abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:39:07 #1
35723 crew  GGMM
pi_173318614




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173318630
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:34 schreef Piperidine het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon genieten (of stoppen met kijken) in plaats van elke week te azijnzeiken op van alles en nog wat.
Nouja azijnzeiken.. Ik geniet elke aflevering weer, maar ik vind dat je ook best wel kritisch mag zijn. De gevechten waren bruut en ontzettend goed gefilmd, maar uiteindelijk wel allemaal een beetje van het niveau Marvel. In de eerste paar seizoenen kon het voor elk personage de laatste aflevering zijn en dat maakte de serie zo leuk. Tegenwoordig is het al lang niet meer spannend wanneer John of Jaime naar de bodem van een meer zinkt of Dany met haar draak uit de lucht stort. Je weet toch wel dat ze het weer overleven.

Je kunt ook best lief hebben en kritisch blijven tegelijk.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:41:16 #3
35723 crew  GGMM
pi_173318660
Kan niet quoten mobiel:

Maar nu weet iedereen wel dat 't niet klopt. Ben je nou echt zo'n fucking autist dat je je daar niet overheen kan zetten?

Waar zou ik me overheen moeten zetten? :? Iemand beweert dat het klopt en ik spreek dat tegen.

De enige autist, die niet met dingen geconfronteerd wil worden die hem niet aanstaan ben jij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173318807


Ik kijk eigenlijk net zo uit naar deze recaps als naar de afleveringen zelf :')
Tap tap tap
pi_173318870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:37 schreef Weakling het volgende:
Was de ToastedJustice recap al voorbij gekomen?
https://imgur.com/a/h28Vw#BsQLprv

_O-
heerlijk :B
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173318934


Deze onverwachte deed me lachen. :P.
Commutiy. O+. (Hodfr, 2009. :'(.)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 11:54:41 ]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:54:40 #7
27648 Weakling
available in strong mint
pi_173318980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:52 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

Deze onverwachte deed me lachen. :P.
Commutiy. O+.
Ik zat het hier op het werk te kijken, Moest me echt inhouden om niet hardop in lachen uit te barsten en vragende blikken te krijgen hier. Ik vind 'm telkens weer briljant.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173318985
Goede tt :Y
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:59:31 #9
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173319072
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nouja azijnzeiken.. Ik geniet elke aflevering weer, maar ik vind dat je ook best wel kritisch mag zijn. De gevechten waren bruut en ontzettend goed gefilmd, maar uiteindelijk wel allemaal een beetje van het niveau Marvel. In de eerste paar seizoenen kon het voor elk personage de laatste aflevering zijn en dat maakte de serie zo leuk. Tegenwoordig is het al lang niet meer spannend wanneer John of Jaime naar de bodem van een meer zinkt of Dany met haar draak uit de lucht stort. Je weet toch wel dat ze het weer overleven.

Je kunt ook best lief hebben en kritisch blijven tegelijk.
Dit inderdaad!
Het blijft echt ene topserie die ik met veel plezier kijk, maar ik merk dat het niveau wel iets minder (of in elk geval anders) is dan de eerste seizoenen. Daar mag je toch best kritisch over zijn?
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:00:34 #10
35723 crew  GGMM
pi_173319095
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Goede tt :Y
Klopt. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173319140
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173319237
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Even aangenomen dat de planeet zelf ook rond is, is andersom dan niet een stuk sneller? :o.
Als jij van noorwegen naar zuid-afrika gaat, ga je dan ook via de noordpool?
pi_173319334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kijk eigenlijk net zo uit naar deze recaps als naar de afleveringen zelf :')
Las hem net en moest wel lachen :D
mag het weten
pi_173319359
:p

[ Bericht 99% gewijzigd door Slayage op 22-08-2017 12:17:08 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173319640
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar nu weet iedereen wel dat 't niet klopt. Ben je nou echt zo'n fucking autist dat je je daar niet overheen kan zetten?
Als je te autistisch bent om enig commentaar op je favoriete serie te zien begin je toch gewoon je eigen GoT topic waar alleen maar positieve comments worden toegestaan.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:42:36 #16
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173319853
Wie stierven er nu tijdens dat gevecht? Alleen Thoros en de paar naamloze nightwatchleden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_173319860
RIP Thoros trouwens. Vond het wel een coole dude ;(
Conscience do cost.
pi_173319878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie stierven er nu tijdens dat gevecht? Alleen Thoros en de paar naamloze nightwatchleden?
Jup die standaard red shirts :')

Ik dacht heel even dat Tormund er toch aan ging, maar helaas dat durven ze niet meer.
Oh.
pi_173319892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:43 schreef ems. het volgende:
RIP Thoros trouwens. Vond het wel een coole dude ;(
Ik had Beric ook wel als dood opgeschreven, maar die heeft dus nog een rol te spelen.
Oh.
pi_173319896
Ik was Thoros al lang vergeten en heb geen traan gelaten om zijn dood.
pi_173319912
Waardeloos tt :Z

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als je te autistisch bent om enig commentaar op je favoriete serie te zien begin je toch gewoon je eigen GoT topic waar alleen maar positieve comments worden toegestaan.
Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzeiken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden door dezelfde persoon.

Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:47:35 #22
35723 crew  GGMM
pi_173319928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik had Beric ook wel als dood opgeschreven, maar die heeft dus nog een rol te spelen.
Wat vond jij van de aflevering? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173319933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jup die standaard red shirts :')

Ik dacht heel even dat Tormund er toch aan ging, maar helaas dat durven ze niet meer.
Gelukkig maar. Tormund and The Hound BFF's
pi_173319955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt :Z

[..]

Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzejken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden.

Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
Azijnzeiken is wanneer je gaat klagen op de kleine dingetjes. Commentaar leveren op een onlogisch plothole waar 90% van de mensen over valt is niet azijnzeiken.
pi_173319961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt :Z

[..]
Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
Die kan je ook omkeren. Is de kritiek je teveel? Lees het topic niet of reageer niet op de mensen die in jouw ogen onnozele dingen zeggen.
Conscience do cost.
pi_173319963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt :Z

[..]

Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzejken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden.

Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
Opzich ben ik dat er wel mee eens, en probeerde ik het ook lang te verdedigen maar vooral episode 5 dit seizoen liet me breken en was echt een opstapeling van grote fouten. Deze aflevering zaten er ook wel meer fouten in, al kon ik wel van genoeg scènes ook wel weer genieten hoe het eruit zag. Maar die deus ex machina was wel irritant, omdat ze nu een beetje onderuit halen wat GRRM zelf altijd probeerde te vermijden (dat de held en zijn vriendjes altijd wel overleven). Maar goed GRRM krijgt zelf plotjes niet eens aan elkaar voor een tevreden einde, dus dan kunnen we niet verwachten dat D&D dat wel veel makkelijker kunnen.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:50:10 #27
35723 crew  GGMM
pi_173319986
Persoonlijk vond ik dat gedeelte met die raaf wel wat raar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173319999
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

Ik dacht heel even dat Tormund er toch aan ging, maar helaas dat durven ze niet meer.
hopen dat tormund sterft :N
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173320017
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat vond jij van de aflevering? :)
Een muah aflevering. Ik vond die gesprekjes wel leuk tussen iedereen beyond the wall, maar dat tijdsverloop met Gendry die zo terugsprint naar de Wall en die raven die ze kunnen sturen ging veel te snel. Was niet logisch, al geloof ik wel dat die NK speciaal ging wachten tot die draken kwamen.

En dat Sansa zich weer zo makkelijk laat manipuleren door LF terwijl ze weet dat hij niet te vertrouwen is vind ik ook maar raar. Benieuwd hoe dit zich verder gaat afspelen :')
Oh.
pi_173320019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:46 schreef maho_91 het volgende:
Waardeloos tt :Z

[..]

Zit een verschil tussen commentaar leveren en azijnzeiken. Commentaar leveren kan, doet iedereen. Maar er zitten een aantal gasten tussen die niets anders doen dan azijnzeiken. Lekker na ieder aflevering alles proberen onderuit te halen. We weten dat Jaime op een ongeloofwaardige manier ontsnapte aan Dany. We weten dat het rennen van Gendry, de Raven en Dany's redding niet lekker in elkaar zitten. Dat hoeft echt niet om de tien posts herhaald te worden door dezelfde persoon.

Vind je dat het een grote grap aan het worden is? Kunnen de schrijvers het niet? Wordt het allemaal minder? KIJK DAN NIET en laat de rest die het wel leuk vinden hier lekker hun gang gaan.
Tja het was gewoon een slechte aflevering. Dat er hier veel gansjes zitten die alles eten wat ze door de nek gestouwd wordt doet daar niks aan af.
Er worden toch ook posts geplaatst met nutteloze plaatjes die wel verklaren hoe het in Westeros toch mogelijk is om even het hele continent op en neer te vliegen in no-time. Accepteer gewoon dat het niet kan. Who cares het is toch ook duidelijk dat uberhaupt zombies en draken niet kunnen. Waarom zo wanhopig kansloos de serie verdedigen. Op mij komt dat over alsof je toch echt niet tegen enige kritiek erop kan.

Kijk dan niet is een makkelijk excuus. De meeste hebben al 100 uur ofzo gekeken. Dan haak je niet net voor het einde af. Daarbij ik kan gewoon commentaar leveren op scene's en toch met plezier hebben gekeken...
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:51:42 #31
35723 crew  GGMM
pi_173320020
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Die kan je ook omkeren. Is de kritiek je teveel? Lees het topic niet of reageer niet op de mensen die in jouw ogen onnozele dingen zeggen.
Dat dus.

Bijzonder dat mensen voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag kijken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173320033
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:47 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Tormund and The Hound BFF's
Ja ik vind ze wel tof samen, maar het doet een beetje af aan het feit dat iedereen gewoon dood kan gaan :+ En opzich is Tormund erbij omdat hij gewoon tof is, maar niet perse nodig voor het verdere verhaal.
Oh.
pi_173320053
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

hopen dat tormund sterft :N
Als hij daar had gestorven hadden we hem nog steeds een seizoen erna kunnen zien hoor ;)
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:55:09 #34
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173320087
Grappig dat er al eerder mensen waren die zinspeelden op een draak die door de White Walkers zou kunnen worden buitgemaakt. Nu natuurlijk de vraag of deze ook vuur kan spuwen. Ze hebben trouwens ook overleden reuzen en waarschijnlijk ook Hodor in hun gelederen.

Waarom was die ene wight die ze gevangennamen nu zo uitzonderlijk? Is het omdat de rest allemaal uit elkaar spatten toen hun White Walker aanvoerder stierf?

Als ze zonodig een wight nodig hadden, was het dan niet makkelijker een reeds bestaand lijk mee achter de muur te nemen en te wachten tot die behekst zou worden? Of een ter dood veroordeelde meenemen en die ter plekke executeren?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_173320103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

Waarom was die ene wight die ze gevangennamen nu zo uitzonderlijk? Is het omdat de rest allemaal uit elkaar spatten toen hun White Walker aanvoerder stierf?

Als ze zonodig een wight nodig hadden, was het dan niet makkelijker een reeds bestaand lijk mee achter de muur te nemen en te wachten tot die behekst zou worden? Of een ter dood veroordeelde meenemen en die ter plekke executeren?
casuals...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:56:50 #36
35723 crew  GGMM
pi_173320106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een muah aflevering. Ik vond die gesprekjes wel leuk tussen iedereen beyond the wall, maar dat tijdsverloop met Gendry die zo terugsprint naar de Wall en die raven die ze kunnen sturen ging veel te snel. Was niet logisch, al geloof ik wel dat die NK speciaal ging wachten tot die draken kwamen.

En dat Sansa zich weer zo makkelijk laat manipuleren door LF terwijl ze weet dat hij niet te vertrouwen is vind ik ook maar raar. Benieuwd hoe dit zich verder gaat afspelen :')
Ja, dat hele plot in Winterfell was écht bagger.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:57:37 #37
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173320122
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In de eerste paar seizoenen kon het voor elk personage de laatste aflevering zijn en dat maakte de serie zo leuk. Tegenwoordig is het al lang niet meer spannend wanneer John of Jaime naar de bodem van een meer zinkt of Dany met haar draak uit de lucht stort. Je weet toch wel dat ze het weer overleven.

Maar da's natuurlijk inherent aan dit soort sprookjes. - Ook GoT is uiteindelijk gewoon n verhaal met een kop en een staart, waarbij sommige karakters duidelijk een sleutelrol spelen. - We weten inmiddels wie die karakters zijn. - Voor Dany weten we het eigenlijk al vanaf seizoen 1.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173320158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:57 schreef EP3 het volgende:

[..]

Maar da's natuurlijk inherent aan dit soort sprookjes. - Ook GoT is uiteindelijk gewoon n verhaal met een kop en een staart, waarbij sommige karakters duidelijk een sleutelrol spelen. - We weten inmiddels wie die karakters zijn. - Voor Dany weten we het eigenlijk al vanaf seizoen 1.
Ze hoeven ook niet perse allemaal dood, maar kunnen dan best wel gevangen genomen worden. Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
Oh.
pi_173320183
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Azijnzeiken is wanneer je gaat klagen op de kleine dingetjes. Commentaar leveren op een onlogisch plothole waar 90% van de mensen over valt is niet azijnzeiken/troll.
Klop dat is commentaar leveren. Maar als je dit constant aankaart ben je gewoon aan het azijnzeiken. Als je na ieder aflevering meteen probeert om alles onderuit te halen en haast niets positiefs te melden hebt, dan ben je gewoon een azijnzeiker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Die kan je ook omkeren. Is de kritiek je teveel? Lees het topic niet of reageer niet op de mensen die in jouw ogen onnozele dingen zeggen.
Dat doe ik ook. Er zijn een aantal die ik gewoon volledig negeer.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:03:33 #40
35723 crew  GGMM
pi_173320216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hoeven ook niet perse allemaal dood, maar kunnen dan best wel gevangen genomen worden. Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
Exact.

D&D moeten lekker superhelden series gaan maken. Dit was wat te hoog gegrepen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:06:04 #41
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173320260
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
De serie lijdt wel aan nogal gemakkelijke kunstgrepen, ja. Maar de tijd van echte verrassingen is wel voorbij.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173320274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Opzich ben ik dat er wel mee eens, en probeerde ik het ook lang te verdedigen maar vooral episode 5 dit seizoen liet me breken en was echt een opstapeling van grote fouten. Deze aflevering zaten er ook wel meer fouten in, al kon ik wel van genoeg scènes ook wel weer genieten hoe het eruit zag. Maar die deus ex machina was wel irritant, omdat ze nu een beetje onderuit halen wat GRRM zelf altijd probeerde te vermijden (dat de held en zijn vriendjes altijd wel overleven). Maar goed GRRM krijgt zelf plotjes niet eens aan elkaar voor een tevreden einde, dus dan kunnen we niet verwachten dat D&D dat wel veel makkelijker kunnen.
Uiteindelijk heb je in ieder verhaal wel een aantal personages die hoe dan ook het einde gaan halen. Daardoor heb je natuurlijk al een gevoel dat hij/zij gered gaat worden. Ik verwacht echt niet dat GRRM Danny of Jon ofzo vermoord. Ik zelf denk dat Littlefinger, Cercei en Euron nog wel doodgaan.
pi_173320365
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Exact.

D&D moeten lekker superhelden series gaan maken. Dit was wat te hoog gegrepen.
Muah ter verdediging van hun, ze gingen er nooit vanuit dat ze het einde helemaal zelf moesten verzinnen.

De grootste fout is het te vroeg verkopen van de rechten door GRRM
Oh.
pi_173320385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als je te autistisch bent om enig commentaar op je favoriete serie te zien begin je toch gewoon je eigen GoT topic waar alleen maar positieve comments worden toegestaan.
Commentaar leveren is prima. Deed ik ook toen Jaime en Bronn blijkbaar dat hele meer hadden overgezwommen met Jaime in full armour. Maar we weten nu wel dat de reistijden niet kloppen en dat vond ik soms ook raar, maar goed ik deal ermee. Dan kun je dat nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer gaan roepen, maar het gaat echt geen drol uitmaken voor dit seizoen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173320389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:06 schreef EP3 het volgende:

[..]

De serie lijdt wel aan nogal gemakkelijke kunstgrepen, ja. Maar de tijd van echte verrassingen is wel voorbij.
Volgend seizoen kan wel wat beter worden in dat opzicht, want dan kunnen hoofdpersonages ook wel weer dood in de endgame.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:06 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb je in ieder verhaal wel een aantal personages die hoe dan ook het einde gaan halen. Daardoor heb je natuurlijk al een gevoel dat hij/zij gered gaat worden. Ik verwacht echt niet dat GRRM Danny of Jon ofzo vermoord. Ik zelf denk dat Littlefinger, Cercei en Euron nog wel doodgaan.
Dit seizoen Euron? Daar is totaal geen opbouw naar geweest en hij is ook al een paar episodes niet te zien geweest. Voor een villain die erger zou moeten worden dan Ramsay en Joffrey bij elkaar is dat wel karig :+

Dany zie ik nog steeds doodgaan einde volgend seizoen als de Nissa Nissa van Jon.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:16:15 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173320418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgend seizoen kan wel wat beter worden in dat opzicht, want dan kunnen hoofdpersonages ook wel weer dood in de endgame.

[..]

Dit seizoen Euron? Daar is totaal geen opbouw naar geweest en hij is ook al een paar episodes niet te zien geweest. Voor een villain die erger zou moeten worden dan Ramsay en Joffrey bij elkaar is dat wel karig :+

Dany zie ik nog steeds doodgaan einde volgend seizoen als de Nissa Nissa van Jon.
Volgend seizoen? :?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_173320432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Volgend seizoen? :?
Ja.
Oh.
pi_173320435
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Volgend seizoen? :?
ja, het seizoen hierna.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:17:35 #49
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173320445
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hoeven ook niet perse allemaal dood, maar kunnen dan best wel gevangen genomen worden. Of dat de ontsnapping op een iets andere manier gaat dan puur deus ex machina zoals ook weer met Jon en Benjen.
Oja, Benjen. Hoe zat het daar nou mee? Was hij een soort halfdood ofzo?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:17:47 #50
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173320454
Op 9gag

  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:17:50 #51
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173320455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

Dany zie ik nog steeds doodgaan einde volgend seizoen als de Nissa Nissa van Jon.
Ja, die sterft op het het einde, ws. Maar dat zou ook in de lijn der verwachting liggen. En Jon op de troon. - Eind goed, al goed. Hartstikke fijn.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173320473
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Oja, Benjen. Hoe zat het daar nou mee? Was hij een soort halfdood ofzo?
Benjen Coldhands ja, zou een White Walker worden maar toen werd hij gered door de Children of the Forest. Maar ze hebben daar echt heel weinig mee gedaan, had vetter geweest als hij zich daardoor bij de Army of the Death had aangesloten.
Oh.
pi_173320501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ja, die sterft op het het einde, ws. Maar dat zou ook in de lijn der verwachting liggen. En Jon op de troon. - Eind goed, al goed. Hartstikke fijn.
Wel leuk om daarna de boeken te lezen en door al die hoofdstukken van Dany te gaan als we toch al weten wat er met haar gaat gebeuren _O_
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:20:06 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320506
Wat een zure TT man.

Topic zit nu vol met Palpatine lovers.

"Gooooood, let the hate flow through you."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173320515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Oja, Benjen. Hoe zat het daar nou mee? Was hij een soort halfdood ofzo?
Benjen is tijdens een missie gepakt door een White Walker die een ijszwaard in hem had gestoken. Door magie van de Children of the Forest is hij deels gered; hij werd een soort van undead met bewustzijn. Echter kon hij door die magie niet meer door de Wall heen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:22:00 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320544
Ik hoop echt dat de LF is Arya theorie klopt.

Zou een leuke twist zijn in de Winterfel verhaallijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:24:22 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond die gesprekjes wel leuk tussen iedereen beyond the wall,
Dat waren de beste scenes uit de aflevering. _O_

Vooral Jorah en Thoros die het hebben over Pyke.
En Jorah en Jon over Longclaw.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173320593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop echt dat de LF is Arya theorie klopt.

Zou een leuke twist zijn in de Winterfel verhaallijn.
Wat?
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:24:28 #59
35723 crew  GGMM
pi_173320597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een zure TT man.

Topic zit nu vol met Palpatine lovers.

"Gooooood, let the hate flow through you."
Palwat? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173320608
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Palwat? :?
Star Wars referentie.
Palpatine is Sith.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:25:10 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173320612
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop echt dat de LF is Arya theorie klopt.

Zou een leuke twist zijn in de Winterfel verhaallijn.
vorige aflevering zag je ze nog samen in beeld dus dat zal het niet zijn... zou ook ongeloofwaardig zijn

ben wel benieuwd wat er acchter zit en dat het niet zoiets is als de buikstabjes van de waif ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:25:21 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320616
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Palwat? :?
Duidelijk geen Star Wars fan. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173320618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat waren de beste scenes uit de aflevering. _O_

Vooral Jorah en Thoros die het hebben over Pyke.
En Jorah en Jon over Longclaw.
Dialogengenot
Oh.
pi_173320634
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgend seizoen kan wel wat beter worden in dat opzicht, want dan kunnen hoofdpersonages ook wel weer dood in de endgame.

[..]

Dit seizoen Euron? Daar is totaal geen opbouw naar geweest en hij is ook al een paar episodes niet te zien geweest. Voor een villain die erger zou moeten worden dan Ramsay en Joffrey bij elkaar is dat wel karig :+

Dany zie ik nog steeds doodgaan einde volgend seizoen als de Nissa Nissa van Jon.
Nee joh natuurlijk niet dit seizoen :D . Euron gaat volgend seizoen dood door Theon. :Y
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:27:09 #65
35723 crew  GGMM
pi_173320662
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Duidelijk geen Star Wars fan. :P
Klopt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173320667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:25 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Nee joh natuurlijk niet dit seizoen :D . Euron gaat volgend seizoen dood door Theon. :Y
Waarom hebben we Theon niet meer gezien op Dragonstone sinds zijn terugkomst? ;( Wat doet hij daar nu, wat is zijn plan. Want Jon is zo al een maand gevaren naar Eastwatch, toen een paar dagen beyond the wall, en daarna weer een maand terug en Theon in die tijd op Dragonstone? Fappen lukt ook niet meer
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:27:23 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat?
Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:27:23 #68
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173320669
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, het seizoen hierna.
Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_173320736
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn :')
Jij had flinke verwachtingen van die laatste ep dan :D
pi_173320745
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
Dit soort plotlijnen verwacht ik niet meer in de serie, doet me denken aan de week nadat Arya in haar buik werd gestoken en iedereen met die theorieën kwam wat erachter zat maar het was gewoon matig schrijfwerk.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:30:06 #71
35723 crew  GGMM
pi_173320749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
Waarom zou ze met Sansa "focken"?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173320798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn :')
Zou ook een anticlimax zijn als de WW's in de voorlaatste episode ooit nog steeds beyond the wall waren.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:32:32 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320814
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom zou ze met Sansa "focken"?
Misschien om meer informatie van haar te krijgen.
Sansa is niet meer te vertrouwen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:32:53 #74
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173320825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
:D. - Ze verzinnen echt de meest absurde theorieën om de serie spannender te maken dan ie in werkelijkheid is.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173320834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom hebben we Theon niet meer gezien op Dragonstone sinds zijn terugkomst? ;( Wat doet hij daar nu, wat is zijn plan. Want Jon is zo al een maand gevaren naar Eastwatch, toen een paar dagen beyond the wall, en daarna weer een maand terug en Theon in die tijd op Dragonstone? Fappen lukt ook niet meer
"You underestimate my power"

Krijgen we wss volgend week weer te zien.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:35:16 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:33 schreef maho_91 het volgende:
"You underestimate my power"
"DON'T TRY IT"
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:36:51 #77
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173320921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit soort plotlijnen verwacht ik niet meer in de serie, doet me denken aan de week nadat Arya in haar buik werd gestoken en iedereen met die theorieën kwam wat erachter zat maar het was gewoon matig schrijfwerk.
Ja daar heb je een punt. Winterfel plotlijn zal wel weer zwak en matig eindigen.

Maar ik blijf toch hopen dat de theorie waar is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:38:54 #78
35723 crew  GGMM
pi_173320964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Misschien om meer informatie van haar te krijgen.
Sansa is niet meer te vertrouwen.
meh

Daarnaast waren LF en Arya samen in beeld toen ze die brief vond, dus dan zou het daarna gebeurd moeten zijn..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173320996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja daar heb je een punt. Winterfel plotlijn zal wel weer zwak en matig eindigen.

Maar ik blijf toch hopen dat de theorie waar is.
Ik zou het wel een leuke twist vinden ja. Maar de kans dat je teleurgesteld gaat worden is wat groter :P
Oh.
pi_173321038
Ik mag toch hopen dat ze de verhaallijn van Arya geen 6 seizoenen hebben gebruikt om dan 1 leuke scene mee te maken (wraak op de Frey's).
Ik zou het bijvoorbeeld super vinden als Dani en Cersei gaan onderhandelen en Arya een aanslag doet waardoor de onderhandeling volledig mislukt en alsnog de pleuris uitbreekt.

Het mag ook niet te simplistisch worden, ze kunnen toch geen volledig seizoen maken over de veldslag tegen de NK?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:47:33 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321137
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

meh

Daarnaast waren LF en Arya samen in beeld toen ze die brief vond, dus dan zou het daarna gebeurd moeten zijn..
Ze waren in de aflevering van vorige week samen in beeld.
Dus het is inderdaad daarna gebeurd.

Maar LF heeft ook een rare dialoog met Sansa in de laatste aflevering vind ik.

Het is misschien een beetje vergezocht, maar zou het erg jamer vinden als LF Arya zo makkelijk kan manipuleren met die brief.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:49:02 #82
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173321165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
De gezichten in haar tas, daar zaten geen bekende tussen toch? Kan ze eigenlijk alleen gezichten van overledenen gebruiken of ook van levenden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_173321186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De gezichten in haar tas, daar zaten geen bekende tussen toch? Kan ze eigenlijk alleen gezichten van overledenen gebruiken of ook van levenden?
walder frey zat daar toch in
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:50:22 #84
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173321187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:29 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Jij had flinke verwachtingen van die laatste ep dan :D
Inderdaad :')

Maar nu ik er achter ben dat er nog een seizoen komt, ben ik toch wat vrolijker. Zelfs het zonnetje gaat nu schijnen!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:51:04 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173321203
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

walder frey zat daar toch in
Die heeft ze eerder gebruikt, maar ik herkende degene die in beeld kwam niet direct als de zijne
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:51:16 #86
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173321207
Waarom denkt bijna iedereen dat dit het allerlaatste seizoen is? :?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173321228
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:51 schreef houdjemond het volgende:
Waarom denkt bijna iedereen dat dit het allerlaatste seizoen is? :?
casuals...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173321254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er is een theorie dat Arya LF al vermoord heeft. En dat zij nu zijn "face" gebruikt om met Sansa te focken.
Wat een intens domme theorie.
BFF met GGMM
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:56:14 #89
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173321293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De gezichten in haar tas, daar zaten geen bekende tussen toch? Kan ze eigenlijk alleen gezichten van overledenen gebruiken of ook van levenden?
:') .

Krijg jij maar het gezicht van iemands schedel af zonder diegene te vermoorden.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173321306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:42 schreef catfish het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze de verhaallijn van Arya geen 6 seizoenen hebben gebruikt om dan 1 leuke scene mee te maken (wraak op de Frey's).
Ik zou het bijvoorbeeld super vinden als Dani en Cersei gaan onderhandelen en Arya een aanslag doet waardoor de onderhandeling volledig mislukt en alsnog de pleuris uitbreekt.

Het mag ook niet te simplistisch worden, ze kunnen toch geen volledig seizoen maken over de veldslag tegen de NK?
Dat gaat niet gebeuren. Arya is in Winterfell. Nee, die meeting verloopt gewoon zonder incidenten.

En dat is ook niet het enige wat er nog gaat gebeuren in het volgende seizoen. Of denk je werkelijk dat Cersei na de meeting samen gaat werken met Dany/Jon? :')
pi_173321322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren. Arya is in Winterfell. Nee, die meeting verloopt gewoon zonder incidenten.

En dat is ook niet het enige wat er nog gaat gebeuren in het volgende seizoen. Of denk je werkelijk dat Cersei na de meeting samen gaat werken met Dany/Jon? :')
Betwijfel het, Cersei zal vast wel iets van plan zijn..
pi_173321334
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:56 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:') .

Krijg jij maar het gezicht van iemands schedel af zonder diegene te vermoorden.


_O_
Oh.
pi_173321337
Ik zie eerder Cersei ervoor aan om een deal te sluiten met de Night King. Ze wil toch nieuwe allies hebben? Welnu.. Niks machtiger dan de Night King atm.
mag het weten
pi_173321340
Arya doet duidelijk alsof ze in LF zijn trucage trapt en zal uiteindelijk LF vermoorden omdat hij een van de hoofdverantwoordelijke is in Ned Stark zijn dood. Als ze er echt in had getrapt had ze Sansa niet die dolk gegeven.
pi_173321348
Draken, white walkers, terug in de tijd kijken, vooruit kijken, niets is te gek. Maar men valt wel over een stukje tijd?

Het enige wat ik aan commentaar heb is dat het al even geleden is dat er een verrassende dood plaats vind. Verder vind ik dit seizoen een verademing tov vorig seizoen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_173321352
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie eerder Cersei ervoor aan om een deal te sluiten met de Night King. Ze wil toch nieuwe allies hebben? Welnu.. Niks machtiger dan de Night King atm.
Ze zal wel meewerken om op het laatste iedereen in de kont te naaien. Om zelf uiteindelijk een zwaard in haar rug te krijgen van Jaime.
pi_173321364
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:57 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Betwijfel het, Cersei zal vast wel iets van plan zijn..
Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
pi_173321377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Er zal vast wel weer ergens een lading wildfire liggen. Scorpions + wildfire.
pi_173321415
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie eerder Cersei ervoor aan om een deal te sluiten met de Night King. Ze wil toch nieuwe allies hebben? Welnu.. Niks machtiger dan de Night King atm.
Wat heeft Cersei te bieden aan de NK dan?
Oh.
pi_173321418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ze zal wel meewerken om op het laatste iedereen in de kont te naaien. Om zelf uiteindelijk een zwaard in haar rug te krijgen van Jaime.
Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
mag het weten
pi_173321434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Ze zit denk ik wel in een prima positie. Gewoon lekker de oorlog met de WW afwachten vanaf de zijlijn, al haar tegenstanders hebben dan gigantisch gedecimeerde legers en dode leiders.
pi_173321436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heeft Cersei te bieden aan de NK dan?
Ze is al een icequeen, elke koning heeft een koningin nodig. :P
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:04:38 #103
35723 crew  GGMM
pi_173321444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:58 schreef Bananenpap het volgende:
Arya doet duidelijk alsof ze in LF zijn trucage trapt en zal uiteindelijk LF vermoorden omdat hij een van de hoofdverantwoordelijke is in Ned Stark zijn dood. Als ze er echt in had getrapt had ze Sansa niet die dolk gegeven.
Waarom eerst doen alsof?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:05:36 #104
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173321456
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom eerst doen alsof?
Het idee geven dat LF de macht heeft, ziet ie het niet aankomen, des te mooier en bevredigender wordt zijn einde *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173321461
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom eerst doen alsof?
Om er voor te zorgen dat LF zijn eigen graf graaft. Ik denk niet dat Arya zo stom is om er in te trappen.
pi_173321472
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
Ze heeft al een beetje mad queen verschijnselen. Ze begint ook steeds maffer te doen met haar wenkbrauwen.
pi_173321487
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze is al een icequeen, elke koning heeft een koningin nodig. :P
Ze is bepaald geen icequeen. Ze is juist temperamentvol. Laat zich makkelijk uit de tent lokken.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:07:39 #108
35723 crew  GGMM
pi_173321491
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Het idee geven dat LF de macht heeft, ziet ie het niet aankomen, des te mooier en bevredigender wordt zijn einde *O*
Waarom wil Arya dat zijn dood bevredigend is?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:08:36 #109
35723 crew  GGMM
pi_173321510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Om er voor te zorgen dat LF zijn eigen graf graaft.
Waarom dan? :@

Ze kan hem nu toch gewoon vermoorden?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173321515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ze heeft al een beetje mad queen verschijnselen. Ze begint ook steeds maffer te doen met haar wenkbrauwen.
Krijgen we ook Jaime vs Mad King act v2.0

Naah, zal wel teveel gevraagd zijn ;(
mag het weten
pi_173321545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, want ze weet dat ze niet kan winnen van Dany. De Dothraki en draken branden heel KL af als ze iets probeert.
Cersei staat niet bepaald bekend om haar rationele beslissingen toch? Hoe ik het me voorstel:

Cersei provoceert Dany (zoals tyrion al denkt). bijv: HAHA JE DRAKENKINDJE IS DOOD.
Dany: HAHA IK HEB TENMINSTE NOG 2 VAN MIJN 3 KINDEREN
Cersei: }:| nu ga je eraan

Mochten D&D dit lezen: ik ben beschikbaar voor seizoen 8
pi_173321551
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom dan? :@

Ze kan hem nu toch gewoon vermoorden?
Spanningsopbouw. Arya en Sansa zijn populaire actrices en moeten ook een rolletje hebben dit seizoen.
pi_173321579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:10 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Cersei staat niet bepaald bekend om haar rationele beslissingen toch? Hoe ik het me voorstel:

Cersei provoceert Dany (zoals tyrion al denkt). bijv: HAHA JE DRAKENKINDJE IS DOOD.
Dany: HAHA IK HEB TENMINSTE NOG 2 VAN MIJN 3 KINDEREN
Cersei: }:| nu ga je eraan

Mochten D&D dit lezen: ik ben beschikbaar voor seizoen 8
Cersei: burn 'em all!
Qyburn: right away your grace
Jaime: nope, nope, nope! *backstab*

^O^
mag het weten
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:13:00 #114
35723 crew  GGMM
pi_173321588
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Spanningsopbouw. Arya en Sansa zijn populaire actrices en moeten ook een rolletje hebben dit seizoen.
Dat werkt dan behoorlijk averechts. Ik vind dat plot tot nu toe echt crap.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173321625
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat werkt dan behoorlijk averechts. Ik vind dat plot tot nu toe echt crap.
Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran. :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:16:46 #116
211083 Angelof9
I must go first
pi_173321666
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen :')
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173321669
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Cersei: burn 'em all!
Qyburn: right away your grace
Jaime: nope, nope, nope! *backstab*

^O^
Prima aanvulling ^O^
pi_173321674
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran. :')
Chaos is a ladder.
Ja doe dan wat met die kennis!
Zoals Sansa en Arya inlichten dat LF een smiecht is die achter de dood van zowel Ned als Robb als Cat zat.

Vond het Arya/Sansa ruzieplot niet het sterkste maar ik ergerde mij ook meer aan Bran.
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:11 #119
211083 Angelof9
I must go first
pi_173321710
Overigens, wat is met Asha gebeurd? Sorry, Yara.

Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:22 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Muah, vind het wel meevallen. Irriteer mij meer aan Bran. :')
Die zien we nauwelijks en hij heeft nog geen flashback gehad verdomme
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:19:56 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321728
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt.
Omdat ze weten wat er gebeurt met degenen die tegen haar zijn. Randyll Tarly had hetzelfde dilemma toen hij in Kings Landing was in het begin van het seizoen.

Cersei heeft de Sept of Baelor opgeblazen. De mensen vrezen haar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173321736
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen :')
Ze was de enige met een beetje macht die nog over was nadat die kerk werk opgeblazen. :P
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:20:15 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321738
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Overigens, wat is met Asha gebeurd? Sorry, Yara.

Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
We moeten er maar vanuit gaan dat ze met Euron mee is, maar of hij haar martelt is nog niet bekend.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:20:27 #124
35723 crew  GGMM
pi_173321741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen :')
In de boeken zal ze ook nooit Queen worden. Gewoon slecht schrijfwerk. Slaat nergens op idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173321742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Overigens, wat is met Asha gebeurd? Sorry, Yara.

Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
Soort Yara gaat Theon redden uit de cellen maar dan reversed? Want Dany heeft ook nog niks gedaan om Yara op te sporen toen Theon bij Dragonstone aan land kwam.
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:21:43 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Overigens, wat is met Asha gebeurd? Sorry, Yara.

Zit die gewoon ergens in een cel te wachten tot er weer een plotje voor haar is?
Die is vast flink verkracht door Euron en zijn hele leger. :')

Het boeit me eigenlijk niet veel wat er met Yara gebeurd is. Ze heeft zelf veel kleine dorpjes geplunderd, en onschuldige mensen laten verkrachten, en vermoorden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:23:07 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321785
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

In de boeken zal ze ook nooit Queen worden. Gewoon slecht schrijfwerk. Slaat nergens op idd.
Kan best wel hoor, maar dan wel op een totaal andere manier. Ze zal daar niet de sept gaan opblazen bijvoorbeeld.
Oh.
pi_173321788
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:23:31 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die is vast flink verkracht door Euron en zijn hele leger. :')

Het boeit me eigenlijk niet veel wat er met Yara gebeurd is. Ze heeft zelf veel kleine dorpjes geplunderd, en onschuldige mensen laten verkrachten, en vermoorden.
"Rape is our way of life" :') toen ze dat tegen Dany zei
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:24:16 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173321804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
Nog steeds aan het chillen bij de Unsullied.
Oh.
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:24:29 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173321808
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:16 schreef Angelof9 het volgende:
Afhankelijk van hoe je denkt over rechtmatige troonopvolging, kun je beargumenteren wie meer recht heeft op de troon, was het Joffrey en Tommen? Gendry? Jon? Dany? Het in ieder geval NIET Cersei.

Waarom pikken die lui in KL en in de andere kingdoms dat die troela maar gewoon haar kont geparkeerd heeft op die troon? Ze heeft er geen enkel recht op. Ik snap niet waarom niemand iets onderneemt. En dan gaan Jon/Dany en co ook nog eens vriendelijk om haar medewerking vragen :')
Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.

Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.

De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.

In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Wat er tegen de tijd van de endgame nog overblijft aan kingdoms dan :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173321811
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
En waar hangt Euron uit? Hij zou de next best villain worden. Maar Cersei en de NK maken meer aanspraak op die titel.
In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen. :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:26:31 #133
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173321842
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, dat verwacht ik ook. Als alle tegenstanders in de dragon pitt staan straks, wat let Qyburn om geen vlammenwerpers te hebben ontworpen om zo in een klap alles en iedereen weg te vagen die in haar weg staan? /rip Jon, Tyrion, Missandei, Daavos, Podd, Brienne en de rest. Zal wel niet gebeuren maar dat zou ik nog eens een mooie twist vinden
Waarom zou Qyburn vlammenwerpers moeten ontwerpen? Heel KL rust op een dikke voorraad wildfire. Behalve het stuk waar de sept stond.
And so is the past
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:27:57 #134
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173321858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen. :')
The Iron Born gaan echt niet Theon op de salt throne laten zitten hoor. Sowieso zonder piemel geen kans op nageslacht, en daarbij ook een getraumatiseerde lafbek die niet kan vechten noch leiden.
Wordt dan weer een nieuwe kingsmoot.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173321891
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.

Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.

De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.

In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Wat er tegen de tijd van de endgame nog overblijft aan kingdoms dan :P
Omdat zonen een sterkere claim hebben gezien zij alles erven zal het Jon > Dany zijn gezien het van vader op zoon doorgegeven zal worden. Maar Jon gaf al aan niks te geven om de troon in Kings Landing. Zolang die maar in Winterfell zijn eigen rijk mag besturen. Dus zul je Queen of the Six kingdom, protector of the realm, blabla krijgen naast Kingindanorf idd :Y
mag het weten
pi_173321910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In de trailer van volgende week laten ze Grey Worm zien dus zullen ze die battle met Euron wel wat meer toelichten. Zal er uiteindelijk wel op neer komen dat Yara en Euron dood gaan en de Salt Throne voor Theon is. Dat heeft hij ook wel weer verdiend na de afgelopen vier seizoenen. :')
Denk eigenlijk niet dat er een battle met Euron was? Hij heeft de Unsullied vloot tot zinken gebracht nadat de unsullied casterly rock innamen. Euron heeft een indrukwekkende vloot, geen indrukwekkend leger
pi_173321919
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Waarom zou Qyburn vlammenwerpers moeten ontwerpen? Heel KL rust op een dikke voorraad wildfire. Behalve het stuk waar de sept stond.
Waarom niet? Als ze al met Balista aankomen zetten, wat weerhoudt Qyburn als volleerd Q om aan Cersei als de nieuwe James Bond nieuwe gadgets te verstrekken?
mag het weten
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:35:01 #138
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"Rape is our way of life" :') toen ze dat tegen Dany zei
Vond haar al vanaf het begin niet boeiend.
Maar toen ze dat tegen Dany zei hoopte ik dat ze snel dood zou gaan.

Euron kwam dit seizoen dan ook als een aangename verrassing voor mij. ~O>
Maar misschien vindt Theon toch nog een manier om haar te redden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:37:08 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173321958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:31 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Denk eigenlijk niet dat er een battle met Euron was? Hij heeft de Unsullied vloot tot zinken gebracht nadat de unsullied casterly rock innamen. Euron heeft een indrukwekkende vloot, geen indrukwekkend leger
Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?
Ze deed hetzelfde in Mereen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:40:00 #140
211083 Angelof9
I must go first
pi_173321981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?

Goeie vraag
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173322018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waarom was Dany ook nog eens niet naar Casterly gevlogen om die vloot in de fik te zetten?
Ze deed hetzelfde in Mereen.
Omdat Euron waarschijnlijk al weer weg was. Davos (of was het Tyrion?) zei eerder al dat het een slecht idee was om met haar draken te gaan zoeken naar de vloot. Duur veel te lang en is veel te gevaarlijk
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:49:38 #142
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173322139
Oh en Cersei heeft zich toch echt laten kronen dus is ze geen queen regent maar queen.
And so is the past
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:51:54 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173322172
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom dan? :@

Ze kan hem nu toch gewoon vermoorden?
heeft ze een reden dan om hem te vermoorden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:00:38 #144
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173322326
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh en Cersei heeft zich toch echt laten kronen dus is ze geen queen regent maar queen.
Hoezo heeft zij zich zomaar kunnen laten kronen dan eigenlijk?
Omdat ze al queen regent was en er verder geen Baratheons meer zijn?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:02:27 #145
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173322363
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo heeft zij zich zomaar kunnen laten kronen dan eigenlijk?
Omdat ze al queen regent was en er verder geen Baratheons meer zijn?
Omdat ze iedereen die ertoe deed heeft opgeblazen. :').
And so is the past
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:07:58 #146
211083 Angelof9
I must go first
pi_173322470
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Omdat ze iedereen die ertoe deed heeft opgeblazen. :').
Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:12:57 #147
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173322570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
Is ook niet eerder voorgekomen in Westeros natuurlijk. Maar angst regeert en na dat geintje met de sept of Baelor zat de angst er diep in.
And so is the past
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:25:07 #148
35723 crew  GGMM
pi_173322776
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:51 schreef Re het volgende:

[..]

heeft ze een reden dan om hem te vermoorden?
Als ze weet dat hij aan het kutten is tussen haar en Sansa, wat volgens de theorie waar ik op reageerde zo is, wel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:41:36 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323057
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als ze weet dat hij aan het kutten is tussen haar en Sansa, wat volgens de theorie waar ik op reageerde zo is, wel.
LF zal een move maken, wellicht in public (zoiets al Arya probeerde Sansa te doden omdat trouwe aan Jon) ik denk dat Arya hem exposed en dat Sansa hem omlegt.

Meeste wat Arya zei bij haar psycho game of faces spelletje was een leugen, Sansa kon haar er niet op betrappen en ze krijgt dus het mes

ben er nog niet over uit hoe ik alles ga vinden als het bekend wordt wat het verhaal nu is, lijkt wel of men aan het handje gehouden wil worden want het is niet meer verrassend genoeg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173323197
Is er een reden waarom die draken die NK en andere walkers niet aanvielen?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:57:28 #151
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173323348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:49 schreef Omega het volgende:
Is er een reden waarom die draken die NK en andere walkers niet aanvielen?
Omdat het een anticlimax zou zijn als die nu al dood zouden gaan
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:01:51 #152
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173323422
Jammer die laatste aflevering. Zodra ze daar met z'n achten ofzo tegenover dat dodenleger van 10.000 man staan, dan weet je dat dat niet geloofwaardig meer gaat aflopen. Schaamteloos gemakzuchtig opgelost met Dany op die draak en later ook nog Benjen. Het lijkt allemaal niks meer uit te maken.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:08:19 #153
27648 Weakling
available in strong mint
pi_173323549
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:41 schreef Re het volgende:
LF zal een move maken, wellicht in public (zoiets al Arya probeerde Sansa te doden omdat trouwe aan Jon) ik denk dat Arya hem exposed en dat Sansa hem omlegt.
Of: Arya doodt LF, neemt zijn gezicht, Sansa is spelletjes van LF beu en doodt "LF" en dus per ongeluk Arya. :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173323611
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar dat was toen Tommen nog leefde en e dacht via hem de boel te kunnen regeren. En toen was hij er ook niet meer, en is ze maar gewoon op die troon gaan zitten en iedereen vond het blijkbaar best. Dat begrijp ik dus niet.
Als er geen wettelijke opvolgers meer zijn, dan is de kroon voor degene die hem opeist. Cersei heeft dat tot nu toe het beste gedaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:14:10 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:01 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer die laatste aflevering. Zodra ze daar met z'n achten ofzo tegenover dat dodenleger van 10.000 man staan, dan weet je dat dat niet geloofwaardig meer gaat aflopen. Schaamteloos gemakzuchtig opgelost met Dany op die draak en later ook nog Benjen. Het lijkt allemaal niks meer uit te maken.
ze gaan met een groep van 12-15 en er blijven er 6 over... of ja dat is het eigenlijk, er moeten main characters dood anders is het niet tof meer

Jon die ongeschonden uit een berg van 100en soldaten wandeld met zijn zwaard nog om zijn middel, nee dat is geloofwaardig, Jon die uit de dood herrijst, nee dat is geloofwaardig...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173323703
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Omdat zonen een sterkere claim hebben gezien zij alles erven zal het Jon > Dany zijn gezien het van vader op zoon doorgegeven zal worden. Maar Jon gaf al aan niks te geven om de troon in Kings Landing. Zolang die maar in Winterfell zijn eigen rijk mag besturen.
Dus zal het laatste shot van de serie zijn dat een van die draken zo de Iron Throne van King's Landing naar Winterfell vliegt. Zon in de background, silhouet van een draak met een touw om z'n lijf waar de Iron Throne aanhangt. THE END.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173323722
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus zal het laatste shot van de serie zijn dat een van die draken zo de Iron Throne van King's Landing naar Westerfell vliegt. Zon in de background, silhouet van een draak met een touw om z'n lijf waar de Iron Throne aanhangt. THE END.
Waar ligt dat? Westerfell?

Al aangepast zie ik ;)
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:18:43 #158
35723 crew  GGMM
pi_173323727
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Re het volgende:

[..]

ze gaan met een groep van 12-15 en er blijven er 6 over...
ze gingen met 13, er bleven er 9 over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:19:11 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323740
het kan ook nog dat de ijsdraak kingslanding vernielt, dat komt misschien meer overeen met de droom van Dany
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173323755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat het een anticlimax zou zijn als die nu al dood zouden gaan
Dat, en Dany heeft totaal geen idee wie of wat het leger aanstuurt. En zodra de rest op Drogon zit is er geen mogelijkheid meer om de White Walkers aan te vallen zonder dat er meer draken sneuvelen.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:20:06 #161
35723 crew  GGMM
pi_173323766
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:14 schreef Re het volgende:

[..]


Jon die ongeschonden uit een berg van 100en soldaten wandeld met zijn zwaard nog om zijn middel, nee dat is geloofwaardig, Jon die uit de dood herrijst, nee dat is geloofwaardig...
wandelt

En dit zijn 2 totaal verschillende dingen die je hier vergelijkt...
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:22:02 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173323800
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

wandelt

En dit zijn 2 totaal verschillende dingen die je hier vergelijkt...
nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...

arya op de brug, dat was slecht schrijfwerk maar de rest... ach
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:26:57 #163
35723 crew  GGMM
pi_173323920
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:22 schreef Re het volgende:

[..]

nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...
Omdat het terugbrengen vanuit de dood binnen het verhaal past, als fantasy. Dat was ook uitgebreid opgebouwd.

Dat Jon niet aan vrieskou dood gaat is gewoon makkelijk schrijfwerk, omdat het totaal niet binnen het verhaal past.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:31:53 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324017
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat het terugbrengen vanuit de dood binnen het verhaal past, als fantasy. Dat was ook uitgebreid opgebouwd.

Dat Jon niet aan vrieskou dood gaat is gewoon makkelijk schrijfwerk, omdat het totaal niet binnen het verhaal past.
ja en dat hij bedolven onder 100en soldaten met zwaard en al boven komt drijven?... , dat hij 100 pijlen op zich af ziet geschoten worden en niets hem raakt...

het is geen makkelijk schrijfwerk, misschien niet wetenschappelijk onderbouwd schrijfwerk maar ja, dat is de serie verder ook niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173324069
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:22 schreef Re het volgende:

[..]

nou nee ik bedoel meer dat de karakters onmogelijke dingen overleven... ik snap niet dat aan de ene kant dingen zomaar worden geaccepteerd en aan de andere kant met moord en brand schreeuwt over plot armour, deus exen en slecht schrijfwerk...

arya op de brug, dat was slecht schrijfwerk maar de rest... ach
Maar wil je nou zeggen? Dat nadat er iets onrealistisch gebeurt in een verhaal de rest van het schrijfwerk niet meer uitmaakt? Omdat je toch al suspension of disbelief toe moet passen?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:39:25 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Maar wil je nou zeggen? Dat nadat er iets onrealistisch gebeurt in een verhaal de rest van het schrijfwerk niet meer uitmaakt? Omdat je toch al suspension of disbelief toe moet passen?
nee we zitten in een soort catch 22, linksom of rechtsom zal er een groep niet tevreden zijn ... zie je ook wel in de muziek na een paar albums zitten de die hard fans te jammeren omdat het niet hetzelfde is als de 10 vorige albums ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:41:57 #167
35723 crew  GGMM
pi_173324200
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:31 schreef Re het volgende:

[..]

ja en dat hij bedolven onder 100en soldaten met zwaard en al boven komt drijven?... , dat hij 100 pijlen op zich af ziet geschoten worden en niets hem raakt...
Is net zo debiel, inderdaad.

En wel degelijk makkelijk schrijfwerk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:43:51 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324257
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is net zo debiel, inderdaad.

En wel degelijk makkelijk schrijfwerk.
nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173324321
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 14:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Cersei is queen regent. Ze was getrouwd met king Robert, die dood is en wiens 'kinderen' dood zijn. Bij gebrek aan nageslacht (en andere Baratheons) neemt zij het dus over.

Aangezien de Mad King en dus de Targaryens al overthrown waren en de kroon dus eigenlijk nog steeds van de Baratheons is, zou Gendry in die lijn de enige mogelijke opvolger zijn. Maar bijna niemand weet dat hij een zoon van king Robert is, en bovendien een bastaardzoon die niet gelegitimiseerd is en dus geen recht heeft op de troon.

De Targaryens zouden hem dus terug moeten pakken en de 'Baratheons' weer overthrowen. Dan gaat het tussen Dany en Jon. Dany is laatstgeboren dochter van de vorige Targaryen koning, maar Jon is de laatstovergebleven zoon van de eerstgeborene zoon van de laatste Targ-koning. Dus dan is 't maar net hoe je het bekijkt en of zoons belangrijker zijn dan dochters.
Jon is wel gelegitimiseerd aangezien nu blijkt dat Rhaegar toch gescheiden was met Ellia en in het geheim opnieuw getrouwd met Lyanna.

In the end boeit het natuurlijk niet wie er op de troon zit, aangezien het om dead vs alive gaat.
Ik denk zelf dat Dany en Jon (al dan niet onbewust) een incestueuze relatie aan gaan, Jon King in the North blijft en Dany van de overgebleven kingdoms.
Wat er tegen de tijd van de endgame nog overblijft aan kingdoms dan :P
Of zoons nou voorrang hebben op dochters of niet, Jon staat boven Dany als zoon van de erfgenaam. Als prins Charles van Engeland nu dood gaat is William zijn opvolger, niet zijn zus ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:49:54 #170
35723 crew  GGMM
pi_173324397
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:43 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
Uh.. oké
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173324419
http://www.nu.nl/film/488(...)s-in-bioscopen-.html Je kunt GOT in de bioscoop zien _O_
(she/her)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:51:55 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173324433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh.. oké
of in het water... tyrion, davos, theon, jaime, jon,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:53:42 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:51 schreef Fylax het volgende:
http://www.nu.nl/film/488(...)s-in-bioscopen-.html Je kunt GOT in de bioscoop zien _O_
Tijd voor een bioscoopmeet met GGMM
Oh.
pi_173324482
Groningen was al uitverkocht ;(
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:54:51 #175
35723 crew  GGMM
pi_173324484
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:51 schreef Re het volgende:

[..]

of in het water... tyrion, davos, theon, jaime, jon,
Ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:55:59 #176
35723 crew  GGMM
pi_173324510
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tijd voor een bioscoopmeet met GGMM
Ik kom! :)

Ga ik wel de hele film schreeuwend kenbaar maken wat er allemaal debiel is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:56:52 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324529
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik kom! :)

Ga ik wel de hele film schreeuwend kenbaar maken wat er allemaal debiel is.
Ik denk dat ze je al de zaal uitzetten voor de openingstheme is afgelopen
Oh.
pi_173324557
Het is al uitverkocht :'(
(she/her)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:59:57 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324588
Zullen die mensen dan ook in de zaal gaan klappen wanneer deus ex machina komt opdagen? Net als in die Burlington Bar filmpjes :')
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:02:35 #180
35723 crew  GGMM
pi_173324637
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die mensen dan ook in de zaal gaan klappen wanneer deus ex machina komt opdagen? Net als in die Burlington Bar filmpjes :')
Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173324649
De op klopt voor geen meter meer :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173324771
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:43 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja ik vind van niet... mensen in GoT kunnen wat langer onder water blijven, nou en...
Gewoon makkelijk geschreven. Tenzij het eerder vermeld is hebben we geen reden om aan te nemen dat mensen in GoT langer onder water kunnen blijven
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:14:27 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173324865
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.
Nja het is wel tof om het op een groot scherm te zien.
Oh.
pi_173325042
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het is wel tof om het op een groot scherm te zien.
Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens mee :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:37:09 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173325368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:

[..]

Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens mee :')
Films krijg je toch ook wel mee in de bioscoop.
Oh.
pi_173326372
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:

[..]

Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens mee :')
Wat doe jij dan tijdens het kijken van film in de bios? :')
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:33:28 #187
35723 crew  GGMM
pi_173326401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:22 schreef Poes. het volgende:

[..]

Maar dan wel voor een tweede keer, anders krijg je de helft niet eens mee :')
huh?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173326408
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:54 schreef Poes. het volgende:
Groningen was al uitverkocht ;(
Ik heb nog een kaartje over voor Groningen als je wilt
mag het weten
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:35:04 #189
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173326433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Of zoons nou voorrang hebben op dochters of niet, Jon staat boven Dany als zoon van de erfgenaam. Als prins Charles van Engeland nu dood gaat is William zijn opvolger, niet zijn zus ;)
Ja dan hebben zoons dus voorrang op dochters, aangezien Dany het enige overgebleven kind van de Mad King is. Dat zou dan worden doorgeschoven naar een kleinkind (zoon van zoon).
Het gaat niet in alle monarchieën zo hoor, soms heeft ook gewoon de eerstvolgende dochter (en haar kinderen) het recht op de troon.

Mja in GoT gaat het er meer om wie nou het beste het continent onder de duim kan houden dan wie wiens erfgenaam is etc.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:36:16 #190
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173326451
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb nog een kaartje over voor Groningen als je wilt
Toevallig ook 2? :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173326510
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Toevallig ook 2? :@
Heb er wel twee.
Al wil ik graag ook zelf heen gaan :@
mag het weten
pi_173326529
Ik bedoel natuurlijk dat dat volk écht z'n snuit niet gaat houden en overal doorheen zal joelen, net als die domme kroegfilmpjes.
  PR en moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:41:42 #193
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173326542
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb er wel twee.
Al wil ik graag ook zelf heen gaan :@
Lama joh, geef die overgebleven evt aan Poes.
Mijn vriend wil liever op de bank kijken _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173326586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lama joh, geef die overgebleven evt aan Poes.
Mijn vriend wil liever op de bank kijken _O-
Ik ga in de ochtend op de bank kijken én in de avond op het grote scherm voor een tweede keer. :P
mag het weten
pi_173326616
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor :D
1x gedaan, nooit weer.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:47:41 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor :D
1x gedaan, nooit weer.
Je gaat nooit naar films? :o
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:48:19 #197
211083 Angelof9
I must go first
pi_173326660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor :D
1x gedaan, nooit weer.
Groot gelijk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:48:26 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_173326662
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:46 schreef Poes. het volgende:
Ik ga met m'n autistische hoofd écht niet in een propvolle Pathé zaal zitten hoor :D
1x gedaan, nooit weer.
Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me af _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173326668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je gaat nooit naar films? :o
Jawel, naar de kleine bios in m'n dorp O+

Pathé is me veel te massaal en druk, dat trek ik niet.
pi_173326677
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me af _O-
Ik verwacht het wel, daarom hoeft het voor mij ook niet zo.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:51:46 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326722
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan ook niet meer ik las dat het was uitverkocht. Zouden die mensen in de zaal ook steeds commentaar leveren vraag ik me af _O-
Muah ik ben wel eens met iemand meegeweest naar de Avengers waar iedereen het geweldig vond en ik me dood zat te ergeren aan de clichés, slechte dialogen en deus ex machinas.
Oh.
pi_173326744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah ik ben wel eens met iemand meegeweest naar de Avengers waar iedereen het geweldig vond en ik me dood zat te ergeren aan de clichés, slechte dialogen en deus ex machinas.
Van Marvel verwacht ik ook niks, dat maakt de films zo leuk O+ Gevalletje verstand op nul en genieten.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:53:17 #203
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173326748
'Ja maar Annie, Sjon is oowk een targierene he'
'Ohja hij is de broer van Daniries'
'Wie is die man met dat vlammen litteken ook al weer?'
'Waarom zet Daniries niet Serjsie in de fik gewoon met een draak'

Ik ga liever thuis kijken denk ik :D
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:53:55 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Jawel, naar de kleine bios in m'n dorp O+

Pathé is me veel te massaal en druk, dat trek ik niet.
Ligt ook aan de films die je dan kijkt :+
Oh.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:53:59 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_173326763
Het lijkt mij wel grappig eigenlijk :D sowieso geef ik altijd commentaar bij films :') Maar goed ik heb de rest nog niet gezien dus zou een beetje onzinnig zijn om dan alleen de laatste te kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:54:25 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326771
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:53 schreef Poes. het volgende:

[..]

Van Marvel verwacht ik ook niks, dat maakt de films zo leuk O+ Gevalletje verstand op nul en genieten.
Ik ben oprecht allergisch voor die films, ik krijg er jeuk van over mijn hele lichaam. Wat een bagger is dat zeg.
Oh.
pi_173326773
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt ook aan de films die je dan kijkt :+
Pathé is toch te ver weg, ik woon nu op 500mtr van een prima bioscoop af :)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:55:07 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Pathé is toch te ver weg, ik woon nu op 500mtr van een prima bioscoop af :)
Ik heb niet eens een bioscoop in mijn dorp :P
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:55:50 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326797
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:53 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij wel grappig eigenlijk :D sowieso geef ik altijd commentaar bij films :') Maar goed ik heb de rest nog niet gezien dus zou een beetje onzinnig zijn om dan alleen de laatste te kijken.
Je kan toch gewoon de rest alvast in het weekend ervoor kijken dan.

Al boeit GoT jou niet echt
Oh.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:56:14 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_173326808
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon de rest alvast in het weekend ervoor kijken dan.

Al boeit GoT jou niet echt
nee ik kijk wel als ik alles in 1x kan zien. Dan vind ik het meestal wel leuker ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:57:06 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173326823
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:56 schreef Karina het volgende:

[..]

nee ik kijk wel als ik alles in 1x kan zien. Dan vind ik het meestal wel leuker ;)
Je zet zeven schermen voor je neus en begint alle episodes tegelijk?
Oh.
pi_173326825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Jawel, naar de kleine bios in m'n dorp O+

Pathé is me veel te massaal en druk, dat trek ik niet.
Snap het wel. Het is dat Zwolle er niet tussen stond, maar voor een keertje richting Groningen vind ik niet erg. Moet er toch heen voor de studie :+
mag het weten
pi_173326853
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Snap het wel. Het is dat Zwolle er niet tussen stond, maar voor een keertje richting Groningen vind ik niet erg. Moet er toch heen voor de studie :+
Ben benieuwd hoe het is :Y
pi_173326932
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:58 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe het is :Y
Vast rumoerig, genoeg lui die tijdens een film hun commentaar moeten spuien :') Maar zoals ik de Vlaamse mol ontknoping op het grote scherm zag in Antwerpen, wil ik dit niet missen. Toch wel een toffe ervaring verwacht ik. ^O^
mag het weten
pi_173326953
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vast rumoerig, genoeg lui die tijdens een film hun commentaar moeten spuien :') Maar zoals ik de Vlaamse mol ontknoping op het grote scherm zag in Antwerpen, wil ik dit niet missen. Toch wel een toffe ervaring verwacht ik. ^O^
Have fun!
pi_173327214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:03 schreef Poes. het volgende:

[..]

Have fun!
Thnx O+
mag het weten
pi_173327225
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja dan hebben zoons dus voorrang op dochters, aangezien Dany het enige overgebleven kind van de Mad King is. Dat zou dan worden doorgeschoven naar een kleinkind (zoon van zoon).
Het gaat niet in alle monarchieën zo hoor, soms heeft ook gewoon de eerstvolgende dochter (en haar kinderen) het recht op de troon.

Mja in GoT gaat het er meer om wie nou het beste het continent onder de duim kan houden dan wie wiens erfgenaam is etc.
niet perse, dan hebben de eerstgeborenen (Rhaegar is ouder dan dany) gewoon voorrang zeg maar. Is hier ook zo, Amalia erft de kroon van Willem-Alexander, niet Constantijn of de zoon van Constantijn ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173327568
kwam er te laat achter anders had ik kaartjes voor utrecht gehaald ofzo :+
(she/her)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:48:25 #219
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173328222
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173328341
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Er komen louter volslagen debielen op zulke events af.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik kom! :)

Ga ik wel de hele film schreeuwend kenbaar maken wat er allemaal debiel is.
:B
1 + 1 = blauw
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:54:14 #221
35723 crew  GGMM
pi_173328364
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

:B
Zat 7 minuten tussen die posts.

Dat is niet eens een nieuw record waarin ik mezelf tegenspreek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173328418
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:53 schreef Momo... het volgende:
'Ja maar Annie, Sjon is oowk een targierene he'
'Ohja hij is de broer van Daniries'
'Wie is die man met dat vlammen litteken ook al weer?'
'Waarom zet Daniries niet Serjsie in de fik gewoon met een draak'

Ik ga liever thuis kijken denk ik :D
:D
1 + 1 = blauw
pi_173328528
Ik besef me trouwens pas net het volgende: The Hound gaat met die wight naar King's Landing toch?

Flesje bier
pi_173328598
Ik las trouwens dat Bran het zwaard van Jon gewarged had zodat hij uiteindelijk Benjen (die de 3 eyes raven dient) naar Jon kon sturen. De ogen op het zwaard van Jon gingen open.

Geen idee of het waar is, maar wel leuk als het waar is.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_173328627
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:04 schreef Omega het volgende:
Ik las trouwens dat Bran het zwaard van Jon gewarged had zodat hij uiteindelijk Benjen (die de 3 eyes raven dient) naar Jon kon sturen. De ogen op het zwaard van Jon gingen open.

Geen idee of het waar is, maar wel leuk als het waar is.
Ik kom toevallig zojuist een andere fantheorie tegen, theorie maar toch maar even in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:06:46 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173328653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik kom toevallig zojuist een andere fantheorie tegen, theorie maar toch maar even in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop wel op die twist ja
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:10:21 #227
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173328746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop wel op die twist ja
Ik geloof die theorie wel, daarom zou het een anti-climax zijn ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:12:04 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173328799
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:10 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik geloof die theorie wel, daarom zou het een anti-climax zijn ;(
Zou meer een anticlimax zijn als de NK niemand bijzonders blijkt te zijn
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:12:57 #229
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173328822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou meer een anticlimax zijn als de NK niemand bijzonders blijkt te zijn
De Iron Bank die achter de White Walkers blijkt te zitten, dat zou pas een plottwist zijn.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:13:38 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173328837
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De Iron Bank die achter de White Walkers blijkt te zitten, dat zou pas een plottwist zijn.
Moraal van het verhaal: Geld maakt alles kapot
Oh.
pi_173329256
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_173329294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik kom toevallig zojuist een andere fantheorie tegen, theorie maar toch maar even in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een heel bekende theorie, eentje waar veel mensen daadwerkelijk naar snakken. Ik ook. *O*

Het lijkt me een heel goede spin op een anderzijds vrij voorspelbaar verhaal, wat tegelijkertijd voor een heel interessante discussie kan zorgen, nadat de serie tot de finale is gekomen.
1 + 1 = blauw
pi_173329372
Maar wat is dan de reden dat Brann alle levenden probeert te killen?
Ik zie de logica er nog niet in dat Brann de NK zou zijn.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_173329536
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:28 schreef Omega het volgende:
Maar wat is dan de reden dat Brann alle levenden probeert te killen?
Ik zie de logica er nog niet in dat Brann de NK zou zijn.
Het enige waar de theorie op gebaseerd is, is dat ze wel op elkaar lijken. Enige motivatie vanuit Bran is er totaal niet.
pi_173329670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:28 schreef Omega het volgende:
Maar wat is dan de reden dat Brann alle levenden probeert te killen?
Ik zie de logica er nog niet in dat Brann de NK zou zijn.
Hij werd vroeger altijd gepest.
En toen ie niet meer kon lopen was het helemaal erg. Branke Nelis noemden ze hem.
pi_173329849
Bran zal wel weer met de timeline hebben gefucked :')
pi_173329885
Fuck Logic, ze lijken op elkaar! Meer is er niet nodig! Plotholes, plotholes overal!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173329943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Branke Nelis
Verdomme _O- :D
Flesje bier
pi_173330294
Net even opnieuw gekeken, wat heeft Beric toch een mooie stem O+
Hij zou de luisterboeken moeten inspreken _O-
pi_173330553
geen timetravel graag, dan kan ik beter Lost gaan kijken ;(
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:10:29 #241
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173330596
quote:
“You’ve got a [dragon] that’s bigger than a [Boeing] 747 [plane] with seven people riding on its back, and you’re worried about the speed of a raven being believable. OK, obviously, we’re not doing our jobs correctly for you, but it seems to be working for a lot of other people.”
De quote van de regisseur van de laatste aflevering :') Mijn hoop dat het laatste seizoen beter wordt is wel echt flink gedaald. Hele hype is ook verdwenen _O-
Oh.
pi_173330714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:09 schreef Vijf_voor het volgende:
geen timetravel graag, dan kan ik beter Lost gaan kijken ;(
Volgende aflevering zijn ze allemaal *poef* in KL.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:15:10 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173330764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:13 schreef Poes. het volgende:

[..]

Volgende aflevering zijn ze allemaal *poef* in KL.
En Cersei heeft nog steeds geen zwanger buikje zeker
Oh.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:15:22 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_173330772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:09 schreef Vijf_voor het volgende:
geen timetravel graag, dan kan ik beter Lost gaan kijken ;(
Oe als ze gaan timetravellen dan vind ik het opeens wel superinteressant :D

Maar dat denk ik niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173330825
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En Cersei heeft nog steeds geen zwanger buikje zeker
Die is tegen die tijd vast hoogzwanger _O-
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:19:47 #246
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173330895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De quote van de regisseur van de laatste aflevering :') Mijn hoop dat het laatste seizoen beter wordt is wel echt flink gedaald. Hele hype is ook verdwenen _O-
Zou die man het zelf nou echt niet begrijpen? Hij vergelijkt appels met peren.
pi_173330901
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De quote van de regisseur van de laatste aflevering :') Mijn hoop dat het laatste seizoen beter wordt is wel echt flink gedaald. Hele hype is ook verdwenen _O-
Je merkt wel echt dat de druk er op zit om alles nog maar gauw in de laatste afleveringen te proppen ja. Snap ook niet waarom ze niet "gewoon" er voor hebben gekozen om er nog 1 of 2 seizoenen achteraan te plakken, om alles rustig uit te kunnen werken. Belangstelling blijft er toch, net als miljoenen (of meer) om te verdienen voor de hele productie.
Flesje bier
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:21:13 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173330931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Zou die man het zelf nou echt niet begrijpen? Hij vergelijkt appels met peren.
Zijn ego zal wel gekrenkt zijn dat hij dacht een geweldige episode gemaakt te hebben, maar de kijker daar toch anders op reageert.

Extreem dom argument wel van die man ja.
Oh.
pi_173330960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je merkt wel echt dat de druk er op zit om alles nog maar gauw in de laatste afleveringen te proppen ja. Snap ook niet waarom ze niet "gewoon" er voor hebben gekozen om er nog 1 of 2 seizoenen achteraan te plakken, om alles rustig uit te kunnen werken. Belangstelling blijft er toch, net als miljoenen (of meer) om te verdienen voor de hele productie.
Dan krijg je weer gezeik dat de helft ''filler episodes'' zijn.
Ik vind het prima zo, afronden die boel en door naar de films _O_
(En boeken!)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:22:54 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173330977
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je merkt wel echt dat de druk er op zit om alles nog maar gauw in de laatste afleveringen te proppen ja. Snap ook niet waarom ze niet "gewoon" er voor hebben gekozen om er nog 1 of 2 seizoenen achteraan te plakken, om alles rustig uit te kunnen werken. Belangstelling blijft er toch, net als miljoenen (of meer) om te verdienen voor de hele productie.
Dat komt omdat D&D gewoon klaar zijn met dit project en iets anders willen doen (en misschien ook wel de meeste mensen van de cast). HBO wilde nog wel wat meer seizoenen.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:24:25 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dan krijg je weer gezeik dat de helft ''filler episodes'' zijn.
Ik vind het prima zo, afronden die boel en door naar de films _O_
(En boeken!)
Mensen die elke rustige episode met veel dialoog saai noemden de vorige seizoenen :') dat waren vaak de episodes waar ik het meeste van kon genieten.

Maar goed, ik ben wel benieuwd naar de prequels. Hoe kom jij bij films trouwens?
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:25:50 #252
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173331052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dan krijg je weer gezeik dat de helft ''filler episodes'' zijn.
Ik vind het prima zo, afronden die boel en door naar de films _O_
(En boeken!)
Jij noemt het afronden, ik vind het afraffelen.
pi_173331087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mensen die elke rustige episode met veel dialoog saai noemden de vorige seizoenen :') dat waren vaak de episodes waar ik het meeste van kon genieten.

Maar goed, ik ben wel benieuwd naar de prequels. Hoe kom jij bij films trouwens?
Daar was toch sprake van? Dat ze de prequels in filmvorm gingen uitbrengen?
pi_173331108
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:25 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Jij noemt het afronden, ik vind het afraffelen.
Dit alles is waar ze de laatste 6 seizoenen naar toe hebben gewerkt. Als er nu nóg minuten lang verspild zou worden aan beelden die laten zien dat men reizigd.. nou dan weet je het wel. Het is gewoon nooit goed.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:28:06 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Poes. het volgende:

[..]

Daar was toch sprake van? Dat ze de prequels in filmvorm gingen uitbrengen?
Nee hoor, die gaan ze gewoon uitbrengen als serie bij HBO.
Oh.
pi_173331120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat komt omdat D&D gewoon klaar zijn met dit project en iets anders willen doen (en misschien ook wel de meeste mensen van de cast). HBO wilde nog wel wat meer seizoenen.
Hadden ze die twee idioten niet gewoon buiten kunnen flikkeren?
Die acteurs hebben volgens mij de grootste lol met elkaar, hadden vast nog wel een aflevering of vier/vijf meer kunnen doen (zeker met dat salaris anders ben je ook maar een lul).
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:30:41 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331212
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dit alles is waar ze de laatste 6 seizoenen naar toe hebben gewerkt. Als er nu nóg minuten lang verspild zou worden aan beelden die laten zien dat men reizigd.. nou dan weet je het wel. Het is gewoon nooit goed.
Ik heb dit ook lang weten te verdedigen, en op sommige punten is het ook prima. Maar in de laatste episode is het dus dat Gendry dus heel snel terugrent naar De Wall (wat een flinke wandeling was voor de rest) en dat hij dan een raven stuurt die een half continent moet afleggen en daarna dat Dany ook die hele reis aflegt op haar draken en ze ook precies meteen de plek weet te vinden waar Jon etc zijn.

Dit had je al kunnen oplossen door of de groep op paarden te laten reizen, ravens mee te nemen (net als ze in seizoen 2 deden) of Dany die al bij Eastwatch verbleef om te wachten tot ze kon helpen.
Oh.
pi_173331216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee hoor, die gaan ze gewoon uitbrengen als serie bij HBO.
Ook goed :Y Hoorde iets over Robert's Rebellion?
pi_173331245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb dit ook lang weten te verdedigen, en op sommige punten is het ook prima. Maar in de laatste episode is het dus dat Gendry dus heel snel terugrent naar De Wall (wat een flinke wandeling was voor de rest) en dat hij dan een raven stuurt die een half continent moet afleggen en daarna dat Dany ook die hele reis aflegt op haar draken en ze ook precies meteen de plek weet te vinden waar Jon etc zijn.

Dit had je al kunnen oplossen door of de groep op paarden te laten reizen, ravens mee te nemen (net als ze in seizoen 2 deden) of Dany die al bij Eastwatch verbleef om te wachten tot ze kon helpen.
Ik care niet om zulke zaken, ik maak me liever druk over de boekverschillen :+
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:32:25 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Hadden ze die twee idioten niet gewoon buiten kunnen flikkeren?
Die acteurs hebben volgens mij de grootste lol met elkaar, hadden vast nog wel een aflevering of vier/vijf meer kunnen doen (zeker met dat salaris anders ben je ook maar een lul).
D&D hadden gewoon de logistiek van de productie best kunnen regelen maar het schrijfwerk dan meer laten delegeren aan mensen die er wel nog fris naar kunnen kijken. Is ook helemaal niet erg.

En acteurs willen wel vaak gewoon andere projecten aan een keer, want die raken die rollen gewoon zat. Zeker als ze niet heel veel screentijd krijgen zoals bijvoorbeeld een Varys of LF dit seizoen, weinig echt materiaal om mee te werken.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:33:25 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:30 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ook goed :Y Hoorde iets over Robert's Rebellion?
Nee dat gaan ze niet doen, heeft GRRM zelf al gezegd op zijn blog. Want hij vindt een verhaal waar we elk belangrijk plotpunt al weten niet echt de energie waard om te laten zien.

En Dunk & Egg laat hij ook niet verfilmen omdat daar de boeken ook niet van af zijn en hij niet weer dezelfde fout maakt.
Oh.
pi_173331318
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat gaan ze niet doen, heeft GRRM zelf al gezegd op zijn blog. Want hij vindt een verhaal waar we elk belangrijk plotpunt al weten niet echt de energie waard om te laten zien.

En Dunk & Egg laat hij ook niet verfilmen omdat daar de boeken ook niet van af zijn en hij niet weer dezelfde fout maakt.
Slim _O-
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:34:11 #263
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_173331325
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dit alles is waar ze de laatste 6 seizoenen naar toe hebben gewerkt. Als er nu nóg minuten lang verspild zou worden aan beelden die laten zien dat men reizigd.. nou dan weet je het wel. Het is gewoon nooit goed.
Het is nu gewoon slordig en lelijk, dat het zo snel gaat is nog niet het ergste, het wordt gewoon afgeraffeld en daar mag je best wat over zeggen.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:34:35 #264
35723 crew  GGMM
pi_173331346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat gaan ze niet doen, heeft GRRM zelf al gezegd op zijn blog. Want hij vindt een verhaal waar we elk belangrijk plotpunt al weten niet echt de energie waard om te laten zien.

En Dunk & Egg laat hij ook niet verfilmen omdat daar de boeken ook niet van af zijn en hij niet weer dezelfde fout maakt.
Hij ziet GOT dus als een fout?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173331355
Ze hadden een seizoen eerder de oversteek moeten maken, dan zat je ook meteen wat korter in de woestijn.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:35:22 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:31 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik care niet om zulke zaken, ik maak me liever druk over de boekverschillen :+
Oh mbt boeit mij dat wat minder, want daarvan kan toch niet alles op het scherm verschijnen. Maar in de laatste twee episodes volgen de plotholes elkaar iets te snel op. En die deus ex machina reddingen zijn toch niet interessant? Je weet op het einde dat Jon toch blijft leven, dus het is helemaal niet spannend ook om hem dan in zijn eentje tegen een bende zombies te laten staan als dan ineens Benjen uit het niets verschijnt om hem te helpen en daarna zelf doodgaat binnen twintig seconden.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:36:21 #267
35723 crew  GGMM
pi_173331414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
want daarvan kan toch niet alles op het scherm verschijnen.


(lol)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173331419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh mbt boeit mij dat wat minder, want daarvan kan toch niet alles op het scherm verschijnen. Maar in de laatste twee episodes volgen de plotholes elkaar iets te snel op. En die deus ex machina reddingen zijn toch niet interessant? Je weet op het einde dat Jon toch blijft leven, dus het is helemaal niet spannend ook om hem dan in zijn eentje tegen een bende zombies te laten staan als dan ineens Benjen uit het niets verschijnt om hem te helpen en daarna zelf doodgaat binnen twintig seconden.
Liever dit dan dat Jon daadwerkelijk dood gaat.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:36:37 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij ziet GOT dus als een fout?
Wel dat hij een tv-serie het einde van zijn boekenreeks laat verklappen ja, dat lijkt me duidelijk.

En hij is ook niet tevreden over de serie volgens mij, al zal hij dit nooit in het openbaar toegeven. Maar las van mensen dat hij er wel kritisch over was op bepaalde bijeenkomsten (maar goed als er iemand schuld aan heeft is hij het wel)
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:39:17 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:36 schreef Poes. het volgende:

[..]

Liever dit dan dat Jon daadwerkelijk dood gaat.
Ja maar dat ging toch niet gebeuren.
Oh.
pi_173331550
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dat ging toch niet gebeuren.
Nou, maak er dan maar wat spectaculairs van, toch? :+
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:41:22 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331612
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:39 schreef Poes. het volgende:

[..]

Nou, maak er dan maar wat spectaculairs van, toch? :+
Rhaegal die terugkwam om hem te redden was toch ook prima geweest.

Of je had Benjen alweer wat vaker laten zien daar, of hoe hij wist dat Jon etc daar waren (hij bespioneerde dus die army telkens?)
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:43:29 #273
35723 crew  GGMM
pi_173331681
Sowieso jammer van Benjen. Hij is puur teruggekomen om 2 keer op het laatste moment de boel te redden. Had gehoopt dat we wat meer van dat character te zien zouden krijgen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:50:10 #274
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173331889
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel dat hij een tv-serie het einde van zijn boekenreeks laat verklappen ja, dat lijkt me duidelijk.

En hij is ook niet tevreden over de serie volgens mij, al zal hij dit nooit in het openbaar toegeven. Maar las van mensen dat hij er wel kritisch over was op bepaalde bijeenkomsten (maar goed als er iemand schuld aan heeft is hij het wel)
Of hij breit er in zijn boeken gewoon een ander einde aan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:50:22 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:43 schreef GGMM het volgende:
Sowieso jammer van Benjen. Hij is puur teruggekomen om 2 keer op het laatste moment de boel te redden. Had gehoopt dat we wat meer van dat character te zien zouden krijgen.
Geen tijd meer voor helaas
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:50:46 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173331908
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Of hij breit er in zijn boeken gewoon een ander einde aan.
Of geen einde.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:51:40 #277
35723 crew  GGMM
pi_173331932
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de boeken en de show sowieso een ander einde hebben.

Maar ik heb geen zin om dit op te zoeken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:52:25 #278
35723 crew  GGMM
pi_173331946


Oh laat maar. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173331978
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Rhaegal die terugkwam om hem te redden was toch ook prima geweest.

dit had ik eigenlijk verwacht :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:54:56 #280
35723 crew  GGMM
pi_173332011
Ik dacht tijdens het kijken dat Rhaegal neerging en dat die Beric zijn leven zou geven om die draak weer tot leven te brengen, zodat Jon en zijn draak beiden uit de dood opgestaan waren.

Dat was écht supertof geweest. :)

(Oke dat zou gay zijn)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:56:30 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173332038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de boeken en de show sowieso een ander einde hebben.

Maar ik heb geen zin om dit op te zoeken.
Zal sowieso anders aanvoelen door een totaal andere weg er naar toe.

Maar wel zonde als je weet dat tijdens het lezen van Winds of Winter dat Dany toch doodgaat aan het einde en Jon op de troon komt.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:57:13 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173332050
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dit had ik eigenlijk verwacht :Y
Was ook weer een momentje geweest om te laten zien dat hij ook een echte Targaryen is, dan had je dat moment vorige week eigenlijk nog wel kunnen skippen dat geforceerde aaien.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:57:46 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173332063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht tijdens het kijken dat Rhaegal neerging en dat die Beric zijn leven zou geven om die draak weer tot leven te brengen, zodat Jon en zijn draak beiden uit de dood opgestaan waren.

Dat was écht supertof geweest. :)

(Oke dat zou gay zijn)
Rhaegal Stoneheart
Oh.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:58:15 #284
35723 crew  GGMM
pi_173332073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Rhaegal Stoneheart
Maak het niet nog belachelijker aub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:06:38 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173332315
Hopelijk geeft Lady Stoneheart in de boeken haar leven (of ja onleven) om Jon te redden.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:10:38 #286
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173332411
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:43 schreef GGMM het volgende:
Sowieso jammer van Benjen. Hij is puur teruggekomen om 2 keer op het laatste moment de boel te redden. Had gehoopt dat we wat meer van dat character te zien zouden krijgen.
Hij komt terug als wight
pi_173334196
Heeft iemand gezien dat Longclaw (ja het zwaard) zijn ogen open zijn gegaan toen Jon uit dat meer kwam?
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:43:24 #288
35723 crew  GGMM
pi_173334218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:41 schreef Mr.Major het volgende:
Heeft iemand gezien dat Longclaw (ja het zwaard) zijn ogen open zijn gegaan toen Jon uit dat meer kwam?
Ja, stond in een vorig topic.

Vraag me af of dat wat betekent of dat de makers dat gewoon cool vonden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173334273
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, stond in een vorig topic.

Vraag me af of dat wat betekent of dat de makers dat gewoon cool vonden.
Ja dat moet haast wel toch? Misschien iets met lightbringer ofzo?
pi_173334283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:

Dat was écht supertof geweest. :)

(Oke dat zou gay zijn)
_O- _O_
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:49:50 #291
35723 crew  GGMM
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:50:33 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173334314
quote:
De makers hebben zelf toegegeven dat het niet expres was.
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:52:22 #293
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173334332
Ben ik raar als ik denk dat toen Thormund "reds are kissed by fire" zei dat dat een boodschap voor latere afleveringen is?
Iets met Sansa misschien?

En toen Jon en de anderen aangevallen werden door de whights, dat die aerial shot een symbool was voor de isle of faces?
(groot meer met eiland in het midden)
Heel veel zaken zou je zo kunnen zien trouwens, ook Daenerys die uit de mensenmassa "geboren" werd en oook Jon die uit de stapel lijken "geboren" werd (beiden ook aerial shots,, soort zee met in het midden een soort eiland)

En wat betreft de whights die Viserion uit het water slepen, ik zie op youtube een hoop vragen over hoe ze aan de kettingen kunnen komen maar nergens vragen over hoe ze kunnen zwemmen/duiken.
Hoe zit dat dan? Eerst kunnen ze niet tegen water, verzuipen ze, voor zover mogelijk bij een ondode en daarna weten ze opeens dikke kettingen aan een draak vast te maken op de bodem van een meer...

En als laatste: iedereen vraagt zich constant af hoe bepaalde karakters zich zo snel op de kaart weten te verplaaten.
Wat als de bekende wereld gewoon kleiner is dan men denkt?
Als je de kaart van Planetos bekijkt lijkt Westeros een continent te zijn maar aan de andere kant lijkt Westeros ook best veel op Groot Brittanië, de rest van Planetos lijkt ook wat op Europa en Azie.
Geen Afrika en Amerika te zien op de kaart, geen Australie.
Arya vraag zich ook al af "What's west of Westeros?"
Als Westeros zo groot is als Engeland en geen continent is zijn de korte reistijden ook redelijk goed te verklaren en past 't makkelijker in het verhaal.
  Forum Admin dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:52:42 #294
35723 crew  GGMM
pi_173334336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De makers hebben zelf toegegeven dat het niet expres was.
Ah, dat heb ik gemist.

(Slecht dat ze het überhaupt zo in beeld brachten dan.)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:54:05 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173334351
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik gemist.

(Slecht dat ze het überhaupt zo in beeld brachten dan.)
https://www.vanityfair.co(...)view-beyond-the-wall

Staat hier
Oh.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:59:28 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173334407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:52 schreef SiGNe het volgende:
Ben ik raar als ik denk dat toen Thormund "reds are kissed by fire" zei dat dat een boodschap voor latere afleveringen is?
Iets met Sansa misschien?

En toen Jon en de anderen aangevallen werden door de whights, dat die aerial shot een symbool was voor de isle of faces?
(groot meer met eiland in het midden)
Heel veel zaken zou je zo kunnen zien trouwens, ook Daenerys die uit de mensenmassa "geboren" werd en oook Jon die uit de stapel lijken "geboren" werd (beiden ook aerial shots,, soort zee met in het midden een soort eiland)

En wat betreft de whights die Viserion uit het water slepen, ik zie op youtube een hoop vragen over hoe ze aan de kettingen kunnen komen maar nergens vragen over hoe ze kunnen zwemmen/duiken.
Hoe zit dat dan? Eerst kunnen ze niet tegen water, verzuipen ze, voor zover mogelijk bij een ondode en daarna weten ze opeens dikke kettingen aan een draak vast te maken op de bodem van een meer...

En als laatste: iedereen vraagt zich constant af hoe bepaalde karakters zich zo snel op de kaart weten te verplaaten.
Wat als de bekende wereld gewoon kleiner is dan men denkt?
Als je de kaart van Planetos bekijkt lijkt Westeros een continent te zijn maar aan de andere kant lijkt Westeros ook best veel op Groot Brittanië, de rest van Planetos lijkt ook wat op Europa en Azie.
Geen Afrika en Amerika te zien op de kaart, geen Australie.
Arya vraag zich ook al af "What's west of Westeros?"
Als Westeros zo groot is als Engeland en geen continent is zijn de korte reistijden ook redelijk goed te verklaren en past 't makkelijker in het verhaal.
Over je laatste punt gaf Roose Bolton aan hoe groot de North was

Vanaf 1:10
Oh.
pi_173334409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:52 schreef SiGNe het volgende:
Ben ik raar als ik denk dat toen Thormund "reds are kissed by fire" zei dat dat een boodschap voor latere afleveringen is?
Iets met Sansa misschien?

En toen Jon en de anderen aangevallen werden door de whights, dat die aerial shot een symbool was voor de isle of faces?
(groot meer met eiland in het midden)
Heel veel zaken zou je zo kunnen zien trouwens, ook Daenerys die uit de mensenmassa "geboren" werd en oook Jon die uit de stapel lijken "geboren" werd (beiden ook aerial shots,, soort zee met in het midden een soort eiland)

En wat betreft de whights die Viserion uit het water slepen, ik zie op youtube een hoop vragen over hoe ze aan de kettingen kunnen komen maar nergens vragen over hoe ze kunnen zwemmen/duiken.
Hoe zit dat dan? Eerst kunnen ze niet tegen water, verzuipen ze, voor zover mogelijk bij een ondode en daarna weten ze opeens dikke kettingen aan een draak vast te maken op de bodem van een meer...

En als laatste: iedereen vraagt zich constant af hoe bepaalde karakters zich zo snel op de kaart weten te verplaaten.
Wat als de bekende wereld gewoon kleiner is dan men denkt?
Als je de kaart van Planetos bekijkt lijkt Westeros een continent te zijn maar aan de andere kant lijkt Westeros ook best veel op Groot Brittanië, de rest van Planetos lijkt ook wat op Europa en Azie.
Geen Afrika en Amerika te zien op de kaart, geen Australie.
Arya vraag zich ook al af "What's west of Westeros?"
Als Westeros zo groot is als Engeland en geen continent is zijn de korte reistijden ook redelijk goed te verklaren en past 't makkelijker in het verhaal.
The Wall zou al 300 mijl lang moeten zijn. Dus nee, Westeros is niet klein als je met dat in gedachten de rest van de map bekijkt ;)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:06:56 #298
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173334511
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel dat hij een tv-serie het einde van zijn boekenreeks laat verklappen ja, dat lijkt me duidelijk.

En hij is ook niet tevreden over de serie volgens mij, al zal hij dit nooit in het openbaar toegeven. Maar las van mensen dat hij er wel kritisch over was op bepaalde bijeenkomsten (maar goed als er iemand schuld aan heeft is hij het wel)
Martin vindt karakter development erg belangrijk, wat is de reden waarom iemand iets doet en wat is het gevolg van die actie?
De TV show skipt daar een hoop van, laten bepaalde karakters ook leven terwijl ze in de boeken dood zijn ivm populairiteit en andersom zijn anderen dood die in de boeken nog leven.

De serie en de boeken hebben verder wel hetzelfde eind maar hoe ze er komen kan nog behoorlijk verschillen.
Martin kan nu ook de reacties zien en zaken aanpassen, al was 't officieel de bedoeling dat de boeken klaar zouden zijn voor de serie zou stoppen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:08:36 #299
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173334533
Net gekeken. Tja, het is nog steeds vermakelijk maar ze gaan nu gewoon echt voor spektakel en makkelijk schrijfwerk. Zouden ze zelf ook doorhebben dat het niveau aan het afglijden is?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173334552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:06 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Martin vindt karakter development erg belangrijk, wat is de reden waarom iemand iets doet en wat is het gevolg van die actie?
De TV show skipt daar een hoop van, laten bepaalde karakters ook leven terwijl ze in de boeken dood zijn ivm populairiteit en andersom zijn anderen dood die in de boeken nog leven.

De serie en de boeken hebben verder wel hetzelfde eind maar hoe ze er komen kan nog behoorlijk verschillen.
Martin kan nu ook de reacties zien en zaken aanpassen, al was 't officieel de bedoeling dat de boeken klaar zouden zijn voor de serie zou stoppen.
Ja en daardoor heeft GRRM er ook moeite mee om er een einde aan te schrijven omdat hij al die personages in-character goede beslissingen moet laten nemen en toch bij het einddoel komen. Dat is namelijk wel makkelijk aan het begin om het verhaal goed van start te laten gaan maar die werkwijze is bij het afronden wel vrij lastig.
Oh.
pi_173334558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:08 schreef VeX- het volgende:
Net gekeken. Tja, het is nog steeds vermakelijk maar ze gaan nu gewoon echt voor spektakel en makkelijk schrijfwerk. Zouden ze zelf ook doorhebben dat het niveau aan het afglijden is?
Ze weten wel dat er onlogische zaken gebeuren, maar moffelen het weg onder het mom van dat er mensen rondvliegen op draken dus waarom maak je je druk om een raaf die snel vliegt.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')