abonnement Unibet Coolblue
pi_173312910
Ik moet 1x per maand mijn treinabonnement via ns.nl vernieuwen. En dat is zo'n beetje de meest gebruikersonvriendelijke bezigheid die ik op het internet doe.

Om te beginnen:

1. Je kunt een abonnement alleen op deze manier, online, op de website van de NS bestellen. Dat kan niet bij een automaat of de balie.
2. Je kunt alleen abonnementen nemen op een gepersonaliseerde kaart, want anders kunnen andere mensen er ook gebruik van maken en verdienen ze niet genoeg geld.
3. Je kunt je kaartnummer niet gewoon kopiëren, want je moet het per vier cijfers invoeren.
4. Als je de verkeerde kaart invoert, laten ze je eerst alle andere gegevens invullen voordat ze je vertellen dat je eerst een andere kaart moet aanschaffen.
5. Alle andere websites slaan al je persoonlijke gegevens op of koppelen dat aan een account. De NS niet. Je moet iedere keer weer al die gegevens opnieuw invoeren.
6. Je voorletters kun je alleen opgeven als er puntjes tussen staan.
7. Je moet een heleboel vinkjes aanzetten waarbij je onder andere de NS de bevoegdheid geeft met jouw bankrekening en persoonlijke gegevens te doen waar ze maar zin in hebben.
8. Je moet het zelfs "ondertekenen" en de plaats invullen. Dat slaat echt helemaal nergens op.

Kortom, dat is iedere maand heel goed voor mijn bloeddruk.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 23:03:09 #2
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_173312964
Teregde klagd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 21 augustus 2017 @ 23:05:19 #3
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173313011
Meer iets voor klaagblad?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173313172
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik moet 1x per maand mijn treinabonnement via ns.nl vernieuwen.

Kortom, dat is iedere maand heel goed voor mijn bloeddruk.
Geen PMS, maar PNS dus.
  maandag 21 augustus 2017 @ 23:17:44 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_173313275
Heb ik ook een jaar lang moeten doen. Nooit echt moeite mee gehad, dat formulier is binnen 5 minuten ingevuld.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_173313372
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:17 schreef mstx het volgende:
Heb ik ook een jaar lang moeten doen. Nooit echt moeite mee gehad, dat formulier is binnen 5 minuten ingevuld.
Maar toch kan het, zo te lezen, een stuk makkelijker.
pi_173315956
Als het een abonnement is, hoef je niet telkens opnieuw de boel aan te vragen.

Jij koopt simpelweg telkens een maandtrajectkaart. En als je geen zin hebt om dat elke maand te doen, kun je ook een jaartrajectkaart kopen. Dan hoeft het nog maar 1X per jaar en is ook nog eens goedkoper dan 12 keer het maandelijkse tarief.

Verder wat betreft je klaagzang: punt 1 heb je wel gelijk, het zou ook via de kaartautomaat kunnen.
Punt 2 is natuurlijk volkomen logisch.
Punt 3 en 5 zijn ter bescherming van jezelf en je privacy. Punt 4 is een rechtstreeks gevolg van punt 3 en makkelijk te voorkomen als je het nummer zorgvuldig invult en zorgvuldig controleert voordat je verder gaat.
Punt 6 is waarschijnlijk omdat slechte lezers hier anders hun voornaam invullen in plaats van voorletters.
Punt 7 en 8 zijn wat juridische geneuzel rond de voorwaarden en automatische incasso waar de NS nu eenmaal aan moet voldoen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')