abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173314206
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Usernames afkorten gebeurd hier constant..

Ik word zo vaak m-a genoemd..
Precies. Beetje spijkers op laag water zoeken van ootje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173314527
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:44 schreef TRT het volgende:

brengen ze haar naar de weg
Ten dele mee eens, ik denk dat Bjorn Derya naar de weg bracht (om zelf weer om te keren omdat hij iets te doen had), Immers droeg Derya Bella, dat is onhandig als je met water moet gaan slepen dan zou Bjorn met Bella hebben gewacht, of beter nog mee zijn gelopen om zijn vriendin te ontlasten zodat zij niet in haar eentje met bv twee gallons water en hondje op haar arm hoeft te lopen.
Het feit dat Derya zich naar de kampeerplek liet brengen zegt ook genoeg, zo ver kon Bjorn nl nooit zijn in die paar minuten.

quote:
Ze spreken af dat als ze niet terugkomen naar of de weg of de kampeerplaats zij naar Verweggistan (oma's huis) moet gaan.
IMO omdat ze zich zo ver mogelijk wilden verwijderen van de plek waar het zo misging met Joey,

quote:
Alim had hun betrapt op 'schatgraver', dat hebben ze vermoedelijk de halve/hele nacht gedaan gezien de 12 omgewoelde plekken.

Wel apart dat Alim de politie niet ingeschakeld heeft nadat ie de kuilen had ontdekt.
Ik denk dat daar een ander verhaal achter zit, en vraag me af of die plekken daadwerkelijk omwoeld zijn op de nacht van 7 op 8 juli.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:56:42 #78
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_173314746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:26 schreef Za het volgende:

[..]

Ten dele mee eens, ik denk dat Bjorn Derya naar de weg bracht (om zelf weer om te keren omdat hij iets te doen had), Immers droeg Derya Bella, dat is onhandig als je met water moet gaan slepen dan zou Bjorn met Bella hebben gewacht, of beter nog mee zijn gelopen om zijn vriendin te ontlasten zodat zij niet in haar eentje met bv twee gallons water en hondje op haar arm hoeft te lopen.
Het feit dat Derya zich naar de kampeerplek liet brengen zegt ook genoeg, zo ver kon Bjorn nl nooit zijn in die paar minuten.

[..]

IMO omdat ze zich zo ver mogelijk wilden verwijderen van de plek waar het zo misging met Joey,

[..]

Ik denk dat daar een ander verhaal achter zit, en vraag me af of die plekken daadwerkelijk omwoeld zijn op de nacht van 7 op 8 juli.
inderdaad, als je elkaar kwijt raakt op een afstand van 900 meter, spreek je dan 125 km verderop af?

1 dan moet je allebei voldoende geld op zak hebben.
2 iets te vrezen, in het meest logische geval spreek je af in je kamp of bij het hotel bij de grote weg.

Joey en Bjorn hadden een drugsdeal op 8 juli in de rivier vallei. Meest logische scenario imo.
pi_173314811
Hier een uitgebreid verslag.
https://www.pressreader.c(...)0817/281676845020637
Ik weet waar verhaal vandaan komt dat Bjorn zelf een ambulance heeft aangehouden ,maar in dit artikel is het ober Gokhan en gasten die een ambulance bellen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 01:15:53 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173314872
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 01:06 schreef vronie het volgende:
Ik weet waar verhaal vandaan komt dat Bjorn zelf een ambulance heeft aangehouden ,maar in dit artikel is het ober Gokhan en gasten die een ambulance bellen.
Dat komt omdat er 3 verschillende varianten zijn van hoe en waar Björn aangetroffen is.
Dat krijg je als ze hun verhaal steeds aanpassen.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173315243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 01:06 schreef vronie het volgende:
Weet je misschien of dat hetzelfde hotel/restaurant/terras is als waar Derya de dag ervoor water haalde?
pi_173315250
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:

Joey en Bjorn hadden een drugsdeal op 8 juli in de rivier vallei. Meest logische scenario imo.
Ik vind dat niet logisch, daarvoor hadden ze dat hele land kopen/huis bouwen verhaal niet nodig, en zou het onzinnig zijn de aandacht van de landeigenaar op zich te vestigen.

Dan kun je daar beter ten tijde van de drugsdeal gaan wandelen vermomd als vogelspotter rond die vallei, of spreek je ergens af langs de weg, of in een hotel, waarom op het heetst van de dag in een vallei en dan al die poespas eromheen? Het drugsdeal verhaal zie ik echt niet.
pi_173315251
Het steeds weer allemaal dingen bedenken.
pi_173315288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 03:00 schreef Jaroon het volgende:
Het steeds weer allemaal dingen bedenken.
Indien je van plan bent een konijn aan te schaffen moet je er wel bij stilstaan wat je van het konijn verwacht.
Konijnen worden vaak gezien als knuffeldieren, maar niet ieder konijn zit daar op te wachten, sterker nog, de meeste konijnen houden er zelfs niet van om opgepakt en geknuffeld te worden.
Indien je onrealistische verwachtingen van een konijn hebt, kan dit dus mogelijk op een teleurstelling uitlopen waarna je je woede gaat afreageren op het konijn, dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
Meer info kun je online vinden, succes.
pi_173315291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 03:27 schreef Za het volgende:

[..]

Indien je van plan bent een konijn aan te schaffen moet je er wel bij stilstaan wat je van het konijn verwacht.
Konijnen worden vaak gezien als knuffeldieren, maar niet ieder konijn zit daar op te wachten, sterker nog, de meeste konijnen houden er zelfs niet van om opgepakt en geknuffeld te worden.
Indien je onrealistische verwachtingen van een konijn hebt, kan dit dus mogelijk op een teleurstelling uitlopen waarna je je woede gaat afreageren op het konijn, dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
Meer info kun je online vinden, succes!
We hadden het niet over konijnen volgens mij.
pi_173315301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 03:28 schreef Jaroon het volgende:

We hadden het niet over konijnen volgens mij.
Wij hadden het sowieso nergens over.

Overigens geldt hetzelfde voor marmotten.
pi_173315304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 03:31 schreef Za het volgende:

[..]

Wij hadden het sowieso nergens over.

Overigens geldt hetzelfde voor marmotten.
Ik kan mij voorstellen dat je er als harig dier ziek van wordt. Dat steeds willen knuffelen. Maar hier gaat het over mensen.
pi_173315584
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik doel niet op dat filmpje zoals je kon lezen vond ik dat niet ok.

Net als andere users anders noemen, het is je vriendin niet. En ik vind SS in jullie verstandhouding zeer ongepast. Je doet dat vaker, vorig week in FB nog.

Je zal d'r wel weer "niets" mee bedoelen maar zo komt dat wel op me over.

Noem users gewoon bij hun usersnaam.
rot op joh, dat doen vele niet, ik wordt naar hmk afgekort.
pi_173315830
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik doel niet op dat filmpje zoals je kon lezen vond ik dat niet ok.

Net als andere users anders noemen, het is je vriendin niet. En ik vind SS in jullie verstandhouding zeer ongepast. Je doet dat vaker, vorig week in FB nog.

Je zal d'r wel weer "niets" mee bedoelen maar zo komt dat wel op me over.

Noem users gewoon bij hun usersnaam.
:')
pi_173315841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 02:55 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind dat niet logisch, daarvoor hadden ze dat hele land kopen/huis bouwen verhaal niet nodig, en zou het onzinnig zijn de aandacht van de landeigenaar op zich te vestigen.

Dan kun je daar beter ten tijde van de drugsdeal gaan wandelen vermomd als vogelspotter rond die vallei, of spreek je ergens af langs de weg, of in een hotel, waarom op het heetst van de dag in een vallei en dan al die poespas eromheen? Het drugsdeal verhaal zie ik echt niet.
Ik ook niet meer. Geen enkele aanwijzing voor, net zo min als voor een wilde orgaanhandel daar in die vallei.
pi_173315911
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in eigenlijk. Niets wijst daar ook op. Het geld is verklaard, hun aanwezigheid daar... Zie ook niet zo in waarom je - als je iets op wilt graven - je eerst naar Nederland gaat om oude meuk op te halen. Als daar 25k ligt, zou ik niet eerst op en neer naar Nederland gaan, maar die handel opgraven. Zo'n gare bus en wat pijnstillers haal je in Turkije ook wel ergens.
Wat ze daar deden (of niet) is mij om het even.

Ik heb een suggestie gedaan voor de 24 uurs verdwijning van Björn.
En hij lag imo niet onder aan het talud waar hij zegt te zijn gevallen.....want dan ben je niet zo moeilijk te vinden lijkt mij.
Imo kwam ie uit de richting van waar Joey gevonden is. ( waarmee ik niet gezegd heb dat hij hem persee wat aangedaan heeft)

Wat geloof jij dan waar Björn 24 uur is geweest?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:26:24 #92
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_173316072
Ik vind dat schatgraven echt compleet idioot. Zoals eerder werd aangehaald in dit topic woonden daar zeer arme mensen vroeger.

Meer dan wat oude potscherven en heel misschien een muntje waar er al tig van zijn, zullen ze niet vinden.

Ik denk dat ze niet eens in staat waren het verschil tussen een scherf van 20 jaar en 2000 jaar te zien. Ook daarvoor koop je geen grond, dan moeten ze veel zaken van waarde vinden willen ze er:
1 de grond van kunnen terugbetalen
2 van kunnen leven
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:31:40 #93
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_173316110
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 06:54 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

rot op joh, dat doen vele niet, ik wordt naar hmk afgekort.
hmk, dat klinkt wel wat anders dan SS.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:35:46 #94
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173316141
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:

Ja, vreemd.
Cc wordt ook alweer anders geschreven. Ik word wel overal bij betrokken, dat dan weer wel.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173316181
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

je kiest zelf je usernaam
pi_173316193
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:04 schreef TRT het volgende:

[..]

Wat ze daar deden (of niet) is mij om het even.

Ik heb een suggestie gedaan voor de 24 uurs verdwijning van Björn.
En hij lag imo niet onder aan het talud waar hij zegt te zijn gevallen.....want dan ben je niet zo moeilijk te vinden lijkt mij.
Imo kwam ie uit de richting van waar Joey gevonden is. ( waarmee ik niet gezegd heb dat hij hem persee wat aangedaan heeft)

Wat geloof jij dan waar Björn 24 uur is geweest?
Het moet iets zijn wat hem reden geeft om erover te liegen. Anders kon hij het wel gewoon vertellen. De wilde verhalen van orgaanhandel en drugshandel geloof ik niet zo. Dus het moet haast wel iets te maken hebben met Joey.

Dus wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Ik denk ook dat hij heeft geweten wat er is gebeurd. Ook al heeft hij misschien niet direct een hand gehad in de dood van Joey.

[ Bericht 7% gewijzigd door Halcon op 22-08-2017 08:48:03 ]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:56:57 #97
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_173316352
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je kiest zelf je usernaam
inderdaad, NSB of SS is wat anders dan Stacey.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:59:02 #98
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173316368
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:56 schreef ootjekatootje het volgende:

inderdaad, NSB of SS is wat anders dan Stacey.
We kunnen haar ook PS noemen.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:01:30 #99
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_173316383
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het moet iets zijn wat hem reden geeft om erover te liegen. Anders kon hij het wel gewoon vertellen. De wilde verhalen van orgaanhandel en drugshandel geloof ik niet zo. Dus het moet haast wel iets te maken hebben met Joey.

Dus wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Ik denk ook dat hij heeft geweten wat er is gebeurd. Ook al heeft hij misschien niet direct een hand gehad in de dood van Joey.
Ik ben er met je eens hoor dat hij in zijn mysterieuze 24uurs verdwijning eerder bij zijn buurjongen was dan 15 meter diep onder een talud.

Maar waarom liegen als het een natuurlijke dood zou zijn geweest? Waarom met ziekenhuis hemd aan midden in de nacht het ziekenhuis verlaten? Waarom de rare sms sturen naar de nabestaanden van Joey en niet zelf even aan de bel trekken?
pi_173316418
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben er met je eens hoor dat hij in zijn mysterieuze 24uurs verdwijning eerder bij zijn buurjongen was dan 15 meter diep onder een talud.

Maar waarom liegen als het een natuurlijke dood zou zijn geweest? Waarom met ziekenhuis hemd aan midden in de nacht het ziekenhuis verlaten? Waarom de rare sms sturen naar de nabestaanden van Joey en niet zelf even aan de bel trekken?
Wellicht toch een gevoel van schuld, al dan niet terecht. Of ergens iets los in zijn bovenkamer, waardoor hij er over liegt.

Een beetje als een stel jongens die een bal door de ruit trappen en dan geen van allen een idee hebben hoe het kan dat die ruit stuk is.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')