abonnement Unibet Coolblue
pi_173316499
Begin een beetje moe te worden van die gozer.

Natuurlijk is het een mooi verhaal dat hij Leukemie heeft overwonnen en daarna een gouden olympische plak heeft gehaald.

Maar de beste man is inmiddels bijna tien jaar geleden gestopt met professioneel zwemmen, en nog steeds duikt zijn bakkes overal op in de media.

Het is allemaal wel voor een goed doel enzo, maar nu wil 'ie weer de Elfstedentocht gaan zwemmen :') Vorige week nog uitgebreid op de radio omdat hij kennelijk naar Engeland was gezwommen ofzo en in mei nog weer uitgebreid in de media omdat hij in Amsterdam 24 uur lang achter elkaar ging zwemmen. Daar haalde 'ie dan 8500 euro mee op.

En ja dan kan ik me afvragen : Hoeveel heb ik ooit opgehaald voor het goede doel? Dan kom ik niet verder dan het verkopen van kinderpostzegels op de basisschool. Maar toch heb ik een sterk vermoeden dat het meneer Van der Weijden ook vooral om een hoop aandacht te doen is :)

Klacht : moe worden van Maarten van der Weijden.
pi_173316507
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, ts. ;(
Heel veel sterkte de komende tijd. :*

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 09:16:19 ]
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:18:10 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173316534
Je zult het zwaar hebben ts!
Echt heel kut, iemand die er zijn doel van heeft gemaakt zich in te zetten voor het goede doel. En smerig zeg dat hij dan ook nog eens media-aandacht krijgt!
pi_173316542
Jeetje, heel veel sterkte man
pi_173316583
Hebben jullie weer wat nieuws verzonnen op fok, dat sterkte wensen ? :')
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:25:26 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173316613
Prima toch als hij als levensdoel heeft geld op te halen met dit soort initiatieven.

Want zeg nou zelf ts. Wat is het nut van jouw leven behalve opstaan, werken, voor de tv hangen (waar je je kennelijk aan stoort) en dan weer naar je nest gaan? Je staat al met een halve been in het graf
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173316616
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:23 schreef J_Mormont het volgende:
Hebben jullie weer wat nieuws verzonnen op fok, dat sterkte wensen ? :')
Als je een beetje empathie niet kan waarderen moet je vooral niet hier komen, wij leven met je mee, ga daar nou niet over lopen zeiken vriend
pi_173316622
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Prima toch als hij als levensdoel heeft geld op te halen met dit soort initiatieven.

Want zeg nou zelf ts. Wat is het nut van jouw leven behalve opstaan, werken, voor de tv hangen (waar je je kennelijk aan stoort) en dan weer naar je nest gaan? Je staat al met een halve been in het graf
vergeet niet die halve liters die TS aan het klappen is
pi_173316641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:23 schreef J_Mormont het volgende:
Hebben jullie weer wat nieuws verzonnen op fok, dat sterkte wensen ? :')
We kunnen jou ook als mongool typeren maar hoewel dat feitelijk juist is, is dat niet bevorderlijk voor de sfeer. Zodoende, sterkte toegewenst
pi_173316694
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Prima toch als hij als levensdoel heeft geld op te halen met dit soort initiatieven.

Want zeg nou zelf ts. Wat is het nut van jouw leven behalve opstaan, werken, voor de tv hangen (waar je je kennelijk aan stoort) en dan weer naar je nest gaan? Je staat al met een halve been in het graf
Goede dingen moet je gewoon doen, zonder er te veel media aandacht voor te vragen.

En als je het al doet om geld op te halen, vind ik dat begrijpelijk. Maar niet drie keer in nog geen vier maanden tijd met drie losstaande evenementen.

Dat werkt ook nog eens averechts. Dan kun je beter jaarlijks iets doen ofzo. Daarom denk ik dat het Maarten ook voor een groot deel om Maarten gaat.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:33:17 #11
286575 Roces18
Chef de party
pi_173316707
zu niet weten wie da tis, en dat iwl ik ook graag zo houdn
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173316733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:32 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Goede dingen moet je gewoon doen, zonder er te veel media aandacht voor te vragen.

En als je het al doet om geld op te halen, vind ik dat begrijpelijk. Maar niet drie keer in nog geen vier maanden tijd met drie losstaande evenementen.

Dat werkt ook nog eens averechts. Dan kun je beter jaarlijks iets doen ofzo. Daarom denk ik dat het Maarten ook voor een groot deel om Maarten gaat.
Dat het averechts werkt, daar heb je vast en zeker wel cijfers of feitelijke onderbouwing van?

En natuurlijk staat de beste stuurlui aan wal maar zit jij nu echt te zeiken dat "een" iemand zich (te veel) inzet voor een ander? Eehh...huh
pi_173316764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:33 schreef Roces18 het volgende:
zu niet weten wie da tis, en dat iwl ik ook graag zo houdn
Jij bent ook gewoon een klapdeurjosti, dus het is je vergeven.
pi_173316806
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:15 schreef J_Mormont het volgende:
Maar toch heb ik een sterk vermoeden dat het meneer Van der Weijden ook vooral om een hoop aandacht te doen is :)
Als je met die neiging naar aandacht 8500 euro ophaalt voor een goed doel is het niet mis toch?
Play hard, go pro.
pi_173316809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat het averechts werkt, daar heb je vast en zeker wel cijfers of feitelijke onderbouwing van?

En natuurlijk staat de beste stuurlui aan wal maar zit jij nu echt te zeiken dat "een" iemand zich (te veel) inzet voor een ander? Eehh...huh
Het is Maarten gewoon om Media aandacht te doen.

Want nadat 'ie zo'n tochtje gezwommen heeft, is het geld binnen. Desondanks hoor je hem daarna nog overal op de radio een beetje blij lopen doen over hoe zwaar het was enzo. Dat doet 'ie gewoon puur voor zichzelf. Niet voor de ander.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:43:33 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173316822
Fijn dat je je eigen negatieve inborst op hem projecteert. Moet het makkelijker maken voor jezelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173316863
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:42 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Het is Maarten gewoon om Media aandacht te doen.

Want nadat 'ie zo'n tochtje gezwommen heeft, is het geld binnen. Desondanks hoor je hem daarna nog overal op de radio een beetje blij lopen doen over hoe zwaar het was enzo. Dat doet 'ie gewoon puur voor zichzelf. Niet voor de ander.
Het doel van al die acties, is om zoveel mogelijk geld op te halen. Jij bent toch niet echt van mening dat het meeste geld opgehaald wordt als de actie zo stilletjes mogelijk uitgevoerd wordt? Waarschijnlijk wel, dan verwijs ik je naar posting #9
pi_173316978
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het doel van al die acties, is om zoveel mogelijk geld op te halen. Jij bent toch niet echt van mening dat het meeste geld opgehaald wordt als de actie zo stilletjes mogelijk uitgevoerd wordt? Waarschijnlijk wel, dan verwijs ik je naar posting #9
Nogmaals, ik snap het doel van de actie en de media aandacht wel. Maar ik heb mijn twijfels erbij in hoeverre het hem om het goede doel of om zichzelf te doen is.

Het is me allemaal net iets te veel van het goede met die Maarten van der Weijde de laatste tijd.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:57:46 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173316996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:56 schreef J_Mormont het volgende:

Het is me allemaal net iets te veel van het goede met die Maarten van der Weijde de laatste tijd.
Echt, ga huilen omdat iemand aandacht vraagt voor een sportieve actie tegen een dodelijke ziekte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173317029
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt, ga huilen omdat iemand aandacht vraagt voor een sportieve actie tegen een dodelijke ziekte.
Hij heeft het in die radio interviews anders 99% over zichzelf en over zijn zwemtocht, en nauwelijks over de ziekte.

Alleen aan het eind even ''De opbrengst gaat naar onderzoek naar kanker''.

Wel vreemd, want als het over serious request gaat vindt bijna iedereen die DJ's aandachtshoeren, maar bij Maarten van der Weijden geldt dat opeens niet :')
pi_173317032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:56 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap het doel van de actie en de media aandacht wel. Maar ik heb mijn twijfels erbij in hoeverre het hem om het goede doel of om zichzelf te doen is.

Het is me allemaal net iets te veel van het goede met die Maarten van der Weijde de laatste tijd.
Jankerd! De man doet wat hij het liefste doet en haalt er nog geld mee op voor een goed doel ook. Hij heeft het prima voor elkaar. Wat wil je nog meer. Daarbij komt, hoe meer aandacht hoe meer geld voor het goede doel waarschijnlijk dus alleen maar mooi.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:01:15 #22
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_173317037
Is wel weer een topic om voor sommige zwitsals easily triggered te worden :Y
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:02:09 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173317054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:00 schreef J_Mormont het volgende:

Hij heeft het in die radio interviews anders 99% over zichzelf en over zijn zwemtocht, en nauwelijks over de ziekte.

Alleen aan het eind even ''De opbrengst gaat naar onderzoek naar kanker''.

Wel vreemd, want als het over serious request gaat vindt bijna iedereen die DJ's aandachtshoeren, maar bij Maarten van der Weijden geldt dat opeens niet :')
Vreemd he, dat je animo kweekt met een (spannende) actie en niet met de ziekte op zich. Goh.
Ook die kortzichtige mening over SR deel ik trouwens niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173317106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:00 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Hij heeft het in die radio interviews anders 99% over zichzelf en over zijn zwemtocht, en nauwelijks over de ziekte.

Alleen aan het eind even ''De opbrengst gaat naar onderzoek naar kanker''.

Wel vreemd, want als het over serious request gaat vindt bijna iedereen die DJ's aandachtshoeren, maar bij Maarten van der Weijden geldt dat opeens niet :')
Wat dat SR betreft heb je deze ochtend wel pech. Normaliter staat men in de rij om te kankeren over dit soort onderwerpen en net vandaag wil men niet met jou meegaan. Pech, hoort er bij, kan gebeuren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')