abonnement Unibet Coolblue
pi_173336273
quote:
Gemeente Amsterdam blind

AMSTERDAM - Bilal L., als lid van de Hofstadgroep veroordeeld wegens het voorbereiden van een terreuraanslag, heeft als jongerenwerker reclame gemaakt voor de jihad. Dat zeggen bronnen tegen De Telegraaf over de Amsterdammer L.

De gemeente Amsterdam prees hem na het uitzitten van zijn straf aan als jeugdwerker die alles wist van radicaliseringsprocessen en jongeren van het jihadpad zou kunnen afhouden. L. werkte jaren in opdracht van het gemeentelijk bureau radicalisering en polarisatie van de inmiddels geschorste ambtenaar Saadia A.-T.. In plaats van radicalisering te voorkomen, joeg hij deze juist aan. Zo praatte hij in een mail het optreden goed van Hizb ut-Tahrir. Deze in Duitsland verboden organisatie maakte reclame voor de invoering van de sharia en voor een islamitische staat in Europa.

Deskundigen waarschuwden de gemeente dat Bilal er in werkelijkheid nog steeds radicaal gedachtengoed op nahield, en alleen deed alsof hij gederadicaliseerd was. Die signalen zijn genegeerd, zelfs toen zijn zus en broertje naar het Midden-Oosten trokken nadat IS daar het kalifaat had uitgeroepen.
Zie ook topic: NWS / Foute PvdA-Marokkanen in 020 besturen de stad

Bron: Telegraaf

Ik zal zo nog een completer artikel proberen te vinden, de rest van het artikel is alleen voor premium gebruikers zichtbaar.

Wat ik niet snap is dat die Marokkaanse kliek in de Amsterdamse politiek nog vrij op straat lopen, ze moesten radicalisering tegengaan, maar hebben zichzelf alleen verrijkt met belastinggeld, vriendjes aangesteld, en radicalen onder de hoede genomen die probleemloos moslims voor de jihad hebben kunnen werven. Het lijkt wel het paard van troije die Saadia A.-T. typisch 5e colonne gedrag.

Waarom loopt dat mens en haar gevolg nog vrij rond? En bewijst dit niet voor de zoveelste keer dat je (in dit geval) moslims niet moet aanstellen zodra ze moeten oordelen over andere moslims omdat er een conflict kan optreden tussen het naleven van de wet en hun ideologie.

Artikel Elsevier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 23-08-2017 08:45:53 ]
pi_173336289
De aperte domheid, de naïviteit van de linksen kent ook werkelijk geen grenzen.
pi_173336331
Een terrorist inhuren om terrorisme te bestrijden. 8)7 Alleen in Amsterdam.
pi_173336363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Een terrorist inhuren om terrorisme te bestrijden. 8)7 Alleen in Amsterdam.
Die burgemeester heeft het gewoon niet onder controle, maar mensen lopen met hem weg want hij is zo zielig. Nou die man heeft een moslima ingehuurd wat radicalen in heeft gehuurd waardoor er jongeren naar Syrië zijn afgereisd. Die moslima sloot moskeeën buiten die tegen radicalisering preken, er gaan verhalen/geruchten (ook al eerder uitgebracht door GS) dat moskeeën gewaarschuwd worden zodra er een controle is of iemand een preek komt meeluisteren. En die moslima kon alleen maar vriendjes aanstellen tegen ook een riant salaris.

De jihad wordt gewoon onder onze neus georganiseerd, en de waarschuwingen genegeerd, we worden in dit land gegijzeld door politieke correctheid, en nu zullen die goedpraters ook weer draaien totdat ze het goed kunnen praten, ongelooflijk. :r
pi_173336369
quote:
Deskundigen waarschuwden de gemeente dat Bilal er in werkelijkheid nog steeds radicaal gedachtengoed op nahield, en alleen deed alsof hij gederadicaliseerd was. Die signalen zijn genegeerd, zelfs toen zijn zus en broertje naar het Midden-Oosten trokken nadat IS daar het kalifaat had uitgeroepen.
En de verantwoordelijken hiervoor bij de gemeente mogen gewoon blijven zitten natuurlijk.

Wat een idioterie dit.
pi_173336380
Dus die gozer is al dik 3 jaar weg en nu gaan we er ons nog eens druk om maken?

Laat lekker he.
pi_173336384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En de verantwoordelijken hiervoor bij de gemeente mogen gewoon blijven zitten natuurlijk.

Wat een idioterie dit.
De reden waarom wij nog geen aanslag hebben gehad ligt niet aan het beleid van de politiek, ligt niet aan de orde handhavingsdiensten, dat ligt aan dat radicale moslims hier hun gang kunnen gaan. Ze worden nog betaald ook om radicalen te werven voor de jihad, in welk ander land hoor je zoiets?

De overheid faalt, en als ik politicus was zou ik per direct eisen dat alle moslims in functies welke te maken hebben met de nationale veiligheid geschorst worden totdat er zekerheid bestaat dat ze geen radicale bedoelingen hebben.
pi_173336398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:03 schreef zovty het volgende:
Dus die gozer is al dik 3 jaar weg en nu gaan we er ons nog eens druk om maken?

Laat lekker he.
Maar die moslima was tot recent nog in dienst van de gemeente, er spelen meer spelletjes in de Marokkaanse kliek in Amsterdam, daar hebben verschillende media al aandacht aan besteed. Dit is gewoon weer één van die vele zaken die spelen in Amsterdam. Dit is op geen enkele manier goed te praten.
pi_173336402
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
wij nog geen aanslag
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De overheid faalt
Dat weet je dus niet.
pi_173336410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar die moslima was tot recent nog in dienst van de gemeente, er spelen meer spelletjes in de Marokkaanse kliek in Amsterdam, daar hebben verschillende media al aandacht aan besteed. Dit is gewoon weer één van die vele zaken die spelen in Amsterdam. Dit is op geen enkele manier goed te praten.
Amsterdam is een grote gemeente, daar gebeurt altijd wat.
En als je dan bij ieder nieuw voorval steeds alle voorvallen uit het verleden weer oprakelt lijkt het steeds meer te worden. Maar dat is een zelfgeschapen illusie.
pi_173336416
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

[..]

Dat weet je dus niet.
We hebben een moslima, die een radicaal inhuurt (inclusief andere Marokkaanse vriendjes) welke lekker leden kan werven voor de jihad, waarvan er al enkele vertrokken zijn (zie ander forum topic in de link), en de gemeente was ervoor gewaarschuwd maar heeft er niets tegen gedaan, hoe noem je dat dan?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:10:38 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173336449
Een ex-lid van een terreurgroep als jongerenwerker aanstellen: only in the Netherlands
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173336458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:06 schreef zovty het volgende:

[..]

Amsterdam is een grote gemeente, daar gebeurt altijd wat.
En als je dan bij ieder nieuw voorval steeds alle voorvallen uit het verleden weer oprakelt lijkt het steeds meer te worden. Maar dat is een zelfgeschapen illusie.
Heb je het andere forum topic gelezen? Nee he?

quote:
Heel Amsterdam zit vol met 'deradicaliseringsexperts' die hun kans op duurbetaald brood zagen na de moord op Theo van Gogh. De combinatie van moslim, PvdA partijkaart en een goed (Marokkaans) netwerk in de stad is genoeg om torenhoge declaraties in te kunnen dienen bij de belastingbetaler, terwijl de (persoonlijke) banden die ze onderhouden in de eigen kring, óók met dubieuze krachten, belangenbehartigers én radicaalpredikers, niets doen dan wantrouwen voeden (maar geen radicalisering tegengaan).
Dat hele netwerk zit vol met "experts" aangesteld door die moslima, en iedereen die aangesteld is door die vrouw moet per direct geschorst worden om de veiligheid te garanderen.

Lees dat andere forum topic maar eens, dit is niet één nieuw geval, dit is een hele organisatie, een hele kliek die elkaar een hand boven het hoofd houd.
pi_173336490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Heb je het andere forum topic gelezen? Nee he?

Ik denk het niet. Er zijn er zoveel joh. Bedoel je die van Firewarrior over z'n marsreis?
pi_173336497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
hoe noem je dat dan?
Pappen en nathouden, maar tot nu toe hebben we nog geen aanslagen in Nederland gehad het afgelopen decennium. (die extreemrechtse carmageddon chauffeur even buiten beschouwing gelaten dan)
pi_173336515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Er zijn er zoveel joh. Bedoel je die van Firewarrior over z'n marsreis?
Het topic in de OP, maar dat wist jij ook wel. Kinderachtig gedrag om de feiten niet onder ogen te zien.

Deze uitspraak zegt alles:

quote:
,,Dit is de meest gigantische blunder die de gemeente ooit heeft begaan",
En het is om te kotsen dat er nog altijd mensen zijn die hier laconiek op reageren en het proberen te downplayen, want moslims.
pi_173336523
Dit zijn die gematigde goed meedoende moslims in onze maatschappij?
pi_173336533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het topic in de OP, maar dat wist jij ook wel. Kinderachtig gedrag om de feiten niet onder ogen te zien.

Deze uitspraak zegt alles:

[..]

En het is om te kotsen dat er nog altijd mensen zijn die hier laconiek op reageren en het proberen te downplayen, want moslims.
Oh, ik reageer toch op je OP? Ik haal er zelfs getallen uit.

En het enige waarmee je komt is: heb je de OP niet gelezen?

Ik krijg de indruk dat je niet zo goed weet wat je met mijn argument aanmoet en je dus maar op de man gaat spelen?

Zou dat kunnen?
pi_173336538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Pappen en nathouden, maar tot nu toe hebben we nog geen aanslagen in Nederland gehad het afgelopen decennium. (die extreemrechtse carmageddon chauffeur even buiten beschouwing gelaten dan)
Waarom zou je een aanslag plegen in een land waar je op je gemak terroristische aanslagen kan organiseren en misschien met een aanslag iemand wakker maakt?

De aanslagpleger in Berlijn is ook na zijn aanslag in Nederland geweest, meerdere camera's hebben hem vastgelegd, en niemand vraagt zich af wat zo'n persoon in Nederland doet, en waar hij die 2 dagen geweest is in Nederland?
pi_173336547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die burgemeester heeft het gewoon niet onder controle, maar mensen lopen met hem weg want hij is zo zielig.
Dit inderdaad. Oprotten met die lamlul.
pi_173336554
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
niemand vraagt zich af wat zo'n persoon in Nederland doet, en waar hij die 2 dagen geweest is in Nederland?
Wat denk jij?
pi_173336559
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:17 schreef zovty het volgende:

[..]

Oh, ik reageer toch op je OP? Ik haal er zelfs getallen uit.

En het enige waarmee je komt is: heb je de OP niet gelezen?

Ik krijg de indruk dat je niet zo goed weet wat je met mijn argument aanmoet en je dus maar op de man gaat spelen?

Zou dat kunnen?
Ja hoor:

quote:
Ik denk het niet. Er zijn er zoveel joh. Bedoel je die van Firewarrior over z'n marsreis?
Doei zovty, ik hoor wel wanneer je een normale reactie kunt geven, dan krijg je er ook één terug.
pi_173336565
ROTTERDAM - Bilal L. (20) moet tien maanden in de cel zitten omdat hij op internet zei dat Geert Wilders en Hirsi Ali moesten oppassen. Hij zette ook een filmpje op internet met de oproep om Wilders te onthoofden. L. zit sinds 5 november vast. Gisteren besloot de Rotterdamse rechtbank dat de Amsterdammer vier maanden in de cel moet zitten, naast zes maanden voorwaardelijk. Hij krijgt hij een proeftijd van twee jaar.
https://www.trouw.nl/home(...)aanden-cel~aafec767/

Een goeie gozer. 8)7 Alleen in Amsterdam.
pi_173336573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Geen idee, hoop dat hij 2 dagen in een koffieshop heeft gezeten en zijn zonden heeft overdacht, maar betwijfel het. :P
pi_173336589
(Novum) - Terreurverdachte Bilal L. moet drie jaar de cel in wegens het voorbereiden van terroristische aanslagen en het ronselen van mensen voor de jihad, de heilige oorlog. Dat heeft de Rotterdamse rechtbank dinsdag bepaald. Het vonnis is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie.
https://www.trouw.nl/home(...)e-bilal-l-~acbeddd0/

Een goeie gozer. 8)7 Alleen in Amsterdam.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:21:08 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173336591
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Laat hem, hij doe graag legendarisch. Alsof de veiligheidsdiensten zitten te slapen. We leven in een tijd dat elke islamitische keutel onder een vergrootglas wordt gelegd. Dit is écht problemen zoeken waar ze niet zijn. Wat is de volgende stap, inzetten van de gedachtenpolitie? :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173336602
Volgens de rechtbank heeft Bilal L. gezegd het gebouw van de AIVD te willen opblazen. Op zijn computer zijn voorbereidingen aangetroffen voor het plegen van een aanslag. Ook zou hij hebben gezegd dat hij minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) en de Kamerleden Ayaan Hirsi Ali (VVD) en Geert Wilders wilde vermoorden.
https://www.trouw.nl/home(...)e-bilal-l-~acbeddd0/

Een goeie gozer. 8)7 Alleen in Amsterdam.
pi_173336619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:21 schreef Braindead2000 het volgende:
(Novum) - Terreurverdachte Bilal L. moet drie jaar de cel in wegens het voorbereiden van terroristische aanslagen en het ronselen van mensen voor de jihad, de heilige oorlog. Dat heeft de Rotterdamse rechtbank dinsdag bepaald. Het vonnis is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie.
https://www.trouw.nl/home(...)e-bilal-l-~acbeddd0/

Een goeie gozer. 8)7 Alleen in Amsterdam.
Kijk dat bedoel ik.
Dat is nieuws van 2006. Maar als je dat allemaal bij elkaar schraapt lijkt het heel wat.
pi_173336620
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laat hem, hij doe graag legendarisch. Alsof de veiligheidsdiensten zitten te slapen. We leven in een tijd dat elke islamitische keutel onder een vergrootglas wordt gelegd. Dit is écht problemen zoeken waar ze niet zijn. Wat is de volgende stap, inzetten van de gedachtenpolitie? :N

:{²
quote:
Bilal gebruikte zijn ervaring lang niet altijd om mensen te deradicaliseren, zeggen de bronnen tegen deze krant, onder wie een van zijn directe ex-collega's. ,,In plaats daarvan radicaliseerde hij ze juist en moedigde hij hen aan kennis te vergaren over de jihad." Daarbij noemt de bron namen van mensen, die ook andere bronnen kennen als Syriëgangers.

Ook waarschuwt Bilal een kennis van hem dat de politie hem in de gaten houdt, en hij dus voorzichtig moet zijn. Het gaat om Omar H., die wordt opgepakt als de politie bij hem thuis materialen vindt om een bom mee te maken. Omar zou later zijn gestorven in Syrië, in afwachting van zijn hoger beroep piept hij er tussenuit naar het Syrisch-Iraakse oorlogsgebied.

Bovendien bleek dat Bilal de radicale islam niet echt had afgezworen. Zo praat hij in een e-mail het gedrag goed van Hizb ut-Tahrir (HuT), een in Duitsland verboden organisatie die pleit voor de invoering van de sharia en een islamitische staat in Europa. Aanhangers van de beweging lopen rond in Amsterdam-Oost en spreken jongeren aan op hun geloof. Huisinga slaat daarover alarm bij Saadia A.-T.. Maar Bilal sust: ,,HuT roept niet op ten strijde te trekken in Syrië."

In 2013 benadert de gemeente Huisinga over de omgeving van Bilal, nadat zij meldde dat extreem gedachtegoed daar snel terrein wint. Zijn zus trouwt bijvoorbeeld een jihadstrijder, in Syrië.

Ook zijn broertje vertrekt, richting Saoedi-Arabië voor een studie islam. ,,Hij radicaliseerde snel", schetst Huisinga.
Yep problemen zoeken waar ze er niet zijn. :')

Die goedpraters in dit topic, ongelooflijk, om te kotsen. :r
pi_173336626
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ja hoor:

[..]

Doei zovty, ik hoor wel wanneer je een normale reactie kunt geven, dan krijg je er ook één terug.
Wie begint er nou met bitchen?
Ik reageer inhoudelijk op je OP en je vraagt op een verwarrende manier of ik de OP heb gelezen.

Begin dan geen discussie als je niet tegen weerwoord kan hea.
pi_173336627
Dit is geen wegkijken meer. Dit is onvoorwaardelijke liefde voor de islam, voor een kalifaat in Amsterdam, VAN DE GEHELE GEMEENTERAAD IN AMSTERDAM. :r :r :r
pi_173336637
Wanneer leert men nu eens dat dit soort lieden met dat gedachtegoed niet meer te reintegreren zijn, het zijn vijanden van de staat die uit zijn op de vernietiging van het westen. Dat soort reintegreer je niet, maar je elimineert ze. Ik vraag me af wanneer we hier eens gaan beseffen dat het menens is, dat dit geen kwajongens zijn, maar levensgevaarlijke psychopaten die maar een doel hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173336641
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:23 schreef zovty het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik.
Dat is nieuws van 2006. Maar als je dat allemaal bij elkaar schraapt lijkt het heel wat.
En nu lees eens het artikel in de OP, dat is allemaal na de opgelegde gevangenisstraf gebeurd in 2006, dat is iets van de laatste jaren zelfs.
pi_173336653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En nu lees eens het artikel in de OP, dat is allemaal na de opgelegde gevangenisstraf gebeurd in 2006, dat is iets van de laatste jaren zelfs.
Dat speelde tot 2014. Ook al weer jaren gelezen toch.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:26:49 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173336658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:25 schreef Hathor het volgende:
Wanneer leert men nu eens dat dit soort lieden met dat gedachtegoed niet meer te reintegreren zijn, het zijn vijanden van de staat die uit zijn op de vernietiging van het westen. Dat soort reintegreer je niet, maar je elimineert ze. Ik vraag me af wanneer we hier eens gaan beseffen dat het menens is, dat dit geen kwajongens zijn, maar levensgevaarlijke psychopaten die maar een doel hebben.
Hathor, ik heb je door de jaren heen leren kennen als een slimme en redelijke jongen. Maar hier sla je de plank mis. Iemand kan toch tot inkeer komen? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173336674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:24 schreef zovty het volgende:

[..]

Wie begint er nou met bitchen?
Ik reageer inhoudelijk op je OP en je vraagt op een verwarrende manier of ik de OP heb gelezen.

Begin dan geen discussie als je niet tegen weerwoord kan hea.
Op het moment dat je deed dat je neus bloede toen ik het over het forum in de OP had, en begon over firewarrior's topics reageerde je niet meer inhoudelijk. Je reageert zelfs op een bericht van 2006 en snapt niet dat dat de eerste aanhouding was van die radicaal, die jongen is erna pas in dienst gekomen bij de gemeente Amsterdam. Je wilt het niet zien, of je bent echt blind. Doe gewoon mee en frustreer dit topic niet door je te gedragen als een 4 jarige kleuter die dingen probeert goed te praten die gewoon niet zijn goed te praten.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:28:46 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173336686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die burgemeester heeft het gewoon niet onder controle, maar mensen lopen met hem weg want hij is zo zielig.
Het was toch v/d Laan die anti-terreurmaatregelen niet nodig vond omdat 'in Amsterdam alleen maar lieve mensen woonden'. Bizar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173336722
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hathor, ik heb je door de jaren heen leren kennen als een slimme en redelijke jongen. Maar hier sla je de plank mis. Iemand kan toch tot inkeer komen? :{

:{²
Misschien geloof jij daar in, maar ik niet. Het soort lieden dat tot daden kan komen zoals we onlangs in Barcelona hebben gezien, of zo iemand die ijskoud 80 mensen platwalst met een vrachtwagen op een boulevard in Nice, of iemand die een bom tot ontploffing brengt op een concert waar voornamelijk kinderen zijn, kunnen wat mij betreft rustig tot inkeer komen, maar dat is dan wel too little too late. Levenslang opsluiten is de enige remedie, dan kan hij tussen 4 muren spijt gaan zitten hebben zoveel hij wil. Het is jammer dat we in Nederland de doodstraf niet hebben, want dat zou nog een veel betere oplossing zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173336728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat speelde tot 2014. Ook al weer jaren gelezen toch.
Geenstijl rapporteert hier al jaren over, post je zulke artikelen op FOK! is het onzin, is het racisme en geen bewijs voor. Worden na jaren onderzoek ook opeens enkele mainstream media wakker, is het opeens niet meer relevant want het is al enkele jaren geleden gebeurd.

Het toppunt van goedpraten.

Die vrouw is recent pas geschorst, en het onderzoek loopt nog, dus er komt veel buiten van de laatste jaren, ik verwacht de komende maanden nog wel meer nieuws van de praktijken waar deze Marokkaanse kliek zich de laatste jaren in Amsterdam schuldig aan gemaakt hebben. Moeten we dat ook maar negeren omdat het misschien enkele jaren geleden gebeurd is? Wie weet waar ze zich recent nog allemaal schuldig aan gemaakt hebben, of als ze niet betrapt waren in de toekomst.
pi_173336791
Het was blijkbaar nog niet genoeg dat Theo Van Gogh afgeslacht werd als een varken, de gemeente Amsterdam piste ook nog eens op zijn lijk door dit Hofstadlid aan te nemen en te verheerlijken. :r :r :r
pi_173336807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]


[..]

Yep problemen zoeken waar ze er niet zijn. :')

Die goedpraters in dit topic, ongelooflijk, om te kotsen. :r
Zovty is een troll, hamzoef een tata die net doet alsof hij zehma marokkaan is en BsB is BsB.
pi_173336830
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zovty is een troll, hamzoef een tata die net doet alsof hij zehma marokkaan is en BsB is BsB.
calimero.jpg.
pi_173336866
Tsja .... Amsterdam ... al sinds 50 jaar een hort hol wereldvreemde dromers , linkse betuttelaars en politiek correcte dwazen.
pi_173336903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het was toch v/d Laan die anti-terreurmaatregelen niet nodig vond omdat 'in Amsterdam alleen maar lieve mensen woonden'. Bizar.
Klopt, wat daar gebeurd kan geen daglicht verdragen, in de OP van dit topic staat al veel uitgelegd: NWS / Foute PvdA-Marokkanen in 020 besturen de stad

Linkjes naar GS artikelen en andere sites zijn ook interessant om te lezen. Dit is niet even zomaar een incidentje.
pi_173336920
Bilal L.

Klinkt als een oer-Hollandse gezonde boerenknul.
U MAD?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:51:47 #47
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173337012
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Bilal L.

Klinkt als een oer-Hollandse gezonde boerenknul.
Wat die jongen gedaan heeft kan ik hem nog niet eens zo kwalijk nemen, het is een radicale moslim, en zijn opvatting is helaas anders dan die van ons. Hij kreeg een kans en heeft die gegrepen.

Het is vooral die PVDA kliek van uitsluitend Marokkanen in Amsterdam waar ik mij zorgen om maak. Dat zijn mensen die besturen ons land, onze steden, maar zij hebben dubbele agenda's, andere belangen, en als het nu zelfverrijking was zoals de gemiddelde VVD'er dan hadden ze een tik op de vinger gekregen en was het weer goed geweest volgens de gemiddelde Nederlander. Maar nu gaan mensen strijden voor de jihad, er zijn radicale moslims aan gerelateerd, in een tijd dat we in Europa dagelijks rekening moeten houden met aanslagen van zulke personen. Daar moeten ze niet te licht over doen.

Ik vraag mij af of dat bij andere steden ook zo is, ik heb eens eerder de opmerking gemaakt dat je een moslim niet kunt vertrouwen, een echte moslim dan. Als die persoon aangeeft moslim te zijn is er 50% kans dat hij de waarheid spreekt over gevoelige zaken, en 50% kans dat hij liegt, een goede moslim liegt om zijn geloof te beschermen. Ik werd daarvoor weggezet als racist etc. maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Daarom vind ik het ook gevaarlijk om mensen die deze ideologie aanhangen op functies te zetten waarin ze de radicale kant van deze ideologie moeten aanvallen en bestrijden. Ze kunnen in een dubio komen, je moet ze misschien tegen zichzelf beschermen door moslims niet meer op zulke functies te zetten. Paar jaar geleden was hetzelfde bij de AIVD waar een moslim verkeerd vertaalde en radicalen van informatie voorzag, alles om het geloof en zijn geloofsgenoten te beschermen.
pi_173337018
'Voormalig' jihadist en ex-lid Hofstadgroep nu brave borst en 'jongerenwerker' in 020-Gaza. LOL
(November 2014)

Probleemjongeren laten samenwerken met een veroordeelde jihadronselaar die kan buigen over een strafblad zo dik als de Gouden Gids. In Amsterdam is dat geen enkel probleem. Daar chillen kansenjongeren dagelijks met jeugdwerker Bilal Lamrani — een voormalig lid van de Hofstadgroep dat ooit werd aangewezen als medeplichtige aan de moord op Theo van Gogh. Bilal was ook het creatieve brein achter 's werelds slechtste onthoofdingsfilmpje, gericht aan Geert Wilders. De rechtbank veroordeelde de destijds 20-jarige pizzakoerier in 2005 tot vier maanden brommen voor het lachwekkende knip- en plakwerk. Na zijn straf keerde Lamrani terug op straat, om zowaar nóg sneller terug te keren achter slot en grendel. Ditmaal kreeg hij drie jaar gevangenisstraf opgelegd vanwege het ronselen van medegevangenen voor de gewapende, islamitische strijd. Ook achtte de rechtbank hem schuldig aan het beramen van een terroristische aanslag. Bilal zou zichzelf willen opblazen temidden van een mensenmassa ergens in Nederland. Die fijne knul dus. Daarvan dacht de hulpverleningsclub onmiddellijk: snel! Hem moeten we hebben! Bilal zou inmiddels zijn afgestapt van de radicale islam dankzij een traject van de gemeente Amsterdam, maar lijkt zelf minder succesvol in het deradicaliseren van anderen. Zijn eigen 18-jarige zus nota bene toog onlangs naar de bloedige oorlog in Syrië. Bilal — het Parool laat om privacyredenen zijn achternaam weg — geeft jongens het gevoel dat ze weer mee kunnen doen, benadrukt zijn werkgever in de Amsterdamse krant. De vraag die rest luidt: meedoen aan wat?
https://www.geenstijl.nl/4209731/voormalig_jihadist_en_ex-lid_h/
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:56:45 #50
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173337052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:03 schreef zovty het volgende:
Dus die gozer is al dik 3 jaar weg en nu gaan we er ons nog eens druk om maken?

Laat lekker he.
Gemeente heeft niet alleen grove fouten gemaakt, ze ook nog eens stilgehouden.
Waarom heeft de gemeente geen aangifte gedaan zodat deze terrorist weer vervolgd kon worden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173337074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gemeente heeft niet alleen grove fouten gemaakt, ze ook nog eens stilgehouden.
Waarom heeft de gemeente geen aangifte gedaan zodat deze terrorist weer vervolgd kon worden?
Omdat eerdere signalen van o.a. Geenstijl over de Marokkaanse PVDA kliek in Amsterdam werden weggewuifd vanwege "racisme". Dit komt nu uit omdat er nu een onderzoek loopt (nja onderzoek van De Telegraaf dan), de hoofdverantwoordelijke is inmiddels geschorst, en nu vallen langzaam de lijken uit de kast.

Geenstijl heeft dit aan het licht gebracht met eerdere topics, waar de verdachte connecties tussen de Marokkaanse gemeenschap, de politie en de politiek werden besproken.

Moslimbroederschap infiltreert in Amsterdam

EXCLUSIEF. Tapverslagen politie 020 over terreurmoskee - Veiligheid onthoofd door diversiteit

Wie is wie in het verstoorde terreuronderzoek

Deugen in diversiteit is belangrijker dan veiligheid

Geen enkele media heeft er iets mee gedaan, en op de bekende kanalen was alleen maar weer het verwijt "racisme" en "islamofobie" te horen. De Telegraaf is wel op onderzoek uitgegaan en nu komt van alles naar boven wat nooit het daglicht had mogen zien.
pi_173337129
Grappig is wel dat hij nog steeds vermeld staat op die site van streetcornerwork, met z'n 06. :').
quote:
Bilal Lamrani Rivierenbuurt, Buitenveldert 06-10055889
pi_173337139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:03 schreef zovty het volgende:
Grappig is wel dat hij nog steeds vermeld staat op die site van streetcornerwork, met z'n 06. :').

[..]

lol :P

Misschien was hij ook wel webmaster. :P
pi_173337146
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die burgemeester heeft het gewoon niet onder controle, maar mensen lopen met hem weg want hij is zo zielig.
Nou dat valt wel mee hoor.

De Amsterdamse politiek is van oudsher naïef en te tolerant. Dat past niet meer binnen de huidige tijdsgeest.

Dan krijg je dit soort van opeenstapeling van incidenten die als lijken uit de kast vallen.

Ondernemers in Amsterdam roepen al hoelang niet dat Amsterdam beter beveiligd moet worden tegen een aanslag. Ze worden door deze burgemeester niet serieus genomen. Een bijna- aanslag wordt weggelogen als 'een diabetes-incident'.

Dit kun je de burger met een beetje gezond verstand in het hoofd niet meer uitleggen. Maar goed, ook hier zal het weer een gevalletje worden van het dempen van de put als het kalf verdronken is. Terwijl het plaatsen van een simpele blok steen op een drukke en toegankelijke Kalverstraat zoveel mensenlevens kan besparen tegen kwaadwillende. Men vertikt het echter hieraan gehoor te geven.
pi_173337181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:05 schreef Elzies het volgende:
De Amsterdamse politiek is van oudsher naïef en te tolerant.
Ah.

Iets verstandigs.

Is het dan logisch om zo bang te zijn voor moslims? De gemeente Amsterdam heeft ook gefaald met de Chinezen, de Surinamers, de Antillianen, de Turken, de Polen, Bulgaren en nu Marokkanen en Syriërs.
Dat is niet iets van de laatste paar jaar, zo werkt die stad gewoon. Ze integreren nieuwkomers niet. In Amsterdam smelten culturen samen.
pi_173337185
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee hoor.

De Amsterdamse politiek is van oudsher naïef en te tolerant. Dat past niet meer binnen de huidige tijdsgeest.

Dan krijg je dit soort van opeenstapeling van incidenten die als lijken uit de kast vallen.

Ondernemers in Amsterdam roepen al hoelang niet dat Amsterdam beter beveiligd moet worden tegen een aanslag. Ze worden door deze burgemeester niet serieus genomen. Een bijna- aanslag wordt weggelogen als 'een diabetes-incident'.

Dit kun je de burger met een beetje gezond verstand in het hoofd niet meer uitleggen. Maar goed, ook hier zal het weer een gevalletje worden van het dempen van de put als het kalf verdronken is. Terwijl het plaatsen van een simpele blok steen op een drukke en toegankelijke Kalverstraat zoveel mensenlevens kan besparen tegen kwaadwillende. Men vertikt het echter hieraan gehoor te geven.
Las daar deze week een artikel over inderdaad. Vraag mij af als daar een aanslag komt wie er dan medeverantwoordelijk is. Winkeliers waarschuwen al tijden voor de gevaren, en de politiek negeert ze. Ik zou die verantwoordelijkheid niet willen dragen in deze tijd, en wat voor een moeite is het om wat plantenbakken neer te zetten of paaltjes die de grond in kunnen zakken. Alles voor de veiligheid.
pi_173337200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Las daar deze week een artikel over inderdaad. Vraag mij af als daar een aanslag komt wie er dan medeverantwoordelijk is. Winkeliers waarschuwen al tijden voor de gevaren, en de politiek negeert ze. Ik zou die verantwoordelijkheid niet willen dragen in deze tijd, en wat voor een moeite is het om wat plantenbakken neer te zetten of paaltjes die de grond in kunnen zakken. Alles voor de veiligheid.
ja, want daar is amsterdam mee gedient, paaltjes in 1 straat.
pi_173337230
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
hamzoef een tata die net doet alsof hij zehma marokkaan
:')

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zou die verantwoordelijkheid niet willen dragen in deze tijd, en wat voor een moeite is het om wat plantenbakken neer te zetten of paaltjes die de grond in kunnen zakken. Alles voor de veiligheid.
Ik denk dat het schijnveiligheid is. Mensen die echt kwaad willen doen vinden altijd wel een weg. 100% veiligheid is een utopie.
pi_173337263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:08 schreef zovty het volgende:

[..]

Ah.

Iets verstandigs.

Is het dan logisch om zo bang te zijn voor moslims? De gemeente Amsterdam heeft ook gefaald met de Chinezen, de Surinamers, de Antillianen, de Turken, de Polen, Bulgaren en nu Marokkanen en Syriërs.
Dat is niet iets van de laatste paar jaar, zo werkt die stad gewoon. Ze integreren nieuwkomers niet. In Amsterdam smelten culturen samen.
Maar van Chinezen, Surinamers, Antillianen, Polen in Bulgaren bestond er geen angst dat ze met een voertuig een drukke winkelstraat in reden of ze mensen neerschoten met een AK.

Er zijn sommige culturen die niet willen samensmelten, dat is een feitje die elk westers land wel kan bevestigen, en dat zijn juist de culturen waar die Marokkaanse kliek lid van is. Radicalen aannemen en vrij laten recruiten, jezelf verrijken noem ik geen samensmelten meer der culturen. Dat is gewoon misbruik maken van de naïviteit van de linkse mens in Amsterdam om hun radicale ideologie te beschermen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:18:49 #60
307622 Perox
(niet de echte)
pi_173337289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik denk dat het schijnveiligheid is. Mensen die echt kwaad willen doen vinden altijd wel een weg. 100% veiligheid is een utopie.
Dit klopt natuurlijk. 100% veiligheid is een utopie.

Toch is het van de burgemeester tactisch niet slim om dan vooraf te zeggen: Wij nemen geen extra maatregelen want het helpt toch niet. Dan nodig je achteraf commentaar uit in de trant van "Als van der Laan nou hier gewoon een betonblok had laten plaatsen was dit niet gebeurd."

Als je gewoon voor de vorm een aantal maatregelen afkondigt, en dan volgt alsnog een aanslag kan je je vervolgens beroepen op "Je kunt niet 100% alles tegen gaan".

Voor mij is het ook geen vraag of er een aanslag komt in Amsterdam, maar meer een kwestie van wanneer. Denk maar niet dat wij worden overgeslagen.
pi_173337306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:18 schreef Perox het volgende:

Toch is het van de burgemeester tactisch niet slim om dan vooraf te zeggen: Wij nemen geen extra maatregelen want het helpt toch niet. Dan nodig je achteraf commentaar uit in de trant van "Als van der Laan nou hier gewoon een betonblok had laten plaatsen was dit niet gebeurd."
Ik vind het juist wel sterk. Wat jij eigenlijk zegt is dat je maatregelen moet nemen; niet omdat het helpt, maar omdat je achteraf dan kan zeggen dat je wel maatregelen genomen hebt.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:20:47 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173337318
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:08 schreef zovty het volgende:

[..]

Ah.

Iets verstandigs.

Is het dan logisch om zo bang te zijn voor moslims? De gemeente Amsterdam heeft ook gefaald met de Chinezen, de Surinamers, de Antillianen, de Turken, de Polen, Bulgaren en nu Marokkanen en Syriërs.
Dat is niet iets van de laatste paar jaar, zo werkt die stad gewoon. Ze integreren nieuwkomers niet. In Amsterdam smelten culturen samen.
Na, er zijn door bulgaren, albanezen en yugoslaven wat afrekeningen geweest, maar een crimineel die een drugsafrekening met een AK47 bewerkte, wordt ook niet aangesteld bij de recherche mag ik hopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173337325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar van Chinezen, Surinamers, Antillianen, Polen in Bulgaren bestond er geen angst dat ze met een voertuig een drukke winkelstraat in reden of ze mensen neerschoten met een AK.
Iedere groep bracht weer nieuwe en zwaardere criminaliteit met zich mee. Of ze nou mensen afknallen met een AK, of ze vergiftigen de jeugd met hun drugs.
Is er echt een verschil?
quote:
Er zijn sommige culturen die niet willen samensmelten, dat is een feitje die elk westers land wel kan bevestigen, en dat zijn juist de culturen waar die Marokkaanse kliek lid van is. Radicalen aannemen en vrij laten recruiten, jezelf verrijken noem ik geen samensmelten meer der culturen. Dat is gewoon misbruik maken van de naïviteit van de linkse mens in Amsterdam om hun radicale ideologie te beschermen.
Mjaaaa, de Amsterdamers zijn natuurlijk al eeuwen links. En al eeeuwen een wereldstad. Op de een of andere manier werkt het wel voor ze.

Ik ben maar een boertje van buiten, ik mag daar eigenlijk niet zoveel van zeggen eigenlijk.
Gelukkig hebben we hier buiten dat soort problemen ook allemaal niet, dus dat komt goed uit.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:22:14 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173337348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:18 schreef Perox het volgende:

[..]

Dit klopt natuurlijk. 100% veiligheid is een utopie.

Toch is het van de burgemeester tactisch niet slim om dan vooraf te zeggen: Wij nemen geen extra maatregelen want het helpt toch niet. Dan nodig je achteraf commentaar uit in de trant van "Als van der Laan nou hier gewoon een betonblok had laten plaatsen was dit niet gebeurd."

Als je gewoon voor de vorm een aantal maatregelen afkondigt, en dan volgt alsnog een aanslag kan je je vervolgens beroepen op "Je kunt niet 100% alles tegen gaan".

Voor mij is het ook geen vraag of er een aanslag komt in Amsterdam, maar meer een kwestie van wanneer. Denk maar niet dat wij worden overgeslagen.
ik leef graag ergens waar men niet zich laat leiden door angst voor een debiel, je kan niet alles afsluiten en waarom zou je?

en qua dit persoon, ik neem aan dat de veiligheidsdiensten deze meneer dus een beetje verkeerd hebben ingeschat, ik weet niet of de gemeente daar verantwoordelijk voor is... wel lekker makkelijk afschuiven want naïef links...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173337351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Las daar deze week een artikel over inderdaad. Vraag mij af als daar een aanslag komt wie er dan medeverantwoordelijk is. Winkeliers waarschuwen al tijden voor de gevaren, en de politiek negeert ze. Ik zou die verantwoordelijkheid niet willen dragen in deze tijd, en wat voor een moeite is het om wat plantenbakken neer te zetten of paaltjes die de grond in kunnen zakken. Alles voor de veiligheid.
Lijkt mij ook. Je kunt ook zuilen plaatsen die je (bijvoorbeeld bij bevoorrading van winkels) tijdelijk in de grond kunt laten zakken.

Niets is waterdicht, maar met zoveel incidenten in andere Europese landen is helemaal niets doen natuurlijk wel het andere uiterste.
pi_173337357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:52 schreef hpeopjes het volgende:
De aperte domheid, de naïviteit van de linksen kent ook werkelijk geen grenzen.
Dat dus. Het is toch werkelijk niet meer normaal. :{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173337386
Je verwacht het niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173337387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel sterk. Wat jij eigenlijk zegt is dat je maatregelen moet nemen; niet omdat het helpt, maar omdat je achteraf dan kan zeggen dat je wel maatregelen genomen hebt.
Hij heeft misschien een punt, maar wat als er een aanslag komt op die plek welke voorkomen had kunnen worden met betonblokken. Je weet dan toch hoe het publiek gaat reageren? Die reageren dan in emotie en lezen alleen dat de Amsterdamse politiek gewaarschuwd was en er niets mee heeft gedaan, al klopt hun beredenering op dat moment maakt dat niets uit, zij hebben gefaald.

Een moeilijke situatie vind ik het.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:28:28 #69
307622 Perox
(niet de echte)
pi_173337428
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel sterk. Wat jij eigenlijk zegt is dat je maatregelen moet nemen; niet omdat het helpt, maar omdat je achteraf dan kan zeggen dat je wel maatregelen genomen hebt.
Klopt, dat is precies wat ik zeg. Nu gaan achteraf de rapen gaar zijn wanneer er iets gebeurt. Het is natuurlijk niet alleen maar om je in te dekken, ook om mensen een veilig gevoel te geven, ook al is dat in hoge mate schijn veiligheid.

Dit soort veiligheidskwesties is ook vooral beleving. Vooralsnog komen meer mensen om door een val dan door terrorisme. Maar dat is natuurlijk niet de beleving.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:37:30 #70
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173337552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:03 schreef zovty het volgende:
Grappig is wel dat hij nog steeds vermeld staat op die site van streetcornerwork, met z'n 06. :').

[..]

Ik heb even gebeld.
Al een vuile bom afgegaan onder het Concertgebouw of elders in 020?

Geen woorden maar daden. >:)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173337572
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik heb even gebeld.
Al een vuile bom afgegaan onder het Concertgebouw of elders in 020?

Geen woorden maar daden. >:)
Wat?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:38:46 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173337573
Je verwacht het allemaal niet.
pi_173337636
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was blijkbaar nog niet genoeg dat Theo Van Gogh afgeslacht werd als een varken, de gemeente Amsterdam piste ook nog eens op zijn lijk door dit Hofstadlid aan te nemen en te verheerlijken. :r :r :r
Heb je voor zo'n functie geen VOG nodig? Oh nee, want dan kun je geen enkele Marokkaan meer aannemen en dat past dan niet meer in het beleid van positieve discriminatie afspiegeling van de bevolking.
Racist
pi_173337656
De PVDA Amsterdam heeft zoveel rare dingen bedacht dat dit niet eens bijzonder is.
pi_173337716
Spoedvergadering van de Amsterdamse gemeenteraad.

  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:53:07 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173337769
Erh. Nee. Oké, hier kan ik niets over zeggen wat het eventueel minder bespottelijk maakt dat het heeft kunnen gebeuren. Ik heb echt mijn best gedaan. Stelletje mafkezen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173337822
Ook zo'n vb. We gaan agressieve mensen kickboksen leren. Dat helpt.
pi_173337864
Echt 80% van het nieuws gaat over moslims. Wat is er mis?
pi_173337897
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:58 schreef MadameMossel het volgende:
Echt 80% van het nieuws gaat over moslims. Wat is er mis?
Het is maar 10%. Hier maken we er iets groters van. Omdat het opvalt en irriteert.
pi_173338008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:21 schreef zovty het volgende:

[..]

Iedere groep bracht weer nieuwe en zwaardere criminaliteit met zich mee. Of ze nou mensen afknallen met een AK, of ze vergiftigen de jeugd met hun drugs.
Is er echt een verschil?
Criminaliteit is criminaliteit, daar zit geen verschil in. Wel maakt het effect van de criminaliteit een verschil, als drugsdealers elkaar afknallen zal het merendeel van Nederland juicen, maar we hebben het hier over een groep die het voorzien heeft op onschuldige burgers. Dat is nogal een verschil, daarom noemen ze deze criminaliteit ook terrorisme. Terrorisme moet niet alleen gezocht worden bij mensen die in staat zijn zichzelf op te blazen voor hun ideologie, maar ook gezocht worden bij mensen die dit helpen faciliteren, die ze van informatie voorzien. En dan heb je het toch weer over de 5e colonne.

quote:
Mjaaaa, de Amsterdamers zijn natuurlijk al eeuwen links. En al eeeuwen een wereldstad. Op de een of andere manier werkt het wel voor ze.

Ik ben maar een boertje van buiten, ik mag daar eigenlijk niet zoveel van zeggen eigenlijk.
Gelukkig hebben we hier buiten dat soort problemen ook allemaal niet, dus dat komt goed uit.
Het werkt misschien in hun ogen, maar feit is dat homo's niet meer openlijk op straat hand in hand lopen, dat Joodse instellingen zwaar beveiligd dienen te worden, dat vrouwen massaal lastig worden gevallen, enz. Er is geen vooruitgang zichtbaar in Amsterdam, geen verbetering, het lijkt wel erger te worden. En allemaal omdat ze alles met de mantel der liefde bedekken zodra er een bepaalde ideologie of afkomst bij betrokken is. En blijkbaar zijn PVDA marokkanen jarenlang hun gang kunnen gaan.
pi_173338011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is maar 10%. Hier maken we er iets groters van. Omdat het opvalt en irriteert.
Inderdaad, 90% gaat over eieren, het weer en een "infinite expanding list" of BN-'ers.
Zonder moslims is er geen echt nieuws meer, zó goed gaat/ging het met Nederland.
Racist
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:07:48 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173338021
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:56 schreef Jaroon het volgende:
Ook zo'n vb. We gaan agressieve mensen kickboksen leren. Dat helpt.
Meh, ik kan nog wel logica zien in het kanaliseren van agressie in de vorm van vechtsport. of kickboksen de beste optie is betwijfel ik dan weer wel. Je hebt genoeg vechtsporten met een heel andere insteek dan je tegenstander de mat af te trappen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173338032
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:07 schreef Toga het volgende:

[..]

Inderdaad, 90% gaat over eieren, het weer en een "infinite expanding list" of BN-'ers.
Zonder moslims is er geen echt nieuws meer, zó goed gaat/ging het met Nederland.
Omdat er gewoon te veel rare dingen aan de gang zijn met moslims. Dan is het nieuws. Als je normaal doet kom je niet in het nieuws.
pi_173338041
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, ik kan nog wel logica zien in het kanaliseren van agressie in de vorm van vechtsport. of kickboksen de beste optie is betwijfel ik dan weer wel. Je hebt genoeg vechtsporten met een heel andere insteek dan je tegenstander de mat af te trappen.
Dan moet je niet gaan voor kickboksen.
pi_173338080
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, ik kan nog wel logica zien in het kanaliseren van agressie in de vorm van vechtsport. of kickboksen de beste optie is betwijfel ik dan weer wel. Je hebt genoeg vechtsporten met een heel andere insteek dan je tegenstander de mat af te trappen.
Kunnen ze beter anger management cursussen geven of joga. Alsof je iemand met moord neigingen op een schietcursus stuurt. 8)7
pi_173338130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:52 schreef hpeopjes het volgende:
De aperte domheid, de naïviteit van de linksen kent ook werkelijk geen grenzen.
De gemeente Amsterdam is wat det betreft hèt lichtend voorbeeld van hoe het niet moet !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:13:16 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173338142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan voor kickboksen.
Eens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:16:09 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173338201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Kunnen ze beter anger management cursussen geven of joga. Alsof je iemand met moord neigingen op een schietcursus stuurt. 8)7
Je moet de mensen wel aantrekken zodat ze er vrijwillig heen gaan hé _O-. Als ze al in een straftraject zitten is het te laat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173338233
Dit gast trouwens de aanleiding worden voor een grote schoonmaak onder dit soort baantjes, ze gaan er allemaal uit .
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173338257
Wilden amsterdammers zich niet afsplitsen van dat racistische nederland? Goed plan.
pi_173338281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit gast trouwens de aanleiding worden voor een grote schoonmaak onder dit soort baantjes, ze gaan er allemaal uit .
Net zoals die buurtvaders en straatcoaches, ook zo'n lachwekkend iets.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173338292
https://www.parool.nl/bin(...)n-amsterdam~a3794568

Waarom niet juist jongeren helpen die het moeilijk hebben maar wel op het juiste pad blijven. Criminaliteit wordt beloond in Nederland.
pi_173338321
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Net zoals die buurtvaders en straatcoaches, ook zo'n lachwekkend iets.
Ja. Ik zat altijd te wachten op zo'n buurtvader die dan eens tuig op straat zou aanspreken. Dat heb ik nooit gezien.
pi_173338333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef NightH4wk het volgende:
https://www.parool.nl/bin(...)n-amsterdam~a3794568

Waarom niet juist jongeren helpen die het moeilijk hebben maar wel op het juiste pad blijven. Criminaliteit wordt beloond in Nederland.
Echt eh. Al die terroristenvriendjes zijn zodanig vergiftigd dat je ze beter bij groot vuil kan zetten. Valt niets meer aan te doen. Gewoon weg.
pi_173338349
Weinig goedpratende SJW's hier trouwens, allemaal met vakantie ofzo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173338374
Een veroordeelde extremist voor dit werk inhuren :')
Dan ben je gewoon zo ontzettend dom en naief, ik heb er gewoon geen woorden voor. Het is natuurlijk ook geen toeval dat dit uitgerekend gebeurt in het door geitenwollensokken bestuurde amsterdam.

Mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zouden NOOIT meer een positie met enige beslissingsbevoegdheid mogen bekleden.

De jihad propageren op kosten van de Amsterdamse belastingbetaler. Zo gek zou je het niet verzonnen krijgen, maar in Amsterdam is het de realiteit....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173338408
Lachwekkend en ranzig tegelijk.

Welkom weer in Nederland het lachertje van de wereld.
pi_173338426
En dan te denken dat Amsterdam hofleverancier is van Den Haag. Rip Nederland. ;(
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:30:12 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173338501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Net zoals die buurtvaders en straatcoaches, ook zo'n lachwekkend iets.
Dat gaat helemaal nergens over idd.
pi_173338505
Verkiezingen - Zeker 24 Amsterdammers krijgen een plek in Tweede Kamer. Daarbij zit een aantal nieuwkomers, soms met een achtergrond in de politiek van de hoofdstad.
https://www.parool.nl/ams(...)eede-kamer~a4475607/
pi_173338524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit gast trouwens de aanleiding worden voor een grote schoonmaak onder dit soort baantjes, ze gaan er allemaal uit .
Denk je echt? Daarvoor zijn ze in de stopera veel te goedgelovig in de maakbare rozebrillen en eenhoorn maatschappij.

Geen denken aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:30:59 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173338530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Weinig goedpratende SJW's hier trouwens, allemaal met vakantie ofzo?
De welbekende namen zullen zich later vandaag ongetwijfeld melden in dit topic.
pi_173338553
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een veroordeelde extremist voor dit werk inhuren :')
Dan ben je gewoon zo ontzettend dom en naief, ik heb er gewoon geen woorden voor. Het is natuurlijk ook geen toeval dat dit uitgerekend gebeurt in het door geitenwollensokken bestuurde amsterdam.

Mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zouden NOOIT meer een positie met enige beslissingsbevoegdheid mogen bekleden.

De jihad propageren op kosten van de Amsterdamse belastingbetaler. Zo gek zou je het niet verzonnen krijgen, maar in Amsterdam is het de realiteit....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173338570
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De welbekende namen zullen zich later vandaag ongetwijfeld melden in dit topic.
En het lekker goed proberen te praten.
Of ze weten al dat het een kansloze zaak is, dus geven ze er geen energie aan om toch voor lul te gaan staan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173338577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:21 schreef zovty het volgende:

[..]

Mjaaaa, de Amsterdamers zijn natuurlijk al eeuwen links. En al eeeuwen een wereldstad. Op de een of andere manier werkt het wel voor ze.

Amsterdammers al eeuwen links? _O- Zoals de PvdA links is? :D. Amsterdam is eeuwen opportunistisch en tolerant geweest, met een verband daartussen. Dat lijkt in de verste verte niet op het links dat jihadisten betaald om propaganda te verspreiden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 10:36:12 ]
pi_173338625
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Amsterdammers al eeuwen links? _O- Zoals de PvdA links is? :D
I guess. :?.
pi_173338635
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit gast trouwens de aanleiding worden voor een grote schoonmaak onder dit soort baantjes, ze gaan er allemaal uit .
Ze gaan gewoon verder op de oude voet, wat denk je wat er gaat gebeuren? die linkse kliek gaat gewoon door met het doorvoeren van hun politieke ideologie, denk je dat ze nu het licht gezien hebben? Die moslima en haar aanhang zullen voorzien worden van nieuwe baantjes, en de meeste media zal er geen aandacht meer aan schenken, zoals velen al geen aandacht schenken aan dit bericht. De bevolking zou eens geïnformeerd worden met de waarheid en dan hun politieke keuze maken op basis van de werkelijkheid en feiten, dat is niet wat die linkse kliek wil

Dit veranderd niet, zolang links niet wakker wordt of nog zoveel te zeggen heeft in Nederland zal dit blijven doorgaan totdat de boel ontploft, en stiekem hoop ik dat dat zo snel mogelijk gebeurd, moet er niet aan denken dat ik dadelijk 60 ben, met moeite met bed uit kom dat dan de pleuris uitbreekt en ik als een hulpeloos geval thuis zit te wachten afhankelijk van anderen.
pi_173338670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef NightH4wk het volgende:
https://www.parool.nl/bin(...)n-amsterdam~a3794568

Waarom niet juist jongeren helpen die het moeilijk hebben maar wel op het juiste pad blijven. Criminaliteit wordt beloond in Nederland.
En nu niets over de leugens van deze jongen en het werven van jihad strijders aan de hand van de Marokkaanse PVDA gemeenschap in Amsterdam. Ongelooflijk hoe de linkse media zich laat kennen, een handjevol media berichten hierover, de rest zwijgt het gewoon weer dood.

Ben ik nu zo blind, of is er buiten de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl niemand die over dit item bericht?
pi_173338732
Dat Amsterdamse Groenlinks- en PVDA-raadsleden dit mogelijk maakte snap ik wel, die vinden dit geweldig maar waar waren die Amsterdamse raadsleden van de andere partijen? D66, VVD, CDA? Of ze leven in een ivoren toren en weten niks van wat er zich afspeelt in hun gemeente en stad of ze keken weg. Hoe dan ook, ze zijn totaal niet geschikt voor hun functies, erger nog, ze zijn een gevaar voor de samenleving.
pi_173338749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat Amsterdamse Groenlinks- en PVDA-raadsleden dit mogelijk maakte snap ik wel, die vinden dit geweldig maar waar waren die Amsterdamse raadsleden van de andere partijen? D66, VVD, CDA? Of ze leven in een ivoren toren en weten niks van wat er zich afspeelt in hun gemeente en stad of ze keken weg. Hoe dan ook, ze zijn totaal niet geschikt voor hun functies, erger nog, ze zijn een gevaar voor de samenleving.
Het leger zou daar moeten binnenvallen nu en de complete gemeenteraad en politietop afzetten totdat er capabele en neutrale mensen zijn aangesteld. Maar het merendeel van Nederland krijgt weer niet te horen wat er echt in Amsterdam gebeurd door de zwijgende media, om over enkele jaren weer netjes een kruisje bij de PVDA, Groenlinks en D66 te zetten. :r
pi_173338893
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het leger zou daar moeten binnenvallen nu en de complete gemeenteraad en politietop afzetten totdat er capabele en neutrale mensen zijn aangesteld. Maar het merendeel van Nederland krijgt weer niet te horen wat er echt in Amsterdam gebeurd door de zwijgende media, om over enkele jaren weer netjes een kruisje bij de PVDA, Groenlinks en D66 te zetten. :r
Waarom zou de rest van Nederland zich moeten bemoeien met Amsterdam?
pi_173338921
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:52 schreef skrn het volgende:

[..]

Waarom zou de rest van Nederland zich moeten bemoeien met Amsterdam?
Een voorbeeld stellen voor andere linkse bolwerken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:53:24 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173338927
Zouden de goedbedoelmensen van de PvdA eigenlijk door hebben dat ze een van de belangrijkste oorzaken zijn van xenofobie en eigenlijk lijstduwers zijn voor mensen als Wilders?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173338972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een voorbeeld stellen voor andere linkse bolwerken.
Ja ja.
pi_173338977
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zouden de goedbedoelmensen van de PvdA eigenlijk door hebben dat ze een van de belangrijkste oorzaken zijn van xenofobie en eigenlijk lijstduwers zijn voor mensen als Wilders?
Nee, want iedereen is dom behalve zij
pi_173338985
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zouden de goedbedoelmensen van de PvdA eigenlijk door hebben dat ze een van de belangrijkste oorzaken zijn van xenofobie en eigenlijk lijstduwers zijn voor mensen als Wilders?
Nope, ze snappen nu nog niet eens waarom Trump gewonnen heeft, en gaan gewoon op dezelfde voet verder en zijn straks weer verbaast als er wederom een rechts denkend persoon wint. Ze zien niet dat hun gedachtegang niet past bij de werkelijkheid, dat er een grote zwijgende groep is die zich niet durft te uiten omdat ze dan gewelddadig bejegend worden door die linkse kliek en weggezet als racist, maar die zich dan weer laten horen tijdens verkiezingen.

Links is haar eigen graf aan het graven, en het kan mij niet snel genoeg gaan.
pi_173339005
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:52 schreef skrn het volgende:

[..]

Waarom zou de rest van Nederland zich moeten bemoeien met Amsterdam?
Omdat het in Nederland ligt en zo een gevaar vormt voor dat Nederland.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:58:14 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173339040
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Weinig goedpratende SJW's hier trouwens, allemaal met vakantie ofzo?
Liggen meestal voor 11:00 nog op bed.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173339115
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:56 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Omdat het in Nederland ligt en zo een gevaar vormt voor dat Nederland.
Ik denk wel dat het meevalt, en andersom kan ook hoor.

PvdA is ook niet meer aan de macht daar, dus dat gevaar is dan ook geweken.
pi_173339174
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:01 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het meevalt, en andersom kan ook hoor.

PvdA is ook niet meer aan de macht daar, dus dat gevaar is dan ook geweken.
Als er iets blijkt is dat 'deze' moslims alleen aan de islam loyaal zijn, de pvda wordt slechts gebruikt en is op hun lafheid na niet relevant.

Deze moslims zijn een gevaar.
pi_173339256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het leger zou daar moeten binnenvallen nu en de complete gemeenteraad en politietop afzetten totdat er capabele en neutrale mensen zijn aangesteld
:')_!
pi_173339320
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Als er iets blijkt is dat 'deze' moslims alleen aan de islam loyaal zijn, de pvda wordt slechts gebruikt en is op hun lafheid na niet relevant.

Deze moslims zijn een gevaar.
De pvDA heeft gekregen waar ze om gevraagd hebben. Zij hebben om opportunistische redenen allerlei mensen die niet gekwalificeerd zijn, maar wel tot een minderheidsgroep behoren als stemmentrekkers op de lijst gezet uit puur opportunisme. Daar plukt men nu de wrange vruchten van, want bij ieder misstand wat aan het licht komt blijkt toch ook de PvDA weer een vinger in de pap te hebben gehad. Er zijn complete islamitische structuren ontstaan binnen de PvDA die inderdaad alleen loyaal zijn aan hun religie of stam en de PvDA als kruiwagen hebben gebruikt. PvDA heeft daar natuurlijk de afgelopen jaren vakkundig van weggekeken.

Wat ik dan wel weer grappig vind is dat de PvDA zelf het eerste slachtoffer is geworden van hun staatsondermijnende praktijken en wegkijkerij. De islamitische kiezer verruilt de PvDA voor DENK, de niet islamitische kiezer verliezen ze aan de PVV en SP, die kiezer voelt zich namelijk al jaren in de kou gezet en op de tweede plaats tov de islamitische kiezer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173339881
Iemand die hier nog van staat te kijken? Had eerlijk gezegd niets anders gedacht. Dat gespuis is niet te vertrouwen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173339943
Teksten als 'Amsterdam is verloren' slaan nergens op. Ik ken Amsterdam van haver tot gort, heb er lang gewoond in verschillende wijken, van nieuw-west tot oost, gewerkt in noord, vaak geweest in zuid-oost, etcetera.

Ik vind Amsterdam echt een gave stad, niks voor niks een van de meest leefbare steden op de internationale ranglijstjes. Uniek ook, ken wereldwijd geen stad als Amsterdam. Iconisch kan je wel zeggen, zoals San Franscisco ook een iconische look en sfeer heeft. Dit soort steden moet je koesteren. Geen wonder dat de prijzen zo hoog zijn. Als je 20'er bent the place to be in Nederland. Als je een gezin gaat stichten ga je weer weg. Moet zeggen dat het toerisme wel irritant begint te worden, maar goed.

Wat me wel altijd opviel is hoe gesegregeerd de stad is. Het lijkt gemixt in bepaald wijken, maar mensen gaan alleen om van 'dezelfde soort'. Groot verschil tussen binnen de ring en buiten de ring. Die twee mengen niet. Binnen de ring behoorlijk blank + expats, buiten de ring zitten de marokkanen, turken en surinamers. Die komen niet in elkaars gebied. Ben in veel restaurants binnen de ring geweest, zag nooit marokkanen of turken dineren. Die zitten alleen in hun eigen shoarma tentjes en zo. Heel af en toe een surinamer, maar that's it. Aziaten zie je af en toe wel, die zijn wel geinteresseerd om af en toe buiten hun eigen cultuur wat te ontdekken.

Toen ik in nieuw-west woonde was ik stil op 5 mei om 8 uur. Keek uit het raam, zag tig moslims buiten op straat spelen, schreeuwen en rondlopen. Ik denk dat ze oprecht niet weten van 5 mei om 8 uur. Op de Dam zie je ook niet, vrijwel 100% blank publiek. Dat zijn wel kenmerkende momenten van de segregatie. Omgekeerd ook, zo'n Hanneke Groenteman was in 70 jaar tijd nog nooit in nieuw-west geweest (!!!). Wat dat betreft leeft zeker 90% van de stad binnen een kleine bubble en komt nauwelijks z'n eigen buurtje uit. Vraag me wel eens af waarom veel Marokkanen hier uberhaupt nog zitten, het lijkt me raar te wonen in een land waar je helemaal niets mee hebt. En wat houdt hen nou eigenlijk tegen om wat op te bouwen in Marokko? Daar heb je toch ook kansen? Wat dat betreft wees blij met die jihadisten als ze afreizen. Laat ze lekker weggaan, pak de paspoorten af en laat ze nooit meer terugkomen. Weg is weg.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 11:46:38 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173339944
De PvdA kan zichzelf beter opheffen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 11:56:43 #127
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173340151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:46 schreef Homey het volgende:
Teksten als 'Amsterdam is verloren' slaan nergens op. Ik ken Amsterdam van haver tot gort, heb er lang gewoond in verschillende wijken, van nieuw-west tot oost, gewerkt in noord, vaak geweest in zuid-oost, etcetera.

Ik vind Amsterdam echt een gave stad, niks voor niks een van de meest leefbare steden op de internationale ranglijstjes. Uniek ook, ken wereldwijd geen stad als Amsterdam. Iconisch kan je wel zeggen, zoals San Franscisco ook een iconische look en sfeer heeft. Dit soort steden moet je koesteren. Geen wonder dat de prijzen zo hoog zijn. Als je 20'er bent the place to be in Nederland. Als je een gezin gaat stichten ga je weer weg. Moet zeggen dat het toerisme wel irritant begint te worden, maar goed.

Wat me wel altijd opviel is hoe gesegregeerd de stad is. Het lijkt gemixt in bepaald wijken, maar mensen gaan alleen om van 'dezelfde soort'. Groot verschil tussen binnen de ring en buiten de ring. Die twee mengen niet. Binnen de ring behoorlijk blank + expats, buiten de ring zitten de marokkanen, turken en surinamers. Die komen niet in elkaars gebied. Ben in veel restaurants binnen de ring geweest, zag nooit marokkanen of turken dineren. Die zitten alleen in hun eigen shoarma tentjes en zo. Heel af en toe een surinamer, maar that's it. Aziaten zie je af en toe wel, die zijn wel geinteresseerd om af en toe buiten hun eigen cultuur wat te ontdekken.

Toen ik in nieuw-west woonde was ik stil op 5 mei om 8 uur. Keek uit het raam, zag tig moslims buiten op straat spelen, schreeuwen en rondlopen. Ik denk dat ze oprecht niet weten van 5 mei om 8 uur. Op de Dam zie je ook niet, vrijwel 100% blank publiek. Dat zijn wel kenmerkende momenten van de segregatie. Omgekeerd ook, zo'n Hanneke Groenteman was in 70 jaar tijd nog nooit in nieuw-west geweest (!!!). Wat dat betreft leeft zeker 90% van de stad binnen een kleine bubble en komt nauwelijks z'n eigen buurtje uit. Vraag me wel eens af waarom veel Marokkanen hier uberhaupt nog zitten, het lijkt me raar te wonen in een land waar je helemaal niets mee hebt. En wat houdt hen nou eigenlijk tegen om wat op te bouwen in Marokko? Daar heb je toch ook kansen? Wat dat betreft wees blij met die jihadisten als ze afreizen. Laat ze lekker weggaan, pak de paspoorten af en laat ze nooit meer terugkomen. Weg is weg.
Ze zitten hier omdat ze in Marokko ook met de nek worden aangekeken, want 'echte Marokkanen' zijn het niet. En omdat ze stiekem toch te laf zijn om naar Marokko te verhuizen en hun leventje van subsidies en makkelijk geld scoren op te geven.
pi_173340207
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:10 schreef LXIV het volgende:
Een ex-lid van een terreurgroep als jongerenwerker aanstellen: only in the Netherlands
Hahah ja echt he. En dan ook nog gewaarschuwd worden dat die persoon niet gederadicaliseerd is. :') Echt heel ernstig dit.
pi_173340265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze zitten hier omdat ze in Marokko ook met de nek worden aangekeken, want 'echte Marokkanen' zijn het niet. En omdat ze stiekem toch te laf zijn om naar Marokko te verhuizen en hun leventje van subsidies en makkelijk geld scoren op te geven.
Veel Marokkanen in Marokko, de echte dus, kotsen op die Rifgebergte lui. Dom en crimineel. Makkelijk te manipuleren door islamisten om het vuile werk voor IS op te knappen. Wereldvreemd ook, ooit van een Marokkaan gehoord die ging backpacken in Thailand of zo? Me neither.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:13:36 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173340452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:02 schreef Homey het volgende:

[..]

Veel Marokkanen in Marokko, de echte dus, kotsen op die Rifgebergte lui. Dom en crimineel. Makkelijk te manipuleren door islamisten om het vuile werk voor IS op te knappen. Wereldvreemd ook, ooit van een Marokkaan gehoord die ging backpacken in Thailand of zo? Me neither.
Turken en Marokkanen kom je sowieso nauwelijks tegen op vakantie, is mijn ervaring. De moslims die je als vakantieganger tegenkomt in het buitenland komen meestal uit landen zoals Iran.
pi_173340534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Turken en Marokkanen kom je sowieso nauwelijks tegen op vakantie, is mijn ervaring. De moslims die je als vakantieganger tegenkomt in het buitenland komen meestal uit landen zoals Iran.
Hat hangt er vanaf waar je op vakantie gaat.
pi_173340542


MeredithGreer twitterde op woensdag 23-08-2017 om 09:24:12 Zijn ze godverdomme helemaal gek geworden bij het @ADnl? https://t.co/2mZDTJjObM reageer retweet
Kunnen morgen weer dezelfde kop gebruiken mits ze dit bericht zouden plaatsen. _O-
pi_173340558
Het zijn meestal niet de grote ontdekkers in elk geval. Chinezen wel. Die kom je overal tegen.
pi_173340601
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:02 schreef Homey het volgende:

[..]

Veel Marokkanen in Marokko, de echte dus, kotsen op die Rifgebergte lui. Dom en crimineel. Makkelijk te manipuleren door islamisten om het vuile werk voor IS op te knappen. Wereldvreemd ook, ooit van een Marokkaan gehoord die ging backpacken in Thailand of zo? Me neither.
Maar dat is niet alleen met Marokkanen, dat lijkt wel een standaard in de islamitsiche cultuur. In welk land ik ook kom (en ik reis veel), kom ik nooit moslims uit een ander land tegen, het is of lokaal volk, of nationaliteiten van andere landen. Maar nooit een Marokkaan, Turk etc. Die gaan meestal terug naar hun moederland, jaar in jaar uit.

En nee, ik ga niet naar landen zoals Griekenland op vakantie, maar echt backpacken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:25:47 #135
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173340678
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hat hangt er vanaf waar je op vakantie gaat.
Nou ja, niet naar Turkije of Marokko dus.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:26:13 #136
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173340683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:46 schreef Homey het volgende:
Teksten als 'Amsterdam is verloren' slaan nergens op. Ik ken Amsterdam van haver tot gort, heb er lang gewoond in verschillende wijken, van nieuw-west tot oost, gewerkt in noord, vaak geweest in zuid-oost, etcetera.

Ik vind Amsterdam echt een gave stad, niks voor niks een van de meest leefbare steden op de internationale ranglijstjes. Uniek ook, ken wereldwijd geen stad als Amsterdam. Iconisch kan je wel zeggen, zoals San Franscisco ook een iconische look en sfeer heeft. Dit soort steden moet je koesteren. Geen wonder dat de prijzen zo hoog zijn. Als je 20'er bent the place to be in Nederland. Als je een gezin gaat stichten ga je weer weg. Moet zeggen dat het toerisme wel irritant begint te worden, maar goed.

Mooi verhaal, maar nee, Amsterdam is niet de plees to bie voor mij. Ook 10-15 jaar geleden niet. Zal ook niet gaan veranderen want ik heb niks met de drukte, het kijk mij en het compleet langs elkaar leven (zie: je eigen voorbeelden).
Ik heb een hele andere voorstelling van leefbaarheid.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173340686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nou ja, niet naar Turkije of Marokko dus.
Men kent dit land al niet eens.
pi_173340706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar nee, Amsterdam is niet de plees to bie voor mij. Ook 10-15 jaar geleden niet. Zal ook niet gaan veranderen want ik heb niks met de drukte, het kijk mij en het compleet langs elkaar leven (zie: je eigen voorbeelden).
Ik heb een hele andere voorstelling van leefbaarheid.
Dat ben ik niet geheel met je eens. We leven heel makkelijk samen met mensen die anders zijn en denken. Zoals in vele steden.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:31:56 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173340771
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173341217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit gast trouwens de aanleiding worden voor een grote schoonmaak onder dit soort baantjes, ze gaan er allemaal uit .
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Net zoals die buurtvaders en straatcoaches, ook zo'n lachwekkend iets.
Ik denk niet dat de aanpak hier in Nederland van dit soort probleemjeugd erg verkeerd is. Wij hebben hier in NL een veel beter beeld van probleemjeugd en mogelijke radicalisatie onder diezelfde groep.
Maar er kan nog erg veel aan verbeterd worden inderdaad, met als lichtend voorbeeld deze zaak. :')
pi_173341856
PieterOmtzigt twitterde op woensdag 23-08-2017 om 09:06:00 Dit positieve stuk schreef @parool een paar jaar geleden over Bilal L, die volgens @telegraaf de jihad verspreidthttps://t.co/ItqpYWmSUo reageer retweet
Ex-jihadronselaar Bilal (30) is nu jongerenwerker in Amsterdam
pi_173343192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar dat is niet alleen met Marokkanen, dat lijkt wel een standaard in de islamitsiche cultuur. In welk land ik ook kom (en ik reis veel), kom ik nooit moslims uit een ander land tegen, het is of lokaal volk, of nationaliteiten van andere landen. Maar nooit een Marokkaan, Turk etc. Die gaan meestal terug naar hun moederland, jaar in jaar uit.

En nee, ik ga niet naar landen zoals Griekenland op vakantie, maar echt backpacken.
Same here. Het is die totale wereldvreemdheid wat onderdeel is van de radicalisering. Het is geen wonder dat juist Marokkanen zo radicaal zijn in het geloof en Turken in hun turks nationalisme en erdogan verering. Ze hebben geen flauw idee hoe het is in andere landen. Het lijkt erg op Noord-Korea, die mensen daar weten ook niet beter omdat ze nergens heen mogen.

Er mag wat mij betreft meer maatschappelijke druk komen op Marokkanen en Turken om wat buiten hun eigen culturele kringetje te gaan kijken. Begin met wat simpel; een bezoek aan een museum, een food festival, een cultuur festival van een andere cultuur. Het hoeft niet per se gelijk backpacken naar Thailand of zo. Zolang ze die blinde tunnelvisie op hun eigen cultuur houden, houd je die integratie problematiek.
pi_173343274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
PieterOmtzigt twitterde op woensdag 23-08-2017 om 09:06:00 Dit positieve stuk schreef @parool een paar jaar geleden over Bilal L, die volgens @telegraaf de jihad verspreidthttps://t.co/ItqpYWmSUo reageer retweet
Ex-jihadronselaar Bilal (30) is nu jongerenwerker in Amsterdam
En nu geen woord over de situatie in Amsterdam in de MSM. Zijn er maar een paar die het melden, de meeste negeren het feit dat een radicale moslima is aangesteld als de-radicalisering expert waardoor er een jihadist is aangesteld om moslims te recruiten de-radicaliseren.
pi_173343365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En nu geen woord over de situatie in Amsterdam in de MSM. Zijn er maar een paar die het melden, de meeste negeren het feit dat een radicale moslima is aangesteld als de-radicalisering expert waardoor er een jihadist is aangesteld om moslims te recruiten de-radicaliseren.
Ik zag het vanmorgen gewoon op RTL en NOS journaal hoor.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:54:17 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173343372
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En nu geen woord over de situatie in Amsterdam in de MSM. Zijn er maar een paar die het melden, de meeste negeren het feit dat een radicale moslima is aangesteld als de-radicalisering expert waardoor er een jihadist is aangesteld om moslims te recruiten de-radicaliseren.
genoeg MSM die het heeft gemeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173343377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En nu geen woord over de situatie in Amsterdam in de MSM. Zijn er maar een paar die het melden, de meeste negeren het feit dat een radicale moslima is aangesteld als de-radicalisering expert waardoor er een jihadist is aangesteld om moslims te recruiten de-radicaliseren.
De Telegraaf is met afstand de grootste krant van Nederland. Hoe is dat geen 'MSM'?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:02:17 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173343497
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De Telegraaf is met afstand de grootste krant van Nederland. Hoe is dat geen 'MSM'?
dat is rechts, net als elsevier dus geen MSM
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173343746
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat ben ik niet geheel met je eens. We leven heel makkelijk samen met mensen die anders zijn en denken. Zoals in vele steden.
Gemakkelijk is het samenleven met mensen die anders zijn en denken echter niet. Want bij het minste geringste voelen die andersdenkenden zich op hun spreekwoordelijke en figuurlijke lange tenen getrapt.
pi_173344324
Ik blijf die nativiteit toch wel schokkend vinden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173344741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:17 schreef torentje het volgende:

[..]

Gemakkelijk is het samenleven met mensen die anders zijn en denken echter niet. Want bij het minste geringste voelen die andersdenkenden zich op hun spreekwoordelijke en figuurlijke lange tenen getrapt.
Dat wil niet zeggen dat we in Amsterdam moeilijker zijn tegen mensen. Juist niet. Daaro stemden we ook te vaak voor de PVDA.
pi_173345006
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik zag het vanmorgen gewoon op RTL en NOS journaal hoor.
Oh. Heb ik dan even gemist.

Zou je dan even NOS en RTL linkjes willen posten, want ik kan ze nergens vinden.

Bvd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173345032
Potentieel leuk NPO-avondje c_/
pi_173345649
Elatik. Ook een echte Amsterdamse PVDA vogel. Die kwam er niet omdat ze zo goed was.
pi_173346185

Dit is haar toch?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:53:23 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173346344
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:02 schreef Homey het volgende:

[..]

Veel Marokkanen in Marokko, de echte dus, kotsen op die Rifgebergte lui. Dom en crimineel. Makkelijk te manipuleren door islamisten om het vuile werk voor IS op te knappen. Wereldvreemd ook, ooit van een Marokkaan gehoord die ging backpacken in Thailand of zo? Me neither.
Jawel man, mijn beste vriend heeft dit jaren gedaan. Die is zelfs geëmigreerd naar Indonesië. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173346729
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel man, mijn beste vriend heeft dit jaren gedaan. Die is zelfs geëmigreerd naar Indonesië. :{

:{²
Dat was Budo toch?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:17:45 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173346751
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel man, mijn beste vriend heeft dit jaren gedaan. Die is zelfs geëmigreerd naar Indonesië. :{

:{²
Het grootste islamitische land ter wereld, waar men nog niet zo lang geleden een genocide aanrichte op de Chineese bevolking.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173346782
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik zag het vanmorgen gewoon op RTL en NOS journaal hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En nu niets over de leugens van deze jongen en het werven van jihad strijders aan de hand van de Marokkaanse PVDA gemeenschap in Amsterdam. Ongelooflijk hoe de linkse media zich laat kennen, een handjevol media berichten hierover, de rest zwijgt het gewoon weer dood.

Ben ik nu zo blind, of is er buiten de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl niemand die over dit item bericht?
Op 1 vandaag hebben ze er nu een uitgebreid item over. Harde woorden overigens.

Dit kan nog weleens een staartje krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173347014
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:41 schreef Homey het volgende:

[..]

Same here. Het is die totale wereldvreemdheid wat onderdeel is van de radicalisering. Het is geen wonder dat juist Marokkanen zo radicaal zijn in het geloof en Turken in hun turks nationalisme en erdogan verering. Ze hebben geen flauw idee hoe het is in andere landen. Het lijkt erg op Noord-Korea, die mensen daar weten ook niet beter omdat ze nergens heen mogen.

Er mag wat mij betreft meer maatschappelijke druk komen op Marokkanen en Turken om wat buiten hun eigen culturele kringetje te gaan kijken. Begin met wat simpel; een bezoek aan een museum, een food festival, een cultuur festival van een andere cultuur. Het hoeft niet per se gelijk backpacken naar Thailand of zo. Zolang ze die blinde tunnelvisie op hun eigen cultuur houden, houd je die integratie problematiek.
Wij Marokkanen koesteren onze eigen cultuur en het behoud van onze tradities en religie, daar kan je weinig aan veranderen. Jij wilt dat we assimileren en totaal andere mensen gaan worden, dat gaat dus nooit goed werken. Je moet in Nederland gewoon duidelijke regels hebben, we hoeven niet van de Marokkaanse gemeenschap te verwachten dat zij hun cultuur en religie verwaarlozen om in Nederland te passen. Je moet in Nederland gewoon regels hebben en wie de regels niet naleeft gewoon het land uit donderen.

PS: Ik ben een Marokkaan en ja ik heb in Azië ge-backpacked....
pi_173347080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:32 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Wij Marokkanen koesteren onze eigen cultuur en het behoud van onze tradities en religie, daar kan je weinig aan veranderen. Jij wilt dat we assimileren en totaal andere mensen gaan worden, dat gaat dus nooit goed werken. Je moet in Nederland gewoon duidelijke regels hebben, we hoeven niet van de Marokkaanse gemeenschap te verwachten dat zij hun cultuur en religie verwaarlozen om in Nederland te passen. Je moet in Nederland gewoon regels hebben en wie de regels niet naleeft gewoon het land uit donderen.

PS: Ik ben een Marokkaan en ja ik heb in Azië ge-backpacked....
Huh :?
pi_173347109
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:36 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Huh :?
Op het begin sprak ik als een Marokkaan (wegens Marokkaanse afkomst), in die andere zin sprak ik als Nederlandse staatsburger. Excuses voor de verwarring.
pi_173347143
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:37 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Op het begin sprak ik als een Marokkaan (wegens Marokkaanse afkomst), in die andere zin sprak ik als Nederlandse staatsburger. Excuses voor de verwarring.
Handig dat je selectief kan zijn in plichten en verantwoordelijkheid naar de staat.
pi_173347156
Net me door het NOS-journaal heen geworsteld. Ik was benieuwd of ze het erover zouden hebben. Niks erover. Gelukkig had ik een teiltje naast me neergezet als ik moest overgeven want die had ik hard nodig. Allemachtig, wat een triestheid. De eerste 4 minuten gingen over CO2, het volgende verhaal over een vervuilende fabriek, daarna minutenlang over overstromingen in Bangladedsh wat natuurlijk weer een knipoog was naar het Co2-verhaal met commentaar van de meest zielige stem die bij dat propagandakanaal werkt. :r
pi_173347171
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:39 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Handig dat je selectief kan zijn in plichten en verantwoordelijkheid naar de staat.
Wat bedoel je daar precies mee? Ik mag me volgens jou mezelf niet profileren als Marokkaan of heb ik jou verkeerd begrepen?
pi_173347233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Net me door het NOS-journaal heen geworsteld. Ik was benieuwd of ze het erover zouden hebben. Niks erover. Gelukkig had ik een teiltje naast me neergezet als ik moest overgeven want die had ik hard nodig. Allemachtig, wat een triestheid. De eerste 4 minuten gingen over CO2, het volgende verhaal over een vervuilende fabriek, daarna minutenlang over overstromingen in Bangladedsh wat natuurlijk weer een knipoog was naar het Co2-verhaal met commentaar van de meest zielige stem die bij dat propagandakanaal werkt. :r
Naar welk NOS journaal heb jij gekeken? Was gewoon een item over hoor.

Naïef volk daar in Amsterdam....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_173347242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Ik mag me volgens jou mezelf niet profileren als Marokkaan of heb ik jou verkeerd begrepen?
Ik bedoel dat jullie Marokkanen ook de maatschappelijke verantwoording hebben om burgers op te voeden die mee kunnen doen in de Nederlandse maatschappij en dat daarvoor jullie geloof en cultuur pasbaar of anders afschafbaar moet zijn.

Wat jij vast bent, maar omdat jij voor de groep Marokkanen spreekt benader ik je als groep en aan jullie groep schort nogal wat.
pi_173347322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik bedoel dat jullie Marokkanen ook de maatschappelijke verantwoording hebben om burgers op te voeden die mee kunnen doen in de Nederlandse maatschappij en dat daarvoor jullie geloof en cultuur pasbaar of afschafbaar voor moet zijn.
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf dat ten eerste, een ieder heeft een verantwoording om mee te draaien met de maatschappij middels werk en belasting betalen. Ik zie niet in waarom een religie of een cultuur 'afschafbaar' moet zijn om in Nederland mee te draaien? Je kan in Nederland en orthodox zijn en meedoen met de maatschappij, dat kan ook in Engeland en in Amerika.
pi_173347324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Naar welk NOS journaal heb jij gekeken? Was gewoon een item over hoor.
Van 18.00 uur. Heb ik het dan gemist? Drukte wel al snel fastforward omdat mijn groentesoep omhoog kwam. -O-
pi_173347418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Van 18.00 uur. Heb ik het dan gemist? Drukte wel al snel fastforward omdat mijn groentesoep omhoog kwam. -O-
Dan heb je het gemist.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_173347473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:48 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf dat ten eerste, een ieder heeft een verantwoording om mee te draaien met de maatschappij middels werk en belasting betalen. Ik zie niet in waarom een religie of een cultuur 'afschafbaar' moet zijn om in Nederland mee te draaien? Je kan in Nederland en orthodox zijn en meedoen met de maatschappij, dat kan ook in Engeland en in Amerika.
Orthodoxe christen en joden doen niet mee aan de maatschappij. En orthodoxe moslims staan zelfs vijandig naar de maatschappij.

Dus blijft voor een gezonde maatschappij over: aanpassen of afschaffen.
pi_173347509
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:57 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Orthodoxe christen en joden doen niet mee aan de maatschappij. En orthodoxe moslims staan zelfs vijandig naar de maatschappij.

Dus blijft voor een gezonde maatschappij over: aanpassen of afschaffen.
Je leeft in een grot. Meedoen met de maatschappij = de wet handhaven, werken en belasting betalen, zo makkelijk is het. Als een orthodoxe gelovige zich hieraan houdt dan draait hij in feite mee met de maatschappij.
pi_173347552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:59 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Je leeft in een grot. Meedoen met de maatschappij = de wet handhaven, werken en belasting betalen, zo makkelijk is het. Als een orthodoxe gelovige zich hieraan houdt dan draait hij in feite mee met de maatschappij.
Nee ik leef niet in een grot, ik leef in een maatschappij waarin orthodoxe moslims, dus rechtzinning in hun religie, actief de maatschappelijke vrijheden bestrijden...alsof ze nog in hun familiegrot wonen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:06:05 #173
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173347610
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Net me door het NOS-journaal heen geworsteld. Ik was benieuwd of ze het erover zouden hebben. Niks erover. Gelukkig had ik een teiltje naast me neergezet als ik moest overgeven want die had ik hard nodig. Allemachtig, wat een triestheid.
Wat kan jij aanstellen zeg. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:08:10 #174
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173347648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:59 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Je leeft in een grot. Meedoen met de maatschappij = de wet handhaven, werken en belasting betalen, zo makkelijk is het. Als een orthodoxe gelovige zich hieraan houdt dan draait hij in feite mee met de maatschappij.
Man, dat verkondig ik hier al 17 jaar. Dat vinden ze niet genoeg. Je moet Linda of Dennis heten, op vakantie gaan in Zuid-Frankrijk en staand een biertje drinken op verjaardagen en in een gesprek 100 keer "ja" zeggen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173347681
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Man, dat verkondig ik hier al 17 jaar. Dat vinden ze niet genoeg. Je moet Linda of Dennis heten, op vakantie gaan in Zuid-Frankrijk en staand een biertje drinken op verjaardagen en in een gesprek 100 keer "ja" zeggen. :{

:{²
:'( :'(

Ik durf te wedden dat er geen 1 Marokkaan in Nederland leeft met de naam Dennis of Linda. _O- _O- _O- _O- _O-
pi_173347715
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:09 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

:'( :'(

Ik durf te wedden dat er geen 1 Marokkaan in Nederland leeft met de naam Dennis of Linda. _O- _O- _O- _O- _O-
Apart eigenlijk.
pi_173347747
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Man, dat verkondig ik hier al 17 jaar. Dat vinden ze niet genoeg. Je moet Linda of Dennis heten, op vakantie gaan in Zuid-Frankrijk en staand een biertje drinken op verjaardagen en in een gesprek 100 keer "ja" zeggen. :{

:{²
Nee hoor, je moet een ander zijn vrijheid gunnen en niet belasten.

Iets wat de Polen, Chinezen, Surinamers, Indo's, enzo gewoon lukt.
pi_173347752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:09 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

:'( :'(

Ik durf te wedden dat er geen 1 Marokkaan in Nederland leeft met de naam Dennis of Linda. _O- _O- _O- _O- _O-
Dennis Muhammad Abdullah? Geen Marokkaan maar wel een moslim.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:13:54 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173347758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:09 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

:'( :'(

Ik durf te wedden dat er geen 1 Marokkaan in Nederland leeft met de naam Dennis of Linda. _O- _O- _O- _O- _O-
Ja, ze vragen dus het onmogelijke van ons. Ze spugen als het ware in het gezicht van je moeder en gaan janken als je er daarna wat van zegt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173347799
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ze vragen dus het onmogelijke van ons. Ze spugen als het ware in het gezicht van je moeder en gaan janken als je er daarna wat van zegt. :{

:{²
Je kind Dennis of Linda noemem vind je onmogelijk, zelfs walgelijk, en toch vraag jij je nog af waarom je niet geaccepteerd wordt.

Frapant.
pi_173347804
Je mag als Nederlander van Marokkaanse afkomst geen Dennis of Linda heten. Dat zijn regels die de Marokkaanse regering voor Nederland heeft opgesteld. De Nederlandse ambtenaren van de burgerlijke stand houden zich braaf aan die Marokkaanse wet.
pi_173347886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:16 schreef Avinus het volgende:
Je mag als Nederlander van Marokkaanse afkomst geen Dennis of Linda heten. Dat zijn regels die de Marokkaanse regering voor Nederland heeft opgesteld. De Nederlandse ambtenaren van de burgerlijke stand houden zich braaf aan die Marokkaanse wet.
Niemand wie in Nederland uit een Nederlandse ouder wordt geboren is verplicht om de Marokkaanse nationaliteit aan te nemen, hoor.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:24:29 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173347957
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:16 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Je kind Dennis of Linda noemem vind je onmogelijk, zelfs walgelijk, en toch vraag jij je nog af waarom je niet geaccepteerd wordt.
Je mag veel van me vragen, maar mijn naam wijzigen? Ik vind het best zo, heb Nederland genoeg gegeven. Het is nu tijd om te oogsten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173348328
Het is wel zielig als je met dat geloof geboren bent. En nog erger is dat je dat geloof niet eens mag opzeggen.
pi_173348432
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
`Ik vind het best zo, heb Nederland genoeg gegeven. Het is nu tijd om te oogsten. :{
_O-
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173348557
Walgelijk sommige figuren hier.
pi_173348725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
Walgelijk sommige figuren hier.
Mee eens.
pi_173348892
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wat nou trol, wat is er zo erg aan je kind een Nederlandse naam te geven? Als iemand dat al afschuwlijk vindt hoe kan die nog klagen over dat de maatschappij hem niet accepteert?
Je vraagt iemand zijn roots te verloochenen, dat is nogal iets. Integratie mag je verlangen, assimilatie niet.

En als moslim geef je je kind natuurlijk een islamitische naam en vernoem je je kind niet naar een afgod. Als jij toch verlangt dat een moslim zijn kind naar een afgod vernoemt, trol je ja.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 20:11:48 #189
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173348931
Doe maar ffkes niet knulletjes
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173348961
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je vraagt iemand zijn roots te verloochenen, dat is nogal iets. Integratie mag je verlangen, assimilatie niet.

En als moslim geef je je kind natuurlijk een islamitische naam en vernoem je je kind niet naar een afgod. Als jij toch verlangt dat een moslim zijn kind naar een afgod vernoemt, trol je ja.
Afgod? Roots verloochen? Assimilatie?

Je ziet echt niet waar het probleem werkelijk ligt?
pi_173348967
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:13 schreef WodanIsGroot het volgende:
Afgod? Roots verloochen? Assimilatie?
Ja, wat begrijp je daar niet aan? :?
pi_173349004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, wat begrijp je daar niet aan? :?
Ik begrijp er helemaal niks van.
pi_173349027
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:15 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik begrijp er helemaal niks van.
Wil je het wel begrijpen? Kan je dan uitlichten wát je precies niet begrijpt, dan kan ik het wat toelichten.
pi_173349092
Eigenlijk bizar dat een marginale groep als de Marokkanen in Nederland (300.000 stuks of iets in die buurt) zoveel problemen veroorzaken en zoveel aandacht opeisen.
pi_173349150
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wil je het wel begrijpen? Kan je dan uitlichten wát je precies niet begrijpt, dan kan ik het wat toelichten.
Jan, Willem, Charlotte, Annemarie, om wat willekeurige namen te noemen - dat zijn afgoden?
pi_173349177
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Jan, Willem, Charlotte, Annemarie, om wat willekeurige namen te noemen - dat zijn afgoden?
We hadden het over Dennis.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 20:23:53 ]
pi_173349205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk bizar dat een marginale groep als de Marokkanen in Nederland (300.000 stuks of iets in die buurt) zoveel problemen veroorzaken en zoveel aandacht opeisen.
Zoveel problemen? En in Amsterdam is de verhouding een stuk hoger dan het landelijke gemiddelde.
pi_173349208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wil je het wel begrijpen? Kan je dan uitlichten wát je precies niet begrijpt, dan kan ik het wat toelichten.
Ik snap niet waar afgod om de hoek komt kijken. Ik snap niet waar roots verloochen gebeurd en ik snap niet waarom de roots belangrijker dan de bloei zouden zijn. Ook snap ik niet wat er optegen is om een 'naam assimilatie' toe te passen, ik zie er alleen maar voordelen in.
pi_173349226
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

We hadden het over Dennis.
nee volgens mij niet. Een niet islamitische naam is gelijk aan afgod, dat was de boodschap.
Je snapt vast wel dat Dennis al als naam gebruikt werd voordat er een voetballer met die naam bekend werd.
En als je je kind nu Dennis noemt kan dat goed zijn omdat je dat gewoon een leuke naam vind
pi_173349292
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

We hadden het over Dennis.
Hier hebben we het over:
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Man, dat verkondig ik hier al 17 jaar. Dat vinden ze niet genoeg. Je moet Linda of Dennis heten, op vakantie gaan in Zuid-Frankrijk en staand een biertje drinken op verjaardagen en in een gesprek 100 keer "ja" zeggen. :{

:{²
Dus ook over:
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Jan, Willem, Charlotte, Annemarie, om wat willekeurige namen te noemen - dat zijn afgoden?
pi_173349381
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee volgens mij niet. Een niet islamitische naam is gelijk aan afgod, dat was de boodschap.
Je snapt vast wel dat Dennis al als naam gebruikt werd voordat er een voetballer met die naam bekend werd.
En als je je kind nu Dennis noemt kan dat goed zijn omdat je dat gewoon een leuke naam vind
Dennis is een vernoeming naar de Griekse god Dionysos, dat is een afgod voor mij.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik snap niet waar roots verloochen gebeurd
Namen geven blijk van je afkomst bij veel mensen. Als je bewust zo'n Westerse naam neemt zodat het niet opvalt dat je, bijvoorbeeld, een Turkse of Marokkaanse achtergrond hebt, dan verloochen je afkomst dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:25 schreef WodanIsGroot het volgende:
roots belangrijker dan de bloei zouden zijn.
Ironisch uit de mond van iemand met een username zoals de jouwe. Maar jij vind dus dat alle culturen kapot moeten. Maar ook je eigen cultuur dan.

Eigenlijk geeft jullie gedachtegoed precies aan wat er aan de hand is. In jullie ogen kan een moslim het nooit goed doen qua integratie. Al spreekt iemand de taal op moedertaalniveau, heeft betaald werk, draagt zijn steentje bij aan de maatschappij, dan is het nog niet goed omdat hij/zij Hassan of Fatma heet. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 20:34:24 ]
pi_173349483
Tweedegeneratieallochtonen die hier geboren zijn en hier kinderen krijgen zouden dus hun afkomst juist 'verloochenen' door een islamitische naam te nemen?
pi_173349533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]


Eigenlijk geeft jullie gedachtegoed precies aan wat er aan de hand is. In jullie ogen kan een moslim het nooit goed doen qua integratie. Al spreekt iemand de taal op moedertaalniveau, heeft betaald werk, draagt zijn steentje bij aan de maatschappij, dan is het nog niet goed omdat hij/zij Hassan of Fatma heet. :{
je gaat te kort door de bocht vind ik.
Ik proef een enorme afkeer van de nederlandse samenleving en alles wat daar bij hoort uit de toon van jou en een andere user hier wiens usernaam ik even kwijt ben. Afkeer van iets simpels als een naam, omdat hij lijkt op een naam van een godheid waar niemand zich heden ten dage bewust is
Dat vind ik erg verontrustend en ook ergens onbegrijpelijk.
Alsof ik in diepe zuiden van Texas zou wonen en dan haten op alles om mij heen.
pi_173349710
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dennis is een vernoeming naar de Griekse god Dionysos, dat is een afgod voor mij.

[..]

Namen geven blijk van je afkomst bij veel mensen. Als je bewust zo'n Westerse naam neemt zodat het niet opvalt dat je, bijvoorbeeld, een Turkse of Marokkaanse achtergrond hebt, dan verloochen je afkomst dus.

Het enige wat het is is een positief signaal naar de maatschappij waar je deel van uit wilt maken. Volgens mij.
quote:
Ironisch uit de mond van iemand met een username zoals de jouwe. Maar jij vind dus dat alle culturen kapot moeten. Maar ook je eigen cultuur dan.
Nee. Ik vindt dat nieuwe culturen in Nederland inpasbaar moeten zijn. Want daar wonen we: Nederland, mocht je dit vergeten zijn, hier bloeit de Nederlander.
quote:
Eigenlijk geeft jullie gedachtegoed precies aan wat er aan de hand is. In jullie ogen kan een moslim het nooit goed doen qua integratie. Al spreekt iemand de taal op moedertaalniveau, heeft betaald werk, draagt zijn steentje bij aan de maatschappij, dan is het nog niet goed omdat hij/zij Hassan of Fatma heet. :{
Nee hoor, alleen maar dat anderen hun vrijheden wordt gegund. Zoals er met succes verwacht wordt van al die culturen die hier wel aan meedoen.
pi_173349745
Het boeit natuurlijk geen ene ruk wie wat hoe zijn kinderen noemt. Maar de beargumentatie om een kind een bepaalde naam niet te geven is wel weer niveautje redneck.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173349791
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je gaat te kort door de bocht vind ik.
Ik proef een enorme afkeer van de nederlandse samenleving en alles wat daar bij hoort uit de toon van jou en een andere user hier wiens usernaam ik even kwijt ben. Afkeer van iets simpels als een naam, omdat hij lijkt op een naam van een godheid waar niemand zich heden ten dage bewust is
Dat vind ik erg verontrustend en ook ergens onbegrijpelijk.
Alsof ik in diepe zuiden van Texas zou wonen en dan haten op alles om mij heen.
Dat interpreteer je helemaal verkeerd. Maar zou jij je kind Jawaharlal of Gurpreet noemen als je in India ging wonen. Of Hüseyin of Cüneyt als je in Turkije ging wonen?

Zeg eens eerlijk!

(in in dit voorbeeld vanuit gaande dat je geen Indiaanse of Turkse partner hebt uiteraard)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 20:54:26 ]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:55:41 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173349861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:50 schreef truthortruth het volgende:
Het boeit natuurlijk geen ene ruk wie wat hoe zijn kinderen noemt. Maar de beargumentatie om een kind een bepaalde naam niet te geven is wel weer niveautje redneck.
En dan te bedenken dat het maar een voorbeeld was om aan te tonen dat men assimilatie van ons wenst i.p.v. integratie. :{

Ik doe daar niet aan mee. Zoals ik al zei, het is nu tijd om te oogsten.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173349927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

...

En als moslim geef je je kind natuurlijk een islamitische naam en vernoem je je kind niet naar een afgod. Als jij toch verlangt dat een moslim zijn kind naar een afgod vernoemt, trol je ja.
Oh trouwens.

En als Nederlander geef je je kind natuurlijk een Nederlandse naam en vernoem je je kind niet naar een afgod.
pi_173349969
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat het maar een voorbeeld was om aan te tonen dat men assimilatie van ons wenst i.p.v. integratie. :{

Ik doe daar niet aan mee. Zoals ik al zei, het is nu tijd om te oogsten.

:{²
Het gaat erom dat het een onmogelijk en afschuwlijk iets is moslims. En dat is gewoon heel apart.

Zal wel een niet inpasbaar verschil in cultuur zijn
pi_173350002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat interpreteer je helemaal verkeerd. Maar zou jij je kind Jawaharlal of Gurpreet noemen als je in India ging wonen. Of Hüseyin of Cüneyt als je in Turkije ging wonen?

Zeg eens eerlijk!

(in in dit voorbeeld vanuit gaande dat je geen Indiaanse of Turkse partner hebt uiteraard)
ik ga nooit in een islamitisch land wonen, maar mocht ik naar UK of Canada zou vertrekken zou ik idd een engelse naam uitzoeken of een naam die neutraal is. Omdat de juf en kinderen in de klas en toekomstige collega's vast moeite zou hebben met 'Jeroen' of 'Janneke' of zo iets oer nederlands.
pi_173350055
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat het maar een voorbeeld was om aan te tonen dat men assimilatie van ons wenst i.p.v. integratie. :{

Ik doe daar niet aan mee. Zoals ik al zei, het is nu tijd om te oogsten.

:{²
Wat oogst je als je haat zaait?
pi_173350113
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat het maar een voorbeeld was om aan te tonen dat men assimilatie van ons wenst i.p.v. integratie. :{

Ik doe daar niet aan mee. Zoals ik al zei, het is nu tijd om te oogsten.

:{²
dat roep je al aantal keer, maar wat ga je oogsten dan?
pi_173350190
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik ga nooit in een islamitisch land wonen, maar mocht ik naar UK of Canada zou vertrekken zou ik idd een engelse naam uitzoeken of een naam die neutraal is. Omdat de juf en kinderen in de klas en toekomstige collega's vast moeite zou hebben met 'Jeroen' of 'Janneke' of zo iets oer nederlands.
Mooie poging om de vraag te ontwijken, maar ik proef dus een "nee" India is trouwens helemaal geen islamitisch land. Juist daarom had ik expres India als voorbeeld gekozen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 21:14:40 ]
pi_173350290
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan te bedenken dat het maar een voorbeeld was om aan te tonen dat men assimilatie van ons wenst i.p.v. integratie. :{

Ik doe daar niet aan mee. Zoals ik al zei, het is nu tijd om te oogsten.
Je hebt ons ook zoveel gegeven, mijn dank is van dezelfde omvang.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173350408
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat interpreteer je helemaal verkeerd. Maar zou jij je kind Jawaharlal of Gurpreet noemen als je in India ging wonen. Of Hüseyin of Cüneyt als je in Turkije ging wonen?

Zeg eens eerlijk!

(in in dit voorbeeld vanuit gaande dat je geen Indiaanse of Turkse partner hebt uiteraard)
Ik wil hier wel eerlijk antwoord opgeven.

Ten eerste wil ik ook duidelijk maken dat ik nooit in een islamitisch land zal gaan wonen, waarom wordt dadelijk wel duidelijk.

Maar om hypothetisch met je mee te gaan. Ik zal in Turkije, Saudi Arabia of welk islamitisch land dan ook mijn kind geen lokale naam geven dit omdat ik neerkijk op hun. Ik walg van hun gebruiken en geloof.

Maar mocht ik in Amerika, Rusland, Japan wonen dan zou ik er geen probleem mee hebben, want hun cultuur respecteer ik.


Dus ja vanuit die gedacht vindt ik de walging die jij voelt bij de gedachte om een Nederlandse naam aan je kind te geven zeer hypocriet. Ik denk dan eerlijk: als je op ons neerkijkt ga dan toch lekker weg.
pi_173350537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:07 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Mooie poging om de vraag te ontwijken, maar ik proef dus een "nee" India is trouwens helemaal geen islamitisch land. Juist daarom had ik expres India als voorbeeld gekozen. ;)
ik ontwijk je vraag niet. Ik geef antwoord, maar dan vertaald naar een voor mij realistische situatie.
Je noemde ook Turkije, maar ook in India ga ik nooit wonen omdat het er te heet, te druk en te onveilig is. Ik wil ook niet wonen in China, in Afghanistan of Texas om maar wat willekeurige voorbeelden te noemen.
Als ik in Denemarken zou gaan wonen dan zou ik een naam kiezen die in beide landen uit te spreken is, net als UK of Frankrijk. En dat is dus geen oernederlandse naam en ook geen deense variant van iets onuitspreekbaars als 'Cüneyt'.
Minder zwart/wit denken, probeer dat eens
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:23:44 #217
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173350585
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:16 schreef WodanIsGroot het volgende:

Dus ja vanuit die gedacht vindt ik de walging die jij voelt bij de gedachte om een Nederlandse naam aan je kind te geven zeer hypocriet. Ik denk dan eerlijk: als je op ons neerkijkt ga dan toch lekker weg.
Zo zie ik het niet. Nederland heeft mooie gebruiken, maar ook gebruiken waar ik op neerkijk. Moet kunnen.

Wat vind ik mooi aan Nederland, o.a.:

• Nuchterheid
• Betrouwbaarheid (over het algemeen)
• Punctualiteit (bij afspraken)
• Infrastructuur
• Ziggo

Wat vind ik minder:

• De ruggengraat van de "mannen" is van papier maché, ze worden bijna altijd overvleugeld door de vrouw/dochter
• Het 100 keer "ja" zeggen in een gesprek
• Drinken van gepasteuriseerde melk
• De gierigheid (over de landsgrenzen)

Jij bezoekt ook geregeld een supermarkt. Ik neem aan dat je er zaken tegenkomt die je heerlijk vindt maar ook zaken waarvan je moet kotsen.

Ja.

:{²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 23-08-2017 21:29:25 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173350650
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo zie ik het niet. Nederland heeft mooie gebruiken, maar ook gebruiken waar ik op neerkijk. Moet kunnen.

Wat vind ik mooi aan Nederland, o.a.:

• Nuchterheid
• Betrouwbaarheid (over het algemeen)
• Punctualiteit (bij afspraken)

Wat vind ik minder:

• De ruggengraat van de "mannen" is van papier maché, ze worden bijna altijd overvleugeld door de vrouw/dochter
• Het 100 keer "ja" zeggen in een gesprek
• Drinken van gepasteuriseerde melk
• De gierigheid (over de landsgrenzen)

Jij bezoekt ook geregeld een supermarkt. Ik neem aan dat je er zaken tegenkomt die je heerlijk vindt maar ook zaken waarvan je moet kotsen.

Ja.

:{²
voor nuchterheid hoef je hier niet te blijven toch _O-
Ga lekker gelukkig wezen in islamitisch land waar vrouwen minder zijn dan een kameel joh
pi_173350685
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik ontwijk je vraag niet.
Wel degelijk, door je te verschuilen achter het feit dat je daar niet naar toe gaat. Nee, dat snap. Het is dan ook een hypothetische situatie.

Stel dat je toch naar India zou gaan, zou je kind dan Jawaharlal noemen?

De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal van westerse landen. Je bent zelf westers, logisch dat je je kind een westerse naam geeft.
pi_173350770
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wel degelijk, door je te verschuilen achter het feit dat je daar niet naar toe gaat. Nee, dat snap. Het is dan ook een hypothetische situatie.

Stel dat je toch naar India zou gaan, zou je kind dan Jawaharlal noemen?

De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal van westerse landen. Je bent zelf westers, logisch dat je je kind een westerse naam geeft.
je bent niet slim genoeg om mijn antwoord te begrijpen. Jammer voor je.
Ik zou mijn kind (die ik nooit ga krijgen) geen naam geven die ik en mijn nederlandse familie niet kan uitspreken. Maar aangezien er meer dan een miljard mensen in India wonen hebben ze meer namen. Shalini bijvoorbeeld, dat is een Indiase collega van me. Venkatha zou ook kunnen
Ik ga niet in een niet westers land wonen, en jij zou er volgens mij beter aan doen om in een islamitisch land te wonen
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:33:12 #221
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173350809
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wel degelijk, door je te verschuilen achter het feit dat je daar niet naar toe gaat. Nee, dat snap. Het is dan ook een hypothetische situatie.

Stel dat je toch naar India zou gaan, zou je kind dan Jawaharlal noemen?

De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal van westerse landen. Je bent zelf westers, logisch dat je je kind een westerse naam geeft.
ach het kan wel een voordeel hebben als je gaat solliciteren,
Als je als Henk-jan of Pieter-Karel heet hier in Nederland ipv Mo , of Achmed

je kansen zijn vaak wel wat groter om opgeroepen te worden ...

Ik heb zelf ook een buitenlandse naam en ze staan vaak vreemd te kijken als er iemand binnen stapt met blond haar en blauw ogen :-)

Net zo als Nederlandse gezinnen nu ook aan de toekomst moeten gaan denken .. en hun kind MO of Achmed moeten gaan noemen ..... want over 30 jaar leven we hier ook in een Moslim staat


dan heb je met zo'n naam wel weer voordeel

ach het kan alle kanten op :%
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173350864
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
je bent niet slim genoeg om mijn antwoord te begrijpen.
Slim genoeg om jouw intenties te doorzien. :') Er wordt je een spiegel voorgehouden, en dan zie je zelf eigenlijk ook wel een beetje je hypocrisie in. Omdat te verbloemen schiet je in de modus dat je daar toch niet gaat wonen.

Ja duh, dat snap ik ook wel. Dat is ook totaal niet het issue. En wat betreft het niet uit kunnen spreken. De meeste islamitische voornamen zijn prima uit te spreken voor Nederlanders, dus wat een kolder om je daar achter te verschuilen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:35:32 #223
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173350874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wel degelijk, door je te verschuilen achter het feit dat je daar niet naar toe gaat. Nee, dat snap. Het is dan ook een hypothetische situatie.

Stel dat je toch naar India zou gaan, zou je kind dan Jawaharlal noemen?

De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal van westerse landen. Je bent zelf westers, logisch dat je je kind een westerse naam geeft.
Je kan je dochter Anika noemen en je zoon Jay,beetje neutraal en toch hindoestaanse namen ;)

In het arabisch zou ik kiezen voor Lina en Jaspar of zo
  Eindredactie Games woensdag 23 augustus 2017 @ 21:35:58 #224
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173350879
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ga lekker gelukkig wezen in islamitisch land waar vrouwen minder zijn dan een kameel joh
Belachelijke hyperbool natuurlijk. Veel Nederlandse mannen denken net zo over Nederlandse mannen als BSB beschrijft, wordt ook dagelijks op dit forum geëtaleerd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173350883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:33 schreef RAVW het volgende:
Als je als Henk-jan of Pieter-Karel heet hier in Nederland ipv Mo , of Achmed

je kansen zijn vaak wel wat groter om opgeroepen te worden ...
Zeer zeker. Discriminatie is wijdverbreid op de Nederlandse werkvloer.
pi_173350887
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

...

Jij bezoekt ook geregeld een supermarkt. Ik neem aan dat je er zaken tegenkomt die je heerlijk vindt maar ook zaken waarvan je moet kotsen.

Ja.

:{²
Leven in een maatschappij betekent niet alleen de dingen shoppen die je lekker vindt. Dit tesamen met de wil om het assortiment aan te passen is de kern van het probleem in de onze 'winkel'.
pi_173350921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Je kan je dochter Anika noemen en je zoon Jay,beetje neutraal en toch hindoestaanse namen ;)
Zou kunnen, om eerlijk te zijn ben ik niet thuis in hindoestaanse namen. Maar ik moet altijd aan die Hindoestaanse gast uit the Simpsons denken, haha.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:38:57 #228
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173350944
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:36 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Leven in een maatschappij betekent niet alleen de dingen shopen die je lekker vindt.
Jawel hoor. Zaken die je niet aanstaan en kunt vermijden ga je absoluut uit de weg. Of ben ik pas echt geïntegreerd als ik:

• Naar de wallen ga
• Een blowtje neem
• Euthanasie pleeg
• Mijn vrouw bazig laat doen tegen me

Neen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173350961
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Slim genoeg om jouw intenties te doorzien. :') Er wordt je een spiegel voorgehouden, en dan zie je zelf eigenlijk ook wel een beetje je hypocrisie in. Omdat te verbloemen schiet je in de modus dat je daar toch niet gaat wonen.

Ja duh, dat snap ik ook wel. Dat is ook totaal niet het issue. En wat betreft het niet uit kunnen spreken. De meeste islamitische voornamen zijn prima uit te spreken voor Nederlanders, dus wat een kolder om je daar achter te verschuilen.
je bent een naar mannetje eigenlijk. Ik kan veel indiase , turkse en marokkaanse namen niet uitspreken en die worden onderling gewoon afgekort of verwesterde versie gebruikt.
Maar daar gaat het niet om, ik hoef dat fictieve kind geen westerse naam te geven maar welke naam dat zou zijn laat ik niet door jou bepalen
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:39:43 #230
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173350970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zeer zeker. Discriminatie is wijdverbreid op de Nederlandse werkvloer.
niet alleen in Nederland

veel landen doen het .. alleen hier leggen we alles onder een vergrootglas en wordt alles maar politiek correct bekeken

terwijl in andere landen gewoon het de normaalste zaak is dat hun eigen mensen voor gaan of in sommige landen zelf liever een buitenstaande heeft , omdat die makkelijk te beïnvloeden is

weten vaak de rechten niet ect ect

ook dat gebeurd hier in nederland
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173350976
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel hoor. Zaken die je niet aanstaan en kunt vermijden ga je absoluut uit de weg. Of ben ik pas echt geïntegreerd als ik:

• Naar de wallen ga
• Een blowtje neem
• Euthanasie pleeg
• Mijn vrouw bazig laat doen tegen me

Neen.

:{²
Leven in een maatschappij betekent niet alleen de dingen shoppen die je lekker vindt. Dit tesamen met de wil om het assortiment aan te passen is de kern van het probleem in de onze 'winkel'.

Rechten en plichten.
pi_173350986
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Belachelijke hyperbool natuurlijk. Veel Nederlandse mannen denken net zo over Nederlandse mannen als BSB beschrijft, wordt ook dagelijks op dit forum geëtaleerd.
dit forum is niet representatief. Maar wat is je punt?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:41:01 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173350999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zou kunnen, om eerlijk te zijn ben ik niet thuis in hindoestaanse namen. Maar ik moet altijd aan die Hindoestaanse gast uit the Simpsons denken, haha.
Nee maar ik bedoel eigenlijk dat je kan kiezen voor namen die een beetje overal te gebruiken zijn,Jawaharlal is niet gebruikelijk in het westen, en als je dan toch je kind in het westen laat opgroeien kan je kiezen voor zo'n middenweg ;)
pi_173351021
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
maar welke naam dat zou zijn laat ik niet door jou bepalen
Top!

Laat je moslims nu ook zelf de naam voor hun kind bepalen, en we zijn er. :)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:42:41 #235
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173351031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:41 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel eigenlijk dat je kan kiezen voor namen die een beetje overal te gebruiken zijn,Jawaharlal is niet gebruikelijk in het westen, en als je dan toch je kind in het westen laat opgroeien kan je kiezen voor zo'n middenweg ;)
net zo als die zwemster : Ranomi Kromowidjojo
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Eindredactie Games woensdag 23 augustus 2017 @ 21:42:58 #236
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173351036
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit forum is niet representatief. Maar wat is je punt?
Dat je zoveelste sneer (schijnbaar lukt het discussiëren nog niet helemaal zonder voortdurend je gesprekspartner te beledigen) niet echt geloofwaardig is, dat afkeer tegen 'de metroman' ook in het Westen wijdverbreid is. Je kameelgrapje werkt dus niet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_173351039
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
• Mijn vrouw bazig laat doen tegen me
Man met klein pikkie alert! >:)
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:44:18 #238
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173351069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Man met klein pikkie alert! >:)
nee daarom zijn ze buiten en op het internet altijd met zo'n grote bek , maar zodra ze thuis zijn hebben ze niets meer te vertellen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:44:32 #239
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173351074
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Top!

Laat je moslims nu ook zelf de naam voor hun kind bepalen, en we zijn er. :)
Als dat niet wordt opgelegd door de overheid ben ik het met je eens

https://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkaanse_namenlijst
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:45:16 #240
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_173351086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef RAVW het volgende:

[..]

net zo als die zwemster : Ranomi Kromowidjojo
Zij is bekend en dus is haar naam ingeburgerd ;)

Ik vind ook namen als Mohammed , Ali , Yasmin of Fatima al ingeburgerd
pi_173351140
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat je zoveelste sneer (schijnbaar lukt het discussiëren nog niet helemaal zonder voortdurend je gesprekspartner te beledigen) niet echt geloofwaardig is, dat afkeer tegen 'de metroman' ook in het Westen wijdverbreid is. Je kameelgrapje werkt dus niet.
het was geen grapje maar een welgemeend advies.
De metroman staat niet gelijk aan iedereen die op gelijkwaardige voet met een vrouw omgaat.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:54:31 #242
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173351280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:45 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Zij is bekend en dus is haar naam ingeburgerd ;)

Ik vind ook namen als Mohammed , Ali , Yasmin of Fatima al ingeburgerd
ja alleen bij de naam Mohammed heb ik altijd wel zo iets van ... weer een , maar welke van de 10 miljoen bedoel je
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173351307
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Top!

Laat je moslims nu ook zelf de naam voor hun kind bepalen, en we zijn er. :)
Het gaat om het de aversie tegen een normale gezonde Nederlandse naam. Dat straalt afkeer uit.
pi_173351435
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Top!

Laat je moslims nu ook zelf de naam voor hun kind bepalen, en we zijn er. :)
het ging dus om jouw afkeer voor niet islamitische namen, waar jij lekker omheen lult door naar mij te gaan wijzen. Ik heb geen afkeer voor niet westerse namen. Shalini, Venkatha, Yasmin, Fatima allemaal prima voor dat kind dat ik niet ga krijgen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:04:46 #245
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173351504
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:55 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het gaat om het de aversie tegen een normale gezonde Nederlandse naam. Dat straalt afkeer uit.
terwijl je juist hier in Nederland veel Franse en Engelse namen ziet ,

dat zie je vaak bij dat soort mensen inderdaad niet
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173355251
Beetje offtopic dit...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_173355264
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Top!

Laat je moslims nu ook zelf de naam voor hun kind bepalen, en we zijn er. :)
Dat mag men toch ook?
pi_173355371
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dennis is een vernoeming naar de Griekse god Dionysos, dat is een afgod voor mij.

Mohammed is een warlord, jodenmoordenaar en pedofiel voor mensen die zijn verhalen kennen. Ook de naam Jihad doet het hier niet meer zo best.
quote:
Namen geven blijk van je afkomst bij veel mensen. Als je bewust zo'n Westerse naam neemt zodat het niet opvalt dat je, bijvoorbeeld, een Turkse of Marokkaanse achtergrond hebt, dan verloochen je afkomst dus.
Kutsmoes, je hebt ook nog een achternaam of de keus voor een 2e naam.

Typisch islamitische namen worden gekozen om het geloof maar in gang te houden. Een geeft een stempel op je voorhoofd "moslim" waar je het de rest van je leven maar mee moet doen (dat geldt uiteraard ook voor typisch christelijke namen)

Je (groot)ouders hebben gekozen om in Nederland hun geluk te zoeken, "maar oh wee als ik m'n roots verlies; we praten Arabisch met elkaar, we blijven ver uit de buurt van alles wat Westers is en kleden ons alsof we nog in de woestijn zijn".

OK, niet Dennis, maar zijn nog duizenden namen die gebruikt kunnen worden die zouden aantonen dat je ouders (of dan in ieder geval de 2e generatie) hebben gekozen om hun kind tijdens zijn leven een kans te geven i.p.v. een fictieve God te pleasen NA zijn leven.

Ik ben met je eens dat een naam geen invloed zou moeten hebben maar helaas is dit wereldwijd wèl het geval. Mensen (w.o. werkgevers) kiezen eerder voor iets wat "eigen" is, als ouder de taak om je kind een goede kans te geven in zijn omgeving (tenzij ze van plan zijn te vertrekken).
Racist
pi_173355868
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 07:37 schreef Toga het volgende:
Mohammed is een warlord, jodenmoordenaar en pedofiel voor mensen die zijn verhalen kennen.
Goede trollpoging, maar ik laat me niet op de kast jagen. :W

quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 07:37 schreef Toga het volgende:
we blijven ver uit de buurt van alles wat Westers is en kleden ons alsof we nog in de woestijn zijn".

Je overdrijft enorm. Integratie hoeft cultuurbehoud niet in de weg staan. Assimilatie wel!

quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 07:37 schreef Toga het volgende:
Ik ben met je eens dat een naam geen invloed zou moeten hebben maar helaas is dit wereldwijd wèl het geval. Mensen (w.o. werkgevers) kiezen eerder voor iets wat "eigen" is, als ouder de taak om je kind een goede kans te geven in zijn omgeving
Ja dat werkt dus niet. Stel je voor een werkgever heeft 2 sollicitanten: Dennis de Wit, en Dennis Gözübüyük; volgens jouw filosofie kiest werkgever dan toch voor de heer de Wit. Je spreekt jezelf enorm tegen hier.

Maar goed, ik denk dat over 20 jaar de demografische samenstelling van Nederland dermate veranderd is, dat dit niet meer speelt. Dus hoeven de ouders van nu daar eigenlijk niet eens rekening mee te houden. >:O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 08:54:28 ]
pi_173355972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:32 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Wij Marokkanen koesteren onze eigen cultuur en het behoud van onze tradities en religie, daar kan je weinig aan veranderen. Jij wilt dat we assimileren en totaal andere mensen gaan worden, dat gaat dus nooit goed werken. Je moet in Nederland gewoon duidelijke regels hebben, we hoeven niet van de Marokkaanse gemeenschap te verwachten dat zij hun cultuur en religie verwaarlozen om in Nederland te passen. Je moet in Nederland gewoon regels hebben en wie de regels niet naleeft gewoon het land uit donderen.

PS: Ik ben een Marokkaan en ja ik heb in Azië ge-backpacked....
Dit bedoel ik dus. Niemand verwacht ook dat een Marokkaan volledig assimileert. Dat maak jij er van. Ook niet verwaarlozen. Want dat is de crux, hoezo verwaarloos jij je cultuur als je een keer een ander land bezoekt dan Marokko? Hoezo assimileer jij als je een keer elders cultuur gaan opsnuiven?

Tekent dit een enorm minderwaardigheidscomplex?

En goed van je dat je bent wezen backpacken, maar hoe kan het dat jij in die kringen een enorme uitzondering bent?
pi_173356021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Goede trollpoging, maar ik laat me niet op de kast jagen. :W
mootje was n moordenaar en warlord daar is niks over gelogen. Bijvoorbeeld: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza

quote:
Maar goed, ik denk dat over 20 jaar de demografische samenstelling van Nederland dermate veranderd is, dat dit niet meer speelt. Dus hoeven de ouders van nu daar eigenlijk niet eens rekening mee te houden. >:O
Dat denk ik ook. Een moslimvrij Nederland over 20 jaar.
pi_173356061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:50 schreef Hamzoef het volgende:

Maar goed, ik denk dat over 20 jaar de demografische samenstelling van Nederland dermate veranderd is, dat dit niet meer speelt. Dus hoeven de ouders van nu daar eigenlijk niet eens rekening mee te houden. >:O
Denk ik ook, de meeste weldenkende Nederlanders zijn tegen die tijd allang geëmigreerd en dan is het hier verder net zo'n puinhoop als in het Midden Oosten en Afrika.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:12:24 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173356084
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:07 schreef WodanIsGroot het volgende:

Dat denk ik ook. Een moslimvrij Nederland over 20 jaar.
Alhoewel er krachten zijn die dit nastreven denk ik dat de demografische ontwikkelingen sterker zijn. Lees onderstaand wetenschappelijk werkje maar eens:

WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173356099
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alhoewel er krachten zijn die dit nastreven denk ik dat de demografische ontwikkelingen sterker zijn. Lees onderstaand wetenschappelijk werkje maar eens:

WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

:{²
Ik ga geen salafistische waanbeelden lezen. Jij bent compleet de weg kwijt, echt zonde.
pi_173357648
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Alhoewel er krachten zijn die dit nastreven denk ik dat de demografische ontwikkelingen sterker zijn. Lees onderstaand wetenschappelijk werkje maar eens:

WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !
Je eigen troll topic waarin je keihard wordt onderuit gehaald als argument aanbrengen :D Wel mooi hoe jij als voorbeeld telt van hoe religie vergif voor de geest is. En dat dan ook consequent laten zien _O- .
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173357743
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alhoewel er krachten zijn die dit nastreven denk ik dat de demografische ontwikkelingen sterker zijn. Lees onderstaand wetenschappelijk werkje maar eens:

WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

:{²
Ik kan me die volgesnoten zakdoek nog herinneren die jij een essay over homosexualiteit noemde. Ik sla even over als je het niet erg vindt.
pi_173357790
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:07 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

mootje was n moordenaar en warlord daar is niks over gelogen. Bijvoorbeeld: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza
Dat heeft ergens ook iets hypocriets he. In Amerika heb je nu die hele discussie over die beeldenstorm en dat er volgens veel mensen(mij incl. trouwens) geen ruimte is voor dat soort toonbeelden van racisme. De betreffende generaals e.d. staan wat mij betreft aan de verkeerde kant van de historie en de vergelijking met standbeelden van Hitler vind ik hier wel gerechtvaardigd.

Anderzijds heb je dan echter wel mensen die hun kinderen noemen naar een middeleeuwse warlord die minstens net zo verachtelijk was als de mensen die vochten voor slavernij. Zijn ze zelfs trots op. De man wordt verafgood en dat is blijkbaar allemaal prima. Ergens zorgt dat, bij mij in ieder geval, voor wat frictie.
pi_173357872
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dat heeft ergens ook iets hypocriets he. In Amerika heb je nu die hele discussie over die beeldenstorm en dat er volgens veel mensen(mij incl. trouwens) geen ruimte is voor dat soort toonbeelden van racisme. De betreffende generaals e.d. staan wat mij betreft aan de verkeerde kant van de historie en de vergelijking met standbeelden van Hitler vind ik hier wel gerechtvaardigd.

Anderzijds heb je dan echter wel mensen die hun kinderen noemen naar een middeleeuwse warlord die minstens net zo verachtelijk was als de mensen die vochten voor slavernij. Zijn ze zelfs trots op. De man wordt verafgood en dat is blijkbaar allemaal prima. Ergens zorgt dat, bij mij in ieder geval, voor wat frictie.
Staat hier los van. Maar ik begrijp je punt.
pi_173358241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef Solstice1 het volgende:
Dat heeft ergens ook iets hypocriets he. In Amerika heb je nu die hele discussie over die beeldenstorm en dat er volgens veel mensen(mij incl. trouwens) geen ruimte is voor dat soort toonbeelden van racisme. De betreffende generaals e.d. staan wat mij betreft aan de verkeerde kant van de historie en de vergelijking met standbeelden van Hitler vind ik hier wel gerechtvaardigd.

Anderzijds heb je dan echter wel mensen die hun kinderen noemen naar een middeleeuwse warlord die minstens net zo verachtelijk was als de mensen die vochten voor slavernij. Zijn ze zelfs trots op. De man wordt verafgood en dat is blijkbaar allemaal prima. Ergens zorgt dat, bij mij in ieder geval, voor wat frictie.
Maar dit is toch kenmerkend voor de hele omgang met de islam. Er staan belachelijke intolerante teksten in de koran zelfs als je de oorlogsverzen eruit haalt. Maar daar knijpt men een oogje dicht voor.

Ik vind alle intolerantie verachtelijk, of dat nu vanuit nazis, racisten, extreem rechts etc komt, maar dus ook vanuit de islam. Ik snap echt niet dat die ideologie als een uitzondering behandeld wordt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173358683
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Staat hier los van. Maar ik begrijp je punt.
Toch zie ik veel van de mensen die nu terecht ageren tegen Trump, het in het geval islam wel prima vinden. Dat verwondert mij dus.
pi_173358708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:40 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Toch zie ik veel van de mensen die nu terecht ageren tegen Trump, het in het geval islam wel prima vinden. Dat verwondert mij dus.
Ik zie die link niet.
pi_173362364
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
Dat denk ik ook. Een moslimvrij Nederland over 20 jaar.
Hahaha, je snapt toch zelf ook wel dat je je compleet belachelijk maakt nu? Schets eens een scenario hoe dit volgens jou tot stand zou komen.
pi_173362806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hahaha, je snapt toch zelf ook wel dat je je compleet belachelijk maakt nu? Schets eens een scenario hoe dit volgens jou tot stand zou komen.
Scenario 1)
moslims zullen massaal Nederland verlaten omdat hen in de komende 20 jaar duidelijk wordt dat ze hier niet welkom zijn. Dit samen met het compleet opdrogen van de migratie stromen zal naar een leuker Nederland leiden.

Scenario 2)
Mensen worden niet als moslim geboren...


We zullen zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door WodanIsGroot op 24-08-2017 15:01:24 ]
pi_173363320
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:54 schreef WodanIsGroot het volgende:
Scenario 1)
moslims zullen massaal Nederland verlaten omdat hen in de komende 20 jaar duidelijk wordt dat ze hier niet welkom zijn. Dit samen met het compleet opdrogen van de migratie stromen zal naar een leuker Nederland leiden.
Volkomen irrealistisch scenario. Nederlandse samenleving zou sowieso ook instoren wanneer er op eens zoveel mensen het land verlaten. Nederland komt nu al met een enorme vergrijzing.

quote:
Mensen worden niet als moslim geboren...
In principe wordt iedereen als moslim geboren...
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:14:19 #265
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173363350
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

Scenario 2)
Mensen worden niet als moslim geboren...

Iedereen wordt als moslim geboren. Alleen de omgeving wijzigt dit of houdt het in stand. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173363400
... moslims... Ik hoef ook niks meer te schrijven, jullie laten goed zien waarom jullie niet welkom zouden zijn.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:20:20 #267
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173363481
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]


In principe wordt iedereen als moslim geboren...
Wat een onzin weer.
Religie :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:22:51 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173363532
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen wordt als moslim geboren. Alleen de omgeving wijzigt dit of houdt het in stand. :{

:{²
:')
pi_173363570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:16 schreef WodanIsGroot het volgende:
... moslims... Ik hoef ook niks meer te schrijven, jullie laten goed zien waarom jullie niet welkom zouden zijn.
Dat bepaal jij niet.
pi_173363729
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen wordt als moslim geboren. Alleen de omgeving wijzigt dit of houdt het in stand. :{

:')²
Aan welke kenmerken van een moslim voldoet een baby dan?
pi_173363747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]


[..]

In principe wordt iedereen als moslim geboren...
ook Jan en Dennis?
pi_173363813
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Aan welke kenmerken van een moslim voldoet een baby dan?
Fitrah

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 15:36:34 ]
pi_173364078
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Fitrah
?
Gezondheid.
pi_173364119
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet.
Klopt.

Hatsjoe.
pi_173364200
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:46 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

?
Gezondheid.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:47 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Klopt.

Hatsjoe.
Ben je dronken?
pi_173364302
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Fitrah
Eh... Wat?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:55:05 #277
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_173364305
Allah bestaat niet. God is een verzinsel, een sprookje. Stop, voordat het te laat is. Laat je leven niet leiden door een fantasieverhaal :)
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_173364311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]


[..]

Ben je dronken?
Nee, moslim moe.
pi_173364369
ingehuurde jeugdwerker Amsterdam propageerde jihad > ALLE BABIES ZIJN MOSLIMS
ok
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:59:30 #280
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173364407
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:55 schreef Yogaflame het volgende:
Allah bestaat niet. God is een verzinsel, een sprookje. Stop, voordat het te laat is. Laat je leven niet leiden door een fantasieverhaal :)
Dit dus.

Beetje alle babies claimen voor je geloof. Sektedenken :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173364418
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eh... Wat?
Ik neem aan dat je bekend bent met google?
pi_173364444
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bekend bent met google?
Ragnarok.
pi_173364480
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:01 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ragnarok.
Wat wil je zeggen? :?
pi_173364567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen? :?
Datte.
pi_173364608
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bekend bent met google?
Manmanmanmanman...
pi_173364610
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen wordt als moslim geboren. Alleen de omgeving wijzigt dit of houdt het in stand. :{

:{²
_O- , daar gaat mijn koffie :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173364643
Maar goed, baby's hebben geen moslimkenmerken, maar zijn wel moslim. Dat geloven moslims nou eenmaal. Dus.
pi_173364675
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Manmanmanmanman...
Een 'politieke' discussie waarn wij enigzins op dezelfde lijn zitten laat goed zien hoe belachelijk die discussie eigenlijk is.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:14:12 #289
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173364717
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:10 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, baby's hebben geen moslimkenmerken, maar zijn wel moslim. Dat geloven moslims nou eenmaal. Dus.
Dus?
Respect voor ieder waandenkbeeld met een religieus sausje? :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173364728
Leren jullie niets op school of zo :?
pi_173364820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:14 schreef Hamzoef het volgende:
Leren jullie niets op school of zo :?
Niks over de islam, waarom zouden we? Hoe idioot zou het zijn dat ik als een uit de klei getrokken Fries over jullie waanbeelden zou moeten leren.

Het is al idioot dat wij tegenwoordig weten wat jihad, ramadan, enz is.
pi_173364832
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dus?
Respect voor ieder waandenkbeeld met een religieus sausje? :)
Nee, ik heb geen respect voor welke illusie dan ook. Ik kan wel accepteren dat ze er zijn, ik kan ze soms heel interessant vinden, maar respect ervoor hebben lukt me niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2017 16:19:46 ]
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:20:44 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173364877
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:18 schreef WodanIsGroot het volgende:

Het is al idioot dat wij tegenwoordig weten wat jihad, ramadan, enz is.
Ja, vreselijk. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173364879
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:18 schreef WodanIsGroot het volgende:
Niks over de islam, waarom zouden we?
Algemene ontwikkeling? Ik heb basiskennis van alle grote religies + een aantal antieke mythologieën. Ik dacht dat dat vast onderdeel was van een goede opleiding, maar blijkbaar was dat niet op elke school zo?
pi_173364929
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Algemene ontwikkeling? Ik heb basiskennis van alle grote religies + een aantal antieke mythologieën. Ik dacht dat dat vast onderdeel was van een goede opleiding, maar blijkbaar was dat niet op elke school zo?
Gaap. Daarnaast als dit zo was had je de relevantie van Ragnarok wel gesnapt.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:24:26 #296
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173364983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:14 schreef Hamzoef het volgende:
Leren jullie niets op school of zo :?
Gelukkig op religievrije scholen gezeten. Leer je nog eens wat. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_173365034
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, vreselijk. :')

:{²
Ja, ik weet niks van hindoe, chineese of japanse termen dit omdat ik in Nederland woon. Dat jullie religie shit ons wel door de strot wordt geduwd is dus idioot.
pi_173365050
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:22 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Gaap. Daarnaast als dit zo was had je de relevantie van Ragnarok wel gesnapt.
Nee.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:24 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Gelukkig op religievrije scholen gezeten.
Ik ook.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:27:32 #299
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173365073
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:26 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ja, ik weet niks van hindoe, chineese of japanse termen dit omdat ik in Nederland woon. Dat jullie religie shit ons wel door de strot wordt geduwd is dus idioot.
Ik ben blij dat jouw houding geen gemeengoed is in Nederland. Anders hadden we nog veel meer laxeer aan de knikker. Je mag je best verdiepen in de medemens. Zeker als die medemens het pensioen van je vader betaald. :{

Random woord: pastinaak

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173365076
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, vreselijk. :')

:{²
Ja, het is triest dat we hebben moeten kennismaken maken met jihad door verschillende praktijkvoorbeelden
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')