abonnement Unibet Coolblue
pi_173296153
quote:


Duizend aankomende Haagse brugklassers die opgroeien in gezinnen met weinig geld krijgen een smartphone met toegang tot internet . Staatssecretaris Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) overhandigt maandag de telefoons aan de eerste 250 kinderen.

Telegraaf 2017.
Klacht

Ah...de PvdA deelt weer geld uit van de hardwerkende mensen omdat....inspanning leveren is teveel gevraagd en " zij zijn zielig dus meer knuffelen, geld geven en kopje thee erbij drinken. "
pi_173296207
Geen qat kauwen als overheid zijnde met die jongens
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:37:35 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173296223
Ja maar. Ja maar, ze hebben het noooooodig
Who is John Galt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173296234
quote:
4s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht

Ah...de PvdA deelt weer geld uit van de hardwerkende mensen omdat....inspanning leveren is teveel gevraagd en " zij zijn zielig dus meer knuffelen, geld geven en kopje thee erbij drinken. "
Tsja, je TT sluit niet helemaal aan bij het artikel.

Het gaat overigens om de kinderen van mensen in de bijstand, wat hebben die verkeerd gedaan?

Je klinkt wat afgunstig.

Hoewel ik in eerste instantie dacht "toen ik naar de brugklas ging kon ik ook zonder telefoon" (sterker nog, die had je toen niet) zit je toch ook wel in een sociaal isolement als vriendjes en vriendinnetjes wel met elkaar kunnen appen, etc.
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:38:43 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173296244
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, je TT sluit niet helemaal aan bij het artikel.

Het gaat overigens om de kinderen van mensen in de bijstand, wat hebben die verkeerd gedaan?
wil je een smartphone? Neem een fucking krantenwijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:42:23 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173296290
Heel goed, jongen. Geef die smartphone maar aan mamma. De kinderbijslag hebben we uitgegeven aan sigaretten maar volgende maand, lieve knul.. gaan we een dagje naar artis. O+
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:42:28 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173296292
Waar komt die foto vandaan? Die heeft de Telegraaf er niet bij staan en het is niet eens een Nederlandse school.
Kennelijk moet er zowel in de TT als de OP al gestigmatiseerd worden.
Droeftoeter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173296295
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wil je een smartphone? Neem een fucking krantenwijk
Ik weet niet of er genoeg vacatures voor krantenwijken beschikbaar zijn in Den Haag zijn om 1000 brugklassers van een telefoon te voorzien. Aangezien brugpiepers vaak 12-14 zijn, liggen baantjes ook nog niet voor het oprapen.

Overigens heb ik zelf een bijstandskind in de familie (in overleg met moeder) van een smartphone voorzien en betaal ik de simkaart (kleine bundel, wel geblokkeerd voor buitenland / dure nummers en maximum aan bellen).

Dat tientje per maand overleef ik wel.
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:45:35 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173296334
Tja het probleem is natuurlijk dat ouderwetse klassenboeken en roosters een beetje uit de gratie zijn. Alles moet digitaal via apps en al die rommel.

Eigenlijk zouden scholen die hun leerlingen verplichten toegang tot dit soort systemen te hebben ook de materialen om die toegang te verkrijgen moeten verschaffen.
And so is the past
pi_173296338
Iwanius topic altijd genieten met een paffer erbij.
pi_173296366
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tja het probleem is natuurlijk dat ouderwetse klassenboeken en roosters een beetje uit de gratie zijn. Alles moet digitaal via apps en al die rommel.

Eigenlijk zouden scholen die hun leerlingen verplichten toegang tot dit soort systemen te hebben ook de materialen om die toegang te verkrijgen moeten verschaffen.
Ja, is inderdaad zo.

Vroegah kregen we een rooster op papier, toen ik brugpieper was hadden we 10 IBM PC's in een lokaal en was internet nog iets waar niemand van gehoord had.

Tijden zijn anders.

Ook als er nu uitvaluren zijn, gaat dat via de Whatsapp groep. Kinderen die niet in die groep zitten rijden dus voor Jan met de korte achternaam naar school.
En het rooster staat in een blackboard-achtige omgeving.
pi_173296453
Hoe moeten ze anders foto's delen op de socials wanneer ze zitten te acclimatiseren?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_173296463
quote:
4s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht

Ah...de PvdA deelt weer geld uit van de hardwerkende mensen omdat....inspanning leveren is teveel gevraagd en " zij zijn zielig dus meer knuffelen, geld geven en kopje thee erbij drinken. "
PvdA?

PvdA is de derde partij in Den Haag:


En de coalitie in de gemeente bestaat uit 5 partijen: https://www.denhaag.nl/nl(...)tie-en-oppositie.htm.


Het is dus echt niet zo dat PvdA besluit om iets te gaan doen in hun eentje en dat ze dat dan ook alleen voor elkaar zullen krijgen.

Dit allemaal nog los van wie de initiatiefnemer is.


En:
quote:
Zonder internetverbinding en mobiele telefoon missen jongeren de aansluiting met de digitale samenleving, vinden de initiatiefnemers. Het project wordt onder meer gefinancierd door de gemeente Den Haag, het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, T-Mobile en Samsung.
De gemeente is niet de enige die het initiatief financieert.

De draai die je eraan geeft verder is echt te triest voor woorden.
quote:
Duizend aankomende Haagse brugklassers die opgroeien in gezinnen met weinig geld krijgen een smartphone met toegang tot internet.
Al die gezinnen zijn "akbar"-gezinnen... Zitten alleen allochtonen bij. Dit hele initiatief is alleen gericht op kinderen met een bepaalde afkomst...

Echt, hoe haal je het in je kop.

13.gif.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 11:14:43 ]
pi_173296569
Een veel uitgebreider artikel: https://www.emerce.nl/wir(...)en-sociaal-isolement.

quote:
Smartphones voor duizend brugklassers tegen sociaal isolement

Den Haag, 21 augustus 2017 – Duizend aankomende brugklassers uit gezinnen met beperkte financiėle mogelijkheden ontvangen vandaag uit handen van staatsecretaris Jetta Klijnsma een smartphone met toegang tot internet. Met dit initiatief wil Leergeld Den Haag het groeiende probleem aanpakken van groepen jongeren met een digitaal isolement. Zonder internetverbinding en mobiele telefoon missen jongeren de aansluiting met de digitale samenleving.

Scholen communiceren steeds vaker met leerlingen en ouders via internet, een smartphone is voor leerlingen op de middelbare school noodzakelijk geworden om goed te kunnen functioneren in (sociale) activiteiten. De duizend brugklassers ontvangen een jaarabonnement vanuit het T-Mobile Social Simprogramma en een smartphone van Samsung. Het project wordt medegefinancieerd door het Haags Kindpakket van de Gemeente Den Haag, Leergeld Den Haag, het armoedebestrijdingsbudget van het Ministerie van Sociale Zaken, T-Mobile en Samsung. De eerste smartphone wordt vandaag tijdens een feestelijke bijeenkomst uitgereikt door Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Jetta Klijnsma.

“De meeste middelbare scholen maken gebruik van digitale middelen, waaronder applicaties op smartphones om te communiceren met leerlingen,” zegt Anita Schwab van Leergeld Den Haag. “Huiswerk en lesroosters gaan tegenwoordig allemaal via een app. Wanneer jongeren niet over een smartphone beschikken, missen ze cruciale informatie om zich optimaal te kunnen ontwikkelen en te leren. Daarnaast is de smartphone een middel om in contact te blijven met andere scholieren, vrienden en volop mee te doen aan buitenschoolse activiteiten, zoals sportclubs en andere verenigingen. Door dit initiatief willen we er samen met T-Mobile en Samsung voor zorgen dat deze jongeren goed kunnen presteren op school en niet in een sociaal isolement belanden.”
“Alle kinderen moeten mee kunnen doen. Daarom heeft het kabinet extra geld uitgetrokken, zodat kinderen uit gezinnen die het niet breed hebben ook kunnen sporten, muziek maken, dansen en mee kunnen doen aan activiteiten op school”, zegt staatssecretaris Jetta Klijnsma. “Meedoen betekent in deze tijd ook online en mobiel meedoen. Daarom ben ik heel blij dat Leergeld Den Haag, T-Mobile en Samsung de handen ineen hebben geslagen zodat niemand wordt buitengesloten.”

Achtergrond:
Voorlichting over verstandig gebruik telefoons
De uitreiking vindt plaats op 21 augustus 2017 in het hoofdkantoor van T-Mobile in Den Haag. Tijdens een korte bijeenkomst vanaf 13.00 uur krijgen de eerste 250 brugklassers en hun ouders/verzorgers een welkomstwoord door Marieke Snoep van T-Mobile en Anita Schwab van Leergeld Den Haag, waarna staatssecretaris Jetta Klijnsma de eerste smartphone zal overhandigen. Alle kinderen krijgen bij de uitreiking van de telefoons uitleg over verstandig mobiel gedrag zoals de risico’s van sexting, verkeersveiligheid en het financieel verantwoord omgaan met de smartphone. Om deze groep kinderen te behoeden voor het maken van schulden via de mobiele telefoon, is het bellen naar het buitenland geblokkeerd evenals enkele betaalde sms-diensten. Verder kunnen ze binnen Nederland gebruik maken alle apps die relevant zijn voor hen.
Menno van den Berg, Vice President Mobile van Samsung Electronics Benelux: “Digitale vaardigheden zijn van cruciaal belang in de 21e eeuw, bijna alles gebeurt tegenwoordig digitaal en het gebruik van een smartphone in het dagelijkse leven helpt jongeren bij de ontwikkeling van deze vaardigheden.”

Over Leergeld Den Haag
Leergeld Den Haag is een stichting die zich, in samenwerking met de Gemeente Den Haag, lokale fondsen, particulieren en – in dit geval – het bedrijfsleven, richt op kinderen van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met een laag inkomen. In heel Nederland waren er vorig jaar volgens het CBS meer dan 60.000 kinderen die opgroeien in gezinnen die moeten rondkomen van maximaal 10 euro per dag. Leergeld Den Haag helpt in het bijzonder kinderen uit dergelijke gezinnen in de regio Den Haag met het verstrekken van hulp in natura, zoals computers, fietsen of muziekinstrumenten.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 11:04:58 ]
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:11:52 #15
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_173296684
:')
Fade to Black
pi_173296710
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

PvdA?

PvdA is de derde partij in Den Haag:
[ afbeelding ]

En de coalitie in de gemeente bestaat uit 5 partijen: https://www.denhaag.nl/nl(...)tie-en-oppositie.htm.

Het is dus echt niet zo dat PvdA besluit om iets te gaan doen in hun eentje en dat ze dat dan ook alleen voor elkaar zullen krijgen.

Dit allemaal nog los van wie de initiafnemer is.

En:

[..]

De gemeente is niet de enige die het initiatief financieert.

De draai die je eraan geeft verder is echt te triest voor woorden.

[..]

Al die gezinnen zijn "akbar"-gezinnen... Zitten alleen allochtonen bij. Dit hele initiatief is alleen gericht op kinderen met een bepaalde afkomst...

Echt, hoe haal je het in je kop.

[ afbeelding ].
Je zult er toch zelf dingen bij moeten verzinnen als de feiten je denkbeelden niet ondersteunen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173296801
Vooral zo jong mogelijk leren dat je alles in het leven gratis krijgt, zolang je maar zielig genoeg bent. Niks niet sparen of klusjes doen voor je spullen, gewoon de hand ophouden. De hardwerkende medemens betaald wel, en anders zet je gewoon een inbraakje of straatroof. :)
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 11:30:49 #18
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173297020
Terechte klacht. Waarom zou een mens nog moeite doen als achteraf toch alles kapot genivelleerd wordt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:35:59 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173297113
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Je zult er toch zelf dingen bij moeten verzinnen als de feiten je denkbeelden niet ondersteunen.
Ja, eerst iets verzinnen dat ver buiten de werkelijkheid is en daar vervolgens verontwaardigd over gaan zitten zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:38:02 #20
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173297151
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tja het probleem is natuurlijk dat ouderwetse klassenboeken en roosters een beetje uit de gratie zijn. Alles moet digitaal via apps en al die rommel.

Eigenlijk zouden scholen die hun leerlingen verplichten toegang tot dit soort systemen te hebben ook de materialen om die toegang te verkrijgen moeten verschaffen.
Zo gaat dat in het werkleven ook, dus ben het wel met je eens. Als ik van mijn werk in het weekend moet bellen dan krijg ik daar ook mijn materiaal voor.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:38:05 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173297152
Maar goed, het zou mooi zijn als Samsung en T-Mobile zo'n toestel en abonnement met beperkte mogelijkheden ook gewoon beschikbaar zouden maken, ik denk dat wel meer ouders zulke beperkingen op de telefoon/abonnement van hun puber zouden willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173297158
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:46 schreef Handleiding het volgende:
Iwanius topic altijd genieten met een paffer erbij.
Iwanius is wel een rijke boi die van het leven geniet velen zijn jaloers.
pi_173297174
Te fuck _O- De wereld wordt steeds gekker. Maar ja, als ze de uitkeringen wat hoger maakten, dan hoefde je ook niet zoveel te doen...
pi_173297186
Waarom niet gewoon een bijbaantje voor een telefoon?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173297199
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Te fuck _O- De wereld wordt steeds gekker. Maar ja, als ze de uitkeringen wat hoger maakten, dan hoefde je ook niet zoveel te doen...
Echt hoor, leer die kinderen vast hun hand op te houden...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:40:22 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173297208
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom niet gewoon een bijbaantje voor een telefoon?
Je weet hoe oud brugklassers zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173297227
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet hoe oud brugklassers zijn?
Ik had in de brugklas al lang een bijbaantje, waarom zou hen dat niet lukken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Redactie Frontpage maandag 21 augustus 2017 @ 11:42:12 #28
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173297247
Wat de neuk TS? Waar lees je dat het om kinderen van moslim extremisten gaat? Er zijn genoeg 'roomblanke' kindertjes die jij met je xenofobische hooft toch echt wel een smartphone zou moeten toewensen.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 21 augustus 2017 @ 11:42:46 #29
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173297255
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik had in de brugklas al lang een bijbaantje, waarom zou hen dat niet lukken?
Omdat zwart werken niet mag. Ik kon en mocht niet werken toen ik 12 was.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_173297268
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Echt hoor, leer die kinderen vast hun hand op te houden...
Ik weet trouwens nog, die 'school' laptops die ook aan van die 'kansarme' gezinnen werden gegeven _O- Paar weken later stonden er tientallen op marktplaats :') Wat is en blijft het toch ook intens dom volk
pi_173297301
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:42 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Omdat zwart werken niet mag. Ik kon en mocht niet werken toen ik 12 was.
Hmmm daar heb je wel een punt, niet iedereen kan meehelpen in een familie bedrijf of iets; is het zo dat iedere twaalfjarige een smartphone heeft nu trouwens?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:56:18 #32
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173297500
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet trouwens nog, die 'school' laptops die ook aan van die 'kansarme' gezinnen werden gegeven _O- Paar weken later stonden er tientallen op marktplaats :') Wat is en blijft het toch ook intens dom volk
Je zou daar bijna een soort eigendom van de overheid van moeten maken, zoals een paspoort, dat het niet doorverkoopbaar is.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_173297733
Ik vind de vraag interessanter waarom dit cadeautje kennelijk alleen is weggelegd voor minima in Den Haag, niet in andere gemeenten. Als de gemeente het alleen bekostigde, zou ik het geen punt vinden, maar het ministerie pompt hier dus ook geld in. Waarom wél in Den Haag en bijvoorbeeld niet in Nieuwe Pekela?
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 12:09:03 #34
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173297754
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:56 schreef whY... het volgende:

[..]

Je zou daar bijna een soort eigendom van de overheid van moeten maken, zoals een paspoort, dat het niet doorverkoopbaar is.
Als je al iets zou willen faciliteren dan zou dat altijd in bruikleen moeten in combinatie met voorwaarden mbt prestatie en gedrag
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:11:15 #35
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173297800
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:09 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als je al iets zou willen faciliteren dan zou dat altijd in bruikleen moeten in combinatie met voorwaarden mbt prestatie en gedrag
Gewoon tezamen met het schoolboekensysteem, is niet waterdicht want je kan frauderen met diefstal/kwijt/schade. Anyway we wijken af van het topic.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_173298160
Is toch een prima initiatief? Snap de zure reacties niet zo. Wel raar dat dit alleen in Den Haag gebeurd.
pi_173298184
Lekker het handje open houden :D jong geleerd is oud gedaan
  Grootste baggeraar 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 13:10:28 #38
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173298931
Zal wel bedoeld zijn dat ze niet hoeven te stelen. Hoewel een telefoon van 250,- natuurlijk niet veel aanleiding geeft om niet te stelen.

Maar het zou natuurlijk beter zijn om die gasten een half jaar te laten katoenplukken voor hun telefoon. Arbeid adelt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:49:58 #39
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173299770
Wel raar dat het armoedebestrijdingsbudget van het Ministerie van Sociale Zaken alleen voor iets in Den Haag gebruikt wordt. Als armoedige leerling in de provincie kan je dus de rambam krijgen?
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:52:26 #40
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173299826
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, is inderdaad zo.

Vroegah kregen we een rooster op papier, toen ik brugpieper was hadden we 10 IBM PC's in een lokaal en was internet nog iets waar niemand van gehoord had.

Tijden zijn anders.

Ook als er nu uitvaluren zijn, gaat dat via de Whatsapp groep. Kinderen die niet in die groep zitten rijden dus voor Jan met de korte achternaam naar school.
En het rooster staat in een blackboard-achtige omgeving.
De school kan toch ook een mailtje versturen? Bij voorkeur naar het mailadres van de ouders dan weten die of hun kroost wel of niet op school hoort te zitten en ze niet stiekem in het winkelcentrum gaan rondhangen.
pi_173299848
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja maar. Ja maar, ze hebben het noooooodig
Ja hoe moeten ze anders de toespraken van hun favoriete haatimam kijken op YouTube.
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 13:56:58 #42
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173299921
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:28 schreef rosalinde93 het volgende:
Is toch een prima initiatief? Snap de zure reacties niet zo. Wel raar dat dit alleen in Den Haag gebeurd.
En hoe bevalt je telefoon?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173300293
Smartphones zijn tegenwoordig zeer goedkoop. Je hebt dan wel een budgetmodel, maar dat is genoeg om mee te appen, internetten en mailen.
pi_173300306
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:14 schreef Sander166 het volgende:
Smartphones zijn tegenwoordig zeer goedkoop. Je hebt dan wel een budgetmodel, maar dat is genoeg om mee te appen, internetten en mailen.
Vaak niet meer dan een paar tientjes inderdaad.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173301186
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

PvdA?

PvdA is de derde partij in Den Haag:
[ afbeelding ]

En de coalitie in de gemeente bestaat uit 5 partijen: https://www.denhaag.nl/nl(...)tie-en-oppositie.htm.

Het is dus echt niet zo dat PvdA besluit om iets te gaan doen in hun eentje en dat ze dat dan ook alleen voor elkaar zullen krijgen.

Dit allemaal nog los van wie de initiatiefnemer is.

En:

[..]

De gemeente is niet de enige die het initiatief financieert.

De draai die je eraan geeft verder is echt te triest voor woorden.

[..]

Al die gezinnen zijn "akbar"-gezinnen... Zitten alleen allochtonen bij. Dit hele initiatief is alleen gericht op kinderen met een bepaalde afkomst...

Echt, hoe haal je het in je kop.

[ afbeelding ].
Groep De Mos 11.486 stemmen? :D Wat een baas. _O_
paypal.me/taaladvies
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:56:42 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173302176
Een simpele telefoon met abbo kost nog iets van 20 euro per maand maximaal. Dat is voor een 14-jarige ook gemakkelijk te verdienen.
Op deze manier leert de PvdA deze kinderen al op jonge leeftijd dat ze vooral niks moeten ondernemen, dan komt de PvdA ze wel redden met gratis geld (of telefoons).

Zo kweekt de PvdA de verkeerde instelling aan. Iedereen kan 20 euro per maand verdienen, dat is nog niet één avondje vakkenvullen. Is dat nu zo'n ramp?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:00:04 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173302239
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef LXIV het volgende:
Een simpele telefoon met abbo kost nog iets van 20 euro per maand maximaal. Dat is voor een 14-jarige ook gemakkelijk te verdienen.
Op deze manier leert de PvdA deze kinderen al op jonge leeftijd dat ze vooral niks moeten ondernemen, dan komt de PvdA ze wel redden met gratis geld (of telefoons).

Zo kweekt de PvdA de verkeerde instelling aan. Iedereen kan 20 euro per maand verdienen, dat is nog niet één avondje vakkenvullen. Is dat nu zo'n ramp?
Als je met 14 nog naar de brugklas gaat heb je wel heel lang over de lagere school gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:02:26 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173302293
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wil je een smartphone? Neem een fucking krantenwijk
welke smartphone kun je daarmee betalen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:03:44 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173302316
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je met 14 nog naar de brugklas gaat heb je wel heel lang over de lagere school gedaan.
Dan wachten ze nog maar 2 jaar.

(alsof ze er allemaal al geen hebben op hun 10e)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:04:15 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173302331
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

welke smartphone kun je daarmee betalen?
Allemaal denk ik. Een krantenwijk is al snel 60 euro per week.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173302364
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef LXIV het volgende:
Een simpele telefoon met abbo kost nog iets van 20 euro per maand maximaal. Dat is voor een 14-jarige ook gemakkelijk te verdienen.
Op deze manier leert de PvdA deze kinderen al op jonge leeftijd dat ze vooral niks moeten ondernemen, dan komt de PvdA ze wel redden met gratis geld (of telefoons).

Zo kweekt de PvdA de verkeerde instelling aan. Iedereen kan 20 euro per maand verdienen, dat is nog niet één avondje vakkenvullen. Is dat nu zo'n ramp?
Kun je mij even vertellen hoe je erbij komt dat dit door de PvdA in gang is gezet, in gang is gehouden, dat PvdA ervoor heeft gezorgd dat de bedrijven erbij zijn betrokken en whatnot?

Hoe komen TS en jij erbij dat PvdA verantwoordelijk is voor dit initatief?
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:06:53 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173302368
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kun je mij even vertellen hoe je erbij komt dat dit door de PvdA in gang is gezet, in gang is gehouden, dat PvdA ervoor heeft gezorgd dat de bedrijven erbij zijn betrokken en whatnot?

Hoe komen TS en jij erbij dat PvdA verantwoordelijk is voor dit initatief?
Klijnsma
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173302493
Iwanius :') :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173302517
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klijnsma
Lekker dat partijdenken....

Het zijn vooral Leergeld Den Haag, T-Mobile en Samsung, maar ja, PvdA heeft het gedaan omdat zij een mannetje bij een ministerie hebben.
pi_173302609
Ik ben ook arm, mag ik ook gratis dingen?
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:26:04 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173302752
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je met 14 nog naar de brugklas gaat heb je wel heel lang over de lagere school gedaan.
gemiddeld kind van asielzoekers?
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:29:07 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173302808
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

gemiddeld kind van asielzoekers?
Lekkere aanname dat het om asielzoekerskinderen zou gaan, alsof Den Haag geen hele voorraden raszuivere Hollandse klaplopers heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:36:24 #58
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173302958
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lekkere aanname dat het om asielzoekerskinderen zou gaan, alsof Den Haag geen hele voorraden raszuivere Hollandse klaplopers heeft.
Volgens mij gaan de kinderen daarvan doorgaans vroeger naar de middelbare school. Bij asielzoekers zal dat (gok ik) minder het geval zijn
pi_173303914
Ik word een beetje moe van de afgunst van mensen.

Zelfs bij een gesponsord project rolt men over elkaar heen om te zeggen hoe oneerlijk het is voor de werkende mens, de belastingbetaler, dat het allemaal asielzoekers zijn, moslims en "vroeger hadden wij dat ook niet nodig".

Wat een stel kleuters bij elkaar hier, nog lang niet klaar voor de brugklas.
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:20:05 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173305198
Vraag me af welk model ze krijgen en wat ze al hebben aan smartphone.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die overal opduikt 2022 maandag 21 augustus 2017 @ 18:21:02 #61
186611 Haags
pi_173305220
Walgelijk :r
Zonder wrijving geen glans
pi_173305266
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik word een beetje moe van de afgunst van mensen.

Zelfs bij een gesponsord project rolt men over elkaar heen om te zeggen hoe oneerlijk het is voor de werkende mens, de belastingbetaler, dat het allemaal asielzoekers zijn, moslims en "vroeger hadden wij dat ook niet nodig".

Wat een stel kleuters bij elkaar hier, nog lang niet klaar voor de brugklas.
Je verwart afgunst met realisme denk ik. Zegt de term 'paarlen voor de zwijnen' je iets?
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:36:22 #63
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173305499
Om ze te behoeden voor het maken van schulden via de mobiele telefoon, is het bellen naar het buitenland geblokkeerd evenals enkele betaalde sms-diensten.

ohhw dus het is niet gratis maar een soort abbonement wat ze krijgen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173305508
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik word een beetje moe van de afgunst van mensen.

Zelfs bij een gesponsord project rolt men over elkaar heen om te zeggen hoe oneerlijk het is voor de werkende mens, de belastingbetaler, dat het allemaal asielzoekers zijn, moslims en "vroeger hadden wij dat ook niet nodig".

Wat een stel kleuters bij elkaar hier, nog lang niet klaar voor de brugklas.
Iwanius heeft nog nooit een dag gewerkt inderdaad :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_173305521
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:36 schreef cherrycoke het volgende:
Om ze te behoeden voor het maken van schulden via de mobiele telefoon, is het bellen naar het buitenland geblokkeerd evenals enkele betaalde sms-diensten.

ohhw dus het is niet gratis maar een soort abbonement wat ze krijgen
Goed punt. Hoeveel gaat dat de bijstandsgezinnen per maand kosten ?

EDIT: ah, het abonnement is in het gratis inbegrepen. Het is wel zo dat hun internetgebruik volledig gemonitord wordt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kassamiep op 21-08-2017 18:50:52 ]
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:00:42 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173305941
Is dit niet gewoon een gigantisch lobbyproject geweest van een smartphonefabrikant?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:03:33 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173305987
Sowieso, bekijk het eens van de positieve kant. Waarschijnlijk zit er een automatische volgfunctie in deze telefoons waardoor ze spijbelaars kunnen traceren en wellicht enkele wietplantages kunnen oprollen *O*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173306086
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, je TT sluit niet helemaal aan bij het artikel.

Het gaat overigens om de kinderen van mensen in de bijstand, wat hebben die verkeerd gedaan?

Je klinkt wat afgunstig.

Hoewel ik in eerste instantie dacht "toen ik naar de brugklas ging kon ik ook zonder telefoon" (sterker nog, die had je toen niet) zit je toch ook wel in een sociaal isolement als vriendjes en vriendinnetjes wel met elkaar kunnen appen, etc.
Wat voor app hebben ze dan? Wat is sowieso 'appen'?

Dat is echt het meest achterlijke nieuwe werkwoord wat er is. Moet je eens tegen een Engelsman zeggen "I'll app you'...

Appen... -_-
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173306190
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:00 schreef Maanvis het volgende:
Is dit niet gewoon een gigantisch lobbyproject geweest van een smartphonefabrikant?
big data. Beetje raar dat wij er wel allemaal aan mee moeten betalen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:17:58 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173306263
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

big data. Beetje raar dat wij er wel allemaal aan mee moeten betalen.
jammer idd dat je in den haag woont. daar gaan die proefballonnetjes altijd als eerste op. verhuizen een optie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173306275
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jammer idd dat je in den haag woont. daar gaan die proefballonnetjes altijd als eerste op. verhuizen een optie?
dit is niet gedeeltelijk met belastinggeld betaald?
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:25:03 #72
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173306380
dit betekent wel dat ik mijn telefoon gratis kan aansluiten op laptop en het hele internet kan downloaden want ja het is toch gratis.

lekker dat ding kapot gooien op de grond, boeiend is toch gratis.

ik vind dit geen goed idee je leert ermee dat bedelarij beloond word.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173306413
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:12 schreef renwan het volgende:
Iwanius :') :r
De koning der acclimatisering!
pi_173306428
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:08 schreef DikPropje het volgende:

[..]

Wat voor app hebben ze dan? Wat is sowieso 'appen'?

Dat is echt het meest achterlijke nieuwe werkwoord wat er is. Moet je eens tegen een Engelsman zeggen "I'll app you'...

Appen... -_-
Dino
pi_173306484
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dino
Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat je refereert naar Jandino de schreeuw neger? Als dit het geval is en hij hier ook iets over heeft gezegd dan kan ik je verzekeren dat ik dat niet heb gezien. Ik kan die man niet langer dan 1,4 seconden uitstaan.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173306497
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:25 schreef cherrycoke het volgende:
dit betekent wel dat ik mijn telefoon gratis kan aansluiten op laptop en het hele internet kan downloaden want ja het is toch gratis.

lekker dat ding kapot gooien op de grond, boeiend is toch gratis.

ik vind dit geen goed idee je leert ermee dat bedelarij beloond word.
Ik ben sowieso tegen het geven van dingen aan mensen die het niet verdienen. Ik heb altijd geleerd "voor wat hoort wat". Laat ze op zijn minst in vakantietijd ergens wat vrijwilligerswerk doen. Als je geboren wordt met een dwarslaesie en echt niks kan, dan mag je best wat steun krijgen. Maar altijd dat helpen van mensen die best zelf iets kunnen maar continue volharden in hun slachtofferrol is echt om te kotsen. Je stimuleerd alleen maar dat ze nog meer hulpbehoevend worden en zich big meer slachtoffer voelen. Grow some balls! Mensen die 10 jaar gewerkt hebben en arbeidsongeschikt worden gun ik een beste uitkering. Mensen die nooit een vinger uitgestoken hebben omdat ze vanaf arbeidsgeschikte leeftijd zeggen dat hun hoofd vol zit of ze last hebben van hun grote teen moet je gewoon niks geven. Je kan met de grootste bullshitverhalen een uitkering genieten in dit land.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 19:33:11 ]
pi_173306622
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:25 schreef cherrycoke het volgende:
dit betekent wel dat ik mijn telefoon gratis kan aansluiten op laptop en het hele internet kan downloaden want ja het is toch gratis.

lekker dat ding kapot gooien op de grond, boeiend is toch gratis.

ik vind dit geen goed idee je leert ermee dat bedelarij beloond word.
Het apparaat zelf krijgen ze in bruikleen. Dus stukmaken kost geld. Doorverkopen ook.
En het internetgebruik wordt gemonitord. Het is niet helemaal duidelijk of dat de hoeveelheid of ook de inhoud betreft - maar in het laatste geval kwijlt Brein vast al :P
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:41:30 #78
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173306710
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het apparaat zelf krijgen ze in bruikleen. Dus stukmaken kost geld. Doorverkopen ook.
En het internetgebruik wordt gemonitord. Het is niet helemaal duidelijk of dat de hoeveelheid of ook de inhoud betreft - maar in het laatste geval kwijlt Brein vast al :P
ik ben nog steeds van mening dat je dit niet gratis moet weggeven er moet wat tegenover staan, al is het maar 2 uur schoffelen op een zaterdag je moet die kinderen leren dat het leven niet gratis is en je je handje niet zomaar kan ophouden zo werkt het niet.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173306760
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:41 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik ben nog steeds van mening dat je dit niet gratis moet weggeven er moet wat tegenover staan, al is het maar 2 uur schoffelen op een zaterdag je moet die kinderen leren dat het leven niet gratis is en je je handje niet zomaar kan ophouden zo werkt het niet.
An sich mee eens. Ik moest vroeger ook gewoon een krantenwijk gaan lopen als ik per se iets luxe wilde hebben.
Maar ik krijg een beetje de indruk dat een smartphone, computer of tablet min of meer vereist zijn om lessen te kunnen volgen tegenwoordig. En achterstandskinderen onderwijs ontzeggen is een nog slechter idee...
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:21:08 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173307635
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

dit is niet gedeeltelijk met belastinggeld betaald?
ja door de gemeente den haag ja.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:28:30 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173307825
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:31 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik ben sowieso tegen het geven van dingen aan mensen die het niet verdienen.
Maar hoe dwing je dat af aan beide kanten van de samenleving? Dus zowel de tokkies met een uitkering als de rijke bobo's die hun kind elk jaar de nieuwste smartphone cadeau doen zonder dat ze daarvoor een vinger hoeven uitsteken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173307827
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja door de gemeente den haag ja.
Het project wordt onder meer gefinancierd door de gemeente Den Haag, het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, T-Mobile en Samsung.
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:29:49 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173307861
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het project wordt onder meer gefinancierd door de gemeente Den Haag, het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, T-Mobile en Samsung.
Hoe is de verdeling van kosten daarin? (kun je wobben)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173307889
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe is de verdeling van kosten daarin? (kun je wobben)
geen idee. Laat je het weten als je er achter bent?
pi_173307931
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar hoe dwing je dat af aan beide kanten van de samenleving? Dus zowel de tokkies met een uitkering als de rijke bobo's die hun kind elk jaar de nieuwste smartphone cadeau doen zonder dat ze daarvoor een vinger hoeven uitsteken?
Die rijke bobo's hebben het geld wel verdient. Wat? Moet je tegenwoordig verklaren waar je je eigen geld aan uit geeft? :')
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:32:26 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173307954
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:31 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die rijke bobo's hebben het geld wel verdient. Wat? Moet je tegenwoordig verklaren waar je je eigen geld aan uit geeft? :')
Die kinderen hebben het toch niet verdiend?
Waarom moet je in Nederland een slechter leven hebben alleen omdat je uit de kut van een tokkie gekropen bent?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173307976
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die kinderen hebben het toch niet verdiend?
Waarom moet je in Nederland een slechter leven hebben alleen omdat je uit de kut van een tokkie gekropen bent?
Maar die ouders schenken het aan de kinderen van hun eigen geld
pi_173307992
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die kinderen hebben het toch niet verdiend?
Waarom moet je in Nederland een slechter leven hebben alleen omdat je uit de kut van een tokkie gekropen bent?
Omdat we niet in een communistische staat leven godzijdank. Tevens zijn de kinderen van 2 domme tokkies zelf vaak ook dom.
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:33:56 #89
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173308008
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die kinderen hebben het toch niet verdiend?
Waarom moet je in Nederland een slechter leven hebben alleen omdat je uit de kut van een tokkie gekropen bent?
Dat is overal ter wereld zo.

Tokkie kan er ook voor kiezen om geen kinderen te nemen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:34:19 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308024
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar die ouders schenken het aan de kinderen van hun eigen geld
En die kinderen hebben het niet verdiend zoals Silven zegt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:35:08 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308056
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:33 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dat is overal ter wereld zo.

Tokkie kan er ook voor kiezen om geen kinderen te nemen.
Een kind kiest er niet voor om geboren te worden. Laten we die dan tenminste zoveel mogelijk hetzelfde behandelen. Dus niet de 1 wel een opleiding en de andere niet alleen vanwege geldredenen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173308102
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En die kinderen hebben het niet verdiend zoals Silven zegt.
Maar het is de ouders vrij om te doen met HUN geld. Al schenken ze het aan de armen. Maar ik snap het taaltechnische probleem
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:37:10 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308125
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar het is de ouders vrij om te doen met HUN geld. Al schenken ze het aan de armen.
Dat vind jij, maar dat vindt Silven (waar ik op reageerde) dus niet. Die zegt dat kinderen die het niet verdiend hebben geen smartphone mogen hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:42:23 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308319
Maar sowieso beter dat elk kind een smartphone heeft. Volwassenen doen het niet zonder. En je wilt niet dat al die tokkies later volwassen worden en naast dat ze geen diploma hebben omdat alles digitaal is tegenwoordig, je ook nog eens alle fossiele dingen zoals briefpost, infoborden en informatiepunten bij de NS, koperen telefoonlijnen etc etc in stand moet houden alleen zodat tokkies nog deel kunnen nemen aan de sameleving. Dan liever nu effe een telefoontje en later veel geld besparen aan voorzieningen en uitkeringen.

Kun je je het voorstellen. Alle kinderen in de klas hebben een smartphone maar tokkie piet en tokkie henk niet, waardoor zij niet via de whatsappgroep weten dat de les van 14:00 naar 12:00 is vervroegd en ze weer een tentamen missen.

Of dat tokkie piet en tokkie henk steevast niet uitgenodigd worden voor feestjes omdat ze niet geappt kunnen worden (en wie stuurt nou nog briefpost :') ).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173308410
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Maar sowieso beter dat elk kind een smartphone heeft. Volwassenen doen het niet zonder. En je wilt niet dat al die tokkies later volwassen worden en naast dat ze geen diploma hebben omdat alles digitaal is tegenwoordig, je ook nog eens alle fossiele dingen zoals briefpost, infoborden en informatiepunten bij de NS, koperen telefoonlijnen etc etc in stand moet houden alleen zodat tokkies nog deel kunnen nemen aan de sameleving. Dan liever nu effe een telefoontje en later veel geld besparen aan voorzieningen en uitkeringen.
Betaal jij het?
pi_173308414
Ze zijn in Den Haag wel lief voor de mensen zeg. Had de Haagse gemeente niet voor ik weet niet hoeveel miljoenen aan schuld kwijtgescholden? Van jongeren nota bene, die hebben nog een heel leven voor zich om dat af te betalen.

https://www.metronieuws.n(...)schulden-jongeren-op
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:45:58 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308453
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Betaal jij het?
Dat hoeft niet, want omdat het bedrijfsleven het sponsort én omdat het 2x zoveel overheidskosten wegneemt dan het kost is het gewoon een goede winstgevende actie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:46:09 #98
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173308458
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een kind kiest er niet voor om geboren te worden. Laten we die dan tenminste zoveel mogelijk hetzelfde behandelen. Dus niet de 1 wel een opleiding en de andere niet alleen vanwege geldredenen.
Ze krijgen, in Nederland in elk geval, exact dezelfde opleiding als "rijke"/normale kinderen.

Gezien een smartphone nog geen 70 euro hoeft te kosten vind ik het echter te bezopen voor woorden om hier weer belastinggeld aan uit te geven. Ook een bijstandsgezin kan prima 70 euro sparen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173308495
Wat is dit voor onzin ,een smartphone heb je tegenwoordig voor een paar tientjes, of wordt het abonnement ook betaald.
Je vraagt je toch af wat de indirecte kosten zijn van de massamigratie met mensen die maar amper mee kunnen komen :{
pi_173308522
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, want omdat het bedrijfsleven het sponsort én omdat het 2x zoveel overheidskosten wegneemt dan het kost is het gewoon een goede winstgevende actie.
Heb je de trainingen voor oudere mensen meegerekend in je berekening?
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:47:45 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308525
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:46 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ze krijgen, in Nederland in elk geval, exact dezelfde opleiding als "rijke"/normale kinderen.

Gezien een smartphone nog geen 70 euro hoeft te kosten vind ik het echter te bezopen voor woorden om hier weer belastinggeld aan uit te geven. Ook een bijstandsgezin kan prima 70 euro sparen.
Wat denk je dat een uitkering voor een tokkie kost voor de rest van zijn leven omdat ie geen smarphone kreeg? meer dan die 70000,- die dit hoogstens kost. Dus zelfs met een slagingspercentage van 1 promille is het nog winstgevend.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:48:32 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308554
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Heb je de trainingen voor oudere mensen meegerekend in je berekening?
hoeveel oude mensen zie jij nog in het OV?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173308575
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoeveel oude mensen zie jij nog in het OV?
Te veel
  maandag 21 augustus 2017 @ 20:53:51 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173308751
1000 telefoons, waardoor er misschien 500 mensen een abo nemen bij die telefoon. Laten we zeggen een abo van 20,- per maand, dus dat is dan 10000,- per maand wat er naar de telecomproviders gaat. Waarover weer 2100,- BTW betaald wordt.
70000,- kosten voor goedkope smartphones. Kortom, in ca. 33 maanden is deze actie terugverdiend. Da's precies de levensduur gok ik van die smartphones. Dus het kost NIETS.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173308944
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:53 schreef Maanvis het volgende:
1000 telefoons, waardoor er misschien 500 mensen een abo nemen bij die telefoon. Laten we zeggen een abo van 20,- per maand, dus dat is dan 10000,- per maand wat er naar de telecomproviders gaat. Waarover weer 2100,- BTW betaald wordt.
70000,- kosten voor goedkope smartphones. Kortom, in ca. 33 maanden is deze actie terugverdiend. Da's precies de levensduur gok ik van die smartphones. Dus het kost NIETS.
Voor niets gaat de zon op...behalve in w/ helaas
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_173309068
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:53 schreef Maanvis het volgende:
1000 telefoons, waardoor er misschien 500 mensen een abo nemen bij die telefoon. Laten we zeggen een abo van 20,- per maand, dus dat is dan 10000,- per maand wat er naar de telecomproviders gaat. Waarover weer 2100,- BTW betaald wordt.
70000,- kosten voor goedkope smartphones. Kortom, in ca. 33 maanden is deze actie terugverdiend. Da's precies de levensduur gok ik van die smartphones. Dus het kost NIETS.
Die is dan niet terugverdient, die is dan afbetaald door belastingbetalers.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:03:38 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173309123
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:01 schreef Silven het volgende:

[..]

Die is dan niet terugverdient, die is dan afbetaald door belastingbetalers.
Wat heb je liever. Nu die 70000,- pijn pakken of in de toekomst tonnen per jaar naar deze uitkeringstrekkers toe laten gaan omdat ze in der tijd geen smartphone hadden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:03:39 #108
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173309124
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:53 schreef Maanvis het volgende:
1000 telefoons, waardoor er misschien 500 mensen een abo nemen bij die telefoon. Laten we zeggen een abo van 20,- per maand, dus dat is dan 10000,- per maand wat er naar de telecomproviders gaat. Waarover weer 2100,- BTW betaald wordt.
70000,- kosten voor goedkope smartphones. Kortom, in ca. 33 maanden is deze actie terugverdiend. Da's precies de levensduur gok ik van die smartphones. Dus het kost NIETS.
Probeer tegenwoordig maar eens een smartphone te vinden die 33 maanden meegaat. Na 2 jaar is je batterij gaar en kan je wegens gebrek aan geheugen niet meer updaten.

Zeker bij zo'n goedkoop prul. Bij de meeste smartphones kan je de batterij niet meer zelf vervangen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:05:29 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173309186
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:03 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Probeer tegenwoordig maar eens een smartphone te vinden die 33 maanden meegaat. Na 2 jaar is je batterij gaar en kan je wegens gebrek aan geheugen niet meer updaten.

Zeker bij zo'n goedkoop prul. Bij de meeste smartphones kan je de batterij niet meer zelf vervangen.
En daar heb je het dus. Want die brugklassers krijgen op hun 12e of 13e hun gratis smartphone.
En als ze 14 of 15 zijn is ie kapot.
Maar dan zijn ze wel al verslaafd.
Dus om hun levensstijl te behouden gaan ze toch weer een smartphone willen. En dan reikt de overheid ze de hand niet toe. Dus dan moeten ze.... jawel, een krantenwijk nemen of een ander bijbaantje zoeken!
En daar heb je nog een mooie casus voor hoe het geld terug rolt naar de samenleving.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:17:35 #110
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173309589
Fokkers die jaloers zijn op 12-jarigen wiens ouders elke dag vieze rijst eten van de voedselbank en geen geld hebben voor een lelijke telefoon :')
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:18:25 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173309616
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:17 schreef Jennifer030 het volgende:
Fokkers die jaloers zijn op 12-jarigen wiens ouders elke dag vieze rijst eten van de voedselbank en geen geld hebben voor een lelijke telefoon :')
Je enige zinnige post, even quoten derhalve.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173309640
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat heb je liever. Nu die 70000,- pijn pakken of in de toekomst tonnen per jaar naar deze uitkeringstrekkers toe laten gaan omdat ze in der tijd geen smartphone hadden?
Die tonnen gaan er in de toekomst sowieso naartoe. Een gratis smartphone die binnen een paar dagen op marktplaats staat gaat daar niks aan veranderen. Ze weten van jongs af aan al de weg naar gratis geld en criminaliteit.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:19:31 #113
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173309666
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je enige zinnige post, even quoten derhalve.
ik heb altijd gelijk ben de koningin bij het koningshuis
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173309687
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wil je een smartphone? Neem een fucking krantenwijk
Ah, artikel niet gelezen?
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:20:31 #115
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173309703
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:18 schreef Silven het volgende:

[..]

Die tonnen gaan er in de toekomst sowieso naartoe. Een gratis smartphone die binnen een paar dagen op marktplaats staat gaat daar niks aan veranderen. Ze weten van jongs af aan al de weg naar gratis geld en criminaliteit.
denk je nou echt dat die koters van 12 een luxetelefoon krijgen?

Ze krijgen hoogstens een galaxy jong die je op Mp niet eens kwijtraakt voor 10 euro
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:21:44 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173309743
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:18 schreef Silven het volgende:

[..]

Die tonnen gaan er in de toekomst sowieso naartoe. Een gratis smartphone die binnen een paar dagen op marktplaats staat gaat daar niks aan veranderen. Ze weten van jongs af aan al de weg naar gratis geld en criminaliteit.
Als je denkt dat die kinderen niet ff mee willen lopen met de massa en willen snapchetten met die lekkere chicas en dat elk bijstandsgezin criminele kinderen voortbrengt denk ik idd dat we beter geld uit kunnen geven aan educatie voor kortzichtige FOK! users dan aan smartphones voor bijstandsgezinnen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:22:48 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173309783
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:20 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

denk je nou echt dat die koters van 12 een luxetelefoon krijgen?

Ze krijgen hoogstens een galaxy jong die je op Mp niet eens kwijtraakt voor 10 euro
+ het kind gaat de rest van zijn leven samsungproducten kopen waardoor je aan BTW die smartphone alleen terugverdient.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:23:39 #118
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173309813
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je denkt dat elk bijstandsgezin criminele kinderen voortbrengt denk ik idd dat we beter geld uit kunnen geven aan educatie voor kortzichtige FOK! users dan aan smartphones voor bijstandsgezinnen.
Fok is nog grappig (topics over stinkende bh's hahahaha)
Kijk op viva naar wat een domme WERKENDE ouders er zijn. #ondertussenopviva
Pijler kinderen lezen is inmiddels een hobby, de pijler actualiteiten is me wat te voorspelbaar met al die discussies over asielzoekers en katholieke scholen _O-
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:24:11 #119
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173309835
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

+ het kind gaat de rest van zijn leven samsungproducten kopen waardoor je aan BTW die smartphone alleen terugverdient.
:') wie wil er nou een Samsung. Beetje tiener heeft een hipper mobieltje.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173309874
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat heb je liever. Nu die 70000,- pijn pakken of in de toekomst tonnen per jaar naar deze uitkeringstrekkers toe laten gaan omdat ze in der tijd geen smartphone hadden?
Want het hebben van een smartphone gaat ervoor zorgen dat deze kinderen nooit in de bijstand komen? Beetje naļef wereldbeeld heb je wel. Die kinderen komen toch nergens terecht, ongeacht je ze allerlei tegemoetkomingen geeft.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:26:53 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173309918
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:25 schreef Asphyx het volgende:

[..]

Want het hebben van een smartphone gaat ervoor zorgen dat deze kinderen nooit in de bijstand komen? Beetje naļef wereldbeeld heb je wel. Die kinderen komen toch nergens terecht, ongeacht je ze allerlei tegemoetkomingen geeft.
Volgens mijn rekenvoorbeeld heb je het met 1 tokkie die niet 3 jaar in de bijstand hoeft al terugverdiend. Dus laat staan de 999 andere tokkies die ook misschien niet meer in de bijstand hoeven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173309959
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:25 schreef Asphyx het volgende:

[..]

Want het hebben van een smartphone gaat ervoor zorgen dat deze kinderen nooit in de bijstand komen? Beetje naļef wereldbeeld heb je wel. Die kinderen komen toch nergens terecht, ongeacht je ze allerlei tegemoetkomingen geeft.
Deze gratis smartphone zorgt ervoor dat deze kinderen sneller in de bijstand komen, want gratis spullen en geld smaakt naar meer. Daar mogen ze alvast even van proeven.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:28:32 #123
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173309972
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:25 schreef Asphyx het volgende:

[..]

Want het hebben van een smartphone gaat ervoor zorgen dat deze kinderen nooit in de bijstand komen? Beetje naļef wereldbeeld heb je wel. Die kinderen komen toch nergens terecht, ongeacht je ze allerlei tegemoetkomingen geeft.
:') jij hebt het over
- Marokkanen die Marokko uit zijn geschopt en worden uitgelachen door achterblijvers in Marokko (meestal geen werk mogelijk door gedrag)
- Kinderen die de praktijkschool wordt aangeboden maar desondanks goede begeleiding toch maar vanaf 18 jaar met een uitkering thuis zitten
- kinderen met gedrags/leerproblemen die simpelweg niet kunnen werken omdat er in hun hoofd iets mis is

Over hoeveel % van de kinderen uit kansarme gezinnen gaat het werkelijk? Echt niet zoveel als je denkt.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:29:27 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173310013
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:28 schreef Silven het volgende:

[..]

Deze gratis smartphone zorgt ervoor dat deze kinderen sneller in de bijstand komen, want gratis spullen en geld smaakt naar meer. Daar mogen ze alvast even van proeven.
En hoeveel kinderen van bobo's zitten er precies in de bijstand?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:35:30 #125
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310187
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:34 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Misschien moet jij wat minder bagatelliseren.. Vooral als je geen argumenten aanvoert..
Ga jij maar eens aantonen dat Islamieten vaker voor problemen zorgen dan Nederlanders.

Toen ik als caissičre werkte in een achterstandsbuurt waren de meeste incidenten toch echt met Nederlanders die de winkel bij elkaar schreeuwden.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173310228
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:35 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Ga jij maar eens aantonen dat Islamieten vaker voor problemen zorgen dan Nederlanders.

Toen ik als caissičre werkte in een achterstandsbuurt waren de meeste incidenten toch echt met Nederlanders die de winkel bij elkaar schreeuwden.
Marokkanen ( die 100 % moslim zijn) zijn 22 x vaker in aanraking gekomen met justitie dan soortgenoten van Nederlandse afkomst.
Heb ik het nog niet eens over de Turken. Wat was je punt ookal weer?
Toen je als kassiere werkte was je waarschijnlijk even kortzichtig als nu.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:38:31 #127
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310293
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:36 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Marokkanen ( die 100 % moslim zijn) zijn 22 x vaker in aanraking gekomen met justitie dan soortgenoten van Nederlandse afkomst.
Intussen blijkt uit ander onderzoek dat Nederlanders zich vaker schuldig maken aan fraude (internet en fraude = te weinig deskundigheid bij politie) en het aantal maal criminaliteit gewoon nagenoeg gelijk is.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173310324
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:38 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Intussen blijkt uit ander onderzoek dat Nederlanders zich vaker schuldig maken aan fraude (internet en fraude = te weinig deskundigheid bij politie) en het aantal maal criminaliteit gewoon nagenoeg gelijk is.
Verneuk Nederland genoeg en zelfs Nederlanders beginnen op buitenlanders te lijken...nogmaals wat is precies je punt ?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:40:58 #129
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310381
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:39 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Verneuk Nederland genoeg en zelfs Nederlanders beginnen op buitenlanders te lijken...nogmaals wat is precies je punt ?
Al voordat de arbeiders uit Marokko kwamen stonden Nederlandse kinderen bekend als de ergste ratten. ;) Misschien is dat wel lichtelijk overdreven maar er is gewoon geen aantoonbaar verschil in hoe crimineel of misdragend Nederlanders en Marokkanen zijn.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173310434
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:40 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Al voordat de arbeiders uit Marokko kwamen stonden Nederlandse kinderen bekend als de ergste ratten. ;) Misschien is dat wel lichtelijk overdreven maar er is gewoon geen aantoonbaar verschil in hoe crimineel of misdragend Nederlanders en Marokkanen zijn.
Heb je daar een bron van ? Dat kinderen vroeger lastiger waren? Dat klopt namelijk niet
Kinderen zitten massaal aan de pillen tegenwoordig, ze moorden en verkrachten tegenwoordig op hun 14de. Heeft overigens ook met immigratie te maken.
Vroeger werden de kinderen nog zwaar gedrilled, daarom gebeurd er nu niets. De oudere generatie is helemaal lamgeslagen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_173310492
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En hoeveel kinderen van bobo's zitten er precies in de bijstand?
Die worden überhaupt niet opgevoed in een wereld waar de overheid hun luxe betaald, daar hebben hun ouders voor gezorgd door hard te werken. En mochten ze iets erven dan is het in elk geval geld waar de familie voor gewerkt en vrijwillig nagelaten heeft en niet de belastingbetaler die het liever anders besteed had gezien.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:45:43 #132
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310550
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:42 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van ? Dat kinderen vroeger lastiger waren? Dat klopt namelijk niet
Kinderen zitten massaal aan de pillen tegenwoordig, ze moorden en verkrachten tegenwoordig op hun 14de. Heeft overigens ook met immigratie te maken.
Nee ik heb daar geen bron van. En ik schreef dat Nederlandse kinderen de ergste zouden zijn, wat volgens mij een uitspraak is van onze buitenlanden.

Immigratie heeft er niks mee te maken. Er is geen enkel causaal verband tussen immigrant zijn en criminaliteit. Wel tussen dingen als uit een kutomgeving komen en foute vrienden hebben.

Tevens scoren Marokkanen relatief laag op geweld en zie je zo maar weer dat opsporing verzocht niet alles zegt: https://www.google.nl/amp(...)4361705-a1522267/amp
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:46:42 #133
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310581
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:44 schreef Silven het volgende:

[..]

Die worden überhaupt niet opgevoed in een wereld waar de overheid hun luxe betaald, daar hebben hun ouders voor gezorgd door hard te werken. En mochten ze iets erven dan is het in elk geval geld waar de familie voor gewerkt en vrijwillig nagelaten heeft en niet de belastingbetaler die het liever anders besteed had gezien.
Rawls met zijn onwetende sluier :'( ga ik binnenkort eindelijk werken moet ik de zwaarte lasten dragen omdat ik toevallig geboren ben met een goed stel hersenen -___-
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173310641
Jennifer is volgens mij van de antifa, een stel gewelddadige debielen uit Noord-Holland vooral. Mensen die niet denken, maar vooral schreeuwen. Ik lust zulke mensen rauw.
Ze heeft geen idee wat voor onzin ze verkondigt, maar in haar kringen zal ze vereert worden.
Leven en laten leven. :)
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_173310908
Ik ga binnekort ook een bijbel beginnen, en als 1 van jullie kritiek heeft stuur ik moorddadige bevolking op je af..en jullie gaan het accepteren en jullie gaan zeggen dat het niet aan mijn geloof ligt. Domme losers.
Oh wacht, dit is allang uitgekomen!
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:57:22 #136
451005 Grems
Clown World
pi_173310921
Kunnen ze hun aanslagen coördineren, geļmporteerd door de kufar, gevoed door de kufar, geschoold door de kufar, voorzien van communicatiemiddelen door de kufar.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:57:52 #137
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310943
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:49 schreef DoubleUU het volgende:
Jennifer is volgens mij van de antifa, een stel gewelddadige debielen uit Noord-Holland vooral. Mensen die niet denken, maar vooral schreeuwen. Ik lust zulke mensen rauw.
Ze heeft geen idee wat voor onzin ze verkondigt, maar in haar kringen zal ze vereert worden.
Leven en laten leven. :)
Jij hebt het over mensen uit Purmerend, bepaalde wijken in Zaandam, oftewel alles wat niet in Amsterdam past. Ik heb geen idee hoe je erbij komt dat ik dat ben maar als jij dat denkt prima. Ik kan toch niet boos worden op een plaatje dat iemand voor zich ziet van een ander persoon.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:58:55 #138
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173310997
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:57 schreef DoubleUU het volgende:
Ik ga binnekort ook een bijbel beginnen, en als 1 van jullie kritiek heeft stuur ik moorddadige bevolking op je af..en jullie gaan het accepteren en jullie gaan zeggen dat het niet aan mijn geloof ligt. Domme losers.
Oh wacht, dit is allang uitgekomen!
Moslims die zoals het in de Koran staat de hele dag leren of netjes op kantoor werken staan open voor discussie hoor. Die kunnen juist heel mooi vertellen waarom ze de Koran en de islam zo mooi vinden. Zou jij ook eens moeten doen, de islam bekijken uit ander perspectief.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:59:04 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311004
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat denk je dat een uitkering voor een tokkie kost voor de rest van zijn leven omdat ie geen smarphone kreeg? meer dan die 70000,- die dit hoogstens kost. Dus zelfs met een slagingspercentage van 1 promille is het nog winstgevend.
Het is niet zo dat een kind levenslang een uitkering nodig heeft omdat het op z'n twaalfde geen smartphone kreeg. Bizar dat je dit zo denkt.

Het kan wel zijn dat deze kinderen totaal de verkeerde mentaliteit wordt aangeleerd. Heb je (of heeft je vader) geen zin om te werken, dan komt de PvdA wel langs met geld en cadeautjes.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:59:49 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173311033
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:36 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Marokkanen ( die 100 % moslim zijn) zijn 22 x vaker in aanraking gekomen met justitie dan soortgenoten van Nederlandse afkomst.
Heb ik het nog niet eens over de Turken. Wat was je punt ookal weer?
Toen je als kassiere werkte was je waarschijnlijk even kortzichtig als nu.
Als wiet kweken gelegaliseerd wordt zal dat aantal afnemen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173311041
We moeten gewoon 1 "brief" schrijven aan de "moslimbevolking" van de aarde. "We gaan Mekka vernietigen als wraak, de islam-terreur moet direct stoppen of Medina is de volgende. Hoeveel terreur zou er nog zijn denk je ?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:00:15 #142
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311047
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet zo dat een kind levenslang een uitkering nodig heeft omdat het op z'n twaalfde geen smartphone kreeg. Bizar dat je dit zo denkt.

Het kan wel zijn dat deze kinderen totaal de verkeerde mentaliteit wordt aangeleerd. Heb je (of heeft je vader) geen zin om te werken, dan komt de PvdA wel langs met geld en cadeautjes.
Sws het is een zuigsmartphone die steeds vastloopt. Dan wordt je wel aangemoedigd om te werken en een betere te kopen.

Of denk jij dat de voedselbank lekkere afwisselende hapjes aanbiedt?
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:00:35 #143
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311059
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:00 schreef DoubleUU het volgende:
We moeten gewoon 1 "brief" schrijven aan de "moslimbevolking" van de aarde. "We gaan Mekka vernietigen als wraak, de islam-terreur moet direct stoppen of Medina is de volgende. Hoeveel terreur zou er nog zijn denk je ?
ga je liever druk maken over die gekke christenen in Myanmar
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:00:37 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311060
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:53 schreef Maanvis het volgende:
1000 telefoons, waardoor er misschien 500 mensen een abo nemen bij die telefoon. Laten we zeggen een abo van 20,- per maand, dus dat is dan 10000,- per maand wat er naar de telecomproviders gaat. Waarover weer 2100,- BTW betaald wordt.
70000,- kosten voor goedkope smartphones. Kortom, in ca. 33 maanden is deze actie terugverdiend. Da's precies de levensduur gok ik van die smartphones. Dus het kost NIETS.
Het kost inderdaad bijna niets (op de grote hoop dan). Maar het heeft wel een negatief effect. Het bijbrengen van het idee (voor zover ze dat al niet hadden), dat je niet hoeft te werken voor je geld of je spullen maar dat de staat het voor je regelt en dat je daar 'recht' op hebt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173311073
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:58 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Moslims die zoals het in de Koran staat de hele dag leren of netjes op kantoor werken staan open voor discussie hoor. Die kunnen juist heel mooi vertellen waarom ze de Koran en de islam zo mooi vinden. Zou jij ook eens moeten doen, de islam bekijken uit ander perspectief.
Er is een rationele kant van zaken, en de emotionele kant die jij telkens aanhaalt.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:01:44 #146
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311109
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het kost inderdaad bijna niets (op de grote hoop dan). Maar het heeft wel een negatief effect. Het bijbrengen van het idee (voor zover ze dat al niet hadden), dat je niet hoeft te werken voor je geld of je spullen maar dat de staat het voor je regelt en dat je daar 'recht' op hebt.
er is nou eenmaal een grondrecht informatierecht. En de overheid moet kinderen helpen met hun recht op informatie.

Mvg een UvA informatierechtstudent
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173311126
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:00 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

ga je liever druk maken over die gekke christenen in Myanmar
Neu, ik kan namelijk wel prioriteiten stellen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:03:45 #148
451005 Grems
Clown World
pi_173311177
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:00 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

ga je liever druk maken over die gekke christenen in Myanmar
Die gekke christenen hebben geleerd van de rest van de wereld.

Moslims een nanometer ruimte geven = het einde.

https://en.wikipedia.org/(...)y_in_Western_Myanmar
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:04:07 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173311186
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:44 schreef Silven het volgende:

[..]

Die worden überhaupt niet opgevoed in een wereld waar de overheid hun luxe betaald, daar hebben hun ouders voor gezorgd door hard te werken. En mochten ze iets erven dan is het in elk geval geld waar de familie voor gewerkt en vrijwillig nagelaten heeft en niet de belastingbetaler die het liever anders besteed had gezien.
Ik heb voor een bedrijf gewerkt waarvan de eigenaren voor 21 miljoen euro faillissementsfraude hebben gepleegd. Dus liever had ik dat al de mensen die nu in de bijstand zitten omdat er in mijn woonplaats een werkgever van 1000+ mensen wegviel een smartphone voor hun kind krijgen, dan dat deze directieleden zogenaamd 'hard gewerkt centjes verdiend' aan hun kinderen een smartphoneovervloed kunnen geven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:04:52 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173311216
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet zo dat een kind levenslang een uitkering nodig heeft omdat het op z'n twaalfde geen smartphone kreeg. Bizar dat je dit zo denkt.

Het kan wel zijn dat deze kinderen totaal de verkeerde mentaliteit wordt aangeleerd. Heb je (of heeft je vader) geen zin om te werken, dan komt de PvdA wel langs met geld en cadeautjes.
En hoe is dat anders dan de VVD mentaliteit waar papa met zijn goede baan wel langskomt met geld en cadeautjes?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173311242
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb voor een bedrijf gewerkt dat voor 21 miljoen euro faillissementsfraude heeft gepleegd. Dus liever had ik dat al de mensen die nu in de bijstand zitten omdat er in mijn woonplaats een werkgever van 1000+ mensen wegviel een smartphone voor hun kind krijgen, dan dat deze directieleden zogenaamd 'hard gewerkt centjes verdiend' aan hun kinderen een smartphoneovervloed kunnen geven.
Wat is dat voor kromme formulering? Dus je begrijpt het omdat je zelf ook fout bent geweest?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:05:32 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311247
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En hoe is dat anders dan de VVD mentaliteit waar papa met zijn goede baan wel langskomt met geld en cadeautjes?
Dan zien die kinderen die vader en denken ze: als ik later ook ga studeren en hard werken kan ik mijn kinderen van alles geven. Toch anders.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:05:37 #153
451005 Grems
Clown World
pi_173311250
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En hoe is dat anders dan de VVD mentaliteit waar papa met zijn goede baan wel langskomt met geld en cadeautjes?
Het concept dat werken loont.
pi_173311261
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:58 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Moslims die zoals het in de Koran staat de hele dag leren of netjes op kantoor werken staan open voor discussie hoor. Die kunnen juist heel mooi vertellen waarom ze de Koran en de islam zo mooi vinden. Zou jij ook eens moeten doen, de islam bekijken uit ander perspectief.
Pedofielen staan ook open voor discussie. Ze kunnen heel goed uitleggen waarom ze zoveel van kinderen houden en er zoveel liefde voor hebben. Zou jij ook eens moeten doen, pedofielen bekijken vanuit een ander perspectief.

Moordenaars die netjes de hele dag leren of op kantoor werken staan ook open voor discussie hoor. Die kunnen ook mooi vertellen waarom ze zo'n fascinatie hebben voor het opensnijden van mensen. Zou jij ook eens moeten doen, moordenaars bekijken uit ander perspectief.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:06:56 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311290
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Het concept dat werken loont.
Inderdaad. Dat concept wordt in het hoofd van die kinderen sowieso al voortdurend ontkracht.

En dat is vaak van generatie op generatie. Bijstand is een erfelijke ziekte.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:07:03 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173311298
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan zien die kinderen die vader en denken ze: als ik later ook ga studeren en hard werken kan ik mijn kinderen van alles geven. Toch anders.
Hoe leren ze dat precies als hun vader die vanaf de 12 al ondernemend was zijn kinderen nu pampert tot hun 30ste?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173311302
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:06 schreef Silven het volgende:

[..]

Pedofielen staan ook open voor discussie. Ze kunnen heel goed uitleggen waarom ze zoveel van kinderen houden en er zoveel liefde voor hebben. Zou jij ook eens moeten doen, pedofielen bekijken vanuit een ander perspectief.

Moordenaars die netjes de hele dag leren of op kantoor werken staan ook open voor discussie hoor. Die kunnen ook mooi vertellen waarom ze zo'n fascinatie hebben voor het opensnijden van mensen. Zou jij ook eens moeten doen, moordenaars bekijken uit ander perspectief.
Prachtig verwoord. Bravo.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:08:14 #158
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311344
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:06 schreef Silven het volgende:

[..]

Pedofielen staan ook open voor discussie. Ze kunnen heel goed uitleggen waarom ze zoveel van kinderen houden en er zoveel liefde voor hebben. Zou jij ook eens moeten doen, pedofielen bekijken vanuit een ander perspectief.

Moordenaars die netjes de hele dag leren of op kantoor werken staan ook open voor discussie hoor. Die kunnen ook mooi vertellen waarom ze zo'n fascinatie hebben voor het opensnijden van mensen. Zou jij ook eens moeten doen, moordenaars bekijken uit ander perspectief.
Hoe kom jij er nou weer bij dat ik iets zou hebben tegen pedofielen en moordenaars? Waar het ook nog eens gaat om mensen die zo handelen door meestal een stoornis.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173311353
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat concept wordt in het hoofd van die kinderen sowieso al voortdurend ontkracht.

En dat is vaak van generatie op generatie. Bijstand is een erfelijke ziekte.
Argumenten? Of ga je alleen dingen beweren?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_173311354
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En hoe is dat anders dan de VVD mentaliteit waar papa met zijn goede baan wel langskomt met geld en cadeautjes?
Eigenlijk zeg je hiermee dat die kansloze zwakke kutouders eens van hun luie reet moeten komen en moeten gaan werken of iets ondernemen zodat ze hun kinderen ook geld en cadeaujes kunnen geven. Goed dat je het inziet!
pi_173311370
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:08 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Hoe kom jij er nou weer bij dat ik iets zou hebben tegen pedofielen en moordenaars? Waar het ook nog eens gaat om mensen die zo handelen door meestal een stoornis.
Je bent zelf een stoornis.
pi_173311378
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:08 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Hoe kom jij er nou weer bij dat ik iets zou hebben tegen pedofielen en moordenaars? Waar het ook nog eens gaat om mensen die zo handelen door meestal een stoornis.
Geloof is een stoornis.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:09:22 #163
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311383
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat concept wordt in het hoofd van die kinderen sowieso al voortdurend ontkracht.

En dat is vaak van generatie op generatie. Bijstand is een erfelijke ziekte.
alsof iemand vrijwillig thuis zit en die paar honderd euro en "giften" krijgt ipv een leuke baan vindt en vier keer zoveel krijgt icm een leuk leven
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:09:46 #164
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311399
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:09 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Geloof is een stoornis.
bronnen aub. Wetenschappelijke.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:10:45 #165
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311428
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:08 schreef Silven het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je hiermee dat die kansloze zwakke kutouders eens van hun luie reet moeten komen en moeten gaan werken of iets ondernemen zodat ze hun kinderen ook geld en cadeaujes kunnen geven. Goed dat je het inziet!
misschien kunnen die ouders niet werken omdat ze gedragsproblemen hebben en dus nooit een arbeidsrelatie kunnen aangaan. Dan heb ik liever dat ze stil thuiszitten ipv dat elke werkgever bang voor ze moet zijn dat ze werk komen eisen
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173311440
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:08 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Hoe kom jij er nou weer bij dat ik iets zou hebben tegen pedofielen en moordenaars? Waar het ook nog eens gaat om mensen die zo handelen door meestal een stoornis.
Islam, of welk geloof dan ook, is ook een stoornis. Je gelooft immers in iets wat er niet is en laat zelfs je levenswijze erdoor bepalen en hoe je met ke medemens omgaat. Dat je het woord stoornis bij deze aanhaalt is dus zeer terecht en slaat op zowel jouw als op mijn voorbeelden.
pi_173311447
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:09 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

bronnen aub. Wetenschappelijke.
Bronnen van geloof zijn er niet. Dat is precies het probleem. Sinterklaas wordt je verteld op je 11de.. Het probleem met geloof is is dat niemand je op je 11de verteld dat het nep is, dat het niet bestaat. Mensen die geloven in God zijn hetzelfde als volwassenen die in Sinterklaas geloven. Net zo belachelijk.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:11:56 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311464
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Argumenten? Of ga je alleen dingen beweren?
https://www.geenstijl.nl/4285901/cbs_bijstand_is_erfelijkbesmet/
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173311477
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:10 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

misschien kunnen die ouders niet werken omdat ze gedragsproblemen hebben en dus nooit een arbeidsrelatie kunnen aangaan. Dan heb ik liever dat ze stil thuiszitten ipv dat elke werkgever bang voor ze moet zijn dat ze werk komen eisen
Gedragsproblemen zijn af te leren of aan te passen. Hier is echter wel wat wilskracht voor nodig. Die wilskracht wordt echter niet geprikkeld als mensen continue geslachtofferd worden en alles voor niks krijgen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:12:31 #170
451005 Grems
Clown World
pi_173311486
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:10 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

misschien kunnen die ouders niet werken omdat ze gedragsproblemen hebben en dus nooit een arbeidsrelatie kunnen aangaan. Dan heb ik liever dat ze stil thuiszitten ipv dat elke werkgever bang voor ze moet zijn dat ze werk komen eisen
Dat kunnen ze prima, zodra je stopt met pamperen.

Zie: de "ik hebbe last van mein roeg" bijklussende WAO-turkparels van de jaren 80-90
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:13:03 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311501
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:09 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

alsof iemand vrijwillig thuis zit en die paar honderd euro en "giften" krijgt ipv een leuke baan vindt en vier keer zoveel krijgt icm een leuk leven
Het punt is dat je effectief (dus qua uiteindelijke bestedingsruimte) met die baan nauwelijks meer krijgt dan in de bijstand. Zeker al niet als er smartphone's uitgedeeld gaat worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:13:05 #172
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173311504
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:11 schreef Silven het volgende:

[..]

Islam, of welk geloof dan ook, is ook een stoornis. Je gelooft immers in iets wat er niet is en laat zelfs je levenswijze erdoor bepalen en hoe je met ke medemens omgaat. Dat je het woord stoornis bij deze aanhaalt is dus zeer terecht en slaat op zowel jouw als op mijn voorbeelden.
Islam is helemaal geen stoornis maar een religie. Je kan helemaal niet zeggen of Allah wel/niet bestaat want dat kan niemand aantonen. Iedereen weet dat de Koran al 1500 jaar niet is ge-update en dat je de Koran moet lezen zoals hoe die mu geschreven zou worden icm het geldende natuurrecht. Van Rudolf steiner weet toch ook iedereen dat je zijn ideeen van 98 jaar geleden moet vertalen naar het heden? Zo ook met islam.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173311535
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:13 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Islam is helemaal geen stoornis maar een religie. Je kan helemaal niet zeggen of Allah wel/niet bestaat want dat kan niemand aantonen. Iedereen weet dat de Koran al 1500 jaar niet is ge-update en dat je de Koran moet lezen zoals hoe die mu geschreven zou worden icm het geldende natuurrecht. Van Rudolf steiner weet toch ook iedereen dat je zijn ideeen van 98 jaar geleden moet vertalen naar het heden? Zo ook met islam.
Gefeliciteerd, je hebt eigenhandig je geloofwaardigheid tot een nulpunt gebracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 22:14:40 ]
pi_173311559
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:13 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Islam is helemaal geen stoornis maar een religie. Je kan helemaal niet zeggen of Allah wel/niet bestaat want dat kan niemand aantonen. Iedereen weet dat de Koran al 1500 jaar niet is ge-update en dat je de Koran moet lezen zoals hoe die mu geschreven zou worden icm het geldende natuurrecht. Van Rudolf steiner weet toch ook iedereen dat je zijn ideeen van 98 jaar geleden moet vertalen naar het heden? Zo ook met islam.
Ik weet zeker dat als Allah WEL bestaat, dat hij de grootste sadist ever is, en dan wil ik hem niet eens vereren. Waarom vereer jij zo een sadist?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:15:32 #175
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311571
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:13 schreef Jennifer030 het volgende:
[...]
Ben jij eigenlijk een man of echt een hele slimme vrouw?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:15:33 #176
451005 Grems
Clown World
pi_173311572
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:13 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Islam is helemaal geen stoornis maar een religie. Je kan helemaal niet zeggen of Allah wel/niet bestaat want dat kan niemand aantonen. Iedereen weet dat de Koran al 1500 jaar niet is ge-update en dat je de Koran moet lezen zoals hoe die mu geschreven zou worden icm het geldende natuurrecht. Van Rudolf steiner weet toch ook iedereen dat je zijn ideeen van 98 jaar geleden moet vertalen naar het heden? Zo ook met islam.
Jij kunt ook niet aantonen dat de patiėnten van de afdeling psychiatrie geen opdrachten krijgen van de CIA.

Waar in de koran staat dat deze onderhevig is aan interpretatie/de op dat moment geldende tijdsgeest?
pi_173311639
Moslims geloven zelfs niet in natuurwetten, het is immers inshallah. Allah maakt zogenaamd de natuurwetten xD Het is te bizar voor woorden.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_173311669
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:11 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Bronnen van geloof zijn er niet. Dat is precies het probleem. Sinterklaas wordt je verteld op je 11de.. Het probleem met geloof is is dat niemand je op je 11de verteld dat het nep is, dat het niet bestaat. Mensen die geloven in God zijn hetzelfde als volwassenen die in Sinterklaas geloven. Net zo belachelijk.
ik vind de vergelijking met mensen die geloven dat vaccineren autisme veroorzaakt altijd wel goed.

Mensen die ooit iets hebben gehoord, wat al lang ontkracht is, maar weigeren nieuwe informatie/feiten te accepteren, werpen zich in een dogmatische echo chamber om maar bij hun overtuiging te kunnen blijven, en daarbij de populatie vaak heel veel schade berokkenen.
pi_173311706
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk een man of echt een hele slimme vrouw?
UvA meisje.
pi_173311724
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:15 schreef Grems het volgende:

[..]

Jij kunt ook niet aantonen dat de patiėnten van de afdeling psychiatrie geen opdrachten krijgen van de CIA.

Waar in de koran staat dat deze onderhevig is aan interpretatie/de op dat moment geldende tijdsgeest?
Dat staat inderdaad nergens. Is eenzelfde dooddoener als wanneer je een moslim een geweldadige vers uit de Koran laat lezen. Steevast antwoord is iets als 'je kan dat op 100 manieren vertalen, Arabisch is geen vaste taal, de 1 leest je moet alle ongelovigen uitmoorden, de ander leest je moet iedereen liefhebben'. Right... Google Translate mag je ook niet gebruiken want dat wordt gecontroleerd door de Zionisten. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 22:21:32 ]
pi_173311730
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik vind de vergelijking met mensen die geloven dat vaccineren autisme veroorzaakt altijd wel goed.

Mensen die ooit iets hebben gehoord, wat al lang ontkracht is, maar weigeren nieuwe informatie/feiten te accepteren, werpen zich in een dogmatische echo chamber om maar bij hun overtuiging te kunnen blijven, en daarbij de populatie vaak heel veel schade berokkenen.
Ik vind dat verhaal een stuk geloofwaardiger. Dat zegt wat over het geloof. Ik vind het jammer dat er zoveel gestoorde mensen rondlopen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:20:23 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311731
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

UvA meisje.
Ongelofelijk gewoon!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173311805
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ongelofelijk gewoon!
een vrouw die een opleiding heeft gedaan? :') ik weet niet waar jij vandaan komt, maar er doen nu meer vrouwen dan mannen een universitaire studie.
pi_173311806
Mijn zoon krijgt er dus ook 1. Ik hoop dat het een S8 is.
Plus, doe maar de plus bitte.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 22:25:35 ]
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:24:37 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173311864
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:08 schreef Silven het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je hiermee dat die kansloze zwakke kutouders eens van hun luie reet moeten komen en moeten gaan werken of iets ondernemen zodat ze hun kinderen ook geld en cadeaujes kunnen geven. Goed dat je het inziet!
Dus hoe gaan ze dat precies doen in de klassenwereld die jij voor ogen ziet, waar VVD-kinderen een opleiding kunnen betalen en PvdA kinderen niet?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:24:38 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311865
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

een vrouw die een opleiding heeft gedaan? :') ik weet niet waar jij vandaan komt, maar er doen nu meer vrouwen dan mannen een universitaire studie.
Nee, natuurlijk. Dat is algemeen bekend. Maar zeg nu eerlijk. Al die vrouwen met hun 'universitaire studies'. Zijn die over het algemeen dan echt zo slim?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173311925
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk. Dat is algemeen bekend. Maar zeg nu eerlijk. Al die vrouwen met hun 'universitaire studies'. Zijn die over het algemeen dan echt zo slim?
in mijn omgeving zijn heel veel erg intelligente vrouwen. Een stuk intelligenter dan dit uva meisje gok ik zo.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:28:06 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173311965
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

in mijn omgeving zijn heel veel erg intelligente vrouwen. Een stuk intelligenter dan dit uva meisje gok ik zo.
Wow! Het aantal -echt- intelligente vrouwen dat ik in mijn leven tegengekomen ben is op de vingers van één, twee handen te tellen! Wat voor een omgeving is dat dan?
Dat UvA-meisje heeft eigenlijk nog te weinig gepost om een solide oordeel te maken natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173312003
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus hoe gaan ze dat precies doen in de klassenwereld die jij voor ogen ziet, waar VVD-kinderen een opleiding kunnen betalen en PvdA kinderen niet?
Die klassenwereld is er niet. Iedereen heeft gelijke kansen. Er is echter voor de 1 wat meer inzet voor nodig dan voor de ander. Op de bank liggen met een uitkering en het prima vinden draagt niet bij aan het welvaren van jezelf en van je kind.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:30:12 #190
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312028
Jullie bevestigen dit onderzoek: www.meldpunt.nl/onderzoek(...)actieve-websites.pdf

Fokkers maken het fok forum belachelijk en steunen indirect bevindingen van onderzoek naar racisme/discriminatie op internet :')
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:30:58 #191
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312053
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

in mijn omgeving zijn heel veel erg intelligente vrouwen. Een stuk intelligenter dan dit uva meisje gok ik zo.
lol. Misschien roep ik maar wat en studeer ik niet aan de UvA maar aan de VU.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:32:06 #192
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312084
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus hoe gaan ze dat precies doen in de klassenwereld die jij voor ogen ziet, waar VVD-kinderen een opleiding kunnen betalen en PvdA kinderen niet?
Wat een onzin. Iedereen kan studeren, daar heb je duo en eventueel ook nog huursubsidie voor.

NO way dat mijn ouders mijn collegegeld betalen, ik ben een onafhankelijke volwassene.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173312109
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:30 schreef Jennifer030 het volgende:
Jullie bevestigen dit onderzoek: www.meldpunt.nl/onderzoek(...)actieve-websites.pdf

Fokkers maken het fok forum belachelijk en steunen indirect bevindingen van onderzoek naar racisme/discriminatie op internet :')
Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die, in tegenstelling tot wat de linkse media doet lijken, opkomen voor de blanke medemens en niet zwichten voor de Islamisering en verlinksing en de kanker die politieke correctheid heet. :)
pi_173312127
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wow! Het aantal -echt- intelligente vrouwen dat ik in mijn leven tegengekomen ben is op de vingers van één, twee handen te tellen! Wat voor een omgeving is dat dan?
Dat UvA-meisje heeft eigenlijk nog te weinig gepost om een solide oordeel te maken natuurlijk.
mijn vriendin heeft een opleiding tot psycholoog afgerond en veel van haar vriendinnen en collegae zijn dus ook van haar niveau. Terwijl mijn vrienden toch meer in de creatieve richting zitten. Wel een grappig verschil van werelden hier. :)
pi_173312150
Hebben ze tussendoor wat te doen na het verkrachten van vrouwen en stelen van fietsen
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:34:19 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173312151
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

mijn vriendin heeft een opleiding tot psycholoog afgerond en veel van haar vriendinnen en collegae zijn dus ook van haar niveau. Terwijl mijn vrienden toch meer in de creatieve richting zitten. Wel een grappig verschil van werelden hier. :)
Maar ja. Ik ken ook best wel wat vrouwen die psychologie gestudeerd hebben, maar die kan ik nu niet echt zo intelligent noemen. Misschien nog wel onder de gemiddelde academica.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173312192
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Hebben ze tussendoor wat te doen na het verkrachten van vrouwen en stelen van fietsen
Kunnen ze nog wat fotootjes maken voor de matties terwijl ze een ongelovige neersteken!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 22:36:22 ]
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:36:09 #198
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312200
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:32 schreef Silven het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die, in tegenstelling tot wat de linkse media doet lijken, opkomen voor de blanke medemens en niet zwichten voor de Islamisering en verlinksing en de kanker die politieke correctheid heet. :)
Jij doet nu alsof de blanke medemens meer waard zou ziin en beter beschermd moet worden wat natuurlijk onzin is. Er bestaat helemaal niet zoiets als dat de ene mens beter is en meer verdiend dan de ander.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:36:33 #199
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312215
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:30 schreef Jennifer030 het volgende:
Jullie bevestigen dit onderzoek: www.meldpunt.nl/onderzoek(...)actieve-websites.pdf

Fokkers maken het fok forum belachelijk en steunen indirect bevindingen van onderzoek naar racisme/discriminatie op internet :')
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173312226
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:36 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Jij doet nu alsof de blanke medemens meer waard zou ziin en beter beschermd moet worden wat natuurlijk onzin is. Er bestaat helemaal niet zoiets als dat de ene mens beter is en meer verdiend dan de ander.
:') . Hier kan ik niet tegenop. Jij zit wel echt op een wolk he?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 22:37:37 ]
pi_173312230
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar ja. Ik ken ook best wel wat vrouwen die psychologie gestudeerd hebben, maar die kan ik nu niet echt zo intelligent noemen. Misschien nog wel onder de gemiddelde academica.
dezen in elk geval niet. Ze hebben ook best indrukwekkende functies. Misschien ligt het aan de universiteit? Hier in de omgeving (qua stad) kom ik met uitgaan ook nog best vaak bakvisjes tegen die psychologie studeren die inderdaad ook niet echt de indruk wekken dat ze bijzonder intelligent zijn.
pi_173312257
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Je zult er toch zelf dingen bij moeten verzinnen als de feiten je denkbeelden niet ondersteunen.
Zeer triest. TS :r
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:53:31 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173312721
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:12 schreef Silven het volgende:

[..]

Gedragsproblemen zijn af te leren of aan te passen. Hier is echter wel wat wilskracht voor nodig. Die wilskracht wordt echter niet geprikkeld als mensen continue geslachtofferd worden en alles voor niks krijgen.
toch is het daklozenprobleem in de verenigde staten veel groter dan in landen met een sociaal vangnet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:54:53 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173312765
Adolf Hitler heeft als kind ook nooit een smartphone gehad. Zie hoe dat afgelopen is. WIllen jullie dat dan??!?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:55:59 #205
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312797
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:36 schreef Silven het volgende:

[..]

:') . Hier kan ik niet tegenop. Jij zit wel echt op een wolk he?
laat maar zien dat er causaal verband afkomst - criminaliteit is. Die is er niet.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:56:57 #206
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173312821
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

dezen in elk geval niet. Ze hebben ook best indrukwekkende functies. Misschien ligt het aan de universiteit? Hier in de omgeving (qua stad) kom ik met uitgaan ook nog best vaak bakvisjes tegen die psychologie studeren die inderdaad ook niet echt de indruk wekken dat ze bijzonder intelligent zijn.
Psychologie studeren is sowieso niet erg intelligent vanwege de baankansen. Tenzij je een bepaalde richting kiest maar dat doet bijna niemand. ;)
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173312870
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:56 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Psychologie studeren is sowieso niet erg intelligent vanwege de baankansen. Tenzij je een bepaalde richting kiest maar dat doet bijna niemand. ;)
zie het stukje over indrukwekkende functies ;)

Vreselijk hoe de geestelijke zorg os afgebroken. :r we zullen nog veel "verwarde" mensen gaan zien op straat ben ik bang.
pi_173312878
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:55 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

laat maar zien dat er causaal verband afkomst - criminaliteit is. Die is er niet.
Afkomst? Ik heb het over religie. De beste Marokkaan is ern atheļst of cultureel moslim. Zo eentje die met je in de kroeg een pilsje drinkt en na afloop een frikandelletje mee eet. Afkomst boeit me niet, ben geen racist.

Als ik als volwassen man zeg dat ik in sinterklaas geloof en het meen dan raden ze me een psycholoog aan of ze gaan heel hard lachen. Religie is niet anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 23:04:09 ]
pi_173312991
Is er een naam voor mensen die geloven dat sommige culturen beter zijn dan anderen? Culturist?
pi_173313053
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:04 schreef Murdera het volgende:
Is er een naam voor mensen die geloven dat sommige culturen beter zijn dan anderen? Culturist?
Noem het gewoom racistisch, fascistisch, xenofoob en alt-right. Dan hoeft links geen nieuwe woorden te leren tijdens de volgende geweldadige demo. Wel zo makkelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 23:07:26 ]
pi_173313127
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:06 schreef Silven het volgende:

[..]

Noem het gewoom racistisch, fascistisch, xenofoob en alt-right. Dan hoeft links geen nieuwe woorden te leren tijdens de volgende geweldadige demo. Wel zo makkelijk.
je hebt al de term cultureel marxist, misschien kan dit dan cultureel supremacist worden ofzo.
pi_173313157
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

je hebt al de term cultureel marxist, misschien kan dit dan cultureel supremacist worden ofzo.
Klinkt nobel. I'm in!
  maandag 21 augustus 2017 @ 23:41:12 #213
451005 Grems
Clown World
pi_173313703
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

zie het stukje over indrukwekkende functies ;)

Vreselijk hoe de geestelijke zorg os afgebroken. :r we zullen nog veel "verwarde" mensen gaan zien op straat ben ik bang.
Met het huidige importbeleid, zeker.
  maandag 21 augustus 2017 @ 23:43:31 #214
451005 Grems
Clown World
pi_173313757
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:04 schreef Murdera het volgende:
Is er een naam voor mensen die geloven dat sommige culturen beter zijn dan anderen? Culturist?
Realist.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:06:05 #215
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173314126
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:04 schreef Murdera het volgende:
Is er een naam voor mensen die geloven dat sommige culturen beter zijn dan anderen? Culturist?
ik ben geen Sylvana Simons fan, maar zij heeft aangekaart dat sommige mensen doen alsof zoiets bestaat dat andere mensen beter zouden zijn en zo. En daar heeft ze gelijk in.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:07:06 #216
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173314147
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:59 schreef Silven het volgende:

[..]

Afkomst? Ik heb het over religie. De beste Marokkaan is ern atheļst of cultureel moslim. Zo eentje die met je in de kroeg een pilsje drinkt en na afloop een frikandelletje mee eet. Afkomst boeit me niet, ben geen racist.

Als ik als volwassen man zeg dat ik in sinterklaas geloof en het meen dan raden ze me een psycholoog aan of ze gaan heel hard lachen. Religie is niet anders.
Sinterklaas is een sprookje
De Koran is een wettenbundel van hoe je moet leven
Je argument slaat dus kant noch wal
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173314339
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:07 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Sinterklaas is een sprookje
De Koran is een wettenbundel van hoe je moet leven
Je argument slaat dus kant noch wal
Mapima? Ben jij dat?
pi_173315349
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:31 schreef Silven het volgende:

Ik ben sowieso tegen het geven van dingen aan mensen die het niet verdienen. Ik heb altijd geleerd "voor wat hoort wat". Laat ze op zijn minst in vakantietijd ergens wat vrijwilligerswerk doen. Als je geboren wordt met een dwarslaesie en echt niks kan, dan mag je best wat steun krijgen. Maar altijd dat helpen van mensen die best zelf iets kunnen maar continue volharden in hun slachtofferrol is echt om te kotsen. Je stimuleerd alleen maar dat ze nog meer hulpbehoevend worden en zich big meer slachtoffer voelen. Grow some balls! Mensen die 10 jaar gewerkt hebben en arbeidsongeschikt worden gun ik een beste uitkering. Mensen die nooit een vinger uitgestoken hebben omdat ze vanaf arbeidsgeschikte leeftijd zeggen dat hun hoofd vol zit of ze last hebben van hun grote teen moet je gewoon niks geven. Je kan met de grootste bullshitverhalen een uitkering genieten in dit land.
Kijk,iemand die realistisch is en blijft i.p.v. al die Job Cohen's in dit land.

Btw: Al die zogenaamde beperkingen die die gegeven mobieltjes hebben, worden zo gehackt door familie leden en dan zul je zien dat ze die dingen juist voor dat gaan gebruiken waarvoor men ze niet voor moet gebruiken, en dan komen de schulden toch van zelf en dat ligt de dader zoals gewoonlijk weer op het kerkhof. En wie mag dat weer gaan betalen uiteindelijk voor die akbar jochies? :W
pi_173315687
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 04:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kijk,iemand die realistisch is en blijft i.p.v. al die Job Cohen's in dit land.

Btw: Al die zogenaamde beperkingen die die gegeven mobieltjes hebben, worden zo gehackt door familie leden en dan zul je zien dat ze die dingen juist voor dat gaan gebruiken waarvoor men ze niet voor moet gebruiken, en dan komen de schulden toch van zelf en dat ligt de dader zoals gewoonlijk weer op het kerkhof. En wie mag dat weer gaan betalen uiteindelijk voor die akbar jochies? :W
Die beperkingen zitten aan de kant van provider T-Mobile, niet in de telefoon zelf.
pi_173326410
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:07 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

Sinterklaas is een sprookje
De Koran is een wettenbundel van hoe je moet leven
Je argument slaat dus kant noch wal
Sinterklaas schrijft net als Allah een moraal voor & belooft net als Allah beloning en straf voor gewenst gedrag. Dus die vergelijking is prima.
pi_173326594
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:06 schreef Jennifer030 het volgende:

[..]

ik ben geen Sylvana Simons fan, maar zij heeft aangekaart dat sommige mensen doen alsof zoiets bestaat dat andere mensen beter zouden zijn en zo. En daar heeft ze gelijk in.
Mwoah, voor superioriteit van culturen is wel iets te zeggen. Ik vind onze westerse cultuur bijvoorbeeld superieur aan sommige vroeg-Zuid Amerikaanse culturen waarin mensenoffers volkomen normaal waren.

Maar de normen op basis waarvan je iets superieur noemt zijn natuurlijk subjectief.
pi_173334169
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:28 schreef LXIV het volgende:

Het aantal -echt- intelligente vrouwen dat ik in mijn leven tegengekomen ben is op de vingers van één, twee handen te tellen!
:')
pi_173334255
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:04 schreef Murdera het volgende:
Is er een naam voor mensen die geloven dat sommige culturen beter zijn dan anderen? Culturist?
Realist ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

zie het stukje over indrukwekkende functies ;)

Vreselijk hoe de geestelijke zorg os afgebroken. :r we zullen nog veel "verwarde" mensen gaan zien op straat ben ik bang.
90% van het personeel daar was waarschijnlijk verpleger, geen psycholoog.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:34:52 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173336764
dus; allemaal op protest maandag tijdens de uitreiking?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 08:55:10 #225
467754 DeAfgeleide
It's just a state of mind
pi_173337024
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Allemaal denk ik. Een krantenwijk is al snel 60 euro per week.
60eu per week? op die leeftijd mag je blij zijn met 3.00 per uur _O-
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:12:35 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173337228
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:55 schreef DeAfgeleide het volgende:

[..]

60eu per week? op die leeftijd mag je blij zijn met 3.00 per uur _O-
https://www.startpagina.n(...)/verdien-krantenwijk
160 tot 300 euro per maand.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:34:51 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173337507
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.startpagina.n(...)/verdien-krantenwijk
160 tot 300 euro per maand.
Hoe oud zijn brugklassers ook alweer?

http://www.krantenwijk.nl/leeftijd/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173339288
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef Maanvis het volgende:
dus; allemaal op protest maandag tijdens de uitreiking?
Nee, TS gaat een livestream er van zoeken en Miep slaan uit frustratie.
pi_173339398
Aha, simpel huisracistje Iwanius heeft er ook zelf even een foto van wat Arabisch ogende kinderen bijgeplakt op een wijze alsof die zogenaamd uit het krantenartikel komt. Want het enige doel van het topic is om wat haat tegen moslims te zaaien, ook al hebben die hier helemaal niks mee te maken. Topmoderatie weer in KLB dat dat hier normaal is. ^O^
pi_173339444
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Aha, simpel huisracistje Iwanius heeft er ook zelf even een foto van wat Arabisch ogende kinderen bijgeplakt op een wijze alsof die zogenaamd uit het krantenartikel komt. Want het enige doel van het topic is om wat haat tegen moslims te zaaien, ook al hebben die hier helemaal niks mee te maken. Topmoderatie weer in KLB dat dat hier normaal is. ^O^
De gebruikelijke dwaze figuren krijgen inderdaad alle ruimte _O-
pi_173354151
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Aha, simpel huisracistje Iwanius heeft er ook zelf even een foto van wat Arabisch ogende kinderen bijgeplakt op een wijze alsof die zogenaamd uit het krantenartikel komt. Want het enige doel van het topic is om wat haat tegen moslims te zaaien, ook al hebben die hier helemaal niks mee te maken. Topmoderatie weer in KLB dat dat hier normaal is. ^O^
Wat hierboven staat. Uitstekende analyse.
pi_173354378
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:27 schreef MaGNeT het volgende:

Die beperkingen zitten aan de kant van provider T-Mobile, niet in de telefoon zelf.
Zeker nooit gehoord dat mensen vaak allerlei truukjes verzinnen om beperkingen op iets te omzeilen zodat ze toch datgene kunnen doen wat ze altijd al wilden doen.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 04:31:37 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173354876
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 01:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zeker nooit gehoord dat mensen vaak allerlei truukjes verzinnen om beperkingen op iets te omzeilen zodat ze toch datgene kunnen doen wat ze altijd al wilden doen.
Maareh, wat doe jij maandag?

[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 24-08-2017 05:14:58 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173355274
quote:
15s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 01:17 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zeker nooit gehoord dat mensen vaak allerlei truukjes verzinnen om beperkingen op iets te omzeilen zodat ze toch datgene kunnen doen wat ze altijd al wilden doen.
T-Mobile bepaalt wat het abonnement gekoppeld aan de sim-kaart kan doen, ze verstrekken hem zelf.

Dus nee, daar zijn geen trucjes voor, behalve een andere sim-kaart plaatsen en dan betalen ze het alsnog zelf.
pi_173355351
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:55 schreef DeAfgeleide het volgende:

[..]

60eu per week? op die leeftijd mag je blij zijn met 3.00 per uur _O-
15 jaar geleden verdiende ik al ruim 200 euro per maand met een krantenwijk.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:55:55 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173479079
'Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zich' en maar blijven volhouden dat VVD-ers werken voor hun geld :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 13:19:28 #237
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173479570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:55 schreef Maanvis het volgende:
'Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zich' en maar blijven volhouden dat VVD-ers werken voor hun geld :')
Waar lees jij VVD?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:21:52 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173481051
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:19 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Waar lees jij VVD?
lijkt me vrij logisch, linkse mensen doen dat niet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 14:47:13 #239
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173481531
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

lijkt me vrij logisch, linkse mensen doen dat niet
:')
Links is inderdaad de as van het goede :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173481596
quote:
13s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
Waar komt die foto vandaan? Die heeft de Telegraaf er niet bij staan en het is niet eens een Nederlandse school.
Kennelijk moet er zowel in de TT als de OP al gestigmatiseerd worden.
Droeftoeter.
pi_173486249
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Aha, simpel huisracistje Iwanius heeft er ook zelf even een foto van wat Arabisch ogende kinderen bijgeplakt op een wijze alsof die zogenaamd uit het krantenartikel komt. Want het enige doel van het topic is om wat haat tegen moslims te zaaien, ook al hebben die hier helemaal niks mee te maken. Topmoderatie weer in KLB dat dat hier normaal is. ^O^
Want er zijn geen Islamitische bijstandskinderen in Den Haag ?
Okok, flauw.

Serieuze vraag: hoeveel procent van de doelgroep is hier Islamitisch ? Ik weet het niet. Wie wel ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')