abonnement Unibet Coolblue
pi_173278673
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toch wel mooi hoe je meteen je eigen opvatting ontkracht, kritiek op de media en de hypocrisie van de linkse kliek zijn in jouw ogen racistische onzin? Nou als dat het niveau van je opvattingen zijn dan maak ik mij niet zo druk, aangezien je met je opvatting meteen mijn gelijk bewijst door meteen weer met een dooddoener te gooien welke totaal niet relevant is aan mijn argument.
Nouja vaak spuwt jank-rechts wel een hoop extreme bullshit uit hun anus... t spuit er vaak in zo'n niet ophoudende straal uit. Zie de TPO en dergelijke flutblogs.

Er zijn ook wel rechts-conservatieven die het gewoon bij het rechte eind hebben maar helaas overschreeuwt worden door de jankerds uit hetzelfde kamp.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 15:01:04 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173279221
Booo fucking hooo.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_173279266
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump als racistische roeptoeter op covers tijdschriften

De Amerikaanse president Trump ziet zichzelf graag op de covers van gezaghebbende media. Niet voor niets liet hij in het verleden zelfs een namaakcover van Time Magazine met zijn beeltenis ophangen in zijn huizen en resorts als Mar-a-Lago. Maar de publicaties die deze week verschenen, zal de Amerikaanse president zeer waarschijnlijk minder kunnen waarderen.

Gezaghebbende media als The New Yorker en The Economist portretteren hem als een helper van de Ku Klux Klan, de racistische witte Amerikaanse beweging.

Hier verder:
https://nos.nl/artikel/21(...)s-tijdschriften.html

Ze worden ongeduldig bij de NOS. Goedschiks of kwaadschiks moet Trump blijkbaar uitgeschakeld worden . :{
Maar dan toch grappig dat het niet lukt!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_173279686
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nouja vaak spuwt jank-rechts wel een hoop extreme bullshit uit hun anus... t spuit er vaak in zo'n niet ophoudende straal uit. Zie de TPO en dergelijke flutblogs.

Er zijn ook wel rechts-conservatieven die het gewoon bij het rechte eind hebben maar helaas overschreeuwt worden door de jankerds uit hetzelfde kamp.
Klopt als een bus, maar ik zie in dat beide kampen zich daar schuldig aan maken. Rechts en links. De focus van enkelen hier ligt alleen op rechts, en doen de argumenten tegen links af als "janken" of "ja maar zijn doen het ook-argument". Alleen heeft één kamp de media aan haar kant waardoor rechts gerelateerde zaken opgeblazen worden, en links gerelateerde zaken niet genoemd.
pi_173279889
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee, kritiek op de media is niet per definitie racistische onzin.

Enkele pagina's lang verkondigen dat je alle marokkanen het land uit wil zetten omdat een minderheid oververtegenwoordigd is in de criminele statistieken, zoals je deed in dat topic van een paar dagen terug, is wel racistische onzin.

En sinds ik je dat uit moest leggen (omdat je liep te huilen dat je heus geen racist bent) neem ik je niet meer serieus in alles wat over de islam, racisme, links/rechts gaat.

Wellicht heb je nog een goed recept voor een heerlijke appeltaart, in dat geval hoor ik dat graag. Maar ook dat betwijfel ik, want je lijkt me niet echt iemand die graag taarten bakt.
In dat zelfde topic heb ik dik tienmaal geroepen dat "alle criminele Marokkanen" het land uit moeten. Maar die ene keer in dat topic dat ik geroepen heb dat "alle Marokkanen" het land uit moeten in een discussie over de hoge criminaliteit onder de Marokkanen is voldoende om mij weg te zetten als een racist. Maar dat hoort ook een beetje bij de discussie met mensen zoals jou, je moet op je tenen lopen en zorgen dat je het beestje volledig bij de naam benoemt, anders kunnen uitspraken tegen je gebruikt worden om een bepaald beeld te creëren, waardoor jij het gerechtvaardigd vind om alle punten en alle argumenten van mij af te doen als onzin, ook al gaan die niet over Marokkanen.

Maar hoe je het ook recht probeert te praten, ik denk dat vele realistische personen deze tactiek inmiddels wel herkennen. Het demoniseren van personen om dat als argument aan te grijpen om de discussie onderuit te halen of te negeren.
  zondag 20 augustus 2017 @ 15:33:10 #131
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_173280096
Eindelijk een topic over de rol van de NOS in de opinie. Je vraagt je natuurlijk ook af om welke belangen (precies) het gaat dat men alleen maar negatieve berichten opdient }:|

Dit had ik donderdag geplaatst in het Trump-topic op pol maar is hier beter op zijn plek...

quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef MangoTree het volgende:
Ik vraag me zeker wel af wat de gemiddelde man wel moet meekrijgen over Trump. Van ons NOS journaal gister om 20.00:

NOS: Er is ongeloof en woede :o
NOS: Maandag kwam Trump terug op zijn eerdere uitspraken, heeft zijn eerdere veroordeling over extreem rechts weer afgezwakt! :?
NOS: Opnieuw veel woede
Trump: Racism is evil!
NOS: Dit splijt de samenleving tot diep in de ziel
NOS: Zelfs ronduit gefeliciteerd door David Duke (KKK) :{w

Speciaal vertaald voor u door de NOS :@

David Duke
Dank u, president Trump, voor uw eerlijkheid en moed om de waarheid over #Charlottesville te vertellen en de linkse terroristen in BLM / Antifa te veroordelen.

Schandalige berichtgeving vind ik het.

2019: The Great Awakening
pi_173280158
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

In dat zelfde topic heb ik dik tienmaal geroepen dat "alle criminele Marokkanen" het land uit moeten. Maar die ene keer in dat topic dat ik geroepen heb dat "alle Marokkanen" het land uit moeten in een discussie over de hoge criminaliteit onder de Marokkanen is voldoende om mij weg te zetten als een racist. Maar dat hoort ook een beetje bij de discussie met mensen zoals jou, je moet op je tenen lopen en zorgen dat je het beestje volledig bij de naam benoemt, anders kunnen uitspraken tegen je gebruikt worden om een bepaald beeld te creëren, waardoor jij het gerechtvaardigd vind om alle punten en alle argumenten van mij af te doen als onzin, ook al gaan die niet over Marokkanen.
Moet ik nou serieus al die posts van je gaan quoten?

Dat jij het als demoniserend ervaart wanneer ik je om jouw racistische opmerkingen ook daadwerkelijk een racist noem, is niet mijn schuld en/of probleem.

quote:
Maar hoe je het ook recht probeert te praten, ik denk dat vele realistische personen deze tactiek inmiddels wel herkennen. Het demoniseren van personen om dat als argument aan te grijpen om de discussie onderuit te halen of te negeren.
Wie probeert een alinea hierboven nou zijn eigen racistische gedrag goed te praten? 'ja maar ik had het heus alleen over criminele marokkanen' (aantoonbaar onjuist btw. NWS / Molotovcocktail op ’terroriserende’ jeugd)
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 20 augustus 2017 @ 15:42:10 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173280318
Ah, weer een topic vol Trumpaanhangers die kritische media het zwijgen wil opleggen
pi_173280320
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik al.
ok
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173280367
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ok
Ja, jij moet weer op wikipedia kijken. Je had ook mij kunnen citeren en dan zeggen: "dit".
Hij hield zelf lang vol dat-ie was vertrokken voordat Himmler het woord nam trouwens. Kon zich alleen niet herinneren waar naar toe.
I´m back.
pi_173280380
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, jij moet weer op wikipedia kijken. Je had ook mij kunnen citeren en dan zeggen: "dit".
ok
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173280392
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij kreeg 20 jaar, en dan moet je maar even zijn biografie lezen van Joachim Fest, maar Speer was wrs aanwezig bij één van de bekendste redevoeringen van Himmler over wat de SS deed in de vernietigingskampen. Dus ja, zijn best veel historici die het eens zijn met de stelling dat 1) hij volledig op de hoogte was en 2) door het slim te spelen, en spijt te tonen, een veel te lichte straf heeft gekregen: hij was ook volledig op de hoogte van de slavenarbeid die in het kader van de bewapening werd ingezet.
dit
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 20 augustus 2017 @ 15:48:14 #138
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173280449
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:26 schreef Dawnbreaker het volgende:

Het verspreiden ervan, het is niet nieuwswaardig maar toch gaat er aandacht naar uit om de publieke opinie over trump negatief te beinvloeden.
Ik geloof niet dat Trump daar veel hulp bij nodig heeft....en jouw stelling dat het niet nieuwswaardig is, is subjectief.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173280490
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Moet ik nou serieus al die posts van je gaan quoten?

Dat jij het als demoniserend ervaart wanneer ik je om jouw racistische opmerkingen ook daadwerkelijk een racist noem, is niet mijn schuld en/of probleem.

[..]

Wie probeert een alinea hierboven nou zijn eigen racistische gedrag goed te praten? 'ja maar ik had het heus alleen over criminele marokkanen' (aantoonbaar onjuist btw. NWS / Molotovcocktail op ’terroriserende’ jeugd)
Je kan blijven roepen wat je wilt, maar kom eens met concrete voorbeelden, concrete uitspraken van mij waarin ik aantoon een racist te zijn? Ik zie in dat topic dat ik mijn mening ventileer, een mening waar je het niet of wel eens mee bent. Ik erken dat wij in Nederland (Europa) een probleem hebben met Marokkanen, ze zijn immers oververtegenwoordigd in alle criminele statistieken. Daarop baseer ik mijn betoog, en buiten de tientallen "racisme" opmerkingen doet niemand zijn best om dat argument te ontkrachten, maar doen we het weer af als onzin want ik ben immers een racist. Goh een deja vu.

Daarbij omdat ik een uitgesproken mening heb over criminele Marokkanen, die afwijkt van jouw mening, zijn al mijn andere argumenten, al gaan ze over het voetbal, ook onzin. Ik ben immers een racist.

Ja, op deze manier kan ik mijzelf ook wijsmaken dat ik continue discussies win.
  zondag 20 augustus 2017 @ 15:50:28 #140
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173280498
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:21 schreef Braindead2000 het volgende:

Wie weet. Mr "Put a cigar in her pussy" wordt ook nog steeds vereerd.
Dat was een vrijwillige actie. Trump is een aanrander.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173280566
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Onzin.
Er zijn geen fatsoenlijke nazi's. Onmogelijk.
Als je wil redeneren dat dat niet kan omdat de ideologie niet fatsoenlijk maar geweldadig is, dan beweer je dus ook dat er geen fatsoenlijke moslims zijn. Hun boekje en ideologie liegen er namelijk ook niet om. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2017 15:54:18 ]
pi_173280609
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Je kan blijven roepen dat je wilt, maar kom eens met concrete voorbeelden, concrete uitspraken van mij waarin ik aantoon een racist te zijn? Ik zie in dat topic dat ik mijn mening ventileer, een mening waar je het niet of wel eens mee bent. Ik erken dat wij in Nederland (Europa) een probleem hebben met Marokkanen, ze zijn immers oververtegenwoordigd in alle criminele statistieken. Daarop baseer ik mijn betoog, en buiten de tientallen "racisme" opmerkingen doet niemand zijn best om dat argument te ontkrachten, maar doen we het weer af als onzin want ik ben immers een racist. Goh een deja vu.
Nogmaals, we noemen je daar een racist omdat je alle Marokkanen wilt straffen. Niet omdat je een probleem hebt met criminele Marokkanen. (Waarvan trouwens niemand het bestaan ontkent.) En ook dat is je in dat topic al meerdere keren verteld.

quote:
Daarbij omdat ik een uitgesproken mening heb over criminele Marokkanen, die afwijkt van jouw mening, zijn al mijn andere argumenten, al gaan ze over het voetbal, ook onzin. Ik ben immers een racist.
Ik heb hierboven letterlijk gezegd dat ik je op specifieke vlakken (racisme, islam, links/rechts) niet meer serieus neem. Ik heb daarbij zelfs nog de toevoeging gemaakt dat wanneer je het over iets anders hebt (zoals bv appeltaart), ik best geïnteresseerd ben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173280631
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:53 schreef Silven het volgende:

[..]

Als je wil redeneren dat dat niet kan omdat de ideologie niet fatsoenlijk maar geweldadig is, dan beweer je dus ook dat er geen fatsoenlijke moslims zijn. Hun boekje en ideologie liegen er namelijk ook niet om. :)
Hey, nog eentje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173280685
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Onzin.
Er zijn geen fatsoenlijke nazi's. Onmogelijk.
Ja, heb je dat boek Hitler's Willing Executioners van Goldhagen gelezen? Hierin legt-ie uit dat een aantal nazi-beulen een berisping en straf kregen van hun commandant omdat ze zich schuldig maakten aan ik meen diefstal vlak na de moordpartijen. Fatsoenlijke Duisters horen zich zo niet te gedragen (woorden van die strekking) schreef de commandant. Het stelen van andermans bezit werd aangemerkt als onfatsoenlijk, iets dat anständige Leute, zoals Duitsers zichzelf zagen, niet doen. Het afslachten van joden viel daar niet onder.
Kortom het is betrekkelijk willekeurig hoe je "fatsoenlijk" definieert. Nazi's zagen zichzelf toen in ieder geval als fatsoenlijke mensen.
I´m back.
pi_173280757
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Nogmaals, we noemen je daar een racist omdat je alle Marokkanen wilt straffen. Niet omdat je een probleem hebt met criminele Marokkanen. (Waarvan trouwens niemand het bestaan ontkent.) En ook dat is je in dat topic al meerdere keren verteld.

[..]

Ik heb hierboven letterlijk gezegd dat ik je op specifieke vlakken (racisme, islam, links/rechts) niet meer serieus neem. Ik heb daarbij zelfs nog de toevoeging gemaakt dat wanneer je het over iets anders hebt (zoals bv appeltaart), ik best geïnteresseerd ben.
Een opmerking van mij uit dat topic:

quote:
Een racist? Ik wil Marokkanen aangepakt hebben niet omdat ik jaloers ben op hun zwarte krulletjes, niet omdat ik ook graag een licht getint huidje wil. Ik wil Marokkanen aangepakt hebben op basis van de criminele statistieken. Dat is het aanpakken van een probleem gebaseerd op een feit, en niet op een onderbuik! Natuurlijk gaat dat er in jouw hoofd niet in, kritiek op Marokkanen, op de islam etc. kan alleen maar voortkomen uit racisme, en niet het feit dat beiden verantwoordelijk zijn voor veel leed en ellende in de Europese samenleving. Als ik hier roep dat alle Vietnamezen eruit gegooid dienen te worden dan mag je spreken van racisme, want Vietnamezen komen niet voor in de criminaliteitscijfers, zijn niet massaal vertegenwoordigd in uitkeringen etc. dus er is geen reden om Vietnamezen aan te pakken op basis van cijfers. Feit is dat Marokkanen wel oververtegenwoordigd zijn in alle negatieve cijfers, en daar kun je dan een mening over vormen, jij hebt een andere mening dan die van mij, maar mijn mening baseer ik op de negatieve kanten van de Marokkaanse gemeenschap, dus niet op onderbuik of afkomst, en is daarom geen racisme, al roep jij nog honderden keren van wel. Als een groep zo zwaar negatief vertegenwoordigd is dan is het normaal dat je niet meer naar het individu kijkt maar kijkt wat er mis is met de gehele groep.
Waarom worden motorbendes aangepakt? En waarom rellende voetbalsupporters? Omdat er problemen zijn met die groepen, die zorgen voor overlast. Wil dat zeggen dat alle motorbendes of voetbalsupporter worden aangepakt, of pakken we de criminelen aan? Maar we erkennen wel dat er problemen veroorzaakt worden door die bepaalde groepen. Wat is er dan zo racistisch om te constateren dat een groot gedeelte van de Marokkaanse mannen grijpen naar de criminaliteit?

Kritiek op een groep kan in jouw ogen (en velen met jouw) alleen maar voortkomen uit discriminatie, jij wilt niet inzien dat kritiek op een groep of ideologie wel degelijk gebaseerd kan zijn op negatieve feiten en statistieken.

Maar je hebt misschien een punt, vergeet alleen niet dat ik dat punt onthoud in toekomstige discussies en je eraan laat herinneren zodra jij een extreem-rechtse dader niet tot individu benoemt.
  zondag 20 augustus 2017 @ 16:02:49 #146
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_173280795
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat was een vrijwillige actie. Trump is een aanrander.
Clinton heeft ook vrouwen aangerand en verkracht.
Bij Trump werd er wel gedreigd met rechtszaken, bleek volledig nep te zijn. Net zo nep als '
pissgate'.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_173280827
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:02 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Clinton heeft ook vrouwen aangerand en verkracht.
Bij Trump werd er wel gedreigd met rechtszaken, bleek volledig nep te zijn. Net zo nep als '
pissgate'.
Eh eh, hij wilde dat meisje van het roken afhelpen hè.
I´m back.
pi_173280914
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een opmerking van mij uit dat topic:

[..]

Waarom worden motorbendes aangepakt? En waarom rellende voetbalsupporters? Omdat er problemen zijn met die groepen, die zorgen voor overlast. Wil dat zeggen dat alle motorbendes of voetbalsupporter worden aangepakt, of pakken we de criminelen aan? Maar we erkennen wel dat er problemen veroorzaakt worden door die bepaalde groepen. Wat is er dan zo racistisch om te constateren dat een groot gedeelte van de Marokkaanse mannen grijpen naar de criminaliteit?

Kritiek op een groep kan in jouw ogen (en velen met jouw) alleen maar voortkomen uit discriminatie, jij wilt niet inzien dat kritiek op een groep of ideologie wel degelijk gebaseerd kan zijn op negatieve feiten en statistieken.

Maar je hebt misschien een punt, vergeet alleen niet dat ik dat punt onthoud in toekomstige discussies en je eraan laat herinneren zodra jij een extreem-rechtse dader niet tot individu benoemt.
Je snapt het verschil nog steeds niet zie ik, daar je het weer over Marokkanen als groep hebt (waarvan de meerderheid niet crimineel is). Je veroordeelt dus de hele groep op basis van gedrag van individuen.

Die quote is echt een heel goed voorbeeld van waarom je dus een racist bent.

En dat snap je blijkbaar nog steeds niet.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 20 augustus 2017 @ 16:08:59 #149
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173280962
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:02 schreef MrRatio het volgende:

Clinton heeft ook vrouwen aangerand en verkracht.
Bij Trump werd er wel gedreigd met rechtszaken, bleek volledig nep te zijn. Net zo nep als '
pissgate'.
Zit je nou Trump te verdedigen? Vreemd....

Anyway, zal dan wel de reden zijn dat ze allebei niet 'vereerd' worden en ook niet zullen worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173283252
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 15:42 schreef Hexagon het volgende:
Ah, weer een topic vol Trumpaanhangers die kritische media het zwijgen wil opleggen
Sterker nog: media die melden dat andere media kritisch zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')