abonnement Unibet Coolblue
pi_173998162
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 22:59 schreef k_man het volgende:

[..]

RIVM is gewoon onderdeel van de overheid. Dezelfde overheid die er alle belang bij heeft om niet toe te geven dat er stoffen aan het drinkwater worden toegevoegd.

En als een journalist per ongeluk toch wat aantreft, dan stelt de overheid achteraf wel even een norm op waaruit blijkt dat er echt niks aan de hand is...
Maar waarom denk je dat de overheid genx aan drinkwater toevoegt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173998828
Right, dus de overheid neemt de gok maar even dat van die miljoenen huishoudens niemand checkt wat erin zit, daarbij is volgens jou een samenstellingsanalyse ook nog eens onmogelijk - je moet weten waar je precies op zoekt.

Volgens mij zat er bij jou wat sterkers door je water. :P
pi_173999020
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 23:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar waarom denk je dat de overheid genx aan drinkwater toevoegt?
Eh, iets met de NWO ofzo? Joh, weet ik veel. Je denkt toch niet dat ik hier daadwerkelijk in geloof?

Soms is het wel eens vermakelijk om een volstrekt ridicuul standpunt vol overgave te verdedigen. Goed om je debatteerkwaliteiten te oefenen.
pi_173999074
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 23:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, iets met de NWO ofzo? Joh, weet ik veel. Je denkt toch niet dat ik hier daadwerkelijk in geloof?

Soms is het wel eens vermakelijk om een volstrekt ridicuul standpunt vol overgave te verdedigen. Goed om je debatteerkwaliteiten te oefenen.
Geef de Flat Earth eens een kans. :D
pi_173999148
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 23:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, iets met de NWO ofzo? Joh, weet ik veel. Je denkt toch niet dat ik hier daadwerkelijk in geloof?
Ik kijk nergens meer van op 😎

quote:
Soms is het wel eens vermakelijk om een volstrekt ridicuul standpunt vol overgave te verdedigen. Goed om je debatteerkwaliteiten te oefenen.
Klopt, en zoals illusions aangeeft, flat earth is daar een heel mooi onderwerp voor :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173999184
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Geef de Flat Earth eens een kans. :D
Het wordt wel heel lastig om dat serieus te gaan verdedigen. :D
pi_174000280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 05:45 schreef kuolema het volgende:
Als een ('onzichtbare') machthebbende groep door middel van chemische stoffen een bepaalde invloed zou willen hebben op de gehele bevolking, dan is water misschien wel een van de meest geschikte media, dacht ik recentelijk. Iedereen heeft het nodig, het is niet te vermijden.

Het zou in eerste instantie gaan om kraanwater en bronwater.
Indien zoiets bekend zou worden zouden ze wel een noodplan hebben en ervoor zorgen dat ook andere waterbronnen besmet raken, of dat hebben ze al gedaan. Daarnaast denk ik dat de meeste mensen, wanneer dit aan het licht zou komen, toch zouden doorgaan met hun watergebruik zoals gewoonlijk, omdat ze het niet geloven of omdat de realiteit niet tot ze doordringt en zo zijn er wel meer redenen te bedenken.

Maar stel dat je hieraan wilt ontsnappen, bij welke - voor de gemiddelde mens bereikbare - waterbron heb je dan de minste kans om met (sporen van) de stoffen in aanraking te komen?
Bier, eerlijk waar.

De waterzuivering daarvoor is nog beter dan van kraanwater.
1 + 1 = blauw
pi_174002634
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 23:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Eh, iets met de NWO ofzo? Joh, weet ik veel. Je denkt toch niet dat ik hier daadwerkelijk in geloof?

Soms is het wel eens vermakelijk om een volstrekt ridicuul standpunt vol overgave te verdedigen. Goed om je debatteerkwaliteiten te oefenen.
Om je debatteerkwaliteiten via flauwekul aan te scherpen hebben we ONZ.
pi_174007725
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Om je debatteerkwaliteiten via flauwekul aan te scherpen hebben we ONZ.
Ik doe het niet in serieuze fora maar in BNW moet het kunnen. Is niet echt te beschouwen als een serieus forum. Vooral gniffelen om gekke theorietjes. Daar past dit prima bij. :)
pi_174007921
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 14:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik doe het niet in serieuze fora maar in BNW moet het kunnen. Is niet echt te beschouwen als een serieus forum. Vooral gniffelen om gekke theorietjes. Daar past dit prima bij. :)
Ehh, nee.
Fluor in drinkwater is een serieus onderwerp en niet bedoeld om je grappenmakerij aan te scherpen. Dat doe je maar op ONZ.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')