abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173531529
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:08 schreef murp het volgende:

[..]

wat?! Ervaring?
Niet persoonlijk maar ken een aantal meiden wie dat is overkomen..
pi_173531570
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik geloof niet meer dat dit waar is. Ik zit ook op de bank in een pyjama. Probeer ik nu mijn kat te versieren?
ze liepen om half 8 al zo, niet echt heel normaal vind ik dat en is niet echt een pyjama want dan zou het probleem niet zo erg zijn.
maar zoals ik al aangaf ik kan het ook verkeert zien
pi_173531572
En bij hoeveel gezinnen gaat het wel gied? Iemand met kwade bedoelingen zal zoiets nooit op een forum zetten. Zou alleen al als bewijsmateriaal kunnen dienen
pi_173531593
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef murp het volgende:
En bij hoeveel gezinnen gaat het wel gied? Iemand met kwade bedoelingen zal zoiets nooit op een forum zetten. Zou alleen al als bewijsmateriaal kunnen dienen
Het is juist dat hele "ach, het zijn wat hormoontjes, ach waar maakt men zich druk om" houding waardoor het kan gebeuren.

Leuk dat het maar hormoontjes zijn maar je zusje is geen fantasiepop.
Three little birds
pi_173531645
Mijn posts dat dit een troll is zijn opeens weg

Ja, want dit is echt mga geloofwaardig enzo... En helemaal niet ziek anders ook ofzo :')
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
pi_173531737
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:16 schreef Fripsel het volgende:

Leuk dat het maar hormoontjes zijn maar je zusje is geen fantasiepop.
als ie er maar met zn takken afblijft en dat deze gevoelens snel weggaaan vind ik het best
pi_173531771
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef murp het volgende:

[..]

als ie er maar met zn takken afblijft en dat deze gevoelens snel weggaaan vind ik het best
Jij vind niet dat je zoon het besef zou hebben dat bewuste fantasien bij je dochter niet normaal zijn? :{ Kijk een lichamelijke boner daar kun je niks aan doen, maar denken dat zijn zusje hem nu expres op zit te geilen..

Dan beseft ze waarschijnlijk niet eens wat het echt inhoud, Yay seksuele opvoeding, en zit ze hem dus te treiteren. Volgens mij vind je als broer je zusje dan vooral een kutkind.

Maar ik zal wel gek zijn.
Three little birds
pi_173531964
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jij vind niet dat je zoon het besef zou hebben dat bewuste fantasien bij je dochter niet normaal zijn? :{ Kijk een lichamelijke boner daar kun je niks aan doen, maar denken dat zijn zusje hem nu expres op zit te geilen..

Dan beseft ze waarschijnlijk niet eens wat het echt inhoud, Yay seksuele opvoeding, en zit ze hem dus te treiteren. Volgens mij vind je als broer je zusje dan vooral een kutkind.

Maar ik zal wel gek zijn.
Ik vind het nogal verontrustend dat hij denkt dat zijn zusje hem expres zit op te geilen.. Dat is een gedachtegang die je vaak terug ziet bij gelegenheidsplegers..
pi_173531988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

ze liepen om half 8 al zo, niet echt heel normaal vind ik dat en is niet echt een pyjama want dan zou het probleem niet zo erg zijn.
Oh shit, ik liep om half 7 al in mijn pyjama rond :o Uiteraard om mijn man uit te lokken tot seks. Niet omdat het gewoon lekker comfortabel zit of zo.

Er gaat echt iets niet goed in je gedachtengang en denk dat het toch echt verstandig is om met iemand te gaan praten hierover. Het kan niet zo zijn dat je zusje zich moet gaan aanpassen omdat jouw hoofd op hol slaat.
pi_173532043
Dit is dus hoe je Urk en Volendam krijgt.
pi_173533012
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:20 schreef Molo het volgende:
Mijn posts dat dit een troll is zijn opeens weg

Ja, want dit is echt mga geloofwaardig enzo... En helemaal niet ziek anders ook ofzo :')
Het is absoluut mogelijk dat het een troll is. Maar dit soort situaties komen absoluut voor en vaker dan je (misschien) denkt..
pi_173534210
Het kan aan mij liggen, maar ik herinner me een soort gelijk topic, zelfde strekking.
Mwah geen zin om allemaal te googelen maar weet zeker dat dit eerder voorbij kwam.

https://forum.viva.nl/sek(...)ist_messages/84487/6
Of las ik het daar :')
pi_173535083
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef kree het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik herinner me een soort gelijk topic, zelfde strekking.
Mwah geen zin om allemaal te googelen maar weet zeker dat dit eerder voorbij kwam.

https://forum.viva.nl/sek(...)ist_messages/84487/6
Of las ik het daar :')

Dit soort dingen komen dan ook gewoon echt regelmatig voor..
pi_173535695
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dit soort dingen komen dan ook gewoon echt regelmatig voor..
jahaa
pi_173536125
Dus je zusje moet zich nu gaan aanpassen en netjes bedekt kleden in haar eigen huis, waar zij ook gewoon even kan relaxen en zichzelf zijn, omdat jij geil wordt?
:(
Echt...
Als dit niet nep is: blijf met je poten van je zusje af!
En doe iets aan die gedachten van je voor je iets doet waar jij spijt van gaat krijgen en je zusje haar hele leven mee zal sleuren...
pi_173536195
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:25 schreef Lenny77 het volgende:
Dus je zusje moet zich nu gaan aanpassen en netjes bedekt kleden in haar eigen huis, waar zij ook gewoon even kan relaxen en zichzelf zijn, omdat jij geil wordt?
:(
Echt...
Als dit niet nep is: blijf met je poten van je zusje af!
En doe iets aan die gedachten van je voor je iets doet waar jij spijt van gaat krijgen en je zusje haar hele leven mee zal sleuren...
Kan toch niet anders dan nep zijn dit ...
pi_173536855
Ik zal wel de stok in het hoenderhok gooien.

Raaar beetje wel. Maar het is ook niet dat ts z'n lul in haar zusje steekt.
'
Weet niet hoor maar als ik ff terug grjp in mijn geheugen waren er die dingen ook. Maarja. kwam er pas heel heel veel lter achter hoe dat werkte.

Mits seriueus bedoeld van ts, mogen julllue wel wat minder het heilige boontje spelen_
pi_173538886
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:16 schreef kree het volgende:
Ik zal wel de stok in het hoenderhok gooien.

Raaar beetje wel. Maar het is ook niet dat ts z'n lul in haar zusje steekt.
'
Weet niet hoor maar als ik ff terug grjp in mijn geheugen waren er die dingen ook. Maarja. kwam er pas heel heel veel lter achter hoe dat werkte.

Mits seriueus bedoeld van ts, mogen julllue wel wat minder het heilige boontje spelen_
Als zoveel mensen erover vallen kun je je misschien ook eens afvragen hoe normaal het is.

Waarom zou je denken dat je zusje je op een seksuele manier uitdaagt? Je bent niet aan het flirten.
Three little birds
pi_173538982
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als zoveel mensen erover vallen kun je je misschien ook eens afvragen hoe normaal het is.

Waarom zou je denken dat je zusje je op een seksuele manier uitdaagt? Je bent niet aan het flirten.
:')

God had het zo niet gewild
pi_173539656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

Wie weet is dat vriendinnetje van je zus wel een goede afleiding. Richt je op haar. De beste therapie!
pi_173539785
Incest is van alle tijden. Heb zelf een zus en heb nog nooit enige sexuele gevoelens bij haar gehad. Een buurmeisje achter mijn ouderlijke huis had echter duidelijk iets 'onfris' met n van haar ooms. Incest was daar dus ook pedo. Zag ze een keer in het plaatselijke stadszwembad waar hij (man van 32 of zo, zij 13) haar vol in haar kruis pakte en haar zo optilde & in het zwembad gooide. Ze had alleen een bikini aan (gebeurde gewoon in ale openheid waar zeker 100 mensen waren... hoe kan het? vertel jij het maar) Zij vond het prachtig. Kirde als een vogeltje. Ik was zelf 15 of 16 en vond het totaal ziek. Dat gezin en die ooms waren een beetje tokkie. Dus dan weet je meteen hoe het daar aan toe gaat. Een andere jongen van mijn leeftijd geilde ook op zijn iets jongere zus. We kregen verhalen te horen hoe zij altijd haar maandverband door het huis heen liet slingeren :r Die twee draaiden ook constant om elkaar heen. Dat gezin was ook een beetje tokkie.
pi_173541916
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:25 schreef peter-subaru het volgende:

[..]

zo had ik het nog niet bekeken.

we zitten nu een film te kijken in pyjama en zij heeft alleen een lang tshirt aan en een onderbroekje.
en ik zit met met een kussen op schoot ;)
Waarom draagt zij geen pyama? En is zo ook zo schaars gekleed als je ouders er bij zijn?Lijkt mij dat als je van dat probleem af wilt, je daar gewoon met je vader of moeder over moet praten. En worden af gesproken hoe ze hiermee - - als het ware bij toeval - worden geconfronteerd. Dan kunnen zij je zusje er op attent maken, waarom haar kleding inde aanwezigheid van haar broer te wensen laat En kom jij niet als een klikspaan op je zusje over.
pi_173542367
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:39 schreef snelwandelaar het volgende:

[..]

Waarom draagt zij geen pyama? En is zo ook zo schaars gekleed als je ouders er bij zijn?Lijkt mij dat als je van dat probleem af wilt, je daar gewoon met je vader of moeder over moet praten. En worden af gesproken hoe ze hiermee - - als het ware bij toeval - worden geconfronteerd. Dan kunnen zij je zusje er op attent maken, waarom haar kleding inde aanwezigheid van haar broer te wensen laat En kom jij niet als een klikspaan op je zusje over.
Hoogstwaarschijnlijk draagt ze een slaapshirt

http://www.greatshirts.nl/Dames-Slaapshirt-V-hals-Bed-Hog

Niks geks
pi_173543351
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:39 schreef snelwandelaar het volgende:

[..]

Weeral de omgekeerde wereld!
Zij woont daar ook, dat is haar enige plek waar ze veilig gewoon in haar slaapkleedje of wat dan ook kan rond slenteren. Ze is ocharme 13!
Dat hij maar iets aan zijn probleem en hormonen doet!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')