

quote:
Getuige tijdens het gerechtelijk vooronderzoek

Via een dergelijk gerechtelijk vooronderzoek heeft de officier van justitie de mogelijkheid om nader onderzoek te doen. Omdat het vooronderzoek ‘zwaarder' is dan een normaal politieonderzoek (de officier van justitie mag dan bepaalde middelen inzetten), is toestemming van een rechter-commissaris nodig.

Als u in het kader van dit gerechtelijk vooronderzoek als getuige wordt opgeroepen, krijgt u in principe een uitnodigingsbrief om te verschijnen bij de rechter-commissaris. U bent in principe verplicht om te verschijnen. Doet u dat niet, dan kunt u door de politie van uw bed worden gelicht om op het verhoor te verschijnen. Het wegblijven van het verhoor is op zichzelf bovendien een strafbaar feit.

Als u op het tijdstip van de oproeping absoluut verhinderd bent, dan dient u dit voortijdig aan te geven.

Het verhoor in het kader van het gerechtelijk vooronderzoek vindt plaats in het kantoor van de rechter-commissaris. De rechter-commissaris heeft gewone kleding aan, geen toga. Hij zal u vervolgens een aantal vragen stellen.

Naast de rechter-commissaris zit een griffier die vastlegt wat er allemaal gezegd wordt. Ook zal de advocaat van de verdachte aanwezig zijn. Hij wordt ook in de gelegenheid gesteld om de getuige vragen te stellen.

De rechter-commissaris ziet er wel op toe dat de vraagstelling van de advocaat bijvoorbeeld niet suggestief mag zijn.

Soms is de officier van justitie ook aanwezig. Hij kan u dan ook vragen voorleggen. De verdachte zelf is bijna nooit aanwezig. U kunt u als getuige bij laten staan door een advocaat. Als u in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand zijn hier geen kosten aan verbonden.

Bent u slachtoffer van een zedenzaak of een geweldsmisdrijf en wordt u als aangever gehoord, dan komt u vaak in aanmerking voor gefinancierde rechtsbijstand en hoeft u bovendien geen eigen bijdrage van 100 euro te betalen.

De griffier houdt bij wat tijdens het verhoor allemaal gevraagd en gezegd wordt. Hij zal de verklaring aan het einde van het verhoor uitwerken en voorlezen. Als u akkoord gaat met de inhoud, verzoekt hij u om uw verklaring te ondertekenen.
Alles is helder en duidelijk.

Dit is dus een zeer belangrijk punt: "De rechter-commissaris ziet er wel op toe dat de vraagstelling van de advocaat bijvoorbeeld niet suggestief mag zijn."

Ik begrijp hieruit dat als de advocaten te suggestieve vragen stellen dat de rechter-commissaris dan ingrijpt?

Maar als ik het goed begrijp kan ik dus ook opgeroepen worden tijdens de zitting zelf en dus herenigd worden met de daders!?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173394428
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

welke rechtszaak tegen jou? Het is niet raar dat je ondervraagd wordt, je wordt niet veroordeeld zonder het recht je te verdedigen
Sorry, zoals ik al eerder heb aangegeven had ik dit verkeerd verwoord. Ik ben bang dat als mijn getuigenverklaring te twijfelachtig of verwarrend overkomt dat de verdediging dit als ongeldig probeert te verklaren op de zitting zelf.(als die er gaat komen tenminste, ik vermoed van wel, dat kan bijna niet anders)

Persoonlijk vind ik het wel raar dat ik ondervraagd word omdat alle informatie in het politie rapport staat. Ik ga dus vragen krijgen die niet in de map van de aangifte staan en waarbij ik mij dus onmogelijk op kan voorbereiden. Ik ben niet zenuwachtig maar ik zou uiterst scherp moeten zijn die dag.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173395922
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet alleen dat.
Dat ze nu hameren op psychische hulp is juist omdat de kans het ontwikkelen van een PTSS groter is als er niet zsm met de verwerking begonnen wordt.
Heel leuk dat TS er nu geen last van lijkt te hebben, maar dat zegt niet zoveel, snelle behandeling is juist van belang als je een PTSS wilt voorkomen.
Weet je dit heel zeker? het enige symptoom die ik mij tot nu kan bedenken is dat ik soms verward ben, maar ik heb verder geen last van emotionele klachten.
Ik ga iig geen hulp inschakelen, zie vanzelf wel of ik een PTSD ontwikkel.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173396070
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 11:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat is hier niet relevant. Het gaat hier om iemand die zegt zelf slachtoffer te zijn, dan zal je gewoon mee moeten werken met het justitiėle proces
Ik vind het alleen wat apart dat de verdachten wel mijn naam en woonplaats weten omdat ze blijkbaar het recht hebben om een kopie te mogen inzien van de aangifte.
Ik vind dat mijn gegevens beschermd dienen te worden omdat er sprake is van een zeer ernstig misdrijf.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173518551
Voor wie het nog interesseert ik heb inmiddels ook deze brief ontvangen:




Meervoudige strafkamer

quote:
"Welke zaken komen voor de meervoudige strafkamer?

De meervoudige strafkamer is belast met het berechten van meer ingewikkelde en zwaardere strafzaken. De meervoudige strafkamer bestaat uit drie rechters. De behandeling kan zeker bij grote strafzaken soms meer dan een zittingsdag in beslag nemen.

De meervoudige strafkamer doet anders dan de politierechter niet direct uitspraak na de behandeling van de zaak. In bijna alle gevallen volgt het vonnis maximaal 14 dagen na de behandeling van de zaak ter zitting.

U kunt bij de uitspraak aanwezig zijn. Dit is niet verplicht. U kunt hiervan ook afstand doen. Ook in het laatste geval bent u dezelfde dag nog op de hoogte van uw vonnis. Uw advocaat kan op de dag van de uitspraak contact opnemen met de strafgriffie.

Anders dan de politierechter kan de meervoudige strafkamer wel de maatregel van TBS opleggen en de maatregel plaatsing in een inrichting voor stelselmatige daders.

Bent u het eens met het vonnis van de meervoudige strafkamer, dan kunt u ter zitting afstand doen van hoger beroep. De voorzitter zal u hier in de meeste gevallen naar vragen. Bij twijfel doet u er goed aan om eerst te overleggen met uw advocaat voordat u afstand doet. U dient binnen 14 dagen na het vonnis hoger beroep in te stellen."
Een zeer ernstige zaak dus.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 1 september 2017 @ 01:48:21 #64
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173518800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Voor wie het nog interesseert ik heb inmiddels ook deze brief ontvangen:

[ afbeelding ]

Meervoudige strafkamer

[..]

Een zeer ernstige zaak dus.
Het waren toch verdachten?
pi_173518819
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het waren toch verdachten?
Eerlijk gezegd snap ik dit zelf ook niet helemaal, maar er staan meerdere parketnummers op de brief van alle verdachten die ook op de brief van de getuigen oproep stonden dus ik ga er vanuit dat er meerdere verdachten berecht gaan worden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173518866
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 01:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd snap ik dit zelf ook niet helemaal, maar er staan meerdere parketnummers op de brief van alle verdachten die ook op de brief van de getuigen oproep stonden dus ik ga er vanuit dat er meerdere verdachten berecht gaan worden.

Dan heb je wel geluk dat er mensen worden berecht.

Heb hetzelfde meegemaakt.
Gewapende overval met een pistool tegen mijn slaap.
DNA sporen van sleutelbos en telefoon afgehaald en nu 1 jaar later nog niets van de politie gehoord.

Erg traumatisch is het niet, maar meer het feit dat je zo machteloos bent als het je gebeurd.
En nu let ik altijd wel op in mijn naaste omgeving en ik schrik als er s avonds iemand bij mij in de buurt een onverwachte beweging maakt.
pi_173518903
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:04 schreef YebCar het volgende:

[..]

Dan heb je wel geluk dat er mensen worden berecht.

Heb hetzelfde meegemaakt.
Gewapende overval met een pistool tegen mijn slaap.
DNA sporen van sleutelbos en telefoon afgehaald en nu 1 jaar later nog niets van de politie gehoord.

Erg traumatisch is het niet, maar meer het feit dat je zo machteloos bent als het je gebeurd.
En nu let ik altijd wel op in mijn naaste omgeving en ik schrik als er s avonds iemand bij mij in de buurt een onverwachte beweging maakt.
Persoonlijk had ik wel de indruk dat ik vermoord zou worden of minstens ernstig lichamelijk letsel zou oplopen. Ik kreeg 2 wapens op mijn hoofd gericht, deed mijn ogen dicht en bereidde me voor op de dood.
Ik smeekte niet voor mijn leven of zo... ik dacht gewoon... pull the trigger and get over with it

Het voordeel in mijn situatie is dat er meerdere slachtoffers zijn gevallen dus heeft mijn zaak waarschijnlijk een hoge prioriteit.

Klinkt alsof jouw zaak op een laag pitje staat en de politie gewoon laks te werk gaat. Misschien komt het nog...misschien hebben ze niet voldoende bewijs dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.

Dat laatste heb ik nu ook last van. Ik heb als het donker is schrik reacties en gevoel van lichte paniek... als ik in bed lig en naar mijn deur kijk ben ik bang dat ze op ieder moment binnen komen, ook lichte paniek bij vreemde geluiden in het donker.

Ook nu hoor ik vreemde geluiden en word ik een beetje para, maar dat gevoel verdwijnt ook weer na 10 seconde.

Ik geloof dat ik nu eindelijk symptomen begin te ervaren van PTSD.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 01-09-2017 02:28:47 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 2 september 2017 @ 18:52:42 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_173547839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:13 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Persoonlijk had ik wel de indruk dat ik vermoord zou worden of minstens ernstig lichamelijk letsel zou oplopen. Ik kreeg 2 wapens op mijn hoofd gericht, deed mijn ogen dicht en bereidde me voor op de dood.
Ik smeekte niet voor mijn leven of zo... ik dacht gewoon... pull the trigger and get over with it

Het voordeel in mijn situatie is dat er meerdere slachtoffers zijn gevallen dus heeft mijn zaak waarschijnlijk een hoge prioriteit.

Klinkt alsof jouw zaak op een laag pitje staat en de politie gewoon laks te werk gaat. Misschien komt het nog...misschien hebben ze niet voldoende bewijs dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.

Dat laatste heb ik nu ook last van. Ik heb als het donker is schrik reacties en gevoel van lichte paniek... als ik in bed lig en naar mijn deur kijk ben ik bang dat ze op ieder moment binnen komen, ook lichte paniek bij vreemde geluiden in het donker.

Ook nu hoor ik vreemde geluiden en word ik een beetje para, maar dat gevoel verdwijnt ook weer na 10 seconde.

Ik geloof dat ik nu eindelijk symptomen begin te ervaren van PTSD.
Was je op dat moment ook bang? Of had je zoiets van "sterven is niet erg"?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_173559368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:00 schreef Hallmark het volgende:
Zelf heb ik een inbraak gehad, en ik heb ze betrapt. Er volgde toen een handgemeen, stevig heen- en weergeduw en zo.

Ik dacht dat ik er last van zou krijgen, maar het enige was dat ik licht sliep en schikachtig was voor een jaartje daarna. Ook had ik flinke wraakgevoelens net als jij. Maar dat was het enige.
Ook zoiets in mijn vorige woning,1x echt en tweede keer waren "ze" weg toen ik de trap af kwam.

Sindsdien slaap- en concentratieproblemen. Huidig huis voorzien van hekken, SKG sloten alarm, lichtsensoren etc...Alles "defence in depth"
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 3 september 2017 @ 12:18:18 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_173559454
Daar is denk ik echt geen pijl op te trekken. In het verleden jarenlang opgewacht vanuit school en in elkaar geslagen etc. en daar zonder al teveel probleem weer mee verder gegaan.

Ook een keer in de rij van de kassa gestaan en toen kwam er iemand met een wapen binnen die geld uit de kassa wilde, deed me ook niet zoveel.

Inbraak gehad in huis, kwam zelf als jong ventje als eerste die gozer tegen in huis toen ik iets hoorde in de garage. Nu nog steeds 'last' van als ik alleen thuis ben en ik iets hoor. :D

Het een keer opgenomen voor een meisje dat lastig werd gevallen door een groepje jongeren bij een tramhalte, drie kiezen eruit geschopt, wat gebroken zaken en ook weinig last van gehad mentaal verder.

Recent vanuit het niets neergestoken, na een dag weer aan het werk gegaan. Eerste maand vrij weinig last, daarna wat herbelevingen en toen 'knapte' er iets en ben nu nog steeds in behandeling bij een psycholoog.

Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van opletten. Of je je anders gaat gedragen, moeite krijgt met dingen etc. en dan tijdig aan de bel trekken bij een huisarts. :)
pi_173576136
quote:
17s.gif Op zondag 3 september 2017 12:18 schreef Lastpost het volgende:
Daar is denk ik echt geen pijl op te trekken. In het verleden jarenlang opgewacht vanuit school en in elkaar geslagen etc. en daar zonder al teveel probleem weer mee verder gegaan.

Ook een keer in de rij van de kassa gestaan en toen kwam er iemand met een wapen binnen die geld uit de kassa wilde, deed me ook niet zoveel.

Inbraak gehad in huis, kwam zelf als jong ventje als eerste die gozer tegen in huis toen ik iets hoorde in de garage. Nu nog steeds 'last' van als ik alleen thuis ben en ik iets hoor. :D

Het een keer opgenomen voor een meisje dat lastig werd gevallen door een groepje jongeren bij een tramhalte, drie kiezen eruit geschopt, wat gebroken zaken en ook weinig last van gehad mentaal verder.

Recent vanuit het niets neergestoken, na een dag weer aan het werk gegaan. Eerste maand vrij weinig last, daarna wat herbelevingen en toen 'knapte' er iets en ben nu nog steeds in behandeling bij een psycholoog.

Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van opletten. Of je je anders gaat gedragen, moeite krijgt met dingen etc. en dan tijdig aan de bel trekken bij een huisarts. :)
lijkt wel alsof je in Detroit woont :P
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_173576568
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:31 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit was in het begin zo en ik ben echt schandalig behandeld vind ik zelf, maar een tijd later kon ik alles haarfijn uitleggen en zijn er ook andere slachtoffers gevallen.Ik ontving dit mailtje toen ik vroeg hoe de zaken ervoor stonden. Dit haalde alle twijfel weg.

[ afbeelding ]
Wat een onprofessioneel mailtje, alsof het een leuke verassing zou moeten zijn met hun tipje van de sluier :')
  maandag 4 september 2017 @ 08:32:42 #73
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_173577297
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 01:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

lijkt wel alsof je in Detroit woont :P
Rotterdam, wat scheelt het. :')
  maandag 4 september 2017 @ 08:41:34 #74
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_173577360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 02:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

De Bank is hier gelukkig voor verzekerd.
De afdeling fraudezaken van de bank heeft het politie dossier doorgelezen en camerabeelden bekeken en op basis daarvan werd beoordeeld dat ik de schade vergoed kreeg in de vorm van een coulance betaling.

Dit gebeurde zeer snel en daardoor kon ik gelukkig mijn rekeningen op tijd betalen.

Mijn complimenten voor de bank, ze deden gelukkig helemaal niet moeilijk. en binnen 1 week stond het bedrag alweer op mijn rekening.
hier ben ikdus ook bang voor he. Dat ik ooit door iemand aangehouden word en ik ffe online al mijn geld moet over maken. Is aangifte dan voldoende om je geld terug te krijgen vraag ik me af...jij had wel mazzel dat er ook nog camerabeelden waren.

Edit: O inmiddels ervaar je wel klachten

[ Bericht 2% gewijzigd door madeliefff op 04-09-2017 08:58:05 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 4 september 2017 @ 08:44:38 #75
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_173577374
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 05:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Mwoah, je hebt t geld terug. Je bent niet gewond geraakt, ik denk dat het mij dan ook niet veel gedaan had (denk, want misschien wel, heb het nooit meegemaakt)

Ik denk omdat het allemaal wel goed afgelopen is, je der gewoon niet zoveel mee hebt.
oneens na zo een gebeurtenis kun je ineens heel bewust worden van dat je eigenlijk heel nietig bent. Dat iemand op straat je zomaar iets aan kan doen met een wapen en je er niks tegen kunt doen
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')