abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173531571
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hahahahahaha! DRL met achterlichten = juist, ja...normaal licht.

Bon, nu die suffe led DRL verbieden en we zijn weer terug bij af. En dan ook gelijk een verbod op Xenon. De mongool die dat ooit heeft goedgevonden mogen ze standrechtelijk executeren.
Niks mis met xenon. Wel een verbod op after market.....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173531583
Oh, irritatie van de dag; mensen die geen landbouwvoertuigen durven in te halen en dus kilometers lang er achter blijven op een 80km/h weg.
:')
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:32:41 #203
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173531823
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

Niks mis met xenon.
Niet als je er achter zit. Als je er voor rijdt is er heel veel mis mee.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173532027
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan waar het in zit.. ik heb xenon in projectors met af-fabriek hoogteregeling, en daar heb je volgens mij écht geen last van.
Torque makes life easy.
Team Jean
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:47:48 #205
Why is all the rum gone?
pi_173532122
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:43 schreef Sounddragon het volgende:

Ligt er helemaal aan waar het in zit.. ik heb xenon in projectors met af-fabriek hoogteregeling, en daar heb je volgens mij écht geen last van.
Ze hebben drie keer de lichtopbrengst van halogeen. Natuurlijk heb je er last van.

Daarnaast werkt die af-fabriek hoogteregeling regelmatig niet naar behoren. Rijden plenty Mercedessen rond waarbij de Xenonverlichting te hoog staat = verblindend. En ook BMW's, Audi's en XC90's.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173532224
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ze hebben drie keer de lichtopbrengst van halogeen. Natuurlijk heb je er last van.

Daarnaast werkt die af-fabriek hoogteregeling regelmatig niet naar behoren. Rijden plenty Mercedessen rond waarbij de Xenonverlichting te hoog staat = verblindend. En ook BMW's, Audi's en XC90's.
Jamaar jamaar, jij klaagt over xenon, terwijl je eigenlijk gewoon klaagt over slecht afgestelde xenon lampen.. en ja, dat is nóg minder fijn als slecht afgesteld halogeen, maar net zo irritant.

Ik heb meer problemen met die toffe nieuwe LED koplampen. die zijn nog veel feller als xenon, en daar maakt het bijna niet uit of ze goed of slecht afgesteld zijn; die zijn altijd ruk in je spiegels.
Torque makes life easy.
Team Jean
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:55:27 #207
Why is all the rum gone?
pi_173532283
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jamaar jamaar, jij klaagt over xenon, terwijl je eigenlijk gewoon klaagt over slecht afgestelde xenon lampen.. en ja, dat is nóg minder fijn als slecht afgesteld halogeen, maar net zo irritant.

Ik heb meer problemen met die toffe nieuwe LED koplampen. die zijn nog veel feller als xenon, en daar maakt het bijna niet uit of ze goed of slecht afgesteld zijn; die zijn altijd ruk in je spiegels.
Xenon is ruk, slecht afgesteld is het 'rukker'. En dat geldt ook voor LED.

Weet je, als eigenaar van zo'n auto kun je er weinig aan doen, maar ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat Xenon (en nu ook LED) toegestaan is op de openbare weg.
pi_173532509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Weet je, als eigenaar van zo'n auto kun je er weinig aan doen, maar ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat Xenon (en nu ook LED) toegestaan is op de openbare weg.
Sja, ik denk dat je enige optie is om te verhuizen naar Tibet ofzo, al kan ik je niet garanderen dat er daar niet één of andere knakworst in een nieuwe dikke bak rondrijdt :+
Torque makes life easy.
Team Jean
  vrijdag 1 september 2017 @ 21:08:19 #209
Why is all the rum gone?
pi_173532616
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Sounddragon het volgende:

Sja, ik denk dat je enige optie is om te verhuizen naar Tibet ofzo, al kan ik je niet garanderen dat er daar niet één of andere knakworst in een nieuwe dikke bak rondrijdt :+
Of Minister van Verkeer worden. Is makkelijker dan naar Tibet verhuizen. Ik bedoel, als Melanie het kan worden. :)
pi_173532916
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Van fabriek Xenon niet. Van aftermarket bagger wel.
Sowieso, aftermarkt lampen geneuzel :')
Van de week een Corsa met aftermarket achterlichten. Ja, de unit was mooi, maar de lichtopbrengst was misschien 5% van wat het moet zijn. Oh en zodra hij de bocht doorging zag je sowieso geen licht meer :X Alleen als je er recht achter reed zag je wat.
  vrijdag 1 september 2017 @ 22:38:00 #211
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_173534349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:26 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Men heeft het nog altijd niet door... En lang niet alle auto's hebben nog een groen lampje.
Mijn Volkswagen had het en mijn Subaru heeft het. En volgens mij is dat een plicht DRL, je moet namelijk wel kunnen zien of je hoofdverlichting aan is gegaan.
Dat mensen het soms niet in de gaten hebben is een ander verhaal, sommige mensen rijden na een dag met een beetje mist een paar weken met hun mistachtlicht aan. :(
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_173534471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik kan me er niks bij voorstellen en dan heb ik toch vrij gevoelige ogen als het om licht gaat. Enige verlichting die mij in de spiegels opvalt is Halogeen. Ja of bagger Xenon. Bij Halogeen staat het veel vaker niet goed afgesteld of het doet het weer eens niet. Leve de LED verlichting. Is steeds vaker standaard als je niet instap model neemt dus ik wens je veel succes ;) :P

Ontopic: Leuk die toeristen in een tuk tuk hier in de regio. Zijn van harte welkom. Maar aangezien die dingen de 50 amper halen zie ik ze liever niet in de avondspits op de 80 wegen komen. Zeker niet aangezien daar niet ingehaald mag worden. En dan kom je diezelfde tuc tuc vervolgens nog spookrijdend bij het tankstation tegen :N

[ Bericht 4% gewijzigd door alpeko op 01-09-2017 22:58:19 ]
pi_173536298
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh, irritatie van de dag; mensen die geen landbouwvoertuigen durven in te halen en dus kilometers lang er achter blijven op een 80km/h weg.
:')
Vooral als het treintje met niet-durfers net te lang is om er zelf vlot langs te gaan.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_173538895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:35 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Vooral als het treintje met niet-durfers net te lang is om er zelf vlot langs te gaan.
Of zoals de provincie NH alle niet dubbele doorgetrokken stukken alsnog van een bordje met de rode en zwarte auto heeft voorzien en je praktisch nergens kan inhalen.
.
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:05:32 #215
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173538913
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:35 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Vaak zijn 1 of 2 genoeg, dan wordt de te overbruggen afstand al dermate lang dat je veel te lang nodig hebt om er voorbij te gaan, of heel hard moet gaan rijden en dat is ook weer leip.
Een voor een inhalen wordt weer als asociaal gezien, omdat ze zelf te dicht op elkaar rijden :')
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
pi_173538963
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:03 schreef Fer het volgende:

[..]

Of zoals de provincie NH alle niet dubbele doorgetrokken stukken alsnog van een bordje met de rode en zwarte auto heeft voorzien en je praktisch nergens kan inhalen.
Daarom staan er ook bordjes bij die zeggen: landbouwvoertuigen inhalen toegestaan. ;)
pi_173542487
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Daarom staan er ook bordjes bij die zeggen: landbouwvoertuigen inhalen toegestaan. ;)
Ja maar, die kwibus diet niet durft en erachter blijft wachten is geen landbouwvoertuig. Die mag je dan niet inhalen.
.
pi_173542582
Mensen die in (hier en daar dichte) mist met groot licht rijden en dat niet even uitzetten als je ze tegemoet komt rijden. :') Stel achterlijke gladiolen.
"The best way to cheer yourself is to try to cheer someone else up." - Mark Twain
pi_173546187
Volk dat wanneer meerdere rijstroken zijn afgekruist niet ergens tussen de pijl en het kruis opschuift maar gewoon doorrijdt op de lege stroken, voorbij de rode kruizen en er dan pas bij de pijlwagen tussen willen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 01:36:08 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173555181
Super dat je op de fiets naar de feesttent gaat ipv dat je achter het stuur stapt.

Dat het licht van je kroegfiets uitgerekend vanavond kapot is gegaan is balen natuurlijk.

Maar trek dan op z'n minst een veiligheidshesje aan als je over een smalle veldweg waar geen lantaarnpalen staan en waar iedereen 80 rijdt fietsen, idioot :(
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_173555209
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 01:36 schreef derLudolf het volgende:
een smalle veldweg waar geen lantaarnpalen staan en waar iedereen 80 rijdt fietsen, idioot
80 rijden op een smalle veldweg?
"Ik drink die lean ik kan niks zien ik lijk op Stevie Wonder.
Stevie wie? Stevie Wonder."
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 01:59:28 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173555331
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 01:41 schreef Scuidward het volgende:

[..]
80 rijden op een smalle veldweg?
Dat is de minimale snelheid die wordt gereden ja. Veenkoloniën hè, lange rechte wegen.
pi_173555349
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 01:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is de minimale snelheid die wordt gereden ja. Veenkoloniën hè, lange rechte wegen.
Ah die wegen ken ik verder niet. Feit is inderdaad dat hij verlichting moet dragen. Klonk wel alsof de weg niet helemaal geschikt is voor 80, maar daar moet de gemeente dan maar wat aan doen. Kon je hem echt niet zien? Ook geen reflectoren op zijn trappers?
"Ik drink die lean ik kan niks zien ik lijk op Stevie Wonder.
Stevie wie? Stevie Wonder."
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 02:09:42 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173555371
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:03 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ah die wegen ken ik verder niet. Feit is inderdaad dat hij verlichting moet dragen. Klonk wel alsof de weg niet helemaal geschikt is voor 80, maar daar moet de gemeente dan maar wat aan doen. Kon je hem echt niet zien? Ook geen reflectoren op zijn trappers?
Nee ook niet, zag hem op 100m afstand pas of zo. Is verder goed afgelopen, maar zonder licht op een onverlichte weg, dat is gewoon geen slim plan.
  zondag 3 september 2017 @ 12:53:09 #225
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173559922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:19 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Dit precies dit had ik vanmorgen ook maar dan bij zo'n wegversmalling waar zelfs duidelijk staat aangegeven dat mijn kant voorrang had. Ook een oud dametje rijdt gewoon door! En ze durven je niet eens aan te kijken op het moment dat ze passeren... Doen gewoon alsof hun neus bloedt...
Bejaarden in het verkeer zijn dan ook een grote bron van ergernis en gevaar. Totaal blind voor de wereld om zich heen, geen feeling meer met het moderne verkeer en rondrijden alsof we nog steeds allemaal met paard en wagen rondgaan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')