abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:48:30 #26
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173329961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het merendeel van de gasten die richting Syrië zijn getrokken hebben volgens mij al een dubbele nationaliteit. Laat Turkije en Marokko maar met de shit zitten. Voor onze roomblanke Nederlanders lijkt een lange gevangenisstraf in Nederland mij op zijn plaats. We kunnen het de Syriërs niet aandoen dat ze ook nog eens moeten opdraaien voor het straffen van ons uitschot hoezeer ik ze ook zo'n onaangenaam verblijf wens.
Denk dat de syriers daar niet zoveel moeite mee hebben, kogel meer of minder..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:08:37 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173330535
gewoon uitleveren aan Syrie idd of een nog eventueel nog op te zetten IS tribunaal ergens in die regio

als die besluiten dat ze onschuldig zijn mogen ze wmb ook weer gewoon terugkomen en anders niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173333405
Ik stem ook voor een enkeltje Damascus, daar wilden ze toch zo graag heen? Met de vriendelijke groeten aan Bashar.
Racist
pi_173333457
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:48 schreef nixxx het volgende:
Denk dat de syriers daar niet zoveel moeite mee hebben, kogel meer of minder..
Tuurlijk de Syrische overheid gaat vliegtuigen vol met Europese jihadies aannemen omdat men in Europa blijkbaar zelf niet de problemen kan oplossen...zullen ze vast geen moeite mee hebben nee.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:00:27 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173333544
Slechte zaak. Als iemand tot inkeer is gekomen moet je altijd de rode loper uitrollen. Zo iemand kan je juist helpen. :{

Wat kun je de verantwoordelijken toch steeds maar weer op weinig visie betrappen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173333723
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Slechte zaak. Als iemand tot inkeer is gekomen moet je altijd de rode loper uitrollen. Zo iemand kan je juist helpen. :{

Wat kun je de verantwoordelijken toch steeds maar weer op weinig visie betrappen.

:{²
Rode loper uitrollen? Je moet juist alles doen om ervoor te zorgen dat zo'n figuur geen voet meer zet op Nederlandse bodem. Die types hebben laten zien dat ze een mogelijke tijdbom zijn voor de Nederlandse samenleving.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:10:15 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173333748
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:09 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Rode loper uitrollen? Je moet juist alles doen om ervoor te zorgen dat zo'n figuur geen voet meer zet op Nederlandse bodem. Die types hebben laten zien dat ze een mogelijke tijdbom zijn voor de Nederlandse samenleving.
Lekker saamhorig. Dus een potentieel gevaar mag wel elders gevaarlijk zijn? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173333830
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ze hebben juist die verdragen gemaakt om te voorkomen dat mensen stateloos werden wanneer ze tegen de volgende fascisten gingen vechten zoals gebeurde met de mensen die vochten in Spanje tegen de fascisten. Triest hoe nu juist islamfascisten gebruik maken van het mensenrecht om niet stateloos te worden, maar dat veranderd niks aan de noodzaak van dat mensenrecht.
Werd dat automatisch verliezen niet afgeschaft na de 2de WO omdat het het moeilijk maakte om zo'n mensen te berechten? Aangeklaagde "Nederlanders" die zeiden dat Nederlandse rechters geen bevoegdheid hadden, ze waren immers geen Nederlander meer toen ze de misdrijven pleegden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173333922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:15 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Werd dat automatisch verliezen niet afgeschaft na de 2de WO omdat het het moeilijk maakte om zo'n mensen te berechten? Aangeklaagde "Nederlanders" die zeiden dat Nederlandse rechters geen bevoegdheid hadden, ze waren immers geen Nederlander meer toen ze de misdrijven pleegden...
Ik heb mijn kennis ook maar van het altijd betrouwbare internet gefilterd met een paar jaar aan gebrekkig menselijk geheugen.
pi_173334177
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Slechte zaak. Als iemand tot inkeer is gekomen moet je altijd de rode loper uitrollen. Zo iemand kan je juist helpen. :{

:{²
De maatregel is voor gevallen waarvan verwacht wordt dat ze een gevaar vormen bij terugkomst. Die zijn dus duidelijk niet tot inkeer gekomen.

Het is niet voor niets dat het pas bij één jihadist gedaan wordt en niet bij de andere 190.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:41:27 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173334193
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

De maatregel is voor gevallen waarvan verwacht wordt dat ze een gevaar vormen bij terugkomst. Die zijn dus duidelijk niet tot inkeer gekomen.

Het is niet voor niets dat het pas bij één jihadist gedaan wordt en niet bij de andere 190.
Ok, dan heb ik niks gezegd. Als dit inderdaad zo is zitten er toch verstandige mensen aan de knoppen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 23 augustus 2017 @ 05:13:33 #37
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173335562
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:56 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Tuurlijk de Syrische overheid gaat vliegtuigen vol met Europese jihadies aannemen omdat men in Europa blijkbaar zelf niet de problemen kan oplossen...zullen ze vast geen moeite mee hebben nee.
Het gaat om de mensen die al in Syrië zijn, die mogen daar blijven wmb.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173335578
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Slechte zaak. Als iemand tot inkeer is gekomen moet je altijd de rode loper uitrollen. Zo iemand kan je juist helpen. :{

die rode loper mag Turkije, Marokko of Algerije gaan neerleggen dan
pi_173335643
Dus de UK schopt er 150 uit en NL misschien 1???
Wat een slap land is NL toch....
pi_173336086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 06:24 schreef DUTCHKO het volgende:
Dus de UK schopt er 150 uit en NL misschien 1???
Wat een slap land is NL toch....
Nederland is te zachtmoedig.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:24:53 #41
3542 Gia
User under construction
pi_173336630
Als er één schaap over de dam is.....
pi_173337856
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:56 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Tuurlijk de Syrische overheid gaat vliegtuigen vol met Europese jihadies aannemen omdat men in Europa blijkbaar zelf niet de problemen kan oplossen...zullen ze vast geen moeite mee hebben nee.
Ik denk inderdaad dat Assad ze héél graag even wil spreken, stuk voor stuk. Zo zou ik ook graag persoonlijk even met de gene willen "spreken" die mijn brommer heeft gejat, mij heeft opgelicht, mijn op internet aangeschafte spullen niet heeft geleverd etc. etc. Als mensen in je land hele steden onderwerpen aan terreur en verkrachtingen, publieke onthoofdingen en plunderingen plegen zou je ze dan ook niet achteraf even willen spreken?
Racist
pi_173338291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]Maar goed, blijft natuurlijk afwachten hoe Blok fluit.
Ik moest lachen :D
nee, jij dan!
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 12:48:10 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_173341036
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D
Dank u. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173342165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zelfs mensen die een misdrijf hebben gepleegd hebben rechten.
Waarom? Als kinderen zich slecht gedragen vinden we het heel normaal dat zij gestraft worden, maar omdat het "volwassenen" zijn, is dat opeens "inhumaan" en "onrechtmatig" en zo?

Tamelijk bizar deze onlogische gedachtegang......
pi_173342257
Wat gaat dit nou oplossen? Geef die klootzak gewoon de kogel. Of zet de vlammenwerper erop. :7
pi_173342286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ze hebben juist die verdragen gemaakt om te voorkomen dat mensen stateloos werden wanneer ze tegen de volgende fascisten gingen vechten zoals gebeurde met de mensen die vochten in Spanje tegen de fascisten. Triest hoe nu juist islamfascisten gebruik maken van het mensenrecht om niet stateloos te worden, maar dat veranderd niks aan de noodzaak van dat mensenrecht.
Is dat wel een noodzaak dan? Misschien vind JIJ het een noodzaak......IK vind dat iig niet. Ik vind dat dit "recht" zsm moet worden afgeschaft/ongedaan gemaakt. JUIST omdat ik vind dat Nederlandse burgers zich principieel niet moeten/mogen bemoeien met de binnenlandse aangelegenheden van andere landen.

Ga je vechten in het buitenland (en dan niet in opdracht/met goedkeuring van de Nederlandse overheid/regering) dan ben je niets anders dan een landverrader en dien je de kogel of de strop te krijgen en voor welke zaak je dan vecht maakt geen reet uit.

Stateloos maken (oftewel een soort van verbanning) is dan een heel erg milde straf, waar dergelijke figuren hun handjes mee mogen dichtknijpen.
pi_173342730
#TROTS
pi_173342806
Goed bezig. :)
pi_173342843
..... en deelt elk jaar aan duizenden radicale moslims het Nederlanderschap uit. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')