abonnement Unibet Coolblue
pi_173293274
Apple fans gaan d'r van uit dat alles waar geen Apple logo op staat rotzooi is, en dat zij de beste technologie hebben.

Apple producten hebben echter veel problemen:
- Een gesloten besturingssysteem
- Het OS heeft weinig customization mogelijkheden
- Overpricedness (voor de helft van de prijs kun je vaak iets krijgen wat even goed is of beter)
- Weinig keuze als je alleen Apple producten overweegt
- In het geval van Mac's: Je kunt ze niet upgraden.

Klacht: Mensen die roepen dat alles waar geen Apple logo op staat slecht is, en doen alsof minder bekende smartphone merken zuigen, terwijl die qua prijs/kwaliteitsverhouding veel beter zijn. Ze bashen Windows ook, terwijl je daarop veel meer programma's tot je beschikking hebt, vooral games. En er is ook niet veel mis met Windows, op het feit dat je er eerder virussen op krijgt na. Maar je PC beveiligen is ook niet zo moeilijk.

Mensen die alleen Apple producten hebben zijn vaak (semi) digibeet :'). Ze denken ook dat Apple van alles uitgevonden heeft, terwijl ze eigenlijk alleen plagiaat pleegden op andermans ideeën. Doordat Apple bepaalde technologieën makkelijker populair kan maken slagen ze daarin, en vervolgens denkt iedereen dat ze innovatief zijn.

- Apple heeft de smartphone niet uitgevonden, de eerste echte smartphone was een LG Prada. Daarvoor kwam de IBM Simon uit (in de jaren 90) die zou je als smartphone kunnen beschouwen, maar dat is ie niet echt.
- Apple heeft de muis niet uitgevonden, Steve Jobs keek af bij Xerox en paste zijn uitvinding aan.
- Apple heeft de vingerafdrukscanner niet uitgevonden, die hebben ze gestolen van Motorola. Grappig genoeg is de vingerafdrukscanner van de G5 Plus ook sneller dan die van de iPhone 7. En de G5 Plus is niet eens een flagship ofzo.
- Apple heeft de tablet niet uitgevonden, ze hebben dat concept gestolen van Microsoft die in 2000 een geflopte tablet uitbrachten.

En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen die Apple niet heeft uitgevonden, maar gestolen heeft van een ander bedrijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 01:38:14 ]
pi_173293338
Kan me allemaal geen reet schelen.

Verstuurd vanaf mijn iMac Pro.
pi_173293343
Helemaal eens. Veel te dure rotzooi is het.
pi_173293358
Je zal je hier maar druk om maken.
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 01:44:29 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173293363
Groetjes vanaf mijn iphone
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_173293425
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:44 schreef Renesite het volgende:
Groetjes vanaf mijn iphone
Je hebt een flagship device met een resolutie van 1334x750 :').
pi_173293545
Ik haat mijn iPhone om iTunes omdat ik mijn memo's niet via het kabeltje kan back-uppen.
Nu zit mijn mobiel bomvol omdat ik het niet allemaal wil mailen. En van clouds moet ik niks hebben.
pi_173293569
oneens

quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 02:49 schreef Pinkman het volgende:
Ik haat mijn iPhone om iTunes omdat ik mijn memo's niet via het kabeltje kan back-uppen.
Nu zit mijn mobiel bomvol omdat ik het niet allemaal wil mailen. En van clouds moet ik niks hebben.
zijn apps voor
pi_173293589
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 02:57 schreef MrSweets het volgende:
oneens

[..]

zijn apps voor
En dan gewoon via usb op mijn computer map openen knippen plakken klaar?
App namen?
  maandag 21 augustus 2017 @ 04:05:54 #10
299245 Gal-Behakt
Woensdag Gehaktdag!
pi_173293624
Terechte klacht!
pi_173293698
Mensen die haten op Apple.
Steve Jobsgod _O_ O+

Verstuurd vanaf mijn iPhone
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 21 augustus 2017 @ 05:48:51 #12
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_173293703
Dit topic wint het internet
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 21 augustus 2017 @ 05:58:37 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173293709
2001 belde, ze willen hun Apple-discussie terug.
pi_173293771
Daarom kocht ik gisteren in de supermarkt een ananas.

Verstuurd vanaf mijn iPhone, synchronized with iPad, iPod, iMac Pro and Apple Tv
Cindy De Vuyst
pi_173293783
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:43 schreef jatochneetoch het volgende:
Je zal je hier maar druk om maken.
pi_173294446
TS is een arme sloeber :')
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 08:48:54 #17
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173294475
Terechte klacht
Apple :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173295487
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:59 schreef Firewarrior het volgende:

Je hebt een flagship device met een resolutie van 1334x750 :').
'flagship' device... praat eens minder Marketingtaal en gewoon ABN.. :+


enough said en ik heb nog steeds geen iPhone als Apple diehard van het eerste uur. :7
pi_173295546
quote:
- Een gesloten besturingssysteem
https://github.com/opensource-apple/xnu
quote:
- Het OS heeft weinig customization mogelijkheden
In tegenstellign tot sommige andere ontwerpers kunnen ze bji Apple wel iets afleveren wat uit de doos gewoon werkt en er lekker uitziet.
quote:
- Overpricedness (voor de helft van de prijs kun je vaak iets krijgen wat even goed is of beter)
Onzin, keer op keer op keer weer bewezen.
quote:
- Weinig keuze als je alleen Apple producten overweegt
Dit snap ik niet. Je kiest voor Apple ne vervolgens kan je alleen uit apple kiezen? Eh... ja.
quote:
- In het geval van Mac's: Je kunt ze niet upgraden.
Als je je computer moet upgraden, had je dan niet beter gelijk een goeie gekocht?
pi_173296981
Apple fans zijn inderdaad superdom. Ik heb zelf ook een iPhone maar ik kan gewoon de slechte kanten van Apple zien. De fanatiekelingen die volgen Apple als een soort religie. Kijk maar uit als je iets slecht zegt over Apple. Dan zijn de rapen gaar.
pi_173297337
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 10:01 schreef zovty het volgende:

[..]

https://github.com/opensource-apple/xnu

[..]

In tegenstellign tot sommige andere ontwerpers kunnen ze bji Apple wel iets afleveren wat uit de doos gewoon werkt en er lekker uitziet.

[..]

Onzin, keer op keer op keer weer bewezen.

[..]

Dit snap ik niet. Je kiest voor Apple ne vervolgens kan je alleen uit apple kiezen? Eh... ja.

[..]

Als je je computer moet upgraden, had je dan niet beter gelijk een goeie gekocht?
Probleem met upgraden is niet echt het niet kopen van een goeie. Mijn videokaart gaat vast 4-5 jaar mee.

Mijn moederbord en processor wellicht 3. Dan heb je nog de ddr4 die gaat zeker lange tijd mee. En dan heb ik best high tech spul. Steeds iets nieuws erin zetten is goedkoper dan elke 3 of 4 jaar een nieuwe dure te kopen. Ik kan ook zelf kiezen wat ik vervang wanneer ik het vervang tenzij het kapot gaat uiteraard. Maar nu heb ik een nieuwe harddisc nodig. Tja zo ingebouwd en ik neem ze mee samen met ssd, noctua fans etc.
pi_173297363
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:47 schreef Argo het volgende:

[..]

Probleem met upgraden is niet echt het niet kopen van een goeie. Mijn videokaart gaat vast 4-5 jaar mee.

Mijn moederbord en processor wellicht 3. Dan heb je nog de ddr4 die gaat zeker lange tijd mee. En dan heb ik best high tech spul. Steeds iets nieuws erin zetten is goedkoper dan elke 3 of 4 jaar een nieuwe dure te kopen. Ik kan ook zelf kiezen wat ik vervang wanneer ik het vervang tenzij het kapot gaat uiteraard. Maar nu heb ik een nieuwe harddisc nodig. Tja zo ingebouwd en ik neem ze mee samen met ssd, noctua fans etc.
Ik volg het helemaal niet meer hoor dus je zult vast gelijk hebben.
Maar gaan de ontwikkelingen op GPU gebied niet veel sneller dan op CPU gebied?
  maandag 21 augustus 2017 @ 11:56:21 #23
13250 Lod
Sapere aude!
pi_173297502
Van mijn werk moet ik gedwongen op een Macbook werken.
Ziet er misschien wel mooi uit, maar het presteert werkelijk voor geen meter. De 4 jaar oude Linux laptop van mijn collega rent gewoon rondjes om dat ding van mij heen.
Uitpakken van een zip bestand met 100.000+ xml bestandjes duurt bij mij ruim een uur, bij hem onder de 20 minuten.

Daarnaast vind ik Macos een stuk minder efficient werken, als in minder mogelijk met het toetsenbord.

Maar ja, het hoofd systeembeheer is Apple fan :')
GNU Terry Pratchett
pi_173297514
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:48 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik volg het helemaal niet meer hoor dus je zult vast gelijk hebben.
Maar gaan de ontwikkelingen op GPU gebied niet veel sneller dan op CPU gebied?
Beide hebben grote ontwikkelingen gemaakt. Van wat ik begrepen heb is AMD weer flink bezig. Intel had niet echt een goed antwoord.

Gpu's zijn echter echt verbeterd ten aanzien van de vorige generatie. Een gpu gaat vrij lang mee ik kan nu al de nieuwste spellen op 60 frames in full hd spelen. Ik zou zelfs met iets meer dan 30 fps op 4k kunnen spelen.

Dit betekend dat voor de nieuwere gpus gamen op full hd niet meer zo lastig is. Refresh rates en 4k en virtual reality buiten beschouwing gelaten.

Met andere woorden als je gewoon full hd wil gamen met 60 fps doe je heel erg lang met een gpu.

Processors aan de andere kant zullen eerder een bottleneck worden vooral voor games die multiplayer zijn en veel water hebben zoals battlefield 4. Die was best zwaar voor velen.
pi_173297671
Steve jobs stonk, net als ts :')
pi_173298427
Huil-pple topic :D
pi_173298685
Waarom heb je als Windows/Android fanboy last van onderstaande punten als je geen Apple producten hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:28 schreef Firewarrior het volgende:
Apple producten hebben echter veel problemen:
- Een gesloten besturingssysteem
- Het OS heeft weinig customization mogelijkheden
- Overpricedness (voor de helft van de prijs kun je vaak iets krijgen wat even goed is of beter)
- Weinig keuze als je alleen Apple producten overweegt
- In het geval van Mac's: Je kunt ze niet upgraden.
Een terechte klacht is pas mensen met windows die bestanden uit word of powerpoint niet even converten naar pdf, voordat ze deze doorsturen. Meeste mensen met windows snappen deze simpele handeling niet eens, over digibeeten gesproken.
pi_173299305
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:57 schreef Collide het volgende:
Waarom heb je als Windows/Android fanboy last van onderstaande punten als je geen Apple producten hebt.

[..]

Een terechte klacht is pas mensen met windows die bestanden uit word of powerpoint niet even converten naar pdf, voordat ze deze doorsturen. Meeste mensen met windows snappen deze simpele handeling niet eens, over digibeeten gesproken.
Ik heb er geen last van, maar ik wou wel vermelden wat voor problemen Apple producten bijvoorbeeld hebben.

Ik snap uiteraard wel hoe je bestanden uit MS Word of Powerpoint converteert naar PDF. Dat veel mensen die Windows gebruiken dat kennelijk niet weten zegt niks, want er zijn veel Windows gebruikers.
pi_173299513
quote:
In tegenstellign tot sommige andere ontwerpers kunnen ze bji Apple wel iets afleveren wat uit de doos gewoon werkt en er lekker uitziet.

[..]
Ja, dat is leuk als je een digibeet bent.
quote:
Onzin, keer op keer op keer weer bewezen.

[..]
Verklaar dan hoe het kan dat een iMac van ¤1300,- een dual core i5 heeft.
quote:
Dit snap ik niet. Je kiest voor Apple ne vervolgens kan je alleen uit apple kiezen? Eh... ja.

[..]
Ja, maar er zijn niet veel verschillende iPhones, iMacs, iPads en Macbooks. Er is een karig aanbod, en in het budget segment is er meestal niets.
quote:
Als je je computer moet upgraden, had je dan niet beter gelijk een goeie gekocht?
Ja, maar als je een goede PC koopt is het alsnog mogelijk dat je hem een keer wilt upgraden. Bijv een GPU upgrade. Of misschien wil je je oude behuizing vervangen door eentje met LED verlichting.
  Forum Admin maandag 21 augustus 2017 @ 14:56:28 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173301095
Heb je deze klacht zelf bedacht of deels gestolen van andere anti-apple posts?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173323359
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sorry, u kunt uw memo's niet backuppen via USB "ZONDER ITUNES".
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:59:16 #32
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_173323377
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:43 schreef jatochneetoch het volgende:
Je zal je hier maar druk om maken.
inderdaad. Om een fucking product :')

Als hij zich hier al druk om maakt, wat voor leven zal hij wel dan niet hebben _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_173323832
Vergeet het topic.
Maar ik moet nu echt een backup maken van mijn memo's.
Is er een manier om 322 memo's in keer te kopiëren naar mijn PC?
pi_173324552
Ik wil het hier graag mee eens zijn, maar bij nader inzien is je klacht toch onterecht.

Ben helemaal geen apple fanboy, maar als ik dan eens een keer een HP / Dell laptop of bijvoorbeeld een samsung telefoon koop nadat ik jaren een iphone / macbook heb gebruikt, dan raak ik toch altijd teleurgesteld.

Voor mijn werk bijvoorbeeld best een prijzige HP laptop in gebruik, maar na een paar weken begon het gezeik al : Internet explorer reageert niet en moet worden afgesloten :') Dat soort gezeik dat opeens uit het niets komt opzetten.

Met mijn macbookje nog nooit ergens last van gehad. Ding wordt al sinds 2012 gigantisch intensief gebruikt, en nog steeds elke dag als ik 'm open klap heb ik het gevoel dat ik een nieuwe laptop opstart.
pi_173324886
inb4 retorbrapi en splackavelli2k
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_173325045
Jammer dat er niet een vergelijkbare partij is in de vorm van bv Blackberry.
pi_173325150
Huawei is de toekomst dames en heren!
pi_173325465
Mijn MacBook pro uit 2013 draait anders nog steeds als een tierelier. En retina is zo chill voor je ogen.

Voor dev en design is ook echt relaxt.

Gamen doe ik toch niet.
pi_173325497
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:40 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Kan me allemaal geen reet schelen.

Verstuurd vanaf mijn iMac Pro.
1300 euro belde :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173325512
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:42 schreef boskameel het volgende:
Mijn MacBook pro uit 2013 draait anders nog steeds als een tierelier. En retina is zo chill voor je ogen.

Voor dev en design is ook echt relaxt.

Gamen doe ik toch niet.
wat is een reetina
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173325520
Apple is juist chill, het werkt tenminste gewoon. Zeker als je meerdere producten van Apple hebt merk je dat het echt goed werkt. Overpricedness is echt onzin :')
Play hard, go pro.
pi_173330667
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:56 schreef Pharkus het volgende:
Heb je deze klacht zelf bedacht of deels gestolen van andere anti-apple posts?
Zelf bedacht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:58 schreef J_Mormont het volgende:
Ik wil het hier graag mee eens zijn, maar bij nader inzien is je klacht toch onterecht.

Ben helemaal geen apple fanboy, maar als ik dan eens een keer een HP / Dell laptop of bijvoorbeeld een samsung telefoon koop nadat ik jaren een iphone / macbook heb gebruikt, dan raak ik toch altijd teleurgesteld.

Voor mijn werk bijvoorbeeld best een prijzige HP laptop in gebruik, maar na een paar weken begon het gezeik al : Internet explorer reageert niet en moet worden afgesloten :') Dat soort gezeik dat opeens uit het niets komt opzetten.

Met mijn macbookje nog nooit ergens last van gehad. Ding wordt al sinds 2012 gigantisch intensief gebruikt, en nog steeds elke dag als ik 'm open klap heb ik het gevoel dat ik een nieuwe laptop opstart.
Dat probleem met Internet Explorer is waarschijnlijk makkelijk op te lossen. Ik denk toch echt dat het aan jou ligt, en niet aan Windows. Je kunt beter sowieso geen Internet Explorer gebruiken, dat is een trage browser. Je kunt bijv beter Google Chrome of Firefox gebruiken, maar er zijn ook nog andere alternatieven. Een Mac is misschien handig als je een digibeet bent, maar als je geen digibeet bent moet je wel zonder problemen met Windows overweg kunnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:44 schreef Aethereal het volgende:
Apple is juist chill, het werkt tenminste gewoon. Zeker als je meerdere producten van Apple hebt merk je dat het echt goed werkt. Overpricedness is echt onzin :')
De non Apple producten die ik gebruik werken ook gewoon, dus dat is geen argument. Als je een beetje met technologie overweg kunt zijn er weinig redenen om Apple producten te kopen ipv vergelijkbare producten van een ander merk. Je apparaat beveiligen tegen malware is niet zo moeilijk, en hem configureren en onderhouden ook niet.

Apple producten zijn wel degelijke overpriced. Voor ¤900,- (miss zelfs minder, heb geen zin om het precies te gaan bekijken nu) bouw je een PC die beter is dan een iMac van ¤1300,-.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 21:13:58 ]
pi_173331359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:12 schreef Firewarrior het volgende:

Dat probleem met Internet Explorer is waarschijnlijk makkelijk op te lossen. Ik denk toch echt dat het aan jou ligt, en niet aan Windows. Je kunt beter sowieso geen Internet Explorer gebruiken, dat is een trage browser. Je kunt bijv beter Google Chrome of Firefox gebruiken, maar er zijn ook nog andere alternatieven. Een Mac is misschien handig als je een digibeet bent, maar als je geen digibeet bent moet je wel zonder problemen met Windows overweg kunnen.

Dan nog, alleen het aantal opstartscripts bij zo'n Windows ding duurt al langer.

Als mijn macbook uit staat, kan ik 25 seconden later op fok! zitten surfen. Dat lukt me bij mijn HP (en eigenlijk alle andere apparaten behalve apple) simpelweg niet. Dan moeten er eerst nog allerlei opstart scripts worden gedraaid, moet de firewall of de Norton security nog opstarten, weet ik veel wat er allemaal gebeurt op dat apparaat.

Het interesseert me ook niet wat er allemaal gebeurt, ik wil er gewoon geen last van hebben. Ik wil surfen, mailen en af en toe een spelletje spelen en niet constant lastig gevallen worden met allerlei meldingen. Dat gebeurt bij mij wel bij windows, maar nooit bij mijn mac. Terwijl ik ze beiden toch op dezelfde manier gebruik(te).

Zelfde voor mijn iphone. Loop al 14 jaar lang met mobiele telefoons rond, van samsung tot nokia tot motorola en ook iphone. Doe anno 2017 nog altijd met mijn iphone 5S die ik in 2013 kocht. Nog nooit zo lang met een telefoon gedaan, en het is dat ik hem keihard op de grond heb laten kletteren waardoor er nu barsten in het scherm zitten, anders had ik absoluut nog geen behoefte gehad aan een nieuwe telefoon. Dat heb ik met andere telefoons nooit gehad.
pi_173331669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:34 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Dan nog, alleen het aantal opstartscripts bij zo'n Windows ding duurt al langer.

Als mijn macbook uit staat, kan ik 25 seconden later op fok! zitten surfen. Dat lukt me bij mijn HP (en eigenlijk alle andere apparaten behalve apple) simpelweg niet. Dan moeten er eerst nog allerlei opstart scripts worden gedraaid, moet de firewall of de Norton security nog opstarten, weet ik veel wat er allemaal gebeurt op dat apparaat.

Het interesseert me ook niet wat er allemaal gebeurt, ik wil er gewoon geen last van hebben. Ik wil surfen, mailen en af en toe een spelletje spelen en niet constant lastig gevallen worden met allerlei meldingen. Dat gebeurt bij mij wel bij windows, maar nooit bij mijn mac. Terwijl ik ze beiden toch op dezelfde manier gebruik(te).

Zelfde voor mijn iphone. Loop al 14 jaar lang met mobiele telefoons rond, van samsung tot nokia tot motorola en ook iphone. Doe anno 2017 nog altijd met mijn iphone 5S die ik in 2013 kocht. Nog nooit zo lang met een telefoon gedaan, en het is dat ik hem keihard op de grond heb laten kletteren waardoor er nu barsten in het scherm zitten, anders had ik absoluut nog geen behoefte gehad aan een nieuwe telefoon. Dat heb ik met andere telefoons nooit gehad.
Ik denk dat mijn PC in minder dan 25 seconden opstart. Je moet wel een SSD in je PC hebben, anders duurt het inderdaad rond de 1 minuut voordat ie opstart. Je HP Laptop heeft dan waarschijnlijk geen SSD, maar alleen een gewone HDD. Die meldingen in Windows horen erbij, ja, en dat is voor mij geen probleem. Je krijgt zelden meldingen, tenzij je de Windows 10 mail client gebruikt en daarop vaak e-mails ontvangt.

Dat je 4 jaar met een iPhone 5s hebt gedaan zegt niks. Hij is nu veroudert en traag, en je had met een mobiel van een ander merk die ongeveer even goed is ook 4 jaar kunnen doen.
pi_173331761
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:43 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn PC in minder dan 25 seconden opstart. Je moet wel een SSD in je PC hebben, anders duurt het inderdaad rond de 1 minuut voordat ie opstart. Je HP Laptop heeft dan waarschijnlijk geen SSD, maar alleen een gewone HDD. Die meldingen in Windows horen erbij, ja, en dat is voor mij geen probleem. Je krijgt zelden meldingen, tenzij je de Windows 10 mail client gebruikt en daarop vaak e-mails ontvangt.

Dat je 4 jaar met een iPhone 5s hebt gedaan zegt niks. Hij is nu veroudert en traag, en je had met een mobiel van een ander merk die ongeveer even goed is ook 4 jaar kunnen doen.
Het zegt wel wat, over mijn persoonlijke beleving :)

Apple loopt misschien niet op elk gebied voorop, maar dat is alleen relevant voor de echte tech nerds.

Overall gezien biedt apple een product dat tijdloos is en eenvoudig in de bediening en toch modern genoeg waardoor het op elk relevant vlak concurrerend blijft.

Ik houd zelf echt wel van mooie spullen, dus het feit dat ik anno 2017 nog steeds blij ben met een telefoon die ik kocht in 2013, en niet het gevoel heb dat ik met een gedateerd ding aan het klooien ben, zegt i.m.o. zeker wel wat.
pi_173332049
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:45 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Het zegt wel wat, over mijn persoonlijke beleving :)

Apple loopt misschien niet op elk gebied voorop, maar dat is alleen relevant voor de echte tech nerds.

Overall gezien biedt apple een product dat tijdloos is en eenvoudig in de bediening en toch modern genoeg waardoor het op elk relevant vlak concurrerend blijft.

Ik houd zelf echt wel van mooie spullen, dus het feit dat ik anno 2017 nog steeds blij ben met een telefoon die ik kocht in 2013, en niet het gevoel heb dat ik met een gedateerd ding aan het klooien ben, zegt i.m.o. zeker wel wat.
Het is een 4 inch ding, dat zou voor mij al een reden zijn geweest om hem in 2013 niet te kopen. Het is natuurlijk belachelijk dat Apple toen een flagship device van 4 inch met een lage schermresolutie durfde te verkopen.

Apple producten hebben als ze net nieuw zijn al verouderde hardware. iPhones en iPads zijn daardoor niet slechter dan de concurrentie, aangezien Apple zowel de hardware als de software maakt. Maar ik zou het zeker niet tijdloos noemen.
pi_173332280
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 01:59 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je hebt een flagship device met een resolutie van 1334x750 :').
Meer dan genoeg voor mn ogen, alsof iemand uberhaupt het verschil ziet tuasen die paar pixels meer of minder op zon klein scherm.

Daarnaast heb ik nu 7 jaar een imac, nog nooit problemen mee gehad en na het inbouwen van een ssd een paar jaar terug kan ik gewoon weer vooruit.

Dus ja in aanschaf een stuk duurder, maar mooier in design en veel duurzamer dan een lelijke windows kast die na 4 jaar zo traag als dikke stront is, nog maar een paar tientjes waard is op de tweede hands markt en waarbij je weer een clean instal moet doen als je er uberhaupt nog mee verder zou willen werken.

Nu jij weer :')
pi_173332426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:58 schreef J_Mormont het volgende:
Ik wil het hier graag mee eens zijn, maar bij nader inzien is je klacht toch onterecht.

Ben helemaal geen apple fanboy, maar als ik dan eens een keer een HP / Dell laptop of bijvoorbeeld een samsung telefoon koop nadat ik jaren een iphone / macbook heb gebruikt, dan raak ik toch altijd teleurgesteld.

Voor mijn werk bijvoorbeeld best een prijzige HP laptop in gebruik, maar na een paar weken begon het gezeik al : Internet explorer reageert niet en moet worden afgesloten :') Dat soort gezeik dat opeens uit het niets komt opzetten.

Met mijn macbookje nog nooit ergens last van gehad. Ding wordt al sinds 2012 gigantisch intensief gebruikt, en nog steeds elke dag als ik 'm open klap heb ik het gevoel dat ik een nieuwe laptop opstart.
Dell heeft naar mijn mening wel nette laptops. Tenminste, als je voor de 'business line' gaat. :7 Qua prijs zit je dan wel weer gelijk aan Apple.

En voor de duidelijk, ik heb al 16 jaar ervaring met computers van Apple. Mijn eerste computer was een iMac G3.
ROBODEMONS..................|:(
pi_173332545
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:04 schreef 111210 het volgende:

[..]

Meer dan genoeg voor mn ogen, alsof iemand uberhaupt het verschil ziet tuasen die paar pixels meer of minder op zon klein scherm.

Daarnaast heb ik nu 7 jaar een imac, nog nooit problemen mee gehad en na het inbouwen van een ssd een paar jaar terug kan ik gewoon weer vooruit.

Dus ja in aanschaf een stuk duurder, maar mooier in design en veel duurzamer dan een lelijke windows kast die na 4 jaar zo traag als dikke stront is, nog maar een paar tientjes waard is op de tweede hands markt en waarbij je weer een clean instal moet doen als je er uberhaupt nog mee verder zou willen werken.

Nu jij weer :')
Als je computer na 4 jaar al traag wordt, doe je toch iets verkeerd. Mijn laptop van Dell is 8 jaar oud en draait nog als een tiet. Met Vista zelfs. :')

Maar goed, dat ding was dan ook iets duurder dan de gemiddelde Apple-laptop.
ROBODEMONS..................|:(
pi_173332694
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als je computer na 4 jaar al traag wordt, doe je toch iets verkeerd. Mijn laptop van Dell is 8 jaar oud en draait nog als een tiet. Met Vista zelfs. :')

Maar goed, dat ding was dan ook iets duurder dan de gemiddelde Apple-laptop.
Ja als je al aangeeft dat jou laptop al duurder is dan een gemiddelde macbook van 2500,- dan mag dat ook wel.

Ik zit op windows voor mn werk, altijd gezeik met programmas die niet werken, vastlopers en gewoon traag worden na ern aantal jaar.

Al is het met windows 10 wel wat minder, maar toch blijft het kut naar mijn mening. Geef mij maar een fesloten systeem wat gewoon werkt.
pi_173332747
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dell heeft naar mijn mening wel nette laptops. Tenminste, als je voor de 'business line' gaat. :7 Qua prijs zit je dan wel weer gelijk aan Apple.

En voor de duidelijk, ik heb al 16 jaar ervaring met computers van Apple. Mijn eerste computer was een iMac G3.
Dell is goed! Ik heb een xps en een alien, voor mij ook niks anders meer.
Maar ze moeten weer eens met een mobiel komen.
pi_173332757
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:04 schreef 111210 het volgende:

[..]

Meer dan genoeg voor mn ogen, alsof iemand uberhaupt het verschil ziet tuasen die paar pixels meer of minder op zon klein scherm.

Daarnaast heb ik nu 7 jaar een imac, nog nooit problemen mee gehad en na het inbouwen van een ssd een paar jaar terug kan ik gewoon weer vooruit.

Dus ja in aanschaf een stuk duurder, maar mooier in design en veel duurzamer dan een lelijke windows kast die na 4 jaar zo traag als dikke stront is, nog maar een paar tientjes waard is op de tweede hands markt en waarbij je weer een clean instal moet doen als je er uberhaupt nog mee verder zou willen werken.

Nu jij weer :')
Ik kan me niet voorstellen dat die iMac na 7 jaar nog een beetje snel is. Wat zijn de specs ervan?

Het design boeit me niet zo veel, en je zou na 4 jaar je Windows PC nog prima kunnen gebruiken, afhankelijk van wat voor hardware ie heeft en wat je eisen zijn. Als ie te traag is voor basistaken heb je je PC slecht onderhouden en er te veel bloatware op geïnstalleerd. Je kunt zelfs een oude en goedkope PC prima gebruiken voor basistaken als je er een lichtgewicht Linux distributie op installeert.

Een 2 jaar oude videokaart kun je vaak nog voor 100 - 200 euro verkopen, dus dan kost je hele PC al helemaal veel meer op de tweedehandse markt. Tenzij je een low-end crap PC hebt gekocht ofzo.

Het klopt wel dat iMacs hun waarde langer behouden, maar ze zijn ook overpriced. De goedkoopste iMac kost ¤1300,- en heeft slechtere hardware dan een zelfgebouwde PC van ¤600,-. Hoeveel krijg je dan als je hem na 5 jaar tweedehands verkoopt?

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:23 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ja als je al aangeeft dat jou laptop al duurder is dan een gemiddelde macbook van 2500,- dan mag dat ook wel.

Ik zit op windows voor mn werk, altijd gezeik met programmas die niet werken, vastlopers en gewoon traag worden na ern aantal jaar.

Al is het met windows 10 wel wat minder, maar toch blijft het kut naar mijn mening. Geef mij maar een fesloten systeem wat gewoon werkt.
Dan ben je denk ik een (semi) digibeet, als je gezeik hebt met programma's die niet werken. En als die traag is dan ligt het aan die individuele PC, dat is wss een ultra budget HP rommelbak. Ik garandeer je dat als je voor de prijs van de goedkoopste iMac een PC zelf bouwt, hij vele malen sneller zal zijn. Dan moet je uiteraard wel een SSD erin stoppen.

Overigens: Ik had een tijdje een 6 jaar oude laptop van ¤500,- en daar had ik naast Windows Linux als tweede OS geïnstalleerd. En met Linux erop was hij nog redelijk snel voor een PC met een gewone HDD. Ik draaide er geen zware taken op, maar simpele dingen lukte met gemak. Ik kon er nog redelijk goed op multitasken ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2017 22:29:37 ]
pi_173332843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die iMac na 7 jaar nog een beetje snel is. Wat zijn de specs ervan?

Het design boeit me niet zo veel, en je zou na 4 jaar je Windows PC nog prima kunnen gebruiken, afhankelijk van wat voor hardware ie heeft en wat je eisen zijn. Als ie te traag is voor basistaken heb je je PC slecht onderhouden en er te veel bloatware op geïnstalleerd. Je kunt zelfs een oude en goedkope PC prima gebruiken voor basistaken als je er een lichtgewicht Linux distributie op installeert.

Een 2 jaar oude videokaart kun je vaak nog voor 100 - 200 euro verkopen, dus dan kost je hele PC al helemaal veel meer op de tweedehandse markt. Tenzij je een low-end crap PC hebt gekocht ofzo.

Het klopt wel dat iMacs hun waarde langer behouden, maar ze zijn ook overpriced. De goedkoopste iMac kost ¤1300,- en heeft slechtere hardware dan een zelfgebouwde PC van ¤600,-. Hoeveel krijg je dan als je hem na 5 jaar tweedehands verkoopt?

[..]

Dan ben je denk ik een (semi) digibeet, als je gezeik hebt met programma's die niet werken. En als die traag is dan ligt het aan die individuele PC, dat is wss een ultra budget HP rommelbak. Ik garandeer je dat als je voor de prijs van de goedkoopste iMac een PC zelf bouwt, hij vele malen sneller zal zijn. Dan moet je uiteraard wel een SSD erin stoppen.
Imac model mid 2010, plus een zelf ingebouwde ssd (niet zo digibeet dus)

Snel genoeg om full hd materiaal te kunnen monteren.

Hij levert op marktplaats overigens nog minimaal 650,- .
pi_173333119
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:30 schreef 111210 het volgende:

[..]

Imac model mid 2010, plus een zelf ingebouwde ssd (niet zo digibeet dus)

Snel genoeg om full hd materiaal te kunnen monteren.

Hij levert op marktplaats overigens nog minimaal 650,- .
Met een Intel Pentium kun je ook HD video's renderen, het is dan wel de vraag of het een beetje rap gaat.

Ik ga d'r vanuit dat je deze iMac hebt.

Benchmark scores van de iMac 21,5 inch mid 2010

Benchmark scores van de Intel Pentium G4560

Zo te zien haalt zelfs een goedkope Intel Pentium van 60 euro hogere benchmark scores dan jouw iMac. En die kun je in een PC build van ¤400,- stoppen.
pi_173333520
Ik wil een Raspberry Pi Phone.

Dat Apple werkt allemaal prima, maar je hebt programma mensen die willen gewoon dat hun programma's werken, want daar draait het gewoon om en niet de weg ernaar toe. En je hebt instellingen mensen, die willen de weg bestuderen en instellen.

Daarom wil ik ook een mobiel die ik lekker kan instellen.

[ Bericht 45% gewijzigd door Pinkman op 22-08-2017 23:58:40 ]
pi_173347302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:41 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Met een Intel Pentium kun je ook HD video's renderen, het is dan wel de vraag of het een beetje rap gaat.

Ik ga d'r vanuit dat je deze iMac hebt.

Benchmark scores van de iMac 21,5 inch mid 2010

Benchmark scores van de Intel Pentium G4560

Zo te zien haalt zelfs een goedkope Intel Pentium van 60 euro hogere benchmark scores dan jouw iMac. En die kun je in een PC build van ¤400,- stoppen.
Lijkt me sterk, gaat om meer dan alleen de cpu, maar dan nog heb je een lelijke kast staan, geen 27" scherm en krijg je er niks meer voor na een jaar of 2 misschien al ;)

Ik ben er in iedergeval blij mee en kan er voorlopig nog wel een jaar of 2 mee vooruit
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:50:02 #57
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_173347354
:')

Send with Atari 2600
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_173349800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:47 schreef 111210 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, gaat om meer dan alleen de cpu, maar dan nog heb je een lelijke kast staan, geen 27" scherm en krijg je er niks meer voor na een jaar of 2 misschien al ;)

Ik ben er in iedergeval blij mee en kan er voorlopig nog wel een jaar of 2 mee vooruit
Het RAM geheugen is ook meegerekend, dus de volledige benchmark toont wel degelijk aan hoe goed de PC presteert, als je game performance buiten beschouwing laat. Met jouw iMac zit je vast aan een 21,5 inch scherm tenzij je een extern scherm erbij koopt. Een 27 inch scherm kost ¤200,- ofzo en een 24 inch scherm kost ¤150,- ofzo. Op z'n goedkoopst dan, want je kunt idd ook gaan voor een betere monitor die duurder is. De exacte minimumprijzen weet ik niet, maar ik noemde ongeveer het juiste bedrag.

Een 2 jaar oude videokaart van ¤350,- kun je vaak nog tweedehands voor de helft verkopen. En dan hebben we het nog niet over de hele PC gehad. Dat je je iMac na 7 jaar voor de helft van de prijs terug kunt verkopen is geen argument, aangezien je meer dan 2x zo veel betaald voor inferieure hardware. Je betaald minder dan de helft als je een PC koopt ipv een iMac.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2017 20:54:20 ]
pi_173352319
Sommige Apple Corps fans zijn OK. :Y
pi_173377126
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 03:24 schreef Pinkman het volgende:

[..]

En dan gewoon via usb op mijn computer map openen knippen plakken klaar?
App namen?
Ja en toen bleef het stil..
pi_173377161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:50 schreef IJsblock het volgende:
:')

Send with Atari 2600
Ik nu vanaf mijn Atari 1040ST Turbo.

Overrulend. K doei.
pi_173377229
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:43 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn PC in minder dan 25 seconden opstart.
Mijn Mac binnen 2 seconden. Kom haten dan loser.
pi_173377327
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:48 schreef Cazzette het volgende:

[..]

Mijn Mac binnen 2 seconden. Kom haten dan loser.
Film het en bewijs het dan.
pi_173377391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:56 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Film het en bewijs het dan.
Jij bent echt wereldvreemd ofniet? Mijn Mac met SSD is ook binnen 5 seconden opgestart.
pi_173377624
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:59 schreef Drizzy_ het volgende:

[..]

Jij bent echt wereldvreemd ofniet? Mijn Mac met SSD is ook binnen 5 seconden opgestart.
Vids or it didn't happen. Je Mac uit slaapstand halen telt niet btw.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 00:19:07 ]
pi_173377641
TS faalt hier zo hard hè _O- _O-
pi_173377679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Vids or it didn't happen. Je Mac uit slaapstand halen telt niet btw.
Nee bij sluimerstand is die die binnen 1 seconde weer opgestart. Gast je bent gewoon een gefrustreerde kneus die geen Mac kan betalen en hier een beetje komt lopen haten.
pi_173377775
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:48 schreef Cazzette het volgende:

[..]

Mijn Mac binnen 2 seconden. Kom haten dan loser.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:59 schreef Drizzy_ het volgende:

[..]

Jij bent echt wereldvreemd ofniet? Mijn Mac met SSD is ook binnen 5 seconden opgestart.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:20 schreef Asphyx het volgende:
TS faalt hier zo hard hè _O- _O-
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:23 schreef Drizzy_ het volgende:

[..]

Nee bij sluimerstand is die die binnen 1 seconde weer opgestart. Gast je bent gewoon een gefrustreerde kneus die geen Mac kan betalen en hier een beetje komt lopen haten.

Dit is een iMac van circa ¤5000,- euro met de best mogelijke hardware voor een gewone non pro iMac. Ik verwacht overigens niet dat hij veel sneller opstart dan een iMac van ¤1300,- waaraan een SSD is toegevoegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 00:36:23 ]
pi_173377852
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:32 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]


Dit is een iMac van circa ¤5000,- euro met de best mogelijke hardware voor een gewone non pro iMac. Ik verwacht overigens niet dat hij veel sneller opstart dan een iMac van ¤1300,- waaraan een SSD is toegevoegd.
Waarom ben je zo onzeker over jezelf? Ik heb een mac mini (die binnen een paar seconden is opgestart) en voor de rest superieur is aan de vorige Windows pc die ik had. Waar komt jouw obsessie en frustratie toch vandaan man :D?
pi_173377875
wow deze ts is wel een van de meest gefrustreerde figuren hier
pi_173377882
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:42 schreef bereboot3 het volgende:
wow deze ts is wel een van de meest gefrustreerde figuren hier
Hoeveel klonen heb jij wel niet?
pi_173377892
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:41 schreef Morpheus_ het volgende:

[..]

Waarom ben je zo onzeker over jezelf? Ik heb een mac mini (die binnen een paar seconden is opgestart) en voor de rest superieur is aan de vorige Windows pc die ik had. Waar komt jouw obsessie en frustratie toch vandaan man :D?
De beste standaard iMac start niet in minder dan 15 seconden op, dus jouw Mac Mini zeker niet. Je vorige Windows PC zuigte wel hard als die slechter is dan een Mac Mini.
pi_173377897
Zou echt nooit meer terug willen naar een Windows pc.
pi_173377911
Waarom is deze TS zo verdomde autistisch? Ook gewoon pure feiten ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rosalinde93 op 25-08-2017 00:58:31 ]
pi_173377931
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:44 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De beste standaard iMac start niet in minder dan 15 seconden op, dus jouw Mac Mini zeker niet. Je vorige Windows PC zuigte wel hard als die slechter is dan een Mac Mini.
Joh ga lekker ff ergens anders lopen trollen mafkees.
pi_173377941
Wauw, zelden zo'n dom persoon gezien als TS.
pi_173379095
Wat wil je bereiekn met dit toppa. Dat mesnen geen apple meer kopen ofzo?

Verstuurd vanaf mijn MacBook Pro 13" Retina en iPhone 6S 128GB
pi_173379688
Heb een iPhone 6 uit 2014 die nog heel snel is. Kan nog makkelijk een jaar mee.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:24:43 #79
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_173380095
IK HEB OOK ZON HOERENKUT TELEFOON !!!!!! :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_173381424
Je probeert iedereen die iets positiefs zegt over Apple met de grond gelijk te maken met argumenten over skere Windows meuk. Wat is je doel echt? Bovengenoemde ervaringen met Apple producten komen uit de praktijk en waarschijnlijk zullen de meeste van deze users zich niet definiëren als "Apple fans" maar meer als tevreden gebruiker. Dat jij alleen maar de negatieve zijde kan belichten maakt jou een enorme droeftoeter waar geen serieuze discussie mee lijkt te voeren.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:56:46 #81
286575 Roces18
Chef de party
pi_173381876
een computer hebben die appel heet hahaha

dan ben je echt dom
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:24:37 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173382444
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 06:16 schreef einzeinz het volgende:
Daarom kocht ik gisteren in de supermarkt een ananas.

Verstuurd vanaf mijn iPhone, synchronized with iPad, iPod, iMac Pro and Apple Tv
Verstuurd vanaf mijn komkommer _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:25:36 #83
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_173382459
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:24 schreef Rozevla het volgende:
IK HEB OOK ZON HOERENKUT TELEFOON !!!!!! :(
Met haar erop en die naar pis ruikt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173382795
Terechte klacht
macOS is kankerverwekkend (zelfs na 2 jaar gebruiken)
pi_173383659
Niks op tegen dat men Mac/apple gebruikt en zie er de voordelen wel van in maar ook de nadelen(dit vind ik ook bij Microsoft/windows trouwens).

Waar ik het met de TS wel volledig mee eens ben is dat inderdaad van die serieuze diehard fans zijn die tot het gaatje gaan om hun product keuze te verdedigen. Dit geld natuurlijk voor elk merk wel maar het valt me op dat het bij apple wel mee gebeurd dan bij andere merken.

Zo zijn ze er fel op tegen als je een Ipad een tablet noemt(wat het ook gewoon is) en een Iphone een smartphone. Sterker nog een MacBook is volgens hun geen laptop en een "normale" mac is geen PC wat zijn het dan!?!?!?! Het stukje laptop/notebook en pc is niet merk gerelateerd en duid alleen product categorie aan.

Maar anderzijds zijn er ook windows fanboys die vinden dat alles wat Apple maakt stinkt...
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:56:39 #86
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_173383888
TS is een scriptkiddie die niet met echte UNIX systemen om kan gaan :')
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_173384058
Apple. :') Ben je te dom voor Windows of zo? :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:55:16 #88
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_173384998
TL;DR maar terechte klacht soberso
pi_173403784
Apple fan hier: ik denk dat het de meeste mensen niet zoveel uitmaakt welke 'specs' hun apparaten hebben of dat de apparaten niet aan te passen zijn; ze willen gewoon een mooi apparaat dat eenvoudig doet wat ze willen. En voor dat gemak en de 'schoonheid' zijn ze bereid om veel te betalen. Wat is het probleem? Zolang Apple mooie dingen blijft maken die veel mensen willen hebben zal de concurrentie nog mooiere dingen proberen te maken voor een nog lagere prijs. Win-win lijkt me.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_173407607
Mijn iMac uit 2009 draait nog als een zonnetje. Heb er ooit 16GB extra RAM bij gedaan, maar voor de rest alles nog zoals toen. Geen SSD dus. Vind maar eens een PC van bijna 8 jaar oud die niet rijp is voor de stort. Enige wat problemen heeft is de CD-Drive, die heeft het jaren geleden begeven door een defecte CD :')
Bleuh.
pi_173407621
Krijg altijd wel dikke erectie van apple
pi_173407641
Apple IOS, Dat is toch dat OS waar je geen fuck mee kan, niet draadloos kan laden, niet contactloos kan betalen.

De iPad Pro, een rip-off van de Surface Pro alleen dan volstrekt incompetent vwb een desktop experience.

De iMac welke inmiddels volledig ingehaald is door de Surface Studio.


Nee de innovatiekracht van Apple is met Steve Jobs gestorven, erg jammer.

[ Bericht 24% gewijzigd door Revolution-NL op 26-08-2017 20:06:17 ]
pi_173407754
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Apple IOS, Dat is toch dat OS waar je geen fuck mee kan, niet draadloos laden, niet contactloos betalen.

De iPad Pro, een rip-off van de Surface Pro alleen dan volstrekt incompetent vwb een desktop experience.

De iMac welke inmiddels volledig ingehaald is door de Surface Studio.


Nee de innovatiekracht van Apple is met Steve Jobs gestorven, erg jammer.



:')
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:35:06 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173408318
Ik ben niet dom maar dat iTunes-systeem is drie keer niks. Onnodig ingewikkeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')