abonnement Unibet Coolblue
pi_173439908
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173440010
Ze mogen Marcella wel zo snel mogelijk ontslaan wel....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173440017
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef papert het volgende:
Treurig zeg van Murray. Zo'n goede tennisser, maar zo'n treurige persoonlijkheid.
:')

Dus jullie vinden het treurig omdat we zo geen finale tussen Rafa en Fed gaan krijgen? Als Fed in de andere kant van het schema had gezeten was het zeker niet erg geweest. Wat een gezeik weer zeg _O-
Dit gebeurt zo vaak.

En Rafa gaat echt niet zover komen dat ie Fed tegenkomt. Bovendien, het is maar de vraag hoe fit Fed is. (al zal ie zelfs op 30% nauwelijks tegenstand krijgen dit toernooi :'))
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173440463
Dus? Ik vind het sowieso treurig om je na de loting af te melden, als het ook daar voor kan. Ongeacht wat de consequenties zijn.
En tuurlijk kan het echt wel een keertje gebeuren dat je voor de loting nog wel denkt te kunnen spelen, maar Murray heeft erg de schijn tegen.
Verder vind ik zijn gedrag op de baan tegen het onsportieve aan.
pi_173440546
Begrijpelijk dat Murray zo lang mogelijk wacht met afzeggen. Natuurlijk is dat voor het toernooi niet ideaal maar hij heeft genoeg status om dat een keer te mogen flikken. Zo veel walkovers en abandons heeft ie niet volgens mij, maar ik kan me vergissen.

Federer zegde RG dan wel af voor de loting, maar wel nadat fans al kaartjes hadden gekocht. Had destijds beter niet kunnen zeggen dat hij wel mee zou doen, want die situatie was veel beter ver van tevoren in te schatten dan dit van Murray. Hoorde je destijds weinig mensen over.
pi_173441147
Federer heeft nooit gezegd dat hij wel mee zou doen op Roland Garros, enkel dat hij twijfelde toch?

Al neem ik aan dat hij na Miami al wel wist dat hij RG ook niet zou spelen en had hij het ook direct kunnen vertellen inderdaad.
pi_173441371
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:23 schreef Marcoss het volgende:
Federer heeft nooit gezegd dat hij wel mee zou doen op Roland Garros, enkel dat hij twijfelde toch?

Al neem ik aan dat hij na Miami al wel wist dat hij RG ook niet zou spelen en had hij het ook direct kunnen vertellen inderdaad.
Na Miami zei hij dat hij het pauze nam tijdens gravelseizoen en focuste op Roland Garros, grasseizoen en hard court.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:42:13 #108
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_173441416
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

:')

Dus jullie vinden het treurig omdat we zo geen finale tussen Rafa en Fed gaan krijgen? Als Fed in de andere kant van het schema had gezeten was het zeker niet erg geweest. Wat een gezeik weer zeg _O-
Dit gebeurt zo vaak.

En Rafa gaat echt niet zover komen dat ie Fed tegenkomt. Bovendien, het is maar de vraag hoe fit Fed is. (al zal ie zelfs op 30% nauwelijks tegenstand krijgen dit toernooi :'))
Toen hij in Montréal rond die 30% speelde werd hij anders finaal van de baan geslagen door Zverev. Ik vind Federer allengs minder worden. Op de AO vond ik hem bij vlagen fenomenaal. Indian Wells was ook top, Miami eigenlijk alleen tegen Delpo en tegen Nadal. Op gras vond ik Federer niet meer zo sterk als aan het begin van het seizoen en in Montréal vond ik hem ronduit teleurstellend en in de finale zelfs slecht. Op deze manier gaat hij echt niet zomaar even de USO winnen.
Rini dankjewel.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:43:56 #109
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173441447
'Door de late afmelding van Andy Murray zit Federer in dezelfde helft als Nadal'.

#werkenbijdenos
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173441554
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Toen hij in Montréal rond die 30% speelde werd hij anders finaal van de baan geslagen door Zverev. Ik vind Federer allengs minder worden. Op de AO vond ik hem bij vlagen fenomenaal. Indian Wells was ook top, Miami eigenlijk alleen tegen Delpo en tegen Nadal. Op gras vond ik Federer niet meer zo sterk als aan het begin van het seizoen en in Montréal vond ik hem ronduit teleurstellend en in de finale zelfs slecht. Op deze manier gaat hij echt niet zomaar even de USO winnen.
Laten we het hopen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173441616
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Laten we het hopen
Waar hoop jij op (behalve het falen van Federer)? :)
pi_173441695
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waar hoop jij op (behalve het falen van Federer)? :)
Een finale tussen young guns ofzo. Kyrgios tegen Zverev ofzo. Al zit er verdomd weinig in de draw die waarvan ik het echt hoop. Dimitrov mag het van mij ook best winnen. Zolang Rafa en Fed het maar niet doen, ik ben daar wel klaar mee. Maar nog erger zou ik het vinden als iemand als Berdych hier ineens van profiteert _O- _O-
Ferrer mag het ook wel winnen van mij _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173441813
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Toen hij in Montréal rond die 30% speelde werd hij anders finaal van de baan geslagen door Zverev. Ik vind Federer allengs minder worden. Op de AO vond ik hem bij vlagen fenomenaal. Indian Wells was ook top, Miami eigenlijk alleen tegen Delpo en tegen Nadal. Op gras vond ik Federer niet meer zo sterk als aan het begin van het seizoen en in Montréal vond ik hem ronduit teleurstellend en in de finale zelfs slecht. Op deze manier gaat hij echt niet zomaar even de USO winnen.
Op gras heeft hij geen enkele set verloren, terwijl hij zeker op Wimbledon toch genoeg tegenstand had. Kan ook zijn dat je verwachtingen dan gewoon te hoog zijn bij Federer ;)

En de finale in Montreal was wel heel slecht ja, maar ik ga er vanuit dat hij inmiddels zodanig hersteld is dat hij er weinig last meer van heeft. Als die rug echt nog een probleem zou zijn, had hij niet gespeeld, denk ik.
pi_173441901
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Een finale tussen young guns ofzo. Kyrgios tegen Zverev ofzo. Al zit er verdomd weinig in de draw die waarvan ik het echt hoop. Dimitrov mag het van mij ook best winnen. Zolang Rafa en Fed het maar niet doen, ik ben daar wel klaar mee. Maar nog erger zou ik het vinden als iemand als Berdych hier ineens van profiteert _O- _O-
Ferrer mag het ook wel winnen van mij _O_
Er doen ook maar 4 spelers mee die ooit een GS hebben gewonnen, waarvan 2 spelers er maar 1 wonnen en bij 3 van de 4 de vraag is hoe fit ze zijn..

Eigenlijk slaat het nergens op :D
pi_173441928
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Een finale tussen young guns ofzo. Kyrgios tegen Zverev ofzo. Al zit er verdomd weinig in de draw die waarvan ik het echt hoop. Dimitrov mag het van mij ook best winnen. Zolang Rafa en Fed het maar niet doen, ik ben daar wel klaar mee. Maar nog erger zou ik het vinden als iemand als Berdych hier ineens van profiteert _O- _O-
Ferrer mag het ook wel winnen van mij _O_
Ik help het je hopen. De wisseling van de wacht moet voor het tennis (op de langere termijn) echt snel gaan plaatsvinden. Als Zverev en Thiem straks gaan domineren zonder Federer en Nadal op de Grand slams verslagen te hebben, kan je het niet echt serieus meer nemen.
pi_173441940
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:11 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Er doen ook maar 4 spelers mee die ooit een GS hebben gewonnen, waarvan 2 spelers er maar 1 wonnen en bij 3 van de 4 de vraag is hoe fit ze zijn..

Eigenlijk slaat het nergens op :D
Het is echt onvoorstelbaar. Ik zie Cilic en Berdych er ook snel uitvliegen. Hebben we ook Tsonga nog, die raakt ook geen pepernoot meer de laatste tijd na bzijn indruwekkende periode in februari maart...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173441945
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. De wisseling van de wacht moet voor het tennis (op de langere termijn) echt snel gaan plaatsvinden. Als Zverev en Thiem straks gaan domineren zonder Federer en Nadal op de Grand slams verslagen te hebben, kan je het niet echt serieus meer nemen.
Thiem :') Die gaat echt nooit domineren.....maar laten we het hopen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:31:15 #118
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_173442263
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Laten we het hopen
Ik hoop wel dat hij wint ;)
Rini dankjewel.
pi_173442331
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Thiem :') Die gaat echt nooit domineren.....maar laten we het hopen
Die vultured wel een keer RG als nadal stopt
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:35:26 #120
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_173442334
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Op gras heeft hij geen enkele set verloren, terwijl hij zeker op Wimbledon toch genoeg tegenstand had. Kan ook zijn dat je verwachtingen dan gewoon te hoog zijn bij Federer ;)

En de finale in Montreal was wel heel slecht ja, maar ik ga er vanuit dat hij inmiddels zodanig hersteld is dat hij er weinig last meer van heeft. Als die rug echt nog een probleem zou zijn, had hij niet gespeeld, denk ik.
Raonic die niet fit was en Berdych.. Cilic half geblesseerd in de finale. Vind ik niet echt noemenswaardig.. Ik heb wat wedstrijden in Halle gezien en dat was nou ook niet echt je van het. Niet slecht ofzo, maar niet indrukwekkend. Mijn verwachtingen waren na de AO en IW/Miami inderdaad wat hoger gespannen.

Het is te hopen dat hij fit is, want een fitte en goede Federer is zelfs voor Norrage een niet te ontkennen genot :)

Verder zie ik van de nextgen eigenlijk alleen Zverev echt gaan domineren. Dat is ook een speler die er gewoon aan toe is. Mocht een ander winnen dan zie ik het vooral als profiteren van de afwezigheid van de toppers. Zverev kan dat ook met de toppers erbij afdwingen vind ik.
Rini dankjewel.
pi_173442815
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Raonic die niet fit was en Berdych.. Cilic half geblesseerd in de finale. Vind ik niet echt noemenswaardig.. Ik heb wat wedstrijden in Halle gezien en dat was nou ook niet echt je van het. Niet slecht ofzo, maar niet indrukwekkend. Mijn verwachtingen waren na de AO en IW/Miami inderdaad wat hoger gespannen.

Het is te hopen dat hij fit is, want een fitte en goede Federer is zelfs voor Norrage een niet te ontkennen genot :)

Verder zie ik van de nextgen eigenlijk alleen Zverev echt gaan domineren. Dat is ook een speler die er gewoon aan toe is. Mocht een ander winnen dan zie ik het vooral als profiteren van de afwezigheid van de toppers. Zverev kan dat ook met de toppers erbij afdwingen vind ik.
Je onderschat Norrage.
pi_173443124
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Raonic die niet fit was en Berdych.. Cilic half geblesseerd in de finale. Vind ik niet echt noemenswaardig.. Ik heb wat wedstrijden in Halle gezien en dat was nou ook niet echt je van het. Niet slecht ofzo, maar niet indrukwekkend. Mijn verwachtingen waren na de AO en IW/Miami inderdaad wat hoger gespannen.

Het is te hopen dat hij fit is, want een fitte en goede Federer is zelfs voor Norrage een niet te ontkennen genot :)

Verder zie ik van de nextgen eigenlijk alleen Zverev echt gaan domineren. Dat is ook een speler die er gewoon aan toe is. Mocht een ander winnen dan zie ik het vooral als profiteren van de afwezigheid van de toppers. Zverev kan dat ook met de toppers erbij afdwingen vind ik.
Eens. Fed was helemaal niet zo goed op Wimbledon. Het gebrek aan tegenstand (sowieso op gras, ook voor Djoko en Murray de laatste jaren) is schrijnend. Alleen Murray, Djoko en Fed kunnen wat presteren op gras. De rest is cannon-fodder. Dan is zelfs het gravelseizoen spannender, want daarop is het tennis tenminste leuker.

Een 100% goede, aanvallende Fed kan ik inderdaad wel waarderen. Maar die chagrijnige kutkop en onsportief arrogant gedrag op de baan dan weer niet. Ik moet eerlijk toegeven dat wat dat betreft Fed er wel iets beter op is geworden dit jaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173443957
Federer is een mietje.
Rolland Garros skippen omdat je bang bent voor Nadal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173444686
Geen scorito?
  Forum Admin / PR maandag 28 augustus 2017 @ 17:01:38 #125
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_173444700
Go Haase w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')