abonnement Unibet Coolblue
pi_173321113

Hier vind je de OP.

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173321147
First
pi_173321152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

RvP is toch al jaren niks meer man. Heeft 2-3 leuke jaren gehad en dat was het wel. Feyenoord moet spelers van 16 tot 18 binnen gaan harken zoals Ajax nu doet. Dan kun je over paar jaar x wat verder komen etc.
Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Ajax. Het gaat daar tenslotte al jaren zóveel beter als bij ons.
pi_173321156
Tegen:
1) Spartak, Donetsk
2) Porto, eventueel Sevilla
3) Basel, Olympiakos, Anderlecht, Besiktas

hoef je echt niet met 0 punten uit onderlinge 2 wedstrijden te eindigen lijkt me, kun je thuis best wel eens wat puntjes sprokkelen :)

Ik hoop wel op Olympiakos, omdat ik denk dat het dan wel reëel is om daar boven te eindigen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173321168
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Ajax. Het gaat daar tenslotte al jaren zóveel beter als bij ons.
Finale EL :) Levert qua financiën hetzelfde op maar het verschil is dat je spelers veel meer waarde krijgen door die Europese prestatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tagliano op 22-08-2017 13:51:08 ]
pi_173321205
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Finale EL. Win jij lekker de Eredivisie die niks voorstelt dan halen wij de finale EL :) Levert qua financiën hetzelfde op maar het verschil is dat je spelers veel meer waarde krijgen door die Europese prestatie.
Volgens mij levert de CL gelden toch meer op hoor ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tactisch op zeker maar je CV's zijn niveau Vitesse maximaal. Botteghin is leuk man tegen man alleen jammer dat hij niet kan voetballen. Zelfde geld voor Vd Heijden. Hapsmannetje en Nieuwkoop is wel aardig maar ook dat moeten we maar zien.
Ik moet nog maar zien wie er tegen die tijd spelen. St Juste is bv ook wel snel. Als je dan 3 snelle verdedigers hebt staan, kan het best wel solide zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173321210
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
Tegen:
1) Spartak, Donetsk
2) Porto, eventueel Sevilla
3) Basel, Olympiakos, Anderlecht, Besiktas

hoef je echt niet met 0 punten uit onderlinge 2 wedstrijden te eindigen lijkt me, kun je thuis best wel eens wat puntjes sprokkelen :)

Ik hoop wel op Olympiakos, omdat ik denk dat het dan wel reëel is om daar boven te eindigen
Anderlecht is nu in de competitie erg slecht begonnen, die moeten ook wel te pakken zijn. Maar sowieso is het leuk om een Belgische tegenstander te hebben ivm kaartjes via ex-collega's. Voor PSG geldt hetzelfde qua kaartjes en Spurs spelen op Wembley, dus daar gaan zeker genoeg kaarten voor zijn. En met een beetje gunstig speelschema zou ik dan al in Londen zitten.
BFF met GGMM
pi_173321231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij levert de CL gelden toch meer op hoor ;)

[..]

Ik moet nog maar zien wie er tegen die tijd spelen. St Juste is bv ook wel snel. Als je dan 3 snelle verdedigers hebt staan, kan het best wel solide zijn :)
CL krijg je pas later he ;) Als je in je seizoen kampioen word en wij halen finale EL pakken wij veel meer geld. Vergeet niet dat DOOR die EL nu Sanchez voor 45 miljoen verkocht is. Had je Eredivisie gewonnen had je miss 30 gekregen. Dat is het verschil. Je richten op de Eredivisie is dom en kortzichtig. Lekker belangrijk wie er kampioen word.
pi_173321246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

CL krijg je pas later he ;) Als je in je seizoen kampioen word en wij halen finale EL pakken wij veel meer geld. Vergeet niet dat DOOR die EL nu Sanchez voor 45 miljoen verkocht is. Had je Eredivisie gewonnen had je miss 30 gekregen. Dat is het verschil. Je richten op de Eredivisie is dom en kortzichtig. Lekker belangrijk wie er kampioen word.
Vrijdag is de competitie nog het enige waar je voor speelt :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173321255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vrijdag is de competitie nog het enige waar je voor speelt :')
Zou slecht voor de ranking zijn als we eruit gaan. Zelfde geld voor Utrecht.
pi_173321294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou slecht voor de ranking zijn als we eruit gaan. Zelfde geld voor Utrecht.
Ja, klopt, dan gebeurt het dus maar niet? Ik weet dat we de puntjes goed kunnen gebruiken hoor, maar dat is geen argument om de verwachtingen aan te passen?

Al is de kampioensvoorronde CL nog wel te overleven, maar ja, dan moet je wel ineens richten op die onbelangrijke competitie :o
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173321314
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:56 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, klopt, dan gebeurt het dus maar niet? Ik weet dat we de puntjes goed kunnen gebruiken hoor, maar dat is geen argument om de verwachtingen aan te passen?

Al is de kampioensvoorronde CL nog wel te overleven, maar ja, dan moet je wel ineens richten op die onbelangrijke competitie :o
Verwachting is gewoon dat Ajax en Utrecht doorgaan. Moet ook gewoon kunnen natuurlijk. Het zal ook wel moeten, want volgend jaar geen rechtstreekse kwalificatie voor de kampioen in de Eredivisie dus je word straks kampioen en je speelt nergens om, ook genot.
pi_173321328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, laten wij een voorbeeld nemen aan Ajax. Het gaat daar tenslotte al jaren zóveel beter als bij ons.
Ja maar ze hebben wel geld hoor!!!11
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173321338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

CL krijg je pas later he ;) Als je in je seizoen kampioen word en wij halen finale EL pakken wij veel meer geld. Vergeet niet dat DOOR die EL nu Sanchez voor 45 miljoen verkocht is. Had je Eredivisie gewonnen had je miss 30 gekregen. Dat is het verschil. Je richten op de Eredivisie is dom en kortzichtig. Lekker belangrijk wie er kampioen word.
Met alleen de finale pak je geen moer, je moet winnen. Bij Ajax verkopen ze sowieso goed, dus zoveel verschil zit er niet in de prijs die er voor bijvoorbeeld Sanchez was gekregen met vs zonder finale.

Ik bedoel, jullie hebben fucking Babel voor 20 miljoen verkocht ofzo...

Het enige leuke aan die finale van jullie was dat bombastische 'We're back' filmpje en de backfire daarvan. :')
BFF met GGMM
pi_173321344
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar ze hebben wel geld hoor!!!11
Niet alleen geld, ook de meeste prijzen toch? Of had je werkelijk het idee dat Feyenoord Ajax ooit gaat inhalen wat betreft kampioenschappen?
pi_173321351
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met alleen de finale pak je geen moer, je moet winnen. Bij Ajax verkopen ze sowieso goed, dus zoveel verschil zit er niet in de prijs die er voor bijvoorbeeld Sanchez was gekregen met vs zonder finale.

Ik bedoel, jullie hebben fucking Babel voor 20 miljoen verkocht ofzo...

Het enige leuke aan die finale van jullie was dat bombastische 'We're back' filmpje en de backfire daarvan. :')
Met de finale pakte Ajax iets van 10-15 miljoen euro chef.
pi_173321358
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet alleen geld, ook de meeste prijzen toch? Of had je werkelijk het idee dat Feyenoord Ajax ooit gaat inhalen wat betreft kampioenschappen?
Goede argumentatie... :')
BFF met GGMM
pi_173321367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Met de finale pakte Ajax iets van 10-15 miljoen euro chef.
Trek daar ff de premies van de spelers vanaf.
BFF met GGMM
pi_173321380
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Trek daar ff de premies van de spelers vanaf.
Doe jij dat ook bij Feyenoord met CL inkomsten etc? Zelden zulke onzin gelezen :D Alsof spelers van Ajax tonnen aan premies per persoon krijgen loller.
pi_173321389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet alleen geld, ook de meeste prijzen toch? Of had je werkelijk het idee dat Feyenoord Ajax ooit gaat inhalen wat betreft kampioenschappen?
Volgens mij stipte Scrummie de prestaties van de laatste jaren aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:01:44 #21
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173321391
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

CL krijg je pas later he ;) Als je in je seizoen kampioen word en wij halen finale EL pakken wij veel meer geld. Vergeet niet dat DOOR die EL nu Sanchez voor 45 miljoen verkocht is. Had je Eredivisie gewonnen had je miss 30 gekregen. Dat is het verschil. Je richten op de Eredivisie is dom en kortzichtig. Lekker belangrijk wie er kampioen word.
Haha dus vrijdag is jouw seizoen afgelopen. Sterkte aankomende tijd _O- Kneus.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173321396
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij stipte Scrummie de prestaties van de laatste jaren aan.
Is dat 2 jaar? Of 10? Of 20?
pi_173321420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha dus vrijdag is jouw seizoen afgelopen. Sterkte aankomende tijd _O- Kneus.
Mij boeit het echt geen reet dat hele kampioenschap nee. Zie Nederlandse clubs veel liever wat leuks in Europa doen. Zoals Utrecht nu of Feyenoord tegen United. Als jij vrolijk word van potjes tegen NAC, NEC, Graafschap, Excelsior. Genot hoor. En dan ook schreeuwen op het forum jaaaa 3 punten zijn binnen dit dat, terwijl dat slechts een formaliteit zou moeten zijn. Hou me vast hoor.
pi_173321430
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mij boeit het echt geen reet dat hele kampioenschap nee. Zie Nederlandse clubs veel liever wat leuks in Europa doen. Zoals Utrecht nu of Feyenoord tegen United. Als jij vrolijk word van potjes tegen NAC, NEC, Graafschap, Excelsior. Genot hoor. En dan ook schreeuwen op het forum jaaaa 3 punten zijn binnen dit dat, terwijl dat slechts een formaliteit zou moeten zijn. Hou me vast hoor.
:')
pi_173321463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mij boeit het echt geen reet dat hele kampioenschap nee. Zie Nederlandse clubs veel liever wat leuks in Europa doen. Zoals Utrecht nu of Feyenoord tegen United. Als jij vrolijk word van potjes tegen NAC, NEC, Graafschap, Excelsior. Genot hoor. En dan ook schreeuwen op het forum jaaaa 3 punten zijn binnen dit dat, terwijl dat slechts een formaliteit zou moeten zijn. Hou me vast hoor.
De foxsport ajacied in een notendop
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')