abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173339322
quote:
Hongaarse minister: ‘We beschermen grenzen voor kinderen en kleinkinderen’

'Alleen ons Christelijk geloof brengt ons verder'

“Niets kan de waarde van ons vaderland vervangen”, zo zei de Hongaarse minister van defensie, István Simicskó, dit weekend bij een ceremonie voor nieuwe officieren. Op de feestdag van St. Stefanus, dat de stichting van de Hongaarse Staat herdenkt, prees hij het Hongaarse leger en trok hij van leer tegen immigratie.

“Om Hongarije te bewaren voor onze kinderen en kleinkinderen, en hier te leven als Hongaren moeten we onze grenzen beschermen”, zo sprak Simicskó volgens een officieel communiqué. Volgens hem moet er opgetreden worden tegen “gevaren zoals massamigratie en terrorisme”.

Op de feestdag worden nieuwe officiëren beëdigd. De defensieminister sprak hen toe en stelde dat er zolang er jonge mensen die voor een carrière in het leger kiezen, en zelfs hun leven willen opofferen voor het land, er een nationale toekomst is. “De viering van de stichting van de Staat, is tegelijk een viering van ons Christelijk geloof”.
http://nieuws.tpo.nl/2017(...)deren-kleinkinderen/

In de ogen van Timmermans c.s. een afschuwelijke nationalist en facist die zo snel mogelijk kaltgestellt moet worden. Ik ben blij dat er over 30 jaar nog hoop mogelijk is in Oost-Europa.

Is dat Hongaars trouwens nog wel goed te leren op hogere leeftijd? Ik dacht dat dit zo ver afweek van de andere Europese talen dat het bijna onmogelijk was. Roemeens is nog een Latijnse taal tenminste.
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
pi_173339350
'Alleen ons Christelijk geloof brengt ons verder' :')

Verder standaard nationalistisch gezever.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 11:13:52 #3
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_173339357
Opvallend genoeg hoor je nooit iets over Islamitische aanslagen in Polen en Hongarije. Hoe zou dat nou toch komen?
pi_173339377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
'Alleen ons Christelijk geloof brengt ons verder' :')

Verder standaard nationalistisch gezever.
Nog geen 40 jaar geleden was een ideaal als het bieden van een veilige en welvarende omgeving aan de eigen bevolking binnen de context van de eigen identiteit heel normaal en absoluut niet controversieel.
Ik denk dat het met de plannen van Timmermans c.s. gewoon één grote, armoedige puinhoop gaat worden in die niet-nationalistische puinhopen van de EU.
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
pi_173339545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://nieuws.tpo.nl/2017(...)deren-kleinkinderen/

In de ogen van Timmermans c.s. een afschuwelijke nationalist en facist die zo snel mogelijk kaltgestellt moet worden. Ik ben blij dat er over 30 jaar nog hoop mogelijk is in Oost-Europa.

Is dat Hongaars trouwens nog wel goed te leren op hogere leeftijd? Ik dacht dat dit zo ver afweek van de andere Europese talen dat het bijna onmogelijk was. Roemeens is nog een Latijnse taal tenminste.
Waarom denk je dat ze daar op jou zitten te wachten?
pi_173339547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Opvallend genoeg hoor je nooit iets over Islamitische aanslagen in Polen en Hongarije. Hoe zou dat nou toch komen?
Om de zelfde reden dat je nooit hoort over Islamitische aanslagen in Nederland?
pi_173339632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze daar op jou zitten te wachten?
Geld, kennis en werkervaring?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 11:34:10 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173339733
Hongaarse chicks :9
pi_173339888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geld, kennis en werkervaring?
Mijn partner komt uit Hongarije, ik weet niet of je een talenknobbel hebt maar het lijkt nergens op (ja, op Fins omdat die twee talen blijkbaar zelfde grondslag hebben). Ik kan af en toe wat volgen uit conversaties van haar met familie, maar gros gaat aan me voorbij.

Buiten de taal, alleen als je als expat een aantal jaar die kant op kan met een salaris wat hier gebruikelijk is, zou het misschien interessant zijn. Lonen liggen een stuk lager dan hier (ga uit van 25-30% van wat het hier is en kan alleen maar meevallen) en prijzen zijn dan verhoudingsgewijs best hoog, met uitzondering van huisvesting. Gros van de jongeren verdwijnt niet voor niets richting West-Europa.
Mooi land, Budapest ook zeker de moeite waard om te bezoeken, maar het is wel heel duidelijk vergane glorie. Leuke drank-cultuur, dat dan weer wel. Word lustig op lost gestookt en komen best nog wel redelijke wijnen en Hongaarse versie van Schnaps vandaan.
pi_173340010
Hongarije is een pauperland tot en met. Lastige taal en beperkte cuisine. Budapest is wel een leuke stad, maar om daar nou heen te migreren. Ik zie de lol daar niet van in.

Kan je veel beter naar Portugal. Westerse maatstaven, geen islam en lekker weer en eten.
pi_173340034
Christelijk geloof heeft nog nooit iets 'verder' gebracht. Integendeel zelfs.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_173340139
quote:
Ja goeie vraag! Hoe zou dat toch komen!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173340373
quote:
Opvallend genoeg ook niet in Nederland. En dat is niet zonder reden.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173340388
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:24 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Om de zelfde reden dat je nooit hoort over Islamitische aanslagen in Nederland?
Ook weggemoffeld door de overheid?
pi_173340428
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat komt omdat men hier vrolijk kan liegen en bedriegen en ipv deradicaliseren oproepen tot jihad en daar dan vervolgens nog geld van de belastingbetaler voor vangen.

*O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173340455
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:08 schreef richolio het volgende:

[..]

En als je naar het aantal pogingen kijkt?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:24:35 #17
308438 Ser_Ciappelletto
Stuur me pics van je tieten
pi_173340659
Leuk om te horen als je daar staat als nieuwe officier met migratieachtergrond... 'Tof dat je je leven wilt geven voor ons geloof, maar eigenlijk moeten we je niet.'
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:28:51 #18
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173340719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Leuk om te horen als je daar staat als nieuwe officier met migratieachtergrond... 'Tof dat je je leven wilt geven voor ons geloof, maar eigenlijk moeten we je niet.'
Op een of andere manier denk ik dat het daar nog witter is dan de stagiaires bij het witte huis.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:31:15 #19
308438 Ser_Ciappelletto
pi_173340758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:28 schreef nixxx het volgende:

[..]

Op een of andere manier denk ik dat het daar nog witter is dan de stagiaires bij het witte huis.
De kans is groot. En bepaalde mensen zullen dat wel weer aangrijpen om te 'bewijzen' dat immigranten geen vaderlandsliefde hebben.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:52:11 #20
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173341101
Tjonge zeg, Hongarije, de trots van onafhankelijk Europa. :').
Sinds pakweg 1500 bezet door achtereenvolgens Turken, Oostenrijkers, nazi's (na een periode van enthousiaste collaboratie) en Russen.
Na de val van de Muur kregen ze eindelijk de vrijheid die ze zo lang zochten, ze sloten zich likkebaardend aan bij Europa en nu ook dat niet het land van melk en honing blijkt te zijn, klinkt er opeens weer het hysterisch gejank als van een kat in het donker, die zich een leeuw waant in het open veld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:53:34 #21
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173341129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De kans is groot. En bepaalde mensen zullen dat wel weer aangrijpen om te 'bewijzen' dat immigranten geen vaderlandsliefde hebben.
Ik denk dat iedereen wel snapt dat het selectie bij de poort is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173341189
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:52 schreef Ringo het volgende:
Tjonge zeg, Hongarije, de trots van onafhankelijk Europa. :').
Sinds pakweg 1500 bezet door achtereenvolgens Turken, Oostenrijkers, nazi's (na een periode van enthousiaste collaboratie) en Russen.
Na de val van de Muur kregen ze eindelijk de vrijheid die ze zo lang zochten, ze sloten zich likkebaardend aan bij Europa en nu ook dat niet het land van melk en honing blijkt te zijn, klinkt er opeens weer het hysterisch gejank als van een kat in het donker, die zich een leeuw waant in het open veld.
Dus een land dat zoveel te leden heeft gehad onder buitenlandse bezettingsmachten zit niet te wachten op agressief islamitisch migrantenvolk? Verrassend.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:57:54 #23
308438 Ser_Ciappelletto
pi_173341196
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel snapt dat het selectie bij de poort is.
Neuh, ik denk dat een boel mensen dat vergeten of negeren.
pi_173341202
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Die blijven daar ook niet, reist allemaal door naar West-Europa.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:01:36 #25
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_173341272
Komkommertijd en vakantie voorbij, tijd om het volk te informeren met angstzaai berichten. Quota tot eind september is 100k meer in Europa.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')