abonnement Unibet Coolblue
pi_173543500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Weeral de omgekeerde wereld!
Zij woont daar ook, dat is haar enige plek waar ze veilig gewoon in haar slaapkleedje of wat dan ook kan rond slenteren. Ze is ocharme 13!
Dat hij maar iets aan zijn probleem en hormonen doet!
Ik had altijd een oversized slaapshirt aan. ;( Toch te bizar voor woorden. Zo lang is het nog niet geleden dat topless zonnen mainstream was? Ik heb het niet meegemaakt, maar in 2017 moet je als 13 jarige dus een broek en shirt aan anders maak je het je broer lastig. :')
pi_173573085
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:21 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Wie weet is dat vriendinnetje van je zus wel een goede afleiding. Richt je op haar. De beste therapie!
Dat is zeker goede afleiding!
ze was het hele weekend hier en vond het wel heel gezellig met haar.
ze was er natuurlijk voor me zusje maar ze had duidelijk interesse in andere dingen :)
pi_173575333
Ja jij denk dat iedereen er bij je op wilt nu :P

Dat broer en zus om elkaar heen draaien is van alle tijden, en is eigenlijk heel natuurlijk. Het is belangrijk dat je beseft dat dit soort gevoelens onderdrukt moeten worden, totdat je hormonen weer normaal doen. De schade kan enorm zijn, denk om je zusjes veiligheid en integriteit, en blijf zelf ook vooral uit de nesten.

Over een jaar lees je dit topic weer en schaam je je kapot *)
-nee-
pi_173586549
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 23:16 schreef Marsenal het volgende:
Ja jij denk dat iedereen er bij je op wilt nu :P

Dat broer en zus om elkaar heen draaien is van alle tijden, en is eigenlijk heel natuurlijk. Het is belangrijk dat je beseft dat dit soort gevoelens onderdrukt moeten worden, totdat je hormonen weer normaal doen. De schade kan enorm zijn, denk om je zusjes veiligheid en integriteit, en blijf zelf ook vooral uit de nesten.

Over een jaar lees je dit topic weer en schaam je je kapot *)
haha nee was echt heel gezellig, ze wilde ook heletijd stoeien en beetje plagerig.
en blijkbaar vond zij het ook gezellig want hoorde me zusje vragen aan me ouders of ze komend weekend weer mag komen.

en ik zou me zusje zeker nooit wat aan doen. ik hou heel veel van haar maar die gevoelens zijn er en dat kan ik niet ontkennen.
maar gaat al stuk beter vind ik.
pi_173591821
Sorry dat ik weer de puritein ga uithangen, maar ik zie hier posts die mij er welhaast toe dwingen. Ja, meerdere mensen geilen op hun zus/broer, maar het is verre van normaal. Laten we het niet normaliseren.

Nu is het niet direct een schande om afwijkend te zijn. Zolang je je handen thuis houdt en ook de gedachtes niet gaat zitten voeden is het prima. Maar blijf je wel beseffen dat het niet iets is wat alle tienerjongens hebben. Anders verklein je in mijn optiek de stap naar foute gedragingen echt te veel.

En ja ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar als iemand een topic hier had geopend dat hij op kleine meisjes viel, dan reageer je ook niet met "ach, je voelt wat je voelt". Dan ga je ook niet de nadruk leggen op hoeveel andere pedofielen er wel niet zijn en dat het dus niet raar is.
pi_173606914
moet nu alleen nog een goede aanpak hebben hoe ik het bij dat meisje ga aanpakken.
dus als iemand nog idee heeft om mij een duwtje in de goede richting te geven heel graag :)
pi_173607373
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:55 schreef AnanYaw het volgende:
Sorry dat ik weer de puritein ga uithangen, maar ik zie hier posts die mij er welhaast toe dwingen. Ja, meerdere mensen geilen op hun zus/broer, maar het is verre van normaal. Laten we het niet normaliseren.

Nu is het niet direct een schande om afwijkend te zijn. Zolang je je handen thuis houdt en ook de gedachtes niet gaat zitten voeden is het prima. Maar blijf je wel beseffen dat het niet iets is wat alle tienerjongens hebben. Anders verklein je in mijn optiek de stap naar foute gedragingen echt te veel.

En ja ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar als iemand een topic hier had geopend dat hij op kleine meisjes viel, dan reageer je ook niet met "ach, je voelt wat je voelt". Dan ga je ook niet de nadruk leggen op hoeveel andere pedofielen er wel niet zijn en dat het dus niet raar is.
Eens! ^O^
pi_173609365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:36 schreef peter-subaru het volgende:
moet nu alleen nog een goede aanpak hebben hoe ik het bij dat meisje ga aanpakken.
dus als iemand nog idee heeft om mij een duwtje in de goede richting te geven heel graag :)
Ik denk dat je je eerst heel erg moet afvragen of het verstandig is aan te pappen met een vriendin van je zus, helemaal met jouw ervaring met je zus.

Verder vraag ik me af in hoeverre jij de signalen van dat meisje wel correct interpreteert. Want nog niet al te lang geleden had jij het (best wel ziekelijke) idee dat je zusje jou seksueel uitdaagt terwijl het kind niet meer deed dan in haar pyjama door het huis lopen. Dan vraag ik me af hoe erg het vriendinnetje van jou zusje zit te wachten op jouw seksuele aandacht en of die interesse in jou niet vooral in jouw hoofd zit.

Dat gezegd hebbende vraag ik me af of je die jongen moet willen zijn zusje met zijn erectie confronteerd en vervolgens achter haar vriendinnen aan gaat.

Wellicht tegen dovemansoren maar doe jezelf, je zus en de rest van je familie een plezier en laat je zusje en haar vriendinnen met rust. Zoek zelf een vriendinnetje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173609632
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eerst heel erg moet afvragen of het verstandig is aan te pappen met een vriendin van je zus, helemaal met jouw ervaring met je zus.

Verder vraag ik me af in hoeverre jij de signalen van dat meisje wel correct interpreteert. Want nog niet al te lang geleden had jij het (best wel ziekelijke) idee dat je zusje jou seksueel uitdaagt terwijl het kind niet meer deed dan in haar pyjama door het huis lopen. Dan vraag ik me af hoe erg het vriendinnetje van jou zusje zit te wachten op jouw seksuele aandacht en of die interesse in jou niet vooral in jouw hoofd zit.

Dat gezegd hebbende vraag ik me af of je die jongen moet willen zijn zusje met zijn erectie confronteerd en vervolgens achter haar vriendinnen aan gaat.

Wellicht tegen dovemansoren maar doe jezelf, je zus en de rest van je familie een plezier en laat je zusje en haar vriendinnen met rust. Zoek zelf een vriendinnetje.
^^^^^^
pi_173609876
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eerst heel erg moet afvragen of het verstandig is aan te pappen met een vriendin van je zus, helemaal met jouw ervaring met je zus.

Verder vraag ik me af in hoeverre jij de signalen van dat meisje wel correct interpreteert. Want nog niet al te lang geleden had jij het (best wel ziekelijke) idee dat je zusje jou seksueel uitdaagt terwijl het kind niet meer deed dan in haar pyjama door het huis lopen. Dan vraag ik me af hoe erg het vriendinnetje van jou zusje zit te wachten op jouw seksuele aandacht en of die interesse in jou niet vooral in jouw hoofd zit.

Dat gezegd hebbende vraag ik me af of je die jongen moet willen zijn zusje met zijn erectie confronteerd en vervolgens achter haar vriendinnen aan gaat.

Wellicht tegen dovemansoren maar doe jezelf, je zus en de rest van je familie een plezier en laat je zusje en haar vriendinnen met rust. Zoek zelf een vriendinnetje.
Heb ik eindelijk een meisje gevonden die ik leuk vind en waar ik misschien een kans maak raad je het me af :(
Kan toch kijken of zij mij echt leuk vind. Want ze deed echt wel soort van flirten enzo
pi_173610296
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Heb ik eindelijk een meisje gevonden die ik leuk vind en waar ik misschien een kans maak raad je het me af :(
Kan toch kijken of zij mij echt leuk vind. Want ze deed echt wel soort van flirten enzo
Dat soort van flirten zit in je hoofd, ga lekker trainen en muscles maken met die testosteron van je ja tog??
pi_173610484
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat soort van flirten zit in je hoofd, ga lekker trainen en muscles maken met die testosteron van je ja tog??
hoe kom ik er achter dan of dat flirten echt was? want is zo leuk meisje
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:42:34 #163
441859 crew  Lenny77
pi_173610617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Heb ik eindelijk een meisje gevonden die ik leuk vind en waar ik misschien een kans maak raad je het me af :(
Kan toch kijken of zij mij echt leuk vind. Want ze deed echt wel soort van flirten enzo
Op dit moment vind jij elk meisje leuk!
Trouwens, daar zij een vriendin van je zusje is, wil dit waarschijnlijk zeggen dat ze ook even 'kinds' is in haar hoofd. Dus zij zit echt niet te hopen op jouw piemeltje hoor.
Zoek maar een meisje wat wat ouder is.
Trouwens, moet je zelf ook niet eerst eens beginnen met handjes vasthouden en kussen ipv al meteen aan het grote werk te denken?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:44:17 #164
441859 crew  Lenny77
pi_173610653
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:37 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

hoe kom ik er achter dan of dat flirten echt was? want is zo leuk meisje
Het is geen flirten. Hoop en al een beetje nieuwsgierigheid. Je zusje zal het wel verteld hebben tegen haar. En wie weet willen ze wel een reactie uitlokken bij jou zodat ze daarna giechelend weg kunnen rennen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173610931
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het is geen flirten. Hoop en al een beetje nieuwsgierigheid. Je zusje zal het wel verteld hebben tegen haar. En wie weet willen ze wel een reactie uitlokken bij jou zodat ze daarna giechelend weg kunnen rennen.
Ik weet zeker dat ze het vertelt heeft.
daarom denk ik juist dat ze aan flirten is wat ze wilde beetje stoeien en zo en beetje plagerig.
en ik denk dat ze ook wel weet dat ik dat "leuk" vond
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 21:58:19 #166
441859 crew  Lenny77
pi_173611065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:53 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ze het vertelt heeft.
daarom denk ik juist dat ze aan flirten is wat ze wilde beetje stoeien en zo en beetje plagerig.
en ik denk dat ze ook wel weet dat ik dat "leuk" vond
Nou dan zal ik je zeggen, als meisje, dat ze je in het beste geval uit de tent wil lokken om er daarna eens goed over te lachen met je zusje op de kamer.

Zoals al eerder gezegd hier: ga op zoek op andere plaatsen.

Op dit moment ben je een hormoonbom en zou je nog denken dat je dwergkonijn je seksueel uitdaagt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173611403
Je zou niks moeten willen met vriendinnen van je zusje en al helemaal niet met je zusje zelf.

Ik vraag me af of ze überhaupt weten wat flirten is.
pi_173611542
Ik vind je gedrag nog steeds raar. Kom op, zoek een leuk grietje van je eigen leeftijd of wat ouder en geen 13 jarig vriendinnetje van je zusje.

Kan je nu echt niet zelf bedenken dat je wordt uitgelachen? Nu zijn het je zusje en haar vriendinnetje, straks je school en het hele dorp.
pi_173611556
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou dan zal ik je zeggen, als meisje, dat ze je in het beste geval uit de tent wil lokken om er daarna eens goed over te lachen met je zusje op de kamer.

Zoals al eerder gezegd hier: ga op zoek op andere plaatsen.

Op dit moment ben je een hormoonbom en zou je nog denken dat je dwergkonijn je seksueel uitdaagt.
Waarom zou ze dat doen? misschien is ze wel echt nieuwsgierig
pi_173611711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:19 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Waarom zou ze dat doen? misschien is ze wel echt nieuwsgierig
Je bent excuses aan het zoeken. Stop daar eens mee.
pi_173611791
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je bent excuses aan het zoeken. Stop daar eens mee.
ja sorry maar jullie zeggen dat ik een ander meisje moet zoeken maar dat is zo simpel niet.
meisjes uit mijn klas zijn allemaal van de arrogante wijven.
en heb ik eindelijk afleiding gevonden van me zusje is het weer niet goed omdat het een vriendin van haar is, wat maakt dat nou uit.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:31:42 #172
441859 crew  Lenny77
pi_173611843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:19 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Waarom zou ze dat doen? misschien is ze wel echt nieuwsgierig
Nee... Gewoon nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 22:33:15 #173
441859 crew  Lenny77
pi_173611879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

ja sorry maar jullie zeggen dat ik een ander meisje moet zoeken maar dat is zo simpel niet.
meisjes uit mijn klas zijn allemaal van de arrogante wijven.
en heb ik eindelijk afleiding gevonden van me zusje is het weer niet goed omdat het een vriendin van haar is, wat maakt dat nou uit.
Oh het is zo simpel niet? Dan maar achter kleine meisjes aan waarvan je denkt dat ze je willen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173611944
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh het is zo simpel niet? Dan maar achter kleine meisjes aan waarvan je denkt dat ze je willen.
Hoezo kleine meisjes?/
volgens mij is 2 jaar verscheel heel normaal
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:41:58 #175
448833 Lyve48
Dirty little thing
pi_173612022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:37 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Hoezo kleine meisjes?/
volgens mij is 2 jaar verscheel heel normaal
2 jaar verschil is nogal wat met jullie leeftijd. Dat is niet te vergelijken met 26 en 28 jaar. Met 13 ben je over het algemeen nog ontzettend kinderlijk. Als je zo graag seks wil dan zoek iemand van je eigen leeftijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')