abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:43:45 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173456552
Gefeliciteerd Skittles! Mooie naam ook O+

En spannend Silver, maar uiteindelijk komt het vast allemaal wel goed :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173456645
Gefeliciteerd Skittles!! *O*
pi_173456756
Gefeliciteerd Skittles! *O* Fijn dat jullie al zo snel naar huis mochten O+ ik ben benieuwd wat Lou van haar broertje vind :)
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:22:13 #279
382129 crew  Donna
pi_173456904
Gefeliciteerd Skittles! *O*

Wat een spannende tijd moet dit zijn Silver. Ik snap dat het wel een waas over je zwangerschap legt.

Mag ik in de volgende OP ook staan? Uitgerekende datum (vooralsnog) 1 april!
pi_173456938
Gefeliciteerd Skittles *O*

Jeetje Silver, ik kan me voorstellen dat dat even een domper is.. Spannend allemaal!
Make your own kind of music.
pi_173456970
Ik ben weer bij de VK geweest, even nog aangekaart van die buikpijn van het weekend, zei dat het ook kan komen doordat ik een staand beroep heb en het dus af en toe wat rustiger aan zal moeten gaan doen.

Bloeddruk was 105/65 dus weer prima. Mag maandag voor een glucosetest omdat mijn glucose gister iets verhoogd was met het bloedprikken en moet een echo inplannen bij het ziekenhuis voor het vergrootte nierbekken en daarna nog een bij de VK voor een reden die me niet geheel duidelijk is, ligging van de placenta geloof ik. Ook nog even afwachten of de baby rhesus positief of negatief is, als ze positief is dan moet ik een prik.

En nog even heel snel gekeken hoe ze lag, wat ik al vermoedde; met het bolletje naar beneden O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173457143
Nanuke wat fijn dat je van je zwangerschap aan het genieten bent. Ik wens je nog een paar heerlijke weken toe O+
pi_173457353
Gefeliciteerd, Skittles! Mooie naam ook!

Silver, logisch toch, dat dit even behoorlijk tegenvalt? Ik hoop dat je veel hebt aan de ervaringen van de dames van dit forum en de boeken die zijn aangeraden. En lekker van je afschrijven als dat helpt.

Hier gaat alles oké. A.s. donderdag weer een afspraak in het ziekenhuis. Vanmorgen weer even stress wegens bloedverlies. Het was bijna twee weken weg en helaas duikt het nu weer op. Gelukkig was het maar een klein beetje en was het snel weer weg. Verder geen klachten dus besloten om het ziekenhuis niet te bellen voor een extra controle. Het is vooral de stress waar ik nu erg last van heb. Ons tweede zoontje is bij ongeveer de termijn die ik nu ben ter wereld gekomen. Ik merk dat ik deze week erg weinig kan hebben en dat mijn stressniveau behoorlijk hoog is. Ik hoop dat het na deze week weer wat rustiger wordt in mijn hoofd en ik vooruit kan kijken wat deze zwangerschap betreft. Vandaag even rustig aan doen maar. Ik heb twee zakken pepernoten bij Kruidvat gehaald dus dat moet goedkomen :D
pi_173457399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:41 schreef Arja het volgende:
Nanuke wat fijn dat je van je zwangerschap aan het genieten bent. Ik wens je nog een paar heerlijke weken toe O+
Dankjewel. O+ O+ O+


Rena, dat klinkt als een heleboel wat je te horen kreeg bij de vk! Ik hoop dat alles goed blijkt. :* Fijn dat de buikpijn niets ergs is, toch even een geruststelling altijd.

OIT, logisch dat je daar toch even van schrikt. En zeker met hoe het liep bij je zoon in het achterhoofd. Als het je extra bevestiging geeft, wel gewoon de vk bellen hoor! Die is er ook voor de ondersteuning. Geniet van de pepernoten! :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173457551
Gefeliciteerd Skittles!
Geniet lekker van elkaar, wat een leuke naam O+

Donna, wacht maar totdat je bevallen bent haha. Ik zweette al veel tijdens de zwangerschap maar nu, ik drijf soms echt het bed uit :') :D
pi_173457678
Gefeliciteerd Skittles!! O+ *O* w/
Dit, dat, alles.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:16:28 #287
382129 crew  Donna
pi_173457702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:07 schreef Flav het volgende:
Gefeliciteerd Skittles!
Geniet lekker van elkaar, wat een leuke naam O+

Donna, wacht maar totdat je bevallen bent haha. Ik zweette al veel tijdens de zwangerschap maar nu, ik drijf soms echt het bed uit :') :D
-O- -O- -O- -O-
pi_173457713
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dit gevoel had ik zeg maar heel de zwangerschap. Dat ik niet kon wachten tot hij er was. Want met zo'n baby-in-buik kon ik helemaal niets behalve angst/onzekerheid. Maar nu is dat helemaal omgeslagen. Ik kan ineens gewoon heel stil op de bank liggen en een beetje genieten. Soms gedwongen liggen omdat inmiddels heel mijn middendrif zeer doet (en helemaal als hij daar dan in de buurt aan het bewegen is, dat zijn de momenten dat ik er ook wel klaar mee ben), maar meestal gewoon omdat het fijn is om even contact te leggen. Ik ben er nog niet klaar voor om dat los te laten, dus ik hoop dat hij nog lekker even een tijdje blijft afbakken. O+
Fijn O+ je hebt t verdient na al dat gepieker en gestress :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:45:08 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173458104
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:16 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

-O- -O- -O- -O-
Dat trekt weer weg :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173458113
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat trekt weer weg :+
maar niet vandaag, want tropisch *O*

Ik blijf vandaag binnen :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173458139
Skittles gefeliciteerd!

Ik kom mij hier ook voorzichtig melden. MvM is net de deur uit dus nu begint het toch langzaam wat echter te worden.
warm en zweten: check. verder gelukkig geen klachten al blijft het daardoor ook nog heel onwerkelijk.
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:48:21 #292
382129 crew  Donna
pi_173458154
Ik zal me ook even aanmelden voor MvM nu. O+
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:49:42 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173458169
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

maar niet vandaag, want tropisch *O*

Ik blijf vandaag binnen :')
Klinkt als heel erg verstandig plan ja. Ik zit in de airco hier, maar bleh voor iedereen zonder. Morgen gelukkig weer koeler!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173459067
Plopjes!! O+ Hallo krachtig tuimelkindje O+
Make your own kind of music.
pi_173459572
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:59 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Rena, dat klinkt als een heleboel wat je te horen kreeg bij de vk! Ik hoop dat alles goed blijkt. :* Fijn dat de buikpijn niets ergs is, toch even een geruststelling altijd.
Ik maak me (nog) niet echt zorgen, de gynaecoloog in het ziekenhuis zei dat het heel vaak toch een momentopname is van dat nierbekken en dat het er meestal met 30 weken weer goed uitziet, dus daar hoop ik dan maar op. Anders moet de kleine aan de antibiotica na de bevalling, ze zeiden dat het niets ernstigs was, maar antibiotica bij zo'n klein wurmpje is toch wel wat vind ik..

En die rhesus kunnen ze tegenwoordig gelukkig wat mee, maar hoop natuurlijk dat ik geen prik hoef.

Fijn trouwens dat jij nu zo lekker kunt genieten van je zwangerschap O+

Elleska, van harte gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173459587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:52 schreef CassElliot het volgende:
Plopjes!! O+ Hallo krachtig tuimelkindje O+
Fijn he O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173459643
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:50 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon Skittles! Kijk je er ondanks dat het anders dan gewenst was wel positief op terug?

Silversjoiis, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. 33 weken is wel erg vroeg idd, maar de meeste tweelingen geboren rond die termijn doen het na wat opstartproblemen prima! Overigens kreeg ik bij mijn intake in het ziekenhuis ook gelijk de worst case scenario's te horen zodat ik daar op voorbereid was (tts in mijn geval, 1 vlies gedeeld). Krijg je meerdere GUO's omdat je het over nr 1 hebt?

Als je toch op vakantie gaat raad ik je aan om het tweelingenboek van Leny Duijvelaar mee te nemen. Ik vond dat een heel fijn boek toen ik aan het begin van mijn tweelingzwangerschap informatie zocht. Het boek heeft veel ervaringen van meerlingouders bij de informatieve stukken staan wat ik fijn vond. En mocht je in de buurt van Den Haag of Zoetermeer wonen heb ik het grote tweelingenboek van Coks Feenstra evt te leen voor je (die krijg je gratis als je lid wordt van het NVOM). Dat is qua info heel erg vergelijkbaar maar dan zonder de vele ervaringen. En de tweelingmoedersgroep op Facebook heeft ook antwoord op al je mogelijke vragen, vond ik ook fijn om in mee te lezen.
Aah dankjewel voor de leestips! :) Ik woon niet in de buurt, maar zat er inderdaad wel over te denken lid te worden van het NVOM.

Ik krijg rond de 20 weken ook weer een GUO, vandaar dat dit de GUO1 wordt.

quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef Kyara het volgende:
Skittles, gefeliciteerd! O+

[..]

Mijn tweeling is met 33 weken geboren (ook eind januari trouwens). Wel op hun eigen verzoek. Maar mocht je vragen hebben staat mijn pm/dm open. Verder idd wat FF zegt :Y
Thanks! :*
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:33 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd Skittles

[..]

Spannend Silver, een mono-mono twin.
Mijn tweeling is geboren met 31 weken (ze hadden echt nog tot 37 weken mogen blijven zitten, maar besloten anders) en die doen het ook hartstikke goed nu. Wel een lange tijd ziekenhuis gehad. Pas een moeder gevolgd die ook zwanger was van een mono-mono tweeling en die zijn na de 32 weken geboren en doen het ook hartstikke goed. Gefeliciteerd in ieder geval! En mocht je vragen hebben, staat ook mijn Pm/dm open.
Heel fijn om inderdaad wat positief tegenwicht te horen! Ik moet zeggen dat ik het vandaag ook allemaal beter kan relativeren gelukkig. Er kwam gister nogal wat op ons af, hoewel ik me al aardig had ingelezen op alle complicaties. Ik schrok met name van het feit dat het al vast staat dat ze sowieso in de 33ste week gehaald worden.

Thanks! :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:25:16 #298
269689 crew  Viv
pi_173459665
Skittles gefeliciteerd! O+

Plopjes voor Bloesem, wat fijn!

Silver dat kan ik me voorstellen, het staat ook zo haaks op de boodschap die je normaal gesproken hoort over die termijn, dat iedere dag langer in de buik goud waard is. :*

[ Bericht 45% gewijzigd door Viv op 29-08-2017 12:32:17 ]
pi_173460152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:52 schreef CassElliot het volgende:
Plopjes!! O+ Hallo krachtig tuimelkindje O+
O+
pi_173460304
Rena, wat vervelend van je zorgen. Maar wie weet valt het dadelijk allemaal toch ontzettend mee :)

Donna, zo gek dat er alweer kindjes voor april in de maak zijn :o

CE O+ plopjes! Ik probeer er nu ook zo veel mogelijk van te genieten!

Vandaag allemaal maar rustig aan doen op de voorlopig laatste hete dag van het jaar. Ik heb net boodschappen gedaan en daar blijft het bij geloof ik ;)

Ineens heel veel zin in pannenkoeken, dus die eten we vanavond. Is dat een voorteken? :P kan het me niet voorstellen, omdat ik er zo vanuit ga dat hij tot de 41 weken wel blijft zitten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')