abonnement Unibet Coolblue
pi_173344323
Te koop: twee tickets voor op de zaterdag van Mysteryland (26-08-17)
Die dag is uitverkocht. Ik hoef ze niet met winst door te verkopen, dus de prijs is ¤ 74,50 EUR per stuk.

Main stage:

Rest van de line-up: http://www.mysteryland.nl/line-up/

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 15:56:24 ]
pi_173349229
ik wil ze wel.

kun je via ticketswap direct aan mij aanbieden?

[ Bericht 59% gewijzigd door G-NiLES op 23-08-2017 20:36:47 ]
  donderdag 24 augustus 2017 @ 04:38:42 #4
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173354895
Heb je ze nog? Waar af te halen?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173358271
Sorry, ze zijn via ticketswap ondertussen verkocht. Het zijn inderdaad e-tickets, wat volgens de regels niet mag. Misschien de regels wijzigen naar 'e-tickets alleen via ticketswap'?

Topic kan dicht verder
  Moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 11:32:28 #6
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_173358531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Sorry, ze zijn via ticketswap ondertussen verkocht. Het zijn inderdaad e-tickets, wat volgens de regels niet mag. Misschien de regels wijzigen naar 'e-tickets alleen via ticketswap'?

Topic kan dicht verder
quote:
0s.gif In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:

Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen.
Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen als er een tijd niet is gepost, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld

Bedankt voor je hulp alvast! :9B
en inderdaad mogen e-tickets niet maar om het hier aan te bieden en dan te verwijzen naar ticketswap lijkt mij ook niet handig, dan krijg je op een gegeven moment alleen maar linkjes naar verkoop sites...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_173375909
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:32 schreef Geckoo het volgende:

[..]

[..]

en inderdaad mogen e-tickets niet maar om het hier aan te bieden en dan te verwijzen naar ticketswap lijkt mij ook niet handig, dan krijg je op een gegeven moment alleen maar linkjes naar verkoop sites...
Ik zal, mocht ik ooit nog wat aanbieden, er rekening mee houden dat ik m ff sluit via TR. Ik neem aan dat jij dit kan doen?

Ik bedoelde ook niet een linkdump van TicketSwap, maar dat de OP gewoon vermeldt: verkoop via TicketSwap (en bij akkoord kan je een -prive-bericht sturen vanaf ticketswap naar de koper.

Het is maar een idee he, doe ermee wat je wil :) Maar TicketSwap is betrouwbaar (sterker nog: de tickets die ik heb ingeleverd bij TicketSwap zijn onbruikbaar gemaakt en er zijn -nieuwe- barcodes aangemaakt voor de koper, zodat de koper zeker weet dat ik het e-ticket niet dubbel verkocht heb, en ze gewoon het terrein op komt :) TicketSwap is ook iets meer dan alleen een verkoopsite, ze hebben officiele samenwerkingen met heel veel ticketbureaus en evenementen (anders konden ze ook geen nieuwe barcodes aanmaken voor kopers)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 22:55:17 ]
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:46:20 #8
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_173379538
Ik zag dat je al het feedback topic gevonden had V&A / [V&A Feedback] Feedback/vragen hier, wijzigingen in topics via TR dus daarom sluit ik deze.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')