abonnement Unibet Coolblue
pi_173344565
Voor straf gehemelte verbrand :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173344624
Ik geloof dat ik sinds zojuist officieel in ondertrouw ben. :9 Heh. Hoe retro!

Verder alle liefs voor Piet en vooral de man van Piet. Dat het maar goed verholpen kan worden - ik duim! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173344629
Shit, ik zag bij de elektrische kookhoek van de kringloop een kookapparaatding waarvan ik huer wilde vragen wat het was. Leek een beetje zo'n nineties tellsell ding dat alles kon. De naam zou ik wel onthouden...


:')

Wel een slicer gekocht voor een piek *O*

Ergens in november eens testen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173344638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:06 schreef minilot het volgende:
Ik geloof dat ik sinds zojuist officieel in ondertrouw ben. :9 Heh. Hoe retro!

Verder alle liefs voor Piet en vooral de man van Piet. Dat het maar goed verholpen kan worden - ik duim! :*
Whawhaaat!

Gefeliciteerd! Geloof ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173344640
Poeh Jagar, ik hoop dat het je lukt aankomende nacht flink slaap in te halen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173344748
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:08 schreef minilot het volgende:
Poeh Jagar, ik hoop dat het je lukt aankomende nacht flink slaap in te halen!
Thanks! Wanneer gaan jullie echt trouwen?

Wij zijn ook bijna in ondertrouw, nog even de formulieren opsturen...

Als alles lukt willen we begin oktober nog trouwen...
pi_173344809
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Thanks! Wanneer gaan jullie echt trouwen?

Wij zijn ook bijna in ondertrouw, nog even de formulieren opsturen...

Als alles lukt willen we begin oktober nog trouwen...
*trouwboks* :*
Wij begin november. Vooral als formaliteit, dus zonder verdere poespas. Wel met ouders, broertjes en zusje erbij. Potentieel biertje en bitterballen bij ons thuis 's middags, als we zin hebben.
:+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173344830
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

*trouwboks* :*
Wij begin november. Vooral als formaliteit, dus zonder verdere poespas. Wel met ouders, broertjes en zusje erbij. Potentieel alcoholvrij biertje en bitterballen bij ons thuis 's middags, als we zin hebben.
:+
:*
pi_173344864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:*
Niet voor hen. Ik drink wel coooowlaaah. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173344955
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:18 schreef minilot het volgende:

[..]

*trouwboks* :*
Wij begin november. Vooral als formaliteit, dus zonder verdere poespas. Wel met ouders, broertjes en zusje erbij. Potentieel biertje en bitterballen bij ons thuis 's middags, als we zin hebben.
:+
Wij waarschijnlijk alleen met mijn ouders, omdat het voor de duutsers ouders te ver weg is. En ik denk ook niet dat m'n zusjes komen. Het liefst was ik gewoon gratis gaan trouwen, maar dat is allemaal al geboekt...
pi_173345164
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wij waarschijnlijk alleen met mijn ouders, omdat het voor de duutsers ouders te ver weg is. En ik denk ook niet dat m'n zusjes komen. Het liefst was ik gewoon gratis gaan trouwen, maar dat is allemaal al geboekt...
Allebei niet echt een bruiloft met toeters en bellen dus. :) :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173345433
Gefeliciteerd, minilot! *O* Lekker ouderwets :D Maar voor mijn gevoel blijft trouwen toch iets moois.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173345698
Ik weet niet echt wat ondertrouw is, maar gefeliciteerd! :D
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:16:43 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173345723
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet echt wat ondertrouw is, maar gefeliciteerd! :D
Dan trouw je in een grot.

Gefeliciteerd jeager en mini *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173345736
Whaha, politie controle op de dooggaande weg voor mijn huis. Duidelijk zichtbare agenten en ik heb nog nooit zoveel netjes rijdende mensen gezien, bijna iedereen. Alleen wed net de agent afgeschermd door een bus en meteen reden er 3 door rood.
Als ze hier op t balkon komen zitten hebben ze meer overtreders te pakken in 15 minuten dan wanneer ze daar 2 uur staan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173345763
En gefeliciteerd Mini en Jager!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173345905
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Whaha, politie controle op de dooggaande weg voor mijn huis. Duidelijk zichtbare agenten en ik heb nog nooit zoveel netjes rijdende mensen gezien, bijna iedereen. Alleen wed net de agent afgeschermd door een bus en meteen reden er 3 door rood.
Als ze hier op t balkon komen zitten hebben ze meer overtreders te pakken in 15 minuten dan wanneer ze daar 2 uur staan.
Nodig ze uit op je balkon! Cola'tje erbij...
pi_173345955
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet echt wat ondertrouw is, maar gefeliciteerd! :D
Soort 30-dagen-niet-goed-geld-terug-termijn :P
pi_173345968
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Soort 30-dagen-niet-goed-geld-terug-termijn :P
Nah, meer een pre-order.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173345976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nodig ze uit op je balkon! Cola'tje erbij...
Ik heb t wel eens gezegd toen ik er langs fietste. 😆Vonden ze niet leuk. Mocht me nergens mee bemoeien
We have far more in common than that which devides us..
pi_173346340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar waarom weigeren mensen dat? (ok, gaat nu onderzocht worden)


kan wel voorbeeld geven.
Ik heb ooit een heel raar fenomeen gehad in mijn neus, waarbij ik een vieze geur rook die er duidelijk niet was. Ik beschreef de geur aan huisarts 'alsof er een dode muis in mijn neus zit' .
Huisarts schrijft in haar dossier 'mevrouw heeft waanideeën' maar zegt niet hard op tegen mij dat ze denkt dat ik gek ben. Dan had ik haar kunnen uitleggen dat ik het figuurlijk bedoelde.
Is overigens over gegaan en Google heeft mij inmiddels verteld dat je een ontstekung kan hebben aan geurklier-dingetjes in je neus dus misschien kan dat het geweest zijn.
Wat ze tegen je zeggen klopt niet met wat ze opschrijven en dat gemakzuchtige label wil ik niet gecommuniceerd hebben naar de rest van medische wereld als 'de waarheid'
pi_173346538
Zo. Huis opgeruimd etc. etc. Morgen ff koplampen wisselen en misschien vrijdag nog ff hier en daar wat snelcement in sleuven smeren.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:09:08 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173346609
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

kan wel voorbeeld geven.
Ik heb ooit een heel raar fenomeen gehad in mijn neus, waarbij ik een vieze geur rook die er duidelijk niet was. Ik beschreef de geur aan huisarts 'alsof er een dode muis in mijn neus zit' .
Huisarts schrijft in haar dossier 'mevrouw heeft waanideeën' maar zegt niet hard op tegen mij dat ze denkt dat ik gek ben. Dan had ik haar kunnen uitleggen dat ik het figuurlijk bedoelde.
Is overigens over gegaan en Google heeft mij inmiddels verteld dat je een ontstekung kan hebben aan geurklier-dingetjes in je neus dus misschien kan dat het geweest zijn.
Wat ze tegen je zeggen klopt niet met wat ze opschrijven en dat gemakzuchtige label wil ik niet gecommuniceerd hebben naar de rest van medische wereld als 'de waarheid'
Jij zegt, ik ruik een geur alsof ik een dode muis in mijn neus heb
Zij hoort, ik heb een dode muis in mijn neus

Huisartsen en heel slecht luisteren, ik zou er een boek over kunnen schrijven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173346836
Als ik dit lees ben ik echt wel blij met mijn eigen HA O+

Heel aandachtig en attent en meedenkend!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 18:40:29 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173347159
Vanochtend even bij HR mannetje geweest van bedrijf waar ik ga werken/stagelopen.

Salaris voor die drie dagen viel me niet tegen, voor de stagedagen krijg ik 50% van het minimumloon, wat ik niet onaardig vind als stagevergoeding. Daarnaast een reiskostenvergoeding waarmee ik MRB en diesel ruimschoots kan dekken :D

Oh en je mag om 7:30 beginnen dus kun je theoretisch tegen 16:15 op huis aan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')