abonnement Unibet Coolblue
pi_173343652
Ik wil opnieuw behangen en heb recentelijk de oude behang banen van de muur getrokken.
nu is de bovenste (witte) laag los gekomen te zijn (het brokkelde af).
Nu wil ik de witte laag verwijderen wat ik gedeeltelijk heb gedaan maar nu vraag ik mij echter af, of ik het moet behandelen voor dat ik ga behangen en zo ja, met wat ik het moet behandelen?
Voorheen hadden we namelijk een baan of 2 eraf moeten vervangen (met dank aan onze lieve katten en honden), en is het daarna op de grijze plekken waar dus de bovenste laag vanaf was, gaan schimmelen.

Bij de gamma wouden ze mij een primer aansmeren, maar ik heb wel vaker verkeerd advies gekregen, bij deze richt ik mijn hoop op de FOK-kertjes:).

zie fotos:
https://1drv.ms/f/s!AjhTCvK683py6Xo6NeGBfwA_oNE0

[ Bericht 2% gewijzigd door derLudolf op 23-08-2017 15:18:12 ]
pi_173353082
Als je het egaal er af krijgt niet. Anders zou ik voorstrijken, glad smeren en dan behangen
pi_173354353
Als je behang gaat schimmelen heb je denk ik eerst een vochtprobleem dat je moet oplossen?
pi_173384991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:15 schreef Puala het volgende:
Als je het egaal er af krijgt niet. Anders zou ik voorstrijken, glad smeren en dan behangen
Glad smeren met wat? het komt er overigens bijna compleet egaal eraf.
pi_173385029
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 01:13 schreef Randy_S het volgende:
Als je behang gaat schimmelen heb je denk ik eerst een vochtprobleem dat je moet oplossen?
het schimmelen gebeurde alleen op de nieuwe banen, het leek eerder aan werking te liggen, van de behanglijm op de grijze onderlaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')