abonnement Unibet Coolblue
pi_173343755
quote:
Timmermans waarschuwt voor xenofobie en nationalisme

Timmermans waarschuwt voor nationalisme en xenofobie
VIDEOExtremisme, nationalisme, xenofobie en haat zijn nog altijd niet verdwenen van het Europese toneel. Daarvoor waarschuwt onder meer EU-commissaris Frans Timmermans vanmorgen, op de Europese dag ter herdenking van de slachtoffers van totalitaire en autoritaire regimes. Maar, benadrukt hij, in de Europese Unie is geen plaats voor onderdrukking, intolerantie en extremisme.


Timmermans opent in een video op zijn facebookpagina de aanval op nationalisten. ,,Nationalisten zijn on-patriottisch. Een echte patriot is trots op zijn natie, wil dat die sterk, vreedzaam, voorspoedig en op waarden gebaseerd is. Een patriot weet dat daarvoor eenheid nodig is, openheid, samenwerking met anderen, en ziet de voordelen van afspraken, debat en solidariteit."

Nationalisme maakt ons zwak
,,Vandaag, op de Europese herdenkingsdag van slachtoffers van alle vormen van totalitaire en autoritaire regimes, wil ik een duidelijke boodschap uitdragen: een patriot is een Europeaan, een Europeaan is een patriot", aldus Timmermans. ,,Europese samenwerking, patriottisme en onze waarden maken ons tot wie we zijn. Laten we extreem nationalisme, dat onze lidstaten individueel en collectief zwakker maakt, afzweren."

Molotov-Ribbentroppact
Op 23 augustus 1939 ondertekenden nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie het Molotov-Ribbentroppact, dat het begin markeerde van een van de donkerste periodes van de recente geschiedenis van ons continent, brengt de Europese Commissie vanmorgen via een verklaring in herinnering. ,,Totalitaire regimes perkten vrijheden in en maakten miljoenen burgers slachtoffer van hun ideologie. We moeten de herinnering aan de verschrikkingen uit het verleden levend houden. Dat geeft ons kennis en kracht om degenen die deze ideologieën nieuw leven willen inblazen te verwerpen.''

,,We staan pal achter de democratie, de rechtsstaat en de fundamentele rechten, zowel in Europa als wereldwijd'', aldus de commissie.
Filmpje in de link.


Timmermans waarschuwt ons ervoor dat xenofobie en nationalisme leiden tot dezelfde verschrikkelijke oorlogen als die welke Europa in de vorige eeuw teisterden.

Opmerkingen:
1) Ik zie juist dat door al die jihadistische/islamitische aanslagen de Europese volkeren steeds meer naar elkaar toetrekken. Met iedere terroristische aanslag in Europa wordt de gezamenlijke vijand van alle volkeren binnen Europa steeds duidelijker, voor die bevolking althans. Een gezamenlijke vijand leidt juist tot eenheid, niet tot verdeeldheid.
2) Er ontstaat weliswaar een wens bij veel mensen om grenzen maar dicht te gooien (wat niet veel zal bijdragen aan de oplossing), en dat kun je misschien nationalisme noemen, maar ik zie niet net als in de vorige eeuw meer dat dat nationalisme leidt tot of voorkomt uit een diepe vijandschap tussen bepaalde Europese volkeren onderling.
3) Je kunt zien dat men zich binnen Europa gaat afvragen wat de eigen cultuur is, maar dat is het gevolg van het feit dat de burgers zien dat door de binnenkomst van veel mensen met een andere cultuur de eigen cultuur terrein verliest. Althans dat is dan de perceptie.
4) In het filmpje heeft Timmermans het als remedie over patriottisme ipv nationalisme. Hij is wrs niet op de hoogte van de beroemde quote: 'Patriotism is the last refuge of a scoundrel' van literator Samuel Johnson. Patriottisme is een vlaggetje vaak om overdreven nationalisme mee te verhullen.
5) Los daarvan heeft-ie het over Europees patriottisme. Tja, wat zal ik eens zeggen, dat lijkt me toch een vrij verwrongen neologisme. Sws staan de Europese volkeren (met name Duitsland en Frankrijk) elkaar niet meer naar het leven en zoals in punt 1) naar voren komt er is juist meer solidariteit ontstaan de laatste jaren tussen de Europese volkeren door onder andere: een reeks islamitische aanslagen.
6) Nationalisme is als alcoholverslaving zegt hij ook nog. Misschien een goeie om hem om te draaien en dan te gebruiken bij zijn baas. (Maar wel voor de lunch dan).

Dus nee, dit is niet aan alle kanten een goed doordachte analyse, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 23-08-2017 15:34:55 ]
I´m back.
pi_173343798
Timmermans denkt even eigenhandig een definitie te kunnen herschrijven. Zelfingenomen heerschap.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:20:37 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173343809
"Armand waarschuwt voor de gevolgen van softdrugs"
"Kluivert waarschuwt voor te hard rijden"
"Voorzitter pedopartij waarschuwt voor enge mannnen"

Zo kan ik er nog wel een paar bedenken. Een stukje tekst erbij en het gepeupel slikt het weer als zoete koek. Weer een tripje Milaan met het EU-vliegtuig verdient.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173343875
Timmerfrans die het liefst de landsgrenzen in Europa ontbindt en er gewoon één groot Europees land van maakt :')
pi_173343891
quote:
Maar, benadrukt hij, in de Europese Unie is geen plaats voor onderdrukking, intolerantie en extremisme.
Pleit hij hier nou eigenlijk voor een islam vrije Europese Unie?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:26:43 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_173343912
quote:
een patriot is een Europeaan, een Europeaan is een patriot
De Van Dale zegt wat anders:
quote:
pa·tri·ot (de; m,v; meervoud: patriotten)
1
vaderlandslievend persoon
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:27:42 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173343928
Goedmensen als Timmermans zijn een belangrijke reden voor xenofobie en nationalisme. Hij is het soort politicus dat mensen met knuppel en zweep richting populisme jaagt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173343986
Na 5 seconde die video alweer uitgezet. Ik kan die jankstem van hem echt niet verdragen. ;(
pi_173344003
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Na 5 seconde die video alweer uitgezet. Ik kan die jankstem van hem echt niet verdragen. ;(
Ja, ik weet idd niet wat hij met zijn stem doet, maar dat komt niet goed over.
I´m back.
pi_173344099
Timmermans, moet die niet terug naar de lokale politiek omdat zijn partij zwaar afgestraft is in Nederland? Waarom denkt hij dat hij Nederland nog mag en kan vertegenwoordigen?
pi_173344110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik weet idd niet wat hij met zijn stem doet, maar dat komt niet goed over.
Het is natuurlijk een toneelspeler eerste klas. Een hele slechte weliswaar maar dat snapt hij zelf niet, daar is zijn ego te groot voor.
pi_173344162
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een toneelspeler eerste klas. Een hele slechte weliswaar maar dat snapt hij zelf niet, daar is zijn ego te groot voor.
Ja, die man is wel enorm door de mand gevallen sws idd.
I´m back.
pi_173344178
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een toneelspeler eerste klas. Een hele slechte weliswaar maar dat snapt hij zelf niet, daar is zijn ego te groot voor.
Dit. En een dramaqueen... wat dat betreft zou ie familie van Pechtold kunnen zijn. Zelfde type acteurs.
pi_173344207
Timmermans moet zijn EU-fiele kutkop eens een keer houden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:44:26 #15
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_173344246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Pleit hij hier nou eigenlijk voor een islam vrije Europese Unie?
* BlackEyedAngel is voor :Y
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:46:01 #16
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173344284
Die man is zelf zo nationalistisch als de pest, alleen niet op landelijk niveau maar op EU-niveau. Heel het artikel staat vol met "Europa".
pi_173344326
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Die man is zelf zo nationalistisch als de pest, alleen niet op landelijk niveau maar op EU-niveau. Heel het artikel staat vol met "Europa".
Toch ga je je steeds meer afvragen welke belangen er spelen en welke hoge heren er blijkbaar beter van worden om heel Europa te islamiseren.
pi_173344327
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Die man is zelf zo nationalistisch als de pest, alleen niet op landelijk niveau maar op EU-niveau. Heel het artikel staat vol met "Europa".
Precies. De manier waarop hij een bepaalde mentaliteit probeert op te dringen grenst aan het fascisme.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:51:40 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173344358
Bedankt Frans.
pi_173344407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:49 schreef elplato het volgende:

[..]

Precies. De manier waarop hij een bepaalde mentaliteit probeert op te dringen grenst aan het fascisme.
Het is een religie. Kijk maar hoe eurofielen reageren op landen die twijfelen of zich afkeren van het EU-geloof; Hongarije, Polen, het VK bijvoorbeeld. Gestenigd moeten ze worden, eeuwig in het vagevuur zullen ze branden.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:57:10 #22
3542 Gia
User under construction
pi_173344446
quote:
,,Nationalisten zijn on-patriottisch. Een echte patriot is trots op zijn natie, wil dat die sterk, vreedzaam, voorspoedig en op waarden gebaseerd is. Een patriot weet dat daarvoor eenheid nodig is, openheid, samenwerking met anderen, en ziet de voordelen van afspraken, debat en solidariteit."
Deze quote alleen al!
Juist een nationalist is trots op zijn natie, wil dat die sterk, vreedzaam, voorspoedig en op waarden gebaseerd is.
Maar de Nederlandse politiek reageert zelf zwak op extremisme, geweld en verdeeldheid.
Er is geen samenwerking mogelijk met mensen die zichzelf verheven voelen boven hun medeburgers, die openheid schuwen en zich absoluut niet aan afspraken houden.

We hebben te maken met een homofobe en vrouwonvriendelijke groepering, die het gelijkheidsbeginsel aan hun laars lapt en overal maar roept 'vrijheid van godsdienst', dus "wij hoefen homo's niet te aczepteren, sij (homo's) moeten ons niet uitdachen door hand in hand te lopen en te soenen in het openbaar. Meizjes moeten onze mannen niet uitdachen door schaars chekleed te gaan. Want dan moeten wij wel reageren, fan ons cheloof.....had ik al gezechd: vrijheid van chodsdienst..."

Het enige dat wij vragen van onze medelanders is om ons in onze waarde te laten.
Je hoeft je niet hetzelfde te gedragen als wij, niet ons eten eten of alcohol drinken. Je mag bidden zo vaak je wilt. Je krijgt een moskee op loopafstand en de kinderen vrij van school voor het offerfeest. Heck, jullie krijgen zelfs een islamitische school voor je kinderen.

Wat is het toch wat we nog meer zouden moeten doen om deze mensen zich welkom te laten voelen?
pi_173344487
Franks Timmermans. :')

Dat moet wel de meest narcistische politicus van Europa zijn, en dan tel ik Berlusconi en Sarkozy mee. Wat een zelfingenomen kwal is dat zeg. Ongekend. :r

Zo, en nu ga ik even de op lezen om te kijken of wat Timmerfrans zegt, misschien wel houd snijdt. :)
pi_173344521
pi_173344563
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is een religie. Kijk maar hoe eurofielen reageren op landen die twijfelen of zich afkeren van het EU-geloof; Hongarije, Polen, het VK bijvoorbeeld. Gestenigd moeten ze worden, eeuwig in het vagevuur zullen ze branden.
Dat Timmermans denkt in EU belang is tot bepaalde hoogte logisch en verdedigbaar, zelfs de reacties op acties van minder eurofiele landen zijn in dat licht nog enigzins begrijpelijk. Maar dat Timmermans gewoon doodleuk voorbijgaat aan inhoud, zin en reikwijdte van patriotisme en er zijn eigen ideeën over opdringt is best eng. Dan mist elke basis voor democratie.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:05:25 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173344601
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Goedmensen als Timmermans zijn een belangrijke reden voor xenofobie en nationalisme. Hij is het soort politicus dat mensen met knuppel en zweep richting populisme jaagt
Ook gewoon een week na wederom een stevige aanslag vooral waarschuwen voor Xenofobie. Misschien moet je de problemen eens onder ogen zien en je daar op richten Timmermans, dom rund.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:12:04 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173344701
Nogal een populistisch propagandastukje. Het is niet alsof je voor complete Europese integratie moet zijn als je tegen totalitaire en autoritaire regimes, xenofobie en nationalisme bent.
pi_173344704
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:05 schreef ShaoliN het volgende:
dom rund.
Timmermans is niet dom hoor. Eerder een intelligent baantjesjager.
pi_173344841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Timmermans is niet dom hoor. Eerder een intelligent baantjesjager.
En hij spreekt wel 6 of 7 talen vloeiend :') behalve de taal van het volk.
pi_173344870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:19 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

En hij spreekt wel 6 of 7 talen vloeiend :') behalve de taal van het volk.
Heb je hem wel eens Engels hoor praten? Met zo'n over the top geaffecteerd Brits accent. Wat een megalomane man is het toch, héél eng.
pi_173345184
Zegt hij nu dat nationalisme = totalitair regime? Wat een idioot.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173345223
Deze man is een groter gevaar voor het voortbestaan van dit land dan al die simpele terroristen bij elkaar. Een zeer gevaarlijk man wiens Nederlanderschap ontnomen zou moeten worden.
pi_173345242
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:45 schreef Confetti het volgende:
Een zeer gevaarlijk man wiens Nederlanderschap ontnomen zou moeten worden.
Dat zou hij alleen maar toejuichen. Hij is Europeaan, geen Nederlander in zijn filosofie he.
pi_173345259
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat zou hij alleen maar toejuichen. Hij is Europeaan, geen Nederlander in zijn filosofie he.
Dat is waar. Ik juich dat toe, dan kan hij mooi onderdaan spelen van een Staat zonder grondgebied, taal, cultuur en volk.
pi_173345279
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik juich dat toe, dan kan hij mooi onderdaan spelen van een Staat zonder grondgebied, taal, cultuur en volk.
Niemand wil hem hebben, hij is in NL geboren en dus zullen we hem terug moeten nemen.
Misschien als we Limburg aan België cadeau geven dat we er dan van af kunnen komen.
I´m back.
pi_173345315
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Goedmensen als Timmermans zijn een belangrijke reden voor xenofobie en nationalisme. Hij is het soort politicus dat mensen met knuppel en zweep richting populisme jaagt
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173345324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:46 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat euthanasie nog niet mag. -O-
Postnataal aborteren wel?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:04:49 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173345519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:19 schreef Tuned22 het volgende:
En hij spreekt wel 6 of 7 talen vloeiend :') behalve de taal van het volk.
Die lelijke taal van kak en stront zou ik ook in de ban doen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:06:48 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173345547
Reminder:
Toen die kwijlbek zo vaderlandslievend zat te drammen tijdens het MH17-drama, wilde half Nederland met hem tongzoenen. :')
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 17:07:14 #40
186611 Haags
pi_173345555
Wat een vreselijk hypocriete man.
Zonder wrijving geen glans
pi_173345632
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:06 schreef Ringo het volgende:
Reminder:
Toen die kwijlbek zo vaderlandslievend zat te drammen tijdens het MH17-drama, wilde half Nederland met hem tongzoenen. :')
Omdat wat hij daar zei 1) niet klopte over die zogenaamde thugs en 2) de rest ook bij elkaar verzonnen heeft, is één van de redenen waarom hij tegenwoordig niet zo gek veel zalen meer vult in NL.
I´m back.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:12:30 #42
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173345645
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat wat hij daar zei 1) niet klopte over die zogenaamde thugs en 2) de rest ook bij elkaar verzonnen heeft, is één van de redenen waarom hij tegenwoordig niet zo gek veel zalen meer vult in NL.
Achteraf was het nogal overduidelijk behoorlijk beschamend dat optreden.

Overigens had ikzelf tijdens het optreden al braakneigingen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173345659
Het staaltje Rusland-pesten dat ie ten beste gaf bij de VN na de MH-17 ramp is nu niet bepaald een geschikt voorbeeld voor het "je zelf niet verliezen in xenofobie/nationalisme".
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 17:13:39 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173345661
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:06 schreef Ringo het volgende:
Reminder:
Toen die kwijlbek zo vaderlandslievend zat te drammen tijdens het MH17-drama, wilde half Nederland met hem tongzoenen. :')
Dat is dan ook het moment geweest waar hij door de mand begon te vallen. Krokodillentranen om hogerop te komen.. En nu hem dat gelukt is komt de ware aard naar boven. Een Europese nationalist die zich ver verheven voelt boven "het gepeupel"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173345667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Achteraf was het nogal overduidelijk behoorlijk beschamend dat optreden.

Overigens had ikzelf tijdens het optreden al braakneigingen.
Ik had toen nog niet het idee dat wat hij meldde niet klopt eigenlijk. Maar dat werd wel vrij snel na die toespraak duidelijk. Ook bij hem wrs, maar heb eigenlijk begrepen dat hij zijn uitspraken nooit heeft rechtgezet. Of wel?
I´m back.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:15:02 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173345690
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:12 schreef Perrin het volgende:
Achteraf was het nogal overduidelijk behoorlijk beschamend dat optreden.
Het waren politieke krokodillentranen van de ergste soort. Retorische kitsch uit het schoolboekje.
quote:
Overigens had ikzelf tijdens het optreden al braakneigingen.
Ik ook, al verdenk ik veel mensen ervan dat ze nu graag kwaad over hem spreken, maar destijds in Timmerfrans de Redder des Vaderlands zagen.
Kan me de huilerige Facebook-posts nog wel herinneren die door Jan en alleman met veel ❤️-jes werden gedeeld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173345715
Iedere mongool wist meteen vanaf het begin wat voor narcistische pisvlek hij was, zo niet onze parlementaire pers die hem in 2014 tot politicus van het jaar verkoos. :')
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:17:06 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173345729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik had toen nog niet het idee dat wat hij meldde niet klopt eigenlijk. Maar dat werd wel vrij snel na die toespraak duidelijk. Ook bij hem wrs, maar heb eigenlijk begrepen dat hij zijn uitspraken nooit heeft rechtgezet. Of wel?
Ik denk 't ook niet. In zo'n vlek moet je dan ook niet wrijven..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173345731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Omdat wat hij daar zei 1) niet klopte over die zogenaamde thugs en 2) de rest ook bij elkaar verzonnen heeft, is één van de redenen waarom hij tegenwoordig niet zo gek veel zalen meer vult in NL.
De vraag waarom dat vliegtuig uberhaupt over een oorlogsgebied vloog, daar deed hij niets mee.....
Stel je voor dat we geen vijand zouden kunnen creeren in Rusland
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:18:32 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173345749
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het waren politieke krokodillentranen van de ergste soort. Retorische kitsch uit het schoolboekje.
Net zo tenenkrommend als bijv:
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 17:19:05 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173345754
https://www.facebook.com/DagboekVanFrans/

Schitterende persiflage pagina _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173345803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik denk 't ook niet. In zo'n vlek moet je dan ook niet wrijven..
Heeft-ie zich wel de kijker mee in gemanoeuvreerd en redelijke kans dus dat-ie zijn huidige baantje er mede aan te danken heeft.
Enfin, later werd duidelijk dat ze bij de PvdA-fractie wrs ook blij waren dat-ie opgedonderd was, omdat toen hij, eerder al tijdens Rutte 1, de portefeuille buitenlandse zaken niet kreeg, een half jaar lang met zijn armen over elkaar heeft gezeten in de fractie en niets heeft uitgevoerd. Manneke heeft wel een ego hoor.
I´m back.
pi_173345825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Net zo tenenkrommend als bijv:
Dat vond ik dan wel weer mooi.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:24:22 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173345835
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat vond ik dan wel weer mooi.
Zo onwijs nep. Ik heb beter acteerwerk gezien op de kleuterschool, serieus.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:24:26 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173345837
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:18 schreef Perrin het volgende:
Net zo tenenkrommend als bijv:
Ook zo'n staatsmongool eerste klas. Je zou ze naar de Goelag moeten kunnen sturen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:25:12 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173345854
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ook zo'n staatsmongool eerste klas. Je zou ze naar de Goelag moeten kunnen sturen.
Wel allemaal Limburgers. Toeval?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173345857
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo onwijs nep. Ik heb beter acteerwerk gezien op de kleuterschool, serieus.
Dit was echt, geen acteerwerk, dat is nog het erge ervan dat je enkele minuten zit te kijken naar wat zo'n figuur nu echt beweegt.

Naast zijn zogenaamde vriendin af en toe een tik geven uiteraard, maar dat terzijde.
I´m back.
pi_173345871
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo onwijs nep. Ik heb beter acteerwerk gezien op de kleuterschool, serieus.
Je moet het vergelijken met een cultfilm. Soms is iets zo kitscherig dat het een bepaalde schoonheid krijgt.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:26:19 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173345876
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:25 schreef Perrin het volgende:
Wel allemaal Limburgers. Toeval?
Net als Wilders.
En Jolande Sap. ( :') )
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:26:56 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173345888
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Net als Wilders.
En Jolande Sap. ( :') )
Wordt hoog tijd dat díe discussie eens in de media wordt gevoerd. Wat een mafklappers komen er uit die provincie tevoorschijn gekropen zeg.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173345892
Niets nieuws onder de zon toch? Al z'n retoriek is gericht op het realiseren van één bruin/gelig cultuurloos volk onder één vlag.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 17:28:44 ]
pi_173345894
Timmermans. :') :r
pi_173345908
O, ja, Henk Bleker heeft-ie het even over... :').

Maar goed, was wel een dolle zaterdag dat CDA-congres zelden zoveel zonderlinge figuren bij elkaar gezien.
I´m back.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:28:51 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173345922
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wel allemaal Limburgers. Toeval?
Nee. Als kind al leren ze 'tonproaten' en krijgen ze gevoel voor drama. Dat lopen ze boven de rivieren niet meer in later.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173345940
quote:
18s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wordt hoog tijd dat díe discussie eens in de media wordt gevoerd. Wat een mafklappers komen er uit die provincie tevoorschijn gekropen zeg.
Ho ho, Jolande Sap was talent van het jaar in 2009 volgens onze parlementaire pers. Een beetje respect hee. :(
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:30:03 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173345942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niemand wil hem hebben, hij is in NL geboren en dus zullen we hem terug moeten nemen.
Misschien als we Limburg aan België cadeau geven dat we er dan van af kunnen komen.
Het overwegen waard.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173345984
En dan te denken dat die zaadstengel zijn carrière te danken heeft aan Mathijs van Nieuwkerk. Als Mathijs hem niet meerdere keren de gelegenheid had geven om kritiekloos zijn populistische prietpraat te uiten was hij nooit minister geworden en had hij nooit die positie in de EU bereikt.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:34:41 #68
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173346001
Goed om te lezen dat het Europese volk langzaamaan wakker wordt uit de winterslaap van Merkel, en wat betreft deze landverrader die ooit lid van d66 was:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:27 schreef Infection het volgende:
Timmermans. :') :r
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:37:44 #69
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173346069
"Es gibt so große leere Worte, daß man darin ganze Völker gefangen halten kann." :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173346121
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:37 schreef Hyperdude het volgende:
Es gibt so große leere Worte, daß man darin ganze Völker gefangen halten kann
Stanisław Jerzy Lec.
I´m back.
pi_173346172
Xenofobie, walgelijk :r . Grenzen, walgelijk :r . Populistische praat over onveiligheid, walgelijk. :r

'Huis Frans Timmermans extra beveiligd'


http://www.ad.nl/binnenla(...)-beveiligd~a285d3a9/
pi_173346376
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo onwijs nep. Ik heb beter acteerwerk gezien op de kleuterschool, serieus.
Hij is dan ook beter met zijn vuisten.
Tegen vrouwen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:00:02 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173346453
Die Frans Timmermans, een gelouterd politicus met het juiste charisma en spreekt ook nog eens 7 talen. Ik zag in hem een minister president in potentie. Hij kan ook goed verbinden, aanhaken, opstellen, neerzetten, benaderen en voortzetten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173346459
Het valt me op dat letterlijk alles wat Timmermans zegt een hoog irritatie gehalte heeft, ik krijg gewoon jeuk van die man.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173346472
Frans Timmermans :') Een hele enge vent. Zou niet misstaan hebben bij de NSDAP destijds.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:08:30 #76
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173346597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:01 schreef Halcon het volgende:
Frans Timmermans :') Een hele enge vent. Zou niet misstaan hebben bij de NSDAP destijds.
Het is ook een kleine Mussert
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:13:06 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173346669
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:05 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ook gewoon een week na wederom een stevige aanslag vooral waarschuwen voor Xenofobie. Misschien moet je de problemen eens onder ogen zien en je daar op richten Timmermans, dom rund.
Drie aanslagen, in Spanje, in Frankrijk en in Finland.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173346801
Die docu over Timmermans is wel een aanrader: de Europeaan. Daarin wordt goed blootgelegd wat een enorm ego die man heeft. Dat deftige Engels van hem vind ik ook tenenkrommend.
pi_173346908
quote:
18s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wordt hoog tijd dat díe discussie eens in de media wordt gevoerd. Wat een mafklappers komen er uit die provincie tevoorschijn gekropen zeg.
Hij heeft wel de meeste tijd buiten de provincie doorgebracht. Weet dus niet wat er in de provincie leeft.
pi_173346917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Die docu over Timmermans is wel een aanrader: de Europeaan. Daarin wordt goed blootgelegd wat een enorm ego die man heeft. Dat deftige Engels van hem vind ik ook tenenkrommend.
Hij moest bij het zien van zichzelf een traantje van wegpinken.

  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:11:43 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173347719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Net zo tenenkrommend als bijv:
Man, man, man. Dit is écht genant. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173348482
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat ik Timmermans een nog grotere engerd dan Trump vind.
pi_173348704
Tja xenofobie en nationalisme hebben de afgelopen 20 jaar behoorlijk wat mensen gedood in de eu of niet timmerlafaard.

Toch grappig dat hij zo pro eu is en anti sdap. Terwijl ze bijna het zelfde programma hebben. Ein Volk, Ein Reich, Ein Europa.

,,We staan pal achter de democratie, de rechtsstaat en de fundamentele rechten, zowel in Europa als wereldwijd'', aldus de commissie.

Yup, behalve wanneer het even niet uitkomt bij referendums.

[ Bericht 33% gewijzigd door Cattivo op 23-08-2017 20:06:03 ]
pi_173348907
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:19 schreef elplato het volgende:
Timmermans denkt even eigenhandig een definitie te kunnen herschrijven. Zelfingenomen heerschap.
En dat is het.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_173348971
Dank je wel Meneer Timmerman, Timmerman voor President _O_
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:36:34 #86
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173349439
Het is toch op zijn zachtst gezegd debiel te noemen, de timing van deze boodschap. :') Zo vlak na Barcelona.

Knullig gemaakt filmpje, ook. Is dit echt het beste wat de EU kan maken?
pi_173349451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:01 schreef Cattivo het volgende:
en anti sdap. T
Uh, hij is toch juist lid van die partij, of althans de naoorlogse voortzetting daarvan?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:54:15 #88
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173349825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:01 schreef Cattivo het volgende:

Toch grappig dat hij zo pro eu is en anti sdap. Terwijl ze bijna het zelfde programma hebben. Ein Volk, Ein Reich, Ein Europa.
EU-nationalisten doen ook zelf waar ze anderen voor waarschuwen. Ze scheppen een gezamenlijke vijand. Je hoorde kereltje Pechtold toch ook: Erdogan, Trump, Putin, allemaal vijanden van Europa! We moeten samen optrekken, een front vormen, een nieuwe natie zijn.

Dat is gewoon klassiek vijandbeeld scheppen, de bevolking ophitsen tegen 'de ander'. Alleen leggen de grenzen aan de rand van Europa en aan de andere kant van de oceaan. Ik noem het ordinaire xenofobie en modern jingoïsme.
pi_173371679
arsehole
noun
British
vulgar slang

1A person's anus.

2A stupid, irritating, or contemptible person.
‘he's a total arsehole’
‘leave me alone, you arseholes’

Origin

Late Middle English: from arse + hole.
Pronunciation
arsehole/ˈɑːshəʊl/
pi_173372189
bizar dat timmerfrans denkt nog enig mandaat te hebben. al helemaal bizar omdat het an sich best een intelligente man is, in ieder geval qua talen. Maar zo narcistisch als de pest zeg, misselijkmakend gewoon. dit is precies de reden waarom mensen zo'n hekel aan 'europa' krijgen. Door mensen als timmerfrans.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 21:49:32 #91
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173372975
Timmermans denkt elke keer de onvrede onder het tapijt weg te kunnen weifelen.
Nou laat ik dit zeggen, Polen, Tsjechië en Hongarije zijn zeker niet zot. Die gaan er vol tegen in. zo ver zelfs dat ze de allianties op willen breken. Ze hebben hun eigen munt. Dus ze kunnen heel goed dwarsliggen.

Ga als moslim maar naar Krakow. Kans is best groot dat je het ziekenhuis mag bezoeken.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 21:55:35 #92
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173373186
Oud collega (moslim) wilde wel eens Polen bezoeken. Dat is hem zwaar afgeraden. Zelf ben ik er wel 6+ geweest. Maar ik heb mijn kleurtje mee. Ben je Jood begrijpen ze nog wel. Maar Moslim echt niet (rode lap op een stier).

Do as Romans do. Daar gaat het al fout. Laat dat Timmermans weer eens uitleggen.
pi_173373515
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is dan ook het moment geweest waar hij door de mand begon te vallen. Krokodillentranen om hogerop te komen.. En nu hem dat gelukt is komt de ware aard naar boven. Een Europese nationalist die zich ver verheven voelt boven "het gepeupel"
Dit, een verschrikkelijk persoon is het.
pi_173382703
Misschien moet Timmermans eens gaan uitzoeken hoe het komt dat xenofobie en nationalisme toeneemt i.p.v. achter de hoge hekken van het Europees parlement blijven hangen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173383476
Dat constante gedweep met de EU kun je ook als een vorm van nationalisme zien, Timmermans ziet immers het liefst een groot gezamenlijk Europa zonder grenzen, verschillen of inspraak.
pi_173383581
Hij heeft wel een punt, ook op dit forum is dat duidelijk te merken. Men wordt steeds extremer in hun gedachten tegen andersdenkenden en het lijkt tegenwoordig normaal om gehele wereldbevolkingen over één kam te scheren.
Slechte ontwikkeling.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:43:03 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173383658
Dat klopt, er worden hier al een tijdje zulke vieze scheten gelaten, dat iedereen inmiddels aan die strontdamp gewend is.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:45:07 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173383704
Maar een scheet is een scheet en die komt gewoon nog altijd stinkend vies uit je reet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:53:17 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173383833
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Hij heeft wel een punt, ook op dit forum is dat duidelijk te merken. Men wordt steeds extremer in hun gedachten tegen andersdenkenden en het lijkt tegenwoordig normaal om gehele wereldbevolkingen over één kam te scheren.
Slechte ontwikkeling.
Maar wat zou de oorzaak zijn?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')