abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173337389
quote:
13s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Volledig van het padje af, die man.... Serieus geestelijk niet in orde :{
Hij speelt met vuur, maar heeft dat zelf totaal niet door. En daarmee bedoel ik niet dat hij zichzelf in gevaar brengt met deze uitlatingen. Hij is druk bezig met het ontwrichten van de fundamenten waarop de Amerikaanse democratie is gebouwd. En waarom? Alleen omdat hij zo'n enorm kleinzielig, onzeker kutmannetje is dat geen kritiek kan verdragen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173337431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij speelt met vuur, maar heeft dat zelf totaal niet door. En daarmee bedoel ik niet dat hij zichzelf in gevaar brengt met deze uitlatingen. Hij is druk bezig met het ontwrichten van de fundamenten waarop de Amerikaanse democratie is gebouwd. En waarom? Alleen omdat hij zo'n enorm kleinzielig, onzeker kutmannetje is dat geen kritiek kan verdragen.
Nu denk ik dat de constitutie wel sterk genoeg is om een Trump te weerstaan, maar dat aanwakkeren van resentiment en het creeeren van een vijandsbeeld in de maatschappij tov de pers en iedereen die het niet met hem eens is lijkt me ronduit gevaarlijk ja...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173337445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:15 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hij heeft wel zo'n 10 minuten lang uitgeweid over het feit(?) dat hij de nazi's, KKK, en al de rest meermaals had veroordeeld, maar dat de pers het niet meldde. Weet niet of dat klopt, maar ik zie wel dat dat artikel daar niets over meldt...
Trump veroordeelde in eerste instantie beide groepen. Terecht, want beide groepen gebruikte buitensporig geweld.

Overigens heeft Trump specifiek de KKK en nazigroeperingen veroordeeld voor de camera. Tja, wat valt er dan nog meer te janken.
pi_173337452
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nu denk ik dat de constitutie wel sterk genoeg is om een Trump te weerstaan, maar dat aanwakkeren van resentiment en het creeeren van een vijandsbeeld in de maatschappij tov de pers en iedereen die het niet met hem eens is lijkt me ronduit gevaarlijk ja...
Op zijn bijeenkomsten zijn journalisten bedreigd en in sommige gevallen zelfs aangevallen doordat hij zijn fans zat op te jutten. Die man beseft heel niet waar hij mee bezig is. Of misschien ook wel, maar het interesseert hem gewoon niet, omdat het werkt. Hij verdraait zijn eigen woorden en geeft vervolgens de media de schuld en zijn toehoorders vinden het geweldig.

Wat een land.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:32:04 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173337476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:09 schreef crystal_meth het volgende:
snarke twitterde op woensdag 23-08-2017 om 09:06:35 It’s hours later and I’m still trying to wrap my brain around the clean coal thing. #Trump #Phoenix. reageer retweet
dat was inderdaad een giller..
they dig em out and clean them , of iets dergelijks..
Het hele idee om kolen terug te brengen is een lachertje. Die hele infrastructuur rond kolen in totaal verouderd, kolen zijn net zo fossiel als Trump zelf, waarom kolen opdiepen uit een mijn, die vervoeren naar centrales om die aldaar te gebruiken om stoommachines aan te drijven om daarmee weer stroom te kunnen opwekken?. In Texas zijn ze zelfs al bezig om zich langzaam los te weken van de olieproductie, in die zonnige staat zijn er genoeg mogelijkheden om stroom op te wekken om aan de energiebehoefte te voldoen. Waarom graven naar energie in de grond als je simpelweg je energie kunt opvangen? Mijn buurman heeft 9 zonnecollectors op zijn dak staan en hij trekt er op en zonnige dag bijna 2000 watt aan stroom uit. Denk je eens in hoeveel stroom je gemiddeld genereert in een zuidelijke Amerikaanse staat?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173337547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op zijn bijeenkomsten zijn journalisten bedreigd en in sommige gevallen zelfs aangevallen doordat hij zijn fans zat op te jutten. Die man beseft heel niet waar hij mee bezig is. Of misschien ook wel, maar het interesseert hem gewoon niet, omdat het werkt. Hij verdraait zijn eigen woorden en geeft vervolgens de media de schuld en zijn toehoorders vinden het geweldig.

Wat een land.
Hij weet volgens mij precies waar hij mee bezig is. Hij is druk doende loopgraven voor z'n achterban aan het graven die zo diep zijn dat ze er op een gegeven moment niet meer uitkomen. Alles voor support & praise voor egotastical Trump.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173337574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar hoe denk je dat zijn aanhangers gaan reageren op de media coverage? Die worden nog radicaler. Want de "deplorables" voelen zich ook aangevallen door de media. En daar maakt Trump gebruik van.
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_173337589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij weet volgens mij precies waar hij mee bezig is. Hij is druk doende loopgraven voor z'n achterban aan het graven die zo diep zijn dat ze er op een gegeven moment niet meer uitkomen. Alles voor support & praise voor egotastical Trump.
Gewoon keihard aanpakken die fake news media. Ze zijn zelf de oorzaak dat steeds meer Amerikanen zich tegen hun keren.

[ Bericht 8% gewijzigd door Reya op 23-08-2017 10:33:08 ]
pi_173337593
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar hoe denk je dat zijn aanhangers gaan reageren op de media coverage? Die worden nog radicaler. Want de "deplorables" voelen zich ook aangevallen door de media. En daar maakt Trump gebruik van.
Duh. Dat is ook de hele reden dat Trump de media blijft bashen. Zijn toehoorders vinden het prachtig. Die hadden toch al een schurfthekel aan de 'liberal media'.
pi_173337600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heb je een zakdoek nodig. Wat een gejank. :')

Gewoon keihard aanpakken die fake news media. Ze zijn zelf de oorzaak dat steeds meer Amerikanen zich tegen hun keren.
Nee.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:44:28 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173337652
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Duh. Dat is ook de hele reden dat Trump de media blijft bashen. Zijn toehoorders vinden het prachtig. Die hadden toch al een schurfthekel aan de 'liberal media'.
What Becomes of the Broken-Hearted Trump Fans?

quote:
[....]

Once Trump had finished his effort to clean up the wreckage of his Charlottesville comments (“When we open our hearts to patriotism, there is no room for prejudice, no place for bigotry and no tolerance for hate”), he presented his all-new, completely improved, more-or-less-indistinguishable-from-the-previous-administration’s-policy wrapped up in words that implied a sharp break from his predecessors.

"We are not nation-building; we are killing terrorists,” he said. “We have been paying Pakistan billions and billions of dollars, at the same time they are housing the very terrorists that we are fighting … India makes billions of dollars in trade with the United States, and we want them to help us more with Afghanistan, especially in the area of economic assistance and development.” In these and other words, Trump was offering a watered-down version of the much more blunt “America First” language of his inaugural address, when he said, “We’ve subsidized the armies of other countries while allowing for the very sad depletion of our military; we’ve defended other nation’s borders while refusing to defend our own.”

The policy, however, brought to mind a line from The Who’s “Won’t Get Fooled Again”: “Meet the new boss; same as the old boss.” A few thousand more Americans put in harm’s way; a stern warning to Pakistan to curb its support for Al Qaeda; the same stern warning to Afghanistan to root out government corruption in a land where corruption is and has been the driving force for generations, the repeated promise that “we will win” with no real definition of what winning would mean.

And Trump’s one-time true believers weren’t buying what the president was selling.

Breitbart News, now commanded once again by the banished White House strategist Steve Bannon, was filled with harsh responses.

“[Trump] Defends Flip-Flop,” one headline said. “His McMaster’s Voice,” read another, referring to Trump’s national security adviser, a Bannon foe. “President H.R. McMaster’s Yuge Foreign Policy Blunder,” read another. And, in the unkindest cut of all, “Trump Echoes Obama’s Blank Check Rhetoric,” complete with a photo of Trump and Obama together.

Breitbart was not alone. Mike Cernovich, an "alt-right" blogger and conspiracy theorist whose tweets and posts have been unstintingly supportive of Trump, asked simply, “Why did we even have an election?” The pro-Trump radio host Laura Ingraham asked: “Who’s going to pay for it? What is our measure of success? We didn’t win with 100K troops. How will we win with 4,000 more?” Ann Coulter, who may be regretting the title of her recently published book (“In Trump We Trust”) tweeted: “It doesn’t matter who you vote for. The military-industrial complex wins. Only difference: GOP presidents pronounce ‘Pakistan’ correctly.”

The unanswered question is: What becomes of the broken-hearted? Will they forgive Trump’s reversal on Afghanistan—a change of mind he actually acknowledged, for what may be the first time ever—if he doubles down on his “nationalist” views of trade and immigration? Will they see him as yet another president captured by the conventional Washington wisdom, which can never seem to figure out a way of disentangling the nation from a foreign conflict? Will they subject his future decisions to a more skeptical inquiry? Will his decision further erode his standing among those who tell pollsters they “strongly approve” of his presidency?

Those who saw in Trump a figure who might actually break with the bipartisan consensus of the last half-century-plus had every reason for their optimism. His background, his ego, his very disconnection from any taint of insiderism gave them reason to think that he would actually do what he had said he would do. We don’t know how large this group is, but it contains some of the most fervent and committed Trump supporters. What they now do with their shattered hopes is going to make a very big difference in the coming political wars.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173337678
De impeachment droom is inmiddels aan gruzelementen geslagen. Over Rusland horen we nog amper iets. Het gaat goed met de Amerikaanse economie. Trump voert een stevig buitenlandbeleid. Tja, het zijn gewoon de gegeven feiten hoor. Het gaat Trump voorspoedig als nieuwbakken president, ondanks alle tegenwerking.

[ Bericht 61% gewijzigd door Reya op 23-08-2017 10:33:47 ]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:47:46 #113
384435 klappernootopreis
pi_173337701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heb je een zakdoek nodig. Wat een gejank. :')

Alleen fascisten proberen de pers te muilkorven. Of ze dit door middel van arrestaties of door middel van ridiculiseren en benvloeding door middel van trolling proberen te realiseren, de intentie is duidelijk. Waarom een propaganda minister aannemen, als je hetzelfde effect kunt bereiken met een groepje goedkope trollen die in zowat elk fora de opinie proberen te benvloeden?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:48:29 #114
3928 Ulx
pi_173337707
Over fake news gesproken...

http://money.cnn.com/2017(...)nk-emails/index.html

quote:
A self-described "email prankster" seemingly fooled top editors at Breitbart over the weekend into believing he was Steve Bannon, the fired White House chief strategist who returned to the right-wing website as executive chairman on Friday.
In the emails, Breitbart Editor-in-Chief Alex Marlow pledged that he and several other top editors would do Bannon's "dirty work" against White House aides. The emails were shared with CNN by the prankster.
In other emails, Marlow suggested he could have Jared Kushner and Ivanka Trump ousted from the White House "by end of year" and shared a personal smear about their private lives, perhaps an indication of how low the website is willing to go to achieve its agenda.
:D :P

Breitbart getrollt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173337717
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Open forum. Ga dan niet jammerklagen dat er ook users posten met een andere mening dan die van jezelf en gelijkgestemden. Dit vind ik zo kinderachtig.

Realiseer je nou eens wat jouw dagelijkse jammergeklaag over Trump je nu werkelijk oplevert. Het duidelijke antwoord is helemaal niets. Dit is een constante herhaling van een persoonlijke onderbuik. Het dient geen enkel inhoudelijk doel meer.

De impeachment droom is inmiddels aan gruzelementen geslagen. Over Rusland horen we nog amper iets. Het gaat goed met de Amerikaanse economie. Trump voert een stevig buitenlandbeleid. Tja, het zijn gewoon de gegeven feiten hoor. Het gaat Trump voorspoedig als nieuwbakken president, ondanks alle tegenwerking.
Hartstikke fijn, knul. Maar feit blijft dat je blijkbaar denkt dat wij hier achterlijk zijn en hebben gemist wat Trump vorige week precies heeft gezegd. Hier heeft niemand een boodschap aan jouw fake news.
pi_173337724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:48 schreef Ulx het volgende:
Over fake news gesproken...

http://money.cnn.com/2017(...)nk-emails/index.html

[..]

:D :P

Breitbart getrollt.
Hoe knetterdom moet je dan zijn?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:49:53 #117
384435 klappernootopreis
pi_173337727
quote:

[..]

De impeachment droom is inmiddels aan gruzelementen geslagen.
blijf dromen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:50:24 #118
3928 Ulx
pi_173337732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe knetterdom moet je dan zijn?
Aardig, zo te lezen.

quote:
The email exchanges began with the prankster writing Breitbart editors a simple message from an account masquerading as Bannon's.
"Reading online about how i'll be bringing forth my wrath on Ivanka and Jared," read an email sent Sunday from the fake Bannon account to Marlow. "I'd be doing this great nation a service if I did."
"I spooked em today," replied Marlow. "Did five stories on globalist takeover positioning you as only hope to stop it."
"You need to own that, just have surrogates do the dirty work. Boyle, Raheem, me, Tony have been waiting for this," Marlow added, referring to Washington editor Matthew Boyle, Breitbart London Editor-in-Chief Raheem Kassam, and reporter Tony Lee.
The prankster, posing as Bannon, emailed Marlow a link to a Sunday Breitbart post that aggregated a Daily Mail report to suggest Ivanka Trump was instrumental in pushing Bannon from the White House.
"This was a fun read," the fake Bannon account said.
Marlow then shared a personal smear about the private life of Ivanka Trump, and her husband, Kushner. CNN has chosen not to repeat the smear because it is unfounded and unsubstantiated.
"Haha.. lovely stuff," replied the fake Bannon account. "So do you think you'll have them packed and shipping out before Christmas?"
"Let me see what I can do... hard to know given your description of them as evil," Marlow replied. "I don't know what motivates them. If they are semi normal, then yes, they out by end of year."
Marlow added: "You saying no admin is more divided is more important thing you said all weekend... let's talk about it in person.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:51:09 #119
384435 klappernootopreis
pi_173337737
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:52:48 #120
3928 Ulx
pi_173337763
In ieder geval weet men nu in het Witte Huis ook uit welke hoek de wind waait. Ik kan niet wachten tot Trump tekeer gaat tegen Breitbart omdat die het wagen dochterlief aan te pakken. Wat moet je dan als je last hebt van hetzelfde dat Elzies mankeert? Trump geloven, of Breitbart?
pi_173337786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Aardig, zo te lezen.

[..]

Blijkbaar snappen Amerikanen niet hoe e-mail werkt. The Mooch werd immers laatste ook al op deze manier in de zeik genomen.
pi_173337865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hartstikke fijn, knul. Maar feit blijft dat je blijkbaar denkt dat wij hier achterlijk zijn en hebben gemist wat Trump vorige week precies heeft gezegd. Hier heeft niemand een boodschap aan jouw fake news.
Ik weet precies wat Trump heeft gezegd want het staat op camera en het is hoe vaak niet uitgezonden.

Accepteer nu eens dat er een rits aan Amerikanen bestaan die vierkant achter de woorden van hun president staan en een volledig broertje dood hebben aan wat een Democratisch getinte fake news media aan roddel en laster blijft produceren. Voor die Amerikanen speelt deze fake news media geen enkele rol van betekenis meer. Zij hebben hun eigen media. We spreken hier over een gepolariseerd land waar beide partijen schuld hebben.

Maar omdat in Europa en Nederland men meer Democratisch gezind is wordt dit in den treure uitvergroot. Het geeft nogmaals geen eerlijke weergave van de werkelijkheid.

Verder is er geen woord van wat ik opschrijf gelogen. De impeachment dream die nu nog nauwelijks meer een punt van discussie is. Het Rusland onderzoek wat in de schemer verdwijnt. Een goed draaiende Amerikaanse economie, goed draaiende Amerikaanse beurzen, een stevig buitenland beleid waar Trump duidelijk zijn grenzen aangeeft en waar door andere buitenlandse leiders gehoor aan wordt gegeven.

Natuurlijk zijn er tegenslagen, maar noem mij n Amerikaanse president op waarbij alles goed ging en er geen enkele politieke tegenslag bestond. Die weergave is juist een utopie te noemen die thuishoort in de NWS rubriek.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:03:11 #123
3928 Ulx
pi_173337941
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
noem mij n Amerikaanse president op waarbij alles goed ging
Trump, volgens zichzelf.
pi_173338000
quote:
lijkt me wishful thinking. Ann Coulter bvb is alweer bijgedraaid, had het over "@realDonaldTrump's magnificent speech tonight".
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:10:02 #125
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173338062
quote:
De stemmen voor een impeachment worden alleen maar sterker, Mueller breidt zijn team en onderzoek steeds verder uit. De economie doet het goed, maar de banengroei is minder sterk dan in de vorige kwartalen. Dit zijn ook gewoon feiten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')