abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:16:31 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173327246
Een filmpje met minderjarige jongens die een jonge vrouw aanranden in een bus in Casablanca, verhit de gemoederen in Marokko. Sommige socialmediagebruikers zijn woedend dat de buschauffeur en eventuele medepassagiers niet ingrepen, anderen wijzen het slachtoffer na met de vinger. De vermeende daders werden gisteren gearresteerd.



De video ging zondagavond viraal. De beelden tonen een groepje shirtloze tieners dat een huilende vrouw op klaarlichte dag hardhandig heen en weer duwt in een bus en luid lachend haar intieme delen aanraakt. Het halfnaakte slachtoffer smeekt de jongens haar met rust te laten, maar zij gaan rustig door met het ontkleden, bepotelen en beledigen van de passagiere terwijl de bus doorrijdt en niemand ingrijpt.

Buschauffeur
De groepsaanranding vond afgelopen vrijdag plaats in Casablanca in een bus van M'Dina Bus, zo maakte het vervoersbedrijf gisteren bekend. De chauffeur ligt nu publiekelijk onder vuur omdat hij niet ingreep, maar zijn werkgever verklaarde tegenover Marokkaanse media 'dat dit niet afgeleid kan worden uit een 1 minuut durend filmje'.

Volgens het directoraat-generaal voor de Nationale Veiligheid ging het filmpje zondag online maar dateert het al van drie maanden geleden. Online media melden dat de video werd gelekt nadat het mobieltje van een van de vermeende aanranders was gestolen.

De politie zegt dat de buschauffeur noch het slachtoffer aangifte deden van het incident. Een eerste onderzoek naar de groepsaanranding wijst uit dat het slachtoffer 24 jaar oud is en kampt met geestelijke gezondheidsproblemen. Mediaverkooppunten claimen op basis van uitspraken van familieleden van het slachtoffer dat het meisje het verstand heeft van een 12-jarige.

Alarmbel
Het aanrandingsfilmpje maakt woedende en geschokte reacties los onder gebruikers van social media in Marokko en in de Marokkaanse pers. 'Horror in Casablanca' en 'Monsters plegen gruwelijke misdaad', kopten plaatselijke media die de alarmbel luiden over het fenomeen van het lastigvallen van vrouwen in de openbare ruimte.

De non-profitorganisatie Touche pas à mon enfant (Kom niet aan mijn kind) lanceerde op Facebook een oproep aan getuigen om mee te helpen bij het identificeren en vinden van de daders 'zodat deze barbaarse horde die op laffe wijze een jonge vrouw aanviel voor het gerecht zal worden gebracht'. De organisatie, die pedo-criminaliteit bestrijdt, plaatste er zelfs screenshots bij van enkele vermeende daders.



Een groep Facebookgebruikers roept op tot het houden van een zitblokkade, morgen van 18 tot 20 uur op het centrale plein in Casablanca, bij wijze van geweldloos protest. Volgens marokko.nl zijn de initiatiefnemers jonge vrouwen die lid zijn van de Facebookgroep Al Fam.

Daders
Er zijn ook socialmediagebruikers die het openlijk opnemen voor de betrokken jongens. Hun slachtoffer zou provocerende kleding hebben gedragen. 'Jullie kleden je als hoeren en gaan dan het slachtoffer uithangen! Het is normaal dat dit soort dingen gebeurt als je je zo gedraagt. Als ze een respectabel meisje was geweest, had niemand haar durven aanraken. Ook rijst de vraag wat ze achterin de bus deed met een groepje tienerjongens', reageert Abdelaziz Sadni Andaloussi op de nieuwssite m.le360.ma

De vermeende daders werden gisteren gearresteerd. Het gaat om zes tieners tussen de 15 en 17 jaar oud. De politie arresteerde hen in hun ouderlijke woningen in Sidi Bernoussi, een voorstad van Casablanca. ,,De verdachten zijn onder politietoezicht geplaatst. Dit in afwachting van verder onderzoek naar de ware toedracht van deze zaak, aanhouding van andere betrokkenen bij deze strafbare feiten en berechting van de schuldigen'', zo meldt het directoraat-generaal van Nationale Veiligheid.

Ander filmpje
Twee weken geleden veroorzaakte een filmpje van een jonge vrouw die wordt achtervolgd door een horde jongemannen in de straten van Tanger ook al ophef in Marokko. Alleen op straat lopen lijkt volgens het Franse persbureau AFP in Marokko vaak op een hindernisbaan waarbij vrouwen veelvuldig beledigende en denigrerende opmerkingen naar het hoofd geslingerd krijgen. Volgens officiële cijfers worden twee op de drie vrouwen het slachtoffer van lichamelijk geweld. Dat manifesteert zich het vaakst in openbare ruimten.

http://www.ad.nl/buitenla(...)t-marokko~ab4d3e217/

Als 24jarige vrouw achterin een bus gaan zitten is natuurlijk vragen om problemen. :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173327289
Zelfde koppen die je hier ook in ieder dorp/stad ziet rondlopen.
Arrogant, kwaadaardige blik, al die verkapte "arabieren" hebben dat op de een of andere manier.
pi_173327345
Dit is toch juist normaal in Casablanca...
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173327351
Castreren die hap. Zonder verdoving dus.
Eens zien of ze dan ook nog zo'n grote bek hebben.

:(
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:22:59 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173327446
Tja als vrouw met een kort rokje vraag je er om he :')
pi_173327495
Had net zo goed Utrecht of Rotterdam kunnen zijn niks aan de hand is cultuur _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_173327564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:22 schreef Mishu het volgende:
Tja als vrouw met een kort rokje vraag je er om he :')
Nou, ik draag regelmatig een kort rokje, maar niemand valt mij lastig.
Waar ligt het aan? Mijn leeftijd? Ver over de 50.
Mijn benen? Kort en dik.
Mijn blik? Kom maar op.

Flikker toch op. Die zaadfabrieken moeten gewoon hun klauwen thuis houden.

:(
pi_173327577
Casablanca :')
Marokko :')
Marokkanen :')

:{ 2
pi_173327602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelfde koppen die je hier ook in ieder dorp/stad ziet rondlopen.
Arrogant, kwaadaardige blik, al die verkapte "arabieren" hebben dat op de een of andere manier.
Eens
Hey
pi_173327670
Dit soort groepsverkrachtingen zijn in moslimlanden aan de orde van dag. Dankzij de massa-immigratie komt het ook steeds vaker voor in Europa.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 19:30:40 ]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:32:49 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173327743
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort groepsverkrachtingen zijn in moslimlanden aan de orde van dag. Dankzij de massa-immigratie komt het ook steeds vaker voor in Europa.
Ik ben aangerand door een blanke.
pi_173327764
Ik hoop echt dat die moslima's eens wakker worden, sluiers en aanverwante hoofdbedekking afwerpen en heel dat geloof aan de kant van de weg zetten, op woensdagochtend, naast de zwarte kliko.
I´m back.
pi_173327815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoop echt dat die moslima's eens wakker worden, sluiers en aanverwante hoofdbedekking afwerpen en heel dat geloof aan de kant van de wegzet op woensdagochtend naast de kliko.
Ja, dat zal helpen.
Zolang die zoontjes worden opgevoed alsof het prinsjes zijn die alles mogen en kunnen, helpt daar geen enkele sluier tegen.
Die pikjes afhakken zal betere resultaten geven.
pi_173327877
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ben aangerand door een blanke.
Een uitzondering tegenover verkrachtingscultuur.

Vervelend voor je, ongeacht hoe het zit natuurlijk.
pi_173327886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, dat zal helpen.
Zolang die zoontjes worden opgevoed alsof het prinsjes zijn die alles mogen en kunnen, helpt daar geen enkele sluier tegen.
Die pikjes afhakken zal betere resultaten geven.
Als je die religie bij de kliko zet dan is het afgelopen met dat prinsjes gedrag hè. Als het goed is.
I´m back.
pi_173327917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je die religie bij de kliko zet dan is het afgelopen met dat prinsjes gedrag hè. Als het goed is.
Ga je gang.
pi_173327937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ga je gang.
Ja, ik ben geen moslim dus daar heb je niets aan.
I´m back.
pi_173327963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik ben geen moslim dus daar heb je niets aan.
Verkrachting is niet moslimgerelateerd.
Waar kan ik jou dumpen?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:40:51 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173327970
Is het kleine rondreizende groepje belhamels is naar huis gegaan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173328007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Verkrachting is niet moslimgerelateerd.
Waar kan ik jou dumpen?
Ik denk dat het veel zal helpen als dat geloof bij de kliko gaat in ieder geval. Wat je zelf al zegt het prinsjesgedrag.
I´m back.
pi_173328034
Geef ze een jeugdhonk. :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:43:29 #22
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_173328074
Ach, gewoon een incident. Dat heeft echt niets met cultuur te maken.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_173328116
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een uitzondering tegenover verkrachtingscultuur.

Vervelend voor je, ongeacht hoe het zit natuurlijk.
Dus, volgens jou dan, is het minder erg voor een vrouw om verkracht te worden door een gelijkgestemde dan door een moslimterrorist?
Maak jij zelf ook dat onderscheid als je auto wordt gestolen?
Want het is een feit dat mannen het als een verkrachting ervaren als er vreemden aan of in hun auto zitten.
pi_173328134
quote:
Er zijn ook socialmediagebruikers die het openlijk opnemen voor de betrokken jongens. Hun slachtoffer zou provocerende kleding hebben gedragen. 'Jullie kleden je als hoeren en gaan dan het slachtoffer uithangen! Het is normaal dat dit soort dingen gebeurt als je je zo gedraagt. Als ze een respectabel meisje was geweest, had niemand haar durven aanraken. Ook rijst de vraag wat ze achterin de bus deed met een groepje tienerjongens', reageert Abdelaziz Sadni Andaloussi op de nieuwssite m.le360.ma
Ongelooflijk dat mensen zo kunnen denken.
pi_173328238
Een vrouw met het verstand van een 12 jarige verantwoordelijk kunnen houden voor de acties van mensen van het geslacht dat volgens je domme religie meer verantwoordelijkheid draagt. Hoe diep kun je zinken?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:49:21 #26
186611 Haags
pi_173328240
Moet kunnen.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:53:30 #27
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173328349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ongelooflijk dat mensen zo kunnen denken.
Inteelt is niet goed voor je hersenen
RED ONS HENNIEGOD
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:04:33 #28
357044 Budapestenaar
pi_173328593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelfde koppen die je hier ook in ieder dorp/stad ziet rondlopen.
Arrogant, kwaadaardige blik, al die verkapte "arabieren" hebben dat op de een of andere manier.
Tja, dit toch helaas wel. We importeren zelf die zooi.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:17:55 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173328970
Dat komt ervan als je geen hoofddoek draagt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173329064
Hier zal dat niet gebeuren als ze het Wilhelmus leren.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173330162
Zal de burgemeester van Casablanca nu een kopje thee met ze drinken of worden het stokslagen?
.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:17:19 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_173330830
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:56 schreef Fer het volgende:
Zal de burgemeester van Casablanca nu een kopje thee met ze drinken of worden het stokslagen?
'Frankly my dear, I don't give a dime.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173331044
Positief denken jongens! Het was geen hollandse meid.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:32:29 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173331275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort groepsverkrachtingen zijn in moslimlanden aan de orde van dag. Dankzij de massa-immigratie komt het ook steeds vaker voor in Europa.
India heeft er bijvoorbeeld ook veel last van.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:34:30 #35
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173331340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

India heeft er bijvoorbeeld ook veel last van.
India is niet echt bepaald een islamitisch land
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:40:19 #36
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173331575
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

India is niet echt bepaald een islamitisch land
Mijn punt idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173331600
India en geen islam?


Vandaar dat ze maar 172 miljoen moslims hebben.


Erg jammer dat die Hindoes overgegaan zijn op haat, Pakistan idem
pi_173331859
Zo'n Abdelaziz Sadni Andaloussi is een wandelend kankergezwel, in zijn schedel zitten geen hersenen maar poep. 25 eeuwen te laat geboren is dat varken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173331937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Dat komt ervan als je geen hoofddoek draagt.
Een hoofddoek helpt niet, wellicht een metalen kuisheidsgordel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173334359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelfde koppen die je hier ook in ieder dorp/stad ziet rondlopen.
Arrogant, kwaadaardige blik, al die verkapte "arabieren" hebben dat op de een of andere manier.
De inwoners van Casablanca zijn een mix tussen berbers, arabieren, europeanen, aziaten en afrikanen.
Ik had een ex vriendin uit Casablanca met blond haar en blauwe ogen, net een Duitse dame. Die had niet zo een blik dat kan ik je vertellen.
pi_173334693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelfde koppen die je hier ook in ieder dorp/stad ziet rondlopen.
Arrogant, kwaadaardige blik, al die verkapte "arabieren" hebben dat op de een of andere manier.
Slap gelul.

Schoften: ja.
Inteeltkop (zoals sommigen dat inderdaad wel hebben): nee
Kwaadaardige blik: nee.

Het zijn kwaadaardige personen, dus wellicht dat je met die kennis in het achterhoofd ziet wat je wil zien.
Krekker is de bom!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:37:46 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173334718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort groepsverkrachtingen zijn in moslimlanden aan de orde van dag. Dankzij de massa-immigratie komt het ook steeds vaker voor in Europa.
Ik denk dat het vaker in die kelderboxen in de Bijlmer gebeurt dan in Marokko. Ik was er vorige week nog. Dit gebeurt daar écht nooit. Dit is eerder een uitzondering. Marokko staat niet bepaald bekend om de goede zeden, hitsige boys met stout semen kunnen binnen 10 minuten aan een girl komen en lekker akoestisch doen. Kosten: 5 euro en beltegoed. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173334813
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:40 schreef HendrikV het volgende:
India en geen islam?

Vandaar dat ze maar 172 miljoen moslims hebben.

Erg jammer dat die Hindoes overgegaan zijn op haat, Pakistan idem

Van de totaal 1,3 miljard inwoners...
Krekker is de bom!
pi_173334835
quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat het vaker in die kelderboxen in de Bijlmer gebeurt dan in Marokko. Ik was er vorige week nog. Dit gebeurt daar écht nooit. Dit is eerder een uitzondering. Marokko staat niet bepaald bekend om de goede zeden, hitsige boys met stout semen kunnen binnen 10 minuten aan een girl komen en lekker akoestisch doen. Kosten: 5 euro en beltegoed. :N

:{²
:')
Krekker is de bom!
pi_173334879
Casablanca is een miljoenenstad. Oftewel, het komt heeeeeeeeel minimaal voor zo een incident. In Marokko moet je zoiets namelijk niet flikken gezien de hoge straffen en vreselijke gevangenissen. Die jongens gaan echt wel jaren zitten op zowel een fles als in hun cel.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:58:17 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173334894
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Casablanca is een miljoenenstad. Oftewel, het komt heeeeeeeeel minimaal voor zo een incident. In Marokko moet je zoiets namelijk niet flikken gezien de hoge straffen en vreselijke gevangenissen. Die jongens gaan echt wel jaren zitten op zowel een fles als in hun cel.
Ik snap ze ook niet. Er is een overschot aan vrouwen die wel raad weten met stout semen. Waarom dan toch dit? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173334947
Wat is semen nou weer? Geen Marokkaans woord hoor.
pi_173335029
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 01:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat is semen nou weer? Geen Marokkaans woord hoor.
Iemand die vrolijk aan het hoereren is aldaar en daar live verslag van uit brengt op FOK! zou toch wel moeten weten dat dat de Engelse benaming voor "zaad" is. Als in warme mannenpap. Zegmaar. Enzo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173335504
Geralt, ik heb geen seks. Misschien dat ik het daarom niet weet? En van hoereren klopt niks. Heb al bijna vier weken een vaste man met wie ik date en nu zelfs een relatie mee heb.
pi_173335523
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik ben aangerand door een blanke.
Stop de persen!
pi_173346082
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Van de totaal 1,3 miljard inwoners...
Dus?


Je hebt daar hele regios groter als nederland met tientallen miljoenen moslims en maar weinig hindoes.


Je kan dus spreken van een heel divers land met een flink stuk islam kwa cultuur/gebruiken. Groter iig als de islam in frankrijk en die is al sterk aanwezig.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:06:56 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173346571
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 04:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, ik heb geen seks. Misschien dat ik het daarom niet weet? En van hoereren klopt niks. Heb al bijna vier weken een vaste man met wie ik date en nu zelfs een relatie mee heb.
Dan is die man gauw weer weg. Of maakt ie je wijs dat ie wil trouwen? :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173453268
Wat een cultuur.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:56:57 #54
286575 Roces18
Chef de party
pi_173460203
Islam is een religie van vrede.

Dit was mijn uitspraak en daar moet u het meedoen.

Gr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173554798
Laf tuig, hebben geen respect voor vrouwen door hun opvoeding en idiote geloof.
Toch wel apart dat de andere passagiers niet ingegrepen hebben.
pi_173555065
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:46 schreef Shaken63 het volgende:
Laf tuig, hebben geen respect voor vrouwen door hun opvoeding en idiote geloof.
Toch wel apart dat de andere passagiers niet ingegrepen hebben.
Die hangen hetzelfde geloof aan.. zo apart is het dus niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')