abonnement Unibet Coolblue
pi_173276906
Ik zal zojuist op televisie een programma genaamd -arrested- . Dit ging over het dagelijks werk van politieagenten in Canada.

Op een enkele uitzondering na waren alle problemen alcohol gerelateerd. Politie kan niet eens normaal met die mensen ze praten omdat ze alcohol gedronken hadden. Ze werden eerst in een cel gezet, en pas als de alcohol uitgewerkt was konden ze verhoord worden.

klacht: alcohol.

Zonder alcohol zou de samenleving veel vrediger zijn, en zou de politie minder vaak uit hoeven te rukken.
pi_173276971
Zonder de radicale Islam zou de samenleving ook veel vrediger zijn, en zou de politie minder vaak uit hoeven te rukken.
pi_173277050
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zonder de radicale Islam zou de samenleving ook veel vrediger zijn, en zou de politie minder vaak uit hoeven te rukken.
Dat denk ik juist niet, maar dat is sowieso niet het topic. :{w
pi_173277187
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet, maar dat is sowieso niet het topic. :{w
Desondanks heeft ze wel gelijk.
pi_173277220
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zonder de radicale Islam zou de samenleving ook veel vrediger zijn, en zou de politie minder vaak uit hoeven te rukken.
Fixed
pi_173277223
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Desondanks heeft ze wel gelijk.
Terug naar het topic a.u.b. Vind jij het niet vreemd dat er in het Westen allerlei drugs verboden zijn, maar dat een harddrugs als alcohol gewoon toegestaan wordt, zelf bij minderjarigen, en dat er zelfs op nationale televisie reclame voor gemaakt mag worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2017 13:34:00 ]
pi_173277241
Moet je alcohol niet de schuld geven.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_173277256
Een teveel van wat dan ook zorgt altijd wel voör problemen.

Te veel alcohol, te veel religie...
pi_173277307
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terug naar het topic a.u.b. Vind jij het niet vreemd dat er in het Westen allerlei drugs verboden zijn, maar dat een harddrugs als alcohol gewoon toegestaan wordt, zelf bij minderjarigen, en dat er zelfs op nationale televisie reclame voor gemaakt mag worden?
Ga je toch bij je matties in het kalifaat wonen? Daar heb je dit soort problemen niet.
pi_173277334
In Nederland is alcohol al verboden voor minderjarigen. Je loopt achter.
Daarnaast kijk je naar beeldvorming.
Al die mensen die alcohol drinken en geen gemotoriseerd voertuig besturen of daarbij geen problemen veroorzaken zie je niet.
Je krijgt zo een veel te ongenuanceerd beeld van alcoholgebruikers.
pi_173277367
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ga je toch bij je matties in het kalifaat wonen?
Wat praat jij over het kalifaat? Daar heb ik het helemaal niet over.

Gaat over Canada, en daar is veruit het grootste deel van de meldingen voor de politie alcohol-gerelateerd. Dat zegt veel.

Vanwaar de neiging dit te bagatelliseren? Ben jij zelf alcoholist misschien?
pi_173277410
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
In Nederland is alcohol al verboden voor minderjarigen. Je loopt achter.
Daarnaast kijk je naar beeldvorming.
Al die mensen die alcohol drinken en geen gemotoriseerd voertuig besturen of daarbij geen problemen veroorzaken zie je niet.
Het is niet alleen het verkeerd. Ik heb net wat statistieken gezien. Een groot deel van huiselijk geweld (ook richting kinderen) blijkt ook alcoholgerelateerd. Veel vechtpartijen tijdens het uitgaan zijn ook alcohol gerelateerd.
  zondag 20 augustus 2017 @ 13:42:52 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173277447
Alcohol is hetzelfde als islam. Het is een klein groepje mensen dat er niet mee om kan gaan en dat het verpest voor de rest.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173277453
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat praat jij over het kalifaat? Daar heb ik het helemaal niet over.

Gaat over Canada, en daar is veruit het grootste deel van de meldingen voor de politie alcohol-gerelateerd. Dat zegt veel.

Vanwaar de neiging dit te bagatelliseren? Ben jij zelf alcoholist misschien?
Nee, maar om te beginnen kraam je allerlei bullshit uit over minderjarigen en verder zijn mensen die verslaafd of agressief worden van alcohol gewoon zwakkelingen.
pi_173277489
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is niet alleen het verkeerd. Ik heb net wat statistieken gezien. Een groot deel van huiselijk geweld (ook richting kinderen) blijkt ook alcoholgerelateerd. Veel vechtpartijen tijdens het uitgaan zijn ook alcohol gerelateerd.
En ook daar weer zie je niet dat er tegenover elke alcoholfundamentalist vele gematigde alcoholgebruikers zijn die daarbij goed meedraaien in de maatschappij. Ik vind het vervelend dat je geen respect kan opbrengen voor andersdrinkenden.
pi_173277529
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Terug naar het topic a.u.b. Vind jij het niet vreemd dat er in het Westen allerlei drugs verboden zijn, maar dat een harddrugs als alcohol gewoon toegestaan wordt, zelf bij minderjarigen, en dat er zelfs op nationale televisie reclame voor gemaakt mag worden?
Minderjarigen? 18+ en 21+
pi_173277605
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:43 schreef spiritusbus het volgende:
Nee, maar om te beginnen kraam je allerlei bullshit uit over minderjarigen
Wat voor straf krijgt een 17jarige die thuis in het bijzijn van zijn ouders alcohol drinkt?
Geen straf, want daar is geen wet tegen. Correct me if I'm wrong.
Dus nee, geen bullshit.

quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef LXIV het volgende:
Alcohol is hetzelfde als islam. Het is een klein groepje mensen dat er niet mee om kan gaan en dat het verpest voor de rest.
Heel klein groepje? Nou nee. Kom jij wel eens in uitgaansgelegenheden waar alcohol geschonken wordt?
Kijk ook eens naar bijvoorbeeld overspel. Hoe vaak is daar wel niet drank in het spel. Jij komt uit Brabant toch?
pi_173277673
Terechte klacht. Mensen die niet met alcohol om kunnen gaan :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173277741
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat voor straf krijgt een 17jarige die thuis in het bijzijn van zijn ouders alcohol drinkt?
Geen straf, want daar is geen wet tegen. Correct me if I'm wrong.
Dus nee, geen bullshit.
Als dit de werkelijke reden is kun je je beter druk maken om de hoeveelheid suiker en verzadigde vetzuren die ouders aan hun kinderen voeren dan om dat ene biertje per week.
pi_173277756
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:51 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Mensen die niet met alcohol om kunnen gaan :')
Er viel geen land met die mensen te bezeilen, ze zochten ook nog allemaal ruzie met de politie ook, heel agressief. Ik denk wanneer ze de beelden terug zien, dat ze zich zullen schamen.
pi_173277770
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat voor straf krijgt een 17jarige die thuis in het bijzijn van zijn ouders alcohol drinkt?
Geen straf, want daar is geen wet tegen. Correct me if I'm wrong.
Dus nee, geen bullshit.

[..]

Heel klein groepje? Nou nee. Kom jij wel eens in uitgaansgelegenheden waar alcohol geschonken wordt?
Kijk ook eens naar bijvoorbeeld overspel. Hoe vaak is daar wel niet drank in het spel. Jij komt uit Brabant toch?
Heb tijdens het uitgaan persoonlijk meer last van je moslimbroeders dan van dronken mensen.
  roze zondag 20 augustus 2017 @ 13:55:55 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173277773
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:51 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Mensen die niet met alcohol om kunnen gaan :')
Eens
Your beauty never ever scared me.
pi_173277777
Verder is je klacht wel terecht. Alcohol is kut.
pi_173278258
Nerds die zeuren over alcohol :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 20-08-2017 14:41:14 ]
pi_173278778
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zonder de radicale Islam zou de samenleving ook veel vrediger zijn, en zou de politie minder vaak uit hoeven te rukken.
In de op in een topic over alcohol over de Islam beginnen :')

Rot op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')