abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 12:55:11 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_173341152
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 02:05 schreef Tjacka het volgende:
Even serieus.

Alleen Perez en Hansie Hansie kan ik betrappen op een verstandige opmerking eigenlijk.
Gijp ook wel. Boskamp is vreselijk. Verwijten ze sommige analisten voor Ajax te zijn. Boskamp is letterlijk de vlees geworden supporterende analist. Ook nog eens ontzettend niet-grappig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173341425
Waterreus sinds zijn uitval tegen vrouwenvoetbal. _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 14:03:00 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_173342470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waterreus sinds zijn uitval tegen vrouwenvoetbal. _O_
Was ook maar om tegendraads te zijn. Hij vergeleek appels met peren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 24 augustus 2017 @ 13:09:41 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173360545
Louis van Gaal is een hele goede analist.
Jammer genoeg doet hij het al jaren niet meer, maar hij was voetbal analitisch echt goed.

Daarnaast vind ik Kraai Jr. erg onderschat. Is ook een goede trainer heb ik begrepen. Zou hem wel eens in het betaalde voetbal aan de slag willen zien.
Jammer genoeg sneeuwt zijn analyse vaak onder bij het grappen maken bij VI.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2017 @ 21:06:55 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_173371490
Kraaij is een joker die niet serieus wordt genomen. Is zijn eigen schuld. Wel jammer heeft verstand van voetballen. Maar goed, hij vult zijn zakken met die ongein. Wie zijn wij ? Ieder zijn eigen rol. Jan Boskamp is tien keer erger. Moet ik zogenaamd leuk vinden. is een boer die nooit wat zinnigs zegt ook nog eens vol vooroordelen en niet objectief. Sjaak swart in het kwadraat.

Hugo Borst, Co Adriaanse, Perez en Kieft zijn de besten. Ton Boot hoorde ik als buitenstaander ook altijd zinnige dingen zeggen. De rest van de niet-voetballers moeten ze de woestijn van Qatar insturen. In de VI is het al net zo erg. De Boer, Brugging, van Hooijdonck en Waterreus als schrijvende analisten. Columnist noemen ze zich. Ha ha ha. Ze dicteren het aan een tekstschrijver. Niet doorheen te komen. Dijkshoorn is wat dat betreft eenzame top.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:24:35 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173380092
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 21:06 schreef tong80 het volgende:
Kraaij is een joker die niet serieus wordt genomen. Is zijn eigen schuld. Wel jammer heeft verstand van voetballen. Maar goed, hij vult zijn zakken met die ongein. Wie zijn wij ? Ieder zijn eigen rol. Jan Boskamp is tien keer erger. Moet ik zogenaamd leuk vinden. is een boer die nooit wat zinnigs zegt ook nog eens vol vooroordelen en niet objectief. Sjaak swart in het kwadraat.

Hugo Borst, Co Adriaanse, Perez en Kieft zijn de besten. Ton Boot hoorde ik als buitenstaander ook altijd zinnige dingen zeggen. De rest van de niet-voetballers moeten ze de woestijn van Qatar insturen. In de VI is het al net zo erg. De Boer, Brugging, van Hooijdonck en Waterreus als schrijvende analisten. Columnist noemen ze zich. Ha ha ha. Ze dicteren het aan een tekstschrijver. Niet doorheen te komen. Dijkshoorn is wat dat betreft eenzame top.

:P
Klopt. Hij doet het ook zelf, maar het is wel jammer, want als hij dan wel iets zinnigs zegt wordt hij vaak in de rede gevallen of afgezeken. Terwijl het echt wel hout snijdt.

Hugo Borst? Dat vind ik alleen maar een zure vent zonder verstand van voetbal. Ronald De Boer gaat nog wel. Zegt ook nog wel eens wat aardige dingen. De rest van dat groepje zijn inderdaad kneuzen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:45:06 #32
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_173380443
Ik vind arnold bruggink altijd wel prettig, Perez idem.

dieptepunt: Heitinga.
pi_173380654
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:45 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ik vind arnold bruggink altijd wel prettig, Perez idem.

dieptepunt: Heitinga.
Ik vind ze bij Fox helemaal niet zo slecht. Bruggink, Perez, R. de Boer... Die hebben echt nog wel zinnige dingen te melden. Van Halst kon ik ook goed hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')