abonnement Unibet Coolblue
pi_173307069
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar heb je het nou in godsnaam over de hele tijd man :')
Dat je daar voor het eerst sex had. Ik wel in elk geval.
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 19:59:56 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173307121
enorm leuk voor je maar het kan echt niemand wat schelen, vanaf nu ontopic pls want dit warrige gebrabbel is behoorlijk storend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173307358
Zo jammer dat er weeral een moslim is die wat wilt afdwingen en wij, de EU maatschappij geven gewoon toe, anders zijn wij racisten.

Hoezo is die moslim niet gewoon ontslagen want dit is (gedeeltelijke) werkweigering? Hetzelfde is als een kassa medewerker die ook vegetariër is weigert vlees af te rekenen bij de kassa. Die vliegt wel gewoon de laan uit maar omdat het hier om een moslim gaat loopt iedereen ineens over glas te schuifelen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173307455
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:09 schreef Kloonhommel het volgende:
Zo jammer dat er weeral een moslim is die wat wilt afdwingen en wij, de EU maatschappij geven gewoon toe, anders zijn wij racisten.

Hoezo is die moslim niet gewoon ontslagen want dit is (gedeeltelijke) werkweigering? Hetzelfde is als een kassa medewerker die ook vegetariër is weigert vlees af te rekenen bij de kassa. Die vliegt wel gewoon de laan uit maar omdat het hier om een moslim gaat loopt iedereen ineens over glas te schuifelen.
Het zijn natuurlijk alleen de winkelketens die hieraan toegeven, en dat is wat mij betreft prima, zolang diegene die weigert mijn bier of wijn af te rekenen a la minute vervangen wordt door een normale werknemer zodat ik niet langer dan nodig aan de kassa hoef te staan. Als je verder als bedrijfsleider het prima vind dat zulk soort zwakzinnigen je zaak naar de klote helpen, moet je verder helemaal zelf weten natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:19:31 #105
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_173307590
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

die kun je ook niet aan die kassa kopen neem ik aan, discriminatie!!

maar nee je hebt dus geen gelijk, elk alcoholdrinkend persoon kan daar gewoon zijn bammetjes afrekenen net als iedereen
Omdat t niet in de winkel verkrijgbaar is kun je het ook niet aan de kassa afrekenen, niemand kan dat dus geen onderscheid.
Wat een vreemd argument is dit. Alcohol is een gewoon product dat je normaal aan de kassa kunt afrekenen net als je brood en je melk en vlees. Alleen zit er dan iemand aan de kassa die geen alcohol wil afrekenen en die persoon maakt dus onderscheid tussen de verschillende klanten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 20:21:20 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173307641
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Omdat t niet in de winkel verkrijgbaar is kun je het ook niet aan de kassa afrekenen, niemand kan dat dus geen onderscheid.
Wat een vreemd argument is dit. Alcohol is een gewoon product dat je normaal aan de kassa kunt afrekenen net als je brood en je melk en vlees. Alleen zit er dan iemand aan de kassa die geen alcohol wil afrekenen en die persoon maakt dus onderscheid tussen de verschillende klanten.
ze maakt onderscheid tussen de producten, niet tussen de klanten

zelfde als de keuze van het bedrijf om geen auto's te verkopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173307661
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Omdat t niet in de winkel verkrijgbaar is kun je het ook niet aan de kassa afrekenen, niemand kan dat dus geen onderscheid.
Wat een vreemd argument is dit. Alcohol is een gewoon product dat je normaal aan de kassa kunt afrekenen net als je brood en je melk en vlees. Alleen zit er dan iemand aan de kassa die geen alcohol wil afrekenen en die persoon maakt dus onderscheid tussen de verschillende klanten.
Kun je je voorstellen wat een puinhoop het gaat worden als we daadwerkelijk die kant op gaan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173307693
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze maakt onderscheid tussen de producten, niet tussen de klanten

zelfde als de keuze van het bedrijf om geen auto's te verkopen
Wat je wel gaat krijgen op die manier is dat bepaalde winkels op voorhand geen moslims aannemen, om dat soort gezeik te vermijden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173307749
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk alleen de winkelketens die hieraan toegeven, en dat is wat mij betreft prima, zolang diegene die weigert mijn bier of wijn af te rekenen a la minute vervangen wordt door een normale werknemer zodat ik niet langer dan nodig aan de kassa hoef te staan. Als je verder als bedrijfsleider het prima vind dat zulk soort zwakzinnigen je zaak naar de klote helpen, moet je verder helemaal zelf weten natuurlijk.
Niet alleen winkelketens hoor, ook zat bedrijven en landen en maatschappij die hieraan toegeven.

Zoals ik het lees hangt er een bordje bij haar kassa dat er geen alcohol bij haar afgerekend kan worden. Denk niet dat als je dat bord gemist hebt ze dan ff opstaat en een collega het overneemt.

Ik maak me niet druk hierom specifiek, ik maak me drukker om wat het volgende dan is? 1 kassa weigert men vlees af te rekenen, de andere kassa alcohol, de 3e weigert af te rekenen bij vrouwen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173307770
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat je wel gaat krijgen op die manier is dat bepaalde winkels op voorhand geen moslims aannemen, om dat soort gezeik te vermijden.
Dat vinden ze vast geen probleem, dan gaan ze uitkering aanvragen want ze kunnen geen baan vinden?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173307807
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet alleen winkelketens hoor, ook zat bedrijven en landen en maatschappij die hieraan toegeven.

Zoals ik het lees hangt er een bordje bij haar kassa dat er geen alcohol bij haar afgerekend kan worden. Denk niet dat als je dat bord gemist hebt ze dan ff opstaat en een collega het overneemt.

Ik maak me niet druk hierom specifiek, ik maak me drukker om wat het volgende dan is? 1 kassa weigert men vlees af te rekenen, de andere kassa alcohol, de 3e weigert af te rekenen bij vrouwen?
Als je de service bagger vindt ga je toch ergens anders je boodschappen halen?
pi_173307821
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat je wel gaat krijgen op die manier is dat bepaalde winkels op voorhand geen moslims aannemen, om dat soort gezeik te vermijden.
Zowel het publiek als de potentiële werknemer is aan het veranderen (autochtoon -> moslim). Dat zullen ze wel gemeten hebben aan het aantal flessen wijn dat daar überhaupt nog verkocht werd.
pi_173307845
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je de service bagger vindt ga je toch ergens anders je boodschappen halen?
Kijk, die kant gaan we dus al op. Een moslim weigert wat en we geven heel snel haar zin en als men er wat van zegt komt er zo een baardmans zeggen dat we maar ergens anders heen moeten gaan want allah heeft het zo gewild.

8)7 8)7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:31:06 #114
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173307905
quote:
11s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kijk, die kant gaan we dus al op. Een moslim weigert wat en we geven heel snel haar zin en als men er wat van zegt komt er zo een baardmans zeggen dat we maar ergens anders heen moeten gaan want allah heeft het zo gewild.

8)7 8)7
Als ik hem dan even achter zijn kassa vandaan trekt en hem even alle hoeken van de zaak laat zien ,
en als die net zijn laatste beetje lucht nog kan uitademen , ja ALLAH had het zo gewild .......
Sorry voor het ongemak leuker kunnen we het niet maken >:) >:) :X :X

altijd het zelfde maar God heeft het zo gewild .. en ALLAH heeft het zo gewild als ALLAH of God geen wijn had gewild had je helemaal geen wijn gehad ........ dus hij gunt ons als mens ons pleziertje

Dus kom dan niet aan met dat gezeik van ALLAH dit of dat ...
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173307974
quote:
11s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kijk, die kant gaan we dus al op. Een moslim weigert wat en we geven heel snel haar zin en als men er wat van zegt komt er zo een baardmans zeggen dat we maar ergens anders heen moeten gaan want allah heeft het zo gewild.

8)7 8)7
Iedereen blijft nog steeds roepen dat de betreffende kassier moslim is en dat hij geen alcohol afrekent om religieuze redenen, enkel en alleen omdat iemand op Twitter bedacht het dat het wel zo in elkaar moet zitten. De werkelijkheid is dat dat twee dikke vette aannames zijn, en dat niemand weet hoe het echt zit maar iedereen wauwelt elkaar wel na, inclusief het AD.

Als zijn religie de reden zou zijn, is het dan niet gek dat je je karbonades wel bij hem kan afrekenen?
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:35:50 #116
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173308077
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Iedereen blijft nog steeds roepen dat de betreffende kassier moslim is en dat hij geen alcohol afrekent om religieuze redenen, enkel en alleen omdat iemand op Twitter bedacht het dat het wel zo in elkaar moet zitten. De werkelijkheid is dat dat twee dikke vette aannames zijn, en dat niemand weet hoe het echt zit maar iedereen wauwelt elkaar wel na, inclusief het AD.

Als zijn religie de reden zou zijn, is het dan niet gek dat je je karbonades wel bij hem kan afrekenen?
is er geen andere reden dan is het werkweigering of het moet zijn gezondheid zijn die niets met dat soort spul in aanraking mag komen .. maar dan nog .......... ONGESCHIKT
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173308131
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

is er geen andere reden dan is het werkweigering of het moet zijn gezondheid zijn die niets met dat soort spul in aanraking mag komen .. maar dan nog .......... ONGESCHIKT
Of minderjarigheid. Is al een aantal keren eerder genoemd dus ik ga er niet nog een keer over uitweiden, maar het komt hier in Nederland ook voor. Maar voor sommigen moet en zal het met alle geweld (no pun) de islam zijn, en moet en zal het een moslim zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 20:38:40 ]
pi_173308199
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Iedereen blijft nog steeds roepen dat de betreffende kassier moslim is en dat hij geen alcohol afrekent om religieuze redenen, enkel en alleen omdat iemand op Twitter bedacht het dat het wel zo in elkaar moet zitten. De werkelijkheid is dat dat twee dikke vette aannames zijn, en dat niemand weet hoe het echt zit maar iedereen wauwelt elkaar wel na, inclusief het AD.

Als zijn religie de reden zou zijn, is het dan niet gek dat je je karbonades wel bij hem kan afrekenen?
O, het is geen vaststaande feit? Dat dacht ik maar prima: Laten we het dan ff in het midden of het hier wel of niet om een moslim gaat.

Blijf ik nog zeggen dat die persoon niet anders dan anderen behandeld moeten worden en ontslagen moet worden om (gedeeltelijke) werkweigering.

Kijk, ik heb het nu niet meer over moslims, is de strekking van mijn post nu anders geworden?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:39:41 #119
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_173308218
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze maakt onderscheid tussen de producten, niet tussen de klanten

zelfde als de keuze van het bedrijf om geen auto's te verkopen
Bedrijf dat geen auto's verkoopt kun je echt niet vergelijken met iemand die weigert een product dat wel gewoon in de winkel verkocht wordt af te rekenen. Je vergelijking klopt helemaal niet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:41:20 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_173308286
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen wat een puinhoop het gaat worden als we daadwerkelijk die kant op gaan?
Het is al jaren een puinhoop met al die aanpassingen die mensen hier doen om moslims vooral tegemoet te komen in hun grillen en eisen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_173308331
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

O, het is geen vaststaande feit? Dat dacht ik maar prima: Laten we het dan ff in het midden of het hier wel of niet om een moslim gaat.

Blijf ik nog zeggen dat die persoon niet anders dan anderen behandeld moeten worden en ontslagen moet worden om (gedeeltelijke) werkweigering.
Het is in dit geval in overleg en met goedkeuring van de werkgever, dus dan is er van werkweigering geen sprake. Verder is het aan de werkgever om te beslissen of ie iemand wil ontslaan of dat ie 'm in dienst wil houden om zijn onderneming te runnen, en niet aan een klant.
pi_173308374
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:41 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het is al jaren een puinhoop met al die aanpassingen die mensen hier doen om moslims vooral tegemoet te komen in hun grillen en eisen.
Allah akb....!! Pardon ik bedoel Amen!!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173308610
Ik eet al jaren geen kip.
Toen ik nog werkte in de horeca gaf ik mensen maar geen kip?(met klaarmaken wel eens een collega gevraagd want werd ontoepasselijk ervan)

Wat een facking bullshit.
Dus omdat ik alcohol koop moet ik mezelf aanpassen.(namelijk naar een andere kassa)

Kijk met een pin kassa gaat het om hoe je betaalt niet wat je koopt.
pi_173308690
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is in dit geval in overleg en met goedkeuring van de werkgever, dus dan is er van werkweigering geen sprake. Verder is het aan de werkgever om te beslissen of ie iemand wil ontslaan of dat ie 'm in dienst wil houden om zijn onderneming te runnen, en niet aan een klant.
En waarom heeft de werkgever het goedgekeurd? Wanneer gaan we nou eens een keer NEE zeggen tegen iemand die problemen heeft met de cultuur of hoe zij in hun land dingen willen doen?

Elke andere baas zou die werknemer allang ontslagen hebben als het niet om een moslim ging.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173308771
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zou wel gaan vermoeden dat je een hekel hebt aan negers aan je kassa maar het is geen discriminatie nee
Dus een maatregel die een specifieke bevolkingsgroep raakt is nooit racistisch/discriminerend ?
Interessant. Die kunnen we wel gebruiken als mensen weer racisme janken :)
pi_173308775
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En waarom heeft de werkgever het goedgekeurd? Wanneer gaan we nou eens een keer NEE zeggen tegen iemand die problemen heeft met de cultuur of hoe zij in hun land dingen willen doen?

Elke andere baas zou die werknemer allang ontslagen hebben als het niet om een moslim ging.
Aannames, aannames.
pi_173308877
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Aannames, aannames.
Klopt. Zoals ik al eerder aangaf kan het ook best iemand zijn die vroeger in een afkickkliniek zat en het idee niet kan verdragen dat hij mede verantwoordelijk zou kunnen zijn om anderen hetzelfde leed als hemzelf te bezorgen. Kan prima.

Blijft staan dat het voor klanten en de maatschappij geen wenselijke ontwikkeling is ;)
pi_173308943
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Aannames, aannames.
Wel vrij aannemelijke aannames.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173309026
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:57 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Klopt. Zoals ik al eerder aangaf kan het ook best iemand zijn die vroeger in een afkickkliniek zat en het idee niet kan verdragen dat hij mede verantwoordelijk zou kunnen zijn om anderen hetzelfde leed als hemzelf te bezorgen. Kan prima.

Blijft staan dat het voor klanten en de maatschappij geen wenselijke ontwikkeling is ;)
Dat is wel vergezocht, want de alcoholverkoop zal niet stagneren en alcoholisten zullen op deze manier ook niet geholpen worden aangezien het gewoon bij andere kassa's gekocht kan worden. De kans dat hier om een moslim gaat is stukken groter.

Maar vooruit, ik doe mee: het is vast een voormalige alcoholist dat nu een alcoholflessen trauma heeft. Dat zal het wel zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173309237
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:59 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wel vrij aannemelijke aannames.
Waarom? Wat maakt het aannemelijk?
pi_173309370
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom? Wat maakt het aannemelijk?
Precedent ? De vorige keren waren het ook moslims.
Maar goed. Dat riep men bij Breiviks aanslag ook - stond men mooi voor lul.
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 21:20:37 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173309710
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:54 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dus een maatregel die een specifieke bevolkingsgroep raakt is nooit racistisch/discriminerend ?
dat staat er natuurlijk niet

bovendien stel je geen maatregel die een specifieke bevolkingsgroep raakt voor, niemand mag nog roti of kroeshaarshampoo ... daar jaag je meer witte dan zwarte klanten mee weg

quote:
Interessant. Die kunnen we wel gebruiken als mensen weer racisme janken :)
ik weet niet of 'sp3c is het daar mee eens' een goed argument is in de meeste discussies maar het lijkt me leuk als je het gaat proberen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 21-08-2017 21:41:02 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173309823
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:12 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Precedent ? De vorige keren waren het ook moslims.
Maar goed. Dat riep men bij Breiviks aanslag ook - stond men mooi voor lul.
Welke vorige keren precies? Iemand heeft een vuurtje opgestookt en nu stopt iedereen met nadenken en papegaait elkaar na zonder even kritisch te zijn en zich af te vragen wat er eigenlijk van waar is. Want waarom alcohol wel in de ban en varkensvlees niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 21:24:12 ]
pi_173310258
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je de service bagger vindt ga je toch ergens anders je boodschappen halen?
Makkelijk he...je kop in het zand steken?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173310364
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Makkelijk he...je kop in het zand steken?
Die grijsgedraaide plaat kennen we zo langzamerhand echt wel. Lees hierboven nog maar eens.
pi_173310409
Misschien is het makkelijker om mensen die de super inkomen met de intentie om een blikje bier te kopen door te verwijzen naar de kassa met de gele ster erboven, dat is dan de enige kassa waar men geen bezwaar heeft tegen het afrekenen van haram producten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173310431
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die grijsgedraaide plaat kennen we zo langzamerhand echt wel. Lees hierboven nog maar eens.
Ik kijk wel uit, voor je het weet loop je weer te klagen in feedback.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173310432
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die grijsgedraaide plaat kennen we zo langzamerhand echt wel. Lees hierboven nog maar eens.
Waarom grijs? Dat is racistisch!! Waarom niet wit of paars of bruin met witte stippeltjes? Ik hoop dat je vanavond nog kan slapen vieze racist dat je bent!!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 21:45:02 #139
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173310526
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit, voor je het weet loop je weer te klagen in feedback.
Blijf gewoon uit elkaars haren joh.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173310530
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:41 schreef Hathor het volgende:
Misschien is het makkelijker om mensen die de super inkomen met de intentie om een blikje bier te kopen door te verwijzen naar de kassa met de gele ster erboven, dat is dan de enige kassa waar men geen bezwaar heeft tegen het afrekenen van haram producten.
De Godwin is gemaakt, topic kan op slot.
pi_173310658
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:41 schreef Hathor het volgende:
Misschien is het makkelijker om mensen die de super inkomen met de intentie om een blikje bier te kopen door te verwijzen naar de kassa met de gele ster erboven, dat is dan de enige kassa waar men geen bezwaar heeft tegen het afrekenen van haram producten.
Hier lach ik nu om, maar ergens bekruipt me het idee dat dit misschien nog wel eens gaat gebeuren als we nog heel vaak hun hun zin gaan geven.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_173312398
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Blijf gewoon uit elkaars haren joh.
ja vind ik ook eigenlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:54:51 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173312760
Mensen die 'geen goed gevoel hebben' bij een normaal product horen niet achter de kassa van een supermarkt te zitten. Dan ben je niet geschikt voor de echte wereld.
pi_173313161
Wat denkt hij eigenlijk wat de consequenties zijn voor wel bier verkopen?
pi_173314889
Zo jammer dat het geen supermarkt bij mij in de buurt was. Wat lijkt het me heerlijk om met zo iemand in discussie te gaan, wetende dat je altijd gelijk hebt.

Je wilt niet afrekenen? Dan neem ik het gratis mee.
Dan is het diefstal? Hier heb je een paar euro, hou het wisselgeld maar, laterrrr.
pi_173315410
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja en je kunt er ook meestal geen auto's kopen

wat is dat nou voor onzin :')
Dat vraagt ook niemand. Je hebt het over een winkel waar je wel alcohol kan en mag kopen. Dan verwacht je ook dat je het bij de kassa kan afrekenen.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:45:52 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315412
waarom?

er staat duidelijk aangegeven data het niet kan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173315414
Dat je werkt voor een autohandel en dan weigert auto's af te rekenen die een bepaald groter verbruik hebben.
pi_173315417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:45 schreef sp3c het volgende:
waarom?

er staat duidelijk aangegeven data het niet kan
Dat is gewoon erg vreemd. Je werkt ergens en hebt dan een functie. Dat is bij de kassa gewoon afrekenen.
pi_173315423
Zoals bij de AH in hetzelfde geval. Moet ik als klant uitzoeken wie wat af wil afrekenen?
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:52:27 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:48 schreef Jaroon het volgende:
Zoals bij de AH in hetzelfde geval. Moet ik als klant uitzoeken wie wat af wil afrekenen?
gewoon lezen

heb je alcohol ga je bij die
betaal je met cash ga je bij die
heb je alleen een mandje ga je bij die

zo moeilijk is het allemaal niet zolang het duidelijk staat aangegeven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173315434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

gewoon lezen

heb je alcohol ga je bij die
betaal je met cash ga je bij die
heb je alleen een mandje ga je bij die

zo moeilijk is het allemaal niet zolang het duidelijk staat aangegeven
Ik hoef daar als klant geen rekening mee te houden. Als ik halal wil winkelen kies ik daar wel voor. Maar weer moet je rekening houden met een bepaalde religie.
pi_173315435
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welke vorige keren precies?
De vorige keren dat er een verhaal rondzong over een kassa waar je bepaalde producten niet kon afrekenen "omdat de kassamiep daar morele bezwaren tegen had". De eerste keer was alweer 10 jaar geleden geloof ik.
Tot dusver betroffen die verhalen telkens moslims en niet veganisten, hindoes, Feyenoordfans etc - terwijl die vast ook morele bezwaren tegen de verkoop van bepaalde producten hebben.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:55:51 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik hoef daar als klant geen rekening mee te houden. Als ik halal wil winkelen kies ik daar wel voor. Maar weer moet je rekening houden met een bepaalde religie.
je moet daar als klant rekening mee houden want anders kom je thuis zonder bier

wat je wel kunt doen is naar de volgende supermarkt maar dan ben je er feitelijk nog steeds rekening mee aan het houden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173315439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

je moet daar als klant rekening mee houden want anders kom je thuis zonder bier

wat je wel kunt doen is naar de volgende supermarkt maar dan ben je er feitelijk nog steeds rekening mee aan het houden
Nee. Ik koop daar als klant iets en wil dat gewoon kunnen afrekenen.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:57:32 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Ik koop daar als klant iets en wil dat gewoon kunnen afrekenen.
kan ook gewoon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173315441
Mensen die werken voor een winkel gaan voor mij niet bepalen wat ik wel of niet kan afrekenen. En anders betaal ik gewoon niet. Ook prima.
pi_173315444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

kan ook gewoon
Dat je zelf op zoek moet naar waar je dat mag. Dat gaat nooit gebeuren.
pi_173315445
En weer gaat het over islam.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:59:35 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:58 schreef Jaroon het volgende:
Mensen die werken voor een winkel gaan voor mij niet bepalen wat ik wel of niet kan afrekenen. En anders betaal ik gewoon niet. Ook prima.
het is geen grondrecfht ofzo, natuurlijk bepalen mensen die in die winkel werken dat voor je

zou wat zijn als je je eigen winkel al niet meer in mag richten zoals jij dat wil
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 05:00:12 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat je zelf op zoek moet naar waar je dat mag. Dat gaat nooit gebeuren.
dat gebeurt al, je kunt met cash ook niet meer bij elke kassa betalen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173315448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is geen grondrecfht ofzo, natuurlijk bepalen mensen die in die winkel werken dat voor je

zou wat zijn als je je eigen winkel al niet meer in mag richten zoals jij dat wil
Niet als je bij de kassa zit om af te rekenen. Je mag gewoon een halal winkel beginnen.
pi_173315449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 05:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat gebeurt al, je kunt met cash ook niet meer bij elke kassa betalen
Dat is een ander verhaal. Nu vraag je als kassa mens dat ik rekening ga houden met jouw geloof.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 05:06:11 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173315454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 05:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet als je bij de kassa zit om af te rekenen. Je mag gewoon een halal winkel beginnen.
de kassamiep besluit dat ook niet zelf, haar baas besluit dat en die heeft dat recht natuurlijk gewoon

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 05:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal. Nu vraag je als kassa mens dat ik rekening ga houden met jouw geloof.
dat is exact hetzelfde verhaal

jij moet als klant gaan 'zoeken' waar je wel of niet kunt afrekenen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173315457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 05:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

de kassamiep besluit dat ook niet zelf, haar baas besluit dat en die heeft dat recht natuurlijk gewoon

[..]

dat is exact hetzelfde verhaal

jij moet als klant gaan 'zoeken' waar je wel of niet kunt afrekenen
Nee. Die persoon bij de kassa bedacht dit. Niet de baas.

Dat ben ik niet van plan dus. Ik wil best rekening houden met mensen maar niet met de denkwijze van iemand bij de kassa.
pi_173315459
Gelukkig speelt dit ook bijna nergens. En als het speelt gaat het altijd over moslims. Zet jezelf raar neer als geloofsgroep.
pi_173315460
Als normale moslim vraag je je toch ook af wat er mis is met iemand dan?
pi_173315663
Je mag als werknemer je wensen of beperkingen kenbaar maken.
Je mag zeggen dat je niet op zondag wil werken.
Of niet op woensdagavond vanwege een volleybaltraining.
Of dat je allergisch bent voor een schoonmaakmiddel waardoor je niet kunt schoonmaken.
Iedere werknemer heeft zijn eigen palet van eisen en wensen. Het is aan de werkgever om te kijken hoe jij daar het beste inpast. Kan hij je gebruiken of niet. Zo niet: geen contractverlenging.
Je hebt ook kassa's met pin only of "minder dan 4 producten". Wie weet is dat ook wel op iniitiatief van de kassière/kassier.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:25:16 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173315677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Je hebt ook kassa's met pin only of "minder dan 4 producten". Wie weet is dat ook wel op iniitiatief van de kassière/kassier.
Klopt. Daar zitten alleen medewerkers achter die niet met cash en/of massa om kunnen gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173315719
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Daar zitten alleen medewerkers achter die niet met cash en/of massa om kunnen gaan.
Vaak zitten daar caissières die geen zin hebben in klets en getut en er komen gelijkgestemde klanten.
Bij een gewone kassa heb je het risico op bejaarden of dat iemand een praatje maakt. Bij haast is dat irritant.
pi_173315721
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Daar zitten alleen medewerkers achter die niet met cash en/of massa om kunnen gaan.
Ze zijn aanhangers van het Pin-Only-Isme. Het is aan de werkgever om de afweging te maken: Is deze kandidaat-werknemer inzetbaar ondanks zijn specifieke eisen.
Het is niet discriminerend om klanten te vragen rekening te houden met de verschillende kassa's.
Pin-Only, "minder dan vier producten", al dan geen alcohol.
Sommige mensen zijn bv niet in staat gezichten te herkennen, dus ook niet of iemand ouder is dan 18 of niet. Zo iemand kan dus ook geen alcohol afrekenen. Of iemand mist vanwege sociale fobie te assertiviteit om naar de legitimatie te vragen. Zo iemand kan dus ook geen alcohol afrekenen.
Het kan ook zijn dat iemand door blindheid de bankbiljetten niet kan zien, en zodoende alleen inzetbaar is bij "pin only".
Als zo iemand verder goed functioneert kan de werkgever de afweging maken om hem toch in te zetten, waarbij hij het risico loopt dat sommige klanten naar de concurrent stappen.
Geven en nemen mbt werknemer, werkgever en klant.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:33:34 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173315725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Ze zijn aanhangers van het Pin-Only-Isme. Het is aan de werkgever om de afweging te maken: Is deze kandidaat-werknemer inzetbaar ondanks zijn specifieke eisen.
Het is niet discriminerend om klanten te vragen rekening te houden met de verschillende kassa's.
Pin-Only, "minder dan vier producten", al dan geen alcohol.
Sommige mensen zijn bv niet in staat gezichten te herkennen, dus ook niet of iemand ouder is dan 18 of niet. Zo iemand kan dus ook geen alcohol afrekenen. Of iemand mist vanwege sociale fobie te assertiviteit om naar de legitimatie te vragen. Zo iemand kan dus ook geen alcohol afrekenen.
Het kan ook zijn dat iemand door blindheid de bankbiljetten niet kan zien, en zodoende alleen inzetbaar is bij "pin only".
Als zo iemand verder goed functioneert kan de werkgever de afweging maken om hem toch in te zetten, waarbij hij het risico loopt dat sommige klanten naar de concurrent stappen.
Geven en nemen mbt werknemer, werkgever en klant.
Ja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173315761
Tsja al zijn dat wat meer logische redenen dan "ja er zit een onzichtbaar monster in de lucht die in een boek heeft geschreven dat alcohol slecht is. "

Op grond daarvan kan elke werknemer elk product bestempelen om wel of niet af te willen rekenen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173315805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:39 schreef habitue het volgende:
Tsja al zijn dat wat meer logische redenen dan "ja er zit een onzichtbaar monster in de lucht die in een boek heeft geschreven dat alcohol slecht is. "

Op grond daarvan kan elke werknemer elk product bestempelen om wel of niet af te willen rekenen.
Dat zal een werkgever worst (al dan niet halal) wezen.
Als jij kenbaar maakt aan je werkgever dat je bv niet op vrijdag kunt werken, is het niet aan hem om te vragen of dit vanwege moskee-bezoek of volleybal is.
Nogmaals: iedere werknemer heeft specifieke wensen, de redenen doen er niet toe, en de werkgever bepaalt dan jouw inzetbaarheid en meerwaarde. Punt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173315868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat zal een werkgever worst (al dan niet halal) wezen.
Als jij kenbaar maakt aan je werkgever dat je bv niet op vrijdag kunt werken, is het niet aan hem om te vragen of dit vanwege moskee-bezoek of volleybal is.
Nogmaals: iedere werknemer heeft specifieke wensen, de redenen doen er niet toe, en de werkgever bepaalt dan jouw inzetbaarheid en meerwaarde. Punt.
Dat betwist ik ook niet. Ik vind die werkgever alleen erg dom bezig.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173315897
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat betwist ik ook niet. Ik vind die werkgever alleen erg dom bezig.
Je weet helemaal niet welke reden in dit geval door de werknemer is gegeven. Dat de halve wereld elkaar napraat omdat een verbolgen klant iets op Twitter beweert, maakt nog niet dat de vork ook echt zo in de steel zit.
pi_173315943
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet welke reden in dit geval door de werknemer is gegeven. Dat de halve wereld elkaar napraat omdat een verbolgen klant iets op Twitter beweert, maakt nog niet dat de vork ook echt zo in de steel zit.
De reden is voor mij irrelevant. Ik blijf de werkgever dom vinden.

Of dat nou is vanwege een afkickende alcoholist of een onzichtbaar monster in de lucht.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173315959
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:09 schreef habitue het volgende:

[..]

De reden is voor mij irrelevant. Ik blijf de werkgever dom vinden.

Of dat nou is vanwege een afkickende alcoholist of een onzichtbaar monster in de lucht.
Huh?
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:39 schreef habitue het volgende:
Tsja al zijn dat wat meer logische redenen dan "ja er zit een onzichtbaar monster in de lucht die in een boek heeft geschreven dat alcohol slecht is. "

Op grond daarvan kan elke werknemer elk product bestempelen om wel of niet af te willen rekenen.
pi_173315981
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Huh?

[..]

Ja ik zou mensen die om wat voor reden dan ook geen alcohol kunnen afrekenen niet achter de kassa zetten, maar wat anders laten doen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173315993
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat betwist ik ook niet. Ik vind die werkgever alleen erg dom bezig.
Wie weet is die werknemer verder een prima werker. Nooit een kater in de ochtend. En wie weet zijn die mensen in die stad wel wat meegaander.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173316036
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 08:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wie weet is die werknemer verder een prima werker. Nooit een kater in de ochtend. En wie weet zijn die mensen in die stad wel wat meegaander.
Genoeg prima werknemers die wel alcohol afrekenen. En je niet met stickers of wat dan ook de kassa moet volplakken met "no alcohol"

En dan de volgende week vanwege Anne-Floor kassa 3 moet volplakken met "no meat".
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:11:40 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173319280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 05:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Die persoon bij de kassa bedacht dit. Niet de baas.

Dat ben ik niet van plan dus. Ik wil best rekening houden met mensen maar niet met de denkwijze van iemand bij de kassa.
wie deze oplossing bedacht heeft weten we niet dat staat nergens, feit is dat de baas dit besluit neemt en niet de kassadame en als jij je niet aan de huisregels wenst te houden dan kun je gewoon ergens anders gaan shoppen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173319624
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

wie deze oplossing bedacht heeft weten we niet dat staat nergens, feit is dat de baas dit besluit neemt en niet de kassadame en als jij je niet aan de huisregels wenst te houden dan kun je gewoon ergens anders gaan shoppen
Ik denk niet dat iemand anders het bedacht heeft voor die figuur.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:35:49 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173319733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand anders het bedacht heeft voor die figuur.
dat moet jij weten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173320212
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat moet jij weten
Het lijkt mij gewoon logisch dat iemand zelf met idee aankomt. Of denk je dat de manager het heeft voorgesteld?
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:06:29 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173320267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het lijkt mij gewoon logisch dat iemand zelf met idee aankomt. Of denk je dat de manager het heeft voorgesteld?
lijkt me het meest waarschijnlijke scenario ja
werknemer kaart het probleen aan, werkgever komt met mogelijke oplissing

het is hoe dan ook niet relevant, haar baas neemt het besluit en daar heb je maar mee te leven als je in zijn winkel wil shoppen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173320290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me het meest waarschijnlijke scenario ja
werknemer kaart het probleen aan, werkgever komt met mogelijke oplissing

het is hoe dan ook niet relevant, haar baas neemt het besluit en daar heb je maar mee te leven als je in zijn winkel wil shoppen
Hoe dan ook. Ik moet mij aanpassen...........
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:08:42 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173320301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe dan ook. Ik moet mij aanpassen...........
das altijd als je te gast bent
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173320318
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

das altijd als je te gast bent
Ik ben een klant in een winkel waar men alcohol verkoopt. Als iemand daar problemen mee heeft kan hij ergens anders gaan werken.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:10:46 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173320336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben een klant in een winkel waar men alcohol verkoopt. Als iemand daar problemen mee heeft kan hij ergens anders gaan werken.
ik ben een beetje klaar met deze circlejerk dude

als jij problemen hebt met die winkel moet je er niet naar toe, punt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173320346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ben een beetje klaar met deze circlejerk dude

als jij problemen hebt met die winkel moet je er niet naar toe, punt
Jij doet hetzelfde als ik....... Ik zou daar dan mijn boodschappen ook niet meer halen.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:13:28 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173320372
goedzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173320403
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:13 schreef sp3c het volgende:
goedzo
Wil niet zeggen dat ik dat normaal vind.
pi_173320410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij doet hetzelfde als ik....... Ik zou daar dan mijn boodschappen ook niet meer halen.
Jij gaat altijd je drank halen in Northampton?
Hou toch eens op met dat gelul over zaken waar je alle ins and outs niet van kent. En je maar druk maken, in je eentje halve topics vollullen...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_173320417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe dan ook. Ik moet mij aanpassen...........
Je moet je sowieso aanpassen als je in een winkel van iemand anders bent. En als je daar geen trek in hebt ga je gewoon naar een andere winkel. Zo makkelijk is het. Als jij het salaris van die werknemer betaalt mag je eisen stellen aan die werknemer. Maar dat betaal je niet. Hier betaalt de ondernemer/werkgever het salaris. Dit is een beetje zeuren om het zeuren, vind je zelf ook niet?
pi_173320427
Het is ook nogal hypocriet zoiets te eisen van een winkel waar je tevoren van weet dat men alcohol verkoopt.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:16:43 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173320434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ik dat normaal vind.
het is een vrij ongebruikelijke situatie idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173320437
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Jij gaat altijd je drank halen in Northampton?
Hou toch eens op met dat gelul over zaken waar je alle ins and outs niet van kent. En je maar druk maken, in je eentje halve topics vollullen...
Wat begrijp ik hier niet aan dan?
pi_173320478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je moet je sowieso aanpassen als je in een winkel van iemand anders bent. En als je daar geen trek in hebt ga je gewoon naar een andere winkel. Zo makkelijk is het. Als jij het salaris van die werknemer betaalt mag je eisen stellen aan die werknemer. Maar dat betaal je niet. Hier betaalt de ondernemer/werkgever het salaris. Dit is een beetje zeuren om het zeuren, vind je zelf ook niet?
Nee. Dat zie ik als klant echt anders. Jij mag gewoon bijv. een halal winkel beginnen en daar kunnen bepaalde dingen niet. Bij een super zoals de Aldi verwacht ik gewoon dat ik bij elke kassa mag afrekenen. Straks wordt er nog van je verwacht dat je eerst naar een cassiere gaat roepen of iets wel mag.
pi_173320559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Dat zie ik als klant echt anders. Jij mag gewoon bijv. een halal winkel beginnen en daar kunnen bepaalde dingen niet. Bij een super zoals de Aldi verwacht ik gewoon dat ik bij elke kassa mag afrekenen. Straks wordt er nog van je verwacht dat je eerst naar een cassiere gaat roepen of iets wel mag.
Je weet dat je niet verplicht bent om je boodschappen te halen bij de Aldi in Northampton ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')