abonnement Unibet Coolblue
pi_173295189
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tegelijkertijd neem je dan een parttime baan in beslag die, bijvoorbeeld, iemand met kinderen ook had kunnen gebruiken.
En diegene met kind heeft daar meer recht op? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173295203
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tegelijkertijd neem je dan een parttime baan in beslag die, bijvoorbeeld, iemand met kinderen ook had kunnen gebruiken.
Als je fulltime werkt, neem je mogelijk twee van die banen in beslag.
Beter gewoon een einde eraan maken dan maar.
pi_173295207
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En diegene met kind heeft daar meer recht op? :?
:')

Denk nog even na.
pi_173295212
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker weertje zeg.
:D
pi_173295223
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En diegene met kind heeft daar meer recht op? :?
:Y
En op vakantie tijdens schoolvakanties. En op vrij wanneer de gup iets mankeert :Y
Tap tap tap
pi_173295225
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je fulltime werkt, neem je mogelijk twee van die banen in beslag.
Beter gewoon een einde eraan maken dan maar.
Geen wonder dat het zo lastig is om werk te vinden met al die baanbezetters hier :N
pi_173295227
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je fulltime werkt, neem je mogelijk twee van die banen in beslag.
Beter gewoon een einde eraan maken dan maar.
Alsof mensen op die manier rekening met elkaar houden :P
Tap tap tap
pi_173295231
Ik ben niet rijk of zo, ik moet ook wel afwegingen maken (niet elke keer uit eten als ik er zin in heb, want dat is vaak. Niet elk jaar naar een dure vakantie bestemming maar ook gewoon naar Frankrijk of zo. Met die ene dure jurk wachten tot de uitverkoop etc) maar ik zou niet aanzienlijk inleveren als ik er alleen voor kom te staan of meer moeten gaan werken dan

Maar dat is misschien ook omdat wij het zelfde werk doen, ongeveer het zelfde verdienen (beetje verschil vanwege dingen als arbeidsjaren) en het zelfde bijdragen aan de gezamenlijke pot en daar alleen echt gezamenlijke dingen als boodschappen en hypotheek uit betalen
En een heerlijk lage hypotheek hebben
Vooral als ik dat vergelijk met huurprijzen
pi_173295236
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alsof mensen op die manier rekening met elkaar houden :P
Nee, en terecht. _O-
pi_173295246
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:43 schreef Allures het volgende:
ik moet ook wel afwegingen maken. Niet elk jaar naar een dure vakantie bestemming maar ook gewoon naar Frankrijk of zo.
:D
pi_173295247
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:')

Denk nog even na.
Fijn dat je er weer bent O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173295260
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:Y
En op vakantie tijdens schoolvakanties. En op vrij wanneer de gup iets mankeert :Y
Inderdaad, werknemers met kinderen zijn een verrijking voor de arbeidsmarkt..
pi_173295263
Ik vind een weekend net over de grens in Belgie/Duitsland wel genoeg aan vakantie. :P
Moet ook wel als je luie waardeloze parasiet bent.
  maandag 21 augustus 2017 @ 09:46:20 #189
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173295279
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:43 schreef Allures het volgende:
Ik ben niet rijk of zo, ik moet ook wel afwegingen maken (niet elke keer uit eten als ik er zin in heb, want dat is vaak. Niet elk jaar naar een dure vakantie bestemming maar ook gewoon naar Frankrijk of zo. Met die ene dure jurk wachten tot de uitverkoop etc) maar ik zou niet aanzienlijk inleveren als ik er alleen voor kom te staan of meer moeten gaan werken dan

Maar dat is misschien ook omdat wij het zelfde werk doen, ongeveer het zelfde verdienen (beetje verschil vanwege dingen als arbeidsjaren) en het zelfde bijdragen aan de gezamenlijke pot
En een heerlijk lage hypotheek hebben
Vooral als ik dat vergelijk met huurprijzen
Maar zou je dan dit huis met deze hypotheek ook kunnen kopen als je alleen was en parttime werkt?

Het scheelt idd als je een lage hypotheek hebt, want anders snap ik niet hoe je ruim onder de 1000 per maand aan vaste laste blijft. :@

Als ik kijk wat je voor een huurhuis kwijt bent. En dan heb ik nog geen idee van gas/water/licht, gemeentebelasting, verzekering, zorgverzekering.... Lijkt me lastig om daaronder te blijven. Of ik doe echt iets gruwelijk fout ;(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_173295280
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:Y
En op vakantie tijdens schoolvakanties. En op vrij wanneer de gup iets mankeert :Y
Klopt. Even mijn privilige checken, helemaal vergeten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173295295
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:44 schreef rival het volgende:

[..]

:D
Dat is serieus vaak goedkoper dan in Nederland blijven en af en toe wat leuks doen

Mijn eerste vakantie met mijn man was 2 weken Frankrijk. we hebben in totaal nog geen 250 euro er persoon uitgegeven
pi_173295303
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is serieus vaak goedkoper dan in Nederland blijven en af en toe wat leuks doen

Mijn eerste vakantie met mijn man was 2 weken Frankrijk. we hebben in totaal nog geen 250 euro er persoon uitgegeven
Hoe de fuck doe je dat? _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173295308
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:47 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is serieus vaak goedkoper dan in Nederland blijven en af en toe wat leuks doen

Mijn eerste vakantie met mijn man was 2 weken Frankrijk. we hebben in totaal nog geen 250 euro er persoon uitgegeven
Maar dat was met de auto naar een willekeurig Frans grasveld, tent opzetten en de gehele week blikvoer eten?
pi_173295310
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:46 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Maar zou je dan dit huis met deze hypotheek ook kunnen kopen als je alleen was en parttime werkt?

Het scheelt idd als je een lage hypotheek hebt, want anders snap ik niet hoe je ruim onder de 1000 per maand aan vaste laste blijft. :@

Als ik kijk wat je voor een huurhuis kwijt bent. En dan heb ik nog geen idee van gas/water/licht, gemeentebelasting, verzekering, zorgverzekering.... Lijkt me lastig om daaronder te blijven. Of ik doe echt iets gruwelijk fout ;(
Nee maar hiervoor had ik een huurhuis voor 450 euro per maand, dat is nog lager dan mijn hypotheek
En daar ben ik gaan wonen toen ik nog alleen was
pi_173295313
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe de fuck doe je dat? _O-
Met kamperen is het makkelijk.
pi_173295318
Een week Polen ofzo, daar kan ik wel onder de 200 euro blijven, maar buiten het Oostblok zit je er toch al snel boven..
pi_173295335
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar hiervoor had ik een huurhuis voor 450 euro per maand, dat is nog lager dan mijn hypotheek
En daar ben ik gaan wonen toen ik nog alleen was
Als ik hier iets wil huren ben ik bijna het dubbele kwijt, excl :{
Tap tap tap
pi_173295352
quote:
18s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:48 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Maar dat was met de auto naar een willekeurig Frans grasveld, tent opzetten en de gehele week blikvoer eten?
Nee B&Btje met zwembad en maar 2 kamers O+ Met de optie tot mee eten in de avond tegen een kleine vergoeding. Toevallig hield zij van koken. Nooit meer een betere crumble gehad dan daar

Overdag lekker ergens gaan picknicken met broodjes van de bakker en zo O+
Was super romantisch :@
pi_173295370
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:50 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee B&Btje met zwembad en maar 2 kamers O+ Met de optie tot mee eten in de avond tegen een kleine vergoeding. Toevallig hield zij van koken. Nooit meer een betere crumble gehad dan daar

Overdag lekker ergens gaan picknicken met broodjes van de bakker en zo O+
Was super romantisch :@
Dat romantische aspect geloof ik graag, maar shit van de bakker eet ik 't liefst op een stoel :T..
pi_173295371
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 09:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik hier iets wil huren ben ik bijna het dubbele kwijt, excl :{
Ja vrienden van mij zitten nu in het centrum hier en betalen meer dan 1000 euro huur excl. :? redelijk bizar

Maar ja, dat is nieuwbouw, centrum, super hip en gewild gebouw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')