abonnement Unibet Coolblue
pi_173341433



Het concert van Lil' Kleine in Carré was dinsdag binnen een half uur uitverkocht. Het wonderkind zal op 6 oktober optreden in het Amsterdamse theater.

Onderdeel van zijn grote ALLEEN tour

Beau interviewt Lil' Kleine op RTL4
pi_173342891
Geen kaartjes meer

De tournee Alleen van Lil' Kleine is nu helemaal uitverkocht.

Enkele uren nadat dinsdagavond de verkoop begon waren alle kaarten weg, laat een woordvoerder weten.

Mogelijk worden later nog nieuwe concerten aan de tournee toegevoegd. "Daarover wordt vanmiddag gesproken",

http://www.nu.nl/muziek/4(...)eet-uitverkocht.html
pi_173347847
Wonderkind :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173410175
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wonderkind :')
Dit..
pi_173410744
Wonderkind?? Een omhooggevallen kneus
pi_173436190
50 hits nu in de TOP 100 sinds 2013

pi_173440024
50 hits waarvan hij de helft nog niet alleen gedaan heeft, knap hoor
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 13:01:46 #9
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173440855
Het zijn ook geen hits. Tegenwoordig wordt er ook naar streams gekeken dus als je een nieuw album uitbrengt en je bent een beetje populair, staan alle nummers van je album in de top 100. Dat zie je ook duidelijk aan de datum van binnenkomst (zie bv 10 nummers op 1 juli van dit jaar).
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173441023
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:01 schreef Mike het volgende:
en je bent een beetje populair, staan alle nummers van je album in de top 100...
Alleen Ed Sheeran, BOEF en Lil Kleine lukte dat hoor.

En die zijn idd "een beetje" populair.

De rest van de artiesten vult hun albums vooral met "vullers" en dat worden geen hits nee.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 13:15:35 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173441043
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Alleen Ed Sheeran, BOEF en Lil Kleine lukte dat hoor.

En die zijn idd "een beetje" populair.

De rest van de artiesten vult hun albums vooral met "vullers" en dat worden geen hits nee.
Het punt is dat het dus niet uitmaakt of het opvulling is of niet. Als je fan bent, stream je het hele album en worden alle nummers 'hits'. Dit zal alleen maar toenemen, ook bij andere artiesten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173442447
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:15 schreef Mike het volgende:

[..]

Als je fan bent, stream je het hele album en worden alle nummers 'hits'.
En dat is dus NIET zo.

Buiten de door mij genoemde artiesten werden albums door hun fans helemaal niet gestreamd. Misschien waren bij hun de andere nummers niet zo boeiend?
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 14:50:05 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173442551
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:43 schreef riazop het volgende:

[..]

En dat is dus NIET zo.

Buiten de door mij genoemde artiesten werden albums door hun fans helemaal niet gestreamd. Misschien waren bij hun de andere nummers niet zo boeiend?
Het gebeurt ook gewoon bij artiesten die jij niet noemt. Ik ging bv even kijken bij Justin Bieber en Drake en vond daar precies hetzelfde: alle nummers van hun album in een keer in de top 100. En zo zijn er vast nog veel meer voorbeelden te vinden.

Een hit stelt dus gewoon weinig meer voor in de tijd van Spotify.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173446053
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Het gebeurt ook gewoon bij artiesten die jij niet noemt. Ik ging bv even kijken bij Justin Bieber en Drake en vond daar precies hetzelfde: alle nummers van hun album in een keer in de top 100. En zo zijn er vast nog veel meer voorbeelden te vinden.

Een hit stelt dus gewoon weinig meer voor in de tijd van Spotify.
Nu noem je dus de absolute toppers op JB, Drake, BOEF; LK en Ed Sheeran.

Bij Drake werden trouwens NIET alle nummers genoteerd en was de rest er wel heel vlot uit.

Dat artiesten er inslagen om alle nummers genoteerd te krijgen is echt een zeldzaam fenomeen.

Voor sommigen is het moeilijk te accepteren dat het 11e nummer van een LK album populairder is dan het 2e nummer van Kensington of zo?

Komt ook doordat veel van die 40plus albums als cadeau gegeven en de zolder op verdwijnt.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 19:26:20 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173447379
De eerstvolgende twee die ik opzocht, stonden ook al met hun hele album in de top 100: Ronnie Flex en Broederliefde.

Ik hou erover op nu, maar het is heel duidelijk geen enkele prestatie meer tegenwoordig. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173447796
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:14 schreef riazop het volgende:

[..]

Alleen Ed Sheeran, BOEF en Lil Kleine lukte dat hoor.

En die zijn idd "een beetje" populair.

De rest van de artiesten vult hun albums vooral met "vullers" en dat worden geen hits nee.
Echt.... :') Gast....

De manier waarop je doet alsof Lil Kleine een album met alleen wereldklassiekers heeft afgeleverd. Serieus... :') x 1.000

Je totaal kritiekloze verheerlijking van deze omhooggevallen rapper met z'n bagger-teksten is een beetje erg sneu én doorzichtig. Temeer omdat je niet een puber van 15 bent die niet beter weet, maar een vent van begin 40, die overduidelijk een bepaald marketingbelang heeft. "Wonderkind".... godver, serieus.... - laat je nakijken.

Dat "artiesten" als Lil Kleine nu de hitlijsten aanvoeren, is een tand des tijds. Een tijd waarin mensen niet meer betalen voor muziek en waar "aanklikken" gelijk wordt gesteld aan verkoop. Lil Kleine lijdt de klikparade. Zijn "muziek" is iedereen - inclusief de huidige fans - over 10 jaar allang weer vergeten.
pi_173447893
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:26 schreef Mike het volgende:
De eerstvolgende twee die ik opzocht, stonden ook al met hun hele album in de top 100: Ronnie Flex en Broederliefde.

Ik hou erover op nu, maar het is heel duidelijk geen enkele prestatie meer tegenwoordig. :+
Hitlijsten geven een compleet vertekend beeld van daadwerkelijke populariteit en zeker wat betreft muziek die we over een paar jaar nog luisteren.

Het gedrag van deze TS is daarom bijzonder sneu, want geloof me: hij is oud genoeg om beter te weten.
pi_173583370
Lil’ Kleine deelnemer Expeditie Robinson

http://www.telegraaf.nl/p(...)itie_Robinson__.html
pi_173621688
Het wonderkind kwam al niet opdagen bij de presentatie omdat hij de dag ervoor teveel gezopen had, ik ben benieuwd hoe stoer het wonderkind in werkelijkheid is, of hij zijn stoere teksten waar kan maken of dat het gewoon een zacht gekookt eitje is
pi_173624358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:36 schreef Bottendaal het volgende:
Het wonderkind kwam al niet opdagen bij de presentatie omdat hij de dag ervoor teveel gezopen had, ik ben benieuwd hoe stoer het wonderkind in werkelijkheid is, of hij zijn stoere teksten waar kan maken of dat het gewoon een zacht gekookt eitje is
Het laatste
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173624379
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:19 schreef riazop het volgende:

[..]

Nu noem je dus de absolute toppers op JB, Drake, BOEF; LK en Ed Sheeran.

Bij Drake werden trouwens NIET alle nummers genoteerd en was de rest er wel heel vlot uit.

Dat artiesten er inslagen om alle nummers genoteerd te krijgen is echt een zeldzaam fenomeen.

Voor sommigen is het moeilijk te accepteren dat het 11e nummer van een LK album populairder is dan het 2e nummer van Kensington of zo?

Komt ook doordat veel van die 40plus albums als cadeau gegeven en de zolder op verdwijnt.
:')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173628948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:36 schreef Bottendaal het volgende:
k ben benieuwd hoe stoer het wonderkind in werkelijkheid is, of hij zijn stoere teksten waar kan maken of dat het gewoon een zacht gekookt eitje is
stoer?

Misschien moet je eerst eens luisteren naar het liedje "Alleen"

eerder kwetsbaar dan stoer, me dunkt

pi_173629161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:20 schreef riazop het volgende:

[..]

stoer?

Misschien moet je eerst eens luisteren naar het liedje "Alleen"

eerder kwetsbaar dan stoer, me dunkt

Moet jij niks typen over Kempi?
Oh wacht, jij vindt dat soort gedrag normaal. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173629461
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:00 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:')
Het is echt zo'n kneus, die user... Ik weet het, persoonlijke aanvallen horen niet en zijn off-topic, maar deze kerel is zelf de kalende veertiger die hij omschrijft en bespot. Zijn geloofwaardigheid is lager dan die van een draaideurcrimineel die belooft om nooit meer in te breken.

Het 11e nummer van Lil Kleine is helemaal niet "populairder", het is allemaal gewoon het gevolg van hoe populariteit wordt gemeten en uitgedrukt. Dat is compleet wat anders dan werkelijk populair zijn.

Maar dat past niet in het beeld dat riazop wil schetsen, want die lijkt wel in dienst van TopNotch of een muziekmarketingbureau te zijn... Steeds dezelfde riedeltjes over populariteit, kliks, omzet, noem maar op. Totaal kritiekloos en voortdurend zich afzettend tegen andere muziek, zoals de muziek van 40-plussers (de leeftijdsgroep waar riazop zelf toe behoort)

Maar ja, de MUZ-mods en FA's laten dit soort bullshit gewoon toe.
pi_173629552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Moet jij niks typen over Kempi?
Oh wacht, jij vindt dat soort gedrag normaal. :')
Zo gauw er een filmpje op YouTube wordt gezet door TopNotch over/met Kempi, zal riazop de eerste zijn die het hier meldt en bejubelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')