abonnement Unibet Coolblue
pi_173340036
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:19 schreef SeLang het volgende:

Wat ook scheelt is dat ik niet doe aan tussendoortjes - als ik honger heb smeer ik liever een paar boterhammen en houdbare dingen koop ik vaak groot in (buy the fucking dip)

WGR / Traders/ beleggers in de supermarkt :D
Vreselijk gelachen omdat het een beetje herkenbaar is. Je vergat nog het bijkomend redement dat die potten curry vrijgesteld zijn van vermogensbelasting.

Mijn ex had de stelling dat je niet moet kopen wat je nodig hebt maar wat 'echt' in de aanbieding is. Haar voorraad kast stond altijd vol terwijl haar budget toch echt op bijstand niveau was. Voor mij werkt dat wat minder want wat ik heb aan extraatjes eet ik op.

Voor bewaarbaar spul wat niet impulsief gebruikt wordt zoals rijst en olijfolie werkt het wel voor me. Omdat ik op die manier ook wat blikgroente in huis heb kan ik rustig een week of wat ziek worden en toch eten zonder de deur uit te hoeven voor boodschappen.
pi_173340611
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:28 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb altijd deze https://www.bertolli.nl/products/categorie/Pastasaus%20in%20zak

Ik vind het wel goed smaken
Als jij dat lekker vindt, moet je het gewoon eten.

Maar de producten waar een ingredientenlijst op afgedrukt staat, heeft bij mij geen voorkeur als het gaat om volwaardige voeding.
Uitzonderingen daargelaten.

Ik hou van echte voeding.
Make my day!
pi_173348344
Pastasaus in zak bleh.

Ik zit op 120 in m'n eentje. Incl gevulde voorraadkast
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173350929
Wij zitten voor 2 personen op 450 tot 500 euro in de maand (AH). Moet wel zeggen dat dat inclusief ook dw bezorgkosten is (schandalig lui,I know 😳).
Just because you can doesn't mean you should
pi_173351026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:38 schreef MissLeDuq het volgende:
Wij zitten voor 2 personen op 450 tot 500 euro in de maand (AH). Moet wel zeggen dat dat inclusief ook dw bezorgkosten is (schandalig lui,I know 😳).
Ff kijken welke aanbieding je moet bestellen voor gratis bezorging. Of af en toe de box bij AH bestellen, dan is bezorgen van je boodschappen ook gratis (en geen minimum bedrag).

Je bedrag vind ik niet schokkend. 100/125 euro per week voor 2 pers. Dat ben je al snel kwijt. :D
Make my day!
pi_196478195
Even een rotschop, sinds kort een app die aan mijn rekening gekoppeld zit dus kan alles mooi categoriseren.
Per maand circa 1000 euro aan boodschappen, vind het best veel eigenlijk.

Man en vrouw, baby van 5 maanden en zoontje van bijna 5.
Babyvoeding is wel een flinke kostenpost maar dat verdwijnt binnenkort.

Prijzen ten tijde van dit topic in 2017 zijn ook wel gestegen, en de BTW is natuurlijk ook nog omhoog gegaan.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_196506668
quote:
2s.gif Op zondag 29 november 2020 23:52 schreef junkiexp het volgende:
Even een rotschop, sinds kort een app die aan mijn rekening gekoppeld zit dus kan alles mooi categoriseren.
Per maand circa 1000 euro aan boodschappen, vind het best veel eigenlijk.

Man en vrouw, baby van 5 maanden en zoontje van bijna 5.
Babyvoeding is wel een flinke kostenpost maar dat verdwijnt binnenkort.

Prijzen ten tijde van dit topic in 2017 zijn ook wel gestegen, en de BTW is natuurlijk ook nog omhoog gegaan.
Dat vind ik niet eens zo heel gek. Ik kom op ongeveer 400 euro per persoon/maand. De basisboodschappen doe ik bij de Aldi en Lidl (ongeveer 250-300 euro/maand), de rest is strikt genomen overbodige zooi die qua voedingswaarde of caloriëen nauwelijks iets toevoegd zoals lekkere vis bij de visboer, delicatessen of goed vlees bij de slager.

Wijn e.d. zit daar niet bij.

Mijn conclusie is dat ik een volwaardig diëet niet voor minder dan 250 euro per maand kan.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_196514643
Spendeer gemiddeld voor 70-100 euro per week voor een eenpersoons huishouden.
shop voornamelijk bij de AH, Jumbo en vlees bij de slager.

Zitten geen hygiene producten oid bij, dit sla ik meestal in als ze een 1+1 actie hebben en dan neem ik gelijk 40+ flessen mee :@
pi_196514678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef Sharuun01 het volgende:
Zitten geen hygiene producten oid bij, dit sla ik meestal in als ze een 1+1 actie hebben en dan neem ik gelijk 40+ flessen mee :@
40 :o :D
  woensdag 2 december 2020 @ 12:45:23 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196514698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef Sharuun01 het volgende:
Spendeer gemiddeld voor 70-100 euro per week voor een eenpersoons huishouden.
shop voornamelijk bij de AH, Jumbo en vlees bij de slager.

Zitten geen hygiene producten oid bij, dit sla ik meestal in als ze een 1+1 actie hebben en dan neem ik gelijk 40+ flessen mee :@
Ik zou het niet doen. Dat zijn typisch van die producten die geheid na een paar maanden wel weer in zo’n aanbieding zijn te vinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196514708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:43 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

40 :o :D
voorraadje aanslaan :@
als ze zo'n aanbiedingen runnen dan sla ik in, gaat zich dan wel op met shampoo, deo oid.
andere dingen in iets mindere maten maar als het houdbaar is en gebruikt wordt dan sla ik meestal goed in ja.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Dat zijn typisch van die producten die geheid na een paar maanden wel weer in zo’n aanbieding zijn te vinden.
Ga het natuurlijk niet iedere keer doen als het in de aanbieding is, maar als de voorraad wat lager is en er zo'n aanbieding voorbij komt vul ik aan.
Hou er niet van om op de laatste fles te leven, moet gewoon een nieuwe kunnen pakken.
pi_196514761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:45 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]

voorraadje aanslaan :@
als ze zo'n aanbiedingen runnen dan sla ik in, gaat zich dan wel op met shampoo, deo oid.
andere dingen in iets mindere maten maar als het houdbaar is en gebruikt wordt dan sla ik meestal goed in ja.
[..]

Ga het natuurlijk niet iedere keer doen als het in de aanbieding is, maar als de voorraad wat lager is en er zo'n aanbieding voorbij komt vul ik aan.
Hou er niet van om op de laatste fles te leven, moet gewoon een nieuwe kunnen pakken.
Damn :D dan heb je vast goeie opslagruimte :P
pi_196514784
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Damn :D dan heb je vast goeie opslagruimte :P
Ik heb een kast dedicated voor alleen deze spullen ja, maar eigenlijk te weinig ruimte imo :@
maar moet het er voor alsnog mee doen zolang ik in een appartementje woon.
Volgende huis gaat er zeker een zijn met een kelder waar genoeg opslag ruimte zal zijn.
  woensdag 2 december 2020 @ 12:53:40 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196514805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:45 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]

voorraadje aanslaan :@
als ze zo'n aanbiedingen runnen dan sla ik in, gaat zich dan wel op met shampoo, deo oid.
andere dingen in iets mindere maten maar als het houdbaar is en gebruikt wordt dan sla ik meestal goed in ja.
[..]

Ga het natuurlijk niet iedere keer doen als het in de aanbieding is, maar als de voorraad wat lager is en er zo'n aanbieding voorbij komt vul ik aan.
Hou er niet van om op de laatste fles te leven, moet gewoon een nieuwe kunnen pakken.
Bij de voorlaatste fles is het vaak vroeg genoeg om weer eens de aanbiedingen in de gaten te houden.

Is het een psychisch dingetje? In armoede opgegroeid?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196514870
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bij de voorlaatste fles is het vaak vroeg genoeg om weer eens de aanbiedingen in de gaten te houden.

Is het een psychisch dingetje? In armoede opgegroeid?
Nee gelukkig niet, heb zelf wel de wat mindere jaren gekend op mezelf maar niet echt armoede.
Zal inderdaad ook wel iets zijn dat ik van thuis mee heb gekregen, daar hadden we in de garage ook altijd 4 stellingen vol staan met van alles en nog wat qua houdbare spullen.

Maar moet eerlijk zeggen dat zoiets ook wel een rustgevend gevoel geeft dat ik me niet in de winkel zorgen hoef te maken of ik nog wel voldoende van dat spul heb staan.
  woensdag 2 december 2020 @ 12:59:44 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196514905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:57 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet, heb zelf wel de wat mindere jaren gekend op mezelf maar niet echt armoede.
Zal inderdaad ook wel iets zijn dat ik van thuis mee heb gekregen, daar hadden we in de garage ook altijd 4 stellingen vol staan met van alles en nog wat qua houdbare spullen.

Maar moet eerlijk zeggen dat zoiets ook wel een rustgevend gevoel geeft dat ik me niet in de winkel zorgen hoef te maken of ik nog wel voldoende van dat spul heb staan.
Dus wel iets van huis uit.

Als ik plek had, zou ik het misschien ook wel doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196514937
quote:
2s.gif Op zondag 29 november 2020 23:52 schreef junkiexp het volgende:
Even een rotschop, sinds kort een app die aan mijn rekening gekoppeld zit dus kan alles mooi categoriseren.
Per maand circa 1000 euro aan boodschappen, vind het best veel eigenlijk.

Man en vrouw, baby van 5 maanden en zoontje van bijna 5.
Babyvoeding is wel een flinke kostenpost maar dat verdwijnt binnenkort.

Prijzen ten tijde van dit topic in 2017 zijn ook wel gestegen, en de BTW is natuurlijk ook nog omhoog gegaan.
Ik vind 1000 euro inclusief babyvoeding geen gek bedrag, zeker als je ook schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten onder boodschappen schaart (doet zo'n app volgens mij wel).
pi_196514942
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus wel iets van huis uit.

Als ik plek had, zou ik het misschien ook wel doen.
Ja dat denk ik wel ja, maar zie het persoonlijk ook niet echt als een negatief iets.
Vond het vroeger ook altijd wel fijn om de garage in te lopen en daar te "winkelen" voor de dingen die je nodig hebt.

Plek is voor mij inderdaad ook nog wel een dingetje, heb nu 1 kast met houdbare non food en een andere kast met houdbare voedsel artikelen, misschien een beetje veel maarja wat doe je eraan.
pi_196515119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef Sharuun01 het volgende:
Spendeer gemiddeld voor 70-100 euro per week voor een eenpersoons huishouden.
shop voornamelijk bij de AH, Jumbo en vlees bij de slager.

Zitten geen hygiene producten oid bij, dit sla ik meestal in als ze een 1+1 actie hebben en dan neem ik gelijk 40+ flessen mee :@
40 flessen shampoo, daar doen wij met z’n tweetjes een jaar of 10 mee. Mijn schoonmoeder had ook dat soort absurde voorraden in huis, wat hebben we na haar overlijden wel niet allemaal moeten weggeven en vooral weggooien... we zijn inmiddels ruim 3 jaar verder en ik heb niet het idee dat ik de komende 5 jaar nog shampoo moet kopen. Ik hou best van een beetje voorraad, zeker als je het echt spotgoedkoop kunt inslaan, maar er zijn grenzen.
Met jouw budget doen wij trouwens boodschappen voor een tweepersoonshuishouden.
  woensdag 2 december 2020 @ 16:15:11 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_196517878
Ik ben ook wel benieuwd wat zo'n app allemaal onder boodschappen schaart.
Ik bestel wekelijks bij jumbo, dan ben ik rond de 150 euro kwijt (2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 zuigeling die borstvoeding krijgt), maar dingen als pampers, wasmiddel en deodorant koop ik altijd elders in bulk. Zou goed kunnen dat ik alles bij elkaar ook de 1000 per maand wel aantik ;(
disclaimer
  woensdag 2 december 2020 @ 16:17:27 #96
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196517929
200-250 per maand voor mij als student, zit nog aan de hoge kant.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_196517939
Met 2 mensen hier vriendin en ik ¤300 per maand
pi_196517963
Terechte kick. Zie dat ik in 2017 had gereageerd met 600. Zal nu tegen de 1000 zijn.
  roze woensdag 2 december 2020 @ 16:26:34 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196518059
Als ik alleen ben de hele week doe ik het met ongeveer 50 euro.
Your beauty never ever scared me.
pi_196518177
24 halve liters perdag en wat worst voor op de bbq 25 euro perdag
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')