abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:12:07 #26
453193 Faz3D
Sapere Aude ~ Horatius
pi_173471144
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
wormen hebben zo'n 60-70% overeenkomst in dna met mensen

apen en mensapen hebben 90-97% overeenkomst met mensen en andere mensapen

(NB de mens (familie: Homo, of breder Hominidae) is ook lid van de biologische orde van (half)apen (Primaten)
DNA van vissoorten is zelfs te vinden in sloten en vijvers. Oftewel DNA is te vinden in water.

Als de mens uit het water voortgekomen is (evolutionair bezien) dan is het niet gek om de aanname te maken dat we allemaal van dezelfde bron kunnen afstammen. Watertechnisch bezien. H2O oftewel 3 in 1. Molecuul water bevat 2 waterstof en 1 zuurstof. Water is 1. Het woord water dus ook. Water is dus heilig te bezien. Net als de drie eenheid. Vandaar al dat gedoop van Johannes de Doper. Op het aangezicht of gelaat. Een vochtig gelaat zou Bansbeeboy stellen.

Afkomstig uit de regio Molenbeek naar ik meen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Johannes_de_Doper

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sint-Jans-Molenbeek

Johannes de doper is btw patroonheilige van Molenbeek.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:59:03 #27
453193 Faz3D
Sapere Aude ~ Horatius
pi_173473179
Nu goud whiskey mix met cola. Van bijbel mag misschien van Koran weet niet zeker. Misschien drinken altijd water omdat beter is.

Maar geloof in de mensheid is nooit weg omdat mensen ook willen moorden en verkrachten. En dat doen mensen zelf. Vrede kan alleen komen als mensen niet meer willen moorden en verkrachten en doodslaan.

Maar hoe? Dat is de vraag. Als de mens goed op mag groeien. Goed en wijs onderwijs. Zodat de mens onderwijs krijgt in redevoeringen. In logica. In levenslessen. Elkaar als mens kunnen accepteren. Dat dat bijgebracht kan worden op scholen. Dan gaat het de goede kant op maar hoe? Religieus onderwijs is de pest van de samenleving of niet? Want zonder is het ook niet goed want de evolutie theorie kan nooit waar zijn. Dan kunnen leerlingen beter leren van horatius plato en Socrates. En leren dat werken goed is en kan zijn en dat het leven geen pretje is. Er word met teveel geld gesmeten van DUO. Luxe leven kunnen krijgen als student en dan een enorme schuld hebben die men zelf dient te betalen. Want waarom studiebeurs die betaald word door de staat? Alsof men thuis niet kan rondkomen met 100,- als zakgeld per maand. Ouders voeden het kind toch op tot een leeftijd wanneer het kind uit huis gaat? Tenminste, in m'n geval wel. Op volwassen leeftijd pas uit huis en kostgeld betaald aan ouders en zelf gewerkt en kleding gekocht van eigen geld en had geen zakgeld. Kon werken en verdiende goed op jonge leeftijd. 1400,- eerst en later 1800 en had uitschieters paar jaar geleden tot boven 2500. Toen ik een huis kocht. Dus alles zelf gedaan dus waarom is dat niet mogelijk voor studenten? Die worden gepamperd door de staat. En dat geld gaat in rook op. Onderwijssysteem is dan ook doorgedraaid. Was al te lezen in het nieuws 4 jaren geleden.

Maar waar het om draait is dit: dat elk mens word opgevoed met het idee de samenleving is niet raar. Want als iets raar is dan is dat altijd te begrijpen. Of het ligt aan eigen persoon of ander persoon. En dan zorgen erachter komen waarom? Want dan zijn er geen problemen meer onder mensen. En ik ben van mening dat besnijdenis of dopen enkel en alleen wijs is als men volwassen is. Zo twijfel ik ook nog over dat soort zaken als persoon etc. Ik zie het wel, ik wil geloven en weten wat ik mag doen in m'n leven. Meer niet. Genieten is toch altijd even. Het glas is sowieso snel op. Een fles niet. Maar die wil ik altijd laten staan. Soms.

Gouden whiskey met cola gaat ijskoud goed samen. Niet ijskoud maar koud. De vriezer is ook maar een machien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Faz3D op 30-08-2017 00:07:09 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')