Hij ligt bij de douane in Australie. Pas nadat hij door die toko is vrijgegeven komt er een statusverandering. Zal wel goedkomen dus. Altijd een plusje voor de telefoondames van PostNL, die helpen je meestal erg goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 07:51 schreef Fe2O3 het volgende:
De kans dat briefpost met de boot naar Australië gaat lijkt me bijzonder klein. Dat is op zijn minst 7 weken varen en niet acceptabel voor briefpost.
Kans is veel groter dat hij niet of niet goed gescanned is, zou gewoon even bellen.
Er vliegen dagelijks vrachtvliegtuigen over de hele wereld en die brief reist gewoon via via via naar Australië op die manier.
. .quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:42 schreef Ivo1985 het volgende:
Tenzij het luchtpost is, kan hij zomaar liggen te wachten tot de zeecontainer met post voor Australië vol is, en vervolgens blijft de zeecontainer mogelijk bij PostNL staan tot vlak voor het vrachtschip met bestemming Australië aanmeert in Rotterdam. De container op de terminal parkeren kost immer ook geld, dus als je zelf ruimte hebt om zo'n ding te laten staan dan breng je de container zo laat mogelijk naar de haven toe.
Pas als de container aan de reis begint, zal de status wijzigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |