abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:46:01 #126
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173345232
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar het is wel een eenzijdig verhaal natuurlijk. Ik kan ook een topic aanmaken dat mijn ex een gestoorde heks is terwijl het uiteindelijk heel erg meevalt.
ja dat is internet nou eenmaal. Die reageerders op viva maken de grootste fout door er zo op in te gaan. Je kan nooit zeker weten wat wel en niet klopt. Gewoon leven en laten leven en fora als viva die over dit soort zaken gaan links laten liggen.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:48:16 #127
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_173345262
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:40 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

en heel viva verdedigt haar.

Net als dat topic van de vader wiens zoon ongevraagd op Instagram staat en viva komt op voor het meisje van 11 of wat die dat gedaan heeft :')
Ik wil nog een keer op jou komen maapje *;
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:55:01 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173345375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Borderline is geen gewone depressie heh, dat je het weet. Borderline is een aandoening die schadelijk is voor de gehele direct omgeving niet alleen de persoon zelf.
Punt is dat ze er hulp voor zoekt. Mannen gaan haast nooit naar een psycholoog terwijl zij (op basis van dit soort rancuneuze streken) ook borderline kunnen hebben, alleen niet gediagnosticeerd en onbehandeld, nog erger.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:55:34 #129
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173345385
https://forum.viva.nl/kin(...)p=26511035#p26511035

Waarom je kind van school af halen zoals heel viva wil nog voordat het bestuur zich bemoeit heeft met het Watermeloenverbod?

Waarom eisen dat je kind een broodje chocopasta mag eten op school omdat de juf niet weet wat gezond is? Iedereen kan toch bedenken waar meer voedingsstoffen in zitten...

Die reacties :')
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173345471
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:56 schreef Mishu het volgende:
Ik kan me daar toch zo woest over maken. Blijkbaar ben je als moeder met een beperking heel kwetsbaar
PLEUR OP!!!! Ik heb het van dichtbij gezien met een vriend van me, Borderline is een echte R-E-G-E-L-R-E-C-H-T-E HEL!!!
Kleinering, manipulatie. liegen, eindeloze controle en eindeloos afkraken.
Gebed zonder eind! Ik weet zeker als dat kind zonder moeder opgroeit en het gaat later kennis maken dat ie zijn vader eindeloos dankbaar is!
Je kan nog beter Joran van der sloot als ouder hebben dan een borderliner!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:02:21 #131
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173345481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:01 schreef Werkman het volgende:

[..]

PLEUR OP!!!! Ik heb het van dichtbij gezien met een vriend van me, Borderline is een echte R-E-G-E-L-R-E-C-H-T-E HEL!!!
Kleinering, manipulatie. liegen, eindeloze controle en eindeloos afkraken.
Gebed zonder eind! Ik weet zeker als dat kind zonder moeder opgroeit en het gaat later kennis maken dat ie zijn vader eindeloos dankbaar is!
Je kan nog beter Joran van der sloot als ouder hebben dan een borderliner!
Laatste zin :') _O- !!!!
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:05:37 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173345532
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Punt is dat ze er hulp voor zoekt. Mannen gaan haast nooit naar een psycholoog terwijl zij (op basis van dit soort rancuneuze streken) ook borderline kunnen hebben, alleen niet gediagnosticeerd en onbehandeld, nog erger.
Nee niet meer dus want ze ziet het punt er niet van. Ze slikt wel medicijnen. En weet je, nogmaals we weten het niet op basis van die viva post en daarbij komt ook nog dat er niemand bij naam en toenaam wordt genoemd dus ongeacht wat viva ervan vindt heeft dat geen consequenties voor de besprokene. Hij gooit er geen facebook op en zo. Allemaal mooi anoniem, niks aan het klauwtje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173345584
Inderdaad maar Mishu kan er zo boos om worden. Dat iemand anoniem advies vraagt op een forum 😂😂😂😂😂
pi_173345681
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:02 schreef Mishu het volgende:

[..]

En dus moet dat kind maar opgroeien zonder moeder terwijl ze amper van de tiet af is?
Wie zegt dat dat kind zonder moeder moet opgroeien? Waarom zou hij niet bij zijn vader kunnen opgroeien met een goede omgangsregeling zodat het kind regelmatig bij de de moeder is.
Ik ken de situatie verder niet, maar als de moeder echt zware borderline zou hebben. Zou het dan niet beter voor het kind zijn om op te groeien bij de vader?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_173345849
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Is elke Borderliner ongeschikt als moeder? Ze was wel goed genoeg om kinderen mee te maken.
Sta je er zo ook in als een vrouw haar kind(eren) weg wil houden bij hun agressieve vader? Dat ze er zelf voor gekozen heeft kinderen met hem te krijgen en ze nu dus geen enkel recht meer heeft om die kinderen te beschermen?

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:46 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

ja dat is internet nou eenmaal. Die reageerders op viva maken de grootste fout door er zo op in te gaan. Je kan nooit zeker weten wat wel en niet klopt. Gewoon leven en laten leven en fora als viva die over dit soort zaken gaan links laten liggen.
FOK! is minstens net zo erg als VIVA, dus ik zie niet in waarom je VIVA dan wel links moet laten liggen, maar FOK! niet.
pi_173345910
Ik schrik ervan dat die moeder voor iemand gaat die ze net een week kent. En daarna allemaal afspraken verbreken en waarom?
Ook goed voor het kind joh
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_173345988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:27 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik schrik ervan dat die moeder voor iemand gaat die ze net een week kent. En daarna allemaal afspraken verbreken en waarom?
Ook goed voor het kind joh
Omdat borderline gedrag wordt gevoerd door extreme verlatingsangst, die heeft een ander gevonden en laat die niet meer los tot ze weer zwanger is. Alleen zijn kunnen ze namelijk ook totaal niet.
pi_173346122
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Omdat borderline gedrag wordt gevoerd door extreme verlatingsangst, die heeft een ander gevonden en laat die niet meer los tot ze weer zwanger is. Alleen zijn kunnen ze namelijk ook totaal niet.
Dus alleen het zwanger worden telt? En als die kerel misschien niet goed blijkt? wil ze dan nog steeds bij hem blijven?


Een vent gaat je niet helpen als je extreme vertalingsangst hebt of onzeker. moet vanuit je zelf komen.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 17:53:03 #139
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173346334
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 01:44 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

huh? Mobiel internet is toch iedere keer een ander ip?

Bij mij staat er alleen "permanent verbannen" als ik viva bezoek :') staat er echt 4-ever bij jou?
Cookie en trackers ;)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173346476
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:40 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dus alleen het zwanger worden telt? En als die kerel misschien niet goed blijkt? wil ze dan nog steeds bij hem blijven?


Een vent gaat je niet helpen als je extreme vertalingsangst hebt of onzeker. moet vanuit je zelf komen.
Nee zwangerschap wordt gebruikt als middel zodat de man haar niet zo snel verlaat.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:07:35 #141
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173346581
Ik besef me nu trouwens hoe bizar de TT is trouwens.

Geestenziek zijn is geen privézaak als je een kind hebt. Privé info :')
Dat is als een piloot die roept "IK HAD JE IN VERTROUWEN GENOMEN TOEN IK JE VERTELDE DAT IK NARCOLEPSIE HAD!". Zonder co-piloot ga je niet de lucht in, maat.

Dat de TS dit probeert te framen als een soort vertrouwensschending die verder niemand aan zou gaan zegt ook trouwens vrij veel over de geestelijke gesteldheid van de TS zelf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:13:32 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173346679
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:40 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

extreme vertalingsangst
_O-. Leuke autocorrect.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:14:48 #143
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173346705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:01 schreef Werkman het volgende:

[..]

PLEUR OP!!!! Ik heb het van dichtbij gezien met een vriend van me, Borderline is een echte R-E-G-E-L-R-E-C-H-T-E HEL!!!
Kleinering, manipulatie. liegen, eindeloze controle en eindeloos afkraken.
Gebed zonder eind! Ik weet zeker als dat kind zonder moeder opgroeit en het gaat later kennis maken dat ie zijn vader eindeloos dankbaar is!
Je kan nog beter Joran van der sloot als ouder hebben dan een borderliner!
Niet elke Borderliner is hetzelfde. En je krijgt maar 1 kant van het verhaal, wellicht heeft jouw vriend zijn handjes wel niet thuis gelaten.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:15:47 #144
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173346721
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:07 schreef SpecialK het volgende:
Ik besef me nu trouwens hoe bizar de TT is trouwens.

Geestenziek zijn is geen privézaak als je een kind hebt. Privé info :')
Dat is als een piloot die roept "IK HAD JE IN VERTROUWEN GENOMEN TOEN IK JE VERTELDE DAT IK NARCOLEPSIE HAD!". Zonder co-piloot ga je niet de lucht in, maat.

Dat de TS dit probeert te framen als een soort vertrouwensschending die verder niemand aan zou gaan zegt ook trouwens vrij veel over de geestelijke gesteldheid van de TS zelf.
Dat jij tijdens een huwelijk je partner in vertrouwen vertelt dat je psychische problemen hebt betekent niet dat zodra het uit is je ex je gelijk met die info met de grond gelijk moet maken.
pi_173346723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:46 schreef Jennifer030 het volgende:
Gewoon leven en laten leven en fora als viva die over dit soort zaken gaan links laten liggen.
en daarom jat jij de inhoud daar om Fok te vervuilen? Heb jij een geestelijke beperking?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:16:23 #146
451005 Grems
Clown World
pi_173346732
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat jij tijdens een huwelijk je partner vertelt dat je psychische problemen hebt betekent niet dat zodra het uit is je ex je gelijk met die info met de grond gelijk moet maken.
Wel als je ermee kunt voorkomen dat je kind ernstig beschadigd raakt.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:17:47 #147
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173346753
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:24 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Sta je er zo ook in als een vrouw haar kind(eren) weg wil houden bij hun agressieve vader? Dat ze er zelf voor gekozen heeft kinderen met hem te krijgen en ze nu dus geen enkel recht meer heeft om die kinderen te beschermen?

[..]

FOK! is minstens net zo erg als VIVA, dus ik zie niet in waarom je VIVA dan wel links moet laten liggen, maar FOK! niet.
De statistieken laten zien dat het vaker mannen zijn die agressief zijn dan vrouwen.

En Borderline heb je al voordat je elkaar leert kennen, agressie begint vaak later in de relatie.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:18:20 #148
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173346763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:16 schreef Grems het volgende:

[..]

Wel als je ermee kunt voorkomen dat je kind ernstig beschadigd raakt.
Jammer dat dit soort voogdijzaken puur als wraak gebruikt worden in een vechtscheiding.
pi_173346777
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Jammer dat dit soort voogdijzaken puur als wraak gebruikt worden in een vechtscheiding.
Hoe kom je daar bij ?
pi_173346786
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:15 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat jij tijdens een huwelijk je partner in vertrouwen vertelt dat je psychische problemen hebt betekent niet dat zodra het uit is je ex je gelijk met die info met de grond gelijk moet maken.
In vertrouwen vertelt. :')

De borderline van je partner is iets waarmee je dealt. Het is iets dat regelmatig invloed heeft op je relatie. Dat is niet een geheimpje dat je een keer met een wijntje te veel op aan je partner onthult.

Overigens geldt dat ook voor depressie, al is dat doorgaans minder problematisch dan borderline. De manier hoe jij erin staat valt zorgwekkend te noemen.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:17 schreef Mishu het volgende:

[..]

De statistieken laten zien dat het vaker mannen zijn die agressief zijn dan vrouwen.

En Borderline heb je al voordat je elkaar leert kennen, agressie begint vaak later in de relatie.
Nee dus. Dan weet ik genoeg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')