abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173338393
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dit gisteren al geplaatst, maar doe het nog een keer: Terroristen en krijgsheren zaten er al toen de Russen Het land in de jaren 80 binnen marcheerden. Het probleem is dat toen ze er werden verjaagd door de Moedjahedin, en zijn er een heleboel wapentuig is achtergebleven. kalasjnikovs zijn nog steeds populair in terroristenkringen. Na de burgeroorlog in de jaren 90 zijn er afsplitsingen ontstaan resulterend in al Qaida en de IS. Obama en Bush kregen te maken met de radicalisering ontstaan door dit machts-vacuum aldaar. De Amerikanen gaan écht niet weg daar, want ze WETEN dat dan de Russen die leegte zullen opvullen omdat dit land rijk aan delfstoffen is. Afghanistan is een geologische goudmijn. Deze streek bevat miljoenen tonnen koper en ijzererts, zeldzame elementen zoals lanthaan, cerium en neodymium, en grote hoeveelheden aluminium, goud, zilver, zink, kwik en lithium. Dit was de reden waaròm de toenmalige Sovjet-Unie daar binnen viel. Weggaan is Poetin een cadeautje geven.
Ik las ik idd toen je hem plaatste. En je hebt volkomen gelijk. Het terroristenverhaaltje is ook gewoon bullshit. Nobody cares about a radical muslim blowing himself up in a marketplace in Kabul....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173338436
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Informatie die destijds ook allemaal al voorhanden was. Het is niet dat de situatie daar zo drastisch is veranderd.
Bovendien wist Trump naar eigen zeggen meer over het bestrijden van IS dan zijn generaals.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:26:39 #153
192592 SureD1
------------------------------
pi_173338437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]


[..]

Ik heb dit gisteren al geplaatst, maar doe het nog een keer: Terroristen en krijgsheren zaten er al toen de Russen Het land in de jaren 80 binnen marcheerden. Het probleem is dat toen ze er werden verjaagd door de Moedjahedin, en zijn er een heleboel wapentuig is achtergebleven. kalasjnikovs zijn nog steeds populair in terroristenkringen. Na de burgeroorlog in de jaren 90 zijn er afsplitsingen ontstaan resulterend in al Qaida en de IS. Obama en Bush kregen te maken met de radicalisering ontstaan door dit machts-vacuum aldaar. De Amerikanen gaan écht niet weg daar, want ze WETEN dat dan de Russen die leegte zullen opvullen omdat dit land rijk aan delfstoffen is. Afghanistan is een geologische goudmijn. Deze streek bevat miljoenen tonnen koper en ijzererts, zeldzame elementen zoals lanthaan, cerium en neodymium, en grote hoeveelheden aluminium, goud, zilver, zink, kwik en lithium. Dit was de reden waaròm de toenmalige Sovjet-Unie daar binnen viel. Weggaan is Poetin een cadeautje geven.
Zouden de Russen zich daar nog eens aan verharken? Eens overigens met je analyse waarom men in Afghanistan wil zitten...
pi_173338451
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bovendien wist Trump naar eigen zeggen meer over het bestrijden van IS dan zijn generaals.

Maar zeggen dat-ie een toontje lager zou kunnen zingen is wel wat raar. _O_
pi_173338467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, dus is het een draai die NIET getriggert is door het ontstaan van IS zoals jij beweerde.
Ik had ook niet moeten zeggen "ontstaan", maar eerder uitgegroeid tot wat het nu is.
Dit soort terreurgroepen bestaan vaak al veel langer, en sommigen daarvan groeien op een gegeven moment uit tot grotere spelers. Zo ook IS, ontstaan in 2006, maar totaal niet van belang tot pak em beet 2014/2015.
pi_173338511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik had ook niet moeten zeggen "ontstaan", maar eerder uitgegroeid tot wat het nu is.
Dit soort terreurgroepen bestaan vaak al veel langer, en sommigen daarvan groeien op een gegeven moment uit tot grotere spelers. Zo ook IS, ontstaan in 2006, maar totaal niet van belang tot pak em beet 2014/2015.
Weer lekker de doelpalen aan het verschuiven?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 10:30:45 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173338516
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:26 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Zouden de Russen zich daar nog eens aan verharken? Eens overigens met je analyse waarom men in Afghanistan wil zitten...
Verder speelt mee dat de VS geen zin heeft in nog een keer een land tot één groot trainingskamp voor allerlei jihadi's te zien worden gemaakt, waar die lui gewoon met steun van de lokale regering hun plannen kunnen voorbereiden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173338519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:26 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Zouden de Russen zich daar nog eens aan verharken? Eens overigens met je analyse waarom men in Afghanistan wil zitten...
Als de US en bondgenoten zich volledig terug zouden trekken is het het pproberen waard. En minder controversieel dan de Krim.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:30:54 #159
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173338522
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik had ook niet moeten zeggen "ontstaan", maar eerder uitgegroeid tot wat het nu is.
Dit soort terreurgroepen bestaan vaak al veel langer, en sommigen daarvan groeien op een gegeven moment uit tot grotere spelers. Zo ook IS, ontstaan in 2006, maar totaal niet van belang tot pak em beet 2014/2015.
Dat is ook niet waar. IS is al anderhalf tot twee jaar aan het slinken, dus de groei van IS kan ook niet de trigger zijn waarop Trump zijn draai maakt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173338531
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik had ook niet moeten zeggen "ontstaan"
Je had ook niet moeten zeggen dat je het grappig vond dat 3FM noemde dat Trump een draaikont is.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 10:31:18 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173338535
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik had ook niet moeten zeggen "ontstaan", maar eerder uitgegroeid tot wat het nu is.
Dit soort terreurgroepen bestaan vaak al veel langer, en sommigen daarvan groeien op een gegeven moment uit tot grotere spelers. Zo ook IS, ontstaan in 2006, maar totaal niet van belang tot pak em beet 2014/2015.
Onzin, Trump zegt dat Obama IS heeft gemaakt,.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173338558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Onzin, Trump zegt dat Obama IS heeft gemaakt,.
Trump zegt wel meer dingen die onzin zijn. En nu?
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 10:34:25 #163
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173338603
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump zegt wel meer dingen die onzin zijn. En nu?
En nu maakt 3FM daar melding van en noem jij dat een debiel trucje van de media.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:37:33 #164
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173338654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:34 schreef Mike het volgende:

[..]

En nu maakt 3FM daar melding van en noem jij dat een debiel trucje van de media.
Dit dus. Als die man domme dingen roept is hij geweldig, als de media zegt welke domme dingen hij driep zijn ze oneerlijk en fake.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173338669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump zegt wel meer dingen die onzin zijn. En nu?
Nu is het een incompetente clown. Dat is een beetje de kern van zijn presidentschap.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:38:57 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173338675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump zegt wel meer dingen die onzin zijn. En nu?
Sterker nog, zonder gebruik van speechwriters gaat dat percentage richting de 100%.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173338692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit dus. Als die man domme dingen roept is hij geweldig, als de media zegt welke domme dingen hij driep zijn ze oneerlijk en fake.
Sowieso vind ik het bizar hoe bepaalde lieden aan kijken tegen de media. Dan luidt het bezwaar weer dat de media te soft zijn voor de zittende macht, terwijl nu wordt geklaagd dat Trump te hard wordt aangepakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:43:45 #168
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173338733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het bizar hoe bepaalde lieden aan kijken tegen de media. Dan luidt het bezwaar weer dat de media te soft zijn voor de zittende macht, terwijl nu wordt geklaagd dat Trump te hard wordt aangepakt.
Het mediabashen is uiteindelijk ook het meest verontrustende deel van het Trump-presidentschap. Beleid kan worden veranderd of teruggedraaid, benoemingen lopen een keer af, maar zo'n atmosfeer van agressie krijg je lastig weer terug in de fles.
pi_173338739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het bizar hoe bepaalde lieden aan kijken tegen de media. Dan luidt het bezwaar weer dat de media te soft zijn voor de zittende macht, terwijl nu wordt geklaagd dat Trump te hard wordt aangepakt.
Beetje haten op de media omdat ze berichten over Trump die complete bullshit de wereld inslingerd/rond twitterd, en ondertussen negeren ze de complete bullshit die Trump de wereld inslingerd/rond twitterd. Het is van een duizelingwekkende zelfverkozen stupiditeit...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173338745
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Het mediabashen is uiteindelijk ook het meest verontrustende deel van het Trump-presidentschap. Beleid kan worden veranderd of teruggedraaid, benoemingen lopen een keer af, maar zo'n atmosfeer van agressie krijg je lastig weer terug in de fles.
Het wachten is ook op de eerste echte aanval op de Amerikaanse 'liberal media'. Mocht het echt zo ver komen dat Trump wordt afgezet, dan zou het mij niet verbazen dat CNN, de NYT en WaPo het op de een of andere manier moeten ontgelden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:46:39 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173338771
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Het mediabashen is uiteindelijk ook het meest verontrustende deel van het Trump-presidentschap. Beleid kan worden veranderd of teruggedraaid, benoemingen lopen een keer af, maar zo'n atmosfeer van agressie krijg je lastig weer terug in de fles.
Gelukkig heb ik destijds met mijn vrouw besloten om hier te wonen. Het zou je president maar zijn. Wat ik dan niet had verwacht is dat er hier ook veel mensen zijn die het allemaal maar geweldig vinden. Gelukkig heeft onze Trump (nog) niet veel macht.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173338776
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beetje haten op de media omdat ze berichten over Trump die complete bullshit de wereld inslingerd/rond twitterd, en ondertussen negeren ze de complete bullshit die Trump de wereld inslingerd/rond twitterd. Het is van een duizelingwekkende zelfverkozen stupiditeit...
De zotheid regeert.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:47:35 #173
192592 SureD1
------------------------------
pi_173338796
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Het mediabashen is uiteindelijk ook het meest verontrustende deel van het Trump-presidentschap. Beleid kan worden veranderd of teruggedraaid, benoemingen lopen een keer af, maar zo'n atmosfeer van agressie krijg je lastig weer terug in de fles.
Dit dus - grondwet ondermijnend gedrag, en technisch juridisch tegen zijn eed dus..,
pi_173338808
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik destijds met mijn vrouw besloten om hier te wonen. Het zou je president maar zijn. Wat ik dan niet had verwacht is dat er hier ook veel mensen zijn die het allemaal maar geweldig vinden. Gelukkig heeft onze Trump (nog) niet veel macht.
Dat "veel" is natuurlijk relatief. Het zijn er op dit forum maar een paar. En dan is het hier nog niet bepaald representatief voor de echte wereld.
pi_173338814
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beetje haten op de media omdat ze berichten over Trump die complete bullshit de wereld inslingerd/rond twitterd, en ondertussen negeren ze de complete bullshit die Trump de wereld inslingerd/rond twitterd. Het is van een duizelingwekkende zelfverkozen stupiditeit...
Helemaal waar. Dat zie je zo'n Refragmental ook doen. Die wordt dan boos omdat de media wijzen op de inconsistentie van Trump. Dat is echt bizar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')