abonnement Unibet Coolblue
pi_173321567
quote:
De Oostenrijkse minister van Buitenlandse Zaken Sebastian Kurz ziet de invloed van Turkije en Saudi-Arabië op de westelijke Balkan zienderogen toenemen. Volgens hem worden vrouwen betaald om zich volledig gesluierd op straat te begeven.

‘In Sarajevo en Pristina krijgen vrouwen geld om, volledig gesluierd, het straatbeeld te veranderen,’ zegt Kurz in de Duitse krant Handelsblatt met een verwijzing naar Saudi-Arabië en Turkije: ‘Dat mogen we niet toestaan.’

Saudi-Arabië hangt een zeer orthodoxe stroming van de islam aan, het wahabisme. Die radicale leer verspreidt Riyad over de rest van de wereld in landen met een aanzienlijke moslimgemeenschap. Dat Turkije invloed wil in de Balkan heeft te maken met het verleden. De voorloper van de Turkse republiek, het Ottomaanse Rijk, controleerde grote delen van het gebied.

‘EU moet veel actievere rol spelen’
Volgens de Oostenrijkse minister van Buitenlandse Zaken moet er niet langer worden weggekeken. Actie tegen dit soort praktijken is noodzakelijk, vindt hij. Er is in zijn ogen maar een manier om dat te doen, en dat is de integratie van landen als Bosnië-Herzegovina in de EU, om Turkije, Saudi-Arabië, maar ook Rusland de wind uit de zeilen te nemen.

Kurz vindt dat de crises waar de EU mee te maken heeft – Brexit, migratiestromen en de islamitische terreur – geen redenen mogen zijn om de Balkan links te laten liggen. ‘De EU moet een veel actievere rol spelen in deze, voor de EU, zeer belangrijke regio. Hervormingen en de strijd tegen radicalisering (van moslimjongeren, red.) moeten worden ondersteund. Ook moet er een geloofwaardig EU-perspectief worden geboden,’ aldus Kurz in het interview.

Grote uittocht van jihadisten
Deze zorgen over de toenemende invloed van de radicale islam op de Balkan zijn niet nieuw. In de regio, die in de jaren negentig werd verscheurd door oorlogen en nog altijd bezig is aan een wederopbouw, hebben jihadisten vrij spel, waarschuwden de Verenigde Staten en Duitsland eind mei. Bosnië-Herzegovina en Albanië zagen tijdens de hoogtijdagen van het kalifaat een grote uittocht van jihadisten.

Mogelijk hebben duizenden moslimextremisten uit de regio zich aangesloten bij Islamitische Staat in Syrië en Irak. Nu het kalifaat uit elkaar valt, vormen de terugkeerders een groot gevaar. Veelal omdat de radicaalislamitische infrastructuur nog altijd intact is, schrijft Deutsche Welle. Extremisme kan in deze woelige en armlastige regio makkelijk voet aan de grond krijgen, meldden de Amerikaanse autoriteiten in een rapport in mei.
Bron: Elsevier

Hoeveel politici zouden er eigenlijk op de pay-roll staan van SA vraag ik mij wel eens af? Wat zou het nut zijn om mensen om vrouwen geld te geven om gesluierd door het leven te gaan, misschien het doordrukken van de islamisering, of zou het een andere reden kunnen hebben?
pi_173321586
Vernietig SA. Echt een land wat een kankergezwel is.
pi_173321678
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef vigen98 het volgende:
Vernietig SA. Echt een land wat een kankergezwel is.
De elite haalt er teveel financieel gewin uit, dat daarbij wat terroristen gesponsord worden en wat dode burgers vallen is maar een bijzaak. Het draait onze politici en leiders om geld, en zullen daarom SA nooit afvallen. Stel je eens voor dat ze SA zo gingen behandelen als bijvoorbeeld Rusland, dat raakt de politici en leiders in de portemonnee.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:14 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173321712
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef vigen98 het volgende:
Vernietig SA. Echt een land wat een kankergezwel is.
Ik ben er vorig jaar nog geweest voor de kleine bedevaart (umra). Wat me daar vooral tegenstond is het slechte eten (voornamelijk fastfood). Voor de rest hebben ze de meeste zaken daar wel goed geregeld. Ik voelde me er in ieder geval erg op mijn gemak.

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:26:09 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173321836
Moet zeggen dat ik het best vond meevallen. Absoluut meer dan hier op de oostelijke Balkan (waar enkel Arabische toeristen volledig gehuld gaan) maar niet schrikbarend veel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173321853
Fake News _O_
pi_173321854


Nee joh, zijn goede vrienden van _O_ Trumpgod _O_ . Dat kan dus geen slecht land zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:46:47 #8
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_173322083
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar nog geweest voor de kleine bedevaart (umra). Wat me daar vooral tegenstond is het slechte eten (voornamelijk fastfood). Voor de rest hebben ze de meeste zaken daar wel goed geregeld. Ik voelde me er in ieder geval erg op mijn gemak.

Ja.

:{²
Oh.

:{²
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:47:19 #9
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173322094
Tja als men wordt buitengesloten gaan anderen ermee aan de haal.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:47:42 #10
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173322102
Mooie stad trouwens, Sarajevo.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:49:41 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173322140
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:47 schreef Jip141 het volgende:
Tja als men wordt buitengesloten gaan anderen ermee aan de haal.
Je zou ook SA kunnen veroordelen om hun gemanipuleer.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173322154
* crystal_meth claimt dat Sebastian Kurz door de VS betaald wordt om voor toetreding van de Balkan landen tot de EU te pleiten.

Zonder bewijs te leveren, maar goed..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:50:45 #13
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173322159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je zou ook SA kunnen veroordelen om hun gemanipuleer.
Ik veroordeel SA dagelijks.

Maar ik zit in NWS waar ik dit een beetje hypocriet gehuil vindt ook vanwege de enorme steun voor Trump hier.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173322205
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar nog geweest voor de kleine bedevaart (umra). Wat me daar vooral tegenstond is het slechte eten (voornamelijk fastfood). Voor de rest hebben ze de meeste zaken daar wel goed geregeld. Ik voelde me er in ieder geval erg op mijn gemak.

Ja.

:{²
Wat heeft dit te maken met geopolitiek?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:55:17 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173322229
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met geopolitiek?
Dat je daar ondanks de grote mensenmassa's aldaar eigenlijk weinig tot niks van meekrijgt. KSA is een vredig land dat het intern goed op orde heeft. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173322337
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat je daar ondanks de grote mensenmassa's aldaar eigenlijk weinig tot niks van meekrijgt. KSA is een vredig land dat het intern goed op orde heeft. :{

:{²
Ja en dat heb jij allemaal uitgevogeld toen je een dadel hebt gegeten op een marktje daar?
Kun je zo'n rapport ook eens over Noord Korea uitbrengen?

SA is de grootste sponsor van wereldwijd terrorisme. Maar dat staat natuurlijk niet in de toeristenfoldertjes he.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:05:06 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173322411
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

SA is de grootste sponsor van wereldwijd terrorisme. Maar dat staat natuurlijk niet in de toeristenfoldertjes he.
Ik sluit niet uit dat er rijke eenlingen zijn die aan terroristenfunding doen. Maar ik geloof niet dat de Saoedische regering dit doet. Als dit het geval was zou Amerika geen zaken meer met hen doen. Om die dadels in te gaan, wel lekkere devices man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:06:39 #18
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173322448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef vigen98 het volgende:
Vernietig SA. Echt een land wat een kankergezwel is.
Je hoeft het land niet te vernietigen. Als je het Huis Saoed maar vernietigt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:08:12 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173322474
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat er rijke eenlingen zijn die aan terroristenfunding doen. Maar ik geloof niet dat de Saoedische regering dit doet. Als dit het geval was zou Amerika geen zaken meer met hen doen. Om die dadels in te gaan, wel lekkere devices man.

:{²
Amerika zal gewoon zaken met ze blijven doen vanwege een simpel feit: De OPEC.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:08:16 #20
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_173322476
Oud nieuws.
Dit is al jaren aan de gang....
pi_173322513
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat er rijke eenlingen zijn die aan terroristenfunding doen. Maar ik geloof niet dat de Saoedische regering dit doet. Als dit het geval was zou Amerika geen zaken meer met hen doen. Om die dadels in te gaan, wel lekkere devices man.

:{²
Amerika geeft geen fuck want ze krijgen olie.
Daar nemen ze die paar burgerslachtoffers wel lief voor. Plus de ellende is toch vooral in Europa.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:10:16 #22
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_173322515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Amerika zal gewoon zaken met ze blijven doen vanwege een simpel feit: De OPEC.
die terreursponsoring komt ook niet verkeerd uit.
Kunnen ze lekker nieuwe militaire hardware blijven testen en verkopen
Feyenoord!!! * Barça
pi_173323016
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

KSA is een vredig land dat het intern goed op orde heeft. :{

:{²
Zijn de mensenrechtenschendingen in SA toch nog ergens goed voor :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:42:46 #24
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173323077
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat er rijke eenlingen zijn die aan terroristenfunding doen. Maar ik geloof niet dat de Saoedische regering dit doet. Als dit het geval was zou Amerika geen zaken meer met hen doen. Om die dadels in te gaan, wel lekkere devices man.

:{²
Verse dadel seizoen loopt een beetje op zijn eind. Collega bracht afgelopen maand elke dag een kilo of wat van zijn boerderij mee maar kantoor. Lekker, niet zo klef.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173323464
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar nog geweest voor de kleine bedevaart (umra). Wat me daar vooral tegenstond is het slechte eten (voornamelijk fastfood). Voor de rest hebben ze de meeste zaken daar wel goed geregeld. Ik voelde me er in ieder geval erg op mijn gemak.

Ja.

:{²
Inderdaad ja. Behalve als je homo bent dan, dan wordt je van een gebouw geflikkerd.
Of als vrouw, of christen etc etc.

Echt een topland.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:13:01 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173323617
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Behalve als je homo bent dan, dan wordt je van een gebouw geflikkerd.
Of als vrouw, of christen etc etc.
Kan best, maar dat ben ik allemaal niet. Ik kan het dus bevestigen noch ontkennen. Elk land heeft zo zijn regels. Hier in Nederland heb je het als pedo ook slecht. Om maar een voorbeeld te noemen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:14:23 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173323638
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kan best, maar dat ben ik allemaal niet. Ik kan het dus bevestigen noch ontkennen. Elk land heeft zo zijn regels. Hier in Nederland heb je het als pedo ook slecht. Om maar een voorbeeld te noemen. :{

:{²
Je ziet het verschil tussen een pedo die graag kinderen lastigvalt en vrouwen en homo's die doorgaans niemand lastigvallen hopelijk ook wel?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:16:05 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173323675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je ziet het verschil tussen een pedo die graag kinderen lastigvalt en vrouwen en homo's die doorgaans niemand lastigvallen hopelijk ook wel?
Natuurlijk zie ik dat. Maar op dat verschil ga ik niet in. Ik geef slechts aan dat elk land/regio zo zijn gebruiken/regels heeft. Zonder er een waardeoordeel aan te koppelen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173323709
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk zie ik dat. Maar op dat verschil ga ik niet in. Ik geef slechts aan dat elk land/regio zo zijn gebruiken/regels heeft. Zonder er een waardeoordeel aan te koppelen. :{

:{²
Dat maakt je vooral een laffe bekrompen simpele ziel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:19:22 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173323748
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat maakt je vooral een laffe bekrompen simpele ziel.
Hoezo, klopt toch wat ik zeg? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173324325
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:50 schreef crystal_meth het volgende:
* crystal_meth claimt dat Sebastian Kurz door de VS betaald wordt om voor toetreding van de Balkan landen tot de EU te pleiten.

Zonder bewijs te leveren, maar goed..
Je zou een punt hebben maar de Balkan ligt nogal gevoelig in Oostenrijk (-Hongarije)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173324775
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:27 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]

Nee joh, zijn goede vrienden van _O_ Trumpgod _O_ . Dat kan dus geen slecht land zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_173325167
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo, klopt toch wat ik zeg? :?

:{²
Dat je er geen waardeoordeel over wilt geven.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:38:15 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173336822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Amerika zal gewoon zaken met ze blijven doen vanwege een simpel feit: De OPEC.
Van andere landen die olie hebben pikken ze het allemaal net.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')