abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173629829
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo gauw er een filmpje op YouTube wordt gezet door TopNotch over/met Kempi, zal riazop de eerste zijn die het hier meldt en bejubelt.
Ah maar kempi staat toch met z'n bakkus overal op het internet? Heel stoer, ik bedoel triest, met een pistooltje zijn vriendin bedreigen enzo. Hoort erbij he?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173629909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ah maar kempi staat toch met z'n bakkus overal op het internet? Heel stoer, ik bedoel triest, met een pistooltje zijn vriendin bedreigen enzo. Hoort erbij he?
Wordt gewoon weer recht gepraat straks. Gebeurde ook met die figuren die een minderjarig meisje aanrandden. Over hun wandaden wordt zo heen gestapt en ze worden weer aanbeden als vanouds. TopNotch heeft vast nog wel een leuke Kempi-track klaarliggen die online kan als Kempi weer vrij is...
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
pi_173632048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:20 schreef riazop het volgende:

[..]

stoer?

Misschien moet je eerst eens luisteren naar het liedje "Alleen"

eerder kwetsbaar dan stoer, me dunkt

Ik ga het mijn oren niet aan doen om het te luisteren, die fout heb ik vaker gemaakt bij dit soort geluiden wat men muziek durft te noemen, laat ik het anders zeggen dan, het is een ventje met een stoer imago dus ik ben benieuwd wat daar van over blijft op een onbewoond eiland waarin hij meer moet doen dan kinderrijmpjes verzinnen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')