abonnement Unibet Coolblue
pi_173341704
Leuk om alle verslagen te lezen mensen ^O^
Vooral grappig hoe anders jullie LL beleven en doorstaan :D
pi_173341997
Wow. Ik ben nog steeds helemaal naar de klote dus sorry voor typfouten :Z

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR:
Lange dagen+nachten, regen bij editors, Helga's house of pain weer niet gezien, Ook niet in de Adonis geweest. Patrick niet gezien. Maar wel een hele toffe Lowlands gehad!

[ Bericht 0% gewijzigd door Anchor010 op 23-08-2017 14:08:33 ]
pi_173342310
Hihi Nothing but Thieves heeft een zanger ;) vrij androgyn type maar hij heet toch echt Connor.
pi_173342342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi Nothing but Thieves heeft een zanger ;) vrij androgyn type maar hij heet toch echt Connor.
Hahahaha ohja klopt. Is me ook 5x verteld ofzo maar wil er gewoon niet in :X
pi_173342353
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:54 schreef Anchor010 het volgende:

[..]

Hahahaha ohja klopt. Is me ook 5x verteld ofzo maar wil er gewoon niet in :X
Ik kan me er iets bij voorstellen :Y :D
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:13:51 #206
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173342654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi Nothing but Thieves heeft een zanger ;) vrij androgyn type maar hij heet toch echt Connor.
Ik moet bij hem altijd denken aan die figuur uit Little Britain.

pi_173342728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:54 schreef Anchor010 het volgende:

[..]

Hahahaha ohja klopt. Is me ook 5x verteld ofzo maar wil er gewoon niet in :X
Da's omdat er een piemel zit.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2017 @ 14:21:58 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_173342796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi Nothing but Thieves heeft een zanger ;) vrij androgyn type maar hij heet toch echt Connor.
Hazel of Jimi ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:27:42 #209
240618 Micson
The lonely stoner
pi_173342921
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:22 schreef alopio het volgende:

[..]

Top verslag!!! Fantastisch geschreven!
Thanks ouwe reus. Ik heb er wat extra werk in gestopt omdat het me leuk lijkt om ter voorbereiding op de volgende editie nog eens terug te lezen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:31:00 #210
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_173342990
Na alle stukken te lezen kan een lang stuk daar niet meer tegen op.
Dan maar de hoogte en dieptepunten snel op een rijtje.

Donderdag:
Veel meer plekken om je tent op te zetten en die stonden er ook
Denk aan meer dan 55.000 kaarten die verkocht zijn. Want het was echt drukker overal.
Avondprogramma was slecht. Te drukke Bravo en nog geen sfeer in de ArmadiLLow.

Vrijdag:
Culture Abuse: had naam veranderd in Fuck Donald Trump. Vinden hem echt een rasidioot en schamen zich Amerikaan te zijn. En dat melde hij dus na elk nummer. Na 30 minuten raggen waren ze ook klaar. Lekker opstandig bandje.
Nothing But Thieves: Kreeg de kriebels van de zanger. Die wel erg veel zijn kopstem gebruikte. En niet altijd ontspannen zijn noten wist te halen.
Solange: Wat een drama met het geluid was dat. Vond optreden redelijk 1 dimensionaal. Dat vonden meer omdat de Bravo leeg stroomde.
Iggy Pop: Wat een held is dat. Danste nog als een jong schoolmeisje in de rondte.
The XX: Hoogtepunt van de dag. Vond ze meer charisma hebben dan een aantal jaar geleden. En die dj die ze hebben is ook wel erg belangrijk. Wel jammer van korte Alpha. Alle regen die ook gewoon bijna in voorste vak waait.
Baby Driver: Stond daar 1 uur voor in de rij om binnen te kunnen komen. Maar de film was het wel waard. Heerlijke muziek in de film.

Zaterdag:
Ronnie Flex: Ben geen grote fan van hem, maar was echt een lekker optreden. Beetje net zo fout als Sean Paul. En die band zorgt voor zoveel meer dynamiek.
London Grammar: Na 2 eerdere pogingen nu eindelijk wel op Lowlands. Ze heeft wel een erg breekbare stem. Helaas maar bij 2 nummers had ze me echt te pakken. Had meer gehoopt denk ik.
Editors: Al menig keer gezien, maar heb de zanger nog nooit zoveel zien bewegen. Optredens waren vaak erg statisch. Maar nu zat er veel meer in.

Zondag:
Tash Sultana: Zo hoort een optreden te zijn. Alleen jezelf en je instrumenten en het hele publiek meenemen in je gevoel en emotie. Denk dat dit mijn hoogtepunt was van Lowlands.
Halsey: Wat is dat een trailerpark sletje zeg. De teksten die ze zingt laten weinig aan de verbeelding over. Er waren erg weinig mensen. Maar voorste vak stond vol tienermeisjes die alles mee konden zingen. Ach jah zo heeft iedereen wel een rolmodel :|W
Flume: Heb hem jaren gelden in een zaaltje met 200 mensen mogen zien. Toen was chemie veel beter. Hij begint steeds meer op Armin van Buuren te lijken (geen compliment). Door vele wisselingen weinig dansbaar.
Cashmere Cat: Alles wat Flume niet had zat hier wel in. Heerlijke beats en opzwepende dance. Was ook erg dru(g)k. Mensen verstopte alvast wat bij paal rechtsvoor om later te kunnen gebruiken en er werd rustig lijntje gesnoven naast me.

Dat waren, buiten de eerder genoemde lapdance en lullig momentje op de wc, mijn hoogtepunten en dieptepunten. Was wel weer gezellig. Kwam er pas op zaterdag lekker in.
Nu maar weer wachten op eerste namen en de kaartverkoop voor volgend jaar.
pi_173343092
Inderdaad Tash Sultana een van de grootste verassingen voor mij. Onwijs tof!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:36:42 #212
240618 Micson
The lonely stoner
pi_173343106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:31 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Flume: Heb hem jaren gelden in een zaaltje met 200 mensen mogen zien. Toen was chemie veel beter. Hij begint steeds meer op Armin van Buuren te lijken (geen compliment). Door vele wisselingen weinig dansbaar.
Cashmere Cat: Alles wat Flume niet had zat hier wel in. Heerlijke beats en opzwepende dance. Was ook erg dru(g)k. Mensen verstopte alvast wat bij paal rechtsvoor om later te kunnen gebruiken en er werd rustig lijntje gesnoven naast me.
Ik vroeg me bij het optreden van Flume steeds af wat zo'n gozer nu eigenlijk doet op het podium. Ik zag hem ijverig aan schuifjes zitten en knopjes draaien, maar die set komt gewoon uit een USB-stick toch? Is dat dan alleen de bas wat harder en zachter? Later zag ik hem ook nog op een trommel slaan, dat zal dan wel een live-toevoeging zijn geweest.

Weten jullie hoe dit precies zit? Door dergelijke twijfels kan ik dit soort acts nog steeds niet helemaal serieus nemen. :')
pi_173343278
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:31 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ben Klock (L)
Je was last man standing? ;)
Ben houdt je wel op de been.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:23 schreef richolio het volgende:

[..]

Maar de Armadillow was het leukste van heel Lowlands :D :o Oprecht, echt leuke nachten daar gehad (behalve de donderdag, want die was daar heel saai). En vooral de laatste.

Echt heerlijk
Heb precies hetzelfde gehad! Daar een aantal keer een goed feestje gehad, terwijl de sfeer in andere tenten op dat moment een stuk minder was en/of de tent te vol!
Lekkere muziek ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:26 schreef Funzel het volgende:

[..]

Niet echt gefixt uiteindelijk daar, maar we hebben het al besproken en kwamen beide tot de conclusie dat we met zn tweetjes waarschijnlijk wel een gezelligere tijd had samen, dus dat staat nog wel op de planning :7
Jonge, je had drie nachten. Uitgelezen kans zo'n festival. :P
Maar mooi dat jullie nog gaan afspreken. ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Mwoah 1 cd mannen van onze groep kan niet goed plassen als er andere mannen bij staan ( :') _O-)
Dat hebben mensen in onze groep ook, dus ja.. doordat er nu bakken zijn ipv die kruisen zijn de toilethokjes nu zeker drukker dan anders.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:10 schreef beantherio het volgende:
Nog een vraagje voor diegenen die gebruik hebben gemaakt van de campercamping. Klopt het dat er ergens in het verlengde daarvan een vrijwel ongebruikt stuk kampeerterrein voor tenten was? Een van de muzikanten van de huisband van Goedemorgen Lowlands maakte daar een opmerking over.
Klopt. Ik begreep dat het zo druk was dat zo op zeker moment de laatkomers met tenten naar de campercamping stuurden. Maar dat was dus bij uitzondering.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:44 schreef Micson het volgende:
-verslag-
Mooi verslag! Evenals de andere verslagen.

Als ik het weekend wil reproduceren moet ik het blokkenschema erbij pakken en dan flink nadenken wat ik heb bezocht en waar ik tussendoor ben geweest. Alles wordt altijd zo'n enorme brei en wazig. :')
Het weer zat niet mee
pi_173343284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:36 schreef Lenbas87 het volgende:
Inderdaad Tash Sultana een van de grootste verassingen voor mij. Onwijs tof!
Absoluut, ben ook verbaasd dat hier door bijvoorbeeld 3voor12 geen aandacht aan is geschonken (tenzij ik iets gemist heb). Was voor mij veruit het mooiste optreden, London Grammer net achter zich latende.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 14:48:08 #215
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173343285
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:36 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik vroeg me bij het optreden van Flume steeds af wat zo'n gozer nu eigenlijk doet op het podium. Ik zag hem ijverig aan schuifjes zitten en knopjes draaien, maar die set komt gewoon uit een USB-stick toch? Is dat dan alleen de bas wat harder en zachter? Later zag ik hem ook nog op een trommel slaan, dat zal dan wel een live-toevoeging zijn geweest.

Weten jullie hoe dit precies zit? Door dergelijke twijfels kan ik dit soort acts nog steeds niet helemaal serieus nemen. :')
Bij acts als Flume vraag ik me dat ook wel eens af. Bij bands als Underworld of LCD Soundsystem zie je nog een hoop apparatuur op het podium staan waarvan je kunt bedenken dat het bediend moet worden (en dat daar werk in zit) maar bij de jongere acts zie ik vaak alleen dus maar wat laptops, waarbij ik me dan afvraag of ze niet gewoon enkel ergens op een knop 'play' hoeven te klikken. :)
pi_173343331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:48 schreef beantherio het volgende:

[..]

Bij acts als Flume vraag ik me dat ook wel eens af. Bij bands als Underworld of LCD Soundsystem zie je nog een hoop apparatuur op het podium staan waarvan je kunt bedenken dat het bediend moet worden (en dat daar werk in zit) maar bij de jongere acts zie ik vaak alleen dus maar wat laptops, waarbij ik me dan afvraag of ze niet gewoon enkel ergens op een knop 'play' hoeven te klikken. :)
Ik vind er ook geen bal aan om naar te kijken. De hele 'live' ervaring mist er bij. Prima als mensen er leuk op kunnen dansen en zo maar vind het niet in het rijtje 'liveacts' thuis horen eigenlijk..
pi_173343339
Desperado's is trouwens underrated.
Daar waar de Haciënda bomvol is (en daardoor meteen niet meer wat het geweest is :7 8-) ) vulde de Desperado's dat gat waar ze een one in one out deurbeleid hadden vrijdagavond!
De hitjes volgende elkaar op, er was voldoende ruimte om te dansen, de sfeer was heerlijk met een groepsgevoel die door de hele tent heerste plus strandballen en opblaasbare desperado's flesjes die uit het plafond vielen en iedereen stond te springen, dansen en die dingen door de zaal te slaan. :D *O*
Het weer zat niet mee
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 14:53:43 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173343364
Eigenlijk zouden ze gewoon het scherm wat ze zelf zien op de beamer moeten zetten... Heb er wel eens over nagedacht hoe ik het zou aanpakken als ik ooit live met mijn laptop zou improviseren en dat zou ik wel doen... er is altijd wel iets grappigs van mijn programma te maken of op zijn minst te combineren met video beelden...

Niet dat ik ooit live zou optreden trouwens.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 14:55:03 #219
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173343383
Ben eigenlijk wel blij dat ik niet meer op LL ben geweest sinds die hele opblaas hype... :D

(zouden extremisten het daar van hebben trouwens)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:02:16 #220
240618 Micson
The lonely stoner
pi_173343496
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon het scherm wat ze zelf zien op de beamer moeten zetten... Heb er wel eens over nagedacht hoe ik het zou aanpakken als ik ooit live met mijn laptop zou improviseren en dat zou ik wel doen... er is altijd wel iets grappigs van mijn programma te maken of op zijn minst te combineren met video beelden...

Niet dat ik ooit live zou optreden trouwens.
Dat is een goeie ja. Onze Lowlands-buren vertelden dat Snoop Dogg tijdens een DJ set in Paradiso gewoon naar een NBA-wedstrijd zat te kijken terwijl hij 'optrad'. :P
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 15:10:54 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173343637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:02 schreef Micson het volgende:

[..]

Dat is een goeie ja. Onze Lowlands-buren vertelden dat Snoop Dogg tijdens een DJ set in Paradiso gewoon naar een NBA-wedstrijd zat te kijken terwijl hij 'optrad'. :P
:D _O- zou me ook niets verbazen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_173343893
:O
జ్ఞ‌ా
  woensdag 23 augustus 2017 @ 15:30:38 #223
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173343985
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft het beste optreden, al valt het op beeld wat tegen.
pi_173344426
ik heb met best veel fokkers "samen opgetrokken" zonder het te weten.
:s)
pi_173344543
Vijfde keer Lowlands en wat heb ik weer genoten. Ik kijk alweer uit naar de volgende (als ik mijn vriend overgehaald krijg, want die twijfelt nog, maar die twijfelt elk jaar en staat te trappelen als de kaartverkoop weer begint :) )

Mooiste muziek herinneringen:
- Vooraan staan bij Tove Lo (fan) & Pretty Reckless (jeugdsentiment, maar wat was ze slecht het eerste kwartier)
- fijnste optreden was van Tash Sultana

Minpunt:
- De WC's. En dan niet zozeer de nieuwe WC opstelling, maar meer het feit dat mensen niet meer weten wat een rij is. Iedereen stond voor een deur. Als er een rij stond ging dat veel sneller dan dat iedereen voor elke deur een eigen rij ging creëren. Vorige edities dit problemen niet gehad en ging het veel sneller, ook al leek de rij langer.

Grootste faal moment:
- Zaterdag keihard op me smoel gaan omdat ik dacht nog wel even snel voor die man langs te springen, vervolgens op een houtsnipper stap en op me bek pleur. Knie kapot, even een hysterisch momentje en die man was volgens mijn vrienden ook gelijk 10 jaar ouder door de schrik, omdat ie een klein meisje omver had gelopen. Vervolgens op de camping de wond maar ontsmet met Whisky terwijl ik in mijn blote billen sta. Langslopende vrouw dacht dat ik mishandeld werd volgens mij, want die kwam vragen of alles wel goed ging.

Mooiste camping / vrienden - herinnering:
- De schoenen van een vriend, waarbij tijdens de camping oplopen op donderdag steeds meer schoenzool losliet. Uiteindelijk heeft de zool het compleet begeven en heeft hij zijn schoenen volledig geducttaped. Uiteindelijk zijn we op vrijdag even "snel" naar de Scapino in Dronten gegaan, om nieuwe schoenen te halen.
  Admin woensdag 23 augustus 2017 @ 16:04:54 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_173344588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:47 schreef donappel het volgende:

[..]

Absoluut, ben ook verbaasd dat hier door bijvoorbeeld 3voor12 geen aandacht aan is geschonken (tenzij ik iets gemist heb).
Hier een review.

Kan zo snel geen video vinden, dus wellicht is die er niet, maar ze liepen daar wel met 3voor12-borden rond de tent, dus die video zou er wel moeten zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_173344639
Weet iemand of er beelden zijn van Ben Klock? Kan het nergens vinden mehh
pi_173344731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hier een review.

Kan zo snel geen video vinden, dus wellicht is die er niet, maar ze liepen daar wel met 3voor12-borden rond de tent, dus die video zou er wel moeten zijn.
Is in z'n geheel uitgezonden op 101 dus is zeker beeld van. Komt vast nog wel online.
pi_173345004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:07 schreef Anchor010 het volgende:
Weet iemand of er beelden zijn van Ben Klock? Kan het nergens vinden mehh
Van de optredens na 2300 zijn nooit opnamen
pi_173345014
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:44 schreef Micson het volgende:
Ik heb een fantastisch weekend gehad! Hierbij mijn verslag voor zij die willen nagenieten (ik geniet in ieder geval volop van die van jullie. _O_ )

Je Lowlands-buren zijn ieder jaar weer een loterij, maar deze editie hadden we mazzel. We stonden naast sympathieke veertigers die nimmer te beroerd waren om een ei voor ons te bakken (wij hadden zelf alleen zo'n gaar butaanflesje), onze spullen tijdens regenbuien binnen te zetten of jeugdzondes van Lowlands 1993 met ons te delen. Ik werd er zelfs een beetje weemoedig van om na vier dagen gezelligheid onze wegen te zien scheiden. Achter ons lag een groep enorme paupers, waarvan een schor wijf het hele weekend 'LIZA LAAT JE LIKKEN!!' schreeuwde. Een echte loterij inderdaad.

Iggy Pop was het eerste hoogtepunt van het weekend. Ik leefde er al de hele dag naartoe, omdat ik wist dat dit de laatste keer was dat ik hem zou kunnen zien. De euforie was enorm toen het rauwe gitaargerag van 'I Wanna Be Your Dog' de tent in knalde. Iggy bewoog wat minder dan een paar jaar terug, maar was nog steeds dezelfde schaamteloze antiheld die ik op handen draag. Ik zag hoe hij een klodder kwijl uit zijn mond op zijn borstkas liet druipen, die de rest van het optreden langs zijn rimpelige torso omlaag kroop. Werkelijk geen fuck geven, dat is een zeldzaamheid op een Lowlands (en een wereld) waar quasi-onverschillige selfies, complimentjes-vissende sloeries en hipsterige spiegelfappers een steeds prominentere plek innemen. Een zeldzaam fossiel, de oude Iggy, wiens muziek binnenkort tot een andere tijd behoort. 100% vooraan, met mijn naakte lichaam geklemd tussen zwetende mannenlijven, gebrandmerkt door rondzwaaiende peuken en af en toe gestreeld door een paar pronte borsten van een in spandex gehuld tienermeisje, bracht ik een laatste saluut aan Iggy Pop.

Na Iggy wachtte de eerste Lowlands-nacht. Ik schrok wel een beetje van de vele jonge meisjes die zo strak als een bos uien stonden. Ik ben zelf ook niet vies van enig drugsgebruik, maar deze editie gebruikte ik alleen een beetje coke en op de vrijdagnacht 2cb, zodat ik goed kon zien in wat voor mafklappers xtc-gebruikers transformeerden. Die kaken die zich als bezetenen uit hun scharnieren proberen te bevrijden, die uitpuilende ogen, en dan maar lullen als Brugman over nep-gevoelens en nep-ervaringen. Zelf stond ik die nacht bij St. Paul zo hard te trippen dat ik niet meer tot veel communicatie in staat was. Wellicht is dat in essentie niet veel minder sneu, maar ik zag er in ieder geval minder sneu uit. Toen ik naar mijn tent liep zag ik de bomen heen en weer wiegen als spookachtige entiteiten. Even later viel ik in slaap terwijl nog steeds menig kaleidoscopisch figuur voor mijn ogen draaide.

's Ochtends werd ik gewekt door de aso-buren achter ons. Een man kroop bij zijn vrouw in de tent, die plots in woede ontstak: 'Komt meneer om zeven uur de tent ingekropen. Alsof ik niet door heb dat je weer met andere meisjes heb getongd. Het leven draait om keuzes maken, vind je zelf dat je lekker bezig bent? Rot anders gewoon op man. Flikker op.' Op deze manier boden ook deze buren nog enig vermaak.

Zaterdag ga ik wat sneller doorheen, anders wordt dit een veel te lang verslag. Ik heb erg genoten van The Editors, ondanks dat ik in sardientjesmodus onder een tot afdak uitgespreide poncho stond en niet veel heb kunnen zien. Wat ik wel zag, is dat die frontman van The Editors erg goed beweegt. Op het terrein zou ik hem zo voorbijlopen, maar op het podium zet hij toch een bijzonder charismatische verschijning neer. Daarna wilden mijn vrienden naar de Bravo, omdat ook zij deze nacht de mafklapper-transformatie zouden ondergaan. Ik hield het er niet langer dan een uur vol. Met tinnitus in de oren wurmde ik mij een weg door de overvolle kathedraal en zocht lichtelijk teleurgesteld mijn slaapmatje weer op. Mijn spullen waren klam en mijn matje ronduit nat, maar gelukkig was ik moe genoeg om meteen in slaap te vallen.

Zondag was gelukkig wel weer een prachtdag. Ik heb erg genoten van de engelenstemmen van First Aid Kit, een frietje gegeten in de zon terwijl ik naar Car Seat Headrest luisterde en heerlijk meegeblerd met 'I Will Wait' van Mumford en Sons. De laatste uren van Lowlands bracht ik door in de Helga's. Hier liepen tot zombies geschminkte vrouwen rond, met tape op hun tetten. Eentje liep met een onthoofde teddybeer rond en twee anderen tongden met elkaar terwijl ze rond een stripperpaal kronkelden. Een waardige opvolger van de Titty Twister. Hier stond ik naast Torre Florim van De Staat, die ik maar met rust heb gelaten omdat bekende mensen waarschijnlijk veel te vaak worden lastig gevallen door fans. Ook zag ik een man die eruit zag als een kantoorklerk, met een scheiding in het haar en een bril op, die totaal uit zijn plaat ging bij 'Master of Puppets' van Metallica. Als een slungelachtige machine walste hij door de menigte. Nagenoeg in zijn eentje creeerde hij een pit door met volle kracht mensen omver te beuken. Vandaag zit hij ongetwijfeld weer stoicijns achter zijn Excel-sheet.

Ikzelf begon gisteren aan een nieuwe baan bij een horeca-gelegenheid, waar ik van 9 tot 17 de keuken moest schoonmaken. Het echte leven valt zwaar als je zo'n (letterlijk en figuurlijk) moddervet Lowlands-weekend achter de rug hebt. Volgend jaar ben ik er echter sowieso weer bij! _O_ _O_
Jouw schrijfwerk, hulde! :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_173345039
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Van de optredens na 2300 zijn nooit opnamen
Misschien maar beter ook voor de meeste mensen
pi_173345266
Slotinterview met EvE eens bekeken.
Vind wel dat ie steeds meer begint over "toen we in 1993".. Hij en waarschijnlijk niemand van de huidige organisatie was betrokken bij de 1e pak 'm beet 7 edities.
Tevens beweerde ie dat de dancenachten vroeger wél in de Alpha waren. Da's nooit zo geweest.
  Admin woensdag 23 augustus 2017 @ 17:10:57 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_173345622
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Tevens beweerde ie dat de dancenachten vroeger wél in de Alpha waren. Da's nooit zo geweest.
Er waren toch Alpha DJ's? Was dat niet in de nacht?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_173345746
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er waren toch Alpha DJ's? Was dat niet in de nacht?
Dat duurde niet tot heel laat..
pi_173345755
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er waren toch Alpha DJ's? Was dat niet in de nacht?
Ja, maar dit was een reactie op de vraag van Atze of het niet te druk is bij de Bravonachten en dat niet beter in de Alpha zou kunnen. Volgens EvE was dat ooit wel zo.
Maar daar waren idd de Alpha DJ's, dat waren alternatieve hits.
EDM is nooit s nachts in de Alpha geweest.
pi_173345796
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slotinterview met EvE eens bekeken.
Vind wel dat ie steeds meer begint over "toen we in 1993".. Hij en waarschijnlijk niemand van de huidige organisatie was betrokken bij de 1e pak 'm beet 7 edities.
Tevens beweerde ie dat de dancenachten vroeger wél in de Alpha waren. Da's nooit zo geweest.
Waar is het slotinterview? :o
  woensdag 23 augustus 2017 @ 17:53:37 #238
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_173346347
quote:
6s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ja, maar dit was een reactie op de vraag van Atze of het niet te druk is bij de Bravonachten en dat niet beter in de Alpha zou kunnen. Volgens EvE was dat ooit wel zo.
Maar daar waren idd de Alpha DJ's, dat waren alternatieve hits.
EDM is nooit s nachts in de Alpha geweest.
Lijkt mij dus helemaal niks, 's nachts techno etc in de Alpha. Dat het zo druk is (viel overigens wel mee, vooral bij Nina Kraviz was het erg druk) vindt ik persoonlijk niet zo heel erg. Geeft wat sfeer. Anders sta je in een wel hele grote 'tent' te dansen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:08:41 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173346605
Alpha DJ´s waren erg tof, maar dat heeft idd niet de sfeer van een dance feest. Dat vond ik persoonlijk dan weer een voordeel (beetje kletsen, biertjes drinken, af en toe dansen en springen) maar dat is persoonlijk.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173346837
Dat House of Pain was voor mij de meest kansloze herrie EN omgeving die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Man man man, mijn muzieksmaak is breed en kan mij bij vele vormen nog iets inleven.. maar vrouwen die zo grunten.. en al die figuren die graag zo apart willen zijn .. ik werd er zeer droevig van
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:46:21 #241
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173347279
Zit nu de opname van Elbow te bekijken en damn wat baal ik ervan dat ik daar maar een nummertje van heb kunnen meepakken! Achteraf gezien had ik niet veel keuze (Frank Carter en Editors waren ook hoogtepunten voor me dit jaar) maar jammer is het wel. Muzikaal maar ook visueel prachtig was Elbow gewoon.

Wel weer leuk om ook Guy Garvey positieve opmerkingen te horen maken over de Bravo. Die tent heeft op veel artiesten indruk gemaakt lijkt het. Dat ding heeft een heel eigen smoel en een heel eigen sfeer.
pi_173347556
Toen we in de Bravo gingen schuilen voor een regenbui noemden we het een vluchtkerk. Ik vind het een gaaf ding.
What Would Goku Do
pi_173347897
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er waren toch Alpha DJ's? Was dat niet in de nacht?
Mad Ed!!!!

Jarenlang de Alpha DJ. Genot was dat zeg
pi_173348790
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:47 schreef Verregende_Otter het volgende:

Jonge, je had drie nachten. Uitgelezen kans zo'n festival. :P
Maar mooi dat jullie nog gaan afspreken. ^O^

I know i know :'( maar komt goed :)
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:43:46 #245
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173349570
Iemand trouwens nog de stats van eventuele fitnessmeters bekeken? Mijn Fitbit-scores over het afgelopen weekend:

Donderdag: 11.852 stappen (voorbereidingsdag)
Vrijdag: 40.208 stappen (dag van aankomst)
Zaterdag: 29.861 stappen
Zondag: 24.185 stappen
Maandag: 17.052 stappen (doorgegaan tot 3.30 uur + dag van vertrek)

Die vrijdag-score is een all-time record voor mij: in een normale week doe ik er 5 of 6 dagen over om zo'n aantal te halen. Ik merkte maandag trouwens bij het aantrekken van een nieuwe broek dat mijn kuitspieren een stuk dikker zijn dan ze waren. LL is gewoon topsport. :D
pi_173349699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef beantherio het volgende:
Iemand trouwens nog de stats van eventuele fitnessmeters bekeken? Mijn Fitbit-scores over het afgelopen weekend:

Donderdag: 11.852 stappen (voorbereidingsdag)
Vrijdag: 40.208 stappen (dag van aankomst)
Zaterdag: 29.861 stappen
Zondag: 24.185 stappen
Maandag: 17.052 stappen (doorgegaan tot 3.30 uur + dag van vertrek)

Die vrijdag-score is een all-time record voor mij: in een normale week doe ik er 5 of 6 dagen over om zo'n aantal te halen. Ik merkte maandag trouwens bij het aantrekken van een nieuwe broek dat mijn kuitspieren een stuk dikker zijn dan ze waren. LL is gewoon topsport. :D
Donderdag; 16707 (werkdag, 18.00 aankomst LL)
Vrijdag; 16645
Zaterdag; 15777
Zondag; 23281
Maandag; 10131

Valt allemaal wel mee, al geloof ik niet dat hij helemaal accuraat telt :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:16:51 #247
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_173350415
Via me telefoon:
Donderdag 7.325
Vrijdag: 18.839
Zaterdag: 17.563
Zondag: 13.607
Maandag: 8.175
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:28:07 #248
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173350694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:43 schreef beantherio het volgende:
Iemand trouwens nog de stats van eventuele fitnessmeters bekeken? Mijn Fitbit-scores over het afgelopen weekend:

Donderdag: 11.852 stappen (voorbereidingsdag)
Vrijdag: 40.208 stappen (dag van aankomst)
Zaterdag: 29.861 stappen
Zondag: 24.185 stappen
Maandag: 17.052 stappen (doorgegaan tot 3.30 uur + dag van vertrek)

Die vrijdag-score is een all-time record voor mij: in een normale week doe ik er 5 of 6 dagen over om zo'n aantal te halen. Ik merkte maandag trouwens bij het aantrekken van een nieuwe broek dat mijn kuitspieren een stuk dikker zijn dan ze waren. LL is gewoon topsport. :D
40.000 is wel erg veel :D . Fanatiek staan dansen?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:31:21 #249
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173350762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

40.000 is wel erg veel :D . Fanatiek staan dansen?
Nee, in mijn dommigheid 4x in een dag van het festivalterrein naar mijn tent teruggelopen. Op het uiterste puntje van camping 7. :@

De dagen erna daar toch wat handiger mee omgegaan en het beperkt tot 2x per dag. Evengoed is het wel goed geweest voor mijn conditie. ^O^
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:32:17 #250
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173350786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Nee, in mijn dommigheid 4x naar mijn tent teruggelopen. Op het uiterste puntje van camping 7. :@

Ah, dat verklaart :P Zat meestal ergens rond de 20.000 geloof ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')