abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:54:32 #1
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173303289
Even van me afschrijven. Verder geen vraag of opmerking. Knuffels zijn welkom :-)

Met mijn vriendin heb ik een open relatie met ruimte voor anderen. Werkt af en aan heel goed en af en toe helemaal niet. Op dit moment werkt het eigenlijk behoorlijk goed.

Sinds enkele maanden geleden, wel een beetje tot mijn verbijstering, heel leuk contact opgebouwd met een veel jongere (20+ jaar) collega. Een klik op een niveau wat ik eigenlijk niet ken, maar tegelijkertijd heel verwarrend. Gedoe met collega's zijn, met het leeftijdsverschil, met verschillende temperamenten en zo nog wel wat zaken. Heel veel gevoelens en emoties, maar vooral heel veel gevoel dat ik leef.

En nu is het over. We hebben besloten de plug eruit te trekken omdat dat beter is.

Maar god, wat voelt dat kut. Eindelijk iemand ontmoeten waar ik echt mee kan praten, die ondanks het gedoe, me een gevoel geeft dat ze mij ook begrijpt en nu over en uit. Ik wil eigenlijk het liefst een poosje in een hoekje helemaal niets, ja beetje huilen of zo.
pi_173303353
Je hebt een open relatie met je vriendin.

Je hebt heel leuk contact opgebouwd met een jongere collega'.

En nu is het uit, met die collega?

Of is het uit met je vriendin? Zo ja, waarom dat verhaal over je collega?

Heh, wat?
pi_173303387
Diegene met wie het nu nog aan is trekt aan het kortste eind zo te lezen
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:06:30 #4
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173303532
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:58 schreef zarGon het volgende:
Je hebt een open relatie met je vriendin.

Je hebt heel leuk contact opgebouwd met een jongere collega'.

En nu is het uit, met die collega?

Of is het uit met je vriendin? Zo ja, waarom dat verhaal over je collega?

Heh, wat?
Het is uit met die collega.

Met mijn vriendin en mij gaat het prima.
pi_173303623
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het is uit met die collega.

Met mijn vriendin en mij gaat het prima.
Nou, eh, uithuilen kan bij... je vriendin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 17:10:11 ]
pi_173303780
Ik dacht dat een open relatie vooral draaide om het lichamelijke aspect. Maar goed, leg het verhaal uit aan je vriendin en dan kan die je troosten.
pi_173303810
Poeh, open relatie of niet, als je toch zo over een ander als je vriendin praat...
pi_173303831
Polygamie of ook polyamorie?
pi_173304348
Man man man wat ben je toch ongelooflijk sneu met je gebroken hartje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_173304372
Dat was niet zo verstandig om verliefd te worden in een open relatie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_173304400
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Polygamie of ook polyamorie?
Polygamie heeft te maken met trouwen.

Polyamorie, dus, wat goed mogelijk is in een open relatie.
pi_173304424
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Polygamie heeft te maken met trouwen.

Polyamorie, dus, wat goed mogelijk is in een open relatie.
Ah sorry, ik doel dus op de vraag of TS een open relatie heeft waarbij hij seks heeft met anderen, of ook meerdere relaties.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:47:28 #13
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173304495
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah sorry, ik doel dus op de vraag of TS een open relatie heeft waarbij hij seks heeft met anderen, of ook meerdere relaties.
In het verleden ging het meestal vooral over sex. De laatste tijd eigenlijk veel minder, maar veel meer over gevoel, emotie en dergelijke.

En ja verliefd worden is lastig, de vraag is wat doe je ertegen?
pi_173304553
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]


En ja verliefd worden is lastig, de vraag is wat doe je ertegen?
Niet aan beginnen als je niet kan handlen is een optie.
pi_173304654
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

In het verleden ging het meestal vooral over sex. De laatste tijd eigenlijk veel minder, maar veel meer over gevoel, emotie en dergelijke.

En ja verliefd worden is lastig, de vraag is wat doe je ertegen?
Zeg dat tegen je vrouw dan, of weet zij dit al? Als je het niet durft te vertellen weet je genoeg.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:59:49 #16
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173304801
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:54 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zeg dat tegen je vrouw dan, of weet zij dit al? Als je het niet durft te vertellen weet je genoeg.
Wat denk je dat een open relatie betekent? Wij hebben geen geheimen, dus dat is het probleem niet.
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:00:24 #17
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173304811
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet aan beginnen als je niet kan handlen is een optie.
Voor alles is een eerste keer. Juist het gevoelsmatige was voor ons allebei (collega en ik dus) een reden om ermee te stoppen.
pi_173304834
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat denk je dat een open relatie betekend? Wij hebben geen geheimen, dus dat is het probleem niet.
Nou wat is dan het probleem, je vrouw kent je het beste, dus die kan je het beste troosten en je helpen eroverheen te komen. Praat met haar, denk dat je van haar beter advies krijgt dan van een aantal willekeurige mensen online.
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:01:56 #19
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_173304845
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet aan beginnen als je niet kan handlen is een optie.
:D
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_173305382
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

In het verleden ging het meestal vooral over sex. De laatste tijd eigenlijk veel minder, maar veel meer over gevoel, emotie en dergelijke.

En ja verliefd worden is lastig, de vraag is wat doe je ertegen?
Niet daten en seks hebben met anderen maakt de kans al wat kleiner.
pi_173305645
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet daten en seks hebben met anderen maakt de kans al wat kleiner.
Bedoel je hiermee:
Niet daten en geen seks hebben...
Of: Niet daten, maar wel seks hebben...

Welkes?
pi_173305670
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee:
Niet daten en geen seks hebben...
Of: Niet daten, maar wel seks hebben...

Welkes?
Ik bedoel: risico is groter bij een open relatie dat je verliefd wordt op een ander. Denk ik.
pi_173305734
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bedoel: risico is groter bij een open relatie dat je verliefd wordt op een ander. Denk ik.
Ja, maar welke van de twee bedoelde jij met je zin?

(Ik heb een beetje moeite met de constructie waarbij alleen het eerste expliciet ontkend wordt.)
pi_173305771
Ik zou gewoon verliefd achter die jonge aangaan denk ik.
pi_173306199
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, maar welke van de twee bedoelde jij met je zin?

(Ik heb een beetje moeite met de constructie waarbij alleen het eerste expliciet ontkend wordt.)
Ja dat begreep ik al.
pi_173306215
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dat begreep ik al.
Heb ik nog steeds geen antwoord, hahahaha.

Goed verhaal, lekker kort.
pi_173306615
Ow... gebroken harten doen altijd pijn *knuffel*
Probeer afleiding te vinden en te genieten van wat je hebt, want dat is zo te lezen heel bijzonder... Veel sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173306637
Waarom is het uit met die collega?
Wilde ze meer dan jij wegens jouw open relatie kon bieden?
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:54:11 #29
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173306996
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Voor alles is een eerste keer. Juist het gevoelsmatige was voor ons allebei (collega en ik dus) een reden om ermee te stoppen.
Ging het tegen de afspraken in met je vriendin of wilde collega meer een traditionele relatie?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Meest relativerende user 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 20:38:19 #30
357044 Budapestenaar
pi_173308159
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:47 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

In het verleden ging het meestal vooral over sex. De laatste tijd eigenlijk veel minder, maar veel meer over gevoel, emotie en dergelijke.

En ja verliefd worden is lastig, de vraag is wat doe je ertegen?
Volgens mij moet je vraagtekens plaatsen bij de relatie met je vriendin. Blijkbaar vind je bij haar niet wat je zoekt. Behalve dan de vrijheid om een ander te wippen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:27:23 #31
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173315684
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ging het tegen de afspraken in met je vriendin of wilde collega meer een traditionele relatie?
Nee eigenlijk niet. Leeftijdsverschil, collega's zijn en zo nog een paar issues zaten ons in de weg om een en ander door te zetten. Het grappige is dat deze relatie in essentie nog heel keurig was. Wel beetje zoenen, maar verder eigenlijk nog niets. Juist de gesprekken, het gevoel dichtbij iemand te zijn was heel speciaal.

Waar ik mijn hele leven al enigszins last van heb is dat ik lastig echt close wordt met mensen. Een soort basis eenzaamheid. Wanneer ik dan iemand tegenkomt waar ik wel dat gevoel mee heb, dan heeft het afbreken van juist zo'n relatie een behoorlijke impact op mij.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:28:44 #32
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173315693
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgens mij moet je vraagtekens plaatsen bij de relatie met je vriendin. Blijkbaar vind je bij haar niet wat je zoekt. Behalve dan de vrijheid om een ander te wippen.
Dat kan. Ik heb zelf het idee dat "alles" vinden bij één persoon een illusie is. Wat wij (vriendin en ik) hebben voelt voor mij ook heel waardevol, daar heb ik eigenlijk geen twijfel over.
pi_173315714
Vind jouw vriendin het niet vervelend dat je verliefd wordt op een ander?
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:32:07 #34
357044 Budapestenaar
pi_173315717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat kan. Ik heb zelf het idee dat "alles" vinden bij één persoon een illusie is. Wat wij (vriendin en ik) hebben voelt voor mij ook heel waardevol, daar heb ik eigenlijk geen twijfel over.
Misschien is het mijn eigen kortzichtigheid of kijk ik gewoon anders aan tegen relaties, maar ik krijg bij jouw verhaal heel erg het gevoel dat je 'echte' vriendin er alleen maar is om op terug te vallen als je even geen andere scharrel hebt. Maar nogmaals, ik kan me alleen maar baseren op wat ik lees en dat afzetten tegen mijn eigen waarden, dus ik kan het heel goed mis hebben.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:44:18 #35
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173315790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Misschien is het mijn eigen kortzichtigheid of kijk ik gewoon anders aan tegen relaties, maar ik krijg bij jouw verhaal heel erg het gevoel dat je 'echte' vriendin er alleen maar is om op terug te vallen als je even geen andere scharrel hebt. Maar nogmaals, ik kan me alleen maar baseren op wat ik lees en dat afzetten tegen mijn eigen waarden, dus ik kan het heel goed mis hebben.
Ik denk dat het lastig is uit te leggen en waarschijnlijk ook niet bij iedereen hetzelfde zal werken.

De relatie met mijn vriendin is en voelt volledig. Echter wij zijn beiden van nature niet perse monogaam. Net als heel veel mensen overigens. Dan kun je in de stiekeme modem gaan (zoals velen) of het gewoon bespreekbaar maken zoals wij.

Eén van de gevaren is inderdaad gevoelens ontwikkelen die lastig zijn. Dan die relatie afbreken (zoals ik nu gedaan heb) is het beste, maar daarom nog niet heel fijn.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:06:22 #36
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173315923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:27 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Leeftijdsverschil, collega's zijn en zo nog een paar issues zaten ons in de weg om een en ander door te zetten. Het grappige is dat deze relatie in essentie nog heel keurig was. Wel beetje zoenen, maar verder eigenlijk nog niets. Juist de gesprekken, het gevoel dichtbij iemand te zijn was heel speciaal.

Waar ik mijn hele leven al enigszins last van heb is dat ik lastig echt close wordt met mensen. Een soort basis eenzaamheid. Wanneer ik dan iemand tegenkomt waar ik wel dat gevoel mee heb, dan heeft het afbreken van juist zo'n relatie een behoorlijke impact op mij.
Herkenbaar ja. Een flinke high gevolgd door een diepe low. Kostte me 1,5 jaar om van daaruit op te krabbelen (mede door andere redenen). Dat voelde ook weer unfair tegenover mijn nr1. :@
Ik hoop dat jij sneller uit die put bent.
#knuffel. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173316168
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:27 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Leeftijdsverschil, collega's zijn en zo nog een paar issues zaten ons in de weg om een en ander door te zetten. Het grappige is dat deze relatie in essentie nog heel keurig was. Wel beetje zoenen, maar verder eigenlijk nog niets. Juist de gesprekken, het gevoel dichtbij iemand te zijn was heel speciaal.

Waar ik mijn hele leven al enigszins last van heb is dat ik lastig echt close wordt met mensen. Een soort basis eenzaamheid. Wanneer ik dan iemand tegenkomt waar ik wel dat gevoel mee heb, dan heeft het afbreken van juist zo'n relatie een behoorlijke impact op mij.
Had je dat gevoel niet bij je vriendin?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:25:12 #38
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173316610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik denk dat het lastig is uit te leggen en waarschijnlijk ook niet bij iedereen hetzelfde zal werken.

De relatie met mijn vriendin is en voelt volledig. Echter wij zijn beiden van nature niet perse monogaam. Net als heel veel mensen overigens. Dan kun je in de stiekeme modem gaan (zoals velen) of het gewoon bespreekbaar maken zoals wij.

Eén van de gevaren is inderdaad gevoelens ontwikkelen die lastig zijn. Dan die relatie afbreken (zoals ik nu gedaan heb) is het beste, maar daarom nog niet heel fijn.
Maar jullie braken de 'relatie' toch af vanwege t gedoe omdat jullie collega's zijn en het leeftijdsverschil? En niet omdat jij 't lastig vond dat er gevoelens ontwikkeld werden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:24:44 #39
357044 Budapestenaar
pi_173318335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik denk dat het lastig is uit te leggen en waarschijnlijk ook niet bij iedereen hetzelfde zal werken.

De relatie met mijn vriendin is en voelt volledig. Echter wij zijn beiden van nature niet perse monogaam. Net als heel veel mensen overigens. Dan kun je in de stiekeme modem gaan (zoals velen) of het gewoon bespreekbaar maken zoals wij.

Eén van de gevaren is inderdaad gevoelens ontwikkelen die lastig zijn. Dan die relatie afbreken (zoals ik nu gedaan heb) is het beste, maar daarom nog niet heel fijn.
Ik begrijp het en respecteer het vanzelfsprekend ook als stellen die keuze maken. Voor mij zou het niet werken. Kijk, als je een relatie hebt, voel je je heus nog wel aangetrokken tot andere mensen. Maar je kunt jezelf toch ook gewoon beheersen en tevreden zijn met wat je hebt?
pi_173318590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:44 schreef mcmlxiv het volgende:
De relatie met mijn vriendin is en voelt volledig.
Zo te zien heeft "volledig" een hele andere definitie voor jou en mij.

Weet je wat het is? Ik snap - man zijnde - echt heel goed dat je lustig bent naar iets anders. Vrouwen zullen dat vast ook hebben. Maar daar lijkt hier geen sprake van te zijn, er is weinig lust, maar juist meer emotie. Eigenlijk het tegenovergestelde van wat ik verwachtte.

Zo te lezen ging het vooral om de gesprekken ("klik op niveau"). En vermoedelijk mis je dat bij je vriendin. En ook dit kan ik best snappen, het kan heel goed met meerdere mensen klikken, door bijv. overlappende interesses. Maar... wat ik hier dan niet aan snap is: waarom niet 'zakelijk' houden en leuke gesprekken mee blijven voeren, gewoon genieten van elkanders niveau, zonder er je gevoel bij te betrekken? Op een vriendschappelijke manier, dus.

Je zou kunnen zeggen dat je geestelijke behoeften dan bij die collega, en je lichamelijke en emotionele behoeften bij je vriendin tot uiting kon brengen. Heb je alles, behalve gedoe.

Anyway, geen ervaring mee verder, dus mja, wat praat ik ook mee. :P. In ieder geval mooi dat je het allemaal open en eerlijk bespreekt met je vriendin, petje af wat dat betreft.
pi_173322103
Genoeg mensen die verwachten dat je in een relatie het "alles in 1 pakketje" moet hebben: Én een diepe emotionele band, én een band op mentaal niveau, en dan ook nog eens de beste seks die je in heel je leven hebt gehad.

Heel realistisch gezien is dat natuurlijk iets wat niet haalbaar is. En ik heb zelf altijd het idee gehad dat je gevoelens niet als een knopje kan uitschakelen: Als je gevoelens voor iemand hebt, dan kun je hooguit kiezen om er niets mee te doen, maar je kan niet bewust stoppen om op iemand verliefd te zijn. Als je dat accepteert en je partner begrijpt het ook dan sta je ineens heel anders in relaties dan de verwachting om een "sprookjes" relatie te vinden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:59:01 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173325762
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow... gebroken harten doen altijd pijn *knuffel*
Probeer afleiding te vinden en te genieten van wat je hebt, want dat is zo te lezen heel bijzonder... Veel sterkte
Dank je wel. Ik ga het overleven hoor en zal er sterker uitkomen denk ik.

Wat ik ontdek is dat ik een soort gemis heb op een gebied waar mijn vriendin niets mee heeft en wat ik al dan niet bewust probeer op te vullen. Mijn "perfecte avonden" bestaan uit een soort psychedelische hippiesfeer met bijbehorende muziek, alcohol en wat licht stimulerende middelen, waarbij goede gesprekken in totale ontspanning ontstaan.

Wanneer je dan iemand vind die ook dat aanvoelt en net zo meemaakt, dan is dat heel bijzonder.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:59:53 #43
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173325775
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had je dat gevoel niet bij je vriendin?
Das een lastige vraag. Bij mijn vriendin heb ik, wanneer we samen leuke dingen doen, dat gevoel niet. Maar gewoon thuis heb ik het af en toe zeker.
pi_173325805
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik ga het overleven hoor en zal er sterker uitkomen denk ik.

Wat ik ontdek is dat ik een soort gemis heb op een gebied waar mijn vriendin niets mee heeft en wat ik al dan niet bewust probeer op te vullen. Mijn "perfecte avonden" bestaan uit een soort psychedelische hippiesfeer met bijbehorende muziek, alcohol en wat licht stimulerende middelen, waarbij goede gesprekken in totale ontspanning ontstaan.

Wanneer je dan iemand vind die ook dat aanvoelt en net zo meemaakt, dan is dat heel bijzonder.
Aan dat eerste twijfel ik zeker niet. Het is nu naar, maar dat gevoel zakt af

Zo'n soulmate heb ik ook en zou ik nooit kwijt willen, dus de pijn kan ik me wel indenken.

:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:01:30 #45
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173325810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:25 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Maar jullie braken de 'relatie' toch af vanwege t gedoe omdat jullie collega's zijn en het leeftijdsverschil? En niet omdat jij 't lastig vond dat er gevoelens ontwikkeld werden.
Wanneer je collega's bent en een flink stuk ouder vind ik gevoelens juist het grote gevaar. Ook wanneer het stuk loopt blijf je elkaar tegenkomen (collega's). Worden de gevoelens heftiger dan wil ik opeens wellicht meer, maar dat voelt dan weer niet goed.
pi_173337108
Allures, erodome, koettie en Knetterkrankjorum; kom er maar in :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173337183
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik ga het overleven hoor en zal er sterker uitkomen denk ik.

Wat ik ontdek is dat ik een soort gemis heb op een gebied waar mijn vriendin niets mee heeft en wat ik al dan niet bewust probeer op te vullen. Mijn "perfecte avonden" bestaan uit een soort psychedelische hippiesfeer met bijbehorende muziek, alcohol en wat licht stimulerende middelen, waarbij goede gesprekken in totale ontspanning ontstaan.

Wanneer je dan iemand vind die ook dat aanvoelt en net zo meemaakt, dan is dat heel bijzonder.
heb je al eens wat milde psychedelica gebruikt? past uitstekend in jouw ideale avondje.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 16:30:44 #48
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173345024
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:09 schreef Drug het volgende:

[..]

heb je al eens wat milde psychedelica gebruikt? past uitstekend in jouw ideale avondje.
Nog niet. Wie weet ooit. Eerst mijn ideale avondje weer terugvinden.
pi_173345502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nog niet. Wie weet ooit. Eerst mijn ideale avondje weer terugvinden.
ja succes, zou zelf investeren in mijn verliefdheid maar is vanuit mijn positie makkelijk te roepen
pi_173349765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik ga het overleven hoor en zal er sterker uitkomen denk ik.

Wat ik ontdek is dat ik een soort gemis heb op een gebied waar mijn vriendin niets mee heeft en wat ik al dan niet bewust probeer op te vullen. Mijn "perfecte avonden" bestaan uit een soort psychedelische hippiesfeer met bijbehorende muziek, alcohol en wat licht stimulerende middelen, waarbij goede gesprekken in totale ontspanning ontstaan.

Wanneer je dan iemand vind die ook dat aanvoelt en net zo meemaakt, dan is dat heel bijzonder.
Dit herken ik wel. Maar dan mis ik meer die ervaring dan zozeer een persoon om dat mee te delen. Want dat kan in de juiste setting ook met mijn vriend of mensen die ik vriendschappelijk ken. Heb jij dat niet? Je vriendin houdt niet van experimenteren?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 08:22:28 #51
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173355578
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit herken ik wel. Maar dan mis ik meer die ervaring dan zozeer een persoon om dat mee te delen. Want dat kan in de juiste setting ook met mijn vriend of mensen die ik vriendschappelijk ken. Heb jij dat niet? Je vriendin houdt niet van experimenteren?
Jawel, houdt ze zeker wel van. Misschien lastig uit te leggen, maar wanneer het gevoel er bij de persoon niet is, dan is het bereiken van een bepaalde sfeer lastig.

Overigens heeft deze situatie er wel toe geleid dat juist mijn vriendin en ik weer eens wat nieuwe dingen gaan oppakken samen. Op heel andere gebieden overigens.
pi_173355601
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:22 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jawel, houdt ze zeker wel van. Misschien lastig uit te leggen, maar wanneer het gevoel er bij de persoon niet is, dan is het bereiken van een bepaalde sfeer lastig.

Overigens heeft deze situatie er wel toe geleid dat juist mijn vriendin en ik weer eens wat nieuwe dingen gaan oppakken samen. Op heel andere gebieden overigens.
Dat is positief :)
  donderdag 24 augustus 2017 @ 08:25:13 #53
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173355610
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is positief :)
Yep, sowieso ben ik laatste tijd beetje met mezelf bezig. Had ik eerder moeten doen denk ik, maar beter laat dan nooit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')