abonnement Unibet Coolblue
pi_173301879
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kun je dit toelichten? :?
Nou, je vraagt hoe hij erbij komt dat het een klootzakje is maar volgens mij is dat al 40-45 keer gedaan. Daarna vraag je of Divje hem liever flut en ongemotiveerd ziet spelen bij Heerenveen maar slaat ook nergens op, want nergens komt Heerenveen nog ter sprake. Vervolgens betrek je ook nog PSV erin, wat al helemaal op geen enkele manier een partij is. Vandaar: infantiel.
pi_173301888
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Nee. Ik formuleerde het misschien verkeerd :')
Niets mis met de formulering. Die achterlijken moeten maar eens leren lezen.
pi_173301917
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niets mis met de formulering. Die achterlijken moeten maar eens leren lezen.
Ahh oke. Blij dat het niet aan mij ligt :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173301934
Maar kan Samba Sam nou ook op rechts of niet? Daar word ik een stuk blijer van.

Godver onze bank wordt echt té goed zo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173301945
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar kan Samba Sam nou ook op rechts of niet? Daar word ik een stuk blijer van.

Godver onze bank wordt echt té goed zo.
Volgens mij links/rechts en op 10.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173302010
Zal voornamelijk voor links zijn gehaald. Bilal is de concurrent van Berghuis.
pi_173302114
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niets mis met de formulering. Die achterlijken moeten maar eens leren lezen.
:D
pi_173302131
2 1 excelsior
pi_173302163
Voor 4 miljoen best een koopje :o

Schijnt wel een vervelend figuur te zijn, dat gaat nog wat worden als ie het een beetje op zijn heupen heeft en er clubs langskomen
pi_173302233
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Voor 4 miljoen best een koopje :o

Schijnt wel een vervelend figuur te zijn, dat gaat nog wat worden als ie het een beetje op zijn heupen heeft en er clubs langskomen
7,5 miljoen toch
pi_173302350
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:54 schreef skysherrif het volgende:
2 1 excelsior
Best wel treurig eigenlijk. Toch 6 spelers die bij menig middenmoter basis zouden staan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173302351
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Voor 4 miljoen best een koopje :o

Schijnt wel een vervelend figuur te zijn, dat gaat nog wat worden als ie het een beetje op zijn heupen heeft en er clubs langskomen
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

7,5 miljoen toch
Rond de 6 volgens de laatste berichten.
pi_173302354
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Best wel treurig eigenlijk. Toch 6 spelers die bij menig middenmoter basis zouden staan.
Kunstgras.
pi_173302421
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Voor 4 miljoen best een koopje :o

Schijnt wel een vervelend figuur te zijn, dat gaat nog wat worden als ie het een beetje op zijn heupen heeft en er clubs langskomen
Schei toch uit. Pure middelmaat die vadsige Zweed. Dit seizoen 1 wedstrijd goed gespeeld om er weer 4 kut te spelen. U las het hier het eerst: dit wordt niks.
pi_173302442
Is die el Hankouri al verhuurd? Ik werk de OP ff bij
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173302465
Hihi, jong feyenoord weer gelijk.

Overigens is larsson voor een miljoen of 6 wel prima, voor eredivisie en dat is ook logisch, feyenoord kan niet op CL gaan inkopen. Voor Eredivisie heeft Feyenoord op dit moment echt een zeer goed team om weer kampioen te worden. Alleen rechtsback is wel wat ondermaats toch?
pi_173302675


Update.
Ik heb de verhuurgoden er ook even bijgezet.
En el Hankouri moeten ze maar verhuren (ik loop alvast voor :+)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173302861
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Update.
Ik heb de verhuurgoden er ook even bijgezet.
En el Hankouri moeten ze maar verhuren (ik loop alvast voor :+)
Zou je de textgroottes iets kunnen verkleinen en de interlinie iets verhogen in de selectie? Staat het net wat netter denk ik :).
pi_173303234
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ben ook niet helemaal blij et zo'n mentaliteit. Maar misschien is het ook wel lekker om zo'n klootzakje in je team te hebben.

In ieder geval ben ik erg blij met het voetballend vermogen wat er bij komt _O_
Ik denk dat het qua mentaliteit ook wel meevalt. Hij wilde vorige zomer al weg maar Heerenveen werkte niet mee. En in de winterstop weer geen medewerking. Dan is het niet vreemd dat een speler die meer kan en wil zich bij poging 3 zo opstelt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_173303253
Ja dat riep Schaars ook. Prima kerel maar wordt een beetje opgeblazen al.

We gaan t zien. Denk dat je bij feyenoord ook minder geneigd bent dingen te eisen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173303703
quote:
11s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:32 schreef DonRaja het volgende:
De transferzomer van Feyenoord.

Nieuw

Kevin Diks Fiorentina (ITA) Gehuurd
Jean-Paul Boëtius FC Basel (ZWI) Tot medio 2020
Sofyan Amrabat FC Utrecht Tot medio 2021
Ridgeciano Haps AZ Tot medio 2022
Jeremiah St. Juste SC Heerenveen Tot medio 2021
Steven Berghuis Watford (ENG) Tot medio 2021
Sam Larsson SC Heerenveen Tot medio 2021

Weg

Pär Hansson Helsingborgs IF (ZWE) Tot medio 2021
Dirk Kuijt Gestopt
Warner Hahn SC Heerenveen Tot medio 2020
Eljero Elia Istanbul Basaksehir (TUR) Tot medio 2020
Rick Karsdorp AS Roma (ITA) Tot medio 2022
Nigel Robertha SC Cambuur Tot medio 2019
Wessel Dammers Fortuna Sittard Tot medio 2020
Terence Kongolo AS Monaco (FRA) Tot medio 2021
Simon Gustafson Roda JC Kerkrade Verhuurd
Marko Vejinovic AZ Verhuurd
Lucas Woudenberg SC Heerenveen Tot medio 2019
Calvin Verdonk NEC Verhuurd
Gustavo Hamer FC Dordrecht Verhuurd
Jari Schuurman NEC Verhuurd
.......................................Hahn....................................../Hansson

......Karsdorp - Dammers - Kongolo - Woudenberg....../Verdonk

.........Marko Vejinovic - Schuurman - Hamer................/Gustafson

........................Robertha - Kuyt - Elia............................

----------------------------------------------------------------------------------------
.......................................XX............................

.................Diks - XX - St Juste - Haps............

...................Amrabat - Larsson - XX................

......................Berghuis - XX - Boetius.............
.

Heel elftal verdwenen, en op veel plekken goed doorgeselecteerd/ vervangen denk ik :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:26:49 #197
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173304050
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja dat riep Schaars ook. Prima kerel maar wordt een beetje opgeblazen al.

We gaan t zien. Denk dat je bij feyenoord ook minder geneigd bent dingen te eisen.
Dat speelt natuurlijk ook mee. Van Geel en Gio zijn mensen die de ambities van de spelers heel erg goed aan voelen. Als een speler zint op een vertrek naar het buitenland voor een mooi bod werkt de club volledig mee, in plaats van dat de speler het idee krijgt dat zijn eigen wensen niet worden gerespecteerd. Een transfer zoals van Kongolo is gewoon het mooiste, geen wekenlange onderhandelingen in de media, gewoon pats-boem geregeld voor een mooie som.

We weten allemaal niet hoe het intern eraan toe is gegaan bij Heerenveen. Enige wat we weten is dat we een geweldige voetballer erbij hebben gekregen die we in de selectie héél goed kunnen gebruiken. Of dar nou op links, 10 of rechts is zien we wel.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173304090
............................................Jones...........................................
..........................................(Vermeer)........................................
................................................................................................
.................Nieuwkoop...Botteghin...Van der Heijden...Haps............
.................(Diks).....(van Beek)...(St. Juste)....(Nelom)................
.................................................................................................
...............................Vilhena..........El Ahmadi...........................
...............................(Tapia)..........(Amrabat)..........................
..........................................................................................
.........................................Toornstra...................................
.........................................(Hansson)...................................
..........................................................................................
..........................Berghuis....Jörgensen....Boetius.....................
..........................(Bilal)..........(Kramer)..... (Larsson)...................

Dubbel bezet genot.

Als je dit invult realiseer je je hoe top Larsson past. Want we hadden voor 10 en linksbuiten geen vervangers, nu kan hij op beide posities.

Van Geel _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:36:24 #199
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173304246
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
............................................Jones...........................................
..........................................(Vermeer)........................................
................................................................................................
.................Nieuwkoop...Botteghin...Van der Heijden...Haps............
.................(Diks).....(van Beek)...(St. Juste)....(Nelom)................
.................................................................................................
...............................Vilhena..........El Ahmadi...........................
...............................(Tapia)..........(Amrabat)..........................
..........................................................................................
.........................................Toornstra...................................
.........................................(Hansson)...................................
..........................................................................................
..........................Berghuis....Jörgensen....Boetius.....................
..........................(Bilal)..........(Kramer)..... (Larsson)...................

Dubbel bezet genot.

Als je dit invult realiseer je je hoe top Larsson past. Want we hadden voor 10 en linksbuiten geen vervangers, nu kan hij op beide posities.

Van Geel _O_
Bijna broekje uit genot. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173304311
El Hankouri Dordrecht? Hij kan toch wel beter?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')