abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173340036
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:19 schreef SeLang het volgende:

Wat ook scheelt is dat ik niet doe aan tussendoortjes - als ik honger heb smeer ik liever een paar boterhammen en houdbare dingen koop ik vaak groot in (buy the fucking dip)

WGR / Traders/ beleggers in de supermarkt :D
Vreselijk gelachen omdat het een beetje herkenbaar is. Je vergat nog het bijkomend redement dat die potten curry vrijgesteld zijn van vermogensbelasting.

Mijn ex had de stelling dat je niet moet kopen wat je nodig hebt maar wat 'echt' in de aanbieding is. Haar voorraad kast stond altijd vol terwijl haar budget toch echt op bijstand niveau was. Voor mij werkt dat wat minder want wat ik heb aan extraatjes eet ik op.

Voor bewaarbaar spul wat niet impulsief gebruikt wordt zoals rijst en olijfolie werkt het wel voor me. Omdat ik op die manier ook wat blikgroente in huis heb kan ik rustig een week of wat ziek worden en toch eten zonder de deur uit te hoeven voor boodschappen.
pi_173340611
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:28 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb altijd deze https://www.bertolli.nl/products/categorie/Pastasaus%20in%20zak

Ik vind het wel goed smaken
Als jij dat lekker vindt, moet je het gewoon eten.

Maar de producten waar een ingredientenlijst op afgedrukt staat, heeft bij mij geen voorkeur als het gaat om volwaardige voeding.
Uitzonderingen daargelaten.

Ik hou van echte voeding.
Make my day!
pi_173348344
Pastasaus in zak bleh.

Ik zit op 120 in m'n eentje. Incl gevulde voorraadkast
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 21:38:25 #79
148127 MissLeDuq
Gewoon... omdat het kan!
pi_173350929
Wij zitten voor 2 personen op 450 tot 500 euro in de maand (AH). Moet wel zeggen dat dat inclusief ook dw bezorgkosten is (schandalig lui,I know 😳).
pi_173351026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef MissLeDuq het volgende:
Wij zitten voor 2 personen op 450 tot 500 euro in de maand (AH). Moet wel zeggen dat dat inclusief ook dw bezorgkosten is (schandalig lui,I know 😳).
Ff kijken welke aanbieding je moet bestellen voor gratis bezorging. Of af en toe de box bij AH bestellen, dan is bezorgen van je boodschappen ook gratis (en geen minimum bedrag).

Je bedrag vind ik niet schokkend. 100/125 euro per week voor 2 pers. Dat ben je al snel kwijt. :D
Make my day!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')