abonnement Unibet Coolblue
pi_173340596
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door TheJanitor op 23-08-2017 12:28:40 ]
pi_173340613
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef Vasion het volgende:

[..]

Prima speler voor de bank. Maakte hij trouwens niet de gelijkmaker tegen jullie wat jullie uiteindelijk het kampioenschap gekost heeft? :D
Die pech hebben we wel vaker. Zie Patrick Kluivert.

Of Jan Vertonghen als huurling bij RKC ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173340643
Siem de Jong dus terug naar Ajax. Ik denk een meer dan prima transfer :). Met zijn ervaring en geschiedenis bij de club gewoon een absolute aanwinst op dit moment, kan samen met Huntelaar enorm belangrijk worden. Beetje jammer van zijn zes maanden bij PSV, benieuwd ook hoe de supporters daarop zullen reageren.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:24:45 #4
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173340665
graag even sanchez in de transferbeleidspoiler zetten svp
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173340709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
graag even sanchez in de transferbeleidspoiler zetten svp
U vraagt, wij draaien.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:37:47 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173340878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:23 schreef Dejannn het volgende:
Siem de Jong dus terug naar Ajax. Ik denk een meer dan prima transfer :). Met zijn ervaring en geschiedenis bij de club gewoon een absolute aanwinst op dit moment, kan samen met Huntelaar enorm belangrijk worden. Beetje jammer van zijn zes maanden bij PSV, benieuwd ook hoe de supporters daarop zullen reageren.
Wij vinden het prachtig.
pi_173340935
Sinds hij naar Engeland ging is hij toch ook alleen maar geblesseerd geweest?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173340994
Ajax spaart gewoon om heel de top 5 te kunnen kopen. Dan elk jaar kampioen _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173340999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:23 schreef Dejannn het volgende:
Siem de Jong dus terug naar Ajax. Ik denk een meer dan prima transfer :). Met zijn ervaring en geschiedenis bij de club gewoon een absolute aanwinst op dit moment, kan samen met Huntelaar enorm belangrijk worden. Beetje jammer van zijn zes maanden bij PSV, benieuwd ook hoe de supporters daarop zullen reageren.
Meen je dit serieus? Hij is erg vaak geblesseerd, en lijkt mij nou niet direct de leider die een jong team op sleeptouw kan nemen.
BFF met GGMM
pi_173341017
Is Siem fit momenteel?
Noodles
pi_173341019
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:12 schreef Vasion het volgende:

[..]

Prima speler voor de bank. Maakte hij trouwens niet de gelijkmaker tegen jullie wat jullie uiteindelijk het kampioenschap gekost heeft? :D
Wat een bs :') Zo kan je nog 2323 dingen opnoemen wat je punten gekost heeft en dus het kampioenschap

Zoet die niet snapt dat je de bal niet over je eigen doellijn moet doen bijvoorbeeld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173341048
In: ~81.000.000 + 2

Gelachen :)
pi_173341054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat een bs :') Zo kan je nog 2323 dingen opnoemen wat je punten gekost heeft en dus het kampioenschap

Zoet die niet snapt dat je de bal niet over je eigen doellijn moet doen bijvoorbeeld.
Of Te Ligt met een formidabele terugspeelbal tegen Excelsior
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173341062
Opgetyfd met De Jong trouwens. Heb het niet zo op verraders.
pi_173341072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:23 schreef Dejannn het volgende:
Siem de Jong dus terug naar Ajax. Ik denk een meer dan prima transfer :). Met zijn ervaring en geschiedenis bij de club gewoon een absolute aanwinst op dit moment, kan samen met Huntelaar enorm belangrijk worden. Beetje jammer van zijn zes maanden bij PSV, benieuwd ook hoe de supporters daarop zullen reageren.
Daarom Sigthorsson en v/d Hoorn ook terughalen, die hebben ook ervaring.
Oh.
pi_173341075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:49 schreef Brammess het volgende:
Opgetyfd met De Jong trouwens. Heb het niet zo op verraders.
Dat zijn teksten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173341080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:49 schreef Brammess het volgende:
Opgetyfd met De Jong trouwens. Heb het niet zo op verraders.
Ik heb het vooral niet zo op middelmaat.
Oh.
pi_173341089
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:26 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Nee dit is de originele versie, kom jij dan eens met een bron of iets.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het is origineel voor een andere Rotterdamse club gemaakt. Daarna waren er 3 versies gemaakt, een voor Ajax, Feyenoord en PSV. Feyenoord was gierig genoeg om het te houden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:39 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als je het helemaal compleet wil maken dan was het in de 30er jaren het clublied van Coal (wel in Rotterdam), de club waar Johnny Hoes gevoetbald heeft.
Begin 60er jaren heeft Feyenoord het voor het eerst 'gejat'.
Bijna had SC Enschede het in 1958 als clublied genomen maar ze verloren de beslissingswedstrijd om het kampioenschap waarna het nummer niet gedraaid werd (ze hadden 'm wel alvast klaarliggen om het te gaan draaien bij een evt. kampioenschap).
Het schijnt inderdaad bij COAL in Rotterdam te zijn ontstaan, maar daar zijn verder geen opnames van. COAL zelf meldt dit:
quote:
(Janus.v.d.Gijp ) en cs, altijd spannend.Naar Sliedrecht en Gorkum, UNITAS. En inderdaad, zoals in het stukje is beschreven, de huidige Feyenoord supporter zal dat niet graag lezen, toen zongen wij ons clublied“HAND IN HAND KAMERADEN, HAND IN HAND VOOR COAL 1, GEEN WOORDEN MAAR DADEN, LANG LEVE COAL 1”. Coal was destijds vrijwel de enige club op Zuid die een strijdlied had. Maar omdat bijna iedere clubsupporter op Zuid als zijn club niet thuis voetbalde zondags naar de “Kuip” ging is het clublied van ons sluipenderwijs overgenomen. En eerlijk is eerlijk het heeft daar bij grote wedstrijden zijn grote bekendheid gekregen.

https://www.rvvcoal.nl/214/oude-tijden/
In 1958 bracht Abe Lenstra voor een mogelijk kampioenschap hoogstpersoonlijk 'Geen woorden maar daden uit', maar dat vertoont op het stukje "Geen woorden maar daden" weinig gelijkenissen met het Hand in Hand en de desbetreffende mars.


In 1963 bracht Jacky van Dam (samen met Jaap Valkhoff) voor het eerst Hand in Hand Kameraden uit.
https://www.discogs.com/J(...)anen/release/2084343

Vervolgens richtte oud COAL-speler Johnny Hoes een eigen label op en bracht Hand in Hand, Kameraden samen met De Stadiongangers opnieuw uit in 1965.
https://www.discogs.com/J(...)aden/release/4889505

Na veel commercieel succes komt er in 1967 (waarschijnlijk ter ere van het kampioenschap) dan ook een Ajax single uit van Amsterdamse Arie op het label van Hoes.
https://www.discogs.com/A(...)loot/release/5751758

Daarna in 1968 pas komt de versie van Johnny Hoes (het origineel :P) uit op een Ajax LP.
https://www.discogs.com/Johnny-Hoes-Hup-Ajax/release/7847137

Tot zover het 'gejatte' Ajax-lied.
Van alles is weer waardeloos.
pi_173341095
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wij vinden het prachtig.
:D
pi_173341123
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zijn teksten.
Je moet er godverdomme toch niet aan denken dat een Clasie voor ons gaat spelen, Caland.
pi_173341135
Als Klaplong ons kampioen maakt kijk ik nooit meer voetbal
pi_173341136
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef Brammess het volgende:

[..]

Je moet er godverdomme toch niet aan denken dat een Clasie voor ons gaat spelen, Caland.
True, was De Jong in zijn Ajaxperiode zo geliefd bij het publiek?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:55:52 #23
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173341166
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.
_O_
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173341169
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

True, was De Jong in zijn Ajaxperiode zo geliefd bij het publiek?
Ja, hij was (De Jong :T )en van de club die altijd zijn best deed enzo. Hij wist ook altijd tegen Feyenoord te scoren op een of andere manier, dan bouw je reputatie op
pi_173341210
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:49 schreef Brammess het volgende:
Opgetyfd met De Jong trouwens. Heb het niet zo op verraders.
Nou nou...

Een jaartje op huurbasis naar PSV omdat Ajax hem vorig jaar niet wilde. Plus dat hij met zijn broer kon samenspelen. Dat is nogal een verschil met bijvoorbeeld een Vanenburg.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_173341252
Vele kijkers waren verrast toen 'Mister Ajax', Sjaak Swart, het 'hand in hand kameraden' inzette op het Voetballer van het jaar gala. Het werd hem door een deel van de Ajax supporters niet in dank afgenomen. "Ik zal de ziektes die me werden toegewenst niet opnoemen."

Willen jullie Sjaak niet zo pesten trouwens? ;(Bedankt alvast
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 23 augustus 2017 @ 13:02:15 #27
35723 crew  GGMM
pi_173341277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:00 schreef Caland het volgende:
Vele kijkers waren verrast toen 'Mister Ajax', Sjaak Swart, het 'hand in hand kameraden' inzette op het Voetballer van het jaar gala. Het werd hem door een deel van de Ajax supporters niet in dank afgenomen. "Ik zal de ziektes die me werden toegewenst niet opnoemen."

Willen jullie Sjaak niet zo pesten trouwens? ;(Bedankt alvast
Die mensen namen Sjaak blijkbaar serieus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173341321
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef Brammess het volgende:
Als Klaplong ons kampioen maakt kijk ik nooit meer voetbal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173341324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Hij is erg vaak geblesseerd, en lijkt mij nou niet direct de leider die een jong team op sleeptouw kan nemen.
Siem was bij Ajax nooit zo vaak geblesseerd. Maar in het Engelse voetbal, zelfs op de trainingen, zal het er natuurlijk enorm fysiek aan toe gaan. Blijkbaar iets wat hem niet ligt. Blijf de keus voor Newcastle United ook enorm opmerkelijk vinden.

Qua leider acht ik hem wel geschikt, mensen oordelen veel te snel op uiterlijk of houding/kwaliteit op het veld, maar volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel. Hij heeft tevens de band al eens eerder gedragen :). Niet elke aanvoerder hoeft de uitstraling van een Sergio Ramos of Totti te hebben.

Ik vraag me verder ook af wat de Ajax-fans zoal willen, het lijkt nooit goed. Moet flink worden geïnvesteerd terwijl je nu al bij een Neres ziet dat bij het bedrag van 12 miljoen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn. Die jongen wordt na 15 wedstrijden, waarin hij het absoluut niet onverdienstelijk heeft gedaan naar mijn mening compleet afgeschreven. Dus moet je nagaan als er een speler voor 20 miljoen wordt gehaald. Nou, dan zullen er wel 50 goals en 35 assists worden verwacht.

Je blijft ondanks al het geld zitten met een bepaald salarisplafond, je speelt geen CL (wellicht zelfs überhaupt geen Europees) en de Eredivisie is nu ook niet zo aantrekkelijk voor gevestigde namen. Vraag me dan sterk af welke spelers de Ajax-fans willen zien komen, maar als je dat vraagt komt men meestal niet verder dan een paar namen die ze via FIFA of Football Manager kennen.
pi_173341340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:49 schreef Brammess het volgende:
Opgetyfd met De Jong trouwens. Heb het niet zo op verraders.
Eckte harde boy vak410 hooligans _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:08:09 #31
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173341380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:04 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Siem was bij Ajax nooit zo vaak geblesseerd. Maar in het Engelse voetbal, zelfs op de trainingen, zal het er natuurlijk enorm fysiek aan toe gaan. Blijkbaar iets wat hem niet ligt. Blijf de keus voor Newcastle United ook enorm opmerkelijk vinden.

Qua leider acht ik hem wel geschikt, mensen oordelen veel te snel op uiterlijk of houding/kwaliteit op het veld, maar volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel. Hij heeft tevens de band al eens eerder gedragen :). Niet elke aanvoerder hoeft de uitstraling van een Sergio Ramos of Totti te hebben.

Ik vraag me verder ook af wat de Ajax-fans zoal willen, het lijkt nooit goed. Moet flink worden geïnvesteerd terwijl je nu al bij een Neres ziet dat bij het bedrag van 12 miljoen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn. Die jongen wordt na 15 wedstrijden, waarin hij het absoluut niet onverdienstelijk heeft gedaan naar mijn mening compleet afgeschreven. Dus moet je nagaan als er een speler voor 20 miljoen wordt gehaald. Nou, dan zullen er wel 50 goals en 35 assists worden verwacht.

Je blijft ondanks al het geld zitten met een bepaald salarisplafond, je speelt geen CL (wellicht zelfs überhaupt geen Europees) en de Eredivisie is nu ook niet zo aantrekkelijk voor gevestigde namen. Vraag me dan sterk af welke spelers de Ajax-fans willen zien komen, maar als je dat vraagt komt men meestal niet verder dan een paar namen die ze via FIFA of Football Manager kennen.
ja daag, er zijn hier zat namen geroepen

en daarbuiten, wij worden niet betaald om met namen te komen. zitten zat scouts bij Ajax.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tagliano op 23-08-2017 13:09:29 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173341392
Siem blijft altijd een held.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173341410
Had dan gewoon Anita gehaald, was toch transfervrij.

En tien klassen beter dan die techniekloze hakkelaar.
Oh.
pi_173341429
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nou nou...

Een jaartje op huurbasis naar PSV omdat Ajax hem vorig jaar niet wilde. Plus dat hij met zijn broer kon samenspelen. Dat is nogal een verschil met bijvoorbeeld een Vanenburg.
En nu willen we hem wel. Lijkt wel Jiskefet. :')
Gino ♥
pi_173341435
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

True, was De Jong in zijn Ajaxperiode zo geliefd bij het publiek?
Ik heb sowieso een zwak voor Siem. Nuchtere blonde god, vrij intelligent en tikkeltje arrogant.
Onder laatste jaar Jol ging die al erg lekker als schaduwspits, dankzij de kampioenswedstrijd tegen Twente zou niemand hem nog mogen aanvallen en jaar erna was die toch weer erg belangrijk in zijn doelpunten (ook Europees).
Pas daarna kwam hij niet meer lekker mee en liep middenveld niet meer zo goed. Laatste jaar was een drama met zijn klaplong, nooit meer helemaal van terug gekomen en nu is die nog vaker geblesseerd dan Litmanen.

Hij heeft het wel redelijk netjes gedaan met PSV. Helemaal niet komen was beter, maar kon het goed begrijpen. Heeft zich kort ervoor toch even bij Ajax gemeld om die reden.
pi_173341451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had dan gewoon Anita gehaald, was toch transfervrij.

En tien klassen beter dan die techniekloze hakkelaar.
jouw mening kennen we wel
pi_173341470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:04 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Siem was bij Ajax nooit zo vaak geblesseerd.
Bij Ajax is hij vanaf 2012 al een half jaar niet fit geweest door al zijn blessures. Op een periode van 3 seizoenen is dat niet weinig.

quote:
Qua leider acht ik hem wel geschikt, mensen oordelen veel te snel op uiterlijk of houding/kwaliteit op het veld, maar volgens mij zegt dat allemaal niet zoveel. Hij heeft tevens de band al eens eerder gedragen :). Niet elke aanvoerder hoeft de uitstraling van een Sergio Ramos of Totti te hebben.
Dat zal, maar een aanvoerder dient ook kwaliteit mee te brengen. Als je de hele tijd op de bank zit neemt niemand je serieus als leider, en De Jong is echt niet voor de basis gekomen.

quote:
Ik vraag me verder ook af wat de Ajax-fans zoal willen, het lijkt nooit goed. Moet flink worden geïnvesteerd terwijl je nu al bij een Neres ziet dat bij het bedrag van 12 miljoen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn. Die jongen wordt na 15 wedstrijden, waarin hij het absoluut niet onverdienstelijk heeft gedaan naar mijn mening compleet afgeschreven. Dus moet je nagaan als er een speler voor 20 miljoen wordt gehaald. Nou, dan zullen er wel 50 goals en 35 assists worden verwacht.
Gewoon iets meer moeite dan een oudspeler die al geen basisplaats had in de Championship terughalen zou mooi zijn. Zo'n Wöber bijvoorbeeld, dat vind ik in ieder geval een aankoop die getuigt van iets meer visie dan alleen Studio Sport. Dan hoeft het niet goed uit te pakken, maar je hebt in ieder geval wel het idee dat er daar mensen zitten die een beetje rondkijken in Europa. Met Siem de Jong ( :') ) krijg ik dat gevoel bepaald niet.

quote:
Je blijft ondanks al het geld zitten met een bepaald salarisplafond, je speelt geen CL (wellicht zelfs überhaupt geen Europees) en de Eredivisie is nu ook niet zo aantrekkelijk voor gevestigde namen. Vraag me dan sterk af welke spelers de Ajax-fans willen zien komen, maar als je dat vraagt komt men meestal niet verder dan een paar namen die ze via FIFA of Football Manager kennen.
Dat is dan ook niet het werk van de gemiddelde Ajax-supporter. Je hebt bij Ajax mensen lopen die prima betaald krijgen om de club te voorzien van de beste spelers die ze kunnen vinden, als je dan aankomt met Siem de Jong ( :') ________! ) kan je inderdaad vanaf nu net zo goed aan de supporters vragen of zij nog iemand weten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173341471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had dan gewoon Anita gehaald, was toch transfervrij.

En tien klassen beter dan die techniekloze hakkelaar.
Wij moeten samen een account gaan beginnen.
Gino ♥
pi_173341475
Siem de Jong heeft aangegeven dat hij bereid is om veel salaris in te leveren, zolang hij maar wel zijn medische staf mag meenemen.
pi_173341487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:12 schreef Adames het volgende:

[..]

jouw mening kennen we wel
We kennen iedereen zijn mening erover wel, dan maar FOK! sluiten?

En zelfs als het niet eens om de speler zelf gaat (Die totaal niet past in het spel wat Keizer wil spelen), is het gewoon een overduidelijke paniekaankoop.
Oh.
pi_173341514
Je zou bijna vergeten dat er donderdag nog ff moet worden gewonnen bij Rosenborg.
pi_173341528
de Jong. :') Nee dankje.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 13:17:11 #43
186611 Haags
pi_173341540
Ik snap er niets van dat ze dat bod van 50 miljoen afwijzen.
Zonder wrijving geen glans
pi_173341556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap er niets van dat ze dat bod van 50 miljoen afwijzen.
Gewoon kijken of ze terugkomen met 60 natuurlijk. Je gaat toch niet meteen het eerste bod accepteren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173341561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap er niets van dat ze dat bod van 50 miljoen afwijzen.
Tja Overmars heeft nu eenmaal beloofd dat er niemand meer vertrekt.

Maar Dolberg gaat nog wel joh, en ik ben er niet eens rouwig om.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:18:03 #46
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173341566
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap er niets van dat ze dat bod van 50 miljoen afwijzen.
nooit akkoord gaan met een eerste bod.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 13:18:26 #47
186611 Haags
pi_173341577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja Overmars heeft nu eenmaal beloofd dat er niemand meer vertrekt.

Maar Dolberg gaat nog wel joh, en ik ben er niet eens rouwig om.
En zo niet dan krijg je nooit meer zoveel voor die jongen.
Zonder wrijving geen glans
pi_173341584
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

En zo niet dan krijg je nooit meer zoveel voor die jongen.
Ze kunnen toch niks met het binnengekomen geld.
Oh.
pi_173341598
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

En zo niet dan krijg je nooit meer zoveel voor die jongen.
Boeiend. Geld zat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173341607
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja Overmars heeft nu eenmaal beloofd dat er niemand meer vertrekt.

Maar Dolberg gaat nog wel joh, en ik ben er niet eens rouwig om.
Groot verlies voor Ajax. Velen roepen hier dat hij er niets van kan, maar feit dat de grote clubs bereid zijn om een tas met geld neer te leggen voor Dolberg zegt genoeg.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 13:19:51 #51
186611 Haags
pi_173341612
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze kunnen toch niks met het binnengekomen geld.
Ze kunnen toch wel wat beters halen dan een fucking Siem de Jong? :')
Zonder wrijving geen glans
pi_173341617
De statistieken van De Jong in Nederland zijn gewoon goed. Zelfs in een kwakkelend seizoen bij Psv maakte hij er 6. Bovendien brengt hij ervaring en leiderschap. Snap niet dat mensen dit een slechte zet vinden van ajax.
pi_173341626
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ze kunnen toch wel wat beters halen dan een fucking Siem de Jong? :')
Nee, dat kunnen ze niet.

Maar volgens mensen hier hebben ze de lijstjes echt wel op orde, we zien het jaar in jaar uit.
Oh.
pi_173341637
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:19 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Groot verlies voor Ajax. Velen roepen hier dat hij er niets van kan, maar feit dat de grote clubs bereid zijn om een tas met geld neer te leggen voor Dolberg zegt genoeg.
Oh ik ben fan van Dolberg, maar Ajax gaat toch weer voor middelmaat dus ik gun hem een beter team. Verkoop Ziyech ook maar.
Oh.
pi_173341646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:20 schreef F.M.D. het volgende:
De statistieken van De Jong in Nederland zijn gewoon goed. Zelfs in een kwakkelend seizoen bij Psv maakte hij er 6. Bovendien brengt hij ervaring en leiderschap. Snap niet dat mensen dit een slechte zet vinden van ajax.
Ik schrok dat hij er vorig jaar nog 6 in wist te leggen :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:21:56 #56
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173341650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, dat kunnen ze niet.

Maar volgens mensen hier hebben ze de lijstjes echt wel op orde, we zien het jaar in jaar uit.
die spits die in Turkije speelt, ben z'n naam even kwijt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173341681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:20 schreef F.M.D. het volgende:
De statistieken van De Jong in Nederland zijn gewoon goed. Zelfs in een kwakkelend seizoen bij Psv maakte hij er 6. Bovendien brengt hij ervaring en leiderschap. Snap niet dat mensen dit een slechte zet vinden van ajax.
Dat is toch niet veel qua goals.
Oh.
pi_173341708
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is toch niet veel qua goals.
Ook maar 960 speelminuten
pi_173341711
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is toch niet veel qua goals.
Plus, Ajax heeft al redelijk wat scorend vermogen rondlopen. Dat voegt niet heel veel meer toe, zeker aangezien De Jong gewoon lekker op de bank gaat zitten.

En dan nog het feit dat je gewoon eerst een linksback en centrale verdediger nodig hebt, geen middenvelder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173341724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:24 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ook maar 960 speelminuten
Maar dan nog, Schöne kwam ook aan die goals en Donny zal dat ook wel kunnen maken.

En met Siem krijg je weer minder goals uit goed veldspel.
Oh.
pi_173341756
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:13 schreef Ludachrist het volgende:
Dat zal, maar een aanvoerder dient ook kwaliteit mee te brengen. Als je de hele tijd op de bank zit neemt niemand je serieus als leider, en De Jong is echt niet voor de basis gekomen.
De Jong zal voor de Eredivisie over nog meer dan zat kwaliteiten beschikken. Je aanvoerder hoeft daarnaast absoluut niet je beste speler te zijn. Siem zal ook geheid geen aanvoerder worden, maar ik denk wel een leider zijn in de kleedkamer.

quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:13 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon iets meer moeite dan een oudspeler die al geen basisplaats had in de Championship terughalen zou mooi zijn. Zo'n Wöber bijvoorbeeld, dat vind ik in ieder geval een aankoop die getuigt van iets meer visie dan alleen Studio Sport. Dan hoeft het niet goed uit te pakken, maar je hebt in ieder geval wel het idee dat er daar mensen zitten die een beetje rondkijken in Europa. Met Siem de Jong ( :') ) krijg ik dat gevoel bepaald niet.
Wöber biedt ook 0,0 garantie, heeft amper een vol seizoen voor Rapid achter de rug. Kans is aannemelijk dat die er nog niet direct kan staan en misschien zelfs de nodige wedstrijdjes bij Jong zal meepakken.

quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:13 schreef Ludachrist het volgende:

Dat is dan ook niet het werk van de gemiddelde Ajax-supporter. Je hebt bij Ajax mensen lopen die prima betaald krijgen om de club te voorzien van de beste spelers die ze kunnen vinden, als je dan aankomt met Siem de Jong ( :') ________! ) kan je inderdaad vanaf nu net zo goed aan de supporters vragen of zij nog iemand weten.
Dat Ajax met geen betere spelers aankomt zal misschien ook genoeg zeggen over de mogelijkheden. Ajax heeft ambitie getoond door achter Richarlison aan te gaan maar dat liep uiteindelijk stuk. Als je dus al ziet dat clubs liever in zee gaan met Watford dan met Ajax, zullen de mogelijkheden, ondanks het vele geld, dus toch geringer zijn dan de meesten denken :).

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:08 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja daag, er zijn hier zat namen geroepen

en daarbuiten, wij worden niet betaald om met namen te komen. zitten zat scouts bij Ajax.
Ik denk namen die in de eerder aangehaalde FIFA/FM categorie vallen ;).
pi_173341757
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Plus, Ajax heeft al redelijk wat scorend vermogen rondlopen. Dat voegt niet heel veel meer toe, zeker aangezien De Jong gewoon lekker op de bank gaat zitten.

En dan nog het feit dat je gewoon eerst een linksback en centrale verdediger nodig hebt, geen middenvelder.
Die centrale verdediger is nu binnen met Wöber, een linksback verwacht ik niet meer. En als ze dan meer scorend vermogen willen, verkoop dan Younes en haal daar dan een klasbak voor terug.

En qua middenvelder was een goede VM best prima geweest.
Oh.
pi_173341778
Dolberg is voor 31augustus verkocht dat weet iedere idioot
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173341813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze kunnen toch niks met het binnengekomen geld.
Jawel Sanchez!!!! En Dolberg!!!!! En Ziyech!!!
Gino ♥
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:29:45 #65
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173341823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De Jong zal voor de Eredivisie over nog meer dan zat kwaliteiten beschikken. Je aanvoerder hoeft daarnaast absoluut niet je beste speler te zijn. Siem zal ook geheid geen aanvoerder worden, maar ik denk wel een leider zijn in de kleedkamer.

[..]

Wöber biedt ook 0,0 garantie, heeft amper een vol seizoen voor Rapid achter de rug. Kans is aannemelijk dat die er nog niet direct kan staan en misschien zelfs de nodige wedstrijdjes bij Jong zal meepakken.

[..]

Dat Ajax met geen betere spelers aankomt zal misschien ook genoeg zeggen over de mogelijkheden. Ajax heeft ambitie getoond door achter Richarlison aan te gaan maar dat liep uiteindelijk stuk. Als je dus al ziet dat clubs liever in zee gaan met Watford dan met Ajax, zullen de mogelijkheden, ondanks het vele geld, dus toch geringer zijn dan de meesten denken :).

[..]

Ik denk namen die in de eerder aangehaalde FIFA/FM categorie vallen ;).
de namen die hier geroepen zijn, waren gewoon reële namen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tagliano op 23-08-2017 13:30:58 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:30:13 #66
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173341833
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Jawel Sanchez!!!! En Dolberg!!!!! En Ziyech!!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173341848
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Jawel Sanchez!!!! En Dolberg!!!!! En Ziyech!!!
Jeetje wat een trackrecord.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:32:06 #68
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173341875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh ik ben fan van Dolberg, maar Ajax gaat toch weer voor middelmaat dus ik gun hem een beter team. Verkoop Ziyech ook maar.
Tis me wat he meid
pi_173341893
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tis me wat he meid
Jij zal wel blij zijn met al die middelmaat die terugkomt. De Jong, Dijks, nu nog wachten tot Derk weer van stal gehaald wordt :9~
Oh.
pi_173341895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De Jong zal voor de Eredivisie over nog meer dan zat kwaliteiten beschikken. Je aanvoerder hoeft daarnaast absoluut niet je beste speler te zijn. Siem zal ook geheid geen aanvoerder worden, maar ik denk wel een leider zijn in de kleedkamer.
Dat zeg ik dan ook niet, maar een bankzitter als De Jong gaat natuurlijk nooit een leider zijn in de kleedkamer als Huntelaar daar ook zit. Ik bedoel, hij heeft bij Newcastle gespeeld en daar houdt het op. Laten we ook niet doen alsof hij alles heeft meegemaakt en alles heeft gezien ofzo. Paar prima seizoenen bij Ajax, gefaald in het buitenland. Laten we vooral ook niet vergeten dat hij in het laatste seizoen bij Ajax ook niet meer zo best was, en ik betwijfel ten zeerste of hij dit spelletje opeens wel kan gaan spelen met zijn redelijk beperkte techniek en neiging om veel te diep te gaan staan.

quote:
Wöber biedt ook 0,0 garantie, heeft amper een vol seizoen voor Rapid achter de rug. Kans is aannemelijk dat die er nog niet direct kan staan en misschien zelfs de nodige wedstrijdjes bij Jong zal meepakken.
Ook hier is dit niet wat ik zeg. Ik zeg dat je daar geen garanties voor hebt, maar dat het in ieder geval aantoont dat er gewoon rondgekeken wordt. Daar hecht ik veel waarde aan, een uitgebreid netwerk van scouts.

quote:
Dat Ajax met geen betere spelers aankomt zal misschien ook genoeg zeggen over de mogelijkheden. Ajax heeft ambitie getoond door achter Richarlison aan te gaan maar dat liep uiteindelijk stuk. Als je dus al ziet dat clubs liever in zee gaan met Watford dan met Ajax, zullen de mogelijkheden, ondanks het vele geld, dus toch geringer zijn dan de meesten denken :).
Dat valt wel mee. Je haalt ook een Neres, een Wöber, die Orejuela. Wederom, je weet niet hoe dat allemaal uit gaat pakken, maar het toont in ieder geval meer visie en ambitie dan Siem de Jong terughalen.

quote:
Ik denk namen die in de eerder aangehaalde FIFA/FM categorie vallen ;).
Hahaha goed verhaal vriend!! Maar wederom alweer geen reactie op wat ik zeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173342070
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook niet, maar een bankzitter als De Jong gaat natuurlijk nooit een leider zijn in de kleedkamer als Huntelaar daar ook zit. Ik bedoel, hij heeft bij Newcastle gespeeld en daar houdt het op. Laten we ook niet doen alsof hij alles heeft meegemaakt en alles heeft gezien ofzo. Paar prima seizoenen bij Ajax, gefaald in het buitenland. Laten we vooral ook niet vergeten dat hij in het laatste seizoen bij Ajax ook niet meer zo best was, en ik betwijfel ten zeerste of hij dit spelletje opeens wel kan gaan spelen met zijn redelijk beperkte techniek en neiging om veel te diep te gaan staan.

[..]

Ook hier is dit niet wat ik zeg. Ik zeg dat je daar geen garanties voor hebt, maar dat het in ieder geval aantoont dat er gewoon rondgekeken wordt. Daar hecht ik veel waarde aan, een uitgebreid netwerk van scouts.

[..]

Dat valt wel mee. Je haalt ook een Neres, een Wöber, die Orejuela. Wederom, je weet niet hoe dat allemaal uit gaat pakken, maar het toont in ieder geval meer visie en ambitie dan Siem de Jong terughalen.

[..]

Hahaha goed verhaal vriend!! Maar wederom alweer geen reactie op wat ik zeg.
Je spreekt jezelf tegen. Je hebt kritiek op het halen van Siem omdat je ook Neres, Wöber en Orejuela haalt. Je moet het dan ook als totaalpakket zien, Ajax haalt wat talenten die later moeten instromen, wat jonge spelers die meteen voor een basisplek zouden moeten strijden, en wat ervaren spelers primair voor de bank. Zo schokkend slecht is het allemaal niet.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:43:42 #72
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173342151
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tis me wat he meid
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij zal wel blij zijn met al die middelmaat die terugkomt. De Jong, Dijks, nu nog wachten tot Derk weer van stal gehaald wordt :9~
Jullie zijn toch ook wel twee wijven
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:48:38 #73
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342244
quote:
Ajax ontziet niet fitte aanvaller: "Een beetje vrije tijd zal me goed doen"

Amin Younes voelt zich nog niet honderd procent na een ultrakorte vakantie van tien dagen. Bij Ajax probeert men de Duitse linksbuiten zoveel mogelijk te ontzien.

"Ik wil mijn best doen en er zijn voor de ploeg, maar ik ben nog niet honderd procent", zegt Younes tegen Ajax Life. "Hoeveel wel? Dat kan ik niet aangeven, maar ik heb nog een beetje tijd nodig. Het zit vooral in mijn hoofd, omdat ik vorig seizoen maar wedstrijden bleef spelen. Vergeet niet dat ik een jonge speler ben. Een beetje vrije tijd zal me goed doen, ook al ga ik vaak trainen zelfs als we vrij zijn. Ik zal nu toch echt thuis blijven."

Younes heeft vertrouwen in een goede afloop tegen Rosenborg BK, dat in de eerste play-offwedstrijd met 0-1 te sterk was. Donderdag is de return. "Het gaat komen. We moeten positief blijven en dan komt het goed, ik weet het zeker", aldus Younes, die in de heenwedstrijd een paar keer de bal laag voortrok vanaf de achterlijn. De bal werd echter door geen enkele Ajacied binnengelopen, zoals dat vorig seizoen wel vaak het geval was met Davy Klaassen. "Davy had daar moeten staan", grapt de Duitser.
https://www.voetbalprimeu(...)u-thuisblijven-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342255
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij zal wel blij zijn met al die middelmaat die terugkomt. De Jong, Dijks, nu nog wachten tot Derk weer van stal gehaald wordt :9~
Ik zie liever Sigthorsson komen als Dolberg gaat. :9~
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:50:02 #75
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zie liever Sigthorsson komen als Dolberg gaat. :9~
#4opeenrij
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342287
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

#4opeenrij
#maaktmijblij
pi_173342341
quote:
‘Komst van De Jong bij Ajax getuigt niet van creativiteit in de scouting’

De mogelijke terugkeer van Siem de Jong bij Ajax is voor veel voetbalfans opvallend. De middenvelder vertrok in de zomer van 2014 naar Newcastle United, maar kwam bij de Engelse club nauwelijks aan spelen toe. Na een huurperiode bij PSV lijkt De Jong nu weer in Amsterdam te gaan voetballen. Arno Vermeulen begrijpt de keuze van Ajax wel, al ziet hij in De Jong geen sterspeler.

"Dit is niet de transfer waar de aanhang van Ajax op zit te wachten", concludeert de commentator van de NOS. "Ik vind dit geen uitdagende, ambitieuze zet. Je verwacht spektakel: een speler waarbij je een gevoel van 'wow' krijgt. Dat is Siem de Jong niet." Vermeulen realiseert zich dat Ajax in de breedte meer opties nodig heeft na het vertrek van Davy Klaassen en de tragedie van Abdelhak Nouri.

Vermeulen zegt dat Marc Overmars, directeur spelersbeleid bij Ajax, nu wellicht een lange neus kan trekken, omdat met de komst van De Jong er wel een ervaren speler bijkomt. "En we zeggen vaak dat ze een 'plan B' missen. Hij kan prima als invaller achter de spits iets forceren." Vermeulen verwacht niet dat De Jong in veel duels aan de aftrap zal gaan verschijnen.

De analist denkt dat De Jong als invaller met regelmaat een doelpunt kan maken. "Maar je weet ook zeker dat hij niet de sterren van de hemel gaat spelen. Het getuigt niet van creativiteit in de scouting. Het is een realistische, risicoloze actie. Je mag aannemen dat hij niet duur is en past in het salarishuis. Het is een pragmatische keuze, maar je gaat er niet door op het puntje van je stoel zitten."
VZ.nl

Het beleid in een notendop.
pi_173342395
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

VZ.nl

Het beleid in een notendop.
Tja Sneijder was te duur om te halen hè _O-
Oh.
pi_173342428
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:48 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Harder en intensiever trainen, Bergkampgod.

Dit was vanaf het begin duidelijk en er is erg onverstandig met die jongen omgesprongen. Hij zal niet de laatste zijn want men heeft actief een andere weg ingeslagen dan het fit houden en blessures voorkomen bij spelers door periodisering. Tien keer zo vreemd als als het transferbeleid, maar goed, ietsje moeilijker een simplistische mening over te schreeuwen.

Doei!
pi_173342447
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Je hebt kritiek op het halen van Siem omdat je ook Neres, Wöber en Orejuela haalt. Je moet het dan ook als totaalpakket zien, Ajax haalt wat talenten die later moeten instromen, wat jonge spelers die meteen voor een basisplek zouden moeten strijden, en wat ervaren spelers primair voor de bank. Zo schokkend slecht is het allemaal niet.
Nee hoor, ik heb kritiek op het halen van Siem omdat het ambitieloos, visieloos gescout is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173342523
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Harder en intensiever trainen, Bergkampgod.

Dit was vanaf het begin duidelijk en er is erg onverstandig met die jongen omgesprongen. Hij zal niet de laatste zijn want men heeft actief een andere weg ingeslagen dan het fit houden en blessures voorkomen bij spelers door periodisering. Tien keer zo vreemd als als het transferbeleid, maar goed, ietsje moeilijker een simplistische mening over te schreeuwen.

Doei!
Dat komt pas zodra er echt een blessuregolf komt. Maar er is nog wel meer vreemd dan alleen het transferbeleid, was zelfs al duidelijk toen iedereen in euforie was van die EL finale. Dat die jeugdopleiding weer naar de tyfus geholpen wordt.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:08:37 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173342554
'Wij vinden Larsson niet goed genoeg'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een beleid
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:10:52 #83
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173342589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij zal wel blij zijn met al die middelmaat die terugkomt. De Jong, Dijks, nu nog wachten tot Derk weer van stal gehaald wordt :9~
De Jong kun je er prima bij hebben, brengt ook wat scorend vermogen en staat er altijd in grote wedstrijden zoals City uit en met PSV vorig seizoen tegen Ajax.

Maar je moet niet doen alsof Ajax alleen maar middelmaat haalt want dat is niet zo.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:13:00 #84
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342634
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342657
Siem is eigenlijk prima om er bij te hebben. ben het zowaar eens met LitmanenAFCA :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173342674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:14 schreef over_hedge het volgende:
Siem is eigenlijk prima om er bij te hebben. ben het zowaar eens met LitmanenAFCA :')
We hebben zat spelers die prima zijn om erbij te hebben... Veltman, Dijks, Viergever, Schone, Younes, Huntelaar, De Jong. Versterkingen willen we zien.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:15:28 #87
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342682
Siem had wellicht nog prima geweest als het gewoon 'een' aankoop was.
Nu is het de verlossende aankoop waar iedereen euforisch over moet zijn.
de ontbrekende schakel, de redder van de club etc etc.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

De Jong kun je er prima bij hebben, brengt ook wat scorend vermogen en staat er altijd in grote wedstrijden zoals City uit en met PSV vorig seizoen tegen Ajax.

Maar je moet niet doen alsof Ajax alleen maar middelmaat haalt want dat is niet zo.
Ja maar het gaat toch erom of hij in het systeem past? Keizer wil vooral veel voetballen via de as dus moet je spelers hebben die daar goed kunnen tikken en zich aanspeelbaar maken en dat kan Siem niet.

Het enige waar hij echt nog goed was op 10 achter een aanspeelpunt, dus ze gaan het systeem omgooien?
Oh.
pi_173342726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:14 schreef over_hedge het volgende:
Siem is eigenlijk prima om er bij te hebben. ben het zowaar eens met LitmanenAFCA :')
Met prima om erbij te hebben ga je geen verbetering zien en er zelfs op achteruit.
Oh.
pi_173342742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
Siem had wellicht nog prima geweest als het gewoon 'een' aankoop was.
Nu is het de verlossende aankoop waar iedereen euforisch over moet zijn.
de ontbrekende schakel, de redder van de club etc etc.
En als ze hem echt heel graag wilden hebben konden ze hem al in juni vastleggen. Dit is geen speler waar veel concurrentie voor is
Oh.
pi_173342780
6: Van de Beek & Schöne
En dan dus De Jong, De Jong en Ziyech voor de andere 2 posities. Interessant. Opzich helemaal geen verkeerd middenveld natuurlijk.
pi_173342789
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met prima om erbij te hebben ga je geen verbetering zien en er zelfs op achteruit.
Achteruit sowieso niet. En mag hopen dat er nog meer bij gaat komen. Maar er gaan mensen nog uitvallen met blessures etc. Dan ben je blij dat je nog iemand op de bank hebt zitten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173342805
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met prima om erbij te hebben ga je geen verbetering zien en er zelfs op achteruit.
Mits fit is Siem de Jong best een versterking. Hij brengt scorend vermogen, dat is volgens mij een probleem op het middenveld met het vertrek van Klaassen.
pi_173342808
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met prima om erbij te hebben ga je geen verbetering zien en er zelfs op achteruit.
niet te zielig doen hoor, alleen Ziyech is beduidend beter rest van de middenvelders van ons zijn ook middelmaat.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:24:02 #95
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342831
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En als ze hem echt heel graag wilden hebben konden ze hem al in juni vastleggen. Dit is geen speler waar veel concurrentie voor is
exact wat ik bedoel.
nu wordt hij gebracht als de verlosser, en bijna als zoethoudertje.
wellicht zelfs als signaal van Overmars, die denkt dat dit een buitenkansje is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Achteruit sowieso niet. En mag hopen dat er nog meer bij gaat komen. Maar er gaan mensen nog uitvallen met blessures etc. Dan ben je blij dat je nog iemand op de bank hebt zitten.
Ja of ze hadden een betere VM gehaald waardoor Schöne kom banken bijvoorbeeld. Dan ga je er op vooruit, en dat is toch niet onmogelijk.
Oh.
pi_173342836
Als je het zo redeneert dat je Nouri ( ;( ) feitelijk, hoe hard het ook klinkt, inruilt voor De Jong zal je er niet op achteruitgaan nee. Maar het is toch verdomme geen niveau dat je moet nastreven.
pi_173342844
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

niet te zielig doen hoor, alleen Ziyech is beduidend beter rest van de middenvelders van ons zijn ook middelmaat.
Dus haal je nog meer middelmaat?
Oh.
pi_173342846
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mits fit is Siem de Jong best een versterking. Hij brengt scorend vermogen, dat is volgens mij een probleem op het middenveld met het vertrek van Klaassen.
Is dat zo?

We hebben dit seizoen 7 goals gemaakt. 5 kwamen van het middenveld.

Vieze bullshit dus.
pi_173342862
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mits fit is Siem de Jong best een versterking. Hij brengt scorend vermogen, dat is volgens mij een probleem op het middenveld met het vertrek van Klaassen.
Ziyech heeft ook prima scorend vermogen. Lasse ook en Donny kan dat ook, komt wel goed. Gebrek aan scorend vermogen zit vooral in de aanval
Oh.
pi_173342865
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus haal je nog meer middelmaat?
zeg niet dat ik er blij mee ben, maar dit is de norm voor Ajax.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:25:39 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173342870
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

niet te zielig doen hoor, alleen Ziyech is beduidend beter rest van de middenvelders van ons zijn ook middelmaat.
Ik kijk altijd voetbal samen met iemand die een hekel heeft aan Ziyech. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:26:03 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342881
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech heeft ook prima scorend vermogen. Lasse ook en Donny kan dat ook, komt wel goed. Gebrek aan scorend vermogen zit vooral in de aanval
en in de verdediging nu Sanchez weg is....
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Siem blijft altijd een held.
In mijn ogen sowieso. Maar ik had echt op een ander type speler gehoopt.
pi_173342883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

exact wat ik bedoel.
nu wordt hij gebracht als de verlosser, en bijna als zoethoudertje.
wellicht zelfs als signaal van Overmars, die denkt dat dit een buitenkansje is.
Ja dat dit een leuke verrassing is _O-
Oh.
pi_173342887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik kijk altijd voetbal samen met iemand die een hekel heeft aan Ziyech. ;(
tja, wel een veel betere voetballer dan de rest.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:26:36 #107
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342900
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik kijk altijd voetbal samen met iemand die een hekel heeft aan Ziyech. ;(
een blinde Tibetaanse monnik ?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342924
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

zeg niet dat ik er blij mee ben, maar dit is de norm voor Ajax.
Ja en dat is toch triest, zeker na vorig seizoen. Toen stond er op het einde echt een tof team met genoeg talent.

Nu zijn we weer drie jaar terug in de tijd
Oh.
pi_173342945
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en dat is toch triest, zeker na vorig seizoen. Toen stond er op het einde echt een tof team met genoeg talent.

Nu zijn we weer drie jaar terug in de tijd
Tja zo zal het dit seizoen waarschijnlijk ook gaan. In de winter weer wat spelers halen. Leuk team eindigen en dan 5 spelers kwijt raken waar onder je beste spelers
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173342947
:') _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:29:01 #111
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342948
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en dat is toch triest, zeker na vorig seizoen. Toen stond er op het einde echt een tof team met genoeg talent.

Nu zijn we weer drie jaar terug in de tijd
over 3 jaar Finale EL dus *O*
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

en in de verdediging nu Sanchez weg is....
Ze hadden ook een linksback kunnen halen die aanvallend wat sterker is. Die Orejuela op rechts lijkt me wel zo'n type
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:29:55 #113
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173342965
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hadden ook een linksback kunnen halen die aanvallend wat sterker is. Die Orejuela op rechts lijkt me wel zo'n type
maar Dijks is juist heel STERK
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173342971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja Sneijder was te duur om te halen hè _O-
Had jij serieus liever Sneijder hier een half jaar hebben zien spelen voor een paar miljoen?
pi_173342972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Tja zo zal het dit seizoen waarschijnlijk ook gaan. In de winter weer wat spelers halen. Leuk team eindigen en dan 5 spelers kwijt raken waar onder je beste spelers
En weer niet anticiperen door je zwakke plekken in te zien en daar spelers voor te halen. En dan goede backuplijstjes hebben voor je sterkhouders
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:30:47 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173342986
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

tja, wel een veel betere voetballer dan de rest.
Dat had ik ook al gezegd, dat maakte hem er niet vrolijker op.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

een blinde Tibetaanse monnik ?
Als Ziyech een foute pass geeft, dan komt er weer gemopper van de bank.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_173342989
Nou jongens, met welke vaste opstelling gaan we dit seizoen eindigen? Ik denk:

Sinkgraven - Dolberg - Neres
Ziyech - Vd Beek - S De Jong
Orejuela - Viergever - Veltman - Zeefuik
Onana

;(
pi_173342993
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:30 schreef Fargo het volgende:

[..]

Had jij serieus liever Sneijder hier een half jaar hebben zien spelen voor een paar miljoen?
Nee wel een heel seizoen maar ja. Sneijder was veel geschikter geweest natuurlijk, in alles. Veel meer ervaring ook en ook beter scorend vermogen, meer een leiderstype.

Hadden ze best een hoog salaris kunnen geven
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:31:48 #119
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343004
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En weer niet anticiperen door je zwakke plekken in te zien en daar spelers voor te halen. En dan goede backuplijstjes hebben voor je sterkhouders
momenteel 10 spelers op een lijstje staan
de eerste is uhm.... die spits in Turkije ben even zijn naam kwijt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173343007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:30 schreef Brammess het volgende:
Nou jongens, met welke vaste opstelling gaan we dit seizoen eindigen? Ik denk:

Sinkgraven - Dolberg - Neres
Ziyech - Vd Beek - S De Jong
Orejuela - Viergever - Veltman - Zeefuik
Onana

;(
Dolberg gaat weg
Oh.
pi_173343030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:30 schreef Brammess het volgende:
Nou jongens, met welke vaste opstelling gaan we dit seizoen eindigen? Ik denk:

Sinkgraven - Dolberg - Neres
Ziyech - Vd Beek - S De Jong
Orejuela - Viergever - Veltman - Zeefuik
Onana

;(
Younes - Huntelaar - Kluivert
Ziyech - Schone - S de Jong
Dijks - Viergever - De Ligt - Veltman
pi_173343031
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dolberg gaat weg
Denk het niet, groetjes mijn onderbuik.
pi_173343040
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee wel een heel seizoen maar ja. Sneijder was veel geschikter geweest natuurlijk, in alles. Veel meer ervaring ook en ook beter scorend vermogen, meer een leiderstype.

Hadden ze best een hoog salaris kunnen geven
Dat wilde 'ie zelf toch niet? Die gaat toch naar de States over een half jaar?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:33:25 #124
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:30 schreef Brammess het volgende:
Nou jongens, met welke vaste opstelling gaan we dit seizoen eindigen? Ik denk:

Sinkgraven - Dolberg - Neres
Ziyech - Vd Beek - S De Jong
Orejuela - Viergever - Veltman - Zeefuik
Onana

;(
Cerny - Dolberg - Neres
Ziyech - vd Beek- Frenkie
Viergever - Veltman - De Ligt - Orejuela
Onana

als Dolberg blijft.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173343047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Younes - Huntelaar - Kluivert
Ziyech - Schone - S de Jong
Dijks - Viergever - De Ligt - Veltman
Donny gaat niet op de bank denk ik.
pi_173343055
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:33 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat wilde 'ie zelf toch niet? Die gaat toch naar de States over een half jaar?
Bij Nice heeft hij ook getekend voor een geheel seizoen.
Oh.
pi_173343086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

momenteel 10 spelers op een lijstje staan
de eerste is uhm.... die spits in Turkije ben even zijn naam kwijt.
Chanant
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173343118
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij Nice heeft hij ook getekend voor een geheel seizoen.
Wat zat Utrecht dan centen te sprokkelen voor een half seizoen? Voor een heel seizoen had ik het nog wel gedaan, maar ook niet voor miljoenen hoor.
pi_173343198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ik me vorig seizoen bijzonder vermaakt heb met Ajax en ik nu nog kijk uit gewoonte.

Maar goed jij bent blij met dit ambitieloze beleid want dan kom je genuanceerd en intelligent over. Ofzo.
Ik ben helemaal niet blij met dit beleid. En ik zit echt niet te wachten op de komst van De Jong, dat is voor de breedte prima, maar daar hadden we natuurlijk niet op gehoopt met zijn allen. Eerlijk is eerlijk, als dit, na een EL finale en al die centen op de bank, je redder moet zijn, dan doe je als club iets niet goed.

Maar al dat gejank over ontbrekende lijstjes of die blinde haat op Overmars, daar kan ik echt niks mee. Soms terecht, soms niet. Maar ik zie bij sommigen alleen maar negativiteit. Vooral om het zeuren lijkt het wel soms. Jammer is dat.

En waarom zou ik genuanceerd of intelligent over willen komen door alleen maar alles te accepteren? Je kunt met kritiek ook genuanceerd en slim overkomen...
pi_173343277
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat zat Utrecht dan centen te sprokkelen voor een half seizoen? Voor een heel seizoen had ik het nog wel gedaan, maar ook niet voor miljoenen hoor.
Valse berichtgeving. Hij had dus blijkbaar best een geheel seizoen hier kunnen spelen, en geld hebben we toch genoeg. Zeker voor één seizoen waar je gewoon flink wat tekengeld geeft.
Oh.
pi_173343304
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat zat Utrecht dan centen te sprokkelen voor een half seizoen? Voor een heel seizoen had ik het nog wel gedaan, maar ook niet voor miljoenen hoor.
Boeiend. Als je met de Jong aan komt kakken had je natuurlijk altijd voor Sneijder moeten gaan :') wat een falend beleid dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173343305
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet blij met dit beleid. En ik zit echt niet te wachten op de komst van De Jong, dat is voor de breedte prima, maar daar hadden we natuurlijk niet op gehoopt met zijn allen. Eerlijk is eerlijk, als dit, na een EL finale en al die centen op de bank, je redder moet zijn, dan doe je als club iets niet goed.

Maar al dat gejank over ontbrekende lijstjes of die blinde haat op Overmars, daar kan ik echt niks mee. Soms terecht, soms niet. Maar ik zie bij sommigen alleen maar negativiteit. Vooral om het zeuren lijkt het wel soms. Jammer is dat.

En waarom zou ik genuanceerd of intelligent over willen komen door alleen maar alles te accepteren? Je kunt met kritiek ook genuanceerd en slim overkomen...
Het is toch ook een vrij negatieve situatie? Wat is dan het positieve aan Overmars nu? Wij beoordelen hem op het uiteindelijke aan/-verkoopbeleid en dat is ondermaats, dan kunnen we wel roepen dat hij een lijstje heeft met tien toppers maar als die niet komen heb je er nog geen reet aan.
Oh.
pi_173343314
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boeiend. Als je met de Jong aan komt kakken had je natuurlijk altijd voor Sneijder moeten gaan :') wat een falend beleid dit.
Zelfs Nigel had ik nog een betere optie gevonden, ook al ben ik daar geen fan van.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:53:03 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173343346
Clasie niks voor jullie?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173343373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef satecl het volgende:
Clasie niks voor jullie?
Klopt, dat is inderdaad niks voor ons.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:54:22 #136
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef satecl het volgende:
Clasie niks voor jullie?
dat zou weer een nieuwe dieptepunt zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173343378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef satecl het volgende:
Clasie niks voor jullie?
Clasie zou ik blijer mee zijn dan de Jong. Al lijkt me Eiting dan een vergelijkbare speler voor de toekomst.

Gaat natuurlijk niet komen met zijn feyenoord achtergrond.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:55:18 #138
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_173343387
Waarom doet het ajax netwerk forum het niet, zou genot zijn om te lezen nu.
Snelle Egel
pi_173343411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:55 schreef S0nic het volgende:
Waarom doet het ajax netwerk forum het niet, zou genot zijn om te lezen nu.
Echt triest ja.

Ze kunnen toch wel gewoon normaal modereren daar.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:03:37 #140
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343523
quote:
Blind maakte jonge Haps aan het huilen: "We vinden je niet goed genoeg"


Inmiddels is-ie speler van Feyenoord, maar op jonge leeftijd maakte Ridgeciano Haps (24) onderdeel uit van de jeugdopleiding van aartsrivaal Ajax. Op tienjarige leeftijd kwam er abrupt een einde aan zijn verblijf bij de club. Toenmalig hoofd jeugdopleidingen Danny Blind had slecht nieuws voor Haps.

"Ik ging naar Ajax, maar daar stortte mijn droom na twee jaar in elkaar. Ik moest bij Danny Blind op kantoor komen, die was toen hoofd opleiding bij Ajax. Ik was tien jaar pas en toch krijg je dan, op zo’n jonge leeftijd, een harde klap te verwerken", aldus Haps in een interview met Voetbal International.

"Blind zei gewoon recht voor z'n raap: we vinden je niet goed genoeg, anderen zijn beter, dus je gaat niet door naar de volgende lichting. Tien jaar oud... Zo'n bericht breekt je hart. Ik barstte toen echt in tranen uit, was helemaal kapot."

Die tegenslag heeft hem mentaal gesterkt, weet hij. "Die boodschap van Blind draag ik al mijn hele carrière met me mee. Het werd een drive. Zo'n afwijzing is zó pijnlijk, je wilt dat never nooit meer meemaken." In 2013 maakte Haps namens AZ zijn debuut in het betaald voetbal. Feyenoord betaalde deze zomer miljoenen euro's voor de vleugelverdediger.

https://www.voetbalprimeu(...)et-goed-genoeg-.html
voor de haps fanboys
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173343742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

voor de haps fanboys
toch een prima lb geweest ook voor Ajax, ondanks al die haters hier
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:19:36 #142
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343788
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

toch een prima lb geweest ook voor Ajax, ondanks al die haters hier
achteraf gezien ja, maar Ajax had heus wel wat beters kunnen halen.
Haps is niet veel hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173343815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

achteraf gezien ja, maar Ajax had heus wel wat beters kunnen halen.
Haps is niet veel hoor.
nee, dat kunnen ze niet.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:23:40 #144
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343860
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

nee, dat kunnen ze niet.
laat ik het anders formuleren, een club als Ajax zou niet moeten gaan voor Haps. Die zouden beter materiaal moeten kunnen halen. Dit incapabele zooitje is daar niet toe in staat, dan volstaan Haps inderdaad meer dan Dijks voor de 5e keer terug halen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 augustus 2017 @ 15:24:00 #145
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_173343866
Vooruit, beetje gelachen.



"Ajax verkoopt geblondeerde Siem de Jong voor 50 miljoen aan AS Monaco - 'Alsjeblieft, dit is 'm dan: Kasper Dolberg"

DeSpeld twitterde op woensdag 23-08-2017 om 15:17:13 Ajax verkoopt geblondeerde Siem de Jong voor 50 miljoen aan AS Monaco - 'Alsjeblieft, dit is 'm dan: Kasper Dolberg… https://t.co/wo7OIp1PuQ reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:25:14 #146
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173343886
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vooruit, beetje gelachen.

[ afbeelding ]

"Ajax verkoopt geblondeerde Siem de Jong voor 50 miljoen aan AS Monaco - 'Alsjeblieft, dit is 'm dan: Kasper Dolberg"

DeSpeld twitterde op woensdag 23-08-2017 om 15:17:13 Ajax verkoopt geblondeerde Siem de Jong voor 50 miljoen aan AS Monaco - 'Alsjeblieft, dit is 'm dan: Kasper Dolberg… https://t.co/wo7OIp1PuQ reageer retweet
ik moet bekennen dat ik inderdaad moest lachen.
humor om te lachen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:31:24 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173343999
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech heeft ook prima scorend vermogen. Lasse ook en Donny kan dat ook, komt wel goed. Gebrek aan scorend vermogen zit vooral in de aanval
Iedereen loopt te schreeuwen dat Schone niet meer in de basis kan en Donny zijn plek moet innemen. Waar hij met zijn kwaliteiten minder aan scoren toekomt.

Ik vind het geen rare optie. De Jong heeft diepgang vanuit het middenveld. Zondag kon je duidelijk zien dat spelers niet vanuit het middenveld niet doorlopen. Ziyech en Frenkie zijn geen mensen die kaatsen en dan doorlopen. Van de Beek heeft dat nog wel enigzins. Schone ook niet. Klaassen had dat heel sterk.
Siem heeft dat ook en daardoor is hij een aanwinst voor de selectie.

Een verlosser is het zeker niet, maar hij vult de selectie wel aan met kwaliteiten die anderen niet hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:35:20 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173344075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

laat ik het anders formuleren, een club als Ajax zou niet moeten gaan voor Haps. Die zouden beter materiaal moeten kunnen halen. Dit incapabele zooitje is daar niet toe in staat, dan volstaan Haps inderdaad meer dan Dijks voor de 5e keer terug halen.
Betere spelers komen niet!
Als Ajax spelers wil hebben die gelijk een meerwaarde zijn voor de selectie moeten ze vissen in een vijver waar ook clubs in vissen die veel meer kunnen betalen. Dat zie je elke keer. Je kunt dat wel zeggen dat Ajax dat niet moet nastreven, maar het is geen optie.

Daarom is de hoeveelheid geld op de bank ook zo nutteloos. Je gaat het nooit uitgeven aan spelers. Dure spelers komen toch niet en dat zijn vaak nou net de spelers die gelijk een meerwaarde hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:36:05 #149
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173344092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Betere spelers komen niet!
Als Ajax spelers wil hebben die gelijk een meerwaarde zijn voor de selectie moeten ze vissen in een vijver waar ook clubs in vissen die veel meer kunnen betalen. Dat zie je elke keer. Je kunt dat wel zeggen dat Ajax dat niet moet nastreven, maar het is geen optie.

Daarom is de hoeveelheid geld op de bank ook zo nutteloos. Je gaat het nooit uitgeven aan spelers. Dure spelers komen toch niet en dat zijn vaak nou net de spelers die gelijk een meerwaarde hebben.
niet beter dan siem ?
deze discussie ga ik niet voeren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173344102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

voor de haps fanboys
Opnieuw een teken dat jeugdscouting nergens op slaat.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:37:08 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173344116
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boeiend. Als je met de Jong aan komt kakken had je natuurlijk altijd voor Sneijder moeten gaan :') wat een falend beleid dit.
Niet vergelijkbaar met elkaar. Hebben een totaal verschillende speelwijze. Je kunt de ene niet voor de andere inruilen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173344174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet vergelijkbaar met elkaar. Hebben een totaal verschillende speelwijze. Je kunt de ene niet voor de andere inruilen.
Klopt, Sneijder past veel beter bij het spel dat Ajax wil spelen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:41:08 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173344193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

niet beter dan siem ?
deze discussie ga ik niet voeren.
Zo verschrikkelijk slecht is hij nou ook weer niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173344230
Siem heeft veel betekend voor ajax. Heb er geen probleem mee dat hij naar ajax komt.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:43:35 #155
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173344235
Sigthórsson scoorde tegen PSV en Feyenoord

Maar dat vergeten veel mensen dan weer
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:49:50 #156
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173344330
quote:
8s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:43 schreef Heeinz het volgende:
Sigthórsson scoorde tegen PSV en Feyenoord

Maar dat vergeten veel mensen dan weer
ik denk niet dat ik Sigthórsson ooit ga vergeten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173344409
quote:
8s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:43 schreef Heeinz het volgende:
Sigthórsson scoorde tegen PSV en Feyenoord

Maar dat vergeten veel mensen dan weer
En wat te denken van Ebecilio.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173344418
Boerrigter scoorde ooit de 2-3 in Eindhoven _O_
pi_173344419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:49 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk niet dat ik Sigthórsson ooit ga vergeten.
Aanval Boerrigter-Sigthorsson-Ebecillio :'(
Oh.
pi_173344427
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:55 schreef Brammess het volgende:
Boerrigter scoorde ooit de 2-3 in Eindhoven _O_
Pieters daar _O-
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:56:44 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173344441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet vergelijkbaar met elkaar. Hebben een totaal verschillende speelwijze. Je kunt de ene niet voor de andere inruilen.
Naast het verschil in salaris.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173344621
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Aanval Boerrigter-Sigthorsson-Ebecillio :'(
Drankgod
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:11:31 #163
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_173344689
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_173344937
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef satecl het volgende:
Clasie niks voor jullie?
Liever dan Jo.
Gino ♥
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:37:55 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173345132
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Naast het verschil in salaris.
Tenzij hij het hele salarishuis van Ajax overhoop zou halen lijkt mij dat niet zo'n probleem.

Ik denk dat Ajax daar ook eens naar moet kijken. Het max salaris is volgens mij al jaren redelijk hetzelfde, terwijl prijzen van spelers wel omhoog gaan en we al achter de feiten aan lopen op dat vlak.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:42:47 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173345192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tenzij hij het hele salarishuis van Ajax overhoop zou halen lijkt mij dat niet zo'n probleem.

Ik denk dat Ajax daar ook eens naar moet kijken. Het max salaris is volgens mij al jaren redelijk hetzelfde, terwijl prijzen van spelers wel omhoog gaan en we al achter de feiten aan lopen op dat vlak.
Je kunt je salarishuis pas aanpassen als de inkomsten structureel omhoog gaan. Daarvan is geen sprake.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:48:05 #167
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173345260
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tenzij hij het hele salarishuis van Ajax overhoop zou halen lijkt mij dat niet zo'n probleem.

Ik denk dat Ajax daar ook eens naar moet kijken. Het max salaris is volgens mij al jaren redelijk hetzelfde, terwijl prijzen van spelers wel omhoog gaan en we al achter de feiten aan lopen op dat vlak.
Maar wat schieten we ermee op om het salarisplafond te verhogen met, om maar wat te noemen, een miljoen? Dat levert natuurlijk een hoop extra kosten op en ik betwijfel of het je betere spelers oplevert, of dat spelers langer blijven. Die kunnen nog steeds ergens anders het dubbele verdienen
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:57:57 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173345412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Maar wat schieten we ermee op om het salarisplafond te verhogen met, om maar wat te noemen, een miljoen? Dat levert natuurlijk een hoop extra kosten op en ik betwijfel of het je betere spelers oplevert, of dat spelers langer blijven. Die kunnen nog steeds ergens anders het dubbele verdienen
Je staat sowieso sterker in onderhandelingen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173345616
SIEM IS ER NOG NIET
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:11:17 #170
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173345626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klopt, Sneijder past veel beter bij het spel dat Ajax wil spelen.
Sneijder met onze verdediging. Donder op joh.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:16:40 #171
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173345722
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:43 schreef ForzaMilan het volgende:
Siem heeft veel betekend voor ajax. Heb er geen probleem mee dat hij naar ajax komt.
Sjaak Swart ook
Daar is ook niks meer van over.
RED ONS HENNIEGOD
pi_173345784
Ik denk dat ik de komst van Siem iets beter had kunnen waarderen als ie vorig jaar niet een half jaar PSV uit de brand had geholpen. Ik snap zijn persoonlijke belang op zo'n moment wanneer je nergens speelt en zelfs wanneer Ajax je niet kan gebruiken, maar als ik zo'n Ajax-hart zou hebben zou ik nooit bij PSV of Feyenoord kunnen spelen....

Daarnaast denk ik dat hij best een mentor kan zijn voor jongens als vd Beek en Frenkie, maar het risico is ook dat hij eigenlijk gewoon in de weg loopt voor hun ontwikkeling
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173345900
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Sjaak Swart ook
Daar is ook niks meer van over.
Die is oud en seniel.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:29:55 #174
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173345936
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:27 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Die is oud en seniel.
Beiden zijn versleten
RED ONS HENNIEGOD
pi_173346183
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb kritiek op het halen van Siem omdat het ambitieloos, visieloos gescout is.
Welke wat oudere speler halen voor de bank zou jij vinden getuigen van ambitie en visie?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:49:06 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173346261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Welke wat oudere speler halen voor de bank zou jij vinden getuigen van ambitie en visie?
CR7.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_173346266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik de komst van Siem iets beter had kunnen waarderen als ie vorig jaar niet een half jaar PSV uit de brand had geholpen. Ik snap zijn persoonlijke belang op zo'n moment wanneer je nergens speelt en zelfs wanneer Ajax je niet kan gebruiken, maar als ik zo'n Ajax-hart zou hebben zou ik nooit bij PSV of Feyenoord kunnen spelen....

Daarnaast denk ik dat hij best een mentor kan zijn voor jongens als vd Beek en Frenkie, maar het risico is ook dat hij eigenlijk gewoon in de weg loopt voor hun ontwikkeling

5:50 _O_
pi_173346315
Voor 2 miljoen vind ik het na wat bezinning best een aardige aankoop, mits voor de breedte. Hij heeft kwaliteiten en ervaring die de rest van de middenvelders niet hebben. Met Donny, Ziyech, Schone, Siem en Frenkie heb je een divers middenveld.
Maar als hij gehaald is voor de basis houd ik mijn hart vast. Technisch komt hij echt te kort voor in de grotere wedstrijden.
pi_173346534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:51 schreef Zocalo het volgende:
Voor 2 miljoen vind ik het na wat bezinning best een aardige aankoop, mits voor de breedte. Hij heeft kwaliteiten en ervaring die de rest van de middenvelders niet hebben. Met Donny, Ziyech, Schone, Siem en Frenkie heb je een divers middenveld.
Maar als hij gehaald is voor de basis houd ik mijn hart vast. Technisch komt hij echt te kort voor in de grotere wedstrijden.
Heb jij altijd met je anus naar Ajax gekeken ofzo? Siem kan er geen kloot van. Onee, hij is held omdat hij scoorde tegen Twente dus net zo goed als Messi.

Vrouwen :')
pi_173346569
Wat een drukte allemaal en dat om een speler voor de breedte die je er prima bij kunt hebben.
Als Overmars deze week nog een goede verdediger erbij haalt (vnl. linksback) dan heb je gewoon een prima team staan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:08:00 #181
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173346587
In de breedte genot
Net zoals bij Heitinga, Zimling en Westermanneke

Geen concurrentie zo zien we het graag _O_ _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_173346665
Jammer dat Siem morgen nog niet mee kan doen, had ie mooi de winnende kunnen maken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173346695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat een drukte allemaal en dat om een speler voor de breedte die je er prima bij kunt hebben.
Als Overmars deze week nog een goede verdediger erbij haalt (vnl. linksback) dan heb je gewoon een prima team staan.
Wtf
Oh.
pi_173346724
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
In de breedte genot
Net zoals bij Heitinga, Zimling en Westermanneke

Geen concurrentie zo zien we het graag _O_ _O_
En die mongool komt sowieso gewoon in de basis. Of als matige spits of als waardeloze middenvelder.
pi_173346739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat een drukte allemaal en dat om een speler voor de breedte die je er prima bij kunt hebben.
Als Overmars deze week nog een goede verdediger erbij haalt (vnl. linksback) dan heb je gewoon een prima team staan.
Prima als in dat het op niks lijkt op de richting die wij vorig jaar insloegen qua team en vooral qua voetbal.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:17:27 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173346747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wtf
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:18:01 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173346758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En die mongool komt sowieso gewoon in de basis. Of als matige spits of als waardeloze middenvelder.
Hennie en Arie die alles kapotmaken gaan het regelen voor pop Keizer
RED ONS HENNIEGOD
pi_173346759
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wtf
Het zwakste deel van het team zit op de bank, de coach en assistent(en). Met deze spelers moet je moeiteloos kunnen meestrijden om het kampioenschap
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173346784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het zwakste deel van het team zit op de bank, de coach en assistent(en). Met deze spelers moet je moeiteloos kunnen meestrijden om het kampioenschap
Ja man, Viergever, Veltman, Schone en nu Siem zijn echt geweldig en allemaal bankzitters.
pi_173346844
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja man, Viergever, Veltman, Schone en nu Siem zijn echt geweldig en allemaal bankzitters.
Prima spelers. Geen toppers maar dat soort spelers heb je gewoon nodig. Of wil je met alleen maar talenten gaan voetballen ? De Ligt heeft ons vorig jaar al genoeg punten gekost (hij komt er verder wel, groot talent).
Zonder Viergever was je vorig jaar al veel eerder Europees uitgeschakeld geweest overigens.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173346935
https://www.voetbalprimeu(...)vraag-het-maar-.html
'Ajax moet sowieso honderd miljoen vragen voor Dolberg. Vraag het maar'
Woensdag 23 augustus 2017 om 18:10


Ajax moet honderd miljoen euro vragen voor Kasper Dolberg. Dat vindt Telegraaf-journalist Valentijn Driessen. Het openingsbod van vijftig miljoen euro van AS Monaco is volgens hem veel te laag.

"Vijftig miljoen is eigenlijk niet genoeg en tegenwoordig is dat niet veel meer", zegt hij tegen Telesport. "Als je de bedragen ziet waar andere spelers voor vertrekken, vind ik het logisch dat Ajax zegt dat vijftig miljoen veel te weinig is. Veertig miljoen voor Sánchez vind ik eigenlijk ook te weinig. Je weet dat de transfermarkt op hol is geslagen door Neymar (222 miljoen euro, red.), Mbappé, Coutinho (gerucht dat ze naar Paris Saint-Germain en FC Barcelona gaan, red.). Dan is veertig miljoen voor Sánchez niet genoeg en vijftig miljoen voor Dolberg zéker niet genoeg."

Marc Overmars moet volgens Driessen sterk in zijn schoenen gaan staan. "Je moet sowieso het dubbele vragen: honderd miljoen. Vraag het maar. Mbappé gaat straks voor 150 miljoen weg. Waarom is deze jongen dan geen honderd miljoen waard?", vraagt Driessen zich af.

Als Ajax Dolberg voor vijftig miljoen verkoopt, dan verdient het ruim 166 keer zoveel aan de Deense spits. Hij werd voor drie ton overgenomen van Silkeborg. "De koopprijs doet er niet toe. Het gaat alleen om de verkoopprijs. Als Monaco nu vijftig miljoen biedt (Driessen geeft aan dat Monaco iets meer geboden heeft, red.), dan is dat een openingsbod. Dán ga je onderhandelen. Het maakt niet uit wat Dolberg gekost heeft. Vijftig miljoen is in ieder geval veel te weinig. Hij is een van de grootste talenten op de spitspositie ter wereld."

[ Bericht 5% gewijzigd door Tagliano op 23-08-2017 20:17:32 ]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:29:14 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173346961
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:28 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax moet sowieso honderd miljoen vragen voor Dolberg. Vraag het maar'
Woensdag 23 augustus 2017 om 18:10


Ajax moet honderd miljoen euro vragen voor Kasper Dolberg. Dat vindt Telegraaf-journalist Valentijn Driessen. Het openingsbod van vijftig miljoen euro van AS Monaco is volgens hem veel te laag.

"Vijftig miljoen is eigenlijk niet genoeg en tegenwoordig is dat niet veel meer", zegt hij tegen Telesport. "Als je de bedragen ziet waar andere spelers voor vertrekken, vind ik het logisch dat Ajax zegt dat vijftig miljoen veel te weinig is. Veertig miljoen voor Sánchez vind ik eigenlijk ook te weinig. Je weet dat de transfermarkt op hol is geslagen door Neymar (222 miljoen euro, red.), Mbappé, Coutinho (gerucht dat ze naar Paris Saint-Germain en FC Barcelona gaan, red.). Dan is veertig miljoen voor Sánchez niet genoeg en vijftig miljoen voor Dolberg zéker niet genoeg."

Marc Overmars moet volgens Driessen sterk in zijn schoenen gaan staan. "Je moet sowieso het dubbele vragen: honderd miljoen. Vraag het maar. Mbappé gaat straks voor 150 miljoen weg. Waarom is deze jongen dan geen honderd miljoen waard?", vraagt Driessen zich af.

Als Ajax Dolberg voor vijftig miljoen verkoopt, dan verdient het ruim 166 keer zoveel aan de Deense spits. Hij werd voor drie ton overgenomen van Silkeborg. "De koopprijs doet er niet toe. Het gaat alleen om de verkoopprijs. Als Monaco nu vijftig miljoen biedt (Driessen geeft aan dat Monaco iets meer geboden heeft, red.), dan is dat een openingsbod. Dán ga je onderhandelen. Het maakt niet uit wat Dolberg gekost heeft. Vijftig miljoen is in ieder geval veel te weinig. Hij is een van de grootste talenten op de spitspositie ter wereld."
Met 100 miljoen kunnen ze Alex Schalk of een Randy Wolters halen
Prima voor in de breedte
RED ONS HENNIEGOD
pi_173346976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wtf
Wat wil jij er allemaal bij? (Wat voor de basis, en wat voor de bank?)
pi_173346990
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met 100 miljoen kunnen ze Alex Schalk of een Randy Wolters halen
Prima voor in de breedte
die laatste kan er ook nog leuk bij zingen
pi_173346997
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met 100 miljoen kunnen ze Alex Schalk of een Randy Wolters halen
Prima voor in de breedte
Gouden tijden voor je PL.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:31:16 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173346998
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

die laatste kan er ook nog leuk bij zingen
Jostibandgoden
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:28 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax moet sowieso honderd miljoen vragen voor Dolberg. Vraag het maar'
Woensdag 23 augustus 2017 om 18:10


Ajax moet honderd miljoen euro vragen voor Kasper Dolberg. Dat vindt Telegraaf-journalist Valentijn Driessen. Het openingsbod van vijftig miljoen euro van AS Monaco is volgens hem veel te laag.

"Vijftig miljoen is eigenlijk niet genoeg en tegenwoordig is dat niet veel meer", zegt hij tegen Telesport. "Als je de bedragen ziet waar andere spelers voor vertrekken, vind ik het logisch dat Ajax zegt dat vijftig miljoen veel te weinig is. Veertig miljoen voor Sánchez vind ik eigenlijk ook te weinig. Je weet dat de transfermarkt op hol is geslagen door Neymar (222 miljoen euro, red.), Mbappé, Coutinho (gerucht dat ze naar Paris Saint-Germain en FC Barcelona gaan, red.). Dan is veertig miljoen voor Sánchez niet genoeg en vijftig miljoen voor Dolberg zéker niet genoeg."

Marc Overmars moet volgens Driessen sterk in zijn schoenen gaan staan. "Je moet sowieso het dubbele vragen: honderd miljoen. Vraag het maar. Mbappé gaat straks voor 150 miljoen weg. Waarom is deze jongen dan geen honderd miljoen waard?", vraagt Driessen zich af.

Als Ajax Dolberg voor vijftig miljoen verkoopt, dan verdient het ruim 166 keer zoveel aan de Deense spits. Hij werd voor drie ton overgenomen van Silkeborg. "De koopprijs doet er niet toe. Het gaat alleen om de verkoopprijs. Als Monaco nu vijftig miljoen biedt (Driessen geeft aan dat Monaco iets meer geboden heeft, red.), dan is dat een openingsbod. Dán ga je onderhandelen. Het maakt niet uit wat Dolberg gekost heeft. Vijftig miljoen is in ieder geval veel te weinig. Hij is een van de grootste talenten op de spitspositie ter wereld."
Valentijn Driessen is knettergek.
pi_173347016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat wil jij er allemaal bij? (Wat voor de basis, en wat voor de bank?)
Een linksbuiten die kan scoren, een goede verdedigende middenvelder ipv Siem Middelmaat, een linksback moet erbij en het liefst nog een goede centrale verdediger zodat je kan rouleren tussen De Ligt/Wöber/aankoop.

En Dijks, Veltman, Younes verkopen.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:32:48 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173347028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gouden tijden voor je PL.
Het leedvermaak begint me teveel te worden ja .
Genieten toch ? Veltman die ervoor zorgt dat er geen volgende ronde CL is ? daar fap jij toch op ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:51 schreef Zocalo het volgende:
Voor 2 miljoen vind ik het na wat bezinning best een aardige aankoop, mits voor de breedte. Hij heeft kwaliteiten en ervaring die de rest van de middenvelders niet hebben. Met Donny, Ziyech, Schone, Siem en Frenkie heb je een divers middenveld.
Maar als hij gehaald is voor de basis houd ik mijn hart vast. Technisch komt hij echt te kort voor in de grotere wedstrijden.
Welke grotere wedstrijden?
pi_173347044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Prima spelers. Geen toppers maar dat soort spelers heb je gewoon nodig. Of wil je met alleen maar talenten gaan voetballen ?
Wat een waardeloos argument toch. Alsof dat de enige twee opties zijn.
pi_173347047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het zwakste deel van het team zit op de bank, de coach en assistent(en). Met deze spelers moet je moeiteloos kunnen meestrijden om het kampioenschap
Die verdediging kan toch niet man, vol met middelmaat. Schöne en Siem als keuzes voor het middenveld die matig zijn, weinig scorende buitenspelers. Alleen de spitspositie vind ik wel prima ingevuld, voor nu.
Oh.
pi_173347048
Natuurlijk gaat Dolberg nog wel weg als Monaco echt met de grote flappen komt. Dat ga je no way tegen kunnen houden, zeker als je EL ook nog misloopt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173347059
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Het leedvermaak begint me teveel te worden ja .
Genieten toch ? Veltman die ervoor zorgt dat er geen volgende ronde CL is ? daar fap jij toch op ?
Nee, fap ik niet op. Maar ik zie zijn waarde wel, zeker op nationaal niveau waar ie nauwelijks in de problemen komt. Nogmaals, geen topper maar als clubvoetballer prima.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173347060
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat wil jij er allemaal bij? (Wat voor de basis, en wat voor de bank?)
Ah, de welbekende scouting vraag.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:36:02 #206
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173347076
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee, fap ik niet op. Maar ik zie zijn waarde wel, zeker op nationaal niveau waar ie nauwelijks in de problemen komt. Nogmaals, geen topper maar als clubvoetballer prima.
Tegen Groningen stapte die amper in zodat zij konden scoren , Tegen Heracles zat die binnen 10 minuten al tegen geel aan omdat die 3 overtredingen nodig had om Darri af te stoppen
Prima , echt .
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347077
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ah, de welbekende scouting vraag.
Nee hoor, er zit een verschil tussen wat en wie.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:37:28 #208
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173347102
Siem gaat samen met Klaas jonkies de weg wijzen *O*
pi_173347107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee hoor, er zit een verschil tussen wat en wie.
Jawel hoor want jij gaat zometeen of de namen afkraken die JR aandraagt dat ze onhaalbaar zijn oid of hij geeft aan dat hij geen scout is waarop jij antwoord met dat hij dan niet moet zeuren. Zo discussieren types zoals jij altijd.
pi_173347110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Valentijn Driessen is knettergek.
Maar ik vind dat hij wel gelijk heeft. Sanchez verkocht voor 40, waarvan 20% doorverkoop. Wat dat betreft heeft Marc behoorlijk gefaald.
pi_173347111
KOmt marc overmars met Siem de Jong :)

Afgelopen weekend werdt er marc overmars gevraagd waarom hij niet Sam Larson niet gehaald heet...kwa statisiieken een van de beste spelers in Nederland de afgelopen jaren maar dat terzijde....antwoord van marc was hij vond Larson niet goed genoeg

En dan komt hij vandaag met Siem de Jong?????? _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Sorry hoor.....ik moet gewoon lachen om marc
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173347129
Onana/van Leer
Orejuela/Zeefuik-aankoop (Mina?)/De Ligt-Wöber/Viergever-linksback (Arana oid)/Sinkgraven
Frenkie/Donny-aankoop(type Anita)/Eiting-Ziyech/Schöne
Neres/Kluivert-Dolberg/Huntelaar-aankoop/Cerny

Zo had ik het gedaan
Oh.
pi_173347160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef bijstandboy het volgende:
Siem gaat samen met Klaas jonkies de weg wijzen *O*
Ze hebben toch gewoon de namen boven de stoeltjes in de kleedkamer?
Oh.
pi_173347206
Had Dolberg gewoon voor 50 milie verkocht. Jezus zeg.

JR ik snap Ajax niet meer.
pi_173347228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
Had Dolberg gewoon voor 50 milie verkocht. Jezus zeg.

JR ik snap Ajax niet meer.
Nooit akkoord gaan met het eerste bod, Hans.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:44:13 #216
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173347230
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben toch gewoon de namen boven de stoeltjes in de kleedkamer?
_O-

Extra navigatie kan ook handig zijn als ze voorin het veld staan :D
pi_173347231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die verdediging kan toch niet man, vol met middelmaat. Schöne en Siem als keuzes voor het middenveld die matig zijn, weinig scorende buitenspelers. Alleen de spitspositie vind ik wel prima ingevuld, voor nu.
Dijks kan idd echt niet en Wöber zal er ook niet meteen staan, Maar met Veltman, Viergever, De Ligt, Sinkgraven / aankoop heb je best een redelijke achterhoede staan. Zeefuik als backup voor Veltman is ook ok.
Middenveld met Ziyech, vd Beek en De jong (Frenkie) of Schöne met als backup Siem en Eiting is ook prima bezet.
Voorin heb je met Younes, Kluivert, Cerny, Neres, Dolberg, Huntelaar ook genoeg kwaliteit.

Ben al blij dat ze nu eindelijk is een speler hebben gehaald die al wat langer meeloopt ipv weer een talent die er niet direct al staat.
Europees ga je hiermee geen potten breken maar dat zou sowieso heel moeilijk gaan worden na dat topjaar van vorig jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 23-08-2017 18:50:57 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173347235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een linksbuiten die kan scoren, een goede verdedigende middenvelder ipv Siem Middelmaat, een linksback moet erbij en het liefst nog een goede centrale verdediger zodat je kan rouleren tussen De Ligt/Wöber/aankoop.

En Dijks, Veltman, Younes verkopen.
Grotendeels eens met je analyse, al zijn je verwachtingen niet helemaal realistisch (maar we mogen wel meer verwachten dan Overmars tot nu toe gebracht heeft).

Zelf vind ik CVM wel aardig bezet omdat ik Donny een 6 vind, en Schöne dan als prima back-up. Maar dan moet er voor de aanvallende posities op het middenveld wat bij. Younes vind ik ook een prima speler, als hij fit is - wat hij nu niet is dankzij Keizer (Bergkamp). Als Cerny het weer te pakken heeft zijn de flanken met Younes, Kluivert, Neres en Cerny aardig bezet, ook omdat goede buitenspelers erg moeilijk te vinden zijn (zie wat je moet betalen voor Neres).

Linksback moet je halen en dat moet ook mogelijk zijn. Centrale verdediger is lastiger, omdat je niet heel veel spelers lekker kan maken voor een plaats op de bank om Eredivisiewedstrijden te koekeloeren. Zo realistisch moet je ook wel weer zijn, vind ik. Dan kom je toch bij niveau Kashi, Joost van Aken uit, en als je daarmee komt is iedereen hier crystal mad.
pi_173347251
quote:
* Ajax is de enige ploeg die in alle acht voorgaande edities van de UEFA Europa League van de partij was.
Aardige statistiek wel :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173347258
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jawel hoor want jij gaat zometeen of de namen afkraken die JR aandraagt dat ze onhaalbaar zijn oid of hij geeft aan dat hij geen scout is waarop jij antwoord met dat hij dan niet moet zeuren. Zo discussieren types zoals jij altijd.
Waarvan akte.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:46:29 #221
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173347284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Valentijn Driessen is knettergek.
Nee hoor
pi_173347306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:44 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dijks kan idd echt niet en Wöber zal er ook niet meteen staan, Maar met Veltman, Viergever, De Ligt, Sinkgraven / aankoop heb je best een redelijke achterhoede staan. Zeefuik als backup voor Veltman is ook ok.
Middenveld met Ziyech, vd Beek en De jong (Frenkie) of Schöne met als backup Siem en Eiting is ook prima bezet.
Voorin heb je met Younes, Kluivert, Cerny, Neres, Dolberg, Huntelaar ook genoeg kwaliteit.

Ben al blij dat ze nu eindelijk is een speler hebben gehaald die al wat langer meeloopt ipv weer een talent die er niet direct al staan.
Europees ga je hiermee geen potten breken maar dat zou sowieso heel moeilijk gaan worden na dat topjaar van vorig jaar.
Je moet er toch altijd naar streven om wel Europees potten te breken, zeker na zo'n jaar met al dat geld. Nee de kans is klein dat het weer gaat lukken, maar zo ambitieus moet je wel zijn. Ik vind onze selectie nu trouwens niet veel beter dan de concurrentie, en dat had wel gemoeten.

Er is te weinig doorgezet om echte versterkingen door te voeren. Dat er bepalende spelers weg kunnen gaan weet je, maar je kan dan wel andere zwakke plekken al aanpakken zodat je misschien over de gehele breedte wel beter bent.
Oh.
pi_173347321
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tegen Groningen stapte die amper in zodat zij konden scoren , Tegen Heracles zat die binnen 10 minuten al tegen geel aan omdat die 3 overtredingen nodig had om Darri af te stoppen
Prima , echt .
Darri verder in de wedstrijd nog gezien ?
Gevaar kwam hele wedstrijd over de rechterkant van Heracles. Zoals dat meestal is bij de tegenstanders van Ajax.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173347328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:43 schreef KingRoland het volgende:
Had Dolberg gewoon voor 50 milie verkocht. Jezus zeg.

JR ik snap Ajax niet meer.
Mee eens

Dolberg is op dit moment niet de speler die het verschil kan maken....

Dat zou hij pas over 2 jaar misschien kunnen als hij zich ontwikkeld...

dan moet je nu gewoon cashen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173347340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:46 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Nee hoor
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Maar ik vind dat hij wel gelijk heeft. Sanchez verkocht voor 40, waarvan 20% doorverkoop. Wat dat betreft heeft Marc behoorlijk gefaald.
Die vergelijkingen die hij maakt slaan echt als een tang op een varken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:49:44 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173347344
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Darri verder in de wedstrijd nog gezien ?
Gevaar kwam hele wedstrijd over de rechterkant van Heracles. Zoals dat meestal is bij de tegenstanders van Ajax.
Jawel hoor , toen deed Veltman er niks meer aan
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347346
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
KOmt marc overmars met Siem de Jong :)

Afgelopen weekend werdt er marc overmars gevraagd waarom hij niet Sam Larson niet gehaald heet...kwa statisiieken een van de beste spelers in Nederland de afgelopen jaren maar dat terzijde....antwoord van marc was hij vond Larson niet goed genoeg

En dan komt hij vandaag met Siem de Jong?????? _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Sorry hoor.....ik moet gewoon lachen om marc
Sam Larson is ook niet goed genoeg dus zo gek is dat niet om dat te zeggen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173347369
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Grotendeels eens met je analyse, al zijn je verwachtingen niet helemaal realistisch (maar we mogen wel meer verwachten dan Overmars tot nu toe gebracht heeft).

Zelf vind ik CVM wel aardig bezet omdat ik Donny een 6 vind, en Schöne dan als prima back-up. Maar dan moet er voor de aanvallende posities op het middenveld wat bij. Younes vind ik ook een prima speler, als hij fit is - wat hij nu niet is dankzij Keizer (Bergkamp). Als Cerny het weer te pakken heeft zijn de flanken met Younes, Kluivert, Neres en Cerny aardig bezet, ook omdat goede buitenspelers erg moeilijk te vinden zijn (zie wat je moet betalen voor Neres).

Linksback moet je halen en dat moet ook mogelijk zijn. Centrale verdediger is lastiger, omdat je niet heel veel spelers lekker kan maken voor een plaats op de bank om Eredivisiewedstrijden te koekeloeren. Zo realistisch moet je ook wel weer zijn, vind ik. Dan kom je toch bij niveau Kashi, Joost van Aken uit, en als je daarmee komt is iedereen hier crystal mad.
Ik zou Schöne gewoon als back-up van Ziyech gebruiken, creatieve speler en hij heeft ook scorend vermogen en zal dan niet te vaak zijn. Ook kan je daar dan Frenkie neerzetten als die beter in vorm is dan.

En Younes ziet er leuk uit hoor, maar dat rendement kan toch gewoon niet. Ik neem mijn woorden in als hij dit seizoen gaat eindigen op 15 goals + 10 assists minimaal, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Het zal wat kosten om een goede buitenspeler binnen te hengelen, maar dat moet wel lukken. PSV kan ook Lozano binnenhalen, en die hebben minder geld.

En je moet geen centrale verdedigers kopen voor de bank maar om de concurrentie dan aan te gaan met De Ligt en Wöber, dan kom je nog aan voldoende duels en halen ze het beste in elkaar naar boven.
Oh.
pi_173347379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Sam Larson is ook niet goed genoeg dus zo gek is dat niet om dat te zeggen.
Klopt, maar dan moet je niet met een andere speler aankomen die niet goed genoeg is.
Oh.
pi_173347389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Sam Larson is ook niet goed genoeg dus zo gek is dat niet om dat te zeggen.
Leten we het erop houden dat Sam Larson tot nu toe een groter rendement heeft dan KLuivert, Neres en Younes....

We gaan het zien hoe hij het bij Feyenoord gaat doen

en jij weet net zo goed als ik dat Overmars een hoop uit zijn nek zit te lullen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173347401
simonzwartkruis twitterde op woensdag 23-08-2017 om 18:52:02 Keizer op persco in Noorwegen over Siem de Jong: 'We hebben een informatief gesprek gehad. Meer nog niet. Wat ons betreft komt hij' #Ajax reageer retweet
Keizer kan ik al niet meer serieus nemen
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:54:35 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173347431
quote:
99s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
simonzwartkruis twitterde op woensdag 23-08-2017 om 18:52:02 Keizer op persco in Noorwegen over Siem de Jong: 'We hebben een informatief gesprek gehad. Meer nog niet. Wat ons betreft komt hij' #Ajax reageer retweet
Keizer kan ik al niet meer serieus nemen
Jan Wouters 2 wil gewoon zijn baantje houden , meer niet .
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347453
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Sam Larson is ook niet goed genoeg dus zo gek is dat niet om dat te zeggen.
Wat een onzin, Larsson behoort tot de beste spelers in de Eredivisie, dus hoezo niet goed genoeg? Of voetbalt Ajax niet in de Eredivisie? :')

Als hij niet goed genoeg is dan zijn spelers als Younes en Neres dat zeker niet.

Je kan als Ajax wel een hoger niveau nastreven, maar in de categorie 10 tot 20 miljoen koop je ook geen zekerheidjes (zie Neres) en de échte talenten zijn steeds minder bereid naar de Eredivisie te komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:56:52 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173347463
Ik vind het moeilijk om neutraal naar Siem te kijken.
Vond het bij Ajax altijd een heerlijke speler. Een mindere versie van Klaassen, maar veel dezelfde kwaliteiten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173347480
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat een onzin, Larsson behoort tot de beste spelers in de Eredivisie, dus hoezo niet goed genoeg? Of voetbalt Ajax niet in de Eredivisie? :')

Als hij niet goed genoeg is dan zijn spelers als Younes en Neres dat zeker niet.

Je kan als Ajax wel een hoger niveau nastreven, maar in de categorie 10 tot 20 miljoen koop je ook geen zekerheidjes (zie Neres) en de échte talenten zijn steeds minder bereid naar de Eredivisie te komen.
nieuwe maher. Ben er ook niet kapot van.
pi_173347490
Younes kan wss gewoon spelen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:01:52 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173347540
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:58 schreef franklop het volgende:
Younes kan wss gewoon spelen
Jammer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173347542
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:57 schreef Adames het volgende:

[..]

nieuwe maher. Ben er ook niet kapot van.
Als je moet je kiezen tussen Larson of de Jong in je selectie

Beide broertjes de Jong hebben afgelopen seizoen helemaal gefaald bij psv....

Het is gewoon een afdankertje van psv
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173347562
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jan Wouters 2 wil gewoon zijn baantje houden , meer niet .
Bij Jan Wouters had je toen nog het idee dat het wat zou kunnen worden als coach. Bij Keizer heb ik dat gevoel eerlijk gezegd niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173347566
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het moeilijk om neutraal naar Siem te kijken.
Vond het bij Ajax altijd een heerlijke speler. Een mindere versie van Klaassen, maar veel dezelfde kwaliteiten.
Wtf hoe kan je hem een heerlijke speler noemen. Een speler als Eriksen, dat was een heerlijke speler. Niet De Jong _O-
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:05:14 #241
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173347597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Bij Jan Wouters had je toen nog het idee dat het wat zou kunnen worden als coach. Bij Keizer heb ik dat gevoel eerlijk gezegd niet.
Tja die moest het doen met Verlaat en Van Halst
Beetje zoals Keizer nu met Dijks en De Jong
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Bij Jan Wouters had je toen nog het idee dat het wat zou kunnen worden als coach. Bij Keizer heb ik dat gevoel eerlijk gezegd niet.
Keizer is gewoon een vriendelijk fatsoenlijke coach

Op dit niveau ben je dan niet goed genoeg....ajax kan beter een onafhankelijke keiharde man hebben.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173347664
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je moet je kiezen tussen Larson of de Jong in je selectie

Beide broertjes de Jong hebben afgelopen seizoen helemaal gefaald bij psv....

Het is gewoon een afdankertje van psv
niet te vergelijken klaas
Leuk dat je het probeert
pi_173347672
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja die moest het doen met Verlaat en Van Halst
Beetje zoals Keizer nu met Dijks en De Jong
Gewoon 5e eindigen in het seizoen 1999-2000 _O_
Wel een topteam met spelers als Grim, Machlas, De Cler, Knopper, v Halst, Reuser en dat soort ongein. Het kan altijd erger qua spelersniveau ..
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173347706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:09 schreef Adames het volgende:

[..]

niet te vergelijken klaas
Leuk dat je het probeert
we zullen het zien

mijn idee is dat marc nu op een geforceeerde manier de gemiddelde leeftijd van ajax wil verhogen.....hij wil blijkbaar meer ervaring in de ploeg brengen omdat er zoveel kritiek was op het junioren elftalletje....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:12:26 #246
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173347735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gewoon 5e eindigen in het seizoen 1999-2000 _O_
Wel een topteam met spelers als Grim, Machlas, De Cler, Knopper, v Halst, Reuser en dat soort ongein. Het kan altijd erger qua spelersniveau ..
Sommigen uit die organisatie hangen hier nu nog steeds rond .
RED ONS HENNIEGOD
pi_173347810
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mee eens

Dolberg is op dit moment niet de speler die het verschil kan maken....

Dat zou hij pas over 2 jaar misschien kunnen als hij zich ontwikkeld...

dan moet je nu gewoon cashen...
Nee precies, dat hij in de achtste finale en halve finale van de Europa League het verschil maakte was toeval. Dat lukt hem over twee jaar pas weer, let wel: als hij zich ontwikkeld.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:19:12 #248
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173347860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wtf hoe kan je hem een heerlijke speler noemen. Een speler als Eriksen, dat was een heerlijke speler. Niet De Jong _O-
Harde werker, maakte veel meters.
Stond vaak goed, gaf leiding. Scoorde belangrijke goals.

Eriksen was natuurlijk de veel betere speler, in de meeste opzichten. Maar Siem was zo belangrijk 2 seizoenen. Genot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173348259
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee precies, dat hij in de achtste finale en halve finale van de Europa League het verschil maakte was toeval. Dat lukt hem over twee jaar pas weer, let wel: als hij zich ontwikkeld.
*Ontwikkelt
pi_173348269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je moet je kiezen tussen Larson of de Jong in je selectie

Beide broertjes de Jong hebben afgelopen seizoen helemaal gefaald bij psv....

Het is gewoon een afdankertje van psv
Dat Feyenoord Larson pakt begrijp ik wel, die zaten wat dunner in de vleugelspelers.
Bij Ajax zijn die posities ruimer bezet en hebben ze 'm niet nodig. Zo'n topper is het nu ook weer niet he.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173348306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Harde werker, maakte veel meters.
Stond vaak goed, gaf leiding. Scoorde belangrijke goals.

Eriksen was natuurlijk de veel betere speler, in de meeste opzichten. Maar Siem was zo belangrijk 2 seizoenen. Genot.
Deze ga ik niet snel vergeten.

pi_173348327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat Feyenoord Larson pakt begrijp ik wel, die zaten wat dunner in de vleugelspelers.
Bij Ajax zijn die posities ruimer bezet en hebben ze 'm niet nodig. Zo'n topper is het nu ook weer niet he.
Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...

maar waar gaat Siem de Jong spelen dan? Want ajax heeft ook zat spelers voor die positie van Siem de jong...dus ja waar gaat hij spelen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173348384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...

maar waar gaat Siem de Jong spelen dan? Want ajax heeft ook zat spelers voor die positie van Siem de jong...dus ja waar gaat hij spelen?
Hij kan op meerdere posities uit de voeten maar ik zie hem eigenlijk alleen spelen als er nood aan de man is of in potjes waar de basisspelers rust gegund wordt of geblesseerd zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173348405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...

maar waar gaat Siem de Jong spelen dan? Want ajax heeft ook zat spelers voor die positie van Siem de jong...dus ja waar gaat hij spelen?
Qua persoonlijkheid en qua kwaliteiten past Larsson totaal niet bij Feyenoord en Siem niet bij Ajax. Andersom had veel beter gepast.
pi_173348469
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:41 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zo'n topper is het nu ook weer niet he.
Dat is hij wel hoor..ben ervan overtuigd dat nu hij in een betere ploeg speelt hij hele mooie dingen gaat laten zien.
pi_173348578
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:55:22 #257
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173348582
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met 100 miljoen kunnen ze Alex Schalk of een Randy Wolters halen
Prima voor in de breedte
Met honderd miljoen kunnen ze Anita wel halen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173348587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kwa rendement is hij natuurlijk wel een topper in de eredivsie....meer dan zogenaamde toppers van ajax....Je weet hoe het werkt he...alleen statistieken tellen en niet de kapbewegingen...

maar waar gaat Siem de Jong spelen dan? Want ajax heeft ook zat spelers voor die positie van Siem de jong...dus ja waar gaat hij spelen?
:? Zat spelers? Waar heb jij het allemaal over? Ik tel drie spelers voor twee posities, krap lijkt mij een betere omschrijving.
pi_173348593
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is hij wel hoor..ben ervan overtuigd dat nu hij in een betere ploeg speelt hij hele mooie dingen gaat laten zien.
We zullen het gaan zien. Hangt er toch ook altijd maar vanaf hoe zo'n speler met de veel grotere druk omgaat bij de top 3.
Ben eerlijk gezegd niet kapot van hem maar hij mag me verrassen (liever niet eigenlijk..).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:56:23 #260
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173348598
Met 100 miljoen kunnen we Feyenoord kopen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173348616
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Met 100 miljoen kunnen we Feyenoord kopen.
We hebben al genoeg middelmaat
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:59:53 #262
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173348675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We hebben al genoeg middelmaat
Denk dat ze wel wat spelers hebben die wij kunnen gebruiken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173348697
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De voetbalwereld is knettergek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_173348760
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Denk dat ze wel wat spelers hebben die wij kunnen gebruiken.
Jawel, al is het daar ook niet geweldig.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:05:48 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173348813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jawel, al is het daar ook niet geweldig.
Welkom in de eredivisie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:06:04 #266
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173348817
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Welkom in de eredivisie
Dijks en veltman ruilen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:07:27 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173348842
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dijks en veltman ruilen?
Nee, dankje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173349059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:46 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hij kan op meerdere posities uit de voeten maar ik zie hem eigenlijk alleen spelen als er nood aan de man is of in potjes waar de basisspelers rust gegund wordt of geblesseerd zijn.
Vorig seizoen in 31 wedstrijden wel 9 goals en 13 assists.
Ik kan geen vleugelspeler bedenken die in de eredivisie dat rendement haalt.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:29:00 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173349289
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:17 schreef Max23 het volgende:

[..]

Vorig seizoen in 31 wedstrijden wel 9 goals en 13 assists.
Ik kan geen vleugelspeler bedenken die in de eredivisie dat rendement haalt.
Waar zie ik die statistieken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173349313
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:17 schreef Max23 het volgende:

[..]

Vorig seizoen in 31 wedstrijden wel 9 goals en 13 assists.
Ik kan geen vleugelspeler bedenken die in de eredivisie dat rendement haalt.
De reactie die je quote ging over Siem de Jong.
Maar w.b. Larson, we zullen zien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173349444
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waar zie ik die statistieken?
https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=

Op die site is van elke speler van elke Europese competitie alles te vinden.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:43:22 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173349565
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:36 schreef Max23 het volgende:

[..]

https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=

Op die site is van elke speler van elke Europese competitie alles te vinden.
Ah.
Dacht dat je het over de Jong had. Mijn fout.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173349644
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Met 100 miljoen kunnen we Feyenoord kopen.
dat lijkt me nog eens leuk :') met 100 miljoen een rijke rus oid regelen die de club koopt en vervolgens kapot laat gaan en de merkrechten opeist zodat er geen doorstart mogelijk is :P
hardcoholic
pi_173350275
Wanneer presenteren ze die Wöber dan?
Oh.
pi_173350379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer presenteren ze die Wöber dan?
Als die door de keuring heen komt en geen hartkwalen heeft...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173350388
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als die door de keuring heen komt en geen hartkwalen heeft...
De keuring was al gelukt volgens Verweij
Oh.
pi_173350404
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De keuring was al gelukt volgens Verweij
dan zal het wel na die wedstrijd van morgen zijn.....of na het weekend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173350439
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dan zal het wel na die wedstrijd van morgen zijn.....of na het weekend
Vrijdag samen met Siempie

Twee KANONNEN, volgens Overmars uiteraard.
Oh.
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 21:18:44 #279
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173350464
De Jong, tsja. Kan van waarde zijn maar het is niet waar je op hoopt op zijn zachtst gezegd
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173350710
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
De Jong, tsja. Kan van waarde zijn maar het is niet waar je op hoopt op zijn zachtst gezegd
Siem is een KANON _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173350733
Siemoniem voor balverlies
pi_173351024
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173352096
quote:
Was al gepost...

quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vooruit, beetje gelachen.

[ afbeelding ]

"Ajax verkoopt geblondeerde Siem de Jong voor 50 miljoen aan AS Monaco - 'Alsjeblieft, dit is 'm dan: Kasper Dolberg"

DeSpeld twitterde op woensdag 23-08-2017 om 15:17:13 Ajax verkoopt geblondeerde Siem de Jong voor 50 miljoen aan AS Monaco - 'Alsjeblieft, dit is 'm dan: Kasper Dolberg… https://t.co/wo7OIp1PuQ reageer retweet
pi_173352296
Wie wilt hier van Gaal als td?
Gino ♥
pi_173352403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Tjacka het volgende:
Wie wilt hier van Gaal als td?
Ik niet.
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:45:21 #286
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173352481
Ik wil Sjaak Swart als td
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:48:14 #287
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_173352534
Ajax zou met de miljoenen een club in België moeten kopen en daar nog meer talenten stallen. Kan je daar mooi de Cassiera's en de Muric'en van de wereld stallen en ontwikkelen en ondertussen twee keer zo veel talenten inkopen. Een soort Red Bull netwerk maar dan voor Ajax.
pi_173352646
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik wil Sjaak Swart als td
Benieuwd wie er op zijn lijstje stond die hij aan Overmars heeft gegeven.

Vast Siem
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:56:07 #289
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173352693
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd wie er op zijn lijstje stond die hij aan Overmars heeft gegeven.

Vast Siem
Raffie erbij
RED ONS HENNIEGOD
pi_173352783
Stel dat Dolberg nou wel voor 50 miljoen verkocht wordt. Dan is er waarschijnlijk wel iets van 100/150 miljoen aan liquide middelen en nog meer eigen vermogen. Wat kun je nog meer doen met het geld, behalve investeren in spelers? Van de beurs, schijnt wel veel te kosten. Nieuw stadion? Dat is ook geen optie met de huidige ontwikkelingen. Nieuw trainingscomplex? Geen idee hoe ver die plannen zijn. Een of andere Red Bull of Chelsea constructie aangaan met een andere club? Misschien de ticketprijs eens flink verlagen? Dat stelt maar weinig voor ten opzichte van het huidige transfergeweld. Zo'n transfer van Sanchez staat gelijk aan twee jaar alle inkomsten uit seizoenskaarten en losse kaartjes.
pi_173352860
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Raffie erbij
Die heeft toch ook een bijzondere carrière hè :')
Oh.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:05:27 #292
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173352869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die heeft toch ook een bijzondere carrière hè :')
Die hij vooral zelf om zeep heeft geholpen . Kampertje he
RED ONS HENNIEGOD
pi_173352886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Tjacka het volgende:
Wie wilt hier van Gaal als td?
*wil
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:25:52 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173353270
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:27:50 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173353297
quote:
Volgens Driessen is Dolberg misschien wel het grootste spitstalent ter wereld en dus 100 miljoen waard.

De man heeft echt te veel gesnoven.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 23:35:58 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173353421
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die hij vooral zelf om zeep heeft geholpen . Kampertje he
Nah, die was toch eigenlijk ook al op zijn 27e voor de helft afgekeurd. Wel zonde
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173353542
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die heeft toch ook een bijzondere carrière hè :')
Niet alleen carrière :’)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173354355
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die hij vooral zelf om zeep heeft geholpen . Kampertje he
Levensgenieter vooral, en daar is ook niks mis mee. Moet hij zelf weten, maar wel zonde van zijn talent opzich.
Oh.
pi_173354358
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet alleen carrière :’)
Sylvie was wel lekker vroeger, en die Estavana kan er ook wel mee door.
Oh.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 01:40:37 #300
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_173354534
quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die hij vooral zelf om zeep heeft geholpen . Kampertje he
Rot op met deze onzin alsof dat er iets mee te maken heeft.
Was Patrick Kluivert dan ook een kamper? Die was op zn 27e ook klaar.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 02:29:00 #301
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173354700
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 01:40 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Rot op met deze onzin alsof dat er iets mee te maken heeft.
Was Patrick Kluivert dan ook een kamper? Die was op zn 27e ook klaar.
31ste
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')